iRacing: Seizoen 3 - 2012 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 31 Laatste
Acties:
  • 59.839 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 15:41
Hmm, ja, dat is dan ook wel weer leuk.
Ach, bedenk jij het maar, ik rij wel mee. ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Eerst eens wachten op de McLaren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
derx666 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 00:28:
[...]

ook in de CSP V2 ? Heb daar nog niks van gelezen nl., maar dat kan aan mij liggen.
Nou juist in de CSP V2 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 20:07

derx666

mecker ende blaet

heb je ergens iets van een link of een plaatje van wat precies bedoeld wordt ?

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
derx666 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:22:
[...]

heb je ergens iets van een link of een plaatje van wat precies bedoeld wordt ?
Ik heb het gelezen in de review van Roy. Als je de gaspedaal hebt heb je aan het einde een zwart blokje. Hierin zit dat rubbertje die doorzichtig is. Dus je zult hem eerst los moeten maken en met iets kleins erin gaan pielen om het eruit te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:38

Arfman

Drome!

Niellie41 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 12:15:
Ze proberen nu juist Non-US rijders aan te trekken door EU auto's (McLaren GT3, BTCC, Lotus 49 en de 'Japanse DTM') en banen (Engelse banen) in iRacing te krijgen.
Jup, goed initiatief. Mijns inziens is de EU road kant van iRacing hun grote zwakke punt. Ovals (die eigenlijk alleen maar in de USA populair zijn) hebben ze 100% afgedekt, net zoals de gekke Aussies met hun V8 Supercars. Europeanen echter, meh, daar zit nog een gat. Als rFactor 2 dit goed op kan pakken zouden er zomaar heel veel klanten weg kunnen lopen bij iRacing. Ik zou dat zelf niet zo snel doen, want als je eenmaal een vol veld bij elkaar hebt weten te krijgen met b.v. de Radical, en je wordt er niet in de eerste bocht afgetikt, dan is het echt een fantastische ervaring. Voordat je eenmaal zover bent echter ...

Het probleem is denk ik ook wel een beetje dat elke serieuze simmer ondertussen wel van iRacing heeft gehoord en er of al een abonnement op heeft, of dat niet gaat doen in verband met de kosten (dat argument hoor ik heel vaak). Ik ben bang dat de "pool" van simracers wel zo'n beetje verdeeld is, en dat de spoeling alleen maar dunner wordt met meer series/auto's en straks misschien ook wel door overstappers naar rFactor 2/Asetto Corsa/Project CARS.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Dutch3men schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:27:
[...]

Ik heb het gelezen in de review van Roy. Als je de gaspedaal hebt heb je aan het einde een zwart blokje. Hierin zit dat rubbertje die doorzichtig is. Dus je zult hem eerst los moeten maken en met iets kleins erin gaan pielen om het eruit te krijgen.
ik heb net even snel de review van Roy opnieuw gelezen, en daar heeft hij het inderdaad over een zwart stukje plastic/rubber wat losgelaten had. Maar aangezien het als een soort demper/opvang mechanisme werkt om de klappen van snel vol gas geven op te vangen lijkt het me niet direct verstandig om het er zo maar uit te halen. Ik zie wel of het een probleem oplevert, en dan kan ik er alsnog iets aan doen.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
derx666 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:33:
[...]

ik heb net even snel de review van Roy opnieuw gelezen, en daar heeft hij het inderdaad over een zwart stukje plastic/rubber wat losgelaten had. Maar aangezien het als een soort demper/opvang mechanisme werkt om de klappen van snel vol gas geven op te vangen lijkt het me niet direct verstandig om het er zo maar uit te halen. Ik zie wel of het een probleem oplevert, en dan kan ik er alsnog iets aan doen.
Ik merk geen verschil met of zonder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:35

Hoogie2004

Whohooooo

Arfman schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:27:
[...]
Het probleem is denk ik ook wel een beetje dat elke serieuze simmer ondertussen wel van iRacing heeft gehoord en er of al een abonnement op heeft, of dat niet gaat doen in verband met de kosten (dat argument hoor ik heel vaak). Ik ben bang dat de "pool" van simracers wel zo'n beetje verdeeld is, en dat de spoeling alleen maar dunner wordt met meer series/auto's en straks misschien ook wel door overstappers naar rFactor 2/Asetto Corsa/Project CARS.
Project CARS en rFactor 2 (beta) beiden geprobeerd maar ben vooralsnog echt niet onder de indruk. Vooral de vroege versie van rFactor2 viel me echt zwaar tegen (zelf na paar uur een refund aangevraagd..). pCars enkele malen geprobeerd, maar daar is ook nog heeeeeeel erg veel werk te doen. Beide games zijn op physics gebied nog heel erg ver achter bij iRacing, ook hebben beide games nog wel wat issues met het juist instellen van je controller :(

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Helemaal mee eens hoor Hoogie! rFactor 1 heeft me nooit echt kunnen bekoren, op wat obscure rallymods na. pCARS is nog veel te simpel dus iRacing heeft voorlopig nog de troefkaarten in handen. Ik maak me alleen zorgen over de deelname, hoe hoger je komt (C, B ) hoe dunner de spoeling word. Ik vond het als nieuwe abonnee al irritant dat er maar om het uur geracet werd in de D klasse .. nu rij ik in de C klasse maar 1 race per week, de zaterdagmiddag :X

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die voor mij de basiskleur van mijn skip kan veranderen tga file is kant en klaar alleen de basiskleur moet purple worden en ik heb geen idee hoe dat werkt ?

PM staat open als iemand dat kan doen voor me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 16:23
@Arfman : heb ik me destijds in de radical al aan zitten ergeren, en de participatie is nu zelfs nog minder blijkbaar...

@Jhonno : je hebt een pm

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx and beantwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Fragbeestje schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 14:46:
@Arfman : heb ik me destijds in de radical al aan zitten ergeren, en de participatie is nu zelfs nog minder blijkbaar...

@Jhonno : je hebt een pm
Ja, Tim heeft een mooi initiatief opgezet maar het probleem is juist daardoor dat iedereen zich gaat concentreren op die zaterdagmiddag. 3 weken geleden zelfs 2 splits, prachtig. Probleem is alleen voor degenen die die race niet kunnen halen (waaronder ik vaak) er totaal niet meer gereden wordt, of maar met 5 man (unofficial dus) terwijl er ook nog 5 man verdeeld over 2 practice servers rondrijden .. zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Watkins Glen + Nascar Nationwide wat een heerlijke combo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Dutch3men schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 15:36:
Watkins Glen + Nascar Nationwide wat een heerlijke combo :)
Yup :D
Alleen was de fixed set wel heel onderstuurd. Ik heb wat aanpassingen gemaakt en het (imo!) al een stuk beter.

Gebruikt hier iemand Windows 8? Hoe draait iRacing tov Windows 7?

[ Voor 10% gewijzigd door Niellie41 op 14-09-2012 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:50

Player1S

Probably out in the dark

en toch begint het hier af en toe toch flink te kriebelen als ik hier mee lees.

Straks alle NASCAR banen?? Ik neig nu echt om die allemaal aan te schaffen en een leuke online league te zoeken.
Misschien dat Steve Claeys toch ESCORS echt nieuw leven wil inblazen :)
Alleen jammer dat ze alleen de Chevy's hebben in iRacing. Reed op gegeven moment met de Toyota Tundra rond in Nickelodeon paintjob

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Volgend jaar komen ook de Ford's naar iRacing en ze zijn aan het proberen om een deal met Toyota te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

mis nog steeds mijn oude vertrouwde Pontiac Grand Prix :/

Ford rijdt ik niet >:)

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
L1nt schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 16:57:
mis nog steeds mijn oude vertrouwde Pontiac Grand Prix :/

Ford rijdt ik niet >:)
toevallig geen limburger :p

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
L1nt schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 16:43:
en toch begint het hier af en toe toch flink te kriebelen als ik hier mee lees.

Straks alle NASCAR banen?? Ik neig nu echt om die allemaal aan te schaffen en een leuke online league te zoeken.
Misschien dat Steve Claeys toch ESCORS echt nieuw leven wil inblazen :)
Alleen jammer dat ze alleen de Chevy's hebben in iRacing. Reed op gegeven moment met de Toyota Tundra rond in Nickelodeon paintjob
Waar wacht je nog op :) We hebben meer Nederlanders nodig op de oval.

[ Voor 4% gewijzigd door FabiandJ op 14-09-2012 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Niellie41 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 16:08:
[...]

Yup :D
Alleen was de fixed set wel heel onderstuurd. Ik heb wat aanpassingen gemaakt en het (imo!) al een stuk beter.

Gebruikt hier iemand Windows 8? Hoe draait iRacing tov Windows 7?
Ik heb Windows 8 maar merk in iracing weinig verschil. Alles werkt zoals het hoort.

Windows 8 zelf voelt overigens wel mega-snel aan t.o.v. Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Hoogie2004 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 17:08:
[...]

Ik heb Windows 8 maar merk in iracing weinig verschil. Alles werkt zoals het hoort.

Windows 8 zelf voelt overigens wel mega-snel aan t.o.v. Windows 7
Dan ga ik het proberen. Via school kan ik gratis Windows 8 downloaden en installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Nope Tukker....die sinds kort in de achterhoek woont :/
Dutch3men schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 17:02:
[...]

Money and time.
Zijn sinds vandaag pas van de dubbele lasten af. Verbouwing koopwoning duurde langer dan verwacht dus extra lang in huurwoning gebleven.
Daarnaast zit er naast dat kriebelende gevoel ook dat jeukende gevoel van "verplichtingen" :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-09 08:34

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
L1nt schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 17:18:
[...]

Nope Tukker....die sinds kort in de achterhoek woont :/

[...]

Money and time.
Zijn sinds vandaag pas van de dubbele lasten af. Verbouwing koopwoning duurde langer dan verwacht dus extra lang in huurwoning gebleven.
Daarnaast zit er naast dat kriebelende gevoel ook dat jeukende gevoel van "verplichtingen" :X
Welkom in de achterhoek ;) ennuh welkom hier. Snel sparen en joinen!

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Ik weet niet of er hier mensen zijn die nog een nieuw stuurtje + pedalen willen. Azerty heeft de Logitech G27 in de aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Zo. Mijn Formula Rim is weer in orde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Onderdelen nu al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Jep, woensdag al reactie gehad op de support-mail. Gisteren hebben zij het opgestuurd met UPS en vandaag al binnen :)

Was even 10-15 minuutjes knutselen, maar alles werkt weer :) Prima support daar, althans voor dit defect wel.

[ Voor 10% gewijzigd door Hoogie2004 op 14-09-2012 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

RT @iracingmyers: Ford wins the first 2013 cup car race @iRacing. 2013 Fusion Cup car CAD data arrived today! #WeBuildItYouRaceIt #iRacing

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Maar die andere merken waren toch alleen maar de modellen, en de physics was exact hetzelfde toch? Eerlijk gezegd vind ik het een beetje onzinnig om daar CAD data voor te gebruiken dan. Een 3D model maak je net zo goed van een paar foto's (voorkant, bovenkant, zijkant). De 3D modellen in iRacing zijn echt niet zo gedetailleerd dat je CAD data nodig hebt lijkt me? Intern natuurlijk wel, maar voor alleen uiterlijk lijkt me dat een beetje overkill...?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Ach ja, je kunt ook een heel eind komen met GPS data, maar toch preferen we laser scannen.
Niemand ziet echt het verschil, maar het is gewoon fijn om te weten dat het echt 100% klopt.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:33
NickThissen schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 20:15:
Maar die andere merken waren toch alleen maar de modellen, en de physics was exact hetzelfde toch? Eerlijk gezegd vind ik het een beetje onzinnig om daar CAD data voor te gebruiken dan. Een 3D model maak je net zo goed van een paar foto's (voorkant, bovenkant, zijkant). De 3D modellen in iRacing zijn echt niet zo gedetailleerd dat je CAD data nodig hebt lijkt me? Intern natuurlijk wel, maar voor alleen uiterlijk lijkt me dat een beetje overkill...?
Het is de natte droom van iedere modeller om direct vanaf CAD data te kunnen werken ipv slecht uitgelijnde, distorted foto's. Als je de keuze hebt is CAD absoluut briljant om als basis te hebben :) Overigens scheelt het ook gewoon erg veel tijd, waardoor je weer meer budget vrij kan maken voor de physics bijvorbeeld.

Voor de physics maakt het geen kont uit voor auto's, dat is waar :)
Dutch3men schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 17:50:
Ik weet niet of er hier mensen zijn die nog een nieuw stuurtje + pedalen willen. Azerty heeft de Logitech G27 in de aanbieding.
Kutzooi het is dat ik nu het geld niet heb maar anders stond hij gelijk in bestelling :(

edit:
Volgende week komt hij binnen :+
:X
Bedankt voor de tip Dutch3men _/-\o_

[ Voor 27% gewijzigd door Schuey op 14-09-2012 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Dutch3men schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 17:02:
[...]

Gezien mijn verhalen hebben we eerder meer Nederlanders nodig aan de roadkant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik had me geregistreerd voor de Indycar van half 10. Echter deed ik nog even snel een website van me updaten (hobby), en natuurlijk gaat dat dan mis :(

Nja, half uurtje geknusteld (lees, rebooten, etc.) en het werkt weer :)

Racen zal dan later dit weekend maar moeten.

[ Voor 9% gewijzigd door Hoogie2004 op 14-09-2012 22:10 ]

• Red Baron
  • Laatst online: 00:57
Mooi close racing op Sebring.

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img846/8331/iracingsim2012091417511.jpg

Helaas wilden we ook met z'n 3en T1 in :X

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• RichardA
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-07-2019
Voor de Virginia Raceway fans....
http://blog.axisofoverste...09/VIRtrackguide.html?m=1

My iRacing Profile | "Doing left turns only, is only half the fun...." | "Right turns are better than Left turns..."

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Grrrrrrrr. Ik wilde even gaan trainen met de Lotus @ Silverstone..... Landelijke stroing bij mijn provider (Concept ICT) ;(

• derx666

derx666

mecker ende blaet

lekker dan....
moet eerst ff met de vrouw naar de ikea, daarna ook ff tijd om wat rondes te rijden.
Zullen wel geen toptijden worden deze week, maar ik ben al blij dat ik mn rem iig al lekker stevig heb gekregen. Nu nog het juiste gevoel in mn been ontwikkelen :)

Cube Nuroad Race (2022)

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Nu net de Indycar maar meegepakt. Netjes en strak 2e, met slechts 3 inc's (wat +0.94 SR gaf :X )

http://members.iracing.co...onid=6484087&custid=61620

Ik haalde nog iemand in door de pitstop, wat wel mooi was. Hij ging 3 rondjes eerder naar de pits en lag 3 seconden voor me. Ik klapte er 3 quali rondjes uit. Hij kwam na zijn stop ook nog net door wat verkeer, waardoor ik 3 seconden voor hem weer de pits uit kwam toen ik had gestopt.

Voor de tactics, als iemand ze wil weten: Starten met ~75 liter en dan bij de stop er 40 bijgooien (ik had toen 2,5 rondje over).

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
Wie gaat er vanavond nog rijden? En wat natuurlijk ;-) Wellicht de F1 op Suzuka?
Of hosten we iets? Zolders met F1, Caddy of whatever?

Oja voor de nieuwere leden... zet even een link naar je iRacing profiel in je handtekening, is wel handig om te zien wie je ook alweer bent.

[ Voor 44% gewijzigd door Ruud Mulders op 15-09-2012 16:48 ]

(Mijn iRacing profiel)

• Arfman

Arfman

Drome!

Zo, net de zaterdagse wekelijkse SIRS race in de Radical meegepakt. Deze week op Brands Hatch, de track waar vorig seizoen mijn downfall van A3.xx naar C2.xx begon. Veel geoefend voor mijn doen (2 uur) en besloten om de race toch maar mee te pakken en hem voorzichtig uit te rijden, al jad ik er weinig vertrouwen in omdat ik in de practice maar weinig goede rondjes achter elkaar kon plakken.

Startte als 19e en had in de eerste halve ronde al 3 man te pakken. Laatste bocht ging het mis voor een man of 5 voor me. Ik lag toen 10e en was in gevecht voor plek 9. Paar rondes later hem ingehaald in T1 (uitgeremd voor T2) en toen lag ik 9e. Daarna gebeurde er voor mij niks meer maar door wat spins kon ik nog opklimmen naar P6. Daar gefinished met 2 inc's, +70 iRating en +0.57SR :)
http://members.iracing.co...onid=6484674&custid=44916

Vraagje over de SR: ik sta nu op B4.44. Ik dacht dat je bij een SR hoger dan 4 automatisch promoveerde naar de volgende klasse? Mij maakt het niet uit (rijd toch geen F1) maar was even nieuwsgierig :)

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Arfman schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 16:41:
Vraagje over de SR: ik sta nu op B4.44. Ik dacht dat je bij een SR hoger dan 4 automatisch promoveerde naar de volgende klasse? Mij maakt het niet uit (rijd toch geen F1) maar was even nieuwsgierig :)
Je moet dan wel 4 races in B-klasse auto('s) hebben gereden. Dus in de P&GTC of Indycar bijvoorbeeld.
De Radical is C klasse, dacht ik.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:29

BM

Moderator Spielerij
Niellie41 schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 16:46:
[...]

Je moet dan wel 4 races in B-klasse auto('s) hebben gereden. Dus in de P&GTC of Indycar bijvoorbeeld.
Ah, die MPR komt weer terug als je gedegradeerd bent dus? Meen dat Arfman namelijk vorig seizoen ook al A-class was :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• NickThissen
RuudjeM schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 16:39:
Wie gaat er vanavond nog rijden? En wat natuurlijk ;-) Wellicht de F1 op Suzuka?
Of hosten we iets? Zolders met F1, Caddy of whatever?
Zullen we een practice + korte race met de Impala B op Watkins Glen doen? Dat is de combinatie voor dinsdag, en we gaan misschien een full course caution gooien ergens midden in de race. Heb een timertje gemaakt dat op een random moment een geluidje maakt en op dat moment kan iemand dan (bij de eerstvolgende kans) de caution gooien. Misschien handig om dat even te testen met een korte race, 10 rondjes ofzo zou niet te lang moeten duren gok ik. Iemand die mee doet?

Mijn iRacing profiel

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Ik ga vandaag nog met de Silverado op Iowa rijden.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 18:31:
[...]

Zullen we een practice + korte race met de Impala B op Watkins Glen doen? Dat is de combinatie voor dinsdag, en we gaan misschien een full course caution gooien ergens midden in de race. Heb een timertje gemaakt dat op een random moment een geluidje maakt en op dat moment kan iemand dan (bij de eerstvolgende kans) de caution gooien. Misschien handig om dat even te testen met een korte race, 10 rondjes ofzo zou niet te lang moeten duren gok ik. Iemand die mee doet?
Ik niet..... prive verplichtingen...

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 10:22

seninha

god's right foot

Voor wie het nog niet wist,Eurosport zend op dit moment de 6 uur's Enduance in San Paulo uit.

iRacing Profile Flickr

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
Nick join straks wel, hosted of gewone sessie zie wel waar je/jullie zijn.

(Mijn iRacing profiel)

• Arfman

Arfman

Drome!

Niellie41 schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 16:46:
[...]

Ah ja, dat is het natuurlijk. Thanks for clearing that up :)
BM schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 17:00:
Ah, die MPR komt weer terug als je gedegradeerd bent dus? Meen dat Arfman namelijk vorig seizoen ook al A-class was :)
Die komt dus blijkbaar weer terug. Ik was inderdaad A class maar door een hele slechte race met de Radical op Brands Hatch, daarna een rampweek 13 (mafkezen die je van de baan beuken in de MX5) en 1 dag voor promotie terugvallen naar B1.90 kun je dus zo ongeveer in 2 weken en een 6 tal races 2 klassen terugvallen. Daar heb ik wel 1 ding van geleerd: never ever ga ik weer meedoen aan de Destruction Derby die ze week 13 noemen.

Overigens boeit B of A niet tenzij je de F1 rijdt maar dat wist je natuurlijk al. Eigenlijk kun je beter B blijven want volgens mij gaat SR verkrijgen ook moeilijker als je A class bent en je raakt het ook eerder weer kwijt.

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Pff ik heb veel pech in de Trucks serie dit seizoen :(
Ik kan meestal maar een, met geluk twee races doen en dan wordt ik meestal er af gereden.
Na een paar races ben ik gezakt van 2100 naar 1700 iRating....

• NickThissen
Niellie41 schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 21:59:
Pff ik heb veel pech in de Trucks serie dit seizoen :(
Ik kan meestal maar een, met geluk twee races doen en dan wordt ik meestal er af gereden.
Na een paar races ben ik gezakt van 2100 naar 1700 iRating....
Baal... mijn race was echt heel clean (volgens mij zelfs een bottom split :?), zal wel geluk gehad hebben dan.

Net race in de corvette meegepakt, Sebring kon ik toch niet laten schieten, nog steeds een gave baan... Had alleen aan de FFB liggen sleutelen (heb de damping eens een beetje aangezet op 15, dat helpt wel met de bumps op sebring merk ik) en voor een paar oefen rondjes was het prima maar na 20 minuten begon het wel wat zwaar te worden :p Geloof dat ik rond de 25-30 zit nu, misschien toch maar weer terug naar 20 ofzo.
Wel gave race verder, geen moment echt alleen gereden, maar nooit echt kans gehad om aan te vallen. Lang achter gtrNL gereden, viel ik ook nog even weg 3 seconden (zoals ik wel vaker doe), wat vooral op een nacht track als sebring redelijk vervelend is aangezien je ineens de lampen van 4-5 auto's niet meer ziet, alles pikkedonker ineens schrok me rot :D Maar even gelift en gelukkig niks gebeurd verder.

Mijn iRacing profiel

• gtrNL
Net een mooie race in de GT challange.
Samen met Nick onderweg in de Corvette. 30 minuten lang Nick achter me weten te houden (hij was duidelijk sneller), schiet het plaatje op het gaspedaal van m'n CSP los. Is toch raar rijden als die 1 cm elke kant op kan bewegen. 3x gespint, 2 plek verloren.
Ach, +1 iR ( :9~ ) en -0.3 SR...

Morgen nog even de 2.4 van Zolder en dan zit mijn race weekend er weer op.

iRacing Profiel

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Mijn eerste race van de avond was ook heel clean. Meestal wordt ik ook in de 2e helft van de race er af gereden en als bijna iedereen nog in de lead lap zit, dan ben je echt de zak.
Meestal kom ik ook nog in de topsplit met mijn 1771, dus de kans op een hoge klassering is al niet heel groot.
Heel frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Zoals al verwacht na een oefenrace van gisteren had ik totaal geen pace in de Lotus race. Na een wereldstart van Jos zat ik halverwege rondje 1 achter Jos en daar ben ik nooit voorbij gekomen. Ik was sneller in de esses af en toe, maar daar is geen plek, maar op de rest van het circuit kwam ik gewoon niet dichterbij, netjes gereden je was echt snel! Daarna zelfs nog 2 plekjes kwijt geraakt door mensen die ineens hun pace leken te vinden ofzo. Wel m'n punten verbeterd maar beetje marginaal. Volgende week Sebring, revanche op Jos >:)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breaker
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:48
Zo, zojuist mijn eerste Spec race gehad. Vandaag al 5x TT gedaan (zodat ik iig promoveer) en vervolgens besloten om een Q te doen. Kwa tijd niet heel hoog (8ste/9de).

Omdat ik toch tijd over had besloten de race ook meteen te pakken. Vanwege mijn pace in de Q besloten om vanuit de pits te starten.

Op het iracing forum werd er al gesproken over veel crashes deze week in de spec, en dat bleek. Zonder ook maar iets te hoeven doen 3e geworden! De een na de ander gleed er af, waarbij ik 1 iemand geraakt heb (0x contact, even elkaars zijkanten geschuurd :P ) want die wilde meteen de ideale lijn weer op in een bocht (hij miste de bocht en kwam dus weer van buiten naar binnenlijn gezet op tempo stapvoets)...

Uiteindelijk op een 3e plek op jacht naar nummer 2, waarbij ik op ongeveer 0,5 seconde achter hem eindigde. Heeft mij wel 2 inc. gekost vanwege offtrack (pushte iets te hard) maar toch :) was een goede race voor mij in ieder geval :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Brrr... blij dat deze achter de rug is. Was op zich best tevreden met mijn Q tijd van 25.8 wat me een 18e plek op de grid bezorgde in de top split. Start was redelijk. Werderom geen risico gelopen, en rustig mijn race proberen op te bouwen. In de bochten voor S/F een kleine fout gemaakt, waardoor 1 figuur hem er tussen zetten in T1 en ik vol van mn gas af moest om geen ongeluk te veroorzaken (ik heb een hekel aan dergelijke acties). Hierdoor nog een plekje kwijt, omdat degene daaracter natuurlijk veel meer snelheid uit T1 meenam. Daarna rustige race zonder pace. Kwam niet in een goed ritme, en voor ik het wist lag ik 6s achter diegene die me net ingehaald hadden. Daarna haalde ik iemand in die blijkbaar gespind was, en die heeft de rest van de race op minder dan 1s achter me gezeten. Ook omdat er gewoon nauwelijks in te halen valt hier. In L17 vond hij het blijkbaar genoeg en probeerde hij zn aut in Club er tussen te duwen. Alleen is daar absoluut geen plek om in te halen, en ramde hij me dus in de rondte. Hij liet me wel weer voorbij (de enige reden waarom ik niet ga protesten), maar de auto voelde geen moment meer vertrouwd aan. Hij was niet krom, maar wel een beetje vreemd. 2 of 3 rondes voor het einde maakte ik ook nog een fout in Maggotts, en daar kon hij van profiteren. Zo eindigde ik op P16. Snel door naar een andere baan....

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breaker
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:48
En daar is C al! Nog een Spec race gedaan, weer uit de pit gestart en zelfde verhaal als mijn vorige race, maar wel vaker moeten knokken. Ging er heel gemoederlijk aan toe, geen gebeuk, iedereen gaf de ruimte. Laatse bocht gaat de nummer 2 er nog af waardoor ik als 2e eindig. Resultaat: +0.52sr = instant C license :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Vandaag nog even geoefend met de Lotus omdat ik weet dat er op zondag veel Lotus 79 races zijn, maar na exclusief in autos met NTM te hebben gereden kan ik echt niet meer terug naar OTM. Het voelt zo raar, het lijkt alsof je geen contact hebt met de weg en het griplevel is puur gokwerk, aan de banden voel je het niet. Ik wacht wel op het NTM op de Lotus 79 :)

Nog even met de SM op Suzuka gereden maar lang niet genoeg vertrouwen om een race te doen, hele dag verder bezig geweest met Black Mesa en BF3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Zow, weer een 3e plek in de pocket zojuist op Suzuka :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Red Baron schreef op zondag 16 september 2012 @ 21:09:
Zow, weer een 3e plek in de pocket zojuist op Suzuka :)
Pff, nice!! Gaat lekker :)

Ik zie dat er weer eens geen Lotus practice is dus maar weer zelf gehost ;) Komende 4 uur, iedereen die zin heeft kom maar even langs ;)

En alweer hetzelfde verhaal, ik heb een handicap ofzo.... Eerste 4 rondjes zet ik een 25.9 neer, wat na 2 uur nog steeds de eerste tijd is. In de komende 25 rondjes kom ik niet binnen een seconde van die tijd. WTF... Snap er niks van, zo frustrerend...

[ Voor 27% gewijzigd door NickThissen op 16-09-2012 22:57 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Nice Red Baron! Die Pro licence kan je bijna niet meer ontgaan als ik zo naar de tussenstand kijk! Dat wordt volgend seizoen de iWCGPS kijken!

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Zo, een flinke hoeveelheid scheld-buien in de buurt van Groningen vanavond. Volgens Twitter te horen tot in Limburg. ;)

Lig je na 2 uur en 30 minuten rijden (in een race van 2 uur 40 minuten) op kop voor 56 rondjes non-stop, gaat iRacing in slomo achtig effect. Dacht, nou, ik rij wel door, het is wel te doen die laatste tien minuten. Bam, 'iRacing.exe has stopped working'.
*piep* *piep* *piep*

Nou ja, ik schelden, glaasje water halen, kom terug. Zie ik de connect knop weer groen. Dacht, ag, connect even weer om te kijken hoe het is afgelopen.
Join ik weer, lig ik nog 1ste. WAT! Dus ik gelijk de baan op. Shit, stuur staat al uit.
Spel uit, stuur aan, spel opstarten. Tering wat duurt dat lang. Ik snel de baan op, 2de, 8 seconden achterstand, nog 3 minuten racen.
Dus ik knallen, gaat de nieuwe nr1 de pits in (geen idee waarom). Win ik alsnog.
Helaas niet overall, maar gelukkig wel in klasse.
http://members.iracing.co...onid=6492851&custid=51096

Bleek na afloop dat er meer waren met exact zelfde probleem (vandaar ook het feit dat ik even 6 minuten uit het spel weg kon gaan :P). Erg raar...

[ Voor 4% gewijzigd door gtrNL op 16-09-2012 23:42 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Ik dacht al, wat hoor ik toch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Nu online
Maak je niet zo druk het is maar een spelletje >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Pfff wat een Trucks race net. Ik reed in de 2e split en er zat een groepje van 5 man dat aan kop reed.
Heel close de hele race.
De bottom line in Iowa is wel killing, als je daar eenmaal vast zit verlies je zo 5 plaatsen. Om in te halen moet je echt via de buiten kant gaan. Je kan echt heel goed verdedigen aan de buitenkant.

Gelukkig de finish gehaald en ook nog op P4. Eindelijk wat punten, iRating en SR (0,01 :P ) bij elkaar gesprokkeld.
Het is wel veel leuker om in de 2e split voor de winst te vechten dan in de top split, met pijn en moeite P10 halen. Hier ga ik zeker een filmpje van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik moet me afmelden voor morgen. Krijg namelijk wat vrienden op bezoek om voetballen te kijken.

Van de ene kant wel jammer, omdat de combo me echt leuk leek, van de andere kant is voetbal kijken ook wel prima :+ (en heb ik nog niet echt geluk gehad in de league-races)

[ Voor 11% gewijzigd door Hoogie2004 op 17-09-2012 06:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Voetballen? is dat niet die rare sport waar ze met 22 man achter een bal aan rennen en daarna met zn allen gezellig gaan douchen ?

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
derx666 schreef op maandag 17 september 2012 @ 07:50:
Voetballen? is dat niet die rare sport waar ze met 22 man achter een bal aan rennen en daarna met zn allen gezellig gaan douchen ?
mmmm is daarbij ook een gemengde competitie :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik moet me ook afmelden, ik heb de Impala niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
En ik moet me ook afmelden. Combi leek me erg leuk, maar heb een verjaardag waar ik wel verwacht word :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 16:23
Ik zal waarschijnlijk wel weer pas tegen 21u thuis zijn dus m'n enige oefenrondjes zullen de Q sessie zijn 8)

Begint wel een gewoonte te worden :|

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Met alle afhakers zal een redelijke Q positie halen niet al te lastig zijn toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik join zal het ook enkel in Q zijn dat ik zal kunnen oefenen :), trouwens het zal dan mijn allereerste race zijn :+ , maar eerst maar zien dat ik er tijdig ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Gewoon lekker allemaal meedoen. Ik ben erg benieuwd naar deze combi...

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:07
derx666 schreef op maandag 17 september 2012 @ 11:14:
Gewoon lekker allemaal meedoen. Ik ben erg benieuwd naar deze combi...
Zo is dat, allemaal lekker meedoen, die verjaardagen zijn elk jaar en deze misschien maar 1 keer :)

Misschien dat 20:00 toch te vroeg is om te starten en moet dat worden herzien volgend seizoen..

Ik ben er (zoals altijd) wel bij ! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Ach die tijd is wel prima toch?
Er zijn/waren al een aantal mensen die het juist liever wat eerder zouden hebben, dus volgens mij is 20:00 - 22:00 wel een redelijke middenweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

20u was tot voor een paar weken geleden ideaal, maar wegens een aantal wijzigingen zit ik op dinsdag met tennistraining en als dit uitloopt dan ben ik gewoon keer op keer te laat :( .... mss voor deze combi mss toch maar een keertje moeite doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Voor diegene met een csw base die alleen het f1stuur gekocht hebben, maar toch het bmw stuur ook willen hebben: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2072026.page

Let wel even op met deze verkoper. Er is een thread in het hardware forum over een DSD shifter die hij verkocht heeft aan een Italiaan (volgens mij), en waar eht een en ander niet goed is gegaan. Vraag altijd om T&T nummers en om verzekerde verzending.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

De tijd van de race is prima, alleen de content niet deze keer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamax
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-11-2023
Beste GoT Rijders,

Ik ben van plan vandaag weer een lidmaatschap op iRacing te gaan nemen.
Ik zal weer vanaf 0 moeten beginnen en vroeg me af of er nog meer mensen in de A class zitten die zin hebben om gezellig samen te racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Red Baron schreef op maandag 17 september 2012 @ 11:26:
Ach die tijd is wel prima toch?
Er zijn/waren al een aantal mensen die het juist liever wat eerder zouden hebben, dus volgens mij is 20:00 - 22:00 wel een redelijke middenweg.
Ik was volgens mij degene die ervoor gepleit heeft om de races een half uurtje naar voor te halen. Normaliter is 20:00 ook prima (ik houd er op dinsdag enigszins rekening mee dat ik op tijd thuis ben). Verjaardag van mn moeder kan ik alleen niet zomaar skippen ;)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Flamax schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:47:
Beste GoT Rijders,

Ik ben van plan vandaag weer een lidmaatschap op iRacing te gaan nemen.
Ik zal weer vanaf 0 moeten beginnen en vroeg me af of er nog meer mensen in de A class zitten die zin hebben om gezellig samen te racen.
Weer? Dus je had al een abonnement? Als je op die naam content hebt gekocht kun je beter dat account weer heractiveren :)
En A class duurt wel even voordat je daar inzit, en er wordt volgens mij alleen in de F1 gereden aan de road kant, de rest kun je met B of zelfs C klasse af. Sowieso zijn de populairste races vaak B of zelfs C.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamax
Arfman schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:54:
[...]

Weer? Dus je had al een abonnement? Als je op die naam content hebt gekocht kun je beter dat account weer heractiveren :)
En A class duurt wel even voordat je daar inzit, en er wordt volgens mij alleen in de F1 gereden aan de road kant, de rest kun je met B of zelfs C klasse af. Sowieso zijn de populairste races vaak B of zelfs C.
Sorry ik bedoelde de laagste class, mijn fout!

Maar ik heb inderdaad al eerder een abonnement gehad. En uiteraard ga ik die gewoon weer hergebruiken.

Ook heb ik nog een andere vraag:
Is het mogelijk om met mijn oude account de actie voor 1 maand betalen 3 maanden krijgen mogelijk?
Als het niet mogelijk is jammer dan maar alles is meegenomen :)

Mochten er mensen graag met mij mee racen of mij helpen in mijn iRacing career let me know.

[ Voor 19% gewijzigd door Flamax op 17-09-2012 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Flamax schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:57:
[...]

Sorry ik bedoelde de laagste class, mijn fout!

Maar ik heb inderdaad al eerder een abonnement gehad. En uiteraard ga ik die gewoon weer hergebruiken.

Ook heb ik nog een andere vraag:
Is het mogelijk om met mijn oude account de actie voor 1 maand betalen 3 maanden krijgen mogelijk?
Als het niet mogelijk is jammer dan maar alles is meegenomen :)

Mochten er mensen graag met mij mee racen of mij helpen in mijn iRacing career let me know.
Helaas is dit niet mogelijk. Die acties gelden alleen voor nieuwe leden. Af en toe zijn er ook goede acties voor bestaande leden.

Ik denk dat bijna iedereen hier wel bereid is om je te helpen.
Ik zal je toevoegen op iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamax
Niellie41 schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:15:
[...]

Helaas is dit niet mogelijk. Die acties gelden alleen voor nieuwe leden. Af en toe zijn er ook goede acties voor bestaande leden.

Ik denk dat bijna iedereen hier wel bereid is om je te helpen.
Super om te horen, zijn er toevallig mensen die gebruik maken van Skype, Teamspeak, Ventrilo of Mumble om onder de race mee te communiceren of voor de race ?

Zojuist heb ik mijn subscription gerenewed dus vanavond na Kartwedstrijd maar weer is aan de slag om alles in te stellen etc. En dan misschien nog even een race en anders morgen eerste race maar weer is rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Ja, we hebben een teamspeak server die we gebruiken.
De informatie is hier te vinden en in de RacingLions link in mijn sig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamax
Niellie41 schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:26:
Ja, we hebben een teamspeak server die we gebruiken.
De informatie is hier te vinden en in de RacingLions link in mijn sig.
Oke super, Ik zag dat je me al toegevoegd had op iRacing.

Kun je me toevallig uitleggen hoe ik mijn iRacing profiel in mijn signature kan krijgen op het forum zodat andere racers mij ook kunnen vinden?

Voor nu mijn race naam is Robin Goosen (nickname: Flamax)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Je kunt gewoon een linkje naar je profiel plaatsen?
In jouw geval is dat: http://members.iracing.co...reerStats.do?custid=78491

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik heb je request ook even geaccepteerd Robin (ik ben Arjan :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamax
Red Baron schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:52:
Je kunt gewoon een linkje naar je profiel plaatsen?
In jouw geval is dat: http://members.iracing.co...reerStats.do?custid=78491
Ik heb dit geprobeerd door middel van HTML maar dit werkt niet, dan laat hij gewoon de code zien.

Ik zal nu de forum methode is proberen :)

EDIT: GELUKT

Zojuist de SPECTATE functie gevonden.
Ideaal, kan ik rustig op mijn werk kijken naar een aantal races en ook nog wat racelines oppakken :)

[ Voor 16% gewijzigd door Flamax op 17-09-2012 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
@Flamax: Welkom!
Je staat ook in de TS.
Lees de TS ook even door voor allerlei tips. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Hmmz, ik zoek eigenlijk een race waar ik vanavond zonder al te veel practise in kan stappen. Word nog een lastige denk ik :X

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Mazda Cup :P

[ Voor 8% gewijzigd door Niellie41 op 17-09-2012 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Als ik door een veld met rookies (no offence) op een ronde gezet wil worden wel.... maar nee, bedankt :p

Skip is wel leuk, maar ben ik hopeloos te traag. Misschien ook maar gewoon eens proberen :p
Edit: screw it, ik ga het gewoon proberen ook :p

[ Voor 23% gewijzigd door BM op 17-09-2012 19:42 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
weet iemand welke monitors dit zijn

http://www.facebook.com/p...1&relevant_count=1&ref=nf

lijkt mij heel dunne bezels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

BM schreef op maandag 17 september 2012 @ 19:41:
[...]

Als ik door een veld met rookies (no offence) op een ronde gezet wil worden wel.... maar nee, bedankt :p

Skip is wel leuk, maar ben ik hopeloos te traag. Misschien ook maar gewoon eens proberen :p
Edit: screw it, ik ga het gewoon proberen ook :p
Voor de Mazda Cup hoef je bijna niet te oefenen en als je een beetje normale rating hebt, zit je gewoon in de topsplit. Daar wordt meestal wel redelijk gereden hoor.

De Skip Barber is echt geen auto die je binnen 5 minuten weer onder de knie hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
dabelg schreef op maandag 17 september 2012 @ 19:45:
weet iemand welke monitors dit zijn
Mwa, valt wel mee toch. Volgens mij is het meer de foto die het vertekend. Ik denk iets van Asus schermen.

*Edit: jup: https://www.facebook.com/...5455589531&type=3&theater

[ Voor 20% gewijzigd door gtrNL op 17-09-2012 20:26 ]

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 16 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.