iRacing: Seizoen 3 - 2012 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 31 Laatste
Acties:
  • 59.827 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 16:23
Teringzooi...

start pc op, wil teamspeak opstarten terwijl iracing opstart en flikker er uit met BS ....
herstart, iracing opstarten, track laden, BS...
dan maar even gewijzigd zodat hij niet automatisch herstart. iracing opstarten, BS...

daarna nogmaals geprobeerd, Loading error 61 in iracing.

nogmaals opgestart, geen foutmelding meer in iracing, maar even later weer zo'n smurfenscherm.
PFN_List_corrupt

snel even opgezocht, HD probleem of RAM om zeep...

even een latje verwijderd en opnieuw ingeladen, enkele ronden kunnen rijden wordt ik plots op de backstraight gewoon de ruimte ingeschoten. Even later was het opnieuw gedaan (nu zonder bluescreen), iracing error.

zo maar eerst even checkdisken en een memtestje :(

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:37

BM

Moderator Spielerij
Aardige race. Wederom eigenlijk met niemand kunnen vechten. Robbert voor me was net ff te snel, en achter me waren ze óf langzamer, óf ze vielen weg. Wel lekker punten gescored op plek 3, maar verder niet heel boeiend.
BruceLee schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 20:27:
accept mij eens voor die league ? :P net een request gestuurd
Als je dan zo last-minute komt joinen en de start veneukt, is het dan teveel moeite om even sorry te zeggen? Ik had er persoonlijk geen last van, maar d'r waren mensen die feitelijk na 10 meter 'racen' al klaar waren.

[ Voor 9% gewijzigd door BM op 28-08-2012 22:17 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Fragbeestje schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 21:58:
Teringzooi...

start pc op, wil teamspeak opstarten terwijl iracing opstart en flikker er uit met BS ....
herstart, iracing opstarten, track laden, BS...
dan maar even gewijzigd zodat hij niet automatisch herstart. iracing opstarten, BS...

daarna nogmaals geprobeerd, Loading error 61 in iracing.

nogmaals opgestart, geen foutmelding meer in iracing, maar even later weer zo'n smurfenscherm.
PFN_List_corrupt

snel even opgezocht, HD probleem of RAM om zeep...

even een latje verwijderd en opnieuw ingeladen, enkele ronden kunnen rijden wordt ik plots op de backstraight gewoon de ruimte ingeschoten. Even later was het opnieuw gedaan (nu zonder bluescreen), iracing error.

zo maar eerst even checkdisken en een memtestje :(
Ik zag het ja, raket lancering ineens... Balen 8)7

Mijn race was voor de SF al voorbij omdat BruceLee z'n versnelling niet kon vinden, 0x contact maar wel wiel enorm krom.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:42
Hahum, dat was behoorlijk drama. Bij de start moest ik uitwijken voor een stilstaande/langzame wagen en had niet door dat iemand anders vanaf rechts ook richting het midden gedoken was en we raakten elkaar net. Helaas bleef het niet bij "net" en was het even later een grote puinhoop. Ik weet niet meer wie het precies was, maar hij was er eerder dus hij had meer recht op die ruimte. Mijn excuses!

Redelijk tegen het einde van de race werd ik nog van achter aangetikt vlak voor de leiders die daardoor beiden tegen m'n gespinde wagen aanbotsten, enorme schade opliepen en uitvielen. Ik weet dat sorry niet helpt en dat dit zeer zuur was en ik had het graag anders gezien, maar toch mijn excuses, al zou ik zo zeggen dat dit niet helemaal mijn schuld was.

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:18
Ok ik word na 27 laps van de baan geramt door 2 "backmarkers" en ik krijg -7 punten voor het championship? Waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Gelink schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 22:34:
Ok ik word na 27 laps van de baan geramt door 2 "backmarkers" en ik krijg -7 punten voor het championship? Waarom?
Geramt is een groot woord. Ongelukkige samenloop van omstandigheden zou ik zeggen. De 2 raken elkaar en raken jou daar net bij. Geloof niet dat iemand daar wat aan had kunnen doen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Ik weet niet of ik door mijn haperende computer iemand last heb bezorgd... hopelijk niet.

ik werd plots gekatapulteerd op de backstraight, denk niet dat ik bij het neerkomen iemand geraakt heb. 1e keer dat hij vastsloeg was net erna en stond ik gelukking in de pits toen het gebeurde, de tweede keer zat ik net over de laatste heuvel toen m'n scherm zwart werd en het geluid bleef hangen. Zat al bijna aan de linkerkant tegen de muur en heb m'n stuur maar naar links gedraaid om van de baan af te komen, maar denk niet dat dit nog enig effect gehad heeft. :X

checkdisk heeft nog niets gevonden, zal nu een paar uur memtest worden.... :(

net wel even door BIOS gelopen en voltage voor RAM stond plots op 2.10 volt ipv de 1.80 die ik ingesteld had bij de overclock destijds... bios setup nogmaals ingeladen om te controleren en daar staat hij ook op 1.80. Standaard (auto config) op 1.50.... hopen dat ze dit hebben overleefd ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelink schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 22:34:
Is volgens mij gewoon omdat je geen 90 % van de race hebt uitgereden. Had je nog langzaam 1 rondje gereden had dat je 7 punten opgeleverd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:50

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Je hebt helemaal gelijk Benja. En ik ga er van uit dat er geen opzet bij was. Dus Dave, je hebt gewoon pech gehad dat 2 rijders jou zonder bijbedoelingen raakte ;(
Blijkbaar was de combi van de Radical @ MidOhio erg moeilijk. Zelfs de start was blijkbaar al moeilijk, jammer.
Maar laten we het hier gewoon leuk houden ;) Het is en blijft een fun league.
Race incidents happen en daar horen wel excuses bij. Het liefst meteen in de race. Zelfs als je een onwijze blunder begaat.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mij was het een zeer geslaagde race, met een resultaat dat een zeer vertekend beeld geeft over mijn capaciteiten. Ik sta uiteraard veel te hoog.

Tijdens de vrije training even getest met een paar gedeelde setups, maar uiteindelijk toch maar beslist om gewoon met de baseline te rijden. Die was dan misschien iets trager, maar ik wist wel dat ik die zonder problemen op de baan zou houden, in tegenstelling tot die andere setups.

Dit bleek de goede keuze te zijn. Hoewel pas op P13 gekwalificeerd was kon ik al meteen na de start enkele wagens inhalen. Drie wagens net voor mij crashten tegen elkaar maar door een snelle reflex kon ze net ontwijken. Bedankt ook aan Jos die op zijn beurt zeer snel reageerde en mij ontweek.

Na 1 rondje lag ik aldus op P8. Voor mij reed Arjan Schepers, die duidelijk veel sneller was. Ik bleef wel mooi constant rijden terwijl Arjan elke 2-3 ronden wel een klein foutje maakte, waardoor ik in zijn buurt kon blijven. Tot hij zoals ik hoopte en eigenlijk ook wel verwachtte een zwaardere fout maakte, waardoor ik voor hem kwam te liggen.

De rest van de race was eenzaam verder rijden en af en toe stiekem lachen wanneer ik merkte dat ik weer iemand had ingehaald die gecrasht was.

En zo kom ik op een plaats die ik eigenlijk totaal niet verdien.

Tot volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Jup, je moet 90% van de race uitrijden om punten te scoren. Je krijgt 2 fast tows dus een crashs is geen excuus om niet uit te rijden. Uiteraard wel heel lullig wat er gebeurde ja, zelfde voor Roope (zelfde ongeluk) :-(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:07

derx666

mecker ende blaet

josh-hill schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 22:33:
Redelijk tegen het einde van de race werd ik nog van achter aangetikt vlak voor de leiders die daardoor beiden tegen m'n gespinde wagen aanbotsten, enorme schade opliepen en uitvielen. Ik weet dat sorry niet helpt en dat dit zeer zuur was en ik had het graag anders gezien, maar toch mijn excuses, al zou ik zo zeggen dat dit niet helemaal mijn schuld was.
Ja dat was ik helaas. Vanavond wel een drama race gehad eigenlijk, en het was ook nog eens mijn eigen schuld. Hierbij meteen sorry tegen diegen die last hebben gehad van mijn domme acties.
Allereerst bij Pascal, waar ik dacht dat hij een gaatje liet, maar achteraf gezien was dat gewoon een domme aanname. Had gewoon iets meer geduld moeten hebben... mja.. stom stom stom...
Daarna nieuwe auto gehaald, en redelijk kunnen rondrijden, tot ik in ronde 25 ofzo achter Joost kwam. Een ronde eerder reed hij niet zo veel langzamer als mij door de bochten 7 8 en 9, maar deze keer liep ik er echt hard naartoe. Zo kwam ik bij het aanremmen van bocht 9 echt heel dichtbij, en ook daar maakte ik weer een inschattings fout. Ik was al voorbij het punt waar ik normaal gas zou geven, en ging er eigenlijk blindelings vanuit dat hij daar ook wel op het gas zou gaan (nja dat denk je niet bewust, maar jullie begrijpen wat ik bedoel). Helaas had ik zijn remlichten niet gezien, en ik ging van mn rem af om gas te gaan geven, zo tikte ik hem net aan, en aangezien Dave al vlak achter ons zat werd hij er ook slachtoffer van. Ik dacht dat Joost alleen maar gespind was, en ging aan de kant om hem voorbij te laten, maar het bleek dat hij iets meer schade had dan ik dacht. Ik weet dat sorry het niet dekt, maar meer kan ik niet zeggen. Ik probeer wel iets meer afstand te houden in het vervolg, en mijn acties wat beter te timen. Nogmaals: MY BAD...

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:31

Hoogie2004

Whohooooo

josh-hill schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 22:33:
Hahum, dat was behoorlijk drama. Bij de start moest ik uitwijken voor een stilstaande/langzame wagen en had niet door dat iemand anders vanaf rechts ook richting het midden gedoken was en we raakten elkaar net. Helaas bleef het niet bij "net" en was het even later een grote puinhoop. Ik weet niet meer wie het precies was, maar hij was er eerder dus hij had meer recht op die ruimte. Mijn excuses!

Ik was volgens mij diegene die bij de start in de sandwich zat, jammer maar helaas. Ik weet ook goed dat jij daar ook weinig aan kon doen, dus die excuses hoeven van mij niet. Was gewoon een start incident wat mij betreft, veroorzaakt door iemand die niet (of iig heel slecht) wegkomt, met daarnaast nog iemand die niet helemaal geweldig start (beiden voor ons volgens mij), en wij 2 naast elkaar met een prima start, dan gaat het gewoon wel eens fout, zeker op s/f met de muur zo dichtbij.

Verder wel leuke race gehad, hij was ook snel voorbij :)

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08 09:28
Hé verdomme.
Afbeeldingslocatie: http://www.abload.de/img/r-3-endofracenhep4.jpg

Zo de muur in.

[ Voor 11% gewijzigd door gtrNL op 29-08-2012 00:06 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik met de G27 tegenstuur om uit een slip te raken wil dat bij mij totaal niet.
Het is dan net of de force feedback hier niet op reageert.
Je probeert dan met alle macht tegen te sturen om uit de slip te raken.

Heeft iemand dit ook??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 00:41:
Als ik met de G27 tegenstuur om uit een slip te raken wil dat bij mij totaal niet.

Heeft iemand dit ook??
Heb jij die center spring aanstaan? Wat bedoel je met alle macht? werkt je stuur enorm tegen of begin je als een bezeten in de tegenovergestelde richting te draaien? :+

ivm mijn pc....
memtest leverde ook niks op.
Alles terug geconfigged in de bios en nu loopt ie wel goed.

Die 2,10 Volt heeft gelukkig niets om zeep geholpen. Vraag me af hoe het kan dat die plots op 2,10 staat terwijl alles manueel ingesteld staat... Noteer altijd al m'n bios settings en heeft nooit boven de 1,8 gestaan... wel m'n pc een hard reboot gegeven omdat m'n scherm niet aangaat (LG crap) maar dat dit nou BIOS zaken zou aanpassen heb ik nog nooit meegemaakt in de 23 jaar dat ik een pc gebruik. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fragbeestje schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 00:57:
[...]

Heb jij die center spring aanstaan? Wat bedoel je met alle macht? werkt je stuur enorm tegen of begin je als een bezeten in de tegenovergestelde richting te draaien? :+

ivm mijn pc....
memtest leverde ook niks op.
Alles terug geconfigged in de bios en nu loopt ie wel goed.

Die 2,10 Volt heeft gelukkig niets om zeep geholpen. Vraag me af hoe het kan dat die plots op 2,10 staat terwijl alles manueel ingesteld staat... Noteer altijd al m'n bios settings en heeft nooit boven de 1,8 gestaan... wel m'n pc een hard reboot gegeven omdat m'n scherm niet aangaat (LG crap) maar dat dit nou BIOS zaken zou aanpassen heb ik nog nooit meegemaakt in de 23 jaar dat ik een pc gebruik. 8)7
Ik heb alles op 100 procent in de profiler ook de centreerveer, maar ik probeer dan normaal tegen te sturen als de mx5 in de slip komt.
Maar waarschijnlijk is dit ook een probleem wat bij iracing hoort omdat de game erg moeilijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Center spring staat bij mij uit.... heb ik een hekel aan en voelt heel onnatuurlijk. probeer dat eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Center spring op 100 is prima zolang de checkbox er onder (use center spring oid) maar uit staat. resultaat daarvan is geen centering spring tijdens het rijden, maar wel als je uit de auto bent, handig want dan draait je stuur vanzelf terug als je uit de auto stapt.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:20

Arfman

Drome!

racer005: check eens bij je videoinstellingen of vSync wel uit staat. Dat zorgt namelijk voor vertraging tussen wat jij doet (input) en wat je op het scherm ziet (inputlag). Stond bij mij ook aan na een verse installatie en ik kon ineens bijna geen enkele keer uit een slip komen.

Benjamien: je bleef lekker bij inderdaad :) Ik ging heel vaak dwars en verloor hem dan, de setup lag me totaal niet. Toen begon m'n vriendin over de printer (die naast me staat) of die aanstond en zo nee, of ik die aan wilde zetten, concentratie weg, bij S/F licht de muur in maar ik had er ook geen zin meer in. Kan ik beter weggaan voordat ik iemand anders z'n race verpest. Wel jammer, de weinige keren dat ik kan racen probeer ik dat in de Radical te doen en ik had (met een betere/eigen setup) ook in de top 4 kunnen eindigen.

Oh ja, hairy moment bij de start inderdaad :P Stond achter BruceLee die stil bleef staan, dat was wel even spannend. Gelukkig kon ik er zonder schade langs, maar een sorry was wel op z'n plaats geweest.

[ Voor 11% gewijzigd door Arfman op 29-08-2012 08:27 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knaffie
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-08-2021
Yes, Promotie na de D Class gemaakt een eerste overwinning op okayama met MX-5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:34

Niellie41

[object Object]

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 00:41:

Heeft iemand dit ook??
Ik heb dit ook gehad. Vooral in de Corvette. Na de laatste update heb ik dat wel veel minder. Het is volgens mij een fout in de NTM.
Wat ik soms merk in de Truck is als die begint te spinnen en ik red hem, dan spint die 9/10 nog in de volgende bocht. Ik hoor de banden meteen weer in slip raken terwijl ik niets raar doe en dan verlies ik nog de auto.

Voor de zomer had ik dit probleem ook heel erg in de Vette. Ik slipte liet gas los en bij elke correctie werd het steeds erger. Niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Niellie41 schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 08:57:
[...]

Ik heb dit ook gehad. Vooral in de Corvette. Na de laatste update heb ik dat wel veel minder. Het is volgens een fout in de NTM.
Wat ik soms merk in de Truck is als die begint te spinnen en ik red hem, dan spint die 9/10 nog in de volgende bocht. Ik hoor de banden meteen weer in slip raken terwijl ik niets raar doe en dan verlies ik nog de auto.

Voor de zomer had ik dit probleem ook heel erg in de Vette. Ik slipte liet gas los en bij elke correctie werd het steeds erger. Niet normaal.
Ik had dat gisteren met de Radical. Net alsof de banden supersnel te heet worden bij een keer spinnen. Dan moest ik de volgende bocht ook echt iets langzamer gaan, want de achterbanden hadden echt 0 grip meer... Zou dus best kunnen zijn dat NTM de banden bij een spin soms te snel te heet maakt ofzo?

Overigens komt Phillips ook met een 21:9 monitor:
nieuws: Nieuwe Philips-monitoren met 21:9-verhouding en Ambiglow aangekondigd

Ik ben wel echt benieuwd naar de prijzen, want voor mijn huidige thuis-situatie zou ik zo'n monitor wel handig vinden :) (geen plek voor 3 schermen en veel multitasking)

[ Voor 18% gewijzigd door Hoogie2004 op 29-08-2012 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Hoogie2004 schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 09:06:
[...]

Ik had dat gisteren met de Radical. Net alsof de banden supersnel te heet worden bij een keer spinnen.
Dat ze snel te heet worden denk ik wel. Ik kan niet anders verklaren waarom ik mijn snelste 2 ronden van de race reed.... in de 1e 2 ronden :+ Had niet het idee dat ik veel minder grip kwam, maar verderop in de race kwam ik zelfs met wat pushen niet meer in de buurt van die tijden :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
3 naast elkaar..... Ok, ik ben weer op aarde, dat komt er nooit bij mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Klopt, de Radical NTM is echt nog het type "eerste 2 ronden zijn ze het snelst" en "1 keer spinnen en doe het maar een half rondje rustig aan".

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 09:16:
3 naast elkaar..... Ok, ik ben weer op aarde, dat komt er nooit bij mij ;)
3 van die 21:9 schermen? Dat hoeft van mij nu ook weer niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knaffie
Iemand ervaring met de Frex Shift de sequentieel versie ?

Wil deze graag aanschaffen namelijk, heb al de G27 in me bezit maar wil nog graag een sequentieel shifter erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knaffie schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 08:30:
Yes, Promotie na de D Class gemaakt een eerste overwinning op okayama met MX-5 :)
d:)b Well done op naar de C !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
  • Laatst online: 31-03 16:35
knaffie schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 10:30:
Iemand ervaring met de Frex Shift de sequentieel versie ?

Wil deze graag aanschaffen namelijk, heb al de G27 in me bezit maar wil nog graag een sequentieel shifter erbij.
Als ik het filmpje kijk van Inside Sim Racing zijn ze er wel over te spreken.
YouTube: FREX Shift + Sequential Shifter Review

Ik zit er zelf ook aan te denken om er eentje voor me G27 te halen na me vakantie.
Eerst maar eens een rig bouwen :9

[ Voor 0% gewijzigd door back2basic op 29-08-2012 13:30 . Reden: typo ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:00

DutchDevil79

I race, therfore I am

Was gister best leuk met de Radical. Ik vond het iig een leuke combinatie.

In de practise rond de 7de polek rond gehangen en uit eindelijk op een 8ste plek gekwalificeerd. Begin van de race was een kleine chaos met Sebas die niet van zen plek kwam. Gelukkig stond ik op de andere lijn en had ik er geen last van. Daarna kwam ik al snel op een 4de plek te liggen achter Dave, Roope en Paul. Die kon ik echter niet bij houden, achter me ree Maykel maar die kon mij weer niet bij houden. Nog wel even Dave achter me gehad nadat die een foutje gemaakt had. Maar die had al snel een gaatje gevonden. Daarna met Frank lopen vechten die op een ronde achterstand lag. Beetje op zen staart lopen rijden en af en toe een spelde prikje uitdelen. Dat was leuk alleen vloog die er af en daarna liep ik snel uit en ree ik een beetje doelloos alleen.
Door de chaos op het einde nog wel 2de geworden achter Paul omdat Roope en Dave dus uitvielen.
Zodoende aardig wat punten kunnen scoren om men tweede plek in het kampioenschap te verstevigen. Alhoewel Dave en Roope me nog wel voorbij zullen gaan wed ik. :)

En Dave ja ik heb jouw en Roope zen punten van de race eraf gehaald omdat jullie niet de 90% afstand hadden gereden. Volgende keer beter gewoon door te rijden en een nieuwe auto scoren in de pit. We hebben 2 fast repairs speciaal om de wedstrijd uit te kunnen rijden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net ff op atlanta liggen dollen voordat ik terug aan het werk ga .... een 29.910 gereden met een aangepaste versie van Niel zijn setup ... zal hem ff opladen ook. aanpassingen zitten in de toe-in en trackbar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:18
back2basic schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 13:08:
[...]

Als ik het filmpje kijk van Inside Sim Racing zijn ze er wel over te spreken.
YouTube: FREX Shift + Sequential Shifter Review

Ik zit er zelf ook aan te denken om er eentje voor me G27 te halen na me vakantie.
Eerst maar eens een rig bouwen :9
Ik heb er nog een liggen die ik niet meer gebruik. Laat het me even weten als je interesse hebt.

[ Voor 4% gewijzigd door glnk op 29-08-2012 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:33

Fuelke

Forza Ferrari

Roope lag aan de leiding en ging me voor de tweede keer lappen, ik ging ergens op het einde van het circuit te vroeg op het gas en spinde vlak voor hem. Hij zat heel dicht achter me, gaf me daardoor nog een extra duwtje waardoor we beide rondgingen en hij de leiding moest afstaan. Daar baal je wel ff van. Extra jammer dat ook hij dan nog eens betrokken raakte bij die crash naar het einde van de race.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:30:
net ff op atlanta liggen dollen voordat ik terug aan het werk ga .... een 29.910 gereden met een aangepaste versie van Niel zijn setup ... zal hem ff opladen ook. aanpassingen zitten in de toe-in en trackbar.
Cool. Ik heb hem ook nog veranderd nadat ik hem geüpload had.
Ik zal jou versie eens met mijn versie proberen te combineren.

edit: was de 29.910 met race tape of Q tape?

[ Voor 5% gewijzigd door Niellie41 op 29-08-2012 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niellie41 schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:31:
[...]

Cool. Ik heb hem ook nog veranderd nadat ik hem geüpload had.
Ik zal jou versie eens met mijn versie proberen te combineren.

edit: was de 29.910 met race tape of Q tape?
met q-tape ... zo is ie ook terug ge-upload .... met race heb ik hem niet gereden te meer ik niet veel tijd had ... hoop straks nog even tijd te hebben ... en dan hopelijk deze week ff een raceje mee te pikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knaffie
Iemand een idee hoe lang het onderhoud duurt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Er stond een uur bij de aankondiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Service en website zijn weer up.
En hier zijn de release notes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
De poll die via de mail is gestart over de puntentelling per week heeft niet tot een eenduidige conclusie geleid vind met bij iRacing.
Daarom is er een nieuwe poll op het forum van iRacing gestart met maar 2 keuzes.
Breng hier je stem uit!:
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2047704.page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik ga vanavond nog wat trainen met de Lotus @ Mid Ohio. Wie o wie ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Wat is de Indycar op Zolder leuk zeg!

Net even geoefend op Spa met de Indycar, maar Eau Rouge is echt niet normaal, daar wil ie elke ronde uitbreken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:07
JoepW schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 19:15:
Ik ga vanavond nog wat trainen met de Lotus @ Mid Ohio. Wie o wie ook?
Ikke ikke ikke !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik vandaag en morgen niet. 2 verjaardagen... pfff... social life sucks...

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik doe zo mee, niet 100% nuchter maar oefenen moet kunnen he :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
NickThissen schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 19:39:
Ik doe zo mee, niet 100% nuchter maar oefenen moet kunnen he :p
En al ben je bezopen dan ben je waarschijnlijk nog sneller dan dat wij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hahaha, je weet toch dat drank helpt in je ronde tijden :p misschien niet in consistentie of beslissingen maken tijdens de race echter dus dat laat ik lekker achterwege..

sowieso niet consistent genoeg om te racen dus ik denk dat ik hey lekker bij oefenen hou tot zondag, ziet er naar uit dst ik eindelijk een keer mee kan doen!

[ Voor 32% gewijzigd door NickThissen op 29-08-2012 19:48 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik drink nog ff een kopje koffie en dan kom ik er aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Nou toch nog een "tiende" eraf gehaald naar een 1:11.59x. Fuel erin gegooid en maar zo gaan oefenen want als ik nog lager wil komt het toch op puur geluk aan, dat reserveer ik wel voor de Q. Met fuel werd de setup een stuk rustiger vond ik (Robbert vond het tegenovergestelde :p) dus ik heb wel goeie hoop voor de race, ik kwam prima rond met volle back fuel, tot 12.6 na paar rondjes zonder echt te pushen. Nu maar hopen dat ik zondag kan rijden.

Mijn iRacing profiel

• Red Baron
  • Laatst online: 18:23
Gaan er hier nog mensen met de Belgische GP meedoen op iRacing zaterdag?
Ik heb al een aantal sessies zitten testen met m'n eigen setup, maar wat is het dan weer frustrerend om vervolgens even met de setup van Jacob Nielsen te proberen en er niet alleen makkelijker mee te kunnen rijden, maar ook meteen m'n PB mee te verbeteren :P

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik niet. Ik heb die dat een oefenwedstrijd en als ik zou kunnen dan nog niet om eerlijk te zijn.
Gisteren voor de gein met een vriend even in zo'n server gaan zitten en imo is er totaal geen uitdaging meer. Eau Rouge, Pouhon, Blanchimont. Totaal geen uitdaging.
De F1 auto heeft zo ontzettend veel grip dat er niets aan is. Dan is de HPD nog meer uitdagend.

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik zit dan langs de baan in Spa, dus helaas gaat dat niet. Anders had ik wel mee willen doen, is namelijk een leuk evenement :)

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik ook niet, F1 auto in iRacing is imho echt dodelijk saai. Zelfs de HPD is bij tijd en wijle al saai, zeker op simpele banen zoals Watkins Glen. Wat het vorig seizoen leuk maakte waren de inhaalacties op de GT's, maarja we weten allemaal hoe dat eindigde. Mijn doel voor komend weekend is om weer B class te worden (kom nog 0.04SR tekort) door middel van 1 race of TT, vrees ook dat ik niet veel meer tijd ga hebben.

EDIT: ikzelf vind Spa alleen leuk met auto's die echt een uitdaging zijn om op de baan te houden, zoals de Corvette of de FGT. SM? Saaaai ... Radical? Leuk in de bochten maar door alle rechte stukken saaaaai. Om over de Skip en nog tragere auto's al helemaal niet te praten :P

[ Voor 25% gewijzigd door Arfman op 30-08-2012 10:37 ]

• Red Baron
Als jullie de Williams te saai / makkelijk vinden rijden jullie gewoon niet hard genoeg :>

• NickThissen
Inderdaad. 4 seconden off pace rond karren kan iedereen wel, met zoveel grip is daar inderdaad niks aan. Maar snelle rondetijden kom je niet zomaar aan dus blijkbaar is het toch niet zo makkelijk he ;)

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

gisteren ook even f1 liggen doen .... nou ik vond toch wel redelijk uitdaging, nl zonder inc rond komen :) .... nouja die bak heeft wel tonnen grip maar om aan tijden te komen van 1.48 pfff snap het niet, 1.50 reed ik na best veel laps maar dat is nog dik 2 seconden trager .... dus dat wordt een njet van mij kant dit weekend te meer omdat ik moet tennissen.

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Vol gas door Blanchimont, Eau Rouge en 0.5 sec liften voor Pouhon, dan weer vol gas. Als jij dat leuk vind :)

1:50.nogwat na een paar rondjes in een race setup, op die server een 6e tijd op het moment en zoals Aaikman zegt 2 seconden off pace.
Ik was wel aan het pushen maar ik wilde wel op de baan blijven. Maar ik had nooit het idee, wow dit is leuk.
Ik vroeg aan mijn vriend of we wat anders gingen doen, hij zei: "Ben er al uit" :+

Auto's met een dak vind ik gewoon veel leuker om te rijden.
De HPD op Infineon vond ik ook geen reet aan. Dat hele stuk na de hairpin tot de volgende hairpin was gewoon vol gas.

[ Voor 14% gewijzigd door Niellie41 op 30-08-2012 10:53 ]

• NickThissen
Niet leuk vinden is toch wat anders dan geen uitdaging vinden. Als je het geen uitdaging vind dan moet je ook top tijden kunnen rijden (1:50 was vorig seizoen meer dan 5s off pace, weet niet hoeveel het nu is), toch? Dat je het niet leuk vind is heel wat anders en dat kan ik me goed voorstellen. Ik vind de auto ook niet leuk, maar voor Spa zou ik graag een uitzondering maken (alleen kan ik dan niet..).

Edit; pole op dit moment is 46.3, DWC rijders zullen dus wel 45 halen, ongeveer een seconde langzamer dan vorig seizoen als ik het me goed herinner.

Misschien dat ik dit weekend een race mee doe. Paul weet jij wanneer races official gaan naast die top SOF race?

[ Voor 24% gewijzigd door NickThissen op 30-08-2012 11:04 ]

Mijn iRacing profiel

• Red Baron
5s is wat overdreven, zeker met race fuel. De auto lijkt iets minder dan een seconde langzamer dan afgelopen seizoen.
Dat gezegd hebbende verwacht ik wel dat de race pace van de top in de 1:47 gaat liggen, misschien nog wel sneller.

In de iRacing GP series heb je de 2 SOF races op Zondag 19:15 en 21:15, meestal is de 23:15 race ook nog wel official.
Zaterdag heb je vaak ook nog wel wat races meestal vanaf 17:15.
En vorig seizoen had je nog wel een redelijk actieve USA/AUS race op zaterdag ochtend 3:15, maar die lijkt dit seizoen minder populair te zijn.

Dat gezegd hebbende, het is wel Spa wat waarschijnlijk de populairste baan met deze auto is, dus ik verwacht wel wat meer races dan normaal, alhoewel op zaterdag avond natuurlijk ook die Belgian GP race is om 20:00, en de DWC race om 16:00.

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik wilde ook zeker niet zeggen dat snelle rondetijden met de F1 niet knap zijn, verre van zelfs. Ik zit misschien wel 10s off pace omdat ik nooit in die auto rijdt. Ik vind er alleen geen reet aan >:)

• back2basic
Gelink schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:55:
[...]

Ik heb er nog een liggen die ik niet meer gebruik. Laat het me even weten als je interesse hebt.
Zal ik zeker doen als me rig klaar is.

Ik zit eraan te denken om deze te gaan bouwen http://www.ricmotech.com/..._sim_racing_cockpit_plans
Heeft iemand hier daar ervaring mee ?
Als ik de filmpjes erover kijk zijn ze er best over te spreken

Mijn iRacing profiel

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Geen ervaring, maar ik ga over (hopelijk) niet al te lange tijd zelf ook iets bouwen. Die Ricmotech gebruik ik een beetje als inspiratie, vooral voor de bodem en het gedeelte waar het stuur op komt. Echter hoef ik geen aflegplaats boven/achter mijn stuur, dus dat vervalt al helemaal. Mijn 3 schermen ga ik op een losse stellage zetten, zodat die niet mee kunnen bewegen tijdens het sturen/heftige ffb. Het belangrijkste vind ik dat mijn stuur en pedalen goed stevig zitten en niet dat alles zomaar in richtingen kan bewegen waarin ze niet horen te bewegen.
Ik zou gewoon zelf iets tekenen, en aan de hand daarvan bouwen. Die Ricmotech tekeningen zijn alleen handig als je een G25/27 hebt en exact die rig wilt hebben. Heb je andere hardware moet je toch al gaan afwijken van de tekeningen, en dan kun je net zo goed zelf iets bedenken, en je die 30,- in de zak steken.

Cube Nuroad Race (2022)

• back2basic
Ik ben zelf niet zo handig in het opmeten en uitwerken van zoiets daarom vindt deze wel makkelijk..
Hiermee kan ik naar de lokale houtboer gaan en zeg tegen hem... hier hey je wat , ga eens zagen :P
In elkaar schroeven en lijmen dat lukt me denk ik wel..
Ik zal voorlopig gewoon me g27 als stuur blijven gebruiken.
De monitor (waarschijnlijk een 21:9) zal dan op deze komen http://www.ricmotech.com/..._panel_wall_mount_bracket

Mijn iRacing profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Vanmiddag een race gereden op Atlanta. Ik gebruikte de race als een test sessie eigenlijk, om te zien hoe de set er voor stond.
In het begin ging het wel redelijk, maar na 30 rondjes wordt de wagen wel tight. Zeker bij de exit van de bochten.
Ook moet ik een manier vinden om harder door de bochten te gaan.

Verder is was de race zonder cautions en ben er achter gekomen dat je dan 13/15 gallon nodig hebt bij de pitstop, anders haal je het niet. Daar ben ik achter gekomen. :+

Atlanta is leuke baan, waar je ronden lang naast elkaar kan rijden. Ik heb heel leuke gevechten gehad met verschillende auto's.

[ Voor 3% gewijzigd door Niellie41 op 30-08-2012 15:06 ]

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
F1 stuur komt morgen binnen ;)

• Jubby
Is dat dat stuur met die veren van hoge kwaliteit pisbakkenstaal? ;)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ja wel re-inforced pisbakkenstaal, hè ;)

• NickThissen
Bah, wat voelt die F1 toch ongelooflijk kut zeg... Had zin om een race te proberen dit weekend maar laat maar zitten. Wordt tijd dat ze die auto schrappen en een nieuwe maken ofzo.

Mijn iRacing profiel

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Niellie41 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:05:
Vanmiddag een race gereden op Atlanta. Ik gebruikte de race als een test sessie eigenlijk, om te zien hoe de set er voor stond.
In het begin ging het wel redelijk, maar na 30 rondjes wordt de wagen wel tight. Zeker bij de exit van de bochten.
Ook moet ik een manier vinden om harder door de bochten te gaan.

Verder is was de race zonder cautions en ben er achter gekomen dat je dan 13/15 gallon nodig hebt bij de pitstop, anders haal je het niet. Daar ben ik achter gekomen. :+

Atlanta is leuke baan, waar je ronden lang naast elkaar kan rijden. Ik heb heel leuke gevechten gehad met verschillende auto's.
In het begin iets lose maken.

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Dutch3men schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 16:55:
[...]

In het begin iets lose maken.
Ik was al van plan om de RR trackbar hoger te zetten. Eens morgen kijken hoe dat gaat dan.
Heb je misschien nog tips hoe ik de truck ook nog op andere manieren meer loose kan maken, aan het begin van de run.

[ Voor 19% gewijzigd door Niellie41 op 30-08-2012 16:59 ]

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

NickThissen schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 16:43:
Bah, wat voelt die F1 toch ongelooflijk kut zeg... Had zin om een race te proberen dit weekend maar laat maar zitten. Wordt tijd dat ze die auto schrappen en een nieuwe maken ofzo.
Ik doe ook niet mee Zaterdag. Ben heel de dag in Walibi dus of ik s'avonds überhaupt nog put heb om te racen ligt er maar net aan. Daarnaast heeft die F1 bak me nooit getrokken. Moderne F1 heeft me in geen enkel spel echt kunnen boeien moet ik ook eerlijk zeggen.

iRacing Profiel

• FabiandJ
  • Niet online
Niellie41 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 16:58:
[...]

Ik was al van plan om de RR trackbar hoger te zetten. Eens morgen kijken hoe dat gaat dan.
Heb je misschien nog tips hoe ik de truck ook nog op andere manieren meer loose kan maken, aan het begin van de run.
Je kan ook je LR trackbar hoger zetten daarmee rolt de wagen beter de bocht om.

Verwijderd

Ik doe wel mee met de F1 zaterdag. Meer zelfs: ik kijk ernaar uit. En ik lijk hier de enige te zijn die de F1 wel degelijk zeer leuk vindt... :)

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Dutch3men schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 17:01:
[...]

Je kan ook je LR trackbar hoger zetten daarmee rolt de wagen beter de bocht om.
Daar zou ik nooit aan gedacht hebben! Thanks. Dat ga ik zeker ook proberen.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nou MidOhio en de Lotus is niet mijn ding. Net nog zitten zoeken naar secondes, maar ik crash elke 2 rondjes en kom niet in de buurt van de tijd die ik maandag reed laat staan dat ik mijn tijd verbeter. Bah.

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

JoepW schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 18:36:
Nou MidOhio en de Lotus is niet mijn ding. Net nog zitten zoeken naar secondes, maar ik crash elke 2 rondjes en kom niet in de buurt van de tijd die ik maandag reed laat staan dat ik mijn tijd verbeter. Bah.
Hmmmm, ik vind het een leuke combinatie. Best listig maar zeker niet onmogelijk.

iRacing Profiel

• NickThissen
Heb even een race practice gedaan, 25 rondjes, ging wel redelijk zonder grote fouten, spreiding mag iets beter ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.nickthissen.nl/Images/Temp/tmp448A.png

Niet eens onder de 12.5, dat moet toch wel wat sneller kunnen denk ik vooral aan het eind...
1:13.1 gemiddeld..

Henri doet gewoon een 11.5 na 3-4 rondjes met race fuel :X Hij rijdt gewoon mijn PB met 10 keer meer fuel, doe normaal gast..

[ Voor 21% gewijzigd door NickThissen op 30-08-2012 20:46 ]

Mijn iRacing profiel

• Arfman

Arfman

Drome!

Vanavond nog even gepracticed met de Radical op Road America .. na een kwartiertje een 2.02.9 gereden, slechts 1 seconde langzamer dan de snelste in die sessie en maar +/- 1.5 seconden langzamer dan de absolute aliens in die auto. Hopelijk, hopelijk dit weekend tijd voor een Q en R sessie, kom ik misschien zelfs in de "top split" (voor zover je daarvan kunt spreken in de Radical) nog aardig mee :o

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Dat was een kort indycar avontuur. Na de 1e bocht ziet de gast links van me (herman) me niet, en boem, klaar -O-

Dat is wel het nadeel van die Dallara, je hebt echt 0 zicht naar de zijkanten. Ochja, better luck next time.

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:33

Fuelke

Forza Ferrari

Arfman schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 22:37:
Vanavond nog even gepracticed met de Radical op Road America .. na een kwartiertje een 2.02.9 gereden, slechts 1 seconde langzamer dan de snelste in die sessie en maar +/- 1.5 seconden langzamer dan de absolute aliens in die auto. Hopelijk, hopelijk dit weekend tijd voor een Q en R sessie, kom ik misschien zelfs in de "top split" (voor zover je daarvan kunt spreken in de Radical) nog aardig mee :o
Hoe laat rij je meestal in de Radical?

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Voor degene met een Android device: misschien is het jullie al bekend, misschien niet, maar ik heb een tijdje geleden mijn iRacing Forum app een update gegeven zodat je nu ook kunt posten in threads.

Meer informatie hier:
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1862207.page

Binnenkort komt er een nieuwe update waarmee je ook kan quoten en je posts kan editen plus nog wat bug fixes. Ook komt er een aparte website voor, ik was bezig om wat live statistieken te laten zien en toen kwam ik er eigenlijk pas achter dat er toch al 124 unieke gebruikers zijn en er in totaal al meer dan 37.000 pagina's opgevraagd zijn :) Dat is meer dan ik verwacht had :D

Frank (of andere iOS developers ;)), als je ooit nog zin/tijd hebt om een iOS versie te maken en hulp nodig hebt dan hoor ik het graag ;)

[ Voor 9% gewijzigd door NickThissen op 31-08-2012 00:37 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Thanks Nick. Heb het best vaak gebruikt.
Alleen nu op m'n One X met Chrome als browser open ik het forum daar gewoon.

Zal na de volgende update wel weer even kijken. Een goede (en dat is jouw app) app werkt toch altijd beter dan een mobiele browser.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Bedankt gtrNL voor de skin :)
Afbeeldingslocatie: http://www.raceskins.com/wp-content/uploads/2012/08/Showroom-TP4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Graag gedaan. Zeer leuk project om te doen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Mooie skin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Fuelke schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 22:56:
[...]

Hoe laat rij je meestal in de Radical?
Dat hangt er vanaf. Zaterdagmiddag is er een soort van SOF race (initiatief vanuit het forum om in ieder geval 1 race te vullen) maar dat komt mij altijd slecht uit in de zomermaanden. Zondagmiddag zijn er soms ook nog wel races, vorige week op Zandvoort gereden met 11 man. Participatie in de Radical is helaas erg laag, hele onbeminde auto jammer genoeg. Tevens merk je dat, als er iets anders is zoals Olympische Spelen of WK voetbal zoals laatst, meteen de participatie dropt beneden het official niveau. Bij de SM heb je dan misschien 1 split minder, Radical scheelt dat meteen een race.

Dus als iemand zich geroepen voelt, kom aub de Radical rijden! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:42
Hele mooie skin idd. :)

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Hoogie2004 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 22:40:
Dat was een kort indycar avontuur. Na de 1e bocht ziet de gast links van me (herman) me niet, en boem, klaar -O-

Dat is wel het nadeel van die Dallara, je hebt echt 0 zicht naar de zijkanten. Ochja, better luck next time.
Klopt, maar met een blinde rijder naast je is contact sowieso niet te vermijden. Vriend Herman is al heel lang een zekere factor qua contact; ik blijf er altijd ernstig bij uit de buurt ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik krijg de schijt van Atlanta. Ik krijg de auto maar niet loose. Wat ik ook probeer.
Helemaal klaar mee.

[ Voor 10% gewijzigd door Niellie41 op 31-08-2012 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Niellie41 schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 13:44:
Ik krijg de schijt van Atlanta. Ik krijg de auto maar niet loose. Wat ik ook probeer.
Helemaal klaar mee.
Al met de bandenspanning gespeeld? Verhoog/verlaag voor de gein is je bandenspanning op je RR.

[ Voor 10% gewijzigd door FabiandJ op 31-08-2012 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ook even snel geprobeerd, maar ik merkte niets..
Het is zo frustrerend dat ik gewoon 0.2-0.4 sec van de gewenste tijden zit en ik weet niet waar het probleem ligt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
@ Arfman, zodra ik binnen een paar maanden wat meer tijd heb ga ik opnieuw de Radical rijden. Altijd veel lol gehad met die bak... maar daar ben je nu niet veel mee :+

@DutchDevil : heb je race gisteren nog gevolgd. Mooie 2e plek maar was echt aan het duimen dat je die 1e plek nog zou veroveren. Jullie hadden een heel gelijkaardige pace en de hele tijd binnen de halve seconde tot 2 tienden achter elkaar.

Gisteren na de training en even spectaten bij DutchDevil nog even de fun race mee doorgenomen op Zolder met de MX-5.... Lichtbak verschijnt op het scherm, gooi hem in eerste terwijl ik mijn koppeling helemaal heb ingedrukt en de auto schiet vooruit... :(
eerste rondje maar direct de zwarte vlag gecleared... fuel en banden vergeten uit te vinken dus nog wat extra seconden aan de broek.

Bij het uitkomen van de pit veel te hevig en ga aan de buitenkant over die dikke hobbels bij T2... resultaat : muur in aan de binnenkant en auto krom. na de tow wou ik lekker verder knallen en ja hoor ... weer fuel en tires vergeten uit te vinken... Uiteindelijk toch nog een 6e plek (van de 12) omdat bijna de helft van het veld uitviel.

Gebruiken jullie eigenlijk een soort van macro of zoiets om gemakkelijk die fuel en tires uit / aan te vinken?
Zou leuk zijn dat ik (nu nog toetsenbord) op 1 knopje kan drukken om die hele zooi uit te zetten.

Vanwege een of andere lugubere reden werken de pijltjes en de spatiebalk niet meer in iracing en moet ik het doen met de knopjes achter de stick van m'n g27.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 00:36:
Frank (of andere iOS developers ;)), als je ooit nog zin/tijd hebt om een iOS versie te maken en hulp nodig hebt dan hoor ik het graag ;)
Ik ben geen iOS developer, maar .NET ;)

Als ik tijd heb wil ik er wel eens naar kijken, maar die tijd is schaars. Ben erg druk bezig geweest met een ander hobby-project te coderen (www.mijnzestal.nl), een administratiesysteem voor handboogverenigingen :)

Overigens kan je ook 1 versie ontwikkelen voor alle mobiele systemen. Als je gebruik maakt van HTML5 / javascript (jQuery Mobile) moet je i.c.m. jouw webservices een heel eind kunnen komen :)

[ Voor 16% gewijzigd door Hoogie2004 op 31-08-2012 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hoogie2004 schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 16:30:
[...]

Ik ben geen iOS developer, maar .NET ;)

Als ik tijd heb wil ik er wel eens naar kijken, maar die tijd is schaars. Ben erg druk bezig geweest met een ander hobby-project te coderen (www.mijnzestal.nl), een administratiesysteem voor handboogverenigingen :)

Overigens kan je ook 1 versie ontwikkelen voor alle mobiele systemen. Als je gebruik maakt van HTML5 / javascript (jQuery Mobile) moet je i.c.m. jouw webservices een heel eind kunnen komen :)
Ah, ik dacht dat je wat ervaring had met iOS? Zo niet dan heeft het weinig zin dan kan ik het net zogoed zelf doen :p Helaas ook geen tijd om weer een hele nieuwe taal te leren (en javascript ligt me soweiso al niet echt dus daar heb ik ook niet veel zin in). Dan maar eens verder adverteren of nog iemand zin heeft te helpen :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Fragbeestje schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:58:
@DutchDevil : heb je race gisteren nog gevolgd. Mooie 2e plek maar was echt aan het duimen dat je die 1e plek nog zou veroveren. Jullie hadden een heel gelijkaardige pace en de hele tijd binnen de halve seconde tot 2 tienden achter elkaar.

Gisteren na de training en even spectaten bij DutchDevil nog even de fun race mee doorgenomen op Zolder met de MX-5.... Lichtbak verschijnt op het scherm, gooi hem in eerste terwijl ik mijn koppeling helemaal heb ingedrukt en de auto schiet vooruit... :(
eerste rondje maar direct de zwarte vlag gecleared... fuel en banden vergeten uit te vinken dus nog wat extra seconden aan de broek.

Bij het uitkomen van de pit veel te hevig en ga aan de buitenkant over die dikke hobbels bij T2... resultaat : muur in aan de binnenkant en auto krom. na de tow wou ik lekker verder knallen en ja hoor ... weer fuel en tires vergeten uit te vinken... Uiteindelijk toch nog een 6e plek (van de 12) omdat bijna de helft van het veld uitviel.

Gebruiken jullie eigenlijk een soort van macro of zoiets om gemakkelijk die fuel en tires uit / aan te vinken?
Zou leuk zijn dat ik (nu nog toetsenbord) op 1 knopje kan drukken om die hele zooi uit te zetten.

Vanwege een of andere lugubere reden werken de pijltjes en de spatiebalk niet meer in iracing en moet ik het doen met de knopjes achter de stick van m'n g27.
Ja was een leuke race in de Jetta. Kon jammer genoeg nergens echt naast hem planten en op een of andere manier is het bijna onmogelijk meer snelheid te krijgen op een recht stuk. Als je er te dicht op zit moet je ook remmen als die een klein foutje maakt en neem je wat afstand dan is het snelheid verschil vaak te klein om hem ernaast te zetten. Merkte op einde dat hij wat meer last had van zen banden maar race was denk ik net te kort om daar van te profiteren. Wel gefinisched op 0.2 seconde van hem. De grand touring cup is echt leuk word netjes in gereden meestal en vaak zit het lekker dicht bij elkaar.

Een macro zou wel handig zijn voor het uitzetten van de banden en fuel. Nu wen ik me aan om voor de start dat allemaal te doen. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niellie41 schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 13:44:
Helemaal klaar mee.
pak dan gewoon de fixed setup die is loose :+ .... gisteren ook nog even aan het experimenteren geweest ... zou een race willen meepakken maar vanavond al geen tijd ... morgen tennisfinale spelen en nadien BBQ en zondag evenmin tijd .... was al eens blij dat ik voormiddag de radical eens uitgelaten heb ... 2.03 zonder echt een werkende setup vond ik al lekker gaan, zag daar tijden van 2.02 laag maar dat was waarschijnlijk Q setup want met vollebak reed ik hoog 2.03 ... nouja heb ik niet veel aan want ik heb toch geen tijd om in een race te springen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Overigens vandaag in Francorchamps geweest, maar na die regenbuien in de ochtend maar naar huis gegaan rond 1 uur. We waren allemaal zeiknat, en er kwam nog meer regen aan. Naar huis gaan was goede keus, aangezien in de 2e vrije training van de F1 bijna niet gereden is.

Morgen weer een dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Cool, je gaat ook de race kijken neem ik aan? Maak wel even wat leuke foto's he :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik ff weer proberen met de lotus ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
JoepW schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 17:32:
Ik ff weer proberen met de lotus ....
Weet niet hoe lang je nog bezig bent maar over iets minder dan half uurtje kom ik mee doen denk ik :) nog even gauw oefenen en misschien vanavond een race pakken...

Mijn iRacing profiel

Pagina: 1 ... 12 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.