[Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 47 ... 53 Laatste
Acties:
  • 632.611 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddy270us
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-05 08:52
MooDyBLueS schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 11:32:
[...]

Hoe verklaar je dit dan?

Dit is met de algemene 10% kortingsbon en een van de VIP-codes hierboven vermeld.
dan neem ik meteen terug wat ik zei en bied ik mijn excuses aan. Heel apart, dit is mij nog nooit gelukt nl. alleen dus zoals ik zei met zo een oude VIP code van iemand... zo kon ik 2 kortingen stapelen en de v1 van de XPS15 met 25% korting kopen.

Even een andere topic: is er bij die voorbeeld extra garantie genomen dat het zoveel duurder is geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
teddy270us schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 11:45:
[...]

dan neem ik meteen terug wat ik zei en bied ik mijn excuses aan. Heel apart, dit is mij nog nooit gelukt nl. alleen dus zoals ik zei met zo een oude VIP code van iemand... zo kon ik 2 kortingen stapelen en de v1 van de XPS15 met 25% korting kopen.

Even een andere topic: is er bij die voorbeeld extra garantie genomen dat het zoveel duurder is geworden?
Geen probleem hoor, ik had dit uiteraard gewoon even geprobeerd om te kijken of het kon. Toevallig al voordat jij het zei. Dan ga ik gewoon volgende week even kijken of de oude VIP-codes misschien toch nog werken, ondanks dat er nu nog t/m 1 augustus bij staat. Ze blijken namelijk ook meerdere keren gebruikt te kunnen worden (of dat is een bug).

Ja, ik heb er 4jr NBD Premium support bijgenomen (€ 279).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddy270us
  • Laatst online: 15-05 08:52
na wat ik eerst zei durf ik niets meer te zeggen :P maar ik denk niet dat ze na 1 augustus nog te gebruiken zijn, misschien 1 dag, maar niet langer dan dat (wederom zover ik het mee gemaakt heb :P . Soms zijn VIP codes meerdere malen te gebruiken omdat Dell soort van algemene codes stuurt. Net als de 10% korting wat je boven op de websites ziet. dus dat is geen bug. (maar wederom: zover ik het weet :D)

veel succes en plezier met je toekomstige aankoop iig! die XPS15 is echt een prachttig laptop, ik heb de vorige versie (die nagenoeg het zelfde is) gehaald destijds (en inmiddels die aan mijn vader gegeven) en het is echt een geweldig ding. het enige wat ik erop mis is een number-pad. erg jammer dat die het niet heeft terwijl er genoeg ruimte voor is. Op de een of andere manier lijkt het erop als of men vindt dat dat niet thuis hoort op een "premium" laptop 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 585429

Ik zou heel graag een XPS 13 kopen met korting :P . Weet iemand hoe ik aan een geschikte code kan komen?
Het lukt me namelijk niet me aan te melden bij Dell VIP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saffi
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-04-2024
Klopt het dat de VIP codes niet langer bruikbaar zijn? Had er nog een aantal liggen en wil simpele Ubuntu 3551 kopen maar geen van de codes lijkt te werken....

Dat zou wel weer jammer zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gratje
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
saffi schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 21:53:
Klopt het dat de VIP codes niet langer bruikbaar zijn? Had er nog een aantal liggen en wil simpele Ubuntu 3551 kopen maar geen van de codes lijkt te werken....

Dat zou wel weer jammer zijn ;)
ik weet het niet, ik stond op het punt te vragen of er uberhaupt nog codes vergeven worden.
VIP lid sinds februari 2015. 1 keertje codes gekregen, daarna nooit meer iets van gehoord.
iemand anders dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

ik heb het nog gevraagd en zijn toch wat strenger geworden, je zal dus echt moeten mailen vanaf je werk/school adres.

Hartelijk dank voor uw e-mail.

VIP club is nu in onderhoud, Wij zijn op dit moment bezig met het vernieuwen van de gehele website.
Onze excuses voor het ongemak

Als u in aanmerking komt voor VIP Club korting (maximaal 10%) dan kunnen wij uw order handmatig plaatsen,

Hiervoor dienen wij over de volgende gegevens te beschikken,

- Naam en achternaam :
- Uw Woonadres,postcode,stad :
- Uw online winkel mandje :
- Uw telefoonnummer :
- Naam van het bedrijf,school of instelling :

Web gebaseerde e-mail adressen worden niet geaccepteerd.U kunt gebruik maken van uw bedrijf/universiteit e-mailadres voor het aanmelden.
n.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:17

botoo

💀 too old to die young

MantaMania schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 16:42:
ik heb het nog gevraagd en zijn toch wat strenger geworden, je zal dus echt moeten mailen vanaf je werk/school adres.
Zo heb ik het ook gedaan en dat is prima gelukt. Je kan dus zonder kortingscode ook die 10% VIP korting krijgen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Zagre
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 31-01 09:39
botoo schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 18:11:
[...]

Zo heb ik het ook gedaan en dat is prima gelukt. Je kan dus zonder kortingscode ook die 10% VIP korting krijgen.
en hoe dan als ik vragen mag?

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:17

botoo

💀 too old to die young

Mail de gegevens zoals hierboven reeds vermeld is naar Dell_EMEA_VIP@dell.com en dan gaat het balletje rollen zonder dat je een kortingscode nodig hebt.

Je zoekt dus uit welk product je wilt, bv
Alienware 15”
E-Value-code: N00AW52
http://www.dell.com/nl/p/alienware-15/pd
En dan vul je jouw gegevens in, daarna krijg je een mail van Dell met een offerte (wat zij investeringsoverzicht noemen) en dan kan je daarmee gaan betalen.
Hartelijk dank voor de mail.

Ons IT afdeling is momenteel bezig met het herzien van VIP Club pagina.

Als u in aanmerking komt voor VIP Club korting (maximaal 10%) dan kunnen wij uw order handmatig boeken,

Hiervoor dienen wij over de volgende gegevens te beschikken,

- Naam en achternaam :
- Woonadres,postcode,stad :
- Gewenste product,link of E-value code :
- Telefoonnummer :
- Naam van bedrijf,school of instelling :

Web gebaseerde e-mail adressen worden niet geaccepteerd.U kunt gebruik maken van uw bedrijf/universiteit e-mailadres voor het aanmelden.

Hoogachtend.
Delivery queries,
Track your order online or contact Customer Care at:
www.dell.nl/orderstatus +31 20 674 4200 or +32 2713 15 65

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Zagre
botoo schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 13:56:
Mail de gegevens zoals hierboven reeds vermeld is naar Dell_EMEA_VIP@dell.com en dan gaat het balletje rollen zonder dat je een kortingscode nodig hebt.

Alienware 15”
En dan vul je jouw gegevens in, daarna krijg je een mail van Dell met een offerte (wat zij investeringsoverzicht noemen) en dan kan je daarmee gaan betalen.

[...]
oke zal ik doen bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

botoo schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 18:11:
[...]

maar ja dan moet je wel echt bij zo een bedrijf / school zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zagre
botoo schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 13:56:

Alienware 15”

[...]
ik heb reactie terug gekregen, wel met de VIP korting maar zonder de 12% extra korting van SAVE12 (liep tot 20 augustus) en nu hebben ze de prijs van de laptop ook nog met 50 euro omhoog gegooid (van 700 naar 750 ) 8)7

lekker bezig :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDani3l
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-06 20:33
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Kreeg deze net in beeld voor 10% korting op Alienware, geldig tot 27-8-2015. Enjoy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HN90
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:54
ik weet niet of ik het hier mag plaatsen, maar anyway: komen dell VIP kortingscodes nog langs of is dat echt verleden tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Het lijkt er niet op, ik heb mijn code ook opgevraagd via de mail.
Je hoeft inderdaad alleen het lijstje in te vullen.
Ik weet niet of het uit maakt welke instelling je er in vult. Zoals ze al aangeven kun je niet met een web gebaseerd mail adres aanmelden.

Ik heb er in dit geval voor gekozen mijn universiteits e-mail adres te gebruiken (Leiden). Ook als instelling, dit hebben ze geaccepteerd.

En inderdaad, kortingen op de website gaan helaas niet meer samen. De Inspiron 5000 reeks had nog een korting van 20 euro lopen, maar die telt niet mee, enkel de 10%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onitnas
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 25-05 03:50
Gratje schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 08:29:
[...]

ik weet het niet, ik stond op het punt te vragen of er uberhaupt nog codes vergeven worden.
VIP lid sinds februari 2015. 1 keertje codes gekregen, daarna nooit meer iets van gehoord.
iemand anders dit ook?
Heb ook niks meer ontvangen na dat ik in februari lid ben geworden, heb nu via dell_emea_vip@.. wel 1 code gekregen omdat ik zei dat ik een order had gecanceld en de code niet meer werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:53
Dat zul je de klantenservice moeten vragen.

[ Voor 82% gewijzigd door gambieter op 19-10-2015 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jugger naut
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-06 12:04
*knip* lees de topicwaarschuwing, geen gebedel

[ Voor 95% gewijzigd door gambieter op 19-10-2015 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k---evi-n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-06 21:42
Heb vandaag contact opgenomen met de chat om te vragen of ze eventueel nog een kortingscode of vipcode voor de nieuwe xps serie hebben. Helaas zijn er geen codes beschikbaar en de Vip codes komen nooit meer beschikbaar. Hoop hiermee de vragen over de Vip codes beantwoord te hebben :)
10:58:57 Klant kevin
Initiële vraag/opmerking: Is de dell Vip club nog actueel en kan ik eventueel nog een kortingscode krijgen?
10:59:10 Klant kevin
goedemorgen
10:59:52 Agent Ossman
goedenmorgen
10:59:57 Agent Ossman
nee helaas niet meer
11:00:17 Agent Ossman
deze korting is niet meer van toepassing
11:00:25 Klant kevin
okee, en is er eventueel nog iets anders wat ik met de prijs van de nieuwe xps kan doen?
11:00:42 Agent Ossman Benkayba
nee helaas niet
11:01:05 Klant kevin
okee jammer
11:01:28 Klant kevin
en u bent natuurlijk niet op de hoogte of er binnekort nog een actie komt met 100 euro korting?
11:06:06 Agent Ossman
nee dat weten wij helaas nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrdekker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-06 13:45
Ik heb zojuist van de vip afdeling een kortingscode ontvangen. Eerst een van 10% en bij doorvragen ook een van 15%. Echter heb ik wel sterk het idee dat ze het niet rustig hebben na het uitbrengen van de nieuwe producten en dat ze niet zo scheutig meer zijn met de codes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Laatst online: 07:53
k---evi-n schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:16:
Heb vandaag contact opgenomen met de chat om te vragen of ze eventueel nog een kortingscode of vipcode voor de nieuwe xps serie hebben. Helaas zijn er geen codes beschikbaar en de Vip codes komen nooit meer beschikbaar. Hoop hiermee de vragen over de Vip codes beantwoord te hebben :)

[...]
Ik heb via de mail gewoon een code mogen ontvangen (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter Vinke
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-10-2024
Het is mij niet helemaal duidelijk. Moet je nu als VIP geregistreerd zijn om in aanmerking te komen voor die korting? Heb eergisteren (vanaf mijn werkmail) al een mail gestuurd maar nog niets retour ontvangen. En zoals jullie waarschijnlijk wel begrijpen, ik ben geen VIP...

Solar 2340WP | 9xBYD 260P6-36 | SolarEdge SE2200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jugger naut
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-06 12:04
chrdekker schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 14:37:
Ik heb zojuist van de vip afdeling een kortingscode ontvangen. Eerst een van 10% en bij doorvragen ook een van 15%. Echter heb ik wel sterk het idee dat ze het niet rustig hebben na het uitbrengen van de nieuwe producten en dat ze niet zo scheutig meer zijn met de codes.
Ik heb ook geprobeerd voor een code van 15% maar krijg dit terug:
Bedankt voor uw email,

Wij hebben momenteel geen 15% korting beschikbaar,

Wij kunnen uw bestelling ook niet toepassen met extra korting,

Met vriendelijke groeten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejskov
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-02 00:17
Hier een vraag over die VIP Club. Ik ben student aan een Belgische universiteit en heb zowel met mijn privé als school adres een mailtje richting de VIP Club gestuurd. Bij beiden krijg ik geen reactie (eerste mail was 16 oktober). Iemand een idee hoe dat komt of moet iedereen hier zo lang wachten?

Daarnet bij dell chat wist men mij te zeggen dat die VIP Club niet meer geldig was. Toch zie ik hier mensen die codes krijgen. Heeft iemand raad om dit aan te pakken?

Ik probeer een XPS 13 te bestellen (256 gig, FHD, i5).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 705024

ik ben momenteel ook opzoek naar een laptop(speciaal gewacht voor skylake), en persoonlijk vind ik het wel bijzonder raar dat er geen VIP club meer is of iets anders is wat studentenkorting geeft. elke concurent van hun doet het wel. jagen ze zo niet klanten juist naar hun concurrenten?

ik heb iniedergeval via mijn schoolmail een mailtje gestuurd. nu maar duimen. zou het liefst zoon XPS kopen, maar als ik geen studentenkorting krijg ga ik wel naar een ander.
chrdekker schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 14:37:
wel raar dat ze het bij sommigen wel doen en andere niet.

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 705024 op 27-10-2015 18:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Olrac.Srednjim
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-10-2022
Is er nog iemand in geslaagd om korting te krijgen op Dell producten?

Dell XPS 15 9550 FHD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mensen, lees de topicwaarschuwing, dit is geen discussietopic :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoutV
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-06 09:44
€70 korting op Inspiron 7000 serie met couponcode INSPIRON7000SALE. Geldig t/m 11 nov

http://www.dell.com/nl/p/...d=inspiron-13-7359-laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Hier een kortingscode voor 10% op het dell assortiment. Geldig tot 2 december.

Members only:

Laat even een berichtje achter als je de code gebruikt als bedankje :)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparda
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08-2019
Ik wil hem wel graag gebruiken :D Wil een XPS 15 bestellen, al dan niet met studentenkorting.
Het is me alleen niet erg duidelijk of ik ook korting als student/met de code kan opnemen, indien
ik via het zakelijk gedeelte bestel (werkstudent)

Blijkbaar fout bij gebruik van de waardebon. Iemand deze al gebruikt gok ik?

[ Voor 14% gewijzigd door sparda op 22-11-2015 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schoutse
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-05 09:41
k---evi-n schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:16:

[...]
Ik heb het vanmorgen ook via de chat geprobeerd en zonder enige problemen een 10% VIP kortingscode gekregen, direct in de chat.
9:11:14 AM Klant Thomas
Op fora lees ik dat er soms wel nog 15% VIP korting wordt gegeven voor werk/studenten en soms niet. Is het nog mogelijk korting te krijgen?
9:11:43 AM Agent
Heeft u een studenten emailadres?
9:11:55 AM Klant Thomas
Ik heb zowel een studenten email als een werk email
9:12:18 AM Agent
Dat is?
9:12:33 AM Klant Thomas
thomas********@***.nl
9:12:45 AM Klant Thomas
of thomas@*********.com voor werk
9:13:08 AM Agent
ZQX*********9V
9:13:23 AM Agent
U kunt deze waardebon gebruiken voor 10% korting
9:13:38 AM Agent
15% VIP korting is niet beschikbaar
9:14:05 AM Klant Thomas
Super, bedankt :) Dan ben ik geholpen voor vandaag.
Het is dus nog altijd mogelijk _/-\o_

Modbreak:Geen namen van Dell medewerkers plaatsen. Die zijn nu weggehaald, denk svp ook aan andermans privacy.

[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 23-11-2015 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
Mij is het ook gelukt om een kortingscode te krijgen via de Dell Chat. Ik denk dat ze door de drukte na het uitkomen van de skylake wat problemen hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Je moet maar net de juiste persoon treffen in die chat. Ik kreeg te horen dat ik een email moest sturen naar het bekende vip adres. Dat heb ik gedaan, maar nog geen reactie ontvangen. Ik wacht het nog even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
Ik heb een code ontvangen maar deze werkt niet en nu ik de chat erop aanspreek wordt ik naar het bekende mail adress gestuurt.

edit. mail terug ontvangen met werkende code

[ Voor 16% gewijzigd door Axente op 24-11-2015 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsvBest
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-03-2019
Iemand idee hoe meerdere koringscode's gebruikt kunnen worden?

Heb er 2 ontvangen van Dell, maar krijg ze niet gestapeld :/

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik heb het idee dat de laatste codes sowieso niet werken. Volgens mij zitten er bij de helpdesk nog mensen die denken dat ze kortingscodes mogen geven, terwijl er aan de order kant geen kortingscodes meer geaccepteerd worden. Heb ook geen reactie meer ontvangen op mijn email.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP-tjuh
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-05 20:06
10% korting (ongebruikte VIP): M7SSQLQ4P357W1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orion666
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-05 09:29
JP-tjuh schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 19:06:
10% korting (ongebruikte VIP): M7SSQLQ4P357W1
Dank je! _/-\o_

vandaag gebruikt voor het bestellen van mijn Precision 5510 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
Alienware 12% korting vandaag met de code alienware12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schoutse
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-05 09:41
Toch besloten nog niet te upgraden, dus 10% VIP korting voor de snelle beslisser (geldig tot 2 december):
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barns
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-06 12:13
*knip*

[ Voor 95% gewijzigd door Perkouw op 30-11-2015 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micsan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-02 19:22
Schoutse schreef op maandag 30 november 2015 @ 16:37:
Toch besloten nog niet te upgraden, dus 10% VIP korting voor de snelle beslisser (geldig tot 2 december):
Members only:
Deze zojuist gebruikt. BEDANKT _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-06 03:40
Grmbl, hier ook het zelfde standaard antwoord dat de VIP club in onderhoud is en er nu geen kortingen zijn. Heb indertijd ook de XPS15 L502x gekocht, maar nu dan 'even' (sinds augustus?) geen korting... :(

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastienbo
  • Laatst online: 07-06 12:41
Pff ik zit ook nog altijd te wachten op een code van 10%, ik ben ook unif student en ik vind XPS toestellen de max, maar zo duur... zonder 10% lukt me dat echt niet om aan te kopen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theguyofdoom
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-06 12:28
Vorige week maandag: zonder problemen een code gekregen. Toen echter moest ik mijn bestelling wijzigen (wou meedoen aan een actie op hoezen), en omdat dell incompetent is kan dat alleen door de boel te cancellen. Vandaag dus weer een nieuwe code aanvragen...
M: "Momenteel zijn er helaas geen VIP kortingen beschikbaar"
D: "Waarom kon ik er maandag dan zonder problemen een krijgen?"
D: "Toen was VIP korting wel beschikbaar"
M: "waarom zijn die nu niet meer beschikbaar dan?"
D: "Dat is nog niet bekendgemaakt"
M: "door problemen aan julie kant heb ik in overleg met de telefonische helpdesk mijn bestelling geannuleerd en wilde ik die opnieuw plaatsen maar toen deed jullie chat het ineens niet"
D: "Voor opmerkingen en eventuele bezwaren raad ik u aan om ons hoofdkantoor te benaderen via de post. Dell Bv, Transformatorweg 38- 72, 1014 AK Amsterdam, Nederland"
D: "Chat support is vooral gericht op hardware en software advies en hulp bij het maken van de juiste keuze."
D: "Kan ik u nog van dienst zijn?"
D: "zo niet dan wens ik u een prettige dag verder!"
D: "Wellicht ontvangt u een klanttevredenheidsonderzoek en kunt u mijn service aan u beoordelen middels een cijfer. Nu is het zo dat Dell een Amerikaans bedrijf blijft en zij zien een 4 of hoger alleen maar als een voldoende, en daarom wil ik u vriendelijk vragen om hier rekening mee te houden op het moment dat u mijn aan u verleende service beoordeelt."
|:(

Ook dat laatste, dat doet me wel heel erg aan South Park's "have I provided satisfactory customer service?" denken. (Die laatste paar regels verschenen trouwens ook niet in mijn browser, maar alleen in het log dat per email verstuurd was... Poepsysteem. :( )

Edit:

Ik heb weer gebeld, maar bij te telefoon kunnen ze niet in het kortingensysteem en stuurden ze me weer terug naar de chat. Chat zei nope. Ik ga nu de beste man van vorige weeek maandag een mail sturen, hopelijk kan die me nog helpen.

Ik weet eigenlijk niet of ik nog wel een Dell wil op deze manier....

[ Voor 12% gewijzigd door theguyofdoom op 07-12-2015 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
Bizar, ik krijg vrijdag geen code, iemand anders de maandag erna wel...
Een manager heeft zijn excuses aangeboden en kwam verder weer met het standaard verhaaltje.
Ze weten het blijkbaar intern ook niet.

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldspeedy4
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-06 14:03
Ik heb gisteren en vandaag in de chat gevraagd achter een studentenkorting maar twee keer een negatief antwoord gekregen en dat de studentenkorting niet meer beschikbaar is momenteel. Ook had ik een mail gestuurd naar de Dell Vip Club maar daar nog geen reactie op gehad.

Maar nu toch 3u nadat ik in de chat gevraagd had achter korting, heb ik van diezelfde medewerker waar ik mee gechat heb, een mail gekregen waarin stond: "Zoals afgesproken mail ik u graag volgende kortingscode ..."

Vreemde wending aangezien ik echt dat dat het niet ging lukken. Geen idee hoe het nu opeens in orde is geraakt maar ik heb een code gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
Ja, ik heb nu ook een mail gekregen met dat ik een code krijg, echter zonder code.
Hopen dat morgen ik hem als nog krijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1109
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-05 19:37
Ik houd dit topic al enige tijd in de gaten omdat ik een laptop wilde bestellen. Ik had door de berichtgeving de hoop al opgegeven op een code, maar vandaag toch de stoute schoenen aangetrokken. Ik kreeg meteen een 10% code van de chat meneer... Het kan dus nog wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiscaaltje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 28-09-2021
Ik heb ook een code gekregen! Maandag voor het eerst geprobeerd in de chat. Toen kreeg ik een negatief antwoord. Vandaag lukte het wel.

Weet iemand tot wanneer ik de code kan gebruiken? Ik vroeg het in de chat en kreeg als antwoord: "1 maand denk ik". :/

Edit. Ik heb de code geactiveerd op Dell website. Hij is tot 28-02-2016 geldig. :)

[ Voor 14% gewijzigd door fiscaaltje op 09-12-2015 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurice22
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-06 19:35
fiscaaltje schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:15:
Ik heb ook een code gekregen! Maandag voor het eerst geprobeerd in de chat. Toen kreeg ik een negatief antwoord. Vandaag lukte het wel.

Weet iemand tot wanneer ik de code kan gebruiken? Ik vroeg het in de chat en kreeg als antwoord: "1 maand denk ik". :/

Edit. Ik heb de code geactiveerd op Dell website. Hij is tot 28-02-2016 geldig. :)
Hebben jullie de korting gekregen als studentenkorting, of als bedrijfskorting? Ik probeer namelijk een 10% kortingsbon te krijgen die werkt wanneer je als bedrijf bestelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 648883

fiscaaltje schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:15:

Heb je dit wederom getracht te doen via de chat of via de klantenservice of e-mail? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiscaaltje
  • Laatst online: 28-09-2021
maurice22 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:51:
[...]

Hebben jullie de korting gekregen als studentenkorting, of als bedrijfskorting? Ik probeer namelijk een 10% kortingsbon te krijgen die werkt wanneer je als bedrijf bestelt.
Ik vroeg in de chat naar studentenkorting
Anoniem: 648883 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 12:55:
[...]

Heb je dit wederom getracht te doen via de chat of via de klantenservice of e-mail? :+
Via de chat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Via de chat ;)
Bedankt! 't lukt mij maar niet om een kortingscode aan te vragen; ik krijg telkens dezelfde werknemer die zegt dat het bij hun nog onbekend is wanneer de VIP codes weer vrijkomen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theguyofdoom
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-06 12:28
Ik kreeg nu ineens weer wél een kortingscode via de chat....

Alleen is de website nu stuk en lukt het niet om een hoes erbij te bestellen :(

Edit: Uiteindelijk wel gelukt. Jammer alleen dat het wsl te laat binnen is voor 32C3.

[ Voor 23% gewijzigd door theguyofdoom op 09-12-2015 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
birdibird schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 23:35:
Ja, ik heb nu ook een mail gekregen met dat ik een code krijg, echter zonder code.
Hopen dat morgen ik hem als nog krijg...
Alsnog gekregen via de mail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb er een mogen ontvangen, na heel veel gedoe. Van de chatmedewerker die aan het begin van deze week tegen mij zei dat VIP codes nog niet vrijgekomen waren, kreeg ik nu ineens een VIP-code (omdat ik zei dat ik naar Dell_EMEA_VIP@dell.com had gemaild en na 48 uur nog geen reactie had gehad). Het enige wat ik hoefde te doen was mijn student e-mail doorgeven. Maar...nu heb ik mijn Dell XPS 13 (zonder OS) al besteld, en wel 8 euro goedkoper dan met kortingscode. Sidenote: de optie zonder OS met een minderprijs van 135 euro is niet meer beschikbaar...
Ik houd de code nog even voor mijzelf, zodra ik zeker weet (heb gelezen dat Dell soms random orders annuleert :( ) dat ik mijn XPS 13 krijg, dan zal ik de code posten.

[ Voor 165% gewijzigd door Anoniem: 648883 op 15-12-2015 10:51 . Reden: Ik houd de code nog even voor mijzelf, zodra ik zeker weet (heb gelezen dat Dell soms random orders annuleert) dat ik mijn XPS 13 krijg, dan zal ik de code posten. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
Wanneer / hoe heb jij hem zonder OS besteld?
Ik wilde dat ook doen, maar mijn winkelmandje gaf plots aan dat ie niet meer leverbaar is en nu kan ik 'm niet meer zonder OS selecteren. :(
Of heb je een link / truuk oid?
De Dell medewerker beweerde over de mail dat de XPS nooit zonder OS wordt geleverd.
Zucht.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AgeOfPanic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-06 20:09
Ik heb vanochtend via de chat contact gehad met een medewerker, omdat ik erover nadenk om een Chromebook 13 te kopen. Hij gaf eerst aan dat Chromebooks alleen voor bedrijven zijn en stuurde een link naar de consumentensectie. Vervolgens gaf hij me een VIP code voor gratis verzending, die alleen werkt voor consumentenlaptops.
Weet iemand hier of de VIP korting ook geldt voor de zakelijke sectie van Dell en of het überhaupt mogelijk is om daar een laptop te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Heisenberg_
  • Laatst online: 14-02 15:39
*knip* ranten doe je maar elders

[ Voor 98% gewijzigd door gambieter op 16-12-2015 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frenki
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-06 21:53
*knip* geen gebedel

[ Voor 81% gewijzigd door gambieter op 28-12-2015 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calesta
  • Laatst online: 22-05 17:43
Korting voor 10% bij Dell:

Members only:

Members only:

Eén van de 2 codes zelf gebruikt, weet niet meer welke. Veel plezier met je nieuwe Dell :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recombinator
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 09:58
Net beide codes geprobeerd maar kreeg er helaas (nog) niks op. Kan misschien liggen aan het product dat ik geselecteerd heb (Steam Machine)?? Wacht nog even af dus ;-)
Thanks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:27
Calesta schreef op maandag 28 december 2015 @ 15:44:
Korting voor 10% bij Dell:

Members only:

Members only:

Eén van de 2 codes zelf gebruikt, weet niet meer welke. Veel plezier met je nieuwe Dell :)
Bij beide: "Helaas is de opgegeven waardebon eerder al ingewisseld"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calesta
  • Laatst online: 22-05 17:43
evdakker schreef op maandag 28 december 2015 @ 17:27:
[...]

Bij beide: "Helaas is de opgegeven waardebon eerder al ingewisseld"
Hm vreemd dan heeft iemand hem waarschijnlijk gebruikt zonder iets te zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Calesta schreef op maandag 28 december 2015 @ 22:54:
[...]

Hm vreemd dan heeft iemand hem waarschijnlijk gebruikt zonder iets te zeggen...
Ik lees dat recombinator ze 'geprobeerd' heeft. Volgens mij verbruik je een Dell kortingscode op het moment dat je 'm invult en op de knop 'Waardebon toepassen' klikt. De code kan dan niet meer door een ander gebruikt worden, ook al plaats je geen daadwerkelijke bestelling. Correct me if I'm wrong..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avigoorn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 29-04 20:17
Gisteren in de chat om een code gevraagd, kreeg gelijk een code voor 10%. Dat ging erg simpel.
Beetje copy paste uit een ander bericht hier.

IK:"Op fora lees ik dat er soms wel 10% VIP korting wordt gegeven voor klanten. Is het nog mogelijk korting te krijgen? Ik sta op het punt om een inspiron 7000 te kopen , zou het zeer jammer vinden als ik dit niet mee kan nemen"
Agent : "----------------------------------"
Agent : "probeer deze code aub"
Agent : "U kunt deze 10% waardebon online toepassen na het toevoegen van het winkel mandje,De code is niet cumuleerbaar met andere aanbiedingen en werkt enkel met systemen via de consumenten pagina. Geldig voor de komende week."

Dus dat even ter info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recombinator
Klopt dar ik ze geprobeerd had maar kreeg op beide de popup dat ze al gebruikt waren helaas :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappelkroket
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Waarom blijven de medewerkers volhouden dat er geen kortingscodes beschikbaar zijn? 3x geprobeerd via de chat, zonder resultaat. Aangegeven dat ik zowel student ben als dat ik via een bedrijf kan bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc1273
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-06 09:03
Aardappelkroket schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 13:49:
Waarom blijven de medewerkers volhouden dat er geen kortingscodes beschikbaar zijn? 3x geprobeerd via de chat, zonder resultaat. Aangegeven dat ik zowel student ben als dat ik via een bedrijf kan bestellen.
ik heb het 29 december geprobeerd via chat na de post van Avigoorn en kreeg zonder problemen een 10% kortingscode. Ik heb niet over student of bedrijf gehad maar gewoon zo:

"Vroeger hadden jullie VIP kortingen maar die kan ik nergens meer vinden. Ik sta op het punt een XPS13 te kopen en nu lees ik op fora dat deze kortingen nog wel worden gegeven. Is het nog mogelijk korting te krijgen?"
Agent (Mohammed_Haddad): "U kunt deze 10% waardebon .... online toepassen na het toevoegen van het winkel mandje, De code is niet cumuleerbaar met andere aanbiedingen en werkt enkel met systemen uit de home/Particulieren store,"

Canon 7D | Canon 70-200 2.8L | Canon 17-55 2.8 IS | Sigma 10-20 | fotos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wh0lve
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 28-05-2024
Aardappelkroket schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 13:49:
Het blijft een beetje trial en error naar mjjn idee. Alsof ze soms een lijstje codes krijgen en dan uitdelen aan men die toevallig op dat moment vraagt. Half december heb ik na een week elke dag om een code te vragen uiteindelijk op vrijdagochtend een code ontvangen. En wanneer ze codes hebben doen ze er ook totaal niet moeilijk over.
  • 12/09/2015 10:51:04AM Me: "VIP kortingscode studenten / zakelijk"
  • "Hartelijk dank voor uw belangstelling in Dell Chat.Mijn naam is XXXXX,Uw sales adviseur vandaag.
  • "Dit is een waardebon van 10% XXXXXXXXXXXX"
  • "Geldt voor consumers producten,Laptops en desktops"
"

[ Voor 19% gewijzigd door Wh0lve op 06-01-2016 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappelkroket
  • Niet online
Marc1273 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 15:11:
[...]

ik heb het 29 december geprobeerd via chat na de post van Avigoorn en kreeg zonder problemen een 10% kortingscode. Ik heb niet over student of bedrijf gehad maar gewoon zo:

"Vroeger hadden jullie VIP kortingen maar die kan ik nergens meer vinden. Ik sta op het punt een XPS13 te kopen en nu lees ik op fora dat deze kortingen nog wel worden gegeven. Is het nog mogelijk korting te krijgen?"
Agent (xxxx): "U kunt deze 10% waardebon .... online toepassen na het toevoegen van het winkel mandje, De code is niet cumuleerbaar met andere aanbiedingen en werkt enkel met systemen uit de home/Particulieren store,"
Heb het 4x geprobeerd via de chat, kreeg onder andere 2x die Agent die jou die code gaf. Had uiteindelijk maar gewoon een e-mail gestuurd en kreeg toen wel de code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 708524

Ik heb 4 januari gepraat via de chat over die korting en die zei dat ik dus een email moest sturen naar die VIP afdeling. Nou, vandaag eindelijk email van ze terug, staat er:

"Please be informed that the Student VIP Club Program is no more available"

Doen ze nu opeens niet meer aan die 10% korting ofzo? Heeft iemand anders nog in januari codes gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enderbram
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-06 22:46
Begin december heb ik via de chat twee VIP-codes gekregen, waarvan ik er één zelf heb gebruikt. Hier de andere:
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-06 13:14

Just_I

What did you just say?

enderbram schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 17:47:
Begin december heb ik via de chat twee VIP-codes gekregen, waarvan ik er één zelf heb gebruikt. Hier de andere:
Members only:
Bedankt voor de code, hij werkte.

Ik had zelf ook een code via de chat aangevraagd maar werd door verwezen naar een email adres van Dell. Hierop kreeg ik vandaag een reactie terug dat de student vip club program niet meer actief is.

Heb overigens een inspirion 15 7000 series aangeschaft, een besparing van bijna 100 euro.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• martijn.gruiter
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-05 13:27
allereerst: bedankt!
namens dit topic kwam ik er achter hoe ik de codes bij Dell kon aanvragen.
ik heb een code over, volgens mij tot ergens in februari te gebruiken.

Members only: 10% kortingscode

edit: deze code is reeds door iemand in dit topic geprobeerd/gebruikt....

[ Voor 14% gewijzigd door martijn.gruiter op 08-01-2016 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 12th
  • Laatst online: 28-05-2024
martijn.gruiter schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 23:28:
allereerst: bedankt!
namens dit topic kwam ik er achter hoe ik de codes bij Dell kon aanvragen.
ik heb een code over, volgens mij tot ergens in februari te gebruiken.

Super bedankt!
Ik moet heel even op mijn salaris wachten maar daarna bestel ik gelijk de Inspiron 15 (7559).
Als arme student moet ik het behoorlijk hebben van die korting.^^

Klein vraagje. Ik las hier vandaag toch zeker al 3 andere mensen die ook over een Dell nadenken.
Als ik morgen in de chat vraag om een kortingscode, krijg ik die dan? Of zien ze dat ik er zojuist 1 ingevoerd heb?

edit: heb ik even pech. Dit is geen 10% kortingsbon. Enkel een bon voor gratis levering. Morgen toch even vragen of ze de 10% codes nog hebben. Anders moet ik het doen met de gratis levering.^^

[ Voor 11% gewijzigd door 12th op 06-01-2016 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn.gruiter
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-05 13:27
12th schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 23:33:
[...]

Super bedankt!!!!
Ik moet heel even op mijn salaris wachten maar daarna bestel ik gelijk de Inspiron 15 (7559).
Als arme student moet ik het behoorlijk hebben van die korting.^^

Klein vraagje. Ik las hier vandaag toch zeker al 3 andere mensen die ook over een Dell nadenken.
Als ik morgen in de chat vraag om een kortingscode, krijg ik die dan? Of zien ze dat ik er zojuist 1 ingevoerd heb?
goede keus, ik heb dit model net een paar dagen en ben er zeer tevreden over :)

je hebt nu toch al een kortingscode, waarom zou je er nog een aanvragen? Ze zijn niet stapelbaar volgens mij...
Wat ik merkte in de chat is dat het een zeer kort klusje is. Een controle of je email & student/werknemer nummer van de instelling klopt. Wellicht controleren ze niet of jouw account bij Dell al een code heeft opgeslagen, maar zeker weten doe ik het natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Inderdaad wel apart, ik heb bij dezelfde agent die aan anderen wel codes uitdeelt ook na vriendelijk doorvragen geen kortingscode gekregen. Ik heb nu maar geen XPS 15 besteld, maar als troost mijn huidige XPS 15z een beetje geupgraded met een SSD in afwachting van betere tijden in het komende jaar... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Heisenberg_
Kreeg per chat een schraal geautomatiseerd antwoord dat ik moest mailen en de chat werd direct afgesloten. Eerste keer per mail geen reactie terug, tweede poging kreeg ik hetzelfde bericht als hier eerder werd vermeldt:
Anoniem: 708524 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 16:53:
"Please be informed that the Student VIP Club Program is no more available"
Kan het uitmaken of je Nederlandse of Engelse chat/mail krijgt? Ik heb alleen in het Engels (1x) gechat en gemaild (2x), zal het zo nogmaals proberen!

[ Voor 15% gewijzigd door _Heisenberg_ op 07-01-2016 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappelkroket
  • Niet online
Ik heb gister dus nog een code verkregen. Ik denk dat ze een limiet per dag/week ofzo hebben dat ze aan codes mogen uitgeven. Ik kreeg de code via het emailadres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Heisenberg_
Ik had een code die in dit topic stond waardoor ik 10% korting kreeg, helaas had ik niet door dat je in 30 minuten een bestelling moest afronden, hierdoor is het product + code uit mijn mandje gegaan en kan ik niet meer met deze code korting krijgen.

Na 2x in de chat te zijn geweest met dezelfde persoon werd mij 2x verteld dat er geen codes meer zijn, erg frappant dat er nog steeds wel mensen zijn die wel een codes kunnen verkrijgen (iets met pech hebben?). Ik weiger voor de volle mep te betalen voor dit product als ik weet dat er codes te verkrijgen zijn. Ik zal nogmaals via de mail een code proberen te verkrijgen.
martijn.gruiter schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 23:28:
Bedankt, maar ik kon deze helaas niet benutten (wel verbruikt dus :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recombinator
Vandaag ook nogmaals geprobeerd via de chat maar kreeg de volgende reply.......
Betankt voor uw email,

Sinds twee dagen geleden werken VIP vouchers niet meer online,

VIPClub is helaas niet meer beschikbaar.

Onze oprechte excuses voor het ongemak.
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 725093

Ik heb het vandaag ook geprobeerd, maar ze zeiden bij mij ook dat er geen kortingscodes bestonden. Ik denk dat ik het deze week gewoon nogmaals probeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickh18
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-06 14:03
Een paar dagen geleden geprobeerd om een kortingscode te bemachtigen via de chat. Toen kreeg ik een negatief antwoord. Vandaag opnieuw gechat, maar weer niet gelukt. Kreeg het volgende antwoord:
Ik : "Ik wil graag een nieuwe laptop kopen en op internet fora lees ik dat dell ook kortingen heeft. is het mogelijk om korting te krijgen op mijn aankoop?"
Agent : "Nogmaals,Wij hebben geen korting beschikbaar helaas"
Agent : "Kan ik u nog van dienst zijn?"
Ik : "I er bekend of er nog wel kortingen beschikbaar komen?"
Agent : "Dat verwachten wij niet de komende maand"
Geen idee wat ik hier van moet denken. Misschien toch maar mailen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saphyrion
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 16-11-2023
Ik denk dat de actie (VIP) van de kortingsbonnen van 10% inderdaad is verlopen op 6 januari. Pogingen na deze datum bleken tevergeefs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volutatio
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 05-06 09:36
Ik heb geprobeerd op de site om dell te mailen, maar elke keer als ik op 'Neem contact met ons op' drukte herlaadde gewoon de site en kon ik niet verder. Hebben er meer mensen hier problemen mee of weet iemand het mailadres van Dell?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KayJee
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-05 16:24
Het mail adres waar je dell op kunt bereiken voor de VIP club is dell_emea_vip@dell.com
Ik heb vanmorgen een mailtje gestuurd maar nog geen reactie gehad en verwacht ook geen reactie meer te krijgen. Heb via de chat op de site ook enkele medewerkers gevraagd hoe het zit. Naast het feit dat je redelijk klantonvriendelijk te woord word gestaan is mij verteld dat er geen studentenkorting meer geldig is, maar dat er nog wel korting zou zijn voor bedrijven/werknemers van bedrijven en dat zou via hetzelfde, bovengenoemde mail adres aangevraagd moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Heisenberg_
Ze hebben bij mij iig hun doel bereikt, ik heb de Inspiron 7559 gewoon zonder korting besteld (met flinke tegenzin), maargoed het apparaat heeft met de basisprijs van €999 voor mij al een goede prijs/kwaliteit verhouding in wat ik er bij de reviews van te weten ben gekomen. Misschien hebben jullie nog mazzel, maar ik heb de gok maar genomen dat ik €100 korting misloop. Mijn laptop is trouwens nu al op weg naar de koerier.

Tip als je gaat bestellen: met een creditcard wordt het ongeveer 3 dagen sneller geregistreerd dan via Ideal. Ik had zaterdag eind van de middag besteld, maandag in productie en dinsdagochtend (vandaag) kon het pakket al met de koerier in China mee!

Ik denk dat die korting vervallen is omdat ze al moeite hebben om voor de huidige vraag te kunnen leveren, ze hebben die potentiële klanten die 10% korting willen niet nodig..

[ Voor 4% gewijzigd door _Heisenberg_ op 12-01-2016 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thijspronk92 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 21:05:
Tip als je gaat bestellen: met een creditcard wordt het ongeveer 3 dagen sneller geregistreerd dan via Ideal. Ik had zaterdag eind van de middag besteld, maandag in productie en dinsdagochtend (vandaag) kon het pakket al met de koerier in China mee!

Ik denk dat die korting vervallen is omdat ze al moeite hebben om voor de huidige vraag te kunnen leveren, ze hebben die potentiële klanten die 10% korting willen niet nodig..
Ik wilde precies dezelfde laptop aanschaffen, toevallig. Ja ik denk inderdaad dat ze de kortingsregeling vanaf 2016 hebben laten vallen. Ik kom in ieder geval denk ik niet meer aan een kortingscode.

Offtopic: moet de laptop helemaal uit China komen ja? Stel het pakketje komt niet aan, ben je daar dan tegen verzekerd of is het een risico dat jij hebt geaccepteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Heisenberg_
Anoniem: 725093 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 13:23:
[...]

Ik wilde precies dezelfde laptop aanschaffen, toevallig. Ja ik denk inderdaad dat ze de kortingsregeling vanaf 2016 hebben laten vallen. Ik kom in ieder geval denk ik niet meer aan een kortingscode.

Offtopic: moet de laptop helemaal uit China komen ja? Stel het pakketje komt niet aan, ben je daar dan tegen verzekerd of is het een risico dat jij hebt geaccepteerd?
Ze hebben de fabrieken in China en Amerika, die in China is voor Azië/Europa. Al denk ik dat deze Inspiron laptops qua hardware al kant en klaar zijn en dat enkel de software handmatig geïnstalleerd wordt. De verzending is geheel verzekerd en wordt gedaan via UPS (in Europa), hoe de logistiek in China geregeld wordt weet ik helaas niet. Het is natuurlijk geheel de verantwoordelijkheid van Dell en de koeriers dat het pakket goed aankomt, jij hebt hiervoor geen verantwoordelijkheden of risico's!

Voor Dell is het goedkoper om het in China te doen, bij mijn eerdere bestelling (xps 1647 in 2010) ging dit ook vanuit China en duurde het in totaal 11 dagen van koop tot levering. In Polen was toen iig alleen nog het reparatiecentrum. Alleen voor ons is China niet handig, aangezien het nu zeker 2/3 dagen langer duurt voordat het product bij je afgeleverd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@thijspronk92 Ah oke, bedankt voor de uitleg! Ik zit nog steeds te twijfelen tussen een asus van €800 of de Dell. Ik denk dat ik voor de Dell ga, omdat ik hier waarschijnlijk langer mee kan doen.

Ik heb de Dell customer support gemaild en zij stelden dat de kortingsactie geannuleerd is. Ook van het eerder opgegeven email adres Dell_EMEA_VIP@dell.com kreeg ik de melding dat het VIP-programma niet meer loopt. Helaas dus. :'(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mensen, wat je gaat bestellen of zoekt is hier off-topic.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 696122

Ook ik als student heb meerdere pogingen gedaan om een code te krijgen. Via de mail kreeg ik een berichtje terug dat de VIP Club niet meer beschikbaar is. Via de chat lukt het ook niet om een code te krijgen.

Zijn er hier mensen die de afgelopen weken nog kortingcodes hebben gekregen via chat of mail?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fristicake
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 04-05 15:58
T: "Momenteel werk ik op een 5 jaar oude dell xps 15. Deze heb ik gekocht met studentenkorting. Nu is deze laptop langzamerhand aan vervanging toe en twijfel ik tussen de dell xps 13 en een zenbook. Grootste twijfels: de prijs.Vandaar dat ik mij afvraag of het mogelijk is om korting te krijgen als student?"
Agent (knip): "Momenteel hebben wij helaas geen korting beschikbaar"
T: "Oke, met het woord "momenteel" wordt de suggestie gewekt dat dit wel weer terug gaat komen- is dat zo?"
Agent (knip): "Dat is nog niet bekendgemaakt maar als dat zo is zult u ongetwijfeld een email van ons ontvangen"

Dit was mijn gesprek met de Dell chat afgelopen vrijdag 22/01... Erg jammer. Ik vind 1300 euro toch echt net wat te veel- met 10/15% korting zou ik er niet over twijfelen.

Die klantenservice is ook niet echt lekker.. klantgericht.

[ Voor 2% gewijzigd door gambieter op 24-01-2016 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Geen namen van medewerkers noemen. Ook hun privacy is van belang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plukkie3
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-01-2022
Hoe dan ook:
- VIP Programma is niet meer beschikbaar (maar dat was al langer zo, maar dan nog was het via Mail/Telefoon nog mogelijk om 10% korting te bedingen als trouwe klant)

- Kortingscodes lijken vooralsnog in 2016 niet beschikbaar te zijn. Men moet zich tevreden stellen met de korting die DELL op de website geeft

- Nieuwe beleid lijkt te zijn om via grote Distri's (niet chic om hier namen te noemen, maar vul zelf maar in...) te werken. Daar is contact mee geweest, maar de prijzen zijn daar zelfs (ook voor zakelijke partners) nog hoger dan op de DELL website.

Mijn persoonlijke conclusie:
- Voor bestaande klanten (met toezeggingen over de produkten die ze tegemoet kunnen zien) maar even via de gewone website bestellen zonder (zakelijke) korting.
- Me beraden op de volgende bestelling (en wellicht HP of Lenovo maar es in de vergelijkingen meenemen, al doet me dat zeer....)

[ Voor 69% gewijzigd door gambieter op 25-01-2016 22:15 . Reden: Rant verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 696122

Studentencodes zijn er helemaal uit sinds begin 2016. Via de (veel vriendelijkere medewerker op de) FB chat kreeg ik nog wel de tip om als bedrijf een Dell VIP Club code aan te vragen. Mijn werkgever zou namelijk nog wel Dell VIP codes kunnen aanvragen. Ik wacht de reactie hierop nog even af maar ik vrees dat de zakelijke codes ook alleen op de zakelijke website gebruikt kunnen worden. Dezelfde laptop is op de zakelijke site duurder waardoor de 10% VIP korting onder de streep een paar luttele euro's voordeel zou betekenen.
Weet iemand of de zakelijke codes inderdaad alleen op het zakelijke gedeelte van Dell gebruikt kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:44
Misschien een beetje tegen het beleid ingaande vraag ... Maar zijn er nog codes die te gebruiken kunnen zijn voor een laptop?
Ik wil een goede (zakelijke) laptop aanschaffen, maar zie geen codes / aanbiedingen ed meer.
Is dell hier een beetje mee gestopt?
Pagina: 1 ... 47 ... 53 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
DIT TOPIC IS ALLEEN VOOR DELL KORTINGSCODES, NIET VOOR BEDELEN OM CODES, DISCUSSIE OVER AANBIEDINGEN, PRODUCTDISCUSSIES, BESTELERVARINGEN, RUILACTIES ETC!

GEBRUIK JE EEN CODE? PLAATS EEN BEDANKJE EN LAAT WETEN WELKE GEBRUIKT IS.

Dt betekent dus: Geen status-updates, of andere versies van "ik ook" posts. Lees eerst de startpost voor je vragen gaat stellen. Ook is het niet de bedoeling om om codes te vragen of te gaan ruilen. Praten over bestellen (procedure, voortgang enz) alleen in Dell levertijden topic, niet hier.

Ook geen aankoopadviesvragen of technische problemen.