Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
owja en wat betekent cashback in een winkel? is dat gewoon korting die je krijgt of moet je daar echt een member voor zijn ofzo?
Wat ik gedaan heb:
1.Epp toepassen
2.Kortings code toepassen
3 In de winkelmandje
4 Via shopkorting naar dell
5 Winkelmandje kiezen(er stond 1 bij de winkelmand)
6 Betalen.
Aangezien ik nu een tweede dell laptop wil bestellen, vraag me af wat ik verkeerd heb gedaan, en hoe ik het voor de tweede keer wel goed kan laten lopen.
Dat is dus verkeerd.NeutraleGast schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 11:23:
Bij de bestelling van mijn dell laptop is shopkorting mislukt. Nu vraag ik me af wat ik verkeerd heb gedaan.
Wat ik gedaan heb:
1.Epp toepassen
3 In de winkelmandje
6 Betalen.
Aangezien ik nu een tweede dell laptop wil bestellen, vraag me af wat ik verkeerd heb gedaan, en hoe ik het voor de tweede keer wel goed kan laten lopen.
Correcte manier:
1. Via shopkorting naar Dell.
2. Laptop kiezen.
3. Epp toepassen middels url truuk.
4. In het winkelmandje plaatsen.
5. Kortings code toepassen (als ze er zijn).
6. Betalen.
7. Wachten
8. Nieuwe laptop ontvangen en shopkorting innen.
Zo is het bij mij gegaan toen ik bestelde voor mijn kameraad. Het is gelukt op deze manier.
Edit: Om voor de eerste transactie nog cashback te krijgen, probeer shopkorting te bereiken en stuur je factuur mee. Wellicht dat ze je kunnen helpen.
[ Voor 7% gewijzigd door Quad op 25-09-2012 11:44 ]
⏩ PVOutput☀️
Anoniem: 183950
Ik heb het ook zo gedaan. Iemand die het zo heeft gedaan en de korting wel heeft ontvangen?NeutraleGast schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 11:23:
Bij de bestelling van mijn dell laptop is shopkorting mislukt. Nu vraag ik me af wat ik verkeerd heb gedaan.
Wat ik gedaan heb:
1.Epp toepassen
3 In de winkelmandje
6 Betalen.
Ja ik heb alles in mijn mandje gezet (laptop + draadloze muis, € 75 coupon, 5% epp) en toen via shopkorting naar Dell gegaan en mijn opgeslagen mandje afgerekend... Nu staat de shopkorting nog wel op €3 maar ik heb begrepen dat dat later naar het correcte bedrag verhoogd wordt.Anoniem: 183950 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 11:52:
[...]
Ik heb het ook zo gedaan. Iemand die het zo heeft gedaan en de korting wel heeft ontvangen?
Naar aanleiding van dit topic en de vele vragen omtrent de wijze van bestellen heb ik Shopkorting.nl een e-mail gestuurd met de volgende vraag:
Dit was hun antwoord:Geachte heer, mevrouw,
Als ik via jullie website een bestelling wil plaatsen bij Dell, welke ik in mijn 'winkelmandje' heb opgeslagen, werkt het dan ook? Ik heb eventueel printscreens gemaakt van de order en betaling.
Alvast bedankt voor uw reactie.
Of zijn er eventueel mensen met een andere ervaring??Bedankt voor uw email.
Wij bevelen het niet aan om uw gewenste artikelen eerst in het winkelmandje te leggen. Het kan namelijk gebeuren dat de korting toch niet wordt geregistreerd.
Sluit eerst alles af, log in via Shopkorting en ga met groen duimpje omhoog naar Dell met korting en doe dan uw bestelling. Zorg er voor dat als u met iDeal betaald, de bedankpagina ook weggeklikt wordt, zodat u weer op de pagina van Dell terecht komt.
Houd er rekening mee dat de korting van Dell na 5 werkdagen pas zichtbaar is in uw account.
Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben.
Groet,
Ar
Misschien dat één van jullie weet wat er is gebeurd met de 15R SE, van 849,- (i7)? Dat is de enige die niet te bestellen is via de site (sinds gisteren), maar volgens die gast aan de telefoon is deze gewoon te bestellen.
⏩ PVOutput☀️
Code JPCF$ZZ$N0W444 is nog 2 dagen te gebruiken (75 eu korting)
en deze dan?Quad schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:40:
Kortingscodes zijn er momenteel niet voor de inspirons, alleen voor xps machines helaas.
75 € korting op Inspiron Special Edition
JPCF$ZZ$N0W444
27-9-2012
ik heb er ene wel in het grijs staan maar dat is de 15Z denk ik of zoiets
Succes met die code, bij mij werkt ie!
tussen haakjes ik heb nog een andere pc gevonden maar ik kan niets over de grafische kaart vinden...hoort hier misschien niet in dit topic thuis maar het is gewoon een korte vraag of iemand deze ook goed vind om mee te gamen? graag een korte reactie voor deze laptop
Na het configureren, plaatst je je bestelling in het winkelmandje. Dan krijg je onder de prijsspecificatie een veld waar je je couponcode kunt invoeren. Succes!
(ik ben namelijk een belg)
[ Voor 3% gewijzigd door thunderball10 op 25-09-2012 13:55 ]
maar wat moet ik schrijven bij: Naam van Het Bedrijf waarvoor u werkt??? mag ik student schrijven?
ik zit op 660€ want ik krijg die korting niet van spaarwinkel of die andere site omdat ik geen NL ben maar is nog steeds goed :-)
[ Voor 34% gewijzigd door thunderball10 op 25-09-2012 14:25 ]
Is al een paar keer in dit topic voorbijgekomenthunderball10 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 14:24:
maar wat moet ik schrijven bij: Naam van Het Bedrijf waarvoor u werkt??? mag ik student schrijven?
jacobras schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 21:55:
[...]
Ik heb gewoon "Student" neergezet, laptop is inmiddels verzonden
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
weet jij of het aan te raden is om via shopkorting een laptop te bestellen die je al eerder in je mandje hebt geplaatst? volgens hen zelf niet....maar de betreffende laptop is nu uitverkocht en over 2 dagen loopt de actie af....

Inderdaad, hij werkt.Ar Rogant schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:42:
[...]
en deze dan?
JPCF$ZZ$N0W444
27-9-2012
De duurste inspiron 15R SE met shopkorting wordt dan 745,-
De duurste inspiron 17R SE is dan met shopkorting voor totaal 1037,- te verkrijgen. Of te wel ruim 250,00 korting
⏩ PVOutput☀️
ja maar zit er sterk over te denken om die hele k**** zooi te laten zitten. Probeer nu al dagen lang antwoorden te krijgen en die lui zijn gewoon te dom om te begrijpen wat je bedoelt. Van service hebben ze neit gehoord, want ze blijven apathisch aan de telefoon hangen als ze een verkeerd antwoord hebben gegeven en ik ze dat meld....Quad schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:11:
[...]
Inderdaad, hij werkt.
De duurste inspiron 15R SE met shopkorting wordt dan 745,-
De duurste inspiron 17R SE is dan met shopkorting voor totaal 1037,- te verkrijgen. Of te wel ruim 250,00 korting.
Via shopkorting anders toch bestellen, en als korting binnen 5 dagen niet bij geschreven staat op je shopkortingsaccount gewoon een contactformulier invullen met je order nummer. Ze kunnen het dan ook wel voor je in orde maken.Ar Rogant schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:19:
[...]
ja maar zit er sterk over te denken om die hele k**** zooi te laten zitten. Probeer nu al dagen lang antwoorden te krijgen en die lui zijn gewoon te dom om te begrijpen wat je bedoelt. Van service hebben ze neit gehoord, want ze blijven apathisch aan de telefoon hangen als ze een verkeerd antwoord hebben gegeven en ik ze dat meld....
Ik snap je frustratie wel, maar kan je anders niet voor de paar euro duurdere variant gaan?
Edit: €50,- meer voor enkel een bluray station die je waarschijnlijk toch niet gebruikt is ook wel van de zotte dan inderdaad.
[ Voor 7% gewijzigd door Quad op 25-09-2012 16:28 ]
⏩ PVOutput☀️
ja zat er al aan te denken gewoon te bestellen, want ik heb dat ding nog wel in mn mandje staan en dan neem ik aan dat de korting er gewoon af gaat, ook al wordt ie na de 27e geleverd.Quad schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:24:
[...]
Via shopkorting anders toch bestellen, en als korting binnen 5 dagen niet bij geschreven staat op je shopkortingsaccount gewoon een contactformulier invullen met je order nummer. Ze kunnen het dan ook wel voor je in orde maken.
Ik snap je frustratie wel, maar kan je anders niet voor de paar euro duurdere variant gaan?
Dan merk ik wel of het lukt met de korting, heb in elk geval naast de factuur dan ook screenshots.
Thanks, ik laat wel even weten of het is gelukt
Edit: Klopt van die Blu-ray! Zo dacht ik ook, te meer omdat ik eigenlijk voor de i5 wilde gaan en toch overstag ben gegaan
[ Voor 7% gewijzigd door Ar Rogant op 25-09-2012 16:31 ]
[ Voor 0% gewijzigd door thunderball10 op 25-09-2012 17:24 . Reden: Belgisch dialect ]
Inderdaad, hij is weer beschikbaar. Ik zag dat je nu ook kunt kiezen voor een backlit-keyboard bij het express-model (zonder blu-ray dus). Dat was eerder niet mogelijk volgens mij.Ar Rogant schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:31:
Heb 'm nu ook besteld, hij was vandaag weer beschikbaar. Ben benieuwd of ik ook de korting krijg :-)
Thanks!Ar Rogant schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:42:
[...]
en deze dan?
JPCF$ZZ$N0W444
27-9-2012
Zojuist gekocht:
Inspiron 15R SE
Zonder korting: 899 Euro
-50 euro korting op specifieke laptop modellen
-75 euro korting dankzij jou code
-5% EPP korting
Onder de streep: 735,30 EUR betaald (toch een leuke besparing)
-Real power isn't given, it must be taken-
⏩ PVOutput☀️
Ah nee he!Quad schreef op woensdag 26 september 2012 @ 17:36:
En de shopkorting gebruikt uiteraard. ?
Vergeten
Hmm.... annuleren en weer opnieuw bestellen dan maar?
Als dat jou rond de 40 euro waard is, ja, anders neevyndrox schreef op woensdag 26 september 2012 @ 17:39:
[...]
Ah nee he!
Vergeten
Hmm.... annuleren en weer opnieuw bestellen dan maar?
[ Voor 0% gewijzigd door Fixer op 26-09-2012 18:13 . Reden: typo ]
haha, zeker ~40 EUR waard, zie alleen niet een annuleren knop bij mijn eerste order.Fixer schreef op woensdag 26 september 2012 @ 17:44:
[...]
Als dat jou rond de 40 euro waar is, ja, anders nee
Zal ze wel bellen om te annuleren.
Probeer anders shopkorting te contacteren en geef daar je ordernummer door. Zou voldoende kunnen zijn.vyndrox schreef op woensdag 26 september 2012 @ 17:45:
[...]
haha, zeker ~40 EUR waard, zie alleen niet een annuleren knop bij mijn eerste order.
Zal ze wel bellen om te annuleren.
En dat zal inderdaad een eurootje of 40 zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door Quad op 26-09-2012 17:49 ]
⏩ PVOutput☀️
Tijdelijk €100 korting op XPS laptops
(uitgezonderd XPS 13)
Aanbieding geldig t/m 26.09.12.
Code: SK8HTZ17W2X$BF
Anoniem: 183950
Werd jouw laptop ook verzonden met UPS Standard?jacobras schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:22:
[...]
Ik bestelde op een zaterdagmorgen 15-9, sprong naar "Werk in uitvoering" op 18-9.
Ja.Anoniem: 183950 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 20:18:
[...]
Werd jouw laptop ook verzonden met UPS Standard?
Wat bedoel je met consumentensheet?Anoniem: 303530 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 18:30:
Ik vermoed dat dell heeft geblunderd met de prijzen: alle zakelijke modellen (die je via de consumentensheet kan kopen) zijn sinds een half uurtje ~20-40% goedkoper.
Als ik via de website naar de monitoren optie ga, zie ik hem voor 915. Vreemd genoeg heb ik hem eerder op de dag op m'n laptop gezocht en vond ik hem toen, met behulp van de epp truc, voor 732 euro.
Ik zag het nergens vermeld, maar de u2711 is momenteel standaard met 20% korting. Tot 24/10.
Weet iemand hoe je bij een monitor de beste deal kan krijgen?
Ik ben al lid van haalmeeruitjecard, dus die zal ik sowieso gebruiken.
[ Voor 7% gewijzigd door enigmafan op 27-09-2012 19:44 . Reden: hmujc vergeten ]
Mijn Sinterklaasspel voor de kids
Ik probeer de Evalue code te knippen & plakken in de site van Dell: dus met de zakelijke code zoeken in de consumentenomgeving: lukt niet. Code is niet compleet,of ik mis watAnoniem: 303530 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 18:30:
Ik vermoed dat dell heeft geblunderd met de prijzen: alle zakelijke modellen (die je via de consumentensheet kan kopen) zijn sinds een half uurtje ~20-40% goedkoper.

[ Voor 0% gewijzigd door iglo op 27-09-2012 19:51 . Reden: taalfout ;-) ]
Ga naar de 1ste pagina van dit topic selecteer consumenten sheet en selecteer de Vostro/Latitude reeks.iglo schreef op donderdag 27 september 2012 @ 19:51:
[...]
Ik probeer de Evalue code te knippen & plakken in de site van Dell: dus met de zakelijke code zoeken in de consumentenomgeving: lukt niet. Code is niet compleet,of ik mis wat
[denk ik]
Wat in de topicstart staat getiteld "be consumenten". Daar staan ook de zakelijke lijnen in. Je kan die ook als consument bestellen (...met een URL hack. De sheet verwijst je al door naar de juiste URL).NeutraleGast schreef op donderdag 27 september 2012 @ 18:43:
[...]
Wat bedoel je met consumentensheet?
18:15:

00:13

Dat is be-dhs: belgisch, consumenten. Iemand bij dell heeft waarschijnlijk een een grote fuck-up gemaakt.. Doe dat volgende keer eens in nederland, dan heb ik er ook wat aan.
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 303530 op 28-09-2012 00:33 ]
⏩ PVOutput☀️
Inderdaad. Bedankt voor de info trouwens.Anoniem: 303530 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 00:32:
Dat is be-dhs: belgisch, consumenten. Iemand bij dell heeft waarschijnlijk een een grote fuck-up gemaakt.. Doe dat volgende keer eens in nederland, dan heb ik er ook wat aan.
Een Inspiron 15SE + XPS 15 met Office komt mijn richting uit.
btw, de 15r SE heeft 2RAM, weet iemand of ik die zelf kan upgraden naar 4RAM? ik bedoel dus de 2GB AMD Radeon HD 7730M upgraden :-) als dit gaat kun je mij ook eens een aanrader geven welke ik kan steken?
alvast bedankt
[ Voor 23% gewijzigd door thunderball10 op 28-09-2012 14:10 ]
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
dan heb ik enkel 1 vraagje is diegene die erin zit sterker dan GeForce 8800 GT ?? :-)
Mocht je er niet uit komen kan je in betreffende topics over de Inspironn 15R SE / 17R SE je vragen kwijt.
⏩ PVOutput☀️
Ze stonden allemaal in aanbieding aan +/- 40% dus ook xps en inspiron.thunderball10 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:08:
FFFFF***ck dan had ik beter de alienware M17x gekocht ipv inspirion 15r SE... veel sterkere laptop voor bijna hetzelfde geld en ik ben van belgie grrr
btw, de 15r SE heeft 2RAM, weet iemand of ik die zelf kan upgraden naar 4RAM? ik bedoel dus de 2GB AMD Radeon HD 7730M upgraden :-) als dit gaat kun je mij ook eens een aanrader geven welke ik kan steken?
alvast bedankt
Enkele tijd geleden kreeg ik een 25% waardebon via e-mail, helaas binnen 2 dagen verlopen.
De EPP truuk werkt tevens ook niet de Vostro.
Helaas vervalt dan weer sommige korting die je bij zakelijk wel hebt, waardoor het voordeel weer vrij klein wordt.
Altijd goed om even te vergelijken dus
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Is het mogelijk om de sheet te combineren met shopkorting? Dank voor uw reactie.Anoniem: 303530 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 18:42:
Jawel. Als je de link uit de sheet volgt.
Anoniem: 464117
Ja dat kan. Er zijn 2 manieren om te bestellen: dhs, consumer, en bsd. Zakelijk. Als je de dell site betreed en je kiest voor 'thuis', dan kom je bij dhs. Anders bij bsd. Maar je kan ook via dhs de zakelijke lijnen bestellen (via de sheet). De epp truuk werkt alleen in het consumer gedeelte, dus met dhs. Je kan aan de URL (de s= parameter) zien waar je bent.ThinClientQ schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 18:53:
[...]
Is het mogelijk om de sheet te combineren met shopkorting? Dank voor uw reactie.
De epp truuk werkt alleen als c=dhs.
Door je systeem in je mandje te gooien en daarna via de shopkorting link je mandje op te halen kan je shopkorting toepassen op je bestelling.
Pak de sheet, zoek de meest voordelige config. Pas de epp truuk uit de topicstart toe en zoek via google naar kortingsbonnen. Zo moeilijk is dat nietAnoniem: 464117 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 21:48:
Ik kan echt niet meer aan die korting uit. Mag ik eens heel lief vragen op hoeveel je kan komen met die korting bij de Dell 17R SE van €999.05? Vanuit België weliswaar...
Dan lekker je browser even afsluiten en via shopkorting link (als je ingelogd bent!) naar Dell en het spul uit je mandje halen en afrekenen, en dan zit je over het algemeen dus wel aan de 25% korting....
Beetje jammer dat ik dat 3 weken geleden voor mijn (ondertussen ex-)vriendin wel gedaan heb, en nu mijn Dell er de geest aan geeft en ik met een paar weken weer weg moet, er opeens géén (extra) kortingen zijn, en ik het eigenlijk niet over mijn hart kan verkrijgen een nieuwe machine te kopen met 100Mbit. (was aan t kijken naar de 17R SE)
Oja, zeer offtopic maar het is toch nog steeds zo dat als je Vista gekocht hebt je daar gewoon een image van het net af mag trekken als je maar je unieke code hebt? op de dell site staat hij nl. niet meer, en mijn eigen (gebrande) kopietje is blijkbaar ook stuk (en dan doet W7 het vanaf SP1 het ook niet meer bij mij, maar dat terzijde)
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
⏩ PVOutput☀️
Is de i5 dan goed genoeg voor mij? En is het verstandig om hem nu te kopen nu de kortingcodes er nog zijn of wachten op nog iets beters? Want ik zit nu voor 4 maanden in Spanje en mijn ouders komen over 3 weken langs en dan kunnen ze de laptop meenemen.
⏩ PVOutput☀️
Tijdelijk €100 korting op XPS laptops!¹
(uitgezonderd XPS 13)
Aanbieding geldig t/m 03.10.12.
Gebruik deze code bij de kassa:
B3FJXNH5FKF6WX
De enige echte
Weet iemand of de keuze voor wifikaart aan te passen is via een toevoeging in de url? Ik weet dat eerder zoiets mogelijk was door iets toe te voegen aan het einde van de url, dat je extra aanpassingen kon doen.
Rotterdam
Als dat mogelijk is zal het waarschijnlijk tegen meerprijs zijn, dan kan je toch net zo goed het kaartje los kopen?GS88 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 13:33:
Weet iemand of de keuze voor wifikaart aan te passen is via een toevoeging in de url? Ik weet dat eerder zoiets mogelijk was door iets toe te voegen aan het einde van de url, dat je extra aanpassingen kon doen.
http://www.dell.com/nl/p/inspiron-17r-se-7720/fs
Waarschijnlijk het 1ste of 3de model. Heeft er iemand nog extra kortingcodes? Ik zag er 1 voorbij komen 75 euro korting maar deze is al verlopen.
Ik wil hem via de EPP en shopkorting kopen. Is dit een gunstig moment of vermoeden jullie dat er nog extra kortingen aan zitten te komen? Ik volg Dell niet namelijk dus ik ben benieuwd of de 50 euro korting en gratis verzending die ze nu geven een goede korting is, of dat er mogelijk over een maand nog extra kortingen aan kunnen komen?
Edit:
Dan even een nieuwe vraag, als ik via shopkorting in Internet explorer bestel blijft de pagina hangen op do.post
In Chrome opent er een popup na het aanpassen van de url voor epp korting. Heeft dit effect op de shopkorting?
Zijn er ook mensen die wel de shopkorting hebben gekregen via de manier om eerst een winkelmandje op te slaan en vervolgens via shopkorting naar de site te gaan? Dit lijkt mij makkelijker
[ Voor 25% gewijzigd door jeroen210 op 03-10-2012 20:42 ]
(uitgezonderd XPS 13)
Aanbieding geldig t/m 10.10.12.
JJ7WHL59K50F94
"Extra kortingsactie Dell
Ontvang t/m 6 oktober maar liefst 9% shopkorting op alle Dell aankopen"
Is het nu de tijd om een Inspiron 15R SE te kopen of toch wachten op extra korting?
Nice maar goed dat ik toch nog even gewacht heb!KoeRmX schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 19:26:
Net op shopkorting :
"Extra kortingsactie Dell
Ontvang t/m 6 oktober maar liefst 9% shopkorting op alle Dell aankopen"
Is het nu de tijd om een Inspiron 15R SE te kopen of toch wachten op extra korting?
Dan alsnog weer de volgende vraag, de via shopkorting naar de site gaat wil bij mij niet echt werken.
In internet explorer kan de pagina niet gevonden worden. Als ik het nogmaals probeer blijft de bestelling hangen op do.post
In Chrome opent er een nieuw popup venster waarin de bestelling verder gaat als je de link truck voor epp gebruikt.
Zijn er mensen die het wel voor elkaar hebben gekregen door eerst een configuratie in het winkel mandje op te slaan en deze vervolgens te openen door via shopkorting naar de site te gaan? Ik heb het hele topic doorgelezen maar geen duidelijk antwoord kunnen vinden. Graag jullie hulp
[ Voor 3% gewijzigd door jeroen210 op 04-10-2012 22:59 ]
Ik heb zelf op een andere manier EPP + shopkorting gekregen: ik ben in een schone browsersessie via shopkorting naar dell gegaan, en heb toen linksonder op studenten/werknemers geklikt. Daardoor komt de epp-code in de URL, daarna kan je je systeem uitzoeken. Zo hoef je dus geen rare trucjes uit te halen.
Edit: bij nader inzien bleek dat een bug in mijn scripts.
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 303530 op 06-10-2012 00:12 ]
(uitgezonderd XPS 13)
Aanbieding geldig t/m 10.10.12.
JJ7WHL59K50F94
De enige echte
MT0V7RBJHJ$LBM
7N1DNW9F19XSB8
MT0V7RBJHJ$LBM
RQ?$72K0KTKBF1
TGRQLC?MMV130W
3PV$5R4ZJQBP3V
Kortingscode: 7VH247SQGQZBBB geldig van 11 t/m 17 oktober 2012
EUR 100,- korting op alle XPS laptops
Kortingscode: Z5L2HZWSL32PMF
Ik krijg het volgende :KoeRmX schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:10:
EUR 50,- korting op Inspiron 15/17R SE laptops
Kortingscode: 7VH247SQGQZBBB geldig van 11 t/m 17 oktober 2012
Ingevoerde waardebonnen
De volgende waardebonnen zijn ingevoerd, maar vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen. Klik op Details bekijken voor meer informatie.
⏩ PVOutput☀️
Anoniem: 148143
Jammer ik wil echt graag een Inspirion bestellen maar het idee dat er om de paar dagen kortingsbonnen zijn houd mij wel tegen om zonder z'n coupon te bestellen.
En ik zie idd dat de combinatie met epp niet werkt.... dus schieten hier niet mee op, had mooi geweest anders had ik er ook één besteld.
Had je de 15r SE op het oog of de 17r SE?Anoniem: 148143 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:01:
Jep, die krijg ik ook.
Jammer ik wil echt graag een Inspirion bestellen maar het idee dat er om de paar dagen kortingsbonnen zijn houd mij wel tegen om zonder z'n coupon te bestellen.
De goedkoopste 15r SE met i7 heeft nu "100 euro besparing" terwijl dit eerst volgens mij 50 was (don't quote me on this one) dus dan zou het ongeveer op hetzelfde uitkomen.
Het lijkt erop dat het enigste verschil met de 899 euro versie, het ontbreken van een Bluray is.
Ik vraag me echter af wie 100 euro meer neer gaat leggen voor een Bluray drive...
Ik had een Lenovo Y580 gekocht voor de studie maar die moest vanwege een defect geretourneerd worden, en is nu amper meer leverbaar.
Ik zit nu de 15r SE te overwegen vanwege de relatief lage prijs (met coupon + shopkorting).
Ik zie trouwens geen optie staan voor een backlit keyboard, zit dit nu standaard in de 15r SE?
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Inspiron 15R SE € 799,- Zonder korting en met epp: € 715,15
Dus met korting en zonder epp ben je nu goedkoper uit tenzij je boven € 1000,- besteld.
Edit@AdmiralSnipe, de inspirons hebben geen backlit keyboard.
[ Voor 13% gewijzigd door Quad op 11-10-2012 11:51 ]
⏩ PVOutput☀️
Ouch, ik meende ergens gelezen te hebben dat de SE edities wel een optie hiervoor hadden...Quad schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:49:
Inspiron 15R SE € 799,- Met korting en dus zonder epp: €705,68
Inspiron 15R SE € 799,- Zonder korting en met epp: € 715,15
Dus met korting en zonder epp ben je nu goedkoper uit tenzij je boven € 1000,- besteld.
Edit@AdmiralSnipe, de inspirons hebben geen backlit keyboard.
Volgens Dell staat het er wel..:
http://www.dell.com/us/p/inspiron-15r-se-7520/pdA 15" laptop that has been decked out with a backlit keyboard and 2GB graphics card.
Maar dit is US, weet niet of het voor NL geld.
[ Voor 8% gewijzigd door Quad op 11-10-2012 11:54 ]
⏩ PVOutput☀️
Anoniem: 148143
edit: nvm volgens mij gaat dat over een los toetsenboard wat wordt mee geleverd ofzo
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 148143 op 11-10-2012 12:05 ]
(uitgezonderd XPS 13)
Aanbieding geldig t/m 17.10.12.
VZWP9L5575N$VZ
(uitgezonderd XPS 13)
VZWP9L5575N$VZ
Waarschijnlijk heb ik verkeerd gekeken.Quad schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:54:
Hmm Ik heb een 17R SE in handen gehad die het niet had, kan zijn dat die ingeschakeld moet worden.
Volgens Dell staat het er wel..:
[...]
http://www.dell.com/us/p/inspiron-15r-se-7520/pd
Maar dit is US, weet niet of het voor NL geld.
Bij het samenstellen is er wel een toetsenbord optie.
quote: "Internal US/International Qwerty Keyboard [Inbegrepen in prijs]
Internal US/International Qwerty Backlit Keyboard [[meerprijs] € 40,00 of € 2/maand1]"
Er zit dus al een toetsenbord zonder backlit inbegrepen in de prijs dus het lijkt me sterk dat dit een extern toetsenbord is.
Toetsenbordverlichting kost dus 40 euro...
Het is verstandiger voor nu trouwens om met kortingscoupon te bestellen tot 1000,-- euro. Alles daarboven is de EPP meer waard dan de coupon korting.Beste,
Het klopt idd, online is het mogelijk voor 40 euro.
Excusses voor het ongemak.
Graag uw ontvangstbewijs opsturen!
Dank u,
Met vriendelijke groeten/ with regards,
Hakima *achternaam gefilterd*
[ Voor 4% gewijzigd door Quad op 11-10-2012 17:16 ]
⏩ PVOutput☀️
(uitgezonderd XPS 13)
VZWP9L5575N$VZ
Ah bedankt, weten we dat ook weer.Quad schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 17:15:
Klopt, volgens een chatmedewerker:
[...]
Het is verstandiger voor nu trouwens om met kortingscoupon te bestellen tot 1000,-- euro. Alles daarboven is de EPP meer waard dan de coupon korting.
Het is inderdaad voordeliger om bij de goedkopere modellen die coupon van 50 euro te gebruiken.
Als ik voor de 15r SE ga, koop ik denk ik het 799 euro model met toetsenbord verlichting.
~edit: Frank, scroll eens een paar posts naar boven...

[ Voor 5% gewijzigd door AdmiralSnipe op 11-10-2012 17:26 ]
Volgens mij maken de meeste games nog niet optimaal gebruik van de extra cores van de i7 versie maar misschien dat je er in de toekomst profijt van hebt.venneke schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 17:35:
Wat is nu de meerwaarde van de i7? Qua games zou het geen verschil moeten uitmaken toch?
Voor renderen en dergelijke zijn die extra cores natuurlijk wel handig.
Dit topic is gesloten.
DIT TOPIC IS ALLEEN VOOR DELL KORTINGSCODES, NIET VOOR BEDELEN OM CODES, DISCUSSIE OVER AANBIEDINGEN, PRODUCTDISCUSSIES, BESTELERVARINGEN, RUILACTIES ETC!
GEBRUIK JE EEN CODE? PLAATS EEN BEDANKJE EN LAAT WETEN WELKE GEBRUIKT IS.
Dt betekent dus: Geen status-updates, of andere versies van "ik ook" posts. Lees eerst de startpost voor je vragen gaat stellen. Ook is het niet de bedoeling om om codes te vragen of te gaan ruilen. Praten over bestellen (procedure, voortgang enz) alleen in Dell levertijden topic, niet hier.
Ook geen aankoopadviesvragen of technische problemen.