True story, maar waarom moet er perse een i7 geconfigureerd worden bij de Vaio Z om die mee te laten tellen?Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 13:47:
[...]
De macbook air, de UX32VD. Ik zou liever 8GB hebben dan een quadcore. Simpelweg omdat je in de meeste taken waarvoor je die quadcore gebruikt ook wel veel profijt hebt van een slootlading RAM. Mijn laptop is bijna 3 jaar oud en was destijds uitgerust met de standaardhoeveelheid van 4GB, dat krijg je nu nog steeds, terwijl 4GB destijds ongeveer net zo duur was als 16GB nu is.
Een quadcore en minimale hoeveelheid RAM en opslag is nu niet een combinatie waar goed over na is gedacht naar mijn mening. Diegenen die die quadcore echt nodig hebben zullen ook wel profijt hebben van veel RAM.
Het is een optionele optie voor de mensen die echt zwaar werk willen kunnen uitvoeren op een portable apparaat... Althans, de i5 in de Vaio Z is al een stuk krachtiger dan de ulv i7...
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10