Vorige week maandag: zonder problemen een code gekregen. Toen echter moest ik mijn bestelling wijzigen (wou meedoen aan een actie op hoezen), en omdat dell incompetent is kan dat alleen door de boel te cancellen. Vandaag dus weer een nieuwe code aanvragen...
M: "Momenteel zijn er helaas geen VIP kortingen beschikbaar"
D: "Waarom kon ik er maandag dan zonder problemen een krijgen?"
D: "Toen was VIP korting wel beschikbaar"
M: "waarom zijn die nu niet meer beschikbaar dan?"
D: "Dat is nog niet bekendgemaakt"
M: "door problemen aan julie kant heb ik in overleg met de telefonische helpdesk mijn bestelling geannuleerd en wilde ik die opnieuw plaatsen maar toen deed jullie chat het ineens niet"
D: "Voor opmerkingen en eventuele bezwaren raad ik u aan om ons hoofdkantoor te benaderen via de post. Dell Bv, Transformatorweg 38- 72, 1014 AK Amsterdam, Nederland"
D: "Chat support is vooral gericht op hardware en software advies en hulp bij het maken van de juiste keuze."
D: "Kan ik u nog van dienst zijn?"
D: "zo niet dan wens ik u een prettige dag verder!"
D: "Wellicht ontvangt u een klanttevredenheidsonderzoek en kunt u mijn service aan u beoordelen middels een cijfer. Nu is het zo dat Dell een Amerikaans bedrijf blijft en zij zien een 4 of hoger alleen maar als een voldoende, en daarom wil ik u vriendelijk vragen om hier rekening mee te houden op het moment dat u mijn aan u verleende service beoordeelt."
Ook dat laatste, dat doet me wel heel erg aan South Park's "have I provided satisfactory customer service?" denken. (Die laatste paar regels verschenen trouwens ook niet in mijn browser, maar alleen in het log dat per email verstuurd was... Poepsysteem.

)
Edit:
Ik heb weer gebeld, maar bij te telefoon kunnen ze niet in het kortingensysteem en stuurden ze me weer terug naar de chat. Chat zei nope. Ik ga nu de beste man van vorige weeek maandag een mail sturen, hopelijk kan die me nog helpen.
Ik weet eigenlijk niet of ik nog wel een Dell wil op deze manier....
[
Voor 12% gewijzigd door
theguyofdoom op 07-12-2015 12:40
]