CyBeRSPiN schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 10:50:
Ik vind de update prima werken, maar heb hem als 2e telefoon naast mn iPhone, gebruik hem niet heel intensief maar de indruk is nog steeds erg goed. Geen enkele vastloper gehad.
De i9070 is duidelijk een budget toestel en ik ben erg blij dat Samung de JB 4.1 update heeft uitgebracht, o.a. vanwege goede ondersteuning voor OpenVPN.
Zit na 19u zonder lader op 51% batterij, best netjes. Heb pushmail aan, wifi, bluetooth, location services, Google Now, etc.
Dat is vreemd, want internet en youtube staat er vol mee, vraag me dan af wat er bij jou anders is dan bij rest, of wellicht gebruik je niet veel functies van de telefoon en ben je ultra lichte gebruiker.
Neem eens een foto en bekijk die foto dan gelijk eens door links op de preview te drukken en probeer dan daarna eens snel terug te gaan naar je homescreen(wat altijd soepel verliep bij GB), of start eens twee of meerder apps tegelijk op en flashfilmpje, simpele multitask zeg maar. Hier hangt de telefoon steeds als maar beetje te druk word bij bepaalde handelingen.
Heb nog niet echt veel onderzoek naar gedaan maar lijkt erop dat geheugen beheer niet goed verloopt.
Edit/
Hangt overigens niet altijd bij deze handelingen, kan soms tijdje goed gaan, en dan ineens hangt die weer, gaat dan heel traag en input reageert die heel erg laat op, soms tientallen seconden later zie je pas dat je knoppen hebt ingedrukt en gaat de telefoon weer verder.
Edit/2
Wat ik ook soms heb dat input niet heel goed reageert, niet zo goed als bij GB, daar reageert apps meestal gelijk, moet nu geregeld meerder keren proberen. Al met al voelde GB gewoon sneller aan, had veel minder problemen. Ga telefoon even rooten en kijken wat er nog te tweaken valt.
En ik heb heel verse install/reset, heb sd ook helemaal leeg gehaald, alleen nu.nl, tvgids2.0 en tweakers app erop staan buiten standaard apps.
[
Voor 22% gewijzigd door
mad_max234 op 21-06-2013 14:39
]