ik heb geen idee war 3g gebruikt omdat ik dit niet heb maar wifi gebruikt gewoon helemaal niets.
dus als je alleen een boodschappenlijstje gebruikt heb en je accy bijna leeg isis er toch wat aan de hand.
ik zou dan ook een batterij monotor downloaden en kijken waar je sap precies heengaat.
verder zijn mijn tips disable maps blijf weg van apps met adds en deinstaleer alle apps die zichzelf weer opnieuw opstarten (vooral games).
je kan ook aardig wat lg aaps uitschakelen omdat ze toch nutteloos zijn.
als je je telefoon niet gebruikt met wifi aan moet je over de hele dag nog geen 3% sap kwijtraken.
met 3g aan is dit misschien tussen de 6 en 8%.
ook je ram is aan de lage kant en doet mij geloven dat er aardig wat meuk op de achtergrond staat te draaien ik heb gemiddeld 500 mb vrij.
probeer dan ook eens naar settings> apps te gaan klik daarop het 2de tabje en kijk eens of er zooi aanstaat (zoals games, lg smartworld en ga zo maar door) dat helemaal niet aan hoeft te staan.
als je het niet zeker weet post gewoon even de apps die opgestart staan hier en we pluizen ze voor je uit.
als je dat gedaan heb kan je onderin op gecachde apps klikken en ook hier kan je waarschijnlijk ee hele lading uitschakelen.
gek genoeg vreten apps die hier gecached zijn nog steeds cpu tijd waarschijnlijk om ze actief te houden.
en als je je telefoon dus een paar uur niet gebruikt vreet dat dus wel stroom terwijl je de apps niet gebruikt.
voor kortere tijd moet je deze dus ook gewoon aan laten staan (zeg whatsaps die je een paar keer per uur gebruikt) anders moet je telefoon hem iedere keer weer volledig laden.
maar als je een spelletje gespeeld ehb en hij staat er hier bij zou ik m sluiten omdat hij anders stroom blijft vreten.
ook apps als lg smartworld pc sync firmware upgrade en andere lg meuk staat hier vaak aan vooral na een reboot.
uitschakelen die meuk dus je gebruikt het immers niet.
ook om de paar dagen rebooten is een goed plan.
verder heb ik helemaal geen ervaring met haperingen tenzij ik per ongelijk iets verkeerd uitklik.
dan moet hij dat immers weer inladen.
maargoed ik let dan ook continu op wat er opgestart is en wat er gecached is en laat niets op de achtergrond draaien.
ik kan me goed voorstellen dat bepaalde apps die af en toe via internet refresehen een hapering kunnen veroorzaken omdat je cpu dan even met wat anders bezig is terwijl jij net een slide beweging maakt wat dan een hapering veroorzaakt.
dus mijn mening is goede resource management door de gebruiker houd de telefoon snel.
net als een windows pc dus.
het is altijd de gebruiker
anyway hoop dat een aantal van de tips helpen.