Ik heb sinds gisteravond een probleem met hotmail. Ik kan niet meer verbinden met de server waar dit eerst gewoon goed ging. Ik gebruik de email app op de nexus zelf. Het gekke is dat ik hetzelfde probleem heb op mijn galaxy s3. Hebben meer mensen problemen met hotmail, of ligt het aan mij?
Verwijderd
Matched: hotmail
Had het vanochtend ook.. Is bekend bij hotmail dat mobiele gebruikers problemen kunnen ondervinden. Probleem duurt langer dan verwacht. Http://status.live.com/detail/hotmailerikjannemann schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 12:12:
Ik heb sinds gisteravond een probleem met hotmail. Ik kan niet meer verbinden met de server waar dit eerst gewoon goed ging. Ik gebruik de email app op de nexus zelf. Het gekke is dat ik hetzelfde probleem heb op mijn galaxy s3. Hebben meer mensen problemen met hotmail, of ligt het aan mij?
Ik heb precies dezelfde kringetjes als jij beschrijft, zit gelukkig toch op het zwarte gedeelte, dus ik kan er mee leven.Ik heb ook kleine vegen op mijn scherm die niet weggaan, in het middel zit zelfs een perfecte cirkel ter grootte van de bodem van een glas, maar ik zou mijn tablet natuurlijk nooit als onderzetter gebruiken. Zal inderdaad fabrieksfoutje zijn, ik kan me er gelukkig niet echt aan storen.
Verwijderd
Matched: hotmail
Dat hotmail niet werkt op Android heeft te maken met het feit dat google maps niet werkt op windows 8 mobile?
Eh, nee? Waarom zou Microsoft alle active sync kapot maken om Android users te pesten? Google Maps werkt trouwens gewoon weer op Windows 8 mobile, dus dat "feit" klopt niet helemaalVerwijderd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 17:51:
Dat hotmail niet werkt op Android heeft te maken met het feit dat google maps niet werkt op windows 8 mobile?
Ik heb een vraagje/probleempje met de Google Asus 7 tablet. Als ik in de hotmail app zit of gewoon de brower en ik ga na hotmail.com kan ik de bijlage nooit openen die bij de email zit.
Moet ik ergens iets in opties aanvinken?
Ik heb de tablet gekocht in Amerika maar ik kan het me niet voorstellen dat het hier aan ligt..
Ik heb de tablet gekocht in Amerika maar ik kan het me niet voorstellen dat het hier aan ligt..
Mensen,
Ik heb een vraagje/probleempje met de Google Asus 7 tablet. Als ik in de hotmail app zit of gewoon de brower en ik ga na hotmail.com kan ik de bijlage nooit openen die bij de email zit.
Als jullie het niet weten, hebben jullie dan een adres van een forum waar ze het wel weten het is zo irritant namelijk!
Als jullie het niet weten, hebben jullie dan een adres van een forum waar ze het wel weten het is zo irritant namelijk!
Uhm. Outlook? De nieuwe Hotmail?
En gewoon de standaard email account optie in Android.
En gewoon de standaard email account optie in Android.
en de instructies hier:
http://wiki.answers.com/Q...AP_for_Hotmail_on_Android
http://wiki.answers.com/Q...AP_for_Hotmail_on_Android
Wil je perse outlook.com gebruiken? Er zijn ook genoeg andere mail apps.
Ik weet niet precies wat je probleem is maar misschien heeft het iets met dit te maken.
[Edit]
Ik heb ff gekeken maar begrijp dat dit speciaal en alleen is voor hotmail/Microsoft mail adressen. Ik ken de app verder niet, maar kan het zijn dat je heul veel mail moet ophalen waardoor de sync wat lang duurt?
Ik weet niet precies wat je probleem is maar misschien heeft het iets met dit te maken.
[Edit]
Ik heb ff gekeken maar begrijp dat dit speciaal en alleen is voor hotmail/Microsoft mail adressen. Ik ken de app verder niet, maar kan het zijn dat je heul veel mail moet ophalen waardoor de sync wat lang duurt?
[ Voor 86% gewijzigd door DrNizeGuy op 25-11-2013 23:59 ]
Ik had de sync op 1 week staan, niet apart veel zou ik zeggen.DrNizeGuy schreef op maandag 25 november 2013 @ 23:37:
Wil je perse outlook.com gebruiken? Er zijn ook genoeg andere mail apps.
[Edit]
Veranderd naar 3 dagen en hop, het werkte
Blij! Bedankt
Pagina: 1
Let op:
Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor zaken zoals import, aankoop, prijzen of dat soort dingen.
Alles over levertijden en prijzen horen in het Google Nexus 7 tablet - levertijden en prijzen topic topic.
Discussie over accessoires mogen Accessoires voor de Asus / Google Nexus 7 FHD (2013).
Het topic over de nieuwe Nexus (2013): Google Nexus 7 (Full HD Version, model 2013)
Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor zaken zoals import, aankoop, prijzen of dat soort dingen.
Alles over levertijden en prijzen horen in het Google Nexus 7 tablet - levertijden en prijzen topic topic.
Discussie over accessoires mogen Accessoires voor de Asus / Google Nexus 7 FHD (2013).
Het topic over de nieuwe Nexus (2013): Google Nexus 7 (Full HD Version, model 2013)