Pfff, verbazingwekkend zware, maar leuke combinatie. Nooit écht op snelheid weten te komen, maar uiteindelijk in Q toch nog een (hele hoge

) 1.07 kunnen rijden. Begin van de race was leuk, aardig treintje met Benjamien, Jos, ikzelf en Niek. Niek viel vrij snel weg (schrok je van mijn vroege remmen ofzo?), en daarna viel de rest ook wat uit elkaar.
Joe kwam daarna vrij snel naar voren (waar kwam die eigenlijk ineens vandaan? ik ken 'm namelijk niet

), en die heb ik maar geen moeite in gestoken om 'm te blocken, het was me wel duidelijk dat die veel te snel was
Daarna continu een achterstand van zo'n 3 seconde op Jos gehad, soms iets meer, soms iets minder. Nadat ik op S/F heel lichtjes de muur geraakt had (don't ask...) helaas klein beetje meer onderstuur opgelopen, en eigenlijk de hoop al opgegeven nog wat te kunnen doen. Helaas besloot Jos me te helpen en een foutje te maken (watskeburt?) waardoor ik weer binnen een seconde kwam te zitten. Daar bleef het helaas ook bij, ik had niet de snelheid om nog serieus aan te kunnen vallen.
Al met al heb ik me prima vermaakt, maar mijn favo combi van dit tournooi zal het niet worden

Voorwielaangedreven, trage pruttelbakkies waren toch jouw specialiteit?
[
Voor 9% gewijzigd door
BM op 25-09-2012 22:29
]