Prima opzet, Joep. Ik mis dat alleen de beste race telt van die 'premier' series.
Verder is dat Premier series natuurlijk een prima plan
Ik twijfel wel nog aan de spreiding, want 'maar' 7 official series...
Omdat je 4/6/8 races ofzo hebt per serie die tellen voor het kampioenschap (op die ene dag in de week), zou je natuurlijk best alle series een kampioenschap kunnen geven.
Wel is het onhandig dat je als je kampioenschap op dinsdag valt, je nauwelijks publiekelijk kan oefenen.... Alleen daarom zou je al zeggen alle kampioenschappen op zaterdag/zondag/maandag te rijden... De huidige SOF races vallen nu toch ook al in het weekend, dus wat dat betreft moet het weinig uitmaken.
Blijven veel haakjes en ogen aanzitten...
Red Baron schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:47:
En misschien moeten ze series gaan rouleren / uit faseren of race dagen beperken zodat de participatie geconcentreerder wordt in die series.
Maargoed sinds de League functionaliteit is toegevoegd vind er natuurlijk ook een verschuiving van officiële naar hosted racing plaats en of dat nou zo heel erg is...
Rouleren zit ook niemand op te wachten, net als racedagen beperken.
De hele week racen, en alleen in weekend kampioenschapsraces, dan zou de participatie beter moeten worden (aangezien je door de week niet hoeft te wachten op de SOF races, hij telt toch niet mee...)
De SOF races zijn nu toch al voor bijna alle series in het weekend. Dus het door de week niet laten meetellen voor het kampioenschap zou ervoor moeten zorgen dat meer mensen dan ook een race meepakken (die mensen zitten nu allemaal te wachten op de SOF race, althans zo wordt het altijd afgeschilderd...)
Meer europese tracks zou helpen, zeker de bekende banen, maar daarvoor is ontzettend veel tijd en geld nodig, waarvan vooral tijd beperkt lijkt bij de ontwikkeling daar... Ze moeten denk ik zoeken naar een tussenoplossing, maar wat die is
[
Voor 56% gewijzigd door
Hoogie2004 op 24-09-2012 14:56
]