Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:53

CyBeRSPiN

sinds 2001

Ik heb juist het gevoel dat de batterij juist langer meegaat.
Mogelijk doordat er nu programma's niet meer op de achtergrond draaiden die dat eerst wel deden.

Vind Google Now ook helemaal geweldig. Ook verbeteringen aan notificaties is super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Baterry gaat nu wel langer mee na resset. Wel met now e.d aan. Camera is veel sneller geworden en heeft zoom. Lockscreen personalisatie is wel beter. Eindelijk die tekst eraf een knopen erop. Jammer genoeg geen media knoppen meet, maat wel unlockte statusbar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exchange services doet een beetje raar en slurpt zo'n 49% van de accu op!, scherm zeg maar zo'n 8% en android iets van 26%.

Voor de rest is het allemaal goed, maar dit is wel een irritant probleem, kijken of dat op te lossen is. Had wel gelezen dat dat bij jelly bean vaker voorkomt maar nog geen oplossing gezien ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.C4
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Bij mij zie ik nog geen update via Kies.
Ik heb de laatste versie van Kies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.C4 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 23:41:
Bij mij zie ik nog geen update via Kies.
Ik heb de laatste versie van Kies.
En wat staat er momenteel bij Toestel-info als Baseband versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.C4
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 02 juni 2013 @ 10:40:
[...]

En wat staat er momenteel bij Toestel-info als Baseband versie?
i9079xxlk2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonneke
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-09-2018
Volgens mij hebben we het hier over de GT i9070 en die is keurig via kies geupgrade naar I9070XXLQE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.C4
  • Niet online
Sorry was een typefoutje, moet natuurlijk i9070xxlk2 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TokoSenang2
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 30-05 19:32
Google Now geeft aan dat de locatie-instelling niet aan staat, en kan dan niet werken, terwijl alle locatiezaken aan staan. iemand weet hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry21
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:18
Hier hetzelfde, geen update beschikbaar, maar mss omdat toestel nog simlock heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonneke
Mr.C4 schreef op zondag 02 juni 2013 @ 15:32:
De 9079 schijnt ook te bestaan, vandaar. Heb bij een vroegere upgrade ook wel eens geen contact gehad, maar na een paar dagen deed ie het plotseling. Misschien zijn de servers erg druk in het begin ?
Ik vind het nieuwe gebeuren wel een verbetering. Succes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.C4 schreef op zondag 02 juni 2013 @ 15:32:
Het is misschien geen Nederlands toestel. Mogelijk import (uit Ierland, Kroatië of Kenya, in ieder geval een land waar ze nog geen JB-update beschikbaar hebben. Ja, Nederland was geeneens de állerlaatste ...)
Oplossing: Nederlandse versie (XEN) flashen met Odin. Of wachten.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2013 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.C4
  • Niet online
Dat zou een logische verklaring zijn. Ik wacht het wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de telefoon nog eens gereset. Ik had hem laatst ook gereset via knoppen, maar meteen daarna bij rebooten kreeg ik de update van XXLPQ naar XXLPE (kleine update). Dus geen zin om meteen weer te resetten, overigens weinig problemen, maar verwacht dat ie nu snellers is geworden.

Wat ik nu vooral merk als je zoveel mogelijk batterij gebruikende functies uitzet, dat de telefoon vooral Idle/standby een stuk langer mee gaat. Ik schat toch ongveer grofweg 3 tot 5 uur per 1 %als je hem niet aanraakt. Als je hem een beetje gebruikt ongeveer zo'n 2 tot 3 uur per 1% batterij.
Dat vond ik wel netjes.
Sommige apps gebruiken evenveel stroom, maar sommige gebruiken wel meer stroom, bijv de camera gebruikt meer, maar is ook verbeterd. Ik kan niet meteen aan app denken die minder stroom gebruikt, mss internet

Ik las trouwens in S2 topic, dat je gegevens locatie uit kunt zetten voor google Now, om batterij te besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 23:10

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Heb gisteren mn telefoon geroot om zo toegang te krijgen, via triangle away heb ik mn binairy count gereset van 2 naar 0. Vervolgens een factory default en de laatste nederlandse JB. Na de update nog even een factory default gedaan via de recovery.

De duitse firmware bevroor regelmatig. Hopelijk gaat het nu beter. :)

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk.
Waar hing die meestal vast dan? Bij mij hing het een aantal keer in google play, en een enkele keer in de camera.
Meestal lukte het wel door de home knop vast te houden om de telefoon er weer uit te krijgen, maar soms niet.
Ongeveer zo'n 3 keer in google play binnen een paar uur.

Wat doet die binairy count reset eigenlijk, is dat het aantal updates?

Gemiddelde Antutu score is nu wat hoger rond de 7050 gemiddeld met de laatste update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

@dreee, op willekeurige momenten liep hij vast. Erg irritant.
De binairy count houd bij hoevaak je niet officiele firmware hebt geinstalleerd. Mocht je dan je toestel inleveren voor garantie dan kan je een probleem hebben.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harmen, ok goed om te weten mocht ik me in de toekomst verdiepen in rooten en custom roms.

Van dat soort vastlopers heb ik tot nu toe nog geen last gehad.
Heb je nu de officiele firmware erop staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 week geleden JellyBean erop gezet via kies, daarna factory reset gedaan.. zoveel mogelijk google-shit uitgezet, maar toch gaat de batterij enorm snel leeg..(veel sneller dan bij GB) heeft iemand anders daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack O10
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-05-2023
@Samma: heb/had ik ook. Ik heb de tel gereset, toen de cache gewist en zoveel mogelijk onbruikbare apps uitgezet. Het lijkt nu iets beter te gaan.

Wel heb ik al twee keer gehad dat m'n mobiel internet is verdwenen. Heb al aan de lijn gehangen met Hollandsnieuwe en het gemaakt. Maar nu lukt het me met geen mogelijkheid om het te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul123456
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 10:52
Dat t mobiele internet zomaar verdween heb ik ook gehad. Dit is opgelost door een nieuwe simkaart te plaatsen. Hierna probleem niet meer gehad.

Had in t begin ook t probleem dat accu snel leeg ging, heb toen de spaarstand aangezet en nu gaat de accu me matig gebruik ongeveer 2 dagen mee.

[ Voor 34% gewijzigd door paul123456 op 09-06-2013 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack O10
Bij Hollandsnieuwe is er iets veranderd in de internetinstellingen. Ipv. 'Internet' 'default' invullen bij APN type, voor de mensen met hetzelfde probleem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jack O10 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 10:22:
Bij Hollandsnieuwe is er iets veranderd in de internetinstellingen. Ipv. 'Internet' 'default' invullen bij APN type, voor de mensen met hetzelfde probleem ;)
Bij mij staat er, bij "Type toegangspunt": default,supl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Jacko10 ; thnx! waar kan je de cache wissen? bedoel je de cache van de browser? ook heb ik de spaarstand maar aangezet, lijkt nu iets beter te gaan.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Had mn telefoon gisteren opgeladen, deze is binnen 16u leeg. Android systeem gebruikte 60%. Iemand een idee hoe dit kan? Heb de laatste JB 4.1.2. Heb Wifi en data aanstaan, voor de rest weinig.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Harmen ; staat een nieuw icoontje bij alle apps, die heet : google settings, dan een subblad met maps en lattidude daar moet je gewoon alles uitzetten. En voor de zekerheid ook power saving bij instellingen aanzetten.... nu heb ik aan het eind van de dag nog 70% met regelmatig gebruik! ohja,, ook bij instellingen motion uitzetten, en de browser niet op de achtergrond laten draaien. hoop dat je er wat aan heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B64
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:10

B64

Harmen schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:12:
Had mn telefoon gisteren opgeladen, deze is binnen 16u leeg. Android systeem gebruikte 60%. Iemand een idee hoe dit kan? Heb de laatste JB 4.1.2. Heb Wifi en data aanstaan, voor de rest weinig.
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 16:20:
@ Harmen ; staat een nieuw icoontje bij alle apps, die heet : google settings, dan een subblad met maps en lattidude daar moet je gewoon alles uitzetten. En voor de zekerheid ook power saving bij instellingen aanzetten.... nu heb ik aan het eind van de dag nog 70% met regelmatig gebruik! ohja,, ook bij instellingen motion uitzetten, en de browser niet op de achtergrond laten draaien. hoop dat je er wat aan heb!
Na 16 uur heb ik nog maar 25% prik over, met alles uitgeschakeld bij Maps & Lattitude, en Power Saving aan, en het scherm op automatische helderheid... 8)7 . Android Systeem gebruikt 64% van de acculading, het scherm minder dan 10%, om maar even aan te geven dat ik niet bepaald een intensieve gebruiker ben. Kort samengevat is het energieverbruik 1,5 tot 2x zo hoog sinds de JB update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack O10
Ik heb ook de Google exhange services uitgezety bij apps beheren. Verder kun je je cache wissen door een bepaalde knoppencombinatie even vast te houden, dat staat ook ergens op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds de update is mijn advance vaker vastgelopen

Het gaat soms echt haaaaappeeerreeeen. Zelfs nu ik deze reactie typ.
Net of deze telefoon deze versie van Touchwizz niet aan kan.

Ram geheugen maak k vaak leeg. Maar weet iemand hoe ik het vloeinder kan maken.
Voor upgrade en na upgrade heb ik al factory reset gedaan
Google now en spraak uit.
Trillen tijdens typen uit.
Genoeg geheugen over. Maar Ram snel vol door rotzooi van SAMS...

Het is eem zakelijke telefoon dus rooten geen optie.
Unrooten vaak lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjoromura
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-07 11:33
Nauwelijks positieve berichten over JB 4.1.2.
Ik draai nog met 2.3, wat is jullie advies, niet updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij problemen wordt er nu eenmaal eerder gepost ...

Ik heb al een tijd JB 4.1.2 draaien, en heb geen enkel probleem. Zou zeker niet terug willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonneke
Pjoromura schreef op maandag 17 juni 2013 @ 10:12:
Zo snel mogelijk upgraden: Ben alleen maar positief ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B64

B64

Verwijderd schreef op maandag 17 juni 2013 @ 10:32:
Bij problemen wordt er nu eenmaal eerder gepost ...
idd... 300x "het werkt super" wordt ook een beetje saai... :O

En daarnaast, onder 2.3 waren er ook zat mensen met problemen (die o.a. hier gepost werden) maar veel meer mensen waar het OS probleemloos draaide.

Kortom, gewoon upgraden, JB draait lekker soepel op de Advance. Eventuele vragen/problemen kun je hier dan weer posten :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor de duidelijkheid, ik wil ook niet terug.

Maar zomaar vastlopers met youtube en zomaar crash en opnieuw opstarten.

Heeft iemand een idee dan waarom sommigen hier last van hebben.

Grr :(

En kan je in zon situatie een klacht indienen bij Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:30
Verwijderd schreef op maandag 17 juni 2013 @ 22:35:
Even voor de duidelijkheid, ik wil ook niet terug.

Maar zomaar vastlopers met youtube en zomaar crash en opnieuw opstarten.

Heeft iemand een idee dan waarom sommigen hier last van hebben.

Grr :(

En kan je in zon situatie een klacht indienen bij Samsung.
De telefoon van mijn vriendin heeft hier ook erg last van. Soms zelfs periodes dat hij gewoon bevriest voor 5 seconden.

Snap er helemaal niks van |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Laatst online: 20:14

Christiano007

Ich bin der champion

Bij youtube filmpjes in faceboek dan loopt het hier ook helemaal in de soep. Voor de rest ben ik wel redelijk tevreden met de update (de duitse) .

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag een nieuwe update gedownload van Kies.
Op mijn pc staat nu versie 2.5.3.13052_10

Onlangs heb ik mijn telefoon, een Samsung Galaxy S Advance i9070, voorzien van nieuwe firmware
i9070 XXLQE. Deze firmware is gedownload en geïnstalleerd via Kies.

Vandaag wil ik een back-Up maken van alle gegevens op mijn telefoon.
Start Kies. Kies vertoont op een gegeven moment het bericht: sluit apparaat aan.
Via USB kabel mijn telefoon verbonden met mijn pc.
Kies geeft dan aan verbinden!!

Daarna niets!!! Helemaal niets!!
De pc laat direct zien dat het aangesloten apparaat een i9070 is, "KIES" herkent mijn telefoon
echter niet.
Op mijn laptop staat nog een oude versie van Kies. Echter ook op de laptop hetzelfde verhaal.
Kies herkent mijn i9070 niet.

Heeft iemand een suggestie wat te doen, zodat KIES toch weer mijn telefoon i9070 herkent.

Met de vorige firmware op mijn telefoon nooit geen problemen gehad met Kies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruik in Kies de knop "Verbindingsfout oplossen" - helpt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboris
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-08-2014
Na enige tijd gebruik te hebben gemaakt van de JB update kan ik niet echt zeggen dat alles positief uitpakt.

Het basis systeem werkt soepel, maar ik heb regelmatig vastlopers of flinke lag bij gebruik van apps. Vooral als een app gaat multitasken is het vaak mis. Ook het energie verbruik is minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Pjoromura schreef op maandag 17 juni 2013 @ 10:12:
Niet update, gewoon lekker op 2.3 blijven!

Samsung heeft echt slechte upadte uitgebracht, veel vastlopers, haperingen, wifi heeft iets slechter ontvangst, etc.

Ik heb gelukkig niet dat accu snel leeg gaat, lijkt iets langer mee te gaan dan voorheen, maar voor rest veel problemen. Zolang over update doen en dan nog zo slechte afleveren, schaam je samsung!

Edit/
T mobiel heeft JB update afgekeurd bij hun testen, te veel fouten in firmware.

[ Voor 7% gewijzigd door mad_max234 op 21-06-2013 10:43 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:53

CyBeRSPiN

sinds 2001

Ik vind de update prima werken, maar heb hem als 2e telefoon naast mn iPhone, gebruik hem niet heel intensief maar de indruk is nog steeds erg goed. Geen enkele vastloper gehad.
De i9070 is duidelijk een budget toestel en ik ben erg blij dat Samung de JB 4.1 update heeft uitgebracht, o.a. vanwege goede ondersteuning voor OpenVPN.

Zit na 19u zonder lader op 51% batterij, best netjes. Heb pushmail aan, wifi, bluetooth, location services, Google Now, etc.

[ Voor 16% gewijzigd door CyBeRSPiN op 21-06-2013 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lemonn schreef op 20/6/2013:

Dat helpt NIET.
Ik heb ook al de recenste versie van Kies verwijdert van mijn pc en via www.samsung.com
de één na laatste versie van Kies weer op mijn pc geïnstalleerd.

Ook dat heeft niets geholpen.
Kies kan geen verbinding maken met mijn Samsung Galaxy S Advance i9070.

Terwijl, als ik mijn smartphone aan mijn pc koppel via de USB kabel ( ook al meerder kabeltjes gebruikt)
de pc direct aangeeft dat de i9070 gekoppeld is aan de pc.

Blijf tasten in het duister, waarom KIES geen koppeling teweeg kan brengen met mijn smartphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B64

B64

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 11:45:
Kies kan geen verbinding maken met mijn Samsung Galaxy S Advance i9070.

Terwijl, als ik mijn smartphone aan mijn pc koppel via de USB kabel ( ook al meerder kabeltjes gebruikt)
de pc direct aangeeft dat de i9070 gekoppeld is aan de pc.

Blijf tasten in het duister, waarom KIES geen koppeling teweeg kan brengen met mijn smartphone.
Probleem komt me bekend voor, hetzelfde gebeurde bij mij ook toen ik de firmware update wilde doen. Het kwam er uiteindelijk op neer dat niet alle drivers voor de i9070 correct waren geïnstalleerd op m'n pc. Ik heb de pc toen een paar keer gereboot (ook nadat de nieuwste versie van Kies geïnstalleerd was), en ook de telefoon, uiteindelijk werden de juiste drivers geladen en toen werkte het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

CyBeRSPiN schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 10:50:
Ik vind de update prima werken, maar heb hem als 2e telefoon naast mn iPhone, gebruik hem niet heel intensief maar de indruk is nog steeds erg goed. Geen enkele vastloper gehad.
De i9070 is duidelijk een budget toestel en ik ben erg blij dat Samung de JB 4.1 update heeft uitgebracht, o.a. vanwege goede ondersteuning voor OpenVPN.

Zit na 19u zonder lader op 51% batterij, best netjes. Heb pushmail aan, wifi, bluetooth, location services, Google Now, etc.
Dat is vreemd, want internet en youtube staat er vol mee, vraag me dan af wat er bij jou anders is dan bij rest, of wellicht gebruik je niet veel functies van de telefoon en ben je ultra lichte gebruiker. :)

Neem eens een foto en bekijk die foto dan gelijk eens door links op de preview te drukken en probeer dan daarna eens snel terug te gaan naar je homescreen(wat altijd soepel verliep bij GB), of start eens twee of meerder apps tegelijk op en flashfilmpje, simpele multitask zeg maar. Hier hangt de telefoon steeds als maar beetje te druk word bij bepaalde handelingen.

Heb nog niet echt veel onderzoek naar gedaan maar lijkt erop dat geheugen beheer niet goed verloopt.

Edit/
Hangt overigens niet altijd bij deze handelingen, kan soms tijdje goed gaan, en dan ineens hangt die weer, gaat dan heel traag en input reageert die heel erg laat op, soms tientallen seconden later zie je pas dat je knoppen hebt ingedrukt en gaat de telefoon weer verder.

Edit/2
Wat ik ook soms heb dat input niet heel goed reageert, niet zo goed als bij GB, daar reageert apps meestal gelijk, moet nu geregeld meerder keren proberen. Al met al voelde GB gewoon sneller aan, had veel minder problemen. Ga telefoon even rooten en kijken wat er nog te tweaken valt.

En ik heb heel verse install/reset, heb sd ook helemaal leeg gehaald, alleen nu.nl, tvgids2.0 en tweakers app erop staan buiten standaard apps.

[ Voor 22% gewijzigd door mad_max234 op 21-06-2013 14:39 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Madmax ik herken je punten.
Vanmiddag moest ik navigeren je hoorrt het daaaaaaan oook haperen net als nu met typen.
Terwijl het een dualcore is.

Ik heb het pas 2 weken maar ik ga dit terugbrengen.
Tenzij iemand een geniaal tip heeft.

Ram geheugen is max vol door ongewenste Samsung apps.

Zou een launcher kunnen helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 11:45:
Lemonn schreef op 20/6/2013:

Dat helpt NIET.
(...)
Nog een poging: staat op de phone bij Instellingen - Ontwikkelaarsopties de optie USB-foutopsporing wel aangevinkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JosWo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-08 14:00
Misschien weet iemand van jullie wat het kan zijn.
Als ik Kies open en mijn advance aansluit via de usb kabel dan krijg ik keurig de melding van een firmware upgrade, yes!!
Wil ik die toepassen, dan heb ik bij de eerste keer bij het volgende menu de "gegevens opslaan voor 2 jaar!!" niet aangevinkt. Daarna ging het kiesscherm in een grijze stand, en linksbovenin bij device stond iets van please connect, terwijl net daarvoor de advance nog aangesloten was. Kortom, na een lange tijd gebeurde er niets en was het programma vastgelopen, taakbeheer beëindigd.
Voor de zekerheid Kies verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, nu wel voor opslaan gekozen en er verschijnt een grafisch scherm met daarop de melding "onderdelen voor firmwareupgrade downloaden -21.....
En daar blijft het bij, nu al meer dan een kwartier geen duidelijke activiteit van hd te bespeuren.
Blijkbaar gaat het weer niet goed, iemand die dit herkend en weet wat ik nog zou kunnen doen?

Update: hierboven lees ik dat herstarten van pc en telefoon geholpen heeft. En inderdaad, nu loopt het downloaden door tot 100 %
waarna Kies weer vastloopt |:(

[ Voor 7% gewijzigd door JosWo op 23-06-2013 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beesting
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
smokesign schreef op zondag 23 juni 2013 @ 15:37:
Update: hierboven lees ik dat herstarten van pc en telefoon geholpen heeft. En inderdaad, nu loopt het downloaden door tot 100 %
waarna Kies weer vastloopt |:(
Ik had iets soortgelijks, waarbij het leek of hij was vastgelopen. Bij mij was het de antivirus die eerst een grondige inspectie van de gedownloade bestanden wilde doen (NOD32, gebruikte volgens de taskmanager een volledige cpu-core). In plaats van lang te wachten tot hij klaar zou zijn heb ik de antivirus tijdelijk even uitgezet, toen reageerde Kies vrij snel daarna weer en ging weer verder met de update (die overigens wel eventjes kan duren: gewoon rustig afwachten verder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gisteren geen vastlopers ondanks zwaar gebruik.

Programma clean master lijkt zijn werk goed te doen.
Hiernaast heb ik bij android instellingen ontwikkelaars opties , onderaan achtergrond processen uitgezet.

Beide handelingen zorgen dat het lekker draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JosWo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-08 14:00
Gelukt!
Heb eerst nog naar de firewall instellingen gekeken naar aanleiding van de opmerking van beesting maar daar lag het bij mij niet aan.
Kies opnieuw gestart en weer bleef de boel hangen waarna na verloop van tijd de Windows melding kwam dat het programma niet meer reageerde. Toevallig viel mijn oog op de "bekijk foutmelding" button en daar stond het een en ander aan meldingen.
Begon met AppHangB1
Daarop gegoogled en al snel vond ik een topic waarin men het volgende schreef:
Snelkoppeling op bureaublad met rechtermuisknop aanklikken en de optie, "als administrator openenen" kiezen.
Daarop ging Kies het hele verhaal weer opnieuw doorlopen en ditmaal helemaal zonder problemen. Op een gegeven moment laat de advance op het scherm zien dat downloaden begonnen is, wat ook het Windows scherm als voortgang laat zien.
Na het bijwerken van de apps en wat meer aanpassingen is de upgrade een feit!
Android-versie 4.1.2
I9070XXLQE
Kernelversie 3.0.31-1122398
Buildnummer JZO54K.I9070XXLQE

Met dank aan Samsung _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door JosWo op 23-06-2013 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel plezier met je upgrade. Ik ben juist juist zoekende naar een downgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.A.T
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-06-2013
Ik vind de update ook klote. Accu heel snel, veel vast lopers. Minder goede ontvangsten. In een woord ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboris
Verwijderd schreef op zondag 23 juni 2013 @ 18:42:
Sinds gisteren geen vastlopers ondanks zwaar gebruik.

Programma clean master lijkt zijn werk goed te doen.
Hiernaast heb ik bij android instellingen ontwikkelaars opties , onderaan achtergrond processen uitgezet.

Beide handelingen zorgen dat het lekker draait.
GOUDEN TIP > achtergrondprocessen uit :)

Dit werkt inderdaad stukken beter, BEDANKT!!!

[ Voor 4% gewijzigd door nlboris op 26-06-2013 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 22:40
Geen achtergrondprocessen meer? Dat lijkt me een paardenmiddel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboris
Arnout schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 11:31:
Geen achtergrondprocessen meer? Dat lijkt me een paardenmiddel.
Zou inderdaad eigenlijk niet hoeven, maar het het werkt bij mij een stuk beter en ik ondervind geen nadelen. Gewoon proberen als je problemen met de update hebt, je kan het altijd weer terugzetten.

edit: ik heb zo'n idee dat het uit en aanzetten van deze functie ook al een verbetering geeft...

[ Voor 16% gewijzigd door nlboris op 26-06-2013 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

EDIT: Nevermind ik heb het al opgeslot :) .

[ Voor 93% gewijzigd door CR1691 op 27-06-2013 01:15 ]

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Laatst online: 20:14

Christiano007

Ich bin der champion

Heb achtergrondprocessen ook eens uitgezet, en met browsen gaat het allemaal een stuk sneller. Foto's worden niet met haperingen gescrolled op dit moment.

Het lijkt wel of het toetsenbord nu iets later letters typt.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul123456
Hallo

heeft toevallig iemand t probleem met t vasthangen tijdens een video al opgelost??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paul123456 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 09:41:
Hallo

heeft toevallig iemand t probleem met t vasthangen tijdens een video al opgelost??
In Instellingen -> Ontwikkelaarsopties het vakje GPU-weergave forceren aanvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul123456
Geweldig. Dank je wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Iemand zonder rootmeuk al de s-planner widget kunnen installeren?
Raar dat die wel op de note's / s3/4 etc zit en niet hierop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonneke
Vandread schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 16:12:
Iemand zonder rootmeuk al de s-planner widget kunnen installeren?
Raar dat die wel op de note's / s3/4 etc zit en niet hierop.
staat bij mij standaard geinstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 09:59

sjaool

Every life should have 9 cats

Tijdje terug de Jelly Bean 4.1.2. update op de Advance van mijn dochter geplaatst.
Nu heeft ze alleen af en toe het probleem dat de telefoon een tijdje nergens op reageert en dus hangt.
Dit is natuurlijk erg lastig als je een mp3 wilt pauzeren etc.

Ik heb al diverse tips uit dit topic geprobeerd maar ben de heilige graal nog niet tegengekomen.
Weet iemand een oplossing? Of is downgraden naar 2.3.6 toch de beste oplossing om weer een goed en stabiel OS te krijgen.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjoromura
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-07 11:33
Blijkbaar is 4.1.2 nog niet zo stabiel als we gehoopt hadden, logisch dat problemen uitgebreider in de fora genoemd worden dan succesverhalen maar waar je ook leest, hier of internationaal, steeds dezelfde probleempjes.

Is er al bekend of 4.2.2 voor onze i9070 beschikbaar komt? Misschien wordt dat de oplossing wel ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Zo te lezen wacht ik nog even met het updaten van de Advance telefoons van m'n ouders....
tonneke schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 08:18:
[...]

staat bij mij standaard geinstalleerd
De app wel ja, maar de widget zelf ook?! Lijkt me sterk.

[ Voor 17% gewijzigd door Vandread op 09-07-2013 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neelle
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-04-2024
Ik heb de telefoon van mijn vrouw ook upgedate
Maar het is een drama loopt zeer vaak vast ook na alle goede adviezen van dit forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonneke
Vandread schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 11:31:
Zo te lezen wacht ik nog even met het updaten van de Advance telefoons van m'n ouders....

[...]

De app wel ja, maar de widget zelf ook?! Lijkt me sterk.
De widget dus niet ; (Elke widget is een app maar niet elke app is een widget!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boldie
  • Laatst online: 05-06 16:28
Ongelofelijk inderdaad. Ik had een Galaxy S Advance gekocht van een mede-Tweaker en meteen de eerste dag 4 keer een bevroren telefoon. Na een paar minuten zoeken op XDA hoor ik veel klachten over deze update, maar ik durf 'm niet te downgraden via de tutorial op XDA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ik heb deze tutorial gebruikt om de Advance van mijn dochter weer te voorzien van Gingerbread. Gewoon alle stappen volgen zoals beschreven en als laatste stap de XXLK2 2.3.6 XEN rom flashen.

Sinds de "downgrade" geen vastlopers meer gehad. De telefoon is nu een stuk stabieler dan dat hij op Jelly Bean was.

[ Voor 13% gewijzigd door sjaool op 16-07-2013 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 16:51
sjaool schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 14:13:
Ik heb deze tutorial gebruikt om de Advance van mijn dochter weer te voorzien van Gingerbread. Gewoon alle stappen volgen zoals beschreven en als laatste stap de XXLK2 2.3.6 XEN rom flashen.

Sinds de "downgrade" geen vastlopers meer gehad. De telefoon is nu een stuk stabieler dan dat hij op Jelly Bean was.
Grappig, ik kreeg dit met geen mogelijkheid aan de praat. Odin liep bij mij steeds vast op het stuk setupconnection (eerste stap) en daarna gebeurde er niks meer. Het leek erop dat Odin de verbinding met mijn toestel kwijt raakte. Dat was met de officiële update naar 4.1.2 via Kies ook al een probleem. Daar werd de verbinding ook steeds verbroken. Na tig x proberen lukte het toen wel om te upgraden met Kies, maar ik heb die downgrade via Odin maar opgegeven.

Nu maar geroot, custom recovery en custom Jellybean rom erop geflashed. Dat ging allemaal via de zip files op de sd kaart. Gehele procedure duurde alles bij elkaar een kwartiertje. Vrij eenvoudig allemaal. En ik werk er nu al een aantal dagen mee en moet zeggen dat het toestel echt lekker draait op een custom Jellybean rom (LightJB v1.2). Vrijwel geen lag meer en vastlopers heb ik helemaal nog niet gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Mooi dat het goed werkt bij jou. De telefoon van mijn dochter hoef ik niet meer te upgraden. Dat staat ze niet meer toe omdat hij nu goed werkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B64

B64

Onlangs vergeten het toestel aan de oplader te hangen zodat de accu uiteindelijk leeg was. Toen ik hem de volgende ochtend aan de oplader had hangen, en hem weer aanzette, kreeg ik de melding dat de micro-SD kaart (een Lexar 16GB die voor 90% vol stond met muziek en kaarten voor de navigatie) corrupt was en geformatteerd moest worden. Nog geprobeerd het toestel uit- en weer aan te zetten, kaartje eruit gehaald en er weer ingestopt - niets hielp. Dus uiteindelijk toch maar geformatteerd.

Ik hoop dat dit geen standaard gedrag is onder Android 4.1.2, anders is het kaartje vrij nutteloos en allen bruikbaar voor noodgevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Hostje;

wat jij heb gedaan ziet er interessant uit, dat wil ik ook wel! Heb ff gekeken met dat flashen enz, maar er stond op een site, dat je je kans heb dat ook je imei word gewist, en dat dan niks meer werkt, daarom moet je efs data backuppen? hoe heb jij het precies gedaan?

Alvast bedankt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
Verwijderd schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 11:26:
@ Hostje;

wat jij heb gedaan ziet er interessant uit, dat wil ik ook wel! Heb ff gekeken met dat flashen enz, maar er stond op een site, dat je je kans heb dat ook je imei word gewist, en dat dan niks meer werkt, daarom moet je efs data backuppen? hoe heb jij het precies gedaan?

Alvast bedankt :D
Op het XDA forum vd Galaxy S Advance staat een topic met de volgende naam: '[GUIDE] From stock GB to Custom JB (Noob-friendly)'.

Ik weet niet of ik er rechtstreeks naartoe mag linken vanaf hier, dus zoek even op de naam. De stappen staan daar uitgebreid beschreven, dus als je ze gewoon volgt, is het prima te doen. Er zijn altijd risico's verbonden aan het rooten van je toestel, dus een backup van in ieder geval je persoonlijke data (foto's, muziek) is altijd slim. Dat je IMEI ook kan worden gewist bij het rooten en installeren van een custom rom heb ik nog nergens gelezen. Je kan je telefoon wel serieus 'onklaar maken' (bricken) tijdens deze procedure, aangezien je echt op firmware en partitie niveau zaken aan het aanpassen bent. Doe het dus niet als je onzeker bent over de werkwijze en niet bereid bent je eerst even in te lezen in de methodieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Hostje

Thnx!.. is inderdaad heel makkelijk uitgelegd, ik ga het er gelijk opzetten../. snap niet hoe samsung zo een slechte update heeft durven uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
Verwijderd schreef op maandag 29 juli 2013 @ 16:37:
@Hostje

Thnx!.. is inderdaad heel makkelijk uitgelegd, ik ga het er gelijk opzetten../. snap niet hoe samsung zo een slechte update heeft durven uitbrengen.
No problem. Succes en laat maar weten hoe het bevalt. En dat Samsung ons in de steek heeft gelaten met deze bagger update is wel duidelijk. Voor mij geen Samsung meer... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hem er nog niet opgezet, zag dat er heel veel goeie custom roms waren voor de advance... als die erop staat laat ik het zeker weten! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul123456
Hallo.
Ik heb mijniadvance draaien op de 4.1.2 van rusland..hij draait bij mij gewoon prima maar gaat alleen hangen onder t filmen en bij filmpjes afspelen. Hebben jullie daar met een geroote versie ook last van ? Of is er nog een andere oplossing voor als rooten?

Groeten Paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Heb mn telefoon laatst voorzien van de orginele rom. Daarvoor draaie ik oa de russische versies, die deden het beter. Echter was de accuduur stukken minder.

De laatst nl versie lagged enorm, op willekeurige momenten freezed hij voor 10sec. Mn vriendin heeft dezelfde problemen. Iemand al ervaringen met de custom roms gebaseerd op de laatste versie?

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul123456
Ik draai ook nog altijd op de Russische en dit draait prima, gaat alleen hangen als ik de camera gebruik.
Denk dat ik deze dan toch maar laat draaien omdat andere meer problemen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
Inmiddels ben ik een half jaar, in het bezit van de Samsun Galaxy S Advance i9070.

Na aanschaf, gelijk Jelly Bean 4.* erop gezet.

Op de haperingen na, ben ik erg tevreden!

Helaas heeft het toestel bij mij regelmatig een lag;
oftewel een hapering, de ene keer slechts enkele seconden, maar ook regelmatig veel langer!
Door steeds maar de app's 'Clean Master' en 'Easy Cache Cleaner' te gebruiken, probeer ik dat, zoveel mogelijk te voorkomen.
Dit neem ik op de koop toe, want als ik dat niet had gewild, had ik een duurder toestel moeten kopen!

Nou vraag ik me op dit moment nog 1 ding af; en dat gaat over de standaard mail opties.
De postvak in wordt alleen bijgewerkt. (ik heb een hotmail)
Waarom worden de mappen 'concepten' en 'verzonden' mail, niet ververst? (ik zie er zelfs geen 1)
Weet iemand mogelijk een app, die dat wel kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaat17 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 20:48:
...
Nou vraag ik me op dit moment nog 1 ding af; en dat gaat over de standaard mail opties.
De postvak in wordt alleen bijgewerkt. (ik heb een hotmail)
Waarom worden de mappen 'concepten' en 'verzonden' mail, niet ververst? (ik zie er zelfs geen 1)
Weet iemand mogelijk een app, die dat wel kan?
Probeer K-9 Mail eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:27
Ik heb de update naar 4.1.2 ook gedaan. Sindsdien werkt mij mobiel internet niet meer. :/ Iemand ervaring met Hollandsnieuwe en een S Advance met 4.1.2.? Ik heb van HN een nieuwe simkaart gehad maar het werkt nog steeds niet.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B64

B64

Staat je dataverbinding aan? Die stond bij mij namelijk uit na de upgrade naar 4.1.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
K-9 mail geprobeerd, maar daarmee kreeg ik het ook niet voor elkaar.

Uiteindelijk weer gaan 'prutsen' op de standaard mail van deze Samsung en zowaar het is gelukt!
Gewoon via de Exchange-server. (exchange-server: m.hotmail.com)
Dat had ik ook al een keer eerder geprobeerd, maar waarschijnlijk de verkeerde server ingetypt.

Hij lijkt het te doen, dus ben er blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
B64 schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 19:52:
Staat je dataverbinding aan? Die stond bij mij namelijk uit na de upgrade naar 4.1.2.
Dank je, ja staat aan en heb alles ingesteld.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bushalte schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 08:51:
[...]

Dank je, ja staat aan en heb alles ingesteld.
Had het zelfde probleem met dit toestel
echter met de instellingen van de onderstaande link is het mij gelukt ..
http://www.hollandsnieuwe...ernet/handmatig-instellen

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Merkwaardig de klachten die ik lees.
Een vriendin van mij heeft dit toestel ook en die ik heb voorzien van deze update via KIES. Dit is toch een zekere dag of 4 gelden. Tot dusver geen problemen zoals ik lees.
Aan het begin was er wel een enorme lag en een simkaart die geen fatsoenlijke connectie wilden maken (bleef verdwijnen en iedere keer moest ik PIN in toetsen xD)

Verder hoor ik niks anders dan goede verhalen van haar. Raar hoor :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
Verwijderd schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 21:26:
[...]

Had het zelfde probleem met dit toestel
echter met de instellingen van de onderstaande link is het mij gelukt ..
http://www.hollandsnieuwe...ernet/handmatig-instellen

Succes
O daar heb ik geen seconde aan gedacht, maar het is nu opgelost. :)
Er is blijkbaar toch een verschil tussen 2.3.6 en 4.1.2 qua instellingen.

Dank je voor de tip! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boldie
  • Laatst online: 05-06 16:28
Heb inmiddels ook al een keer via XDA mijn telefoon gedowngrade, maar de telefoon blijft ook in Gingerbread freezen en restarten. Dus heb ik de telefoon binnen de fabrieksgarantie laten opsturen. Conclusie van die lui: geen defect geconstateerd. De telefoon nog een dag geprobeerd, liep die weer vast, weer teruggestuurd, nu met de mededeling [herh. klacht]. Weer terug: geen defect geconstateerd. Ben wel benieuwd naar het onderzoekssysteem van Samsung Service Centres... Ik stuur het net zo lang terug tot die weer gemaakt is. Nu veroordeeld tot een paupertelefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Mijn zus heeft deze telefoon, maar ze heeft nog geen update gehad naar Android 4.0. Ik heb niet het hele topic doorgelezen, dus misschien is deze nog niet eens uit, maar als hij wel uit is, hoe moet je dan updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
Ik ben er na mijn vakantie wel achter dat het leegtrekken van de batterij door de wifi verbinding gebeurt. Op vakantie had ik geen wi-fi, die stond dus uit, en dan had ik om 23 uur 's avonds na een dag gebruiken nog zo'n 40% over. Gistermorgen zit ik op kantoor (verbonden via wi-fi), en ik kijk tegen 12 uur (vrijwel niet gebruikt) is er ook nog maar 40% over 8)7 Naar mijn idee is dit wel extremer dan voor mijn vakantie, ik zal het nog eens in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B64

B64

BreadFan schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 08:55:
Ik ben er na mijn vakantie wel achter dat het leegtrekken van de batterij door de wifi verbinding gebeurt. Op vakantie had ik geen wi-fi, die stond dus uit, en dan had ik om 23 uur 's avonds na een dag gebruiken nog zo'n 40% over. Gistermorgen zit ik op kantoor (verbonden via wi-fi), en ik kijk tegen 12 uur (vrijwel niet gebruikt) is er ook nog maar 40% over 8)7 Naar mijn idee is dit wel extremer dan voor mijn vakantie, ik zal het nog eens in de gaten houden.
60% accuverbruik in een halve dag terwijl je hem niet gebruikt is niet echt normaal. Draait er een appje in de achtergrond die het toestel wakker houdt?

Ik had op vakantie de Sync, Data en Wifi uitstaan, na vijf dagen (met incidenteel even de dataverbinding aanzetten om mail te checken) had ik nog zo'n 20% over. Hier thuis staat Data en Wifi gewoon aan, Sync staat nog steeds uit maar een Tasker scriptje laat hem ieder kwartier even syncen, en doe dan twee dagen op een acculading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
Zal eens proberen, hij is nu 100% opgeladen, trek nu de adapter er uit. Ik zal er verder niet aankomen het komende uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er is geen pijl op te trekken met dat stroomverbruik! soms draaien er allemaal achtergrond dringen, en blijft hij gewoon goed (80% einde vd dag) en soms gaat het stroomverbruik snel en dan heb ik alles uitgezet. ligt echt aan de software. Ik vind de app: close all applications wel aardig, die sluit alles met 1 druk op de knop wat er op de achtergrond draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
Verwijderd schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 18:05:
er is geen pijl op te trekken met dat stroomverbruik! soms draaien er allemaal achtergrond dringen, en blijft hij gewoon goed (80% einde vd dag) en soms gaat het stroomverbruik snel en dan heb ik alles uitgezet. ligt echt aan de software. Ik vind de app: close all applications wel aardig, die sluit alles met 1 druk op de knop wat er op de achtergrond draait.
Deze app nu aan het downloaden.
Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Hoe zijn jullie ervaringen met het glas van het scherm? Is het krasvast als deze enkel in je broekzak/jaszak meeneemt?

Vraag het omdat ik het lederen hoesje irritant vind, zo'n handeling elke keer. Heb nu een pvc achterkant.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
ik heb hem een half jaar zonder hoesje en geen problemen mee
maar niet laten vallen natuurlijk ;)

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
Een jaar zonder hoesje, 0 krassen. Ik zorg wel altijd dat er niks anders in mijn broekzak zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Check, dankje mensen. ;)
Werd een beetje gek van mn Valenta, als ik werd gebeld was ik haast te laat met opnemen. Heb nu zo'n rubberen achterkant gekocht bij de lokale marokaan. :+

Whatever.

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste