Ze hebben geen "goedkoop" alternatief tov de XPS15 met een 1080P scherm dus de SE zal niet snel verdwijnen.Li1quid schreef op donderdag 06 september 2012 @ 21:20:
Ik wil de 15r SE graag kopen maar die domme printer moet weg. Ik wil mijn 10%![]()
Kan de 15r SE plots verdwijnen omdat een 'speciale' editie is?
Pas op, dell kennende halen ze wel stommiteiten uit.
ZQ19LCV6T2X?39
VERVALT OP 15.11.12
Electronica & Accessoires coupon,
De aanbieding is alleen geldig op electronica en accessoires die apart verkocht worden (zonder systeem)
De coupon code kan 1 keer gebruikt worden. Max 5 artikelen per klant.
VERVALT OP 15.11.12
Electronica & Accessoires coupon,
De aanbieding is alleen geldig op electronica en accessoires die apart verkocht worden (zonder systeem)
De coupon code kan 1 keer gebruikt worden. Max 5 artikelen per klant.
Tijdelijk ook €100 korting op XPS laptops!
Aanbieding geldig t/m 12.09.12.
Gebruik deze code bij de kassa: KVM5$7KQZHD6T2
€100 korting op XPS laptops (uitgezonderd XPS15z). Niet geldig i.c.m. andere kortingscoupons. Max. 5 systemen per klant. De extra kortingscoupons zijn alleen geldig op online aankopen. De Algemene Couponvoorwaarden zijn van toepassing en zijn op www.dell.nl/couponvoorwaarden verkrijgbaar. Niet geldig op bundels van onze Employee Purchase Program (EPP).
Gebruik deze code bij de kassa: KVM5$7KQZHD6T2
€100 korting op XPS laptops (uitgezonderd XPS15z). Niet geldig i.c.m. andere kortingscoupons. Max. 5 systemen per klant. De extra kortingscoupons zijn alleen geldig op online aankopen. De Algemene Couponvoorwaarden zijn van toepassing en zijn op www.dell.nl/couponvoorwaarden verkrijgbaar. Niet geldig op bundels van onze Employee Purchase Program (EPP).
De XPS 13 is in de aanbieding met €150 voordeel. Helaas dat er nog steeds technologie van vorig jaar in zit.
Kreeg hier ook de code voor 100 euro korting op een XPS laptop: KVM5$7KQZHD6T2
Lijkt me een algemene code.
Lijkt me een algemene code.
De oplettende tweaker ziet nu dat je door de combinatie van acties een XPS 13 hebt voor €850. Maar dat heeft gaat helaas niet door. De €100 waardebon cancelt de €150 korting die je standaard hebt. Lekker misleidend.
Ben van plan namens een stichting laptops aan te schaffen via Dell.
Het gaat om 9x een Dell Inspiron 15 ( zie link beneden voor specs en prijs)
Weet iemand precies hoeveel ik hier maximaal op kan besparen ?
Bij voorbaat dank.
http://configure.euro.del...0n5544&s=dhs&fb=1&vw=icon
Het gaat om 9x een Dell Inspiron 15 ( zie link beneden voor specs en prijs)
Weet iemand precies hoeveel ik hier maximaal op kan besparen ?
Bij voorbaat dank.
http://configure.euro.del...0n5544&s=dhs&fb=1&vw=icon
In dit geval raad ik je aan om ze te kopen middels een chat. Is wel grote order namelijk.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Op zoek naar iets anders?
Tijdelijk ook €100 korting op XPS laptops!¹
Gebruik deze code bij de kassa:
KVM5$7KQZHD6T2
KVM5$7KQZHD6T2
De enige echte
Ik zal binnenkort de Inspiron 15R SE bestellen, met de EPP truc, maar kan iemand hier zeggen wat je precies moet schrijven nadat je je winkelmandje geaccepteerd hebt? De meesten zeggen hier Rabobank, maar kan je ook niet gewoon student schrijven?
Ik heb gewoon Rabobank gedaan. 9 september besteld, morgen krijg ik hem als het goed is binnen. De Inspiron 15R SE van 899 met EPP en printer en hopelijk ook met shopkorting.
Je kan ook gewoon student doen, dat heb ik gedaan en dat werkte gewoon. Met shopkorting is het dan wel mis gegaan, ik heb maar 1 euro 19 openstaan terwijl ik via mijn shopkorting account 2 laptops besteld heb...Dat klopt niet!
Dus heb ik maar een mailtje gestuurd naar ze..

Ik heb nu 50,24 euro in mijn shopkorting account staan. Bij mij is het dus gelukt. Alleen moet nog wel goedgekeurd worden, maar ga er vanuit dat het gewoon goedkomt. Dan heb ik dus in totaal ongeveer 100 euro + een printer korting gekregen. Prima deal.
KVM5$7KQZHD6T2
100 euro korting op XPS laptops. Helaas alleen vandaag nog geldig!
EDIT: Och, is een algemene code.
Stomme mailtjes.
100 euro korting op XPS laptops. Helaas alleen vandaag nog geldig!
EDIT: Och, is een algemene code.
[ Voor 37% gewijzigd door S_Chief op 12-09-2012 19:00 ]
En hij is binnen 
Onderstaande laptop van 899 uiteindelijk voor 803,30 euro + Dell All in One printer van 70 euro gehaald.
http://configure.euro.del...s1&oc=n0015s35&vw=classic
Onderstaande laptop van 899 uiteindelijk voor 803,30 euro + Dell All in One printer van 70 euro gehaald.
http://configure.euro.del...s1&oc=n0015s35&vw=classic
AUB!!!
JPCF$ZZ$N0W444
Dell kortingscode voor €75,- korting op Inspiron Special Edition
Geldig tot: 27.09.2012
Succes, ik heb m samen met epp korting van 799 voor 687.80:)
EPP op naam van bedrijf zus gezet, ook goed of moet perse rabo zijn???
JPCF$ZZ$N0W444
Dell kortingscode voor €75,- korting op Inspiron Special Edition
Geldig tot: 27.09.2012
Succes, ik heb m samen met epp korting van 799 voor 687.80:)
EPP op naam van bedrijf zus gezet, ook goed of moet perse rabo zijn???
De inspiron 15R SE is zojuist €50 gedaald. Dat geldt ook voor selecte configuraties van de inspiron 17R SE (heb je niets aan, want die selecte configuraties waren te duur) en ook voor belgie. De prijzen komen nu meer in lijn met vorige maand toen er nog 5/10% waardebonnen waren. De printer krijg je er overigens niet meer bij

En de €75 waardebon hierboven. Ik heb hem nog niet geprobeerd, maar ik durf te wedden dat je daarmee de bestaande €50 korting cancelt.. Daar schiet je dus niets mee op.

En de €75 waardebon hierboven. Ik heb hem nog niet geprobeerd, maar ik durf te wedden dat je daarmee de bestaande €50 korting cancelt.. Daar schiet je dus niets mee op.
Ik heb een inspiron 15R SE besteld (met cache SSD, backlit keyboard, engelse windows en herstel dvd), met dank aan de code van zojuist!
Daarnaast is er nu 50 euro korting op geselecteerde systemen (o.a. 15r se!)
Dus 75 + 50 euro korting + EPP = 46 euro. totaal 171 euro korting en dan komt er nog shopkorting bij.
Wees er dus snel bij!
Inspiron 15R SE
Inspiron 7520 Base, Windows® 7 Home Premium, 64-bits, Engels
€ 1.013,99
Inclusief 90 dagen Premium Software Phone Support.
Inclusief 15 maanden gratis McAfee
Profiteer van € 50 inclusief BTW korting op geslecteerde laptops.
- € 50,00
75 € korting op Inspiron Special Edition
- € 75,00 Waardebon verwijderen
--------------------------------------------------------------------------------
Dell 40cm (15.6 inch) Urban Toploader
€ 34,99
Profiteer van 15% korting!
- € 5,25
Subtotaal € 918,73
Extra kortingen en waardebonnen
Profiteer van 5% EPP Korting bij aanschaf van systemen tussen €700 en €1599
- € 45,94
Nu inclusief verzendkosten
Totaal inc btw 872,79
Edit: @ Darkstone, het werkt dus wel, misschien per ongeluk, wees er dus snel bij!
Daarnaast is er nu 50 euro korting op geselecteerde systemen (o.a. 15r se!)
Dus 75 + 50 euro korting + EPP = 46 euro. totaal 171 euro korting en dan komt er nog shopkorting bij.
Wees er dus snel bij!
Inspiron 15R SE
Inspiron 7520 Base, Windows® 7 Home Premium, 64-bits, Engels
€ 1.013,99
Inclusief 90 dagen Premium Software Phone Support.
Inclusief 15 maanden gratis McAfee
Profiteer van € 50 inclusief BTW korting op geslecteerde laptops.
- € 50,00
75 € korting op Inspiron Special Edition
- € 75,00 Waardebon verwijderen
--------------------------------------------------------------------------------
Dell 40cm (15.6 inch) Urban Toploader
€ 34,99
Profiteer van 15% korting!
- € 5,25
Subtotaal € 918,73
Extra kortingen en waardebonnen
Profiteer van 5% EPP Korting bij aanschaf van systemen tussen €700 en €1599
- € 45,94
Nu inclusief verzendkosten
Totaal inc btw 872,79
Edit: @ Darkstone, het werkt dus wel, misschien per ongeluk, wees er dus snel bij!
[ Voor 6% gewijzigd door HellevUUr op 15-09-2012 00:25 ]
De waardebon van -75 lijkt samen te werken met de korting van 50 euro. Overigens is 3 jaar hardware support tijdelijk voor dezelfde prijs als 2 jaar en zijn de verzendkosten gratis, verleidelijk aanbod zo
[ Voor 8% gewijzigd door jacobras op 15-09-2012 00:26 ]
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
De kortingsbon werkt niet in belgie
verdoemeeee
Ik twijfel nu tussen de 750 euro kostende i5 en 850 kostende i7. Zal de i7 merkbaar sneller zijn dan de i5 in de dagelijkse dingen zoals browsen, films kijken, muziek luisteren, verschillende programma's draaien zoals adobe photoshop en dergelijke? Ik wil eigenlijk weten of het voor mij waard is om 100 euro meer te betalen voor de i7.
Aaarghhh, gister inspiron 15R SE besteld, nu ineens 50 euro goedkoper.... kan ik die nog claimen eventueel?? echt nog geen 24 uur later.. neem aan van wel toch?
Die vraag past beter in dit topic: [Ervaringen] Dell Inspiron 15R Special EditionNeutraleGast schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 02:53:
Ik twijfel nu tussen de 750 euro kostende i5 en 850 kostende i7. Zal de i7 merkbaar sneller zijn dan de i5 in de dagelijkse dingen zoals browsen, films kijken, muziek luisteren, verschillende programma's draaien zoals adobe photoshop en dergelijke? Ik wil eigenlijk weten of het voor mij waard is om 100 euro meer te betalen voor de i7.
Weet niet wat Dell's policy daarover zegt, maar zou gewoon even contact opnemen.JimZzter schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 08:59:
Aaarghhh, gister inspiron 15R SE besteld, nu ineens 50 euro goedkoper.... kan ik die nog claimen eventueel?? echt nog geen 24 uur later.. neem aan van wel toch?
Wacht je twee weken op een leuke nieuwe actie, bestel je gisteravond om 8 uur een Asus en dan is dit het eerste dat je de volgende dag ziet......
Tja dat heb ik nu ook. Wilde eigenlijk de bestelde ASUS vanmiddag ophalen, nu twijfel ik weer.
Betaal voor de ASUS 825 euro, de vergelijkbare DELL komt incl shopkorting op net onder de 700 euro.
Pffffffff.. moet dit nou..
Betaal voor de ASUS 825 euro, de vergelijkbare DELL komt incl shopkorting op net onder de 700 euro.
Pffffffff.. moet dit nou..
Anders bestelling annuleren, 'Wet koop op afstand'. En dan bestel je 'em opnieuw.JimZzter schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 08:59:
Zelfde geldt voor bovenstaande.
Welke? Volgens mij is de goedkoopste N56 (ik neem aan dat je die bedoelt) €930. Anders krijg je geen 1080p scherm.bdu schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 09:46:
15R SE besteld, betaling via vooruitbetaling. Geen bevestigingsmail gekregen en de bestelling staat niet in mijn account. Moet ik me zorgen maken?
Ik heb afgelopen nacht de 15R SE besteld, ook met vooruitbetaling en ook nog geen bevestiging ontvangen. We wachten nog even af!
75 € korting op Inspiron Special Edition. Niet geldig op geselecteerde bundels van onze Employee Purchase Program. Deze couponcode werkt niet met ander couponcodes.
Vervalt donderdag 27 september 2012
Aanvullende gegevens vereist staat er, wat betekend dat? Hij wordt niet meegenomen op een Inspiron 17R
Aanvullende gegevens vereist staat er, wat betekend dat? Hij wordt niet meegenomen op een Inspiron 17R
Anoniem: 426975
weet iemand of het mogelijk is om de Haalmeeruitjekaart cachback en de Spaarwinkelen.nl cachback actie te combineren?? en zo ja hoe moet dat dan??
No clue...Malarky schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 15:27:
75 € korting op Inspiron Special Edition. Niet geldig op geselecteerde bundels van onze Employee Purchase Program. Deze couponcode werkt niet met ander couponcodes.
Dat kan niet. Je kan maar 1 affiliate/cashback tegelijk gebruiken.Anoniem: 426975 schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 15:27:
weet iemand of het mogelijk is om de Haalmeeruitjekaart cachback en de Spaarwinkelen.nl cachback actie te combineren?? en zo ja hoe moet dat dan??
Jammer dat deze korting niet in België werkt!
Stel dat ik als Belg de laptop bij een kennis in Nederland laat leveren om van deze korting te profiteren, zijn hier dan nadelen aan verbonden? Ik denk bijvoorbeeld aan on-site garantie die in dit geval misschien enkel in Nederland geldt?
Stel dat ik als Belg de laptop bij een kennis in Nederland laat leveren om van deze korting te profiteren, zijn hier dan nadelen aan verbonden? Ik denk bijvoorbeeld aan on-site garantie die in dit geval misschien enkel in Nederland geldt?
Er zijn geen nadelen voor zover ik weet. De garantie is overdraagbaar, en on-site is er ook in belgie. Het enige waar je problemen mee kan krijgen zijn de consumentenrechten: in belgie zijn die iets anders dan in nederland.
De Asus N56VM-S4032V.Anoniem: 303530 schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 11:29:
[...]
Welke? Volgens mij is de goedkoopste N56 (ik neem aan dat je die bedoelt) €930. Anders krijg je geen 1080p scherm.
IK heb em toch maar opgehaald. Wat een ding zeg, eerste indruk is top
Nette prijs dan. Als dat een universeel toepasbare prijs is wil je die wellicht plaatsen in [Aanbiedingen] Complete Systemen & Laptops - Deel 8. In de pricewatch is hij een stuk duurder.
Pff nu opeens al die kortingen voor de Inspiron 15R SE, 3 dagen nadat ik die van mij binnen heb gekregen. Ben erg tevreden over de laptop, maar had hem dus gewoon 100 euro goedkoper kunnen hebben..
Qwerty keyboard!Anoniem: 303530 schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 16:34:
Er zijn geen nadelen voor zover ik weet. De garantie is overdraagbaar, en on-site is er ook in belgie. Het enige waar je problemen mee kan krijgen zijn de consumentenrechten: in belgie zijn die iets anders dan in nederland.
Beetje offtopic maar was bij http://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-124642Anoniem: 303530 schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 17:19:
Nette prijs dan. Als dat een universeel toepasbare prijs is wil je die wellicht plaatsen in [Aanbiedingen] Complete Systemen & Laptops - Deel 8. In de pricewatch is hij een stuk duurder.
Heb een uur geleden eentje besteld, echter nog geen bevestiging van ontvangst van Dell gekregen per email. Duurt dit normaliter wat langer?

[ Voor 3% gewijzigd door Djankie op 15-09-2012 19:46 ]
Ja dat is altijd zo. Ik kreeg ook pas na 1 of 2 dagen een bevestigingsmail.
Nog net binnen de 24 uur kwam de bevestiging binnen
Inspiron 15R SE met wat accesoires van €1149,68 voor €967,21 en dan moet de shopkorting (hoop ik) nog komen.
Ik wil eigenlijk vandaag de dell inspirion 15r SE bestellen. Nu zie ik hier dat jullie het afgelopen weekend allemaal veel korting hebben kunnen krijgen op de 15r SE. Kan iemand mij vertellen of dat vandaag nog steeds lukt en op welke manier ik al die kortingen kan krijgen.
Ik weet dat je cashback korting krijgt van 7%
Daarnaast staat er in de sheet ook dat je 5 of 10 % korting krijgt, afhankelijk van het model. Maar hoe krijg ik deze korting? Is dat die korting die je krijgt door de url te veranderen?
En daarnaast zie ik dat de mensen die de dell inspirion 15r se afgelopen weekend hebben besteld nog meer korting hebben gekregen, maar kan iemand mij vertellen hoe ze bij deze korting komen, want bij de waardebonnen staat die korting er niet bij?
Bij voorbaat heel veel dank!
Ik weet dat je cashback korting krijgt van 7%
Daarnaast staat er in de sheet ook dat je 5 of 10 % korting krijgt, afhankelijk van het model. Maar hoe krijg ik deze korting? Is dat die korting die je krijgt door de url te veranderen?
En daarnaast zie ik dat de mensen die de dell inspirion 15r se afgelopen weekend hebben besteld nog meer korting hebben gekregen, maar kan iemand mij vertellen hoe ze bij deze korting komen, want bij de waardebonnen staat die korting er niet bij?
Bij voorbaat heel veel dank!
Dat kan niet meer. Vorige maand had je waardebonnen van 5% en 10%, die zijn nu weg. Op dit moment heb je alleen de €75 waardebon. Die staat een pagina terug.Marrttijn schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:07:
Onderstaande vond ik in mijn mailbox.
laat even weten als je hem gebruikt hebt.
[Op zoek naar iets anders?
Aanbieding geldig t/m 19.09.12.
KVM5$7KQZHD6T2
laat even weten als je hem gebruikt hebt.
[Op zoek naar iets anders?
KVM5$7KQZHD6T2
Ik krijg net precies dezelfde code in mijn mailbox. Zal waarschijnlijk vaker te gebruiken zijn.
Hoeveel gaat u besparen?
Voor elk bedrijf. Profiteer tot 19 september 2012 van een besparing van 50%, 25%, 15% en 5% op geselecteerde Dell Latitude, Optiplex en Vostro laptops of desktops.
K94F2ZSPDPFLWG
Tegen mij zegt ie dat het 25% korting is...
*Aanbieding komt in aanmerking voor geldige aankopen vóór 19-09-2012 - alleen voor Vostro, Latitude, OptiPlex laptops en desktops, met uitzondering van de Vostro 1540.
Voor elk bedrijf. Profiteer tot 19 september 2012 van een besparing van 50%, 25%, 15% en 5% op geselecteerde Dell Latitude, Optiplex en Vostro laptops of desktops.
K94F2ZSPDPFLWG
*Aanbieding komt in aanmerking voor geldige aankopen vóór 19-09-2012 - alleen voor Vostro, Latitude, OptiPlex laptops en desktops, met uitzondering van de Vostro 1540.
Let op dit is 1x geldig.zuurmeister schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:59:
Hoeveel gaat u besparen?
K94F2ZSPDPFLWG
Als iemand een % niet zou gebruiken voor Belgisch & Zakelijk graag pm

Heb zelf 5% ontvangen maar dat is wat weinig.....
[ Voor 3% gewijzigd door Sthony op 17-09-2012 15:39 ]
KVM5$7KQZHD6T2
KVM5$7KQZHD6T2
De enige echte
Eeerm, die code is 4 posts geleden ook al gepost...Badderbeest schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 08:25:
KVM5$7KQZHD6T2
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Ik ga hem nu bestellen. Dus het enige dat je moet schrijven bij de EPP truc is student? Zonder de schoolnaam of iets anders?
Ik heb rabobank geschreven en hij is zonder problemen verzonden.Pudish schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 21:08:
Ik ga hem nu bestellen. Dus het enige dat je moet schrijven bij de EPP truc is student? Zonder de schoolnaam of iets anders?
Ik heb gewoon "Student" neergezet, laptop is inmiddels verzondenPudish schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 21:08:
Oke, ik heb al door waarom de EPP korting en de kortingscodes niet werkten. Voor zakelijke klanten gelden beide niet, dus ik heb hem maar als prive persoon besteld. Wel lastig als je hem op een bedrijventerrein wil afleveren dat je geen bedrijfsnaam kan aangeven. Dat is nu maar de achternaam van de persoon geworden
, anders komt die laptop nooit aan.
Dat klopt. Epp werkt alleen op het consumentengedeelte. Al kan je via de sheet zakelijke laptops via het consumentengedeelte (en dus met epp) bestellen.
Als ik zo de sheet gebruik om een M17x te bestellen kan ik geen 7970 aanvinken?
Is deze weg of niet beschikbaar aangezien die wel te vinden is via alienware.nl
Ik had gisteren mijn een dell besteld, en heb de epp truuk gebruikt, bij bedrijf heb ik student ingevuld. Ik heb net een telefoon gehad van een indier, die om mijn studenten-email vroeg. Ik moet dus nu mijn studenten-email naar ze sturen. Ben ik de enige die dit meemaakt? Of zijn er andere mensen met dezelfde ervaring?
Lijkt op een steekproef. Ik heb ook 'student' ingevuld, maar dat is gewoon geaccepteerd.NeutraleGast schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:57:
Ik had gisteren mijn een dell besteld, en heb de epp truuk gebruikt, bij bedrijf heb ik student ingevuld. Ik heb net een telefoon gehad van een indier, die om mijn studenten-email vroeg. Ik moet dus nu mijn studenten-email naar ze sturen. Ben ik de enige die dit meemaakt? Of zijn er andere mensen met dezelfde ervaring?
Ik heb hem dus besteld en momenteel staat die in productie. Ik denk dat het dus gaat lukken.
Het rare is dat ik wel gewoon een verwachte leverdatum gekregen heb, en pas daarna werd ik gebeld. Beetje vreemd. Maar gaat het nu wel lukken als ik gewoon mijn studenten mail naar ze forward?jacobras schreef op donderdag 20 september 2012 @ 13:06:
[...]
Lijkt op een steekproef. Ik heb ook 'student' ingevuld, maar dat is gewoon geaccepteerd.
Dan ben ik goed weggekomen met mijn Rabobank invullen bij dat EPP, want ik heb allerminst een Rabo-mail.
Jerooney.rabobank@gmail.comJerooney schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:15:
Dan ben ik goed weggekomen met mijn Rabobank invullen bij dat EPP, want ik heb allerminst een Rabo-mail.
Geen idee, maar lijkt me wel. Je klikt tenslotte op de link "Studenten & Werknemers" onderaan, dus lijkt me gewoon ook voor studenten geldig. Heb er nog naar gezocht op de Dell-site, maar kon niets vinden over studenten EPP korting verder.NeutraleGast schreef op donderdag 20 september 2012 @ 13:54:
[...]
Het rare is dat ik wel gewoon een verwachte leverdatum gekregen heb, en pas daarna werd ik gebeld. Beetje vreemd. Maar gaat het nu wel lukken als ik gewoon mijn studenten mail naar ze forward?
Ik herinner me niet dat ik op 'Studenten & Werknemers' heb gekliktjacobras schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:25:
[...]
Jerooney.rabobank@gmail.com
[...]
Geen idee, maar lijkt me wel. Je klikt tenslotte op de link "Studenten & Werknemers" onderaan, dus lijkt me gewoon ook voor studenten geldig. Heb er nog naar gezocht op de Dell-site, maar kon niets vinden over studenten EPP korting verder.
Ik heb alleen dat laatste stukje van de URL gewijzigd en bij bedrijf 'Student' ingetypt. Overigens als ik nu een nieuwe laptop in mijn winkelwagen opsla, zie ik ook nergens 'Studenten & Werknemers' staan?
Dat stukje in de url wat je aanpast (cs=nlepp1), wordt automatisch aangepast als je op Dell.nl onderaan klikt op "Werknemers & Studenten". Dat is ook de enige plek waar ik het woord "studenten" zie staan.NeutraleGast schreef op donderdag 20 september 2012 @ 17:16:
[...]
Ik herinner me niet dat ik op 'Studenten & Werknemers' heb geklikt![]()
Ik heb alleen dat laatste stukje van de URL gewijzigd en bij bedrijf 'Student' ingetypt. Overigens als ik nu een nieuwe laptop in mijn winkelwagen opsla, zie ik ook nergens 'Studenten & Werknemers' staan?
[ Voor 5% gewijzigd door jacobras op 20-09-2012 19:03 ]
Ik heb een studentenmail, je mag de mijne gebruiken als je wil, I don't give a f*ck. Valt alleen op met mijn voornaam+achternaam vrees ik, maar grote kans dat ze hier niet eens naar kijken. Mocht je interesse hebben stuur je maar een DM.NeutraleGast schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:57:
And that's how one and one makes three.
Bedankt voor je aanbod, ik heb zelf ook een studenten mail, die heb ik naar ze doorgestuurd en mijn laptop wordt vandaag geleverd. Dus voorde mensen die een studenten mail hebben : typ bij bedrijf gewoon student.BlueCola schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 00:02:
[...]
Ik heb een studentenmail, je mag de mijne gebruiken als je wil, I don't give a f*ck. Valt alleen op met mijn voornaam+achternaam vrees ik, maar grote kans dat ze hier niet eens naar kijken. Mocht je interesse hebben stuur je maar een DM.
Indien je rabobank geschreven hebt en je wordt gebeld, wat ga je dan zeggen
ik heb rabobank ingevuld, maar werd gelukkig niet gebeld. laptop is nu onderweg bevindt zich nu in Almaty, Kazakhstan
Anoniem: 183950
Iemand ervaring met spaarwinkelen.nl?
De sheet brengt me een beetje in de war.
Kan ik behalve de volgende kortingen nog iets extra wegsnoepen van de prijs? :
-cashback korting
-EPP korting
-couponcode van dell website
Ik wil een 17R SE bestellen.
Kan ik de BTW ook laten vervallen?
Is het verder nog mogelijk om te bestellen als een bedrijf of iets dergelijks om zo korting te krijgen? Want het bedrijf van mijn vader kan ik best gebruiken.
Heeft er iemand misschien nog een couponcode uit de nieuwsbrief voor de aanschaf van een 17R SE voor mij
?
-cashback korting
-EPP korting
Is het verder nog mogelijk om te bestellen als een bedrijf of iets dergelijks om zo korting te krijgen? Want het bedrijf van mijn vader kan ik best gebruiken.
Heeft er iemand misschien nog een couponcode uit de nieuwsbrief voor de aanschaf van een 17R SE voor mij

[ Voor 109% gewijzigd door Anoniem: 183950 op 21-09-2012 22:55 ]

Z5L2HZWSL32PMF
1?22FLLD4K9S0B
KCBZLBW52LRG4F
N$KX2ZNB66B3LL
DP3DQDCLQZ444Z
XVTBHFC5$$VL48
RQ?$72K0KTKBF1
TGRQLC?MMV130W
3PV$5R4ZJQBP3V
Excuses als deze al eerder gepost zijn, ik heb deze lijst kortingsbonnen gekregen van een mail van Euroclix.
Ik heb de alienware kortingsbon geprobeerd icm epp, maar vreemd genoeg meldt hij dat de gebruiksduur is verstreken..
Volgens mij niet.Anoniem: 183950 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 21:54:
-cashback korting
-EPP korting
BTW terugvragen over niet-werkgerelateerde aankopen is afaik belastingfraude.Is het verder nog mogelijk om te bestellen als een bedrijf of iets dergelijks om zo korting te krijgen? Want het bedrijf van mijn vader kan ik best gebruiken.
Heeft er iemand ervaring met spaarwinkelen.nl?
Kan iemand mij precies uitleggen welke stappen ik moet volgen om de EPP, couponkorting en de cashback korting te krijgen?
Ik heb een precieze uitleg niet gevonden
Kan iemand mij precies uitleggen welke stappen ik moet volgen om de EPP, couponkorting en de cashback korting te krijgen?

[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 183950 op 23-09-2012 01:36 ]
BTW betaal je altijd. Het bedrijf van je vader kan dit terug vragen. In jouw geval valt dqt onder belastingfraude.Anoniem: 183950 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 21:54:
Iemand ervaring met spaarwinkelen.nl?
-cashback korting
-EPP korting
Heeft er iemand misschien nog een couponcode uit de nieuwsbrief voor de aanschaf van een 17R SE voor mij?
Groetjes, FaceDown.

Anoniem: 183950 schreef op zondag 23 september 2012 @ 11:41:
EPP korting
Klikken op "werknemers & studenten" link onderaan Dell site, of gedeelte van de url aanpassen. Korting wordt pas zichtbaar als je wat besteld.Coupon korting
Wat bestellen en bij de 'kassa' couponcode toevoegen.Cashback korting
Bestellen door op een speciale link op een site als shopkorting.nl te klikken. Zij krijgen provisie daarvoor, en jij krijgt daar weer een gedeelte van. Pas na bestelling zichtbaar (als het werkt, ik zie nog niets na een week).[ Voor 3% gewijzigd door jacobras op 23-09-2012 11:56 ]
Ok, moet ik na de laptop in mijn winkelmand geplaats te hebben (met de EPP en couponkorting), de browser sluiten of iets dergelijks? Want ik las dat iemand dat deed in dit topic, hij vertelde niet of hij de korting kreeg of niet.
@jacobras, misschien heb jij het dan verkeerd gedaan? Want de website van shopkorting zegt dat je de korting binnen 48 uur moet zien.
@jacobras, misschien heb jij het dan verkeerd gedaan? Want de website van shopkorting zegt dat je de korting binnen 48 uur moet zien.
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 183950 op 23-09-2012 12:11 ]
Bij Dell gaat het iets anders: "De korting bij Dell is niet direct zichtbaar in het account en kan tot 5 werddagen duren.".Anoniem: 183950 schreef op zondag 23 september 2012 @ 12:07:
Ok, moet ik na de laptop in mijn winkelmand geplaats te hebben (met de EPP en couponkorting), de browser sluiten of iets dergelijks? Want ik las dat iemand dat deed in dit topic, hij vertelde niet of hij de korting kreeg of niet.
Je moet niet twee keer hetzelfde vragen binnen het uur.Anoniem: 183950 schreef op zondag 23 september 2012 @ 12:44:
Niets sluiten iig, via shopkorting op link klikken, je kiest de juiste laptop die je wilt hebben, je past URL aan voor epp en voert couponcode (als die er zijn) in.
Betalen maar.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Oke, bedankt.
Als ik bij Dell betaal met een bankafschrijving(geen Ideal), werkt de cashbackkorting (spaarwinkelen.nl) dan ook?
Als ik bij Dell betaal met een bankafschrijving(geen Ideal), werkt de cashbackkorting (spaarwinkelen.nl) dan ook?
Iemand?Releases schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:23:
Als ik zo de sheet gebruik om een M17x te bestellen kan ik geen 7970 aanvinken?
Je kan niets aanvinken in de sheet (behalve welke kortingsberekening je wilt). De sheet is gewoon een overzichtelijke weergave van alle startconfiguraties die er bestaan.
Ja, alle. Op de dell site staan er een stuk minder.
Ja, alle. Op de dell site staan er een stuk minder.
Darkstone, zou je ook nog even mij vraag kunnen beantwoorden? Je lijkt namelijk veel van dit onderwerp te weten 
-->
-->
[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 183950 op 23-09-2012 21:21 ]
Voor wie zich verheugt op de inspiron 15R SE voor €599: ik heb geblunderd met de berekening. Je komt op €620 uit.
Heb ik gedaan, en net de korting bij shopkorting.nl in mijn account ontvangenAnoniem: 183950 schreef op zondag 23 september 2012 @ 18:35:
Oke!jacobras schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:29:
[...]
Heb ik gedaan, en net de korting bij shopkorting.nl in mijn account ontvangen
Na hoelang ontving Dell jouw betaling?
Profiteer van nog meer korting!¹
Tijdelijk €100 korting op XPS laptops
(uitgezonderd XPS 13)
Aanbieding geldig t/m 26.09.12.
SK8HTZ17W2X$BF
(uitgezonderd XPS 13)
SK8HTZ17W2X$BF
De enige echte
Ik bestelde op een zaterdagmorgen 15-9, sprong naar "Werk in uitvoering" op 18-9.Anoniem: 183950 schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:17:
[...]
Oke!
[ Voor 12% gewijzigd door jacobras op 24-09-2012 13:23 ]
Op 19 September 2012 18:13 kreeg ik een 'Dell Ontvangstbevestiging van uw Bestelling' e-mail. Binnen enkele minuten heb ik toen betaald per bankoverschrijving (ik kon nergens een iDeal link vinden) en op 21 September 2012 16:57 kreeg ik een 'Dell Orderbevestiging' e-mail.Anoniem: 183950 schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:17:
[...]
Oke!
Dell had dus 47 uur nodig voor het verwerken van de betaling
ik wil deze, ik heb me aangemeld bij shopkorting, dan kan ik zo 7% kiezen op die site voor DELL en dat duipje staat dan omhoog en dan druk ik op naar dell met korting en dan krijg ik een lege witte paginaAnoniem: 303530 schreef op maandag 24 september 2012 @ 00:54:
Voor wie zich verheugt op de inspiron 15R SE voor €599: ik heb geblunderd met de berekening. Je komt op €620 uit.
doe ik iets verkeert? als volgt verander ik die url-einde naar bedhs1 dan druk op student en dan moet ik welke laptop nemen? (welk bedrag heeft die)? als volgt erop klikken in uw mandje hebben en dan nog een kortingscode maar welke moet ik dan invoeren? en hierna moet ik mijn mandje opslaan, een paar dagen wachten en dan heb ik mijn korting en dan kan ik bestellen? ik las ook iets over met een bankkaart betalen rabobank of zoiets en dan kreeg je nog meer korting?
Heb jij betaald via een normale bankoverschrijving(geen IDEAL)?jacobras schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:22:
[...]
Ik bestelde op een zaterdagmorgen 15-9, sprong naar "Werk in uitvoering" op 18-9.
Ik heb namelijk ook een express model besteld, hoop dat ie bij mij ook zo snel binnenkomt.
Profiteer van nog meer korting
(uitgezonderd XPS 13)
SK8HTZ17W2X$BF
(uitgezonderd XPS 13)
SK8HTZ17W2X$BF
Anoniem: 22659
Let even op of de kortingscode die je wilt plaatsen al in het topic staat. Je bijdrage wordt zeker gewaardeerd, maar dubbelposts zijn een klein beetje irritant
Dat is dus meer een vraag voor het topic waar ik naar linkteAnoniem: 183950 schreef op maandag 24 september 2012 @ 19:38:
[...]
Heb jij betaald via een normale bankoverschrijving(geen IDEAL)?
Ik heb namelijk ook een express model besteld, hoop dat ie bij mij ook zo snel binnenkomt.
Shopkorting.nl werkt alleen voor nederland. Waarom je een witte pagina krijg weet ik niet. Probeer het morgen nog eens?thunderball10 schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:12:
[...]
ik wil deze, ik heb me aangemeld bij shopkorting, dan kan ik zo 7% kiezen op die site voor DELL en dat duipje staat dan omhoog en dan druk ik op naar dell met korting en dan krijg ik een lege witte pagina![]()
doe ik iets verkeert? als volgt verander ik die url-einde naar bedhs1 dan druk op student en dan moet ik welke laptop nemen? (welk bedrag heeft die)? als volgt erop klikken in uw mandje hebben en dan nog een kortingscode maar welke moet ik dan invoeren? en hierna moet ik mijn mandje opslaan, een paar dagen wachten en dan heb ik mijn korting en dan kan ik bestellen? ik las ook iets over met een bankkaart betalen rabobank of zoiets en dan kreeg je nog meer korting?
Verder, volgens mij doe je het wijzigen van de URL op het verkeerde moment. Je moet het doen op de pagina waar je de laptop kan configureren. Als je hem in je mandje zet krijg je vervolgens een paar procent korting.
okej en wat is de originele prijs van die laptop? want ik zie er verschillende op staan zoals 799€, 899€ en nog eentje van iets meer (zodat ik zeker ben dat ik dee juiste neem)Anoniem: 303530 schreef op maandag 24 september 2012 @ 22:35:
[...]
Shopkorting.nl werkt alleen voor nederland. Waarom je een witte pagina krijg weet ik niet. Probeer het morgen nog eens?
Verder, volgens mij doe je het wijzigen van de URL op het verkeerde moment. Je moet het doen op de pagina waar je de laptop kan configureren. Als je hem in je mandje zet krijg je vervolgens een paar procent korting.
owja en in in het weekend ben ik wel in NL, denk je dat het daar zal werken voor mij als belg op de shopkorting om wel deze korting te verkrijgen?
[ Voor 10% gewijzigd door thunderball10 op 25-09-2012 00:59 ]
Kan iemand nou precies uitleggen hoe ik zoveel mogelijk korting kan krijgen op een inspiron 15R SE (en de kortingscodes verzamelen)? Ik wordt er niet meer helemaal wijs uit aangezien het steeds blijft veranderen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
DIT TOPIC IS ALLEEN VOOR DELL KORTINGSCODES, NIET VOOR BEDELEN OM CODES, DISCUSSIE OVER AANBIEDINGEN, PRODUCTDISCUSSIES, BESTELERVARINGEN, RUILACTIES ETC!
GEBRUIK JE EEN CODE? PLAATS EEN BEDANKJE EN LAAT WETEN WELKE GEBRUIKT IS.
Dt betekent dus: Geen status-updates, of andere versies van "ik ook" posts. Lees eerst de startpost voor je vragen gaat stellen. Ook is het niet de bedoeling om om codes te vragen of te gaan ruilen. Praten over bestellen (procedure, voortgang enz) alleen in Dell levertijden topic, niet hier.
Ook geen aankoopadviesvragen of technische problemen.
DIT TOPIC IS ALLEEN VOOR DELL KORTINGSCODES, NIET VOOR BEDELEN OM CODES, DISCUSSIE OVER AANBIEDINGEN, PRODUCTDISCUSSIES, BESTELERVARINGEN, RUILACTIES ETC!
GEBRUIK JE EEN CODE? PLAATS EEN BEDANKJE EN LAAT WETEN WELKE GEBRUIKT IS.
Dt betekent dus: Geen status-updates, of andere versies van "ik ook" posts. Lees eerst de startpost voor je vragen gaat stellen. Ook is het niet de bedoeling om om codes te vragen of te gaan ruilen. Praten over bestellen (procedure, voortgang enz) alleen in Dell levertijden topic, niet hier.
Ook geen aankoopadviesvragen of technische problemen.