Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddo-79
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 13:15
hmr schreef op maandag 30 juli 2012 @ 10:58:
[...]

Jaren in Broken gezeten, vanaf 2005 :p maar guild ging een beetje dood dus nu op Stormscale en Bladefist :)
Heb een hele migratie historie.
Server1: Deathwing (aka Deathping), guilds Black Ravens en The Burning Blade...(denkt terug aan 1e Ragnaros kill)
Server2: Talnivarr, guild The Burning Blade en nog wat losse dingen.
Server3: Neptulon, Happy Slapping

Telkens met en groep vrienden in een guild meeverhuist. Neptulon zitten we geloof ik vanaf 2009 op ofzo.

Heb 3 maandjes D3 gedaan, maar dat houdt mn interesse niet langer dan een paar uur vast. Dus afwachten en uitkijken naar MoP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
migratie historie is altijd leuk!

Paladin:

Krondorian -> Thunderhorn human pala (The Northern Terror)
Lanerios -> Bloodhoof human pala (Unity)
Machadiel -> Doomhammer Belf pala (Essence of Mercy en de splitoffguild daarvan)
Machadiel -> The Sha'tar Belf pala (Lunacy, Opheliac Asylum)
Zuipert -> Kul Tiras dwarf pala (Beerscore, Phoenix, Somebody Likes Me)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:41
Woensdag zijn hopelijk weer wat mensen terug van vakantie zodat we eindelijk eens fatsoenlijk heroic kunnen doen. Mijn verwachting is dat we zonozz, yor'sjah en ultraxxion wel aan zouden moeten kunnen. Hagara en Blackhorm zijn misschien wat lastiger.

Net als bij anderen hier is het grootste probleem soms een fatsoenlijk groep samenstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IntToStr schreef op maandag 30 juli 2012 @ 11:49:
Woensdag zijn hopelijk weer wat mensen terug van vakantie zodat we eindelijk eens fatsoenlijk heroic kunnen doen. Mijn verwachting is dat we zonozz, yor'sjah en ultraxxion wel aan zouden moeten kunnen. Hagara en Blackhorm zijn misschien wat lastiger.

Net als bij anderen hier is het grootste probleem soms een fatsoenlijk groep samenstellen...
Vooral Zon’Ozz kan voor flink wat problemen zorgen. Ik zou eerst voor Yor en Ultraxion gaan als ik jullie was. Die zijn allebei aanmerkelijk makkelijker.

Ik weet nog steeds niet precies wat ik nou met MoP ga spelen. /oomkin met beer offspec of mage of misschien toch weer terug naar de priest met een shadow offspec? Shadow vond ik tot nu toe nooit leuk om te spelen. Holy daarentegen is wel echt mijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-02 22:12

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

hulkie schreef op maandag 30 juli 2012 @ 12:37:
[...]

Vooral Zon’Ozz kan voor flink wat problemen zorgen. Ik zou eerst voor Yor en Ultraxion gaan als ik jullie was. Die zijn allebei aanmerkelijk makkelijker.

Ik weet nog steeds niet precies wat ik nou met MoP ga spelen. /oomkin met beer offspec of mage of misschien toch weer terug naar de priest met een shadow offspec? Shadow vond ik tot nu toe nooit leuk om te spelen. Holy daarentegen is wel echt mijn ding.
Monk Mistweaver :P

AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hulkie schreef op maandag 30 juli 2012 @ 12:37:
Die nieuwe glyph van Moonkin (glyph of the Moonbeast, healing in moonkin form en Glyph of Stars, shadowpriest style ipv grote uil), denk ik dat ik Balance ga spelen.

Beertje snap ik nog niet helemaal, mijn dodge is nu nog maar 12% en je moet nog elke 9sec die feral defense gaan spammen? (6sec 45% dodge).

Daarna wordt het kiezen tussen Shaman en Warlock, denk toch warlock. Warlock is behoorlijk veranderd.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Vind het wel heel jammer dat je niet meer continue een Tree kan zijn :(
Vond ik vroeger zo vet om te zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Dopiej schreef op maandag 30 juli 2012 @ 13:06:
In MoP krijgen we daar nu toch een glyph voor? Of gaat dat niet meer door? :?

AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Santho schreef op maandag 30 juli 2012 @ 13:07:
[...]

In MoP krijgen we daar nu toch een glyph voor? Of gaat dat niet meer door? :?
Ow zou het niet weten heb de notes nog niet helemaal doorgelezen..
Moeten we toch maar eens gaan doen dan xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:03

hmr

Dopiej schreef op maandag 30 juli 2012 @ 13:06:
Vond juist heel relaxed dat je niet continue een boom ben.. vond het er niet uitzien :P

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Dopiej schreef op maandag 30 juli 2012 @ 13:08:
[...]

Ow zou het niet weten heb de notes nog niet helemaal doorgelezen..
Moeten we toch maar eens gaan doen dan xD
Glyph of the Treant is het geloof ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Santho schreef op maandag 30 juli 2012 @ 13:09:
[...]

Glyph of the Treant is het geloof ik :)
Die is der nu al.. maar dan kan je niet continue boom blijven.. dan summon je een extra boom erbij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Dopiej schreef op maandag 30 juli 2012 @ 13:11:
[...]

Die is der nu al.. maar dan kan je niet continue boom blijven.. dan summon je een extra boom erbij..
Glyph of the Treant: Allows you to shapeshift into Treant Form. The act of shapeshifting frees the caster of movement slowing effects. (Confirmed: This is indeed your perma-tree back! From Blizzplanet: This is an actual form on your skill bar you can choose and walk around in your leisure at. It has nothing to do with the Tree of Life spell.”)

Op die website die ik heb gevonden staat dat het wel zo is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Santho schreef op maandag 30 juli 2012 @ 13:13:
[...]

Glyph of the Treant: Allows you to shapeshift into Treant Form. The act of shapeshifting frees the caster of movement slowing effects. (Confirmed: This is indeed your perma-tree back! From Blizzplanet: This is an actual form on your skill bar you can choose and walk around in your leisure at. It has nothing to do with the Tree of Life spell.”)

Op die website die ik heb gevonden staat dat het wel zo is ?
ow maar nu bestaat die glyph ook al.. maar dan zal dat aangepast worden :)This is indeed your perma-tree back!
JEEJ :P vind Tree zo cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Dopiej schreef op maandag 30 juli 2012 @ 13:15:
[...]

ow maar nu bestaat die glyph ook al.. maar dan zal dat aangepast worden :)This is indeed your perma-tree back!
JEEJ :P vind Tree zo cool!
Waarschijnlijk wel ja.
Ik speel niet in Cata dus weet ik veel wat er nu in het spel zit haha :9

Ik vond Tree ook cool, 1 van mijn druids heet ook Treeheart
Toen ik dus hoorde dat Tree form weg ging en alleen nog maar 30 seconden elke keer te zien was, was ik wel erg teleurgesteld :-(

Maar yay! Het komt weer terug :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Santho schreef op maandag 30 juli 2012 @ 13:16:
[...]

Waarschijnlijk wel ja.
Ik speel niet in Cata dus weet ik veel wat er nu in het spel zit haha :9

Ik vond Tree ook cool, 1 van mijn druids heet ook Treeheart
Toen ik dus hoorde dat Tree form weg ging en alleen nog maar 30 seconden elke keer te zien was, was ik wel erg teleurgesteld :-(

Maar yay! Het komt weer terug :D
Ah vandaar :P
en correctie 31 seconde ;)
Ja vond het super cool om te zien.. en nu ik zelf een 85 druid heb wil ik dat ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ze dan ook nog de Hunter spell Eye of the Beast terugbrengen dan ben ik tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2012 @ 13:35:
Als ze dan ook nog de Hunter spell Eye of the Beast terugbrengen dan ben ik tevreden :)
Wanneer gebruik je dat?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Als er geen betere leukere Minor Glyphs beschikbaar zijn denk ik dat ik die Glyph of the Treant ook equip. Maar voor mij is perma Treant form nog altijd geassocieerd met 80% runspeed. Mijn guildies moesten iedere keer weer op me wachten in Karazhan, omdat ik te beroerd was om uit Treeform te poppen :P

Het is wel een goede oplossing voor het gezeur van de Druid community. In Vanilla wilden we een Resto form. Die kregen we, maar we wilden de negatieve effecten niet. Sinds die tijd wilden we ook eigenlijk wel laten zien wat voor gear we hadden, dus eigenlijk geen perma form. En nu we dat in Cata hebben willen we ineens toch weer perma form. Ik zou er gestoord van worden als ik Blizzard was :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
Ik zit te twijfelen of ik voor het raiden nu een moonkin ga spelen in mop ipv van mijn oude vertrouwde hunter. ge-respecced en lfr ingesprongen om een beetje te spelen ermee met m'n healing gear (+goed wapen die ik toevallig gekregen had voor "offspec" als healer tijdens een normal ds run) is wel heeeeeeell erg wennen met die eclipses in de gaten houden en die lange casts times. Ben zo gewend om eventueel te kunnen rondhuppelen in fox of gewoon een rijtje instants af te kunnen schieten als nodig terwijl ik het "vuur" ontwijk.

Nu moet ik echt de casts strak in de gaten houden of ik hem neit op 1.5 ga afkappen op een 1.6s cast omdat ik dan moet bewegen :| Dat zal even wennen worden maar daar kom ik wel overeen en is zelfs een goede om beter te leren. Nu die eclipsen nog een beetje "goed" onder controle krijgen..

maar die owl form..aaaaarrrrggg mijn ogen...

gisteren weer mop ingelogt om te kijken hoe moonkin daar speelt tov live.. toen zag ik ineens die minor celestial glyph (hoe dat ding ook mag heten).. geweldig.. geen buttugly owl form meer :).. weer een reden minder om het niet te doen..

(zit nu op MoP te spelen terwijl ik TLPD aan het campen ben op life, lol)

iemands nog tips hoe je het best een moonkin speelt? ken de standaard rotatie/eclispen nu wel zon beetje.. maar allemaal algemeen, dus hoe om te gaan met mijn aoe fases en waanneer je moet eerst dotten en dan shroomen, of helemaal niet etc is me nog niet helemeaal duidelijk

[ Voor 10% gewijzigd door Helza op 30-07-2012 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Blistimo schreef op maandag 30 juli 2012 @ 13:37:
Als er geen betere leukere Minor Glyphs beschikbaar zijn denk ik dat ik die Glyph of the Treant ook equip. Maar voor mij is perma Treant form nog altijd geassocieerd met 80% runspeed. Mijn guildies moesten iedere keer weer op me wachten in Karazhan, omdat ik te beroerd was om uit Treeform te poppen :P

Het is wel een goede oplossing voor het gezeur van de Druid community. In Vanilla wilden we een Resto form. Die kregen we, maar we wilden de negatieve effecten niet. Sinds die tijd wilden we ook eigenlijk wel laten zien wat voor gear we hadden, dus eigenlijk geen perma form. En nu we dat in Cata hebben willen we ineens toch weer perma form. Ik zou er gestoord van worden als ik Blizzard was :P
De reden dat ik zelf een druid heb gelevelt, was puur om de permanent tree form. Ben nog aan het dubben of ik niet ga rerollen naar druid (of monk).

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej

Leuke glyph ja maar op dit moment nog best duur..
Mja iedereen z'n eigen keuze hé, ik vind perma Treant te vet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Voordat bepaalde zaken straks echt duur gaan worden, zoals glyphs die van functionaliteit gaan veranderen, kun je ze nu misschien nog "goedkoop" ergens zien te verkrijgen. Bij de start van MoP zal alles wel sowieso de lucht in schieten qua prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben ook wel benieuwd naar de druid oomkin in MoP. Is er iets meer burst mogelijk? En ook iets minder last van movement fights?

Een firemage heeft ook last van lange casts, maar door scorch en blink is movement nog wel redelijk efficient. Ook is cauterize natuurlijk echt handig... Maargoed een druid heeft weer Battleresses en innervate + tranquility die soms erg handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op maandag 30 juli 2012 @ 13:36:
[...]
Wanneer gebruik je dat?
Gewoon om een beetje mee te trollen :) (ik zal er niet om liegen)

Oplossing: een boom met kleren aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:53
Hoewel ik sinds 2005 alleen maar Horde speel ben ik zo gek op mijn Worgens dat ik er 2 op level 85 heb, hehe
Blijf er wel bij dat Worgens een Horde ras hadden moeten zijn :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Bah ik heb veelste veel zin om mijn shaman te levellen nu.. terwijl ik gewoon op werk zit... Not Good!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
hmr schreef op maandag 30 juli 2012 @ 14:04:
Bah ik heb veelste veel zin om mijn shaman te levellen nu.. terwijl ik gewoon op werk zit... Not Good!
Haha ja ik wil ook gaan spelen maar voor mij wordt em dat volgende week pas weer..
vriendin blijft hele week bij mij 's avonds..

edit: Mja ik ben ook meer leathers aan het farmen voor me LW te uppen xD

[ Voor 10% gewijzigd door Dopiej op 30-07-2012 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ik hoop vanavond te kunnen spelen (worgen warrior, arms)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
hulkie schreef op maandag 30 juli 2012 @ 13:50:
Ik ben ook wel benieuwd naar de druid oomkin in MoP. Is er iets meer burst mogelijk? En ook iets minder last van movement fights?

Een firemage heeft ook last van lange casts, maar door scorch en blink is movement nog wel redelijk efficient. Ook is cauterize natuurlijk echt handig... Maargoed een druid heeft weer Battleresses en innervate + tranquility die soms erg handig zijn.
Ik moet zeggen dat ik dus zelf nog niet zo bekend ben met de class, en op beta maar kort er mee gespeeld heb. Ik heb me nog niet verdiept in wijzigingen.

Zover ik het nu zie heb je wel meer "burst" cd's tov van live. Je wisself ook VEEL sneller van eclipse omdat je nu dubbel zoveel energy opbouwt. Ook zijn de moon & sunfire (dat zijn de dots toch? :P) apart, dus de spell vervangt de andere niet afhankelijk van je eclipse waardoor je beiden dots op kunt houden.

Hierdoor heb je mogelijk al minder last van dps loss bij movement, maar ik weet dus niet af je eigenlijk moet doen in het geval van veel movement, hoopte dat iemand hier dat wist :)

[ Voor 8% gewijzigd door Helza op 30-07-2012 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helza schreef op maandag 30 juli 2012 @ 14:12:
Zover ik het nu zie heb je wel meer "burst" cd's tov van live. Je wisself ook VEEL sneller van eclipse omdat je nu dubbel zoveel energy opbouwt. Ook zijn de moon & sunfire (dat zijn de dots toch? :P) apart, dus de spell vervangt de andere niet afhankelijk van je eclipse waardoor je beiden dots op kunt houden.
Indirect hebben ze gewoon die andere dot weggehaald en vervanen door Sunfire (welke nu nog moonfire -> sunfire wordt als je eclipse hebt).

Al blijven die mushrooms nog wat raar, maar op PTR kan je ze nu wel zonder GCD alle 3 planten.
Helza schreef op maandag 30 juli 2012 @ 14:12:
Hierdoor heb je mogelijk al minder last van dps loss bij movement, maar ik weet dus niet af je eigenlijk moet doen in het geval van veel movement, hoopte dat iemand hier dat wist :)
Neem aan die 2 icm starsurge proc (30% bij crit DoT, wat nu neem ik aan sneller gaat gebeuren), die instant cast wordt. Lunar Shower blijft bestaan, wat een 90% dmg/90% mana reduce wordt. Verder gok ik korte spam van Wrath, Starfire heeft te lange cast.

[ Voor 29% gewijzigd door SinergyX op 30-07-2012 14:33 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:07
Iemand die op stormscale zit en me even door ulduar wilt helpen voor achievement en dus de proto drake?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

De Moonkin Burst-CDs zijn natuurlijk wel afhankelijk van je spec, maar je mag ervan uitgaan dat je er in elk geval 1 tot je beschikking hebt, omdat je die hoe dan ook krijgt. Insect Swarm is weg, dus je hebt alleen nog Moonfire om je druk over te maken, en voor situaties waarin je niet hoeft te bewegen kun je die nog automatisch verversen ook.

Euphoria zorgt ervoor dat je buiten Eclipse dubbel zo snel Power opbouwt, dus je hebt procentueel gezien veel meer Eclipse uptime (goed voor mastery)

Lunar Shower is baseline, en heavy movement betekent daarmee dus <x>fire spam. Wat ook prettig is voor PvP.

Over het algemeen begrijp ik dat Hurricane/ Arcane Storm weer interessanter wordt, en Eclipse campen zal veel minder belangrijk zijn, puur doordat de totale Eclipse uptime hoger komt te liggen. Ook is Nature's Grace bij mijn weten verwijderd, waardoor het op een verkeerd moment triggeren van Eclipse veel vergeeflijker is.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Smeldor schreef op maandag 30 juli 2012 @ 14:51:
Iemand die op stormscale zit en me even door ulduar wilt helpen voor achievement en dus de proto drake?
Je kunt dit ook x-realm doen, maar "even iemand" lijkt me niet genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:26

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ulduar doe je inderdaad nog steeds niet "even"

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
IntToStr schreef op maandag 30 juli 2012 @ 15:50:
[...]

Je kunt dit ook x-realm doen, maar "even iemand" lijkt me niet genoeg :)
Snap ik, misschien zijn er nog mensen die interesse hebben in de proto drake?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

volgens mij heb ik die ook nog niet..al weet ik het niet zeker.tijdje terug met guild een run gedaan (25 mans met 9 of 10 mensen) maar volgens mij was 1 arch niet gelukt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Smeldor schreef op maandag 30 juli 2012 @ 15:59:
[...]

Snap ik, misschien zijn er nog mensen die interesse hebben in de proto drake?
Ik heb er wel behoefte aan, ik kan de knoppen vinden om hier en daar een paar heals te doen.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
volgens mij krijg je met 10 man raid ook al een proto drake, zijn jullie horde of alliance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

alliance en klopt,er was een reden dat we 25 deden,maar geen idee meer waarom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

mrsar schreef op maandag 30 juli 2012 @ 16:12:
alliance en klopt,er was een reden dat we 25 deden,maar geen idee meer waarom :P
Misschien vanwege de legendary items?

Oh en ik moet denk ik ook nog die van 10m op mijn druid.

[ Voor 11% gewijzigd door junglebeast op 30-07-2012 16:15 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik wil ook wel een rondje meelopen als we alliance doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
jammer ik ben horde, bij 25 man krijg je de ironbound en de raid met 10 man krijg je de rusted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Ik ben ook alliance, heb al wel de nodige achhievments, maar nog niet alles, dus ik wil ook wel mee met mn pala (DPS/healer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Smeldor schreef op maandag 30 juli 2012 @ 16:16:
jammer ik ben horde, bij 25 man krijg je de ironbound en de raid met 10 man krijg je de rusted
ah ja,die rusted heb ik volgens mij,die ander dus niet.maar het ging toendertijd mis bij die laatste boss zonder hulp bronnen ( :+ ) dus die hebben we uiteindelijk maar met hulp gedaan :P 9 man bleek daar toch beetje te weinig alsnog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Laten we een poging doen: morgen 20 uur alliance Ulduar run

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

IntToStr schreef op maandag 30 juli 2012 @ 16:24:
Ik ga niet kunnen dan ben ik bang, er staan rated battlegrounds met de guild in de planning. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

IntToStr schreef op maandag 30 juli 2012 @ 16:24:
Als afspraak morgen niet doorgaat ben ik erbij :) kijken of ik nog kan wow-en xD
vanavond kan ik sowieso (alleen AH die wat spullen komt brengen tussen 19:00-21:00 ergens)
of woensdag,daarna heb ik vakantie :P

de afspraak is morgen of woensdag,dus die moet ik ff vastzetten op 1 v/d 2 dagen

[ Voor 29% gewijzigd door mrsar op 30-07-2012 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
Op welke server zitten jullie allemaal dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
ValHallen schreef op maandag 30 juli 2012 @ 16:25:
[...]

Ik ga niet kunnen dan ben ik bang, er staan rated battlegrounds met de guild in de planning. :(
Battlegrounds zijn overrated ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Smeldor schreef op maandag 30 juli 2012 @ 16:25:
ik zit op emerald dream,maar hiervoor is toch x-realm uitgevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 20:38
Smeldor schreef op maandag 30 juli 2012 @ 16:25:
net verhuisd van Talnivarr naar Outland :)

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
Iedereen is alliance, jammer nu heb ik nog steeds geen groep :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Smeldor schreef op maandag 30 juli 2012 @ 16:34:
Is er tegenwoordig geen korting voor factionchange? of is dat alleen voor racechange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Smeldor schreef op maandag 30 juli 2012 @ 16:34:
Welke guild zit je op Stormscale dan? Ik ben zojuist level 81,5 geworden met Shammy , nou ja gister dan...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
hmr schreef op maandag 30 juli 2012 @ 16:38:
[...]

Welke guild zit je op Stormscale dan? Ik ben zojuist level 81,5 geworden met Shammy , nou ja gister dan...
Op het moment zit ik niet in een guild, heb een firemage genaamd Kâpøw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Zijn er mensen die de beta hebben gedaan die weten of je meteen via dungeons kunt levelen in MoP? Zie een beetje op tegen met z'n allen gaan questen in dezelfde regios, zelfs als ze meerdere instanties gaan maken.

Ik hoop dat m'n ilvl ~400 gear wel genoeg is om de simpele dungeons te kunnen clearen. Dan kunnen we gewoon met een paar guildies die dungeons een beetje aflopen ipv gezellig met z'n allen "kill 8 pandas" gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Ik kon op de Beta meteen de instances in, ik ga zelf dus echt niet levelen door te questen. Ik wil meteen de flying mount (heb een hekel aan langzaam questen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
ValHallen schreef op maandag 30 juli 2012 @ 16:35:
[...]

Is er tegenwoordig geen korting voor factionchange? of is dat alleen voor racechange?
nee, die aanbieding is alweer afgelopen, nu is het racechange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
ValHallen schreef op maandag 30 juli 2012 @ 16:59:
Ik kon op de Beta meteen de instances in, ik ga zelf dus echt niet levelen door te questen. Ik wil meteen de flying mount (heb een hekel aan langzaam questen).
question zit nog wel wat afwisseling in, als je alleen dungeons doet wordt het wel eeeeerrrgggg veel hetzelfde, ik ga gewoon een mix doen.. levelen en in de tussentijd gewoon telkens queuen, die que's zullen lang genoeg duren dat je wel wat quests moet kunnen doen tussendoor :)

ilvl is in ieder geval hoog genoeg voor de dungeon's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik wil dus juist met een vaste groep constant die dungeons gaan doen totdat we 90 zijn (of langer, totdat we LFR in kunnen). Dat vind ik nog minder saai dan questen persoonlijk. Vaste groep, dus geen queues en zelfs zonder groep, want ik zal als tank door die dungeons gaan lopen. Maar mooi dat dat dus kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Brewfest will be updated for Mists of Pandaria. This means that you will have approximately 10 days after the release of Mists of Pandaria to reach level 89 in order to queue for the Brewfest dungeon boss. Luckily though, a lot of the content does not have a level requirement so you will still be able to participate in a lot of the fun even if you are not level 89 :)
Hey guys,

We are aware that many of you are concerned about not having enough time to level up and such, which is a concern we fully acknowledge, as we know that many of you would like to enjoy and experience the new areas and content at your own pace, and not feel like you have to rush through things and level up as fast as possible just to have a go at the Brewfest dungeon boss.

Therefore, In order to make sure you guys have some more time to prepare for this year's Brewfest, we have pushed the whole event forward by just over a week, stopping short of overlapping with the Hallow’s End event.
Bron

Dus mooi straks op lvl 89/90 die trinkets scoren.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt goed, hebben we genoeg tijd om te levelen.

Heb zelf de Deluxe Edition gepre-ordered, inclusief de mount en Diablo 3/Starcraft 2 goodies. Tot MoP maar wat achievements hunten en wekelijks VP cappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeuj,

Gisteren dan eindelijk iemand die me goed genoeg achtte voor een normal DS10 run!
Op me Resto Shaman dus mee gegeaan en op een fail na bij Ultraxion (wist niet van die crystal dingen) eigenlijk geen fouten gemaakt. Helaas zat het rollen me niet mee, dus op een offspec weapon na met niks eruit gekomen behalve.... de achievement hooray!

Qua healing zat ik erg goed, kon de ilvl 395 geared Druid goed bijhouden en was stuivertje wisselen per bossfight. Was nog een priest mee, maar die bleef toch wel 3/4k HPS achter op ons... maar wel alles in 1x down dus dat maakte ook niet echt uit.

Dus hopelijk kan ik nu wat vaker met een pug mee en zo me gear nog wat verder verbeteren om mischien zelfs nog wat bosses op heroic te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-09 00:24
Wat gebeurd er eigenlijk met de JP en VP bij de overgang naar MoP?
Worden ze vervangen door iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-08 16:07

Moortn

Hallo

Die werden bij wotlk -> cata volgens mij omgezet in gold.

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 08:00:
Jeuj,

Gisteren dan eindelijk iemand die me goed genoeg achtte voor een normal DS10 run!
Op me Resto Shaman dus mee gegeaan en op een fail na bij Ultraxion (wist niet van die crystal dingen) eigenlijk geen fouten gemaakt. Helaas zat het rollen me niet mee, dus op een offspec weapon na met niks eruit gekomen behalve.... de achievement hooray!

Qua healing zat ik erg goed, kon de ilvl 395 geared Druid goed bijhouden en was stuivertje wisselen per bossfight. Was nog een priest mee, maar die bleef toch wel 3/4k HPS achter op ons... maar wel alles in 1x down dus dat maakte ook niet echt uit.

Dus hopelijk kan ik nu wat vaker met een pug mee en zo me gear nog wat verder verbeteren om mischien zelfs nog wat bosses op heroic te doen.
Gefeliciteerd. Gisteren zelf weer een redelijk snelle run DS10HC gedaan. Vanwege de tijd niet zoveel tries kunnen doen op Spine HC, al verwacht ik dat dit niet heel lang meer zal gaan duren. Ik merk dat ik als subtlety wel redelijk wat damage doe, maar dat het veel hoger zou moeten zijn :( Elke keer na de nuclear blast gebruik ik Vanish, echter krijg ik dan nog ergens damage van waardoor ik er direct weer uit ben :(
Vanavond de logs van gisteren maar eens even analyseren om te kijken wat ik beter zou kunnen/moeten doen (heb nu nog geen linkje, vergeten te syncen gisteren).

Betreffende de VP en JP (maar ook alle pvp gerelateerde points dacht ik); die worden geconverteerd naar gold als MoP gereleased wordt. Vaak is dat best een leuke bron van inkomsten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Gisteren dan maar 1 char getransfered vap AP naar Silvermoon.
Transaction bleef echter de hele avond op queued staan dus kon niet inloggen :(

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Laatst online: 16-09 11:24
na een ruime week afwezigheid weer inloggen op m'n shaman en meteen DS induiken deed m'n prestaties geen goed. Ik was echt matig tot slecht het grootste deel van de avond :(

2x doodgegaan bij Ultraxion :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
JoeBravo schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 08:47:
na een ruime week afwezigheid weer inloggen op m'n shaman en meteen DS induiken deed m'n prestaties geen goed. Ik was echt matig tot slecht het grootste deel van de avond :(

2x doodgegaan bij Ultraxion :'(
Ik denk dat iedereen er gisteren een beetje last van had, waren het nu 2 of 3 whipes op Morchok HC? Die 30% debuff is verder wel heel erg goed te merken moet ik zeggen. Allerlei mensen die omvallen op Hagara HC (inclusief ikzelf op de laatste icewall (net de debuff krijgen als je op het punt staat weg te lopen zorgde ervoor dat ik net de icewall raakte... ) en dan alsnog de kill hebben. Ultraxion HC was helemaal erg, jij viel twee keer om, de mage viel om (ook 2 keer?); volgens mij hadden we aan het eind nog maar iets van 5 man staande...

Het ging niet super, maar ook niet super slecht... Voor een groep met een nieuwe tank en bijna iedereen die al twee weken niet meer geraid had...;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ValHallen schreef op maandag 30 juli 2012 @ 16:59:
Wat gaat een flying permit kosten in MoP?

Gister trouwens niks gedaan in wow. dus weinig te melden! :) Olympics zijn ook cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

hulkie schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 09:15:
[...]
Wat gaat een flying permit kosten in MoP?
Volgens mij krijg je die meteen zodra je level 90 dinged. Kost niets volgens mij (correct me if i'm wrong).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
ValHallen schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 09:28:
[...]

Volgens mij krijg je die meteen zodra je level 90 dinged. Kost niets volgens mij (correct me if i'm wrong).
nee, die moet je kopen, volgens mij was het iets van 2k.. was in ieder geval goedkoper dan cold weather flying :)

[ Voor 8% gewijzigd door Helza op 31-07-2012 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Thysiej schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 08:56:
[...]

Ik denk dat iedereen er gisteren een beetje last van had, waren het nu 2 of 3 whipes op Morchok HC? Die 30% debuff is verder wel heel erg goed te merken moet ik zeggen. Allerlei mensen die omvallen op Hagara HC (inclusief ikzelf op de laatste icewall (net de debuff krijgen als je op het punt staat weg te lopen zorgde ervoor dat ik net de icewall raakte... ) en dan alsnog de kill hebben. Ultraxion HC was helemaal erg, jij viel twee keer om, de mage viel om (ook 2 keer?); volgens mij hadden we aan het eind nog maar iets van 5 man staande...

Het ging niet super, maar ook niet super slecht... Voor een groep met een nieuwe tank en bijna iedereen die al twee weken niet meer geraid had...;)
de "uhm, I think my shield is broken" van onze tank ergens tussen de 1e en 2e lift op spine vond ik ook wel hilarisch. _O-
Desondanks had ik voor m'n gevoel toch vooraf even een keer een dungeon moeten doorlopen met m'n shaman ipv alleen maar tijd aan m'n dk te besteden. Deze faal was frustrerend. :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
JoeBravo schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 09:29:
[...]

de "uhm, I think my shield is broken" van onze tank ergens tussen de 1e en 2e lift op spine vond ik ook wel hilarisch. _O-
Desondanks had ik voor m'n gevoel toch vooraf even een keer een dungeon moeten doorlopen met m'n shaman ipv alleen maar tijd aan m'n dk te besteden. Deze faal was frustrerend. :$
Ik ben vooraf nog LFR ingedoken met mijn rogue (eindelijk de hands gewonnen!), dat was een goede actie om er weer even in te komen :-)
En ach, je stond wel top dps met trashpacks:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Nou ik ga proberen om vanavond m'n vriendin zo ver te krijgen dat ik een uurtje kan spelen :P
Dan kan ik verder gaan met rughed leather te farmen in de Blasted Lands voor m'n LW up te krijgen :P
Zit nu op 273 dus nog even te gaan xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Zondag ook nog met een groepje BoT HC gedaan omdat DS al gecleared was. Geen idee dat ze BoT HC gingen doen omdat ik dus alleen Halfus op heroic gekilled heb. We zijn overal redelijk door heen gewalst :) Valiona and Theralion kende ik nog wel op hc omdat we die wel een paar rties geprobeerd hebben :) .. wel even fail op de twilight zone omdat mezelf totaal bagger had gepositioneerd er ik niet over alle swirls heen kon zonder geraakt te worden :|
Korte uitleg op de veranderingen van Ascendant Council, maar gelukkig alleen maar een extra debuffje erbij en orbje kiten :) wel leuk dat gevecht op hc.. zoveel dat er gebeurt, jammer dat ik hem nog heb gedaan toen hij "actueel" was. een wipe omdat iemand op de orb spawn plek bleef staan :P

Daarna nog even Cho'gall, nouja dat is een lachertje met de huidige dps, blobs waren al dood voordat ze spawnen soms, en kende hem al op HC, hoewel toen geen kill :P

Verder nog een zooitje wiped op Sinestra, helaas is het niet gelukt, teveel problemen met dispells, orb kiting & interrupten (dus eigenlijk alle belangrijke mechanics op die fight, lol). Ik vind eigenlijk counsel een leuker gevecht dan sinestra qua mechanics ..maar ik hoop echt dat we deze week nog wel doorgaan met sinestra, een kill zal erg leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:15
IntToStr schreef op maandag 30 juli 2012 @ 17:08:
Ik wil dus juist met een vaste groep constant die dungeons gaan doen totdat we 90 zijn (of langer, totdat we LFR in kunnen). Dat vind ik nog minder saai dan questen persoonlijk. Vaste groep, dus geen queues en zelfs zonder groep, want ik zal als tank door die dungeons gaan lopen. Maar mooi dat dat dus kan :)
Ik ben een zeer groot fan van nieuwe gebieden verkennen en questen maar voor een dungeon met een leuke groep ben ik natuurlijk altijd te vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Carthrax schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 10:06:
[...]

Ik ben een zeer groot fan van nieuwe gebieden verkennen en questen maar voor een dungeon met een leuke groep ben ik natuurlijk altijd te vangen.
Ik weet nog niet of ik een monk ga levelen of mijn shammy of Lock :p harde twijfels

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ik ga eerst lekker mijn warrior levelen in MoP.
Maak later na de eerste rush wel een monk aan :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
IntToStr schreef op maandag 30 juli 2012 @ 16:55:
Zijn er mensen die de beta hebben gedaan die weten of je meteen via dungeons kunt levelen in MoP? Zie een beetje op tegen met z'n allen gaan questen in dezelfde regios, zelfs als ze meerdere instanties gaan maken.

Ik hoop dat m'n ilvl ~400 gear wel genoeg is om de simpele dungeons te kunnen clearen. Dan kunnen we gewoon met een paar guildies die dungeons een beetje aflopen ipv gezellig met z'n allen "kill 8 pandas" gaan doen.
houd er wel rekening mee dat je later waarschijnlijk alsnog (wat van) die quests moet doen om rep te verdienen. je starter-raidgear zul je bij de verschillende facties moeten halen met voldoende rep (en betalen met badges).
Questen geeft daar doorgaans een flinke start mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robindboer
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09 12:58
Ik ben momenteel bezig met het levelen van een DK die wil ik eigenlijk nog voor MOP 85 hebben.
Als MOP uitkomt wil ik wel een monk gaan levelen, ben wel benieuwd heb er nog helemaal niet naar gekeken (wat ze kunnen enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Dit is de eerste WoW expansie waar ik bewust niets, of zo weinig mogelijk, van wil weten.
Normaal pluis ik alles uit via sites, youtube etc en speel ook altijd de beta's maar ik wilde het nu eens anders doen.
Laat me heerlijk verassen door MoP :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
JoeBravo schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 10:14:
[...]

houd er wel rekening mee dat je later waarschijnlijk alsnog (wat van) die quests moet doen om rep te verdienen. je starter-raidgear zul je bij de verschillende facties moeten halen met voldoende rep (en betalen met badges).
Daar zit ik alweer tegen op te kijken; het begin van een expension is alleen maar farmen, farmen en nog eens farmen. Vorige x-packs heb ik dat gedaan als tank, nu ga ik het waarschijnlijk doen met mijn rogue. Langere queues voor random dungeons: meer tijd kwijt om exalted e.d. te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 21:50
Dopiej schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 09:40:
Nou ik ga proberen om vanavond m'n vriendin zo ver te krijgen dat ik een uurtje kan spelen :P
Dan kan ik verder gaan met rughed leather te farmen in de Blasted Lands voor m'n LW up te krijgen :P
Zit nu op 273 dus nog even te gaan xD
Je kunt het proberen met : "Schat ga jij maar vast naar bed ik kom er zo aan" >:)

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Dungeon spam was in Cata overigens ook al niet echt de meest optimale manier om te levelen. Doordat er eigeniljk maar 1 dungeon per level beschikbaar was (Blackrock Caverns lvl 80, Throne of the Tides lvl 81, Stonecore lvl 82, Vortex Pinnacle lvl 83, en de rest eigenlijk pas op lvl 85) kreeg je gaten in je gear, waardoor je als je lvl 83 werd een aantal slots 316 ilvl had, en als je geen heroic Lich King farmde ilvl 233 in de rest. Je moest dus wel questen voor ontbrekende gear, en dat werd nog belangrijker voor de 329 ilvl threshhold voor heroics.

Toegegeven, als je echt een pesthekel hebt aan questen is er vrij weinig alternatief, en heb je geen gigantisch grote achterstand, maar het is niet de meest optimale manier om te levelen.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robindboer
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09 12:58
Iusedto schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 10:29:
Dit is de eerste WoW expansie waar ik bewust niets, of zo weinig mogelijk, van wil weten.
Normaal pluis ik alles uit via sites, youtube etc en speel ook altijd de beta's maar ik wilde het nu eens anders doen.
Laat me heerlijk verassen door MoP :)
zelfde voor mij. Ben ook wat meer casual geworden, bij de vorige exp. was ik redelijk hardcore aan het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
JoeBravo schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 10:14:
[...]

Dank voor de tip. Dat wordt dan waarschijnlijk toch een combinatie van questen en dungeons. Overigens heb ik in de cata zones wel alle quests in hyjal, deepholme, uldum en twilight highlands gedaan. Had inderdaad toch die rep nodig... Ook vashjir heb ik een deel gedaan, totdat je die underwater mount krijgt.

Ach ja, misschien kan ik een beetje achter de grote groep aan levelen en ondertussen met dungeons compenseren.

Heb er wel zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
robindboer schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 10:32:
[...]
zelfde voor mij. Ben ook wat meer casual geworden, bij de vorige exp. was ik redelijk hardcore aan het spelen.
Hehe, hier ook
Van raider naar casual sinds Cata en bevalt uitstekend :P

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
robindboer schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 10:32:
[...]

Hier ook nog een.. WotLK heel heel veel geraid.. (aangezien ik geen vriendin had en niets te doen had)
Maar nu echt een casual geworden (misschien binnenkort paar keer invallen als healer in guild DS run als het nodig mocht zijn en ik betere gear heb :P)
skassie schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 10:31:
[...]

Je kunt het proberen met : "Schat ga jij maar vast naar bed ik kom er zo aan" >:)
Haha ja maar dan het volgende probleem..
M'n pc staat op m'n kamer op een halve meter van m'n bed xD

[ Voor 44% gewijzigd door Dopiej op 31-07-2012 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Dopiej schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 10:39:
[...]
Haha ja maar dan het volgende probleem..
M'n pc staat op m'n kamer op een halve meter van m'n bed xD
Ik "gebruik" de cliche truc van soap series downloaden voor haar.
Werkt nog steeds verbazingwekkend goed :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Je kunt ook gewoon zeggen dat je graag een spelletje op je computer speelt :p

Ik ga in ieder geval niets verzinnen om stiekum te spelen. Beetje in overleg en niet overdrijven met het aantal uren lijkt me verstandiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Iusedto schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 10:44:
[...]

Ik "gebruik" de cliche truc van soap series downloaden voor haar.
Werkt nog steeds verbazingwekkend goed :)
Ja gaat wel goed komen hoor.. Ze kijkt maar wat tv..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Ik zit nu te twijfelen over hetzelfde.

Ik heb van vanilla tot half wotlk in een server first raiding guild gezeten. Was geweldig, en leuk te doen. Ik was ook (vind ik zelf) een zeer goede paladin tank. Toen kreeg ik een vriendin, toch blijven raiden, maar casual. En doorgegaan tot Firelands. Hierna gestopt met echt raiden. (zwart gemaakt op de server, dus geen guild kunnen vinden).

Mijn vriendin blijft zeggen "Ga nou raiden, je vind het leuk, en het is je favoriete ding in WoW" Maar ik heb ook het gevoel dat ik de hechte groep van guildies niet meer ga vinden. Dit is gewoon erg veranderd sinds de laatste jaren :( Iemand ideeën?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 20:38
lanerios schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 10:50:
Mijn vriendin blijft zeggen "Ga nou raiden, je vind het leuk, en het is je favoriete ding in WoW"
doe mij zo'n vriendin 8)7

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
IntToStr schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 10:49:
Je kunt ook gewoon zeggen dat je graag een spelletje op je computer speelt :p

Ik ga in ieder geval niets verzinnen om stiekum te spelen. Beetje in overleg en niet overdrijven met het aantal uren lijkt me verstandiger.
Ow nee maar dat ga ik ook niet doen ;)
Maar ze vind het niet leuk dat ik speel maar ga der gewoon is uitleggen dat dat mijn hobby is. Of tenminste wat ik leuk vind. Zij vind die mode programma's weer leuk.. kijkt ze daar maar naar ga ik dan een uurtje WoWen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb van vanilla tot half wotlk in een server first raiding guild gezeten. Was geweldig, en leuk te doen. Ik was ook (vind ik zelf) een zeer goede paladin tank. Toen kreeg ik een vriendin, toch blijven raiden, maar casual. En doorgegaan tot Firelands. Hierna gestopt met echt raiden. (zwart gemaakt op de server, dus geen guild kunnen vinden).

Mijn vriendin blijft zeggen "Ga nou raiden, je vind het leuk, en het is je favoriete ding in WoW" Maar ik heb ook het gevoel dat ik de hechte groep van guildies niet meer ga vinden. Dit is gewoon erg veranderd sinds de laatste jaren :( Iemand ideeën?
Ga nou bij ons raiden, je vind het leuk, en het is je favoriete ding in WoW. Wij kunnen namelijk nog wel een goede speler gebruiken in MoP die 2 a 3 avonden per week wilt raiden en toch progress wilt halen. 10 mans, volledig NL. De meeste mensen spelen al sinds Vanilla. :)

Nu wel een beetje dood. We staan al maanden op 6/8HC omdat bepaalde key players een wow breakje hebben tot MoP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto

Jeetje wat vervelend voor je.
Misschien ff een server transfer en lekker casual gaan totdat het "raiding gevoel" weer gaat kriebelen ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dopiej schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 10:52:
[...]
Ow nee maar dat ga ik ook niet doen ;)
Maar ze vind het niet leuk dat ik speel maar ga der gewoon is uitleggen dat dat mijn hobby is. Of tenminste wat ik leuk vind. Zij vind die mode programma's weer leuk.. kijkt ze daar maar naar ga ik dan een uurtje WoWen xD
1 tip; voor elke centimeter die geeft moet je 10 meter terugvechten :)
m.a.w. Claim een beetje ruimte voor je hobby's voordat het te laat is! Heb vaak genoeg bij mensen hobby's ten onder zien gaan "omdat zij het niet zo tof vindt", beetje schikken van beidde kanten en dan komen jullie er wel uit :) Zeg het gewoon en als ze dat nog niet wilt accepteren dan trek maar gewoon de stekker uit de TV, kijken hoe ze dan reageert...
Mijn vrouw heeft ook een pestpokke hekel aan gamen, maar ik heb vanaf dag 1 aangegeven dat het een hobby is. Ik hou het gewoon binnen de perken en zij klaagt niet (-zoveel meer :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Ditto! :P

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.