Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktistes
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-09 10:39
Is er een truc om een goede usb verbinding met de computer te krijgen? Wanneer ik mijn Advance via een kabel met de pc verbind krijg ik maar af en toe toegang tot mijn telefoon, het grootste deel van de tijd zie ik niets wanneer ik de telefoon 'open'.

Ik dacht het op te lossen door samsungs Kies te installeren. Een programma van 80 mb, maar nadat de installatie al een kwartier bezig was heb ik deze stopgezet, er was toen al voor meer dan 2,5 gb geinstalleerd :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init
  • Registratie: September 2011
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:56

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ah ok, nog een 2,5 week wachten dus. Heb zelf de JB al draaien.
Mn vriendin heeft woensdag haar Galaxy S Advance in gebruik genomen, draait nog 2.3.6.
Hou het wel eventjes in de gaten, telefoon werkt ook prima op 2.3.6. Hopelijk kan ze wennen aan JB. ;)

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjoromura
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-07 11:33
Zodra JB officieel in NL wordt uitgerold wil ik een i9070 aanschaffen. Op mijn huidige, geroote LG P500 (low budget, maar heeft het altijd prima gedaan met GB) gebruik ik veel Titanium Backup en voor de zekerheid Android Lost (perfect!).
Beide wil ik graag weer gebruiken maar vereisen root. Ik heb nog geen vermeldingen gevonden of de nieuwe JB op de i9070 te rooten is zonder een complete nieuwe rom te installeren.
Is er al iets over bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Las het net ook dat de er weer nieuwe update aankomt, hopelijk zijn nu meeste bugs eruit, eerste roms van JB waren niet goed, zaten nog veel bugs in, dit is de derde en hopelijk final.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

mad_max234 schreef op maandag 04 februari 2013 @ 15:28:
Las het net ook dat de er weer nieuwe update aankomt, hopelijk zijn nu meeste bugs eruit, eerste roms van JB waren niet goed, zaten nog veel bugs in, dit is de derde en hopelijk final.
Met I9070XXLPZ heb ik al meerdere problemen gehad, van het weekend liep hij vast en herstarte de telefoon.
Waar las je deze nieuws dat er een nieuwe komt?

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:12
De 9070p (met NFC) wordt helaas vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Heb weer een nieuwe update van 4.1.2 versie I9070XXLQ4.
Gewoon de telefoon geupdate met Kies.

Hoop dat de meeste bugs er uit zijn..

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eTesselaar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-08 12:20
Pjoromura schreef op maandag 04 februari 2013 @ 09:27:
Zodra JB officieel in NL wordt uitgerold wil ik een i9070 aanschaffen. Op mijn huidige, geroote LG P500 (low budget, maar heeft het altijd prima gedaan met GB) gebruik ik veel Titanium Backup en voor de zekerheid Android Lost (perfect!).
Beide wil ik graag weer gebruiken maar vereisen root. Ik heb nog geen vermeldingen gevonden of de nieuwe JB op de i9070 te rooten is zonder een complete nieuwe rom te installeren.
Is er al iets over bekend?
Het is al mogelijk om de i9070 met 4.1.2 te rooten. Gewoon met een update.zip bestand, het veranderd de binary counter niet en de toestel status blijft officieel.

hier een link naar het thread op xda: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2087424

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marhalm
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 11:59
Ktistes schreef op maandag 28 januari 2013 @ 19:29:
Is er een truc om een goede usb verbinding met de computer te krijgen? Wanneer ik mijn Advance via een kabel met de pc verbind krijg ik maar af en toe toegang tot mijn telefoon, het grootste deel van de tijd zie ik niets wanneer ik de telefoon 'open'.

Ik dacht het op te lossen door samsungs Kies te installeren. Een programma van 80 mb, maar nadat de installatie al een kwartier bezig was heb ik deze stopgezet, er was toen al voor meer dan 2,5 gb geinstalleerd :s
Je moet je scherm unlocken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Opzich denk ik dat deze datum wel gehaald wordt. Er zijn namelijk al 3 versie van 4.1.2 voorbij gekomen.
Draai inmiddels de laatste, hopelijk komt hierna de final. :)

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjoromura
@eTesselaar: Merci! Zodra ik mijn SA binnenheb en er JB opstaat ga ik er mee aan de slag.
m.b.t. de binary counter; ik kan op veel plaatsen vinden dat deze niet verhoogd mag worden, dat deze gereset moet/kan worden etc. Maar wat houdt deze counter nu werkelijk bij en is het erg als hij opgehoogd wordt?

• eTesselaar
  • Laatst online: 24-08 12:20
Pjoromura schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 14:54:
@eTesselaar: Merci! Zodra ik mijn SA binnenheb en er JB opstaat ga ik er mee aan de slag.
m.b.t. de binary counter; ik kan op veel plaatsen vinden dat deze niet verhoogd mag worden, dat deze gereset moet/kan worden etc. Maar wat houdt deze counter nu werkelijk bij en is het erg als hij opgehoogd wordt?
Sorry voor de late reactie.
De binary counter is iets gemeens van samsung dat ze sinds de galaxy s2 op de meeste telefoons gooien. Het houd in dat nadat je een niet officiële rom heb geïnstalleerd je een waarschuwings bordje in beeld ziet tijdens het opstarten met een nummer daarbij. Dat nummer staat voor elke keer dat je een niet officiele rom op je toestel heb gezet. Je zou misschien denken dat het niet veel voorstelt maar samsung weigert toestellen met een binary counter hoger dan 0 de garantie. Een counter van 0 houd in dat je geen waarschuwings bordje ziet bij het opstarten, 0 is dus de enige goede waarde van de counter en het is ook de standaard waarde.

Er zijn manieren om de counter te resetten maar ik weet niet of die met de s advance werken. Sommige root methodes kunnen ook de counter verhogen, maar deze niet.

[ Voor 4% gewijzigd door eTesselaar op 14-02-2013 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboris
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-08-2014
Als ik het goed begrijp komt de officiële jelly bean 18/2... Is dit juist?

Wikipedia: Samsung Galaxy S Advance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Zoals gewoonlijk heeft Samung Mobile NL nog geen reactie gegeven op dit nieuws.
Even afwachten dus....

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Vandaag deze foon van de zaak gekregen, ik ga me wat inlezen hier en ben beniewd!
Wel vreemd dat de bijbehorende boekjes alleen in het Russisch (?) zijn bijgeleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaze85
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik had een algemeen (dom) vraagje over Galaxy's opladen via de computer.

In de handleiding staat:
De batterij opladen
Laad de batterij op voor het eerste gebruik. Gebruik de oplader om de batterij op te laden. Een
computer kan ook worden gebruikt om het apparaat op te laden via een USB-kabel.
Gebruik alleen opladers, batterijen en kabels die zijn goedgekeurd door Samsung. Bij
gebruik van niet-goedgekeurde opladers of kabels bestaat het risico dat de batterij ontploft
of dat het apparaat schade oploopt.
Is het kopen van een reguliere usb2.0 micro kabel gevaarlijk ofzo? Of werkt dat gewoon prima om op te laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul123456
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10:52
Domme vragen zijn er niet.
Naar mijn ervaring werkt t met een gewone kabel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
marhalm schreef op zondag 10 februari 2013 @ 19:15:
[...]

[...]

bij mij werkt het pas als ik op de telefoon de bestandsverkenner open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaze85
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
paul123456 schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 09:30:
Domme vragen zijn er niet.
Naar mijn ervaring werkt t met een gewone kabel prima.
Mooi, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adam1980
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 02:18
Zit toch wel met spanning te wachten of het daadwerkelijk morgen gaat gebeuren. Zal wel niet, maar stiekem hoop ik er toch op. Ben benieuwd of mijn telefoon daadwerkelijk sneller gaar worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Kreeg de vorige update in de nacht, Koreaanse tijd loopt voor op onze tijd, bij het schrijven van dit bericht is het 4:49 maandag morgen. Wie weet komt die over paar uur al, maar weet niet wat ik van samsung moet denken en haar ondersteuning. Ik kom van nokia en ben daar gewend dat ze vrij vlot updates uitvoerde, dat ligt bij samsung wel wat anders, die blijven maar vaag doen.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:59

sjaool

Every life should have 9 cats

Updates zijn dan ook niet zaligmakend. Een toestel dat goed werkt daarentegen wel.

Als een fabrikant elke week een update uitbrengt kun je daar ook vraagtekens bij zetten. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init
  • Niet online
Ze hebben net Android 4.1 voor de Note uitgerold: nieuws: Samsung rolt Android 4.1 voor Galaxy Note uit in Nederland

Hopelijk komt de update voor de S Advance er achteraan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Telefoons die ik heb gehad van nokia waren gewoon goed telefoons voor hun tijd, ik kon jaar eerder alles al met mijn nokia waar steve jobs zo bombarie over maakt bij introductie van iphone bijvoorbeeld.

Even wat anders:

Samsung Galaxy S Advance i9070
8 uur geleden
Dear fans. The Jellybean update for GALAXY S ADVANCE will be progressively released.We do offer our sincere apologies for inconvenience caused. We will keep our fans updated when the software is ready.

edit
Bron is samsung facebook pagina
http://www.facebook.com/p...5859176116?_fb_noscript=1

[ Voor 15% gewijzigd door mad_max234 op 18-02-2013 15:05 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init
  • Niet online
mad_max234 schreef op maandag 18 februari 2013 @ 15:02:
Telefoons die ik heb gehad van nokia waren gewoon goed telefoons voor hun tijd, ik kon jaar eerder alles al met mijn nokia waar steve jobs zo bombarie over maakt bij introductie van iphone bijvoorbeeld.

Even wat anders:

Samsung Galaxy S Advance i9070
8 uur geleden
Dear fans. The Jellybean update for GALAXY S ADVANCE will be progressively released.We do offer our sincere apologies for inconvenience caused. We will keep our fans updated when the software is ready.

edit
Bron is samsung facebook pagina
http://www.facebook.com/p...5859176116?_fb_noscript=1
Dit is geen officeële Facebook pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboris
sjaool schreef op zondag 17 februari 2013 @ 22:06:
Updates zijn dan ook niet zaligmakend. Een toestel dat goed werkt daarentegen wel.

Als een fabrikant elke week een update uitbrengt kun je daar ook vraagtekens bij zetten. ;)
Klopt allemaal, maar ik ken maar weinig "tweakers" die de verleiding kunnen weerstaan om de laatste (beta) versie te installeren (om vervolgens met de brokken te zitten :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Dat staat ook in de link is product page voor de samsung advance, is dus geen officiële pagina zoals samsung Nederland of mobile of zo.

Bericht komt wel van samsung als het bericht echt is tenminste.

[ Voor 21% gewijzigd door mad_max234 op 18-02-2013 15:29 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init
  • Niet online
mad_max234 schreef op maandag 18 februari 2013 @ 15:24:
Dat staat ook in de link is product page voor de samsung advance, is dus geen officiële pagina zoals samsung Nederland of mobile of zo.

Bericht komt wel van samsung als het bericht echt is tenminste.
Het bericht waar jij het over hebt is inderdaad van Samsung. Maar dan wel van Samsung Rusland. Mischien dat Samsung Rusland het niet helemaal duidelijk aangeeft maar dat dit alleen voor Rusland geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Communicatie is bij samsung niet best. Wordt het dan toch april?
Waarom altijd zo vaag doen over updates? Gaat ze klanten kosten.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboris
Harmen schreef op maandag 18 februari 2013 @ 18:25:
Communicatie is bij samsung niet best. Wordt het dan toch april?
Waarom altijd zo vaag doen over updates? Gaat ze klanten kosten.
Inderdaad irritant, maar het bulk van de gebruikers is tevreden met een werkende telefoon en heeft geen boodschap aan updates. Voor "tweaker"ligt dat natuurlijk anders. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjoromura
In de "Pricewatch" vind ik alleen maar i9070's die (volgens mij) via parallelle import komen. Gebruikers in de shopreviews hebben het over toestellen met "Oostblok talen" of "Europese toestellen".
Betekent dit de de update's voor deze toestellen niet of op een ander moment komen? Of is dat geografisch of provider bepaald?
Wie hier weet zeker dat hij (zij?) een echt NL toestel heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 22:40
Pjoromura schreef op maandag 25 februari 2013 @ 12:46:
In de "Pricewatch" vind ik alleen maar i9070's die (volgens mij) via parallelle import komen. Gebruikers in de shopreviews hebben het over toestellen met "Oostblok talen" of "Europese toestellen".
Betekent dit de de update's voor deze toestellen niet of op een ander moment komen? Of is dat geografisch of provider bepaald?
Wie hier weet zeker dat hij (zij?) een echt NL toestel heeft?
Ik heb geen ervaring met een Advance, maar wel met een S Plus:

1) gekocht bij Nederlandse webshop, bleek Pools te zijn, wel in te stellen op Nederlands.
2) dit betekende geen updates, bleef op 2.3.3 hangen terwijl NL toestellen (Vodafone) wel updates kregen.
3) ik heb nadat ik dit ontdekte de webshop gemaild en uiteindelijk een bedrag retour gekregen. Blijkbaar maken ze nogal wat winst op deze grijze import.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sexy
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09-06-2021
Ik heb net mijn galaxy advance geroot, maar nu download ik supersu en zegt hij= "er is geen su binary geinstalleerd en supersu kan deze niet installeren. Dit is een probleem''.

Weet iemand wat ik nu moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjoromura
Sexy schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 19:24:
Ik heb net mijn galaxy advance geroot, maar nu download ik supersu en zegt hij= "er is geen su binary geinstalleerd en supersu kan deze niet installeren. Dit is een probleem''.

Weet iemand wat ik nu moet doen?
Eerst ff wat meer info geven...
Welke versie Android, hoe heb je geroot etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Het is alweer een tijdje geleden dat de laatste JB update was gelekt. Iemand een idee wanneer de echte wordt vrijgegeven? Wordt het dan toch april?

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjoromura
Ik ben bang van wel, als je het via Twitter (https://twitter.com/SamsungMobileNL) aan Samsung zelf vraagt kriijg je steevast te horen: Zodra de update er is laten we dit weten ....
Waar komt de voorspelling "april" eigenlijk vandaan?
Ik wil ook pas de officiële JB installeren, heb voor dat doel zelfs de iets duurdere i9070 Benelux versie gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
maar een officiële update naar Android 4.1 Jelly Bean wordt verwacht op 18 maart 2013.
Bron is zo onofficieel als de pest natuurlijk, maar _iemand_ zal dat toch _ergens_ vandaan hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Geen type fout? 18 feb was de de eerste zogenaamde release date.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack O10
  • Laatst online: 10-05-2023
http://tabletmania.org/21...y-bean-uscita-europa.html

Deze Italiaanse site plaatst dagelijks geruchten over de update, in dit bericht worden Engeland en Spanje als volgende landen genoemd. Ook hebben ze het over de tweede deel van maart.

Begin er wel moe van te worden dat het zo lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn samsung galaxy s advance werkt prima met android 2.3.6. De enige reden waarom ik graag naar JB wil, is dat mijn telfort "interactief tv kijken" alleen maar kan bij smartphones met android 4 en hoger. Heb ik een telfortabonnement net als die arme sloeber van de reclame, en dan blijk je er dus niks mee te kunnen...
Ik ben dus heel benieuwd wanneer ik daar wat aan kan doen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...En wat zijn behalve telfort tv kijken nog meer voordelen van android JB? Daar weet ik eigenlijk niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack O10
@simplesse Dat zijn er eigenlijk een hoop. De meeste zul je in dit topic wel kunnen vinden, maar de belangrijkste verbeteringen zijn Project Butter (soepelere animaties), Google Now (de virtuele assistent) en natuurlijk de nieuwe interface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack O10
Er gaan berichten dat in Roemenië de update is verschenen. Het komt iig dichterbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet hoe goed jouw geografische kennis is, maar volgens de meest recente kaarten zijn de afstanden
Utrecht -> Russische grens en Utrech -> Romeense grens
vrijwel gelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack O10
Het scheelt niet veel inderdaad :) Maar goed, ik denk dat we de update deze maand niet meer gaan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt een beetje moe van dat moeilijke gedoe van die koreanen.
Heb laatst op mijn note 10.1 de spaanse udate van samsung gezet en die wat ook gewoon in het nederlands.
Dus ze kunnen die update in een keer voor heel veel landen uitvoeren.
Het is gewoon treiteren van die gasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Natuurlijk, multinationals treiteren. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

samsung staat nou niet bepaald bekend om zijn geweldige service naar de klanten, als ze dat woord al kennen. Als een stel prutsers van apple het al voor elkaar kunnen krijgen om een nieuwe os in één keer voor alle apparaten op de markt te zetten dan moeten die koreanen het toch ook kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh en het feit dat het een multinational is, wil niet zeggen dat ze niet achterlijk kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Voor ons gebruikers lijkt alles heel gemakkelijk te doen. Maar er komt veel meer bij kijken dan alleen maar een update uitbrengen. Maar goed, Apple al prutsers noemen... Ik ben geen Apple fan maar het zijn zeer zeker geen prutsers net zoals Samsung geen prutsers zijn. ;)

Geduld is een schone zaak. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, prutsers is misschien iets té. Ik ben dus ook helemaal geen apple-fan.
Het zijn een beetje control freaks omdat alles via dat itunes moet.
En geduld is inderdaan een schone zaak, maar het kost zoveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack O10
http://www.sammobile.com/...axy-s-iii-galaxy-note-ii/

Dit is ook wel interessant, 4.2.2 voor S Advance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Eerst maar de 4.1.2 erop. ;) Dan zien we wel weer verder. Geruchten geruchten....

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ik geloof best dat het lijstje klopt. Met een beetje logisch nadenken had je die zelf ook kunnen bedenken. Dat de topmodellen een update naar Android 5.0 krijgen is niet meer dan logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack O10
Ik kan me best voorstellen dat Samsung stopt met het ondersteunen van deze toestellen en zich volledig gaat richten op de nieuwe, dus zo vanzelfsprekend is het niet.

Maar als 4.1 erop staat ben ik voorlopig tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds een paar weken nu die "Russische" 4.1.2 draaien. Werkt prima! Afgezien van een enkele keer een beetje lag bij een toetsdruk/touch, is de update naar JB een verademing. Stabiliteit en accutijd zijn uitstekend. Er is daarna nog een minor Android-update OTA binnengekomen, maar het versienummer is 4.1.2 gebleven.
Het enige wat ik nog steeds niks vind, is het Samsung-sausje over Android heen. De agenda is onoverzichtelijk, de standaard agenda-widget ontbreekt zelfs (!!) en ik zit niet te wachten op Samsung social media. De stock-Android die op m'n Nexus 7 draait, bevalt wat dat betreft een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speed60
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-08 14:47
Mijn enige ervaring met de i9070 is tot nu toe de koop bij MM. In Zwolle (en ik meen Deventer) kost hij nu 199 euro (excl. iets van 6 euro thuiskopieheffing?). Dat is 25 euro minder dan de goedkoopste thuisbezorgd uit de pricewatch.

edit: aanbieding MM tot 23-3-2013

[ Voor 7% gewijzigd door speed60 op 20-03-2013 10:10 ]

Gigabyte EP43-U3DL - E7500@3,3Ghz - OCZ Reaper 4Gb DDR2-6400 - Club3D HD4770 - Samsung Spinpoint F3 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjoromura
Da's niet duur!
Qua update's loopt dit toestel waarschijnlijk niet synchroon met de NL update's die Samsung verspreidt. Misschien eerder, misschien later want vast een grijze import toestel. Technisch niets mis mee hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktistes
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-09 10:39
[...]

Een beetje late reactie, maar bedankt! Daar was ik nooit achter gekomen denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init
  • Niet online
Zou de update ooit nog komen ...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

init schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 11:11:
Zou de update ooit nog komen ...?
Ga maar uit van April. Las dat er vorige week nog een nieuwe versie uit was gekomen. (XDA)

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Jack O10 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 16:50:
http://tabletmania.org/21...y-bean-uscita-europa.html

Deze Italiaanse site plaatst dagelijks geruchten over de update, in dit bericht worden Engeland en Spanje als volgende landen genoemd. Ook hebben ze het over de tweede deel van maart.

Begin er wel moe van te worden dat het zo lang duurt.
Dat is het niet alleen, vind Samsung in algemeen gewoon erg stil, geeft bijna geen enkele feedback of wat dan ook, ze heeft wel tijd om dozijn andere telefoons te maken in paar maanden tijd, oude klanten service verlenen in vorm van inlichten en updates is te veel. Misschien aantal telefoons beperken ipv nog meer uitbreiden, denk dat daar deel van het probleem zit, veel te veel verschillende telefoons met verschillende hardware.

Erg slechte communicatie, zelfs de kantoren onderling lijken niet eens goed te communiceren en weten niet eens meer dan de klanten zelf. En nieuwste updates uitbrengen in alleen bepaalde landen steeds staat me ook niet aan, rol gewoon alles uit voor iedereen. Vind het echt achteruitgang tegenover Nokia, hoop dat Nokia weer wat groeit want die hebben vele beter klantbinding en kan ik weer terug. Aan de telefoon ligt het niet hoor advance is fijne telefoon, maar service vind ik echt slecht van Samsung. Heb zins aankoop niks nieuws ontvangen qua functie of updates, Nokia kreeg je zeker in begin leuke updates met nieuwe functie, kaarten updates, bug fixen, etc.

[ Voor 8% gewijzigd door mad_max234 op 31-03-2013 13:51 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Service van Samsung is uitstekend, daar is helemaal niks mis mee. De telefoon doet wat hij doen moet, ze zijn niet verplicht om een update naar de nieuwste Android-versie uit te brengen.
Er is een update aangekondigd en dat duurt even maar als hij er is dan valt er wel weer wat anders te zeuren. Want dan krijg je weer de gebruikelijke klachten over batterijduur etc.

Zolang de telefoon doet wat hij doen moet en geen bugs vertoont heb je als gebruiker mijns inziens eigenlijk niks te klagen en mag je blij zijn met elke update die je krijgt. ;)

P.S. Ik klink nu wel erg pro Samsung als ik het zo teruglees. :+

[ Voor 7% gewijzigd door sjaool op 31-03-2013 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaphek
  • Laatst online: 13-07-2022
Kan iemand mij vertellen of het scherm van de advance goed leesbaar is in daglicht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
klaphek schreef op zondag 31 maart 2013 @ 20:19:
Kan iemand mij vertellen of het scherm van de advance goed leesbaar is in daglicht ?
in daglicht wel, maar met de zon in de rug word het wel wat lastiger. hangt er maar net wat je als daglicht omschrijft. Met de volle zon erop zie je op geen een scherm wat.

de S advance scoort op dit onderdeel in vergelijking met andere phones erg goed, maar de zon en een telefoon blijft altijd een lastige combinatie.

[ Voor 23% gewijzigd door RagingPenguin op 01-04-2013 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjoromura
Met mn i9070 kan ik wel naar'de /external_sd/ browsen (met ES File Explorer) en steeds één media bestand afspelen door het rechtstreeks aan te tikken, maar de standaard MP3-player indexeert deze locatie niet. Ook enkele andere players die ik heb geprobeerd doen dat niet.
Mijn i9070 is (nog) niet geroot.

Iemand een oplossing/workaround?

Pjor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Staat de muziek in een directory Music? Zo niet zou dat kunnen helpen. Mijn dochter heeft deze problemen namelijk niet. En anders Rocket Player eens installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjoromura
Merci, beide oplossingen werken!
Eerst (eigenwijs) Rocket Player geinstalleerd, die zag wél de externe SD kaart.
Daarna de dir Music aangemaakt en er MP3tjes in gezet en deze worden nu ook gezien door andere players (standaard MP3 player, RunKeeper etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Mooi. Ook weer opgelost. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een bug in mijn Advance zitten die ervoor zorgt dat ik bij het invoeren van text met de letter "i" de invoer afgebroken wordt en verdere invoer van karakters niet meer mogelijk is. Alles wordt namelijk weer gewist. Momenteel moet ik dus woorden die beginnen met een "i" vermijden.
Iemand deze bug ook al eens tegengekomen? En zo ja, hoe kom ik hier vanaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjoromura
Hoe advance is je Advance? Stock? Geroot? JB etc?
Misschien opnieuw flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pjoromura schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 09:50:
Hoe advance is je Advance? Stock? Geroot? JB etc?
Misschien opnieuw flashen?
Goede vraag. Waar vind ik deze type aanduidingen en hoe en wat is opnieuw flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Verwijderd schreef op maandag 15 april 2013 @ 21:00:
Heb een bug in mijn Advance zitten die ervoor zorgt dat ik bij het invoeren van text met de letter "i" de invoer afgebroken wordt en verdere invoer van karakters niet meer mogelijk is. Alles wordt namelijk weer gewist. Momenteel moet ik dus woorden die beginnen met een "i" vermijden.
Iemand deze bug ook al eens tegengekomen? En zo ja, hoe kom ik hier vanaf?
Heb je het woordenboek al eens gewist?
Ga naar Instellingen > Taal en Invoer > Druk op het icoontje rechts van het Samsung-toetsenbord > Druk op Voorspellende Tekst > Mijn Woordenlijst.

[ Voor 13% gewijzigd door sjaool op 16-04-2013 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaool schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 22:20:
[...]

Heb je het woordenboek al eens gewist?

[...]
Lijkt erop dat dat het is, heb alle woorden gewist die ik opgeslagen had en proef op de som lijkt het erop dat alle woorden beginnend met een "i" nu gewoon blijven staan. Bedankt voor deze zinvolle suggestie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Graag gedaan... :)

Mijn dochter heeft dit namelijk ook al eens meegemaakt met een andere letter. En dat was toen ook de oplossing. Het had bij haar te maken met het opslaan van vreemde smiley afkortingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

sjaool schreef op zondag 31 maart 2013 @ 14:19:
Service van Samsung is uitstekend, daar is helemaal niks mis mee. De telefoon doet wat hij doen moet, ze zijn niet verplicht om een update naar de nieuwste Android-versie uit te brengen.
Er is een update aangekondigd en dat duurt even maar als hij er is dan valt er wel weer wat anders te zeuren. Want dan krijg je weer de gebruikelijke klachten over batterijduur etc.

Zolang de telefoon doet wat hij doen moet en geen bugs vertoont heb je als gebruiker mijns inziens eigenlijk niks te klagen en mag je blij zijn met elke update die je krijgt. ;)

P.S. Ik klink nu wel erg pro Samsung als ik het zo teruglees. :+
Ik ben beter gewend. bedrijf die wel updates uitbrengt in bepaalde landen en andere landen gewoon links laat liggen gewoon slechte zaak, valt wat mijn betreft niet goed te praten en over te twisten. En na al die onzekerheid die er heerst onder je klanten ben ik van mening dat ze erg te kort schieten, hoeveel moeit kost het om kort nieuwsbericht uit te laten sturen door je Nederlands vestiging? Ik vind het ronduit slecht te noemen.

En nee zijn niks verplicht in dit opzicht, zolang ze aan wettelijk verlplichtingen voldoen is er niks tegen te doen.

Update aankondigen en uitleveren in bepaalde delen en andere niet, en dan maanden laten wachten maar wel tijd om markt te overspoelen met tig andere telefoon dan is het voor mijn wel duidelijk waar de foucs ligt voor dit bedrijf, niet bij after service en klantbinding.

En zoals ik aangaf ben ik gelukkig ook niet verplicht om weer een Samsung te kopen. :+

Wat vind jij er dan zo geweldig aan service die wij krijgen als advance gebruikers? (op het minimale wat wettelijke is na wel te verstaan) Zonder onderbouwing stel zo zin natuurlijk niks voor, kan iedereen roepen. ;)

Edit/
Voor duidelijkheid ik vind het helemaal niet erg om te wachten, daar gaat het me niet zo zeer om, zolang ik maar weet waarop ik wacht en wanneer het ongeveer zal komen. Nu is niks zeker, zelfs als je om info vraagt krijg je te horen dat hun ook niks weten. Veel mensen hebben hun aankoop ook gedaan met gedacht dat update eraan zat te komen, Samsung ontkende gelekte info via een van hun vestingen verder niet.

[ Voor 10% gewijzigd door mad_max234 op 18-04-2013 00:11 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Baal inderdaad dat er niet bekend is wanneer de update uitkomt, vreemde gang van zaken.
Zal die update er nog überhaupt komen deze maand?

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister via google gelezen dat de update de 25e deze maand zou komen in Duitsland maar opeens werd die datum met een maand verlengt, dus my guess zou zijn nog tenminste 2 maand wachten hier.

Ben wel gewend met mijn vorig toestel (LG optimus one, (lang wachten op update).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 18 april 2013 @ 11:14:
Gister via google gelezen dat de update de 25e deze maand zou komen in Duitsland maar opeens werd die datum met een maand verlengt, dus my guess zou zijn nog tenminste 2 maand wachten hier.

Ben wel gewend met mijn vorig toestel (LG optimus one, (lang wachten op update).
Zucht...... ik wil best geduldig wachten, maar ik begin onderhand te twijfelen of die officieele update er ooit nog wel zal komen.
De update naar 4.1 zou al in februari komen, en nu zitten we half april en wordt het nog eens een maand uitgesteld. Waarom? Ze hoeven het wiel toch niet opnieuw uit te vinden!
Volgende keer toch maar een ander merk kiezen. :(

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vulcan750 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 19:29:
[...]

Zucht...... ik wil best geduldig wachten, maar ik begin onderhand te twijfelen of die officieele update er ooit nog wel zal komen.
De update naar 4.1 zou al in februari komen, en nu zitten we half april en wordt het nog eens een maand uitgesteld. Waarom? Ze hoeven het wiel toch niet opnieuw uit te vinden!
Veel verschil heb je ook niet met een ander merk volgens mij. Het beste is dan om bv een Google Nexus telefoon te kopen.
Het is wel jammer dat het updateproces in elk geval niet makkelijker&sneller kan ja. Blijkbaar kost het toch veel tijd voor ze en dan wordt het snel een prioriteitsverhaal, de 'budget'' telefoons staan denk ik niet hoog op de lijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

mad_max234 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 00:04:
[...]
Wat vind jij er dan zo geweldig aan service die wij krijgen als advance gebruikers? (op het minimale wat wettelijke is na wel te verstaan) Zonder onderbouwing stel zo zin natuurlijk niks voor, kan iedereen roepen. ;)
Ik heb een paar keer een Samsung moeten opsturen voor reparatie en die werden altijd netjes binnen twee gerepareerd weer netjes teruggestuurd zonder ook maar één cent voor een reparatie te hoeven betalen.
Nu is dat ook hun plicht.

Maar goed ik moet het afkloppen, aangezien ik met bijna geen enkel merk slechte ervaringen heb qua service of garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update op mijn vorige verhaal.
Inmiddels draait mijn S Advance een maandje of twee op de Russische JB. En ik zou echt niet meer terug willen!! JB is op alle gebieden gewoon beter, en het draait gewoon goed op de Advance. Er is eigenlijk maar 1 echt nadeel: de accuduur is grofweg gehalveerd. Waar hij eerste bijna 3 dagen haalde, is dat nu ongeveer een dag. Maar dat heb ik graag over voor de veel betere GUI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees nu dat een gebruiker de update via Samsung Kies heeft binnengekregen (via de comments op onderstaand artikel):

http://cbtech.de/news/gal...-4-1-2-kommt-am-26-april/
Hallo allemaal!

De update (Android 4.1.2) is er en kan worden geïnstalleerd. Ik kreeg het gisteren, 17/04/2013, (gt-I9070P) geplaatst via Kies op mijn Galaxy S Advance NFC op mijn telefoon.
, het wachten was de moeite waard, het allemaal heerlijk glad gaat, de batterij gaat langer mee!
Dus gewoon verbindt uw telefoon met grind, selecteer vervolgens de firmware-update en alles gebeurt automatisch.

Veel succes en veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En!!?:

http://cbtech.de/news/and...vance-nfc-veroffentlicht/

Vanaf nu kunnen gebruikers van de Samsung Galaxy S Advance NFC (GT-I9070P) de update Android 4.1.2 Jelly Bean installeren op hun apparaat. Alles wat ze nodig hebben om uw telefoon aansluiten op de pc en installeer de firmware-programma op het grind.

Het is eindelijk hier! Samsung heeft de Android 4.1.2 aka Jelly Bean update uitgebracht voor de Samsung Galaxy S Advance voor een paar dagen. Jelly Bean is momenteel alleen voor de NFC-versie (GT-I9070P) beschikbaar.

En hier een download (handmatige) link:
http://samsung-updates.com/device/?id=GT-I9070P

Note- gaat hier om Duitse versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 18 april 2013 @ 20:22:
[...]

Veel verschil heb je ook niet met een ander merk volgens mij. Het beste is dan om bv een Google Nexus telefoon te kopen.
Het is wel jammer dat het updateproces in elk geval niet makkelijker&sneller kan ja. Blijkbaar kost het toch veel tijd voor ze en dan wordt het snel een prioriteitsverhaal, de 'budget'' telefoons staan denk ik niet hoog op de lijst?
Nouja "budget", meer midrange volgens mij...
Ik ga voorlopig ook geen andere telefoon kopen, ik heb deze nog niet zo lang. Maar toen ik 'm "kocht" (samen met een abbo) werd gezegd dat JB al gauw zou komen voor dit toestel.
Maar aan de laatste postings te zien komt de update nu toch gauw, en hopelijk niet alleen voor de nfc-versie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Laatst online: 20:14

Christiano007

Ich bin der champion

Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:16:
En!!?:

http://cbtech.de/news/and...vance-nfc-veroffentlicht/

Vanaf nu kunnen gebruikers van de Samsung Galaxy S Advance NFC (GT-I9070P) de update Android 4.1.2 Jelly Bean installeren op hun apparaat. Alles wat ze nodig hebben om uw telefoon aansluiten op de pc en installeer de firmware-programma op het grind.

Het is eindelijk hier! Samsung heeft de Android 4.1.2 aka Jelly Bean update uitgebracht voor de Samsung Galaxy S Advance voor een paar dagen. Jelly Bean is momenteel alleen voor de NFC-versie (GT-I9070P) beschikbaar.

En hier een download (handmatige) link:
http://samsung-updates.com/device/?id=GT-I9070P

Note- gaat hier om Duitse versie
Zal deze ook werken op de niet NFC versie?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Nu online
Christiano007 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:11:
[...]

Zal deze ook werken op de niet NFC versie?
Nee!

@Valcon: Gek dat de accuduur korter is, ik meen dat JB juist zuiniger zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vulcan750 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 19:29:
[...]

De update naar 4.1 gaf bij mij de doorslag om dit toestel aan te schaffen maar Samsung heeft volgens mij nooit een release datum genoemd.
Daarom begrijp ik deze klacht ook niet zo. Ik ben juist erg tevreden over Samsung omdat hun als een van de weinigen wel nog updates uitbrengt voor hun midrange modellen. Dat het uitrollen van deze update niet hun hoogste prioriteit heeft is best te begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:07:
Update op mijn vorige verhaal.
Inmiddels draait mijn S Advance een maandje of twee op de Russische JB. En ik zou echt niet meer terug willen!! JB is op alle gebieden gewoon beter, en het draait gewoon goed op de Advance. Er is eigenlijk maar 1 echt nadeel: de accuduur is grofweg gehalveerd. Waar hij eerste bijna 3 dagen haalde, is dat nu ongeveer een dag. Maar dat heb ik graag over voor de veel betere GUI.
Ik vind dit wel groot nadeel. Weet je zeker dat het android-systeem de boosdoener is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 19:55:
[...]

De update naar 4.1 gaf bij mij de doorslag om dit toestel aan te schaffen maar Samsung heeft volgens mij nooit een release datum genoemd.
Bij mij ook! Eerst werd gezegd "februari", toen werd het april en zoals het zich nu doet aanzien is het alweer verschoven....nu mei. Ik vind het opzich niet erg om ergens op te wachten, maar ik hou er niet van dat het steeds maar weer "mañana" wordt. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een onzin om een telefoon van tussen de 200 en 300 euro budget te noemen. Sommige mensen hebben geen kijk meer op prijzen, gaat meer om koop verslaving te bevredigen.
Ik vind mensen die een telefoon kopen van boven de 400 euro en die na een jaar weer vervangen niet echt helemaal goed in hun hoofd. Koopkracht ziekte, dat is wat ze willen in den haag, hoewel er niet veel interne groei gestimuleerd zal worden met import producten.
Voor dat je het weet is emotionele staat gebaseerd op je gadget geilheid.

Ik zal die update later eens gaan proberen, hopelijk hebben ze hem nog wat zuiniger gemaakt. Want dat kan makkelijk 10x zuiniger. Ik heb alleen net kies eraf gegooid omdat ik niet goed werd van dat prog. Ik zal een kijken met Odin, ik geloof dat hier enkele pagina's terug een odin os install how to staat.
:-)

edit:
Bij mij is er nog geen update voor 9070P, wel nieuwe versie van kies, ik had het blijkbaar toch niet eraf gegooid.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2013 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@dree: ben het met je eens dat een smartphone van 200-300 euro echt geen "budget"-model is, maar ik ben het niet met je eens om mensen die elk jaar 400 euro uitgeven aan een mobieltje, meteen "niet goed in hun hoofd" te noemen. Elke vijf jaar een nieuwe auto kost je meer geld, elke week naar de Appie i.p.v. de Aldi kost je ook meer geld, elke maand een bekende nieuwe console-game a 50 euro, kost je ook meer dan die 300 euro per jaar, evenals elke maand met je vrouw gaan uit eten. Hobby's en luxe-artikelen kosten je gewoon geld. Ben je daarom meteen gek als je daar geld aan uitgeeft?

Overigens doe ik zelf ook minimaal twee tot drie jaar met een smartphone van 300 euro. Maar daarom verklaar ik de rest nog niet gek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valcon, mmmm als je het vergelijkt met uitgave patronen van 20-25 jaar geleden, wel ja. Elke maand een nieuwe game, ben je gek dat waren er hoogstens 2 of max 3 per jaar, en met een goed nintendo of sega spelletje deed gelukkig ook 2 maanden mee, en de rest ruilden we uit. ( gemiddeld 120 tot 180 gulden )
Een auto kan makkelijk 20 jaar met redelijke onderhoud, Vroeger deden mensen toch zeker 10 tot 15 jaar met een auto. Appie en Aldi is natuurlijk een keuze van smaak en budget afwegingen. Voedsel zou ik zo weinig mogelijk op bezuinigen, want dat is gezond ( mits niet teveel ongezond patroon).

Als mensen veel geld willen uitgeven aan grondstoffen/product verspillings en koop zo veel mogelijk-industrie, dan moet men ook niet zeuren over recessies en speculatieve marktwaardes in bepaalde delen van de kapitalistiche markt.
Het gaat uiteindelijk ook een beetje voor je eigen balans, als jij dat prima vind, maar word er dan zoveel geklaagd als ze alleen maar op een update moeten wachten, of de batterij gaat niet mee, etc. Klaag dan ook niet, koop het, je weet dat je daardoor concurrentie van goedkopere en betere producten gedeeltelijk tegenhoudt, want ze verkopen toch wel weer nieuwe high end toestellen en laptops, auto's, met bugs en fouten erin.
Ik had eerst erg veel geresearched, en vond een S2 bijvoorbeeld voor mij de prijs niet waard, op het grotere scherm na, vooral de slechte accuduur kan ik echt niet mee leven. Dus koop ik liever een toestel waarvan ik vind dat ze kwa hardware, zuinigheid op de goede weg zitten.
Natuurlijk, sommige mensen zijn hobbiesten, verzamelaars en die kopen natuurlijk vanalles en gebruiken ze ook vaak allemaal en accepteren vaak wel de nadelen.
Als je echt een telefoon van 400 a 500 zakelijk nodig hebt, dan heb je er al snel 2 nodig, want zo stevig is het geloof ik ook weer niet. Zeker als je kijkt naar gerantie termijnen van 3 tot 6 maanden in USA.
Het idee van de werkelijke waarde van het geld is veranderd.

Ik heb niet het idee dat deze kapitaal sociale manier van samenleving, waarbij het om grondstoffen en product verspilling gaat met het onstaan van allemaal vuilnisbelden, één van de beste manieren is om een samenleving op te bouwen. Vooral ook innerlijk/persoonlijk als mondiaal/collectief brengt het toch nog steeds een soort onbelans (europa-afrika (nigeria, mali, sudan, congo, Zafrika)) mee zich mee. Hoe minder je leeft/nadenkt hoe minder lang het zal duren. Voor mij om voor telefoons, autos/motoren en games te leven is niet echt een interessante optie, wel leuk voor erbij.
:)
( vind dat Samsung met prijs/kwaliteit en product aanbod toch wel op de goede weg zit hoor, sony (+screen protector) mag iets goedkope maar zitten ook wel goed )

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2013 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Iemand ervaringen met universele laders? Is dit goed voor de accu? Of kan je beter de orginele lader gebruiken? Heb thuis een dockingstation en op het werk een usb stekker.
docking station

Heb de telefoon nu bijna een jaar, de batterij gaat de laatste tijd wel sneller leeg voor mn gevoel.
Alle laders zijn 5V en tussen de 0,7A en 1A.

[ Voor 46% gewijzigd door Harmen op 23-04-2013 17:23 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Laatst online: 20:14

Christiano007

Ich bin der champion

Stroom is stroom lijkt mij. Als Voltage/Ampere maar overeen komt.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat stabiliteit van de electrische keten (lader) ook wel een beetje belangrijk is, zou met een redelijk lader toch geen probleem moeten leveren.

Android 4.1.2 staat er inmiddels op, beschikbaar voor 9070P (duitse versie) naar Galaxy R style.
Zoals al eerder gezegd ziet het er goed uit.
Heb ff wat er mee gespeeld en batterij leek vrijwel het zelfde of iets beter. Filmpje 720p van tweakers gekeken van HP tablet-top, liep vloeiend. UI loopt over het algemeen zeer snel en vloeiend. Hoogstens 1 vertraging meegemaakt bij het verlaten van google maps. De video camera geeft beter kwaliteit, foto's mogelijk ook, je kunt wat effecten toevoegen, en er zitten nog wat van die smile en panorama foto achtige functies op.
Bediening is wat functioneler en toepasselijker. Beeld scherm gaat zeer sneller aan en uit via knop.
Kleuren/beeld is een beetje veranderd, mogelijk wat om zuiniger te maken (wit lijkt wat minder fel).

Over het algemeen is de UI overal redelijk aangepast, en ziet er wel goed uit, contrasten lijken ook iets beter nog, hopelijk ook voor films. Bediening is effiecienter en er zijn meer/betere instelbare opties toegankelijk, en er staat nog een zooi onder dev opties die je aan toggelen.

Wifi connectie is verbeterd (maar gebruikt mss ook iets meer). Surfen via google browser gaat een stuk sneller en er zijn betere instelbare functie gekomen.

Als het nog te lang duurt voor sommige, kan ik wel binnenkort even wat benchmarks draaien.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2013 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 april 2013 @ 19:18:
Wat een onzin om een telefoon van tussen de 200 en 300 euro budget te noemen. Sommige mensen hebben geen kijk meer op prijzen, gaat meer om koop verslaving te bevredigen.
Ik vind mensen die een telefoon kopen van boven de 400 euro en die na een jaar weer vervangen niet echt helemaal goed in hun hoofd. Koopkracht ziekte, dat is wat ze willen in den haag, hoewel er niet veel interne groei gestimuleerd zal worden met import producten.
Voor dat je het weet is emotionele staat gebaseerd op je gadget geilheid.

Ik zal die update later eens gaan proberen, hopelijk hebben ze hem nog wat zuiniger gemaakt. Want dat kan makkelijk 10x zuiniger. Ik heb alleen net kies eraf gegooid omdat ik niet goed werd van dat prog. Ik zal een kijken met Odin, ik geloof dat hier enkele pagina's terug een odin os install how to staat.
:-)

edit:
Bij mij is er nog geen update voor 9070P, wel nieuwe versie van kies, ik had het blijkbaar toch niet eraf gegooid.
Had hiervoor een LG optimus p500 (fijn telefoontje), dat was een echte android budget telefoon toen maar was net zo duur als de Galaxy S Advance van nu!
Ik had trouwens ook budget tussen aanhaaltekens staan, ik weet dat het niet helemaal budget is maar voor samsung een beetje wellicht.
Enige punt wat ik wou maken is dat samsung eerst hun belangrijkste modellen (voor hun) gaan updaten, de advance heeft niet zo'n hoge prioriteit (denk ik).

Verder ben ik het wel met je eens, en in principe hoef ik niet de duurste (ten eerste ik gebruik mijn telefoon niet veel) en ja als hij nog goed werkt, hoef ik niet zo snel een nieuwe ook.
Met die abonnementen van tegenwoordig van veel telefoonproviders waar je de telefoon huurt, wordt dat wel enigszins wel in de hand gewerkt, waar je om de 2 jaar een nieuw toestel hebt.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2013 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat laatste heb je wel gelijk in idd, Ik denk dat veel mensen eigenlijk wel liever goedkoper internet/bellen hebben ipv hardwarekorting.

De prijzen zijn wel aardig gedaald ondertussen, net zoals met PC's laptops zal het goedkoper worden. Eerst zal de hardware nog wat beter worden en het uiiterlijk, groter scherm in kleinere buizing (S4).
Galaxy SA was toen al wat boven mijn budget. Toch wel een telefoon waar je wat langer mee kunt doen gelukkig.

Mijn gezeur ging gewoon over de algemene instelling/uitgangspunten van mensen ten opzichte van kapitaal sociale aard van de samenleving. :)

In ieder geval 4.1.2 komt er snel aan geeft een lekker upgrade gevoel. ;)
Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste