Nee, helaas. Die code is verlopen.
[ Voor 68% gewijzigd door infofiel op 20-04-2015 18:12 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 68% gewijzigd door infofiel op 20-04-2015 18:12 ]
[ Voor 20% gewijzigd door noopie op 24-04-2015 12:18 ]
Met een XPS 13? Begin v/d week getest en zojuist nog een keer maar helaas, geen 10% korting... Een klik op details zou meer info moeten geven en noemt o.a. XPS Smart Selection pc's. Ter test een XPS desktop in winkelmandje gestopt en krijg daar wel 10% korting op. Dus niet van toepassing op de XPS laptops?Don Roberto schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 16:43:
Dell heeft de 10% kortingsactie weer verlengt t/m 27 april met de kortingscode XQ69CGB778J74S. Heb de code getest en waar deze maandag niet werkte, is het mij deze keer wel gelukt.
-I am Jack's wasted life.
Je hebt gelijk. Het gaat alleen om XPS pc's. Er staat namelijk:oCe schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 19:58:
[...]
Met een XPS 13? Begin v/d week getest en zojuist nog een keer maar helaas, geen 10% korting... Een klik op details zou meer info moeten geven en noemt o.a. XPS Smart Selection pc's. Ter test een XPS desktop in winkelmandje gestopt en krijg daar wel 10% korting op. Dus niet van toepassing op de XPS laptops?
Verwijderd
Via een offerte of hebben ze gewoon een code gegeven? Mij boden ze aan handmatig met 10% de bestelling te plaatsen. Gegevens gestuurd, vervolgens geen reactie meerHerman_M schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 13:40:
Via een mailtje eergisteren naar de klantenservice heb ik wel gewoon 10% korting gekregen op de XPS13
Inderdaad een aparte offerte gekregen waarop het was verrekend. Inmiddels betaald maar nog geen order/verzendbevestiging ontvangen. Hopelijk gaat het gewoon door, zal er maandag even achteraan bellenVerwijderd schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 13:57:
[...]
Via een offerte of hebben ze gewoon een code gegeven? Mij boden ze aan handmatig met 10% de bestelling te plaatsen. Gegevens gestuurd, vervolgens geen reactie meer. Volgende week probeer ik het maar weer opnieuw.
Bedankt voor de tip, ga ik ook proberen dan.Herman_M schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 13:40:
Via een mailtje eergisteren naar de klantenservice heb ik wel gewoon 10% korting gekregen op de XPS13
Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 18:19:
Laat weten als deze het nog doet
B405Q?CDQ3QL14
WAARDEBON FOUT
Helaas is de gebruiksduur van de opgegeven waardebon verstreken.
Heb je uberhaupt de recente posts in dit topic gelezen voor je deze vraag hier neerlegt?ShittyNL schreef op maandag 27 april 2015 @ 00:23:
Wie-o-wie weet nog iets.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik bedel niet, maar wie weet zijn er weer nieuwe truukjes. Sinds dat VIP eraf is.gambieter schreef op maandag 27 april 2015 @ 00:37:
[...]
Heb je uberhaupt de recente posts in dit topic gelezen voor je deze vraag hier neerlegt?
[ Voor 4% gewijzigd door Daniel. op 27-04-2015 10:02 ]
[ Voor 5% gewijzigd door noopie op 27-04-2015 17:02 ]
Kan dat gewoon in het Nederlands of wordt het engels?noopie schreef op maandag 27 april 2015 @ 17:01:
"De truuk" is nu om een e-mail te sturen naar Dell_EMEA_VIP@dell.com aangevende dat je juist een aankoop wou doen met een VIP code maar de geldigheid hiervan is verstreken, met het vriendelijke verzoek alsnog korting te kunnen krijgen.
Ik heb dit zojuist pas geprobeerd (nog geen respons), maar Herman_M is het in ieder geval al gelukt.
Goeie vraag inderdaad. Ik kreeg dit adres via Nederlandse chat support en heb dan ook een Nederlandse mail gestuurd. Verder niet bij stilgestaan... @Herman_M: wat was jouw route en taal?blauwe eend schreef op maandag 27 april 2015 @ 19:17:
[...]
Kan dat gewoon in het Nederlands of wordt het engels?
Naam van bedrijf,school of instellingiTitus schreef op maandag 20 april 2015 @ 14:05:
Ze geven dus geen nieuwe codes meer uit. Ik had een mailtje gestuurd als student, binnen half uurtje terug:
[...]
Xiaomi - Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ OnePlus One 64GB / Mi5 64GB / Mi Pad 2 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 128GB / Mi pad 4 / Mi 10 / Xiaomi 12 / Xiaomi 14 Pro / Redmi pad pro
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Verwijderd
In principe is de VIP korting dan niet voor jou bedoelt rightWirehub schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 09:25:
Naam van bedrijf,school of instelling
tja wat moet je daar invullen eigenlijk als je geen school hebt / student bent of geen bedrijf hebt ?
Als je student bent kan je daar je uni invullen, en anders wat uit je duim zuigenWirehub schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 09:25:
[...]
Naam van bedrijf,school of instelling
tja wat moet je daar invullen eigenlijk als je geen school hebt / student bent of geen bedrijf hebt ?
Houd er wel rekening mee dat ze je op je werk kunnen bellen om de order te verifiëren. Ik werd op m'n zakelijke nummer gebeld, terwijl ik m'n privénummer had opgegeven.TommyboyNL schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 11:32:
[...]
Als je student bent kan je daar je uni invullen, en anders wat uit je duim zuigen
Verwijderd
Mag ik vragen hoe het bij jou na de betaling verder is gegaan? Ik heb het bedrag vanmiddag overgemaakt namelijk, maar nog niks gehoord (wat op zich wel logisch is natuurlijk). Maar ik hoor graag wat ik kan verwachteninfofiel schreef op maandag 27 april 2015 @ 22:03:
@noopie Vandaag via dat e-mailadres een laptop voor mijn vriendin besteld op advies van de chatmedewerker. Antwoord kwam gewoon in het Nederlands.
Dan ben jij een stap verder, ik heb zelfs geen reactie meer gehad op mijn vervolgmail met alle gevraagde informatie.Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2015 @ 22:39:
[...]
Mag ik vragen hoe het bij jou na de betaling verder is gegaan? Ik heb het bedrag vanmiddag overgemaakt namelijk, maar nog niks gehoord (wat op zich wel logisch is natuurlijk). Maar ik hoor graag wat ik kan verwachten.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Precies hetzelfde... Ik heb ook geen reactie meer gehad op mijn mail met al mijn gegevens. Hopelijk reageren ze nog. Achja en anders niet dan maar binnenkort mijn nieuwe laptop zonder korting halen.noopie schreef op woensdag 29 april 2015 @ 23:34:
[...]
Dan ben jij een stap verder, ik heb zelfs geen reactie meer gehad op mijn vervolgmail met alle gevraagde informatie.
Hoe is het bij jou dan vergaan, je hebt een bestel-/factuurnummer en daarop geld overgemaakt?
[ Voor 29% gewijzigd door Domih op 05-05-2015 14:40 ]
Apple Carplay/Android Auto voor BMW/MINI/Audi/Mercedes: Nextgearmedia.nl
Dat heb ik dus gedaan voor de XPS 13:Domih schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 14:35:
Ik zie nu dat de Inspiron 7000 4k ook verhoogd is in prijs, van 1049 euro naar 1179 euro!
Ik ga gewoon heel brutaal n de chat om korting vragne, wie weet komt het tot iets.
Edit:
Ze vertelde me dat ik de VIP afdeling maar moest mailen, heb ik dus gedaan. Mocht er iets positiefs uitkomen laat ik jullie iets weten.
Ik moet eerst maar even sparen,iTitus schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 14:43:
[...]
Dat heb ik dus gedaan voor de XPS 13:
- Prijzen en specificaties zijn correct op de datum van publicatie, echter kunnen zonder voorafgaande kennisgeving onderhevig zijn aan beschikbaarheid of prijswijzigingen.
- Wij kunnen niets aan de prijs veranderen.
De beer heeft gewonnen, toch maar besteld
[ Voor 20% gewijzigd door CR35 op 06-05-2015 22:22 ]
Daikin EHVH08S23EJ9W binnen, ERGA08EAV3H7 buiten | Alfen Eve Single Pro-Line 3-fase | HassIO | DJI Mini 2 | Paard | MK3 ST | fixt keukenapparatuur en WaDro | HT-A2 | gasloos | RF900R | KLR650
Verwijderd
@GJA, welk emailadres is dat dan? Ik heb het ook geprobeerd, moet computers bestellen voor op het werk maar kreeg via de chat een mooie nee te horen, zelfs geen gratis verzending bij aankoop van 3 PC's...GJA schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:25:
Ik heb een klein bedrijfje en heb via chat gevraagd of ze een mooie aanbieding konden doen.
Werd doorverwezen naar het bekende mailadres.
Als ik het vlot bereken heb ik 10% korting en geen verzendkosten op een tablet.
Offerte via mail, bedrag overgemaakt.
Nu een link gekregen dat hij op of voor 1 juni wordt geleverd.
Ik weet niet of ze gecontroleerd hebben of mijn bedrijf echt bestaat ......
Barns schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 15:46:
Ik heb nog een 10% kortingscode van dec 2014, geen idee of deze nog werkt:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Helaas is de opgegeven waardebon eerder al ingewisseld.
En deze?
Dell_EMEA_VIP@dell.comVerwijderd schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 15:16:
[...]
@GJA, welk emailadres is dat dan? Ik heb het ook geprobeerd, moet computers bestellen voor op het werk maar kreeg via de chat een mooie nee te horen, zelfs geen gratis verzending bij aankoop van 3 PC's...
Daikin EHVH08S23EJ9W binnen, ERGA08EAV3H7 buiten | Alfen Eve Single Pro-Line 3-fase | HassIO | DJI Mini 2 | Paard | MK3 ST | fixt keukenapparatuur en WaDro | HT-A2 | gasloos | RF900R | KLR650
[ Voor 18% gewijzigd door gambieter op 15-05-2015 01:34 ]
Zelf even testen is de moeiten niet lijkt me, Maar deze werkt bij mij iig niet meer als ik hem plak.Barns schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 16:57:
[...]
En deze?Members only:
Dit is het VIP programma, maar op het moment nemen ze geen nieuwe leden aan omdat ze schijnbaar iets nieuws aan het ontwikkelen zijn. Op het moment van aanmelden krijg (kreeg) je een kortingscode. Er zijn mensen die alsnog dmv een mailtje 10% korting aangeboden hebben gekregen, maar het is de vraag natuurlijk of dat nog steeds werkt. Verder zijn er mensen die geregeld codes ontvangen (hoe weet ik niet?) en hier neerzetten, maar de meeste liepen af tot begin mei. Dus het is wachten op een nieuwe batch denk ik?sjaakvandertak schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 20:19:
Hoe zit het eigenlijk met de 10 % studentenkorting waar ik over gelezen heb? Gaat dit ook via codes (die er op dit moment niet zijn) of kan ik gewoon een mailtje sturen naar Dell voor korting? (Of is er geen korting voor studenten?)
Top, ik ga het proberen.iTitus schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 16:36:
Je kan 10% korting en gratis verzending krijgen als student. Even een mailtje met je gegevens en studenten gegevens naar het emailadres wat hier al een paar keer genoemd is. Vervolgens akkoord met offerte en dan krijg je gegevens om het geld naar over te maken.
ik hoop dat je meer succews hebt dan ik. ik heb 1,5 week geleden mijn e-mail gestuurd, tot 2 keer toe erna een "reminder" gestuurd en ik heb geen enkele reactie gekregen.Domih schreef op maandag 18 mei 2015 @ 19:27:
Ik heb een mail gestuurd naar Dell, maar na 5 dagen nog geen reactie ontvangen helaas.
hoop dat ze me kunnen verblijden met een 10% kortingscode, zodat ik de dell inspiron 7000 met 4k-scherm kan bestellen![]()
![]()
Ik heb inmiddels een Asus gekocht.teddy270us schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:50:
[...]
ik hoop dat je meer succews hebt dan ik. ik heb 1,5 week geleden mijn e-mail gestuurd, tot 2 keer toe erna een "reminder" gestuurd en ik heb geen enkele reactie gekregen.
Ik heb vrij snel een reactie gekregen met hierin het verzoek een aantal gegevens op te sturen (naam, tel. nummer, naam bedrijf/school/instelling). Als ik dit gedaan had werd er handmatig 10% korting berekend op het product.teddy270us schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:50:
[...]
ik hoop dat je meer succews hebt dan ik. ik heb 1,5 week geleden mijn e-mail gestuurd, tot 2 keer toe erna een "reminder" gestuurd en ik heb geen enkele reactie gekregen.
[ Voor 8% gewijzigd door RozeDwergbanaan op 20-05-2015 19:38 ]
[ Voor 39% gewijzigd door gambieter op 25-05-2015 13:16 . Reden: geen gebedel om codes ]
[ Voor 30% gewijzigd door kwakzalver op 27-05-2015 14:12 ]
Ook ik wordt al dagen lang te woord gestaan door een Mohammed H.. Ik heb wel van hem een offerte ontvangen met 10% korting..kwakzalver schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 12:28:
Vraag je eens offerte op bij Dell......krijg je een prijs die hoger ligt dan online en zonder 10% VIP korting. Ik ga maar weer een nieuwe poging wagen.
Ik was toch betere service gewend van Dell.
Edit:
Members only:.
Heb je voor mij via een PM het mailadres?oCe schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 21:19:
Ook ik heb per e-mail van Mohammed 10% korting ontvangen, na een mailtje naar het eerder genoemde e-mail adres ivm VIP on hold. Er was even verwarring aangezien het typenummer blijkbaar is veranderd. E-value CNX4309 bestaat niet meer en kon hij niet vinden, de meegestuurde link kwam nu op de algemene XPS 13 pagina uit. Op de site staat nu CNX4319 bij hetzelfde product (i5/8GB/256GB/FHD). Netjes per e-mail offerte ontvangen die ik kon ondertekenen, terugsturen (scan gemaakt en teruggemaild) en daarna betaling overgemaakt. Oftewel: stuur een mailtje en Mohammed helpt je prima
Dell_EMEA_VIP@dell.com
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Verstreken....Spice schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 01:34:
VIP-code van 6 feb 2015,
Eentje is door iemand van hier gebruikt zonder een geldige code terug te sturen, ik weet helaas niet meer welke, andere is nooit gebruikt
SL29RLHBC0S$30
2$1XDGMV490DTF
Memento mori
Staat er weer!geusie schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 14:51:
Vanmorgen stond dit op de dell.be website (rode balk bovenaan). Maar ondertussen is het weg.
Code lijkt mij wel nog te werken:
10% korting op Inspiron & XPS met couponcode 68CG4$9CVT21CX. Geldig t/m 15 jun. 2015
Bij gebruik ervan staat in details van de waardebon zelfs geldig t/m 17 junigeusie schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 14:51:
Vanmorgen stond dit op de dell.be website (rode balk bovenaan). Maar ondertussen is het weg.
Code lijkt mij wel nog te werken:
10% korting op Inspiron & XPS met couponcode 68CG4$9CVT21CX. Geldig t/m 15 jun. 2015
[ Voor 96% gewijzigd door Perkouw op 17-06-2015 17:44 ]
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Ik heb deze ook besteld, maar dan voor 1070. Hoe kan ik Windows eraf halen dan? Want dat zou ik graag willen doen, wat toch nog wat scheelt, aangezien ik gok dat je de VIP code niet wilt ledenknokki schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 00:13:
@RemCOW: Ik heb nog 2 VIP-codes die tot 1 augustus a.s. geldig zijn, dus dat 1 mei verhaal klopt niet.
Wel is het zo dat het me niet lukte bij een vorige 10% XPS kortings-actie om de codes te verzilveren. De codes werden niet geaccepteerd. Contact met Mohammed H. gehad, maar dat leverde niets op. Bij deze actie weer eens geprobeerd een code te verzilveren. Lukte nu wel! Dus een XPS van 1200 voor 970 na 2 x 10% en géén verzendkosten. Had achteraf de Linux-versie moeten nemen - ga toch Win7 Pro installeren - dat had me dan weer 70 euri gescheeld.
Hallo,knokki schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 00:13:
@RemCOW: Ik heb nog 2 VIP-codes die tot 1 augustus a.s. geldig zijn, dus dat 1 mei verhaal klopt niet.
Wel is het zo dat het me niet lukte bij een vorige 10% XPS kortings-actie om de codes te verzilveren. De codes werden niet geaccepteerd. Contact met Mohammed H. gehad, maar dat leverde niets op. Bij deze actie weer eens geprobeerd een code te verzilveren. Lukte nu wel! Dus een XPS van 1200 voor 970 na 2 x 10% en géén verzendkosten. Had achteraf de Linux-versie moeten nemen - ga toch Win7 Pro installeren - dat had me dan weer 70 euri gescheeld.
[ Voor 76% gewijzigd door gambieter op 04-07-2015 11:23 ]
Ik heb de bovenste gebruikt, heel erg bedankt!PieFace schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 09:00:
Lieve mede-tweakers hierbij 2 VIP kortingscodes, have fun:
Members only:
En ik de onderste, order is nog even mislukt (echt, die site... ) maar volgens mij gaan ze dat wel oplossenPieFace schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 09:00:
Lieve mede-tweakers hierbij 2 VIP kortingscodes, have fun:
Members only:
Verwijderd
DRAFTER86 schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 10:51:
[...]
En ik de onderste, order is nog even mislukt (echt, die site... ) maar volgens mij gaan ze dat wel oplossen
Thanks!
Nou ik heb inmiddels betaald via iDeal, maar geen order bevestiging gekregen of niks.Verwijderd schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 22:30:
Werkt het bestellen inmiddels bij jou wel op de dell site......?
[...]
Alpha- schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 19:57:
Kreeg deze melding bovenin de dell.nl site, hopelijk heeft iemand er wat aan
100€ korting op Inspiron 7000-Series met couponcode 2M8X?TQFCKCCL1.
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Ik heb de bovenste gebruikt, dank!Tommy4421 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 09:56:
Nog 2 codes, geef even door of je één van de twee gebruikt.![]()
Members only: title
Laat even weten als je 'm gebruikt.€100 korting Inspiron 7000 en XPS -serie (uitgezonderd XPS 13) met een coupon code TVCB?BZ4NRH?C8 . Geldig / m 16 juli . koop nu
Error 304: Please hit any user to continue.
[ Voor 73% gewijzigd door gambieter op 18-07-2015 16:10 ]
Nieuwe code:
10% korting op Inspiron & XPS (met uitzondering van XPS 13) met couponcode 8715411F$KT537. Geldig t/m 27 juli.
Bovenste gebruikt,fkra schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 20:28:
Ik heb 10-10-2014 de volgende VIP codes ontvangen maar nog niet gebruikt.
31$KJBSVWZ?9TP
GN3C09XSJ6KXD6
Ze zijn volgens mij geldig tot 1-8-2015.
Wellicht zijn ze stapelbaar met nieuwere VIP codes??
Succes ermee
Frederik
Ik heb code GN3C09XSJ6KXD6 gebruikt.fkra schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 20:28:
31$KJBSVWZ?9TP
GN3C09XSJ6KXD6
Succes ermee
Frederik
Code JKGBXGL?HMBCM3 heb ik gebruikt! ThanksRaymm schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 10:33:
Bijna vergeten, maar ik heb ook nog een Vip code, vervaldatum is 01.08.2015
JKGBXGL?HMBCM3
fkra schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 20:28:
31$KJBSVWZ?9TP
GN3C09XSJ6KXD6
Succes ermee
Frederik
[ Voor 17% gewijzigd door MooDyBLueS op 31-07-2015 11:02 ]
ik heb slecht nieuws voor je:MooDyBLueS schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 11:01:
Vraagje: zijn alle VIP codes ... *kinp* ...
Hoe verklaar je dit dan?teddy270us schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 11:19:
[...]
B. die kortingen niet stapelen. als je de VIP korting zou invoeren dan zal je zien dat die andere 10% (of wat voor andere korting) weg valt.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq