Hallo allemaal,
Mijn desktop EN laptop zijn zon beetje aan vervanging toe (laptop kan nog wel mee evt, maar de desktop is echt out of date en zeeeer traag)
Nu ben ik helemaal apple fan en nu mijn broertjes al een poosje met volle tevredenheid een macbook Pro hebben, wil ik helemaal al een apple..... mijn ergernis aan windows wordt steeds erger namelijk...
Mijn vragen:
Ik bewerk af en toe wel is foto's voor de hobby en wat GoPro Filmpjes. verder is het meer een internet / surf pc. ik speel er geen games op o.i.d.
Nu zit ik al 2 dagen te kijken wat ik nou moet doen....
Ik kan een iMac kopen, ben ik in 1 klap over de 2000 euro kwijt, super scherm en sneller, maar is niet portable.
optie 2 is een Macbook Pro 13" met evt. 16gb geheugen (de versie met 256gb flash geheugen) en daar dan een los scherm bij kopen (evt het apple scherm....)
Vraag is, kan de macbook pro ook overweg met video en foto editing ? het is puur hobby matig, maar ik erger me op mijn desktop pc (Core 2 duo e6600, 4gb ram, ATI HD4800 en een 320gb s-ata schijf) groen en geel aan de verwerkingstijden en het uitpakken van grote .rar bestanden (8gb en meer)....
Wat is jullie mening hierover voor een macbook gaan, of de huidige laptop nog even aanhouden en een iMac aanschaffen ?
Oja nog een vraag als apple leek.... kan ik rar bestanden wel openen ? (bijvoorbeeld als je download via nieuwsgroepen)
Bedankt alvast!
[
Voor 3% gewijzigd door
lord_fh op 18-11-2013 22:05
]