Ik heb me ook weer aangemeld voor GoT2 via de website.
GoTpotje maken zodat tweakers donaties kunnen maken voor jou nieuwe laptop?wontcachme schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 10:36:
Dat wordt sparen voor mij zodat ik tegen de tijd van 8.0 een nieuwe game laptop/pc kan kopen. Mijn laptop kan het nu al amper aan
Ik krijg net een invite van deze club: http://worldoftanks.eu/community/clans/500007645-QUAKE/
The reason behind existance of this clan is to protest the racist attitudes of players. Lets show them the power of the International warriors!
Ik weet niet wat ik hier nou van moet vinden...
The reason behind existance of this clan is to protest the racist attitudes of players. Lets show them the power of the International warriors!
patrickos85 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 11:11:
[...]
GoTpotje maken zodat tweakers donaties kunnen maken voor jou nieuwe laptop?
Eerst ook maar eens kijken hoe ze het implementeren. Is het serverside of clientside en dan kan ik nog testen met de testserver.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Altijdgriep schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 11:19:
Ik krijg net een invite van deze club: http://worldoftanks.eu/community/clans/500007645-QUAKE/
We also have different TS3 Chatrooms to talk in mother language.
Spreek je jezelf dan niet een beetje tegen?The reason behind existance of this clan is to protest the racist attitudes of players

Ze hebben wel gezegd dat 8.0 na 7.5 komt, ik neem aan dat ze bedoelen direct na 7.5.patrickos85 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 10:28:
[...]
Kijk, hier zat ik op te wachten, de physics! Nu maar hopen dat ze van 7.5 naar 8.0 gaan
Shuttle st20g5
Uhm, nee? Er wordt toch geen negatief onderscheid gemaakt op basis van etniciteit, geloof, geaardheid etc? Er worden simpelweg voorzieningen aangeboden om de communicatie in de moedertaal te voeren, in alle moedertalen.User.tmp schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 11:22:
[...]
[...]
[...]
Spreek je jezelf dan niet een beetje tegen?
Ze willen het racisme uit WoT halen, maar gaan wel een soort van onderscheid maken op basis van je taal. Lijkt mij een beetje krom.Fest schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 11:25:
[...]
Uhm, nee? Er wordt toch geen negatief onderscheid gemaakt op basis van etniciteit, geloof, geaardheid etc? Er worden simpelweg voorzieningen aangeboden om de communicatie in de moedertaal te voeren, in alle moedertalen.
Niet echt een discussie voor dit topic
[ Voor 4% gewijzigd door psychoclown op 06-07-2012 11:35 ]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Nee denk meer dat het is van, we enforcen geen taal. Praat wat je wilt.
vind het nog steeds niet erg nuttig zoiets, maar ach ieder zijn ding
vind het nog steeds niet erg nuttig zoiets, maar ach ieder zijn ding
bedoelen ze trouwens niet native tongue ipv mother language.User.tmp schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 11:31:
[...]
Ze willen het racisme uit WoT halen, maar gaan wel een soort van onderscheid maken op basis van je taal. Lijkt mij een beetje krom.
Echt van last van racisme heb ik nog niet gehad, gezien niemand op wot kan zien welk geloof ik heb of welke huidskleur... Lijkt me allemaal maar een krom eigenlijk, gewoon negeren die troep dus.
Als Wontcachme nu in GOT zou spelen, dan zou ik er heel misschien nog aan kunnen denken, maar ik zie hem niet eens meer op onze TS!patrickos85 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 11:11:
[...]
GoTpotje maken zodat tweakers donaties kunnen maken voor jou nieuwe laptop?
Uit de EU Q&A:
hi Ovi
Developers (from RU-forum) said to us that for E100:
- the lower hull front armour would not be increased
- penetration of the gun will not be increased
Can we expect better ROF like 4.2 and 5-7 km/h more ?
More HPs as far as I know, will check it.
Had gisteravond me dag echt niet trouwens in WoT, elke keer idiote dingen aan het doen .. niet handig.
Kent iemand anders ook het gevoel van zulk soort prutsavonden?
Quantor schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 11:36:
[...]
Als Wontcachme nu in GOT zou spelen, dan zou ik er heel misschien nog aan kunnen denken, maar ik zie hem niet eens meer op onze TS!
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ja ik heb die ook, dat zijn meestal de dagen waarop ik wot speel om te ontspannen. Maar ik speel dan danig slecht omdat ik nog zenuwachtig ben en geen geduld heb. Waardoor ik het eigenlijk voor mezelf verpest.dynosu schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:02:
Had gisteravond me dag echt niet trouwens in WoT, elke keer idiote dingen aan het doen .. niet handig.
De anderen zitten daar natuurlijk ook soms voor iets tussen, maar ik besef maar al te goed dat wanneer ik denk dat er 14 slechte teamleden zijn en enkel ik een goede ben. Dat ik wss de idioot ben in dat potje
Maar euhm, in dat potje waar ik jou tegenkwam had ik wel mooi 7 kills
[ Voor 5% gewijzigd door Joindry op 06-07-2012 13:10 ]
Yey doe 3000 dmg in max tier 6 gevecht en nog verliezen... gaat goed de laatste week!
vond het gewoon jammer, had wat goede avonden gehad, en in 1 avond drop ik iets van 2% in victories ... Nou ja, heb weer een weekend om dat omhoog te werken.Joindry schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:09:
[...]
Ja ik heb die ook, dat zijn meestal de dagen waarop ik wot speel om te ontspannen. Maar ik speel dan danig slecht omdat ik nog zenuwachtig ben en geen geduld heb. Waardoor ik het eigenlijk voor mezelf verpest.
De anderen zitten daar natuurlijk ook soms voor iets tussen, maar ik besef maar al te goed dat wanneer ik denk dat er 14 slechte teamleden zijn en enkel ik een goede ben. Dat ik wss de idioot ben in dat potje
Maar euhm, in dat potje waar ik jou tegenkwam had ik wel mooi 7 kills
EU Q&A:wontcachme schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:08:
[...]
. Speel ook niet zoveel meer als eerst. De fun is er sinds 7.4 voor mij een beetje eraf met de HE problematiek. Ben nu wat meer bezig ook met andere games (Heroes&Generals, Ghost Recon)
http://forum.worldoftanks...iew__findpost__p__2266059My question: Was such a huge impact of HE arty shells on crew members intended? And really needed? Nothing against some HE buff for lower tiered tanks, but thats just too much. I hope you will do something about it. Thx.
Not really satisfied with the current state of things with HE damage mechanics. This will be seen both in 7.5 (minor changes) and 8.0.
Dat is goed om te horen, crew gaat zo snel kapot, 1 keer zelfs gehad dat ze er allemaal aan gingen terwijl mijn tank nog wat hp's had.
Ik had gisterenavond ook zo'n avond dat ik meer verloor dan won, over de hele avond best goede xp/kills, maar zo krijg ik zo m'n win ratio natuurlijk niet boven de 50%.
Shuttle st20g5
ja je achterkant was zo inconvenient ... 
als ik zon t-50-2 ding rond zie vliegen, moet ik hem altijd afknallen ... zo irritant die dingen
als ik zon t-50-2 ding rond zie vliegen, moet ik hem altijd afknallen ... zo irritant die dingen
Juist de reden waarom ik hem speel. Niks leukers als een half team dat probeert je te raken, omdraaien en vervolgens in hun achterkant worden beschoten door mijn eigen team.dynosu schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:28:
ja je achterkant was zo inconvenient ...
1 keer leuk potje. Reed door het bos in Murovanka dwars door linies heen. rond de 7 tanks die daar lagen te kampen begonnen op mij te vuren en om te draaien en naar mij toe te rijden. Blijf vrolijk rondjes door ze heen rijden en volgens mij knalden ze zelfs elkaar neer op een gegeven moment.
Wordt ik op het laatst gepakt door een hetzer, die mij in de chat loopt uit te lachen:
Hetzer: Hahah, got you annoying t-50-2
Me: Gratz, oh, btw you're the last one left and there are 10 tanks now zooming in on your ass.
duurde inderdaad 3 seconden voordat de hetzer in rook opging.
Maar keerzijde is ook in streetmaps dat je lekker aan het crossen bent en dan tegen de voorkant van een heavy aan crasht. Helft van je hP eraf, en dan knalt de heavy doorgaans ook de rest wel weg.
Mwoah, ik heb geduld, vaak raak ik ze wel met 1 schot, en dan zijn de tracks er vaak vanaf, dus dan is het shooting gallery. En als het na 2 schoten nog niet raak is, is dat ding al zover weg dat het voor mij toch geen nut meer heeft
[ Voor 33% gewijzigd door dynosu op 06-07-2012 15:08 ]
Ik vind het juist leuk om met mijn T30 een e-50 proberen af te knallen. Mijn beste schot was van 450m, maar uiteraard had ik alleen de tracks eraf geschoten
Daarna werd die wel afgeknalt

Laatste keer dat ik met mijn T30 zo'n mooi schot plaatste, detrackde ik de vijand ook (T-54 geloof ik) en zag ik direct daarna 2 of 3 arty shells voor zijn neus op de grond ploffen.
Die had ik dus beter door kunnen laten rijden.
Dat is ook wel iets typische gebeurtenis idd. Shit happensBramSd schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 15:10:
Laatste keer dat ik met mijn T30 zo'n mooi schot plaatste, detrackde ik de vijand ook (T-54 geloof ik) en zag ik direct daarna 2 of 3 arty shells voor zijn neus op de grond ploffen.
De laatste tijd laad ik met mijn eerste schot in mijn ferdi heel vaak een HE. Dan schiet ik ook nog eens op de fransen en de lights. Soms met heel mooie resultaten. Het grootste probleem met die lights is gewoon dat je vaak langer zit te wachten voor een game, dan je uiteindelijk kan spelen. Darom speel ik gewoon geen lights.
Maar ja als arty kom ik het soms ook tegen, leaden en dan klik je en dan zie je een detrack. en je shell valt er mooi voor
Maar ja als arty kom ik het soms ook tegen, leaden en dan klik je en dan zie je een detrack. en je shell valt er mooi voor
[ Voor 3% gewijzigd door Joindry op 06-07-2012 15:34 ]
Ook als niet arty heb je er weleens last van, schieten er 2 1 seconde na elkaar, 1e detracked, 2e raakt dan helemaal niets. Jammer maar shit happens
Dragon Ridge dus eventjes uit de roulatie.Server Patch on Monday 9th: Dragon Ridge Map Temporarily Withdrawn
Less than an hour ago General News
On Monday 9th July during the server restart, a minor patch will be applied.
The server will be down between 07:00 h CEST (05:00 GMT) and 07:30 h CEST (05:30 GMT).
This server patch will remove the Dragon Ridge map from the game so that we can make some improvements to it. Once the work has been completed, the map will be returned to the game.
Thank you for your understanding.
kv4 is behoorlijk goed, ik vind het alleen niet heel leuk rijden. Misschien wel door het logge postuur, maar hij/zij is ook lang niet normaal. Je hebt trouwens geen turret nodig om de hoogste gun te plaatsen, maar is wel handig voor zicht en armor en hitpoints ook.
Recruiten is niet de bedoeling
Recruiten is niet de bedoeling
[ Voor 47% gewijzigd door psychoclown op 07-07-2012 10:35 ]
Kun je trouwens nu een Arl44 in discount kopen en straks als ie weer normale prijzen heeft weer voor het dubbele verkopen?
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
Verwijderd
Ja, dus netto 0 coins wat betreft tanksAppie Heijn schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 19:32:
Kun je trouwens nu een Arl44 in discount kopen en straks als ie weer normale prijzen heeft weer voor het dubbele verkopen?
? Als het nu 50% discount is en je verkoopt hem voor 100% zodra actie afgelopen is dan heb je toch winst?
Je vergeet even dat de verkoopwaarde 50% is van de waarde waarvoor je 'm op dat moment kan kopen.Appie Heijn schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 19:55:
[...]
? Als het nu 50% discount is en je verkoopt hem voor 100% zodra actie afgelopen is dan heb je toch winst?
Daarstraks leuke potjes gehad met de Marder II, de crew zit nu ook eindelijk op 100% en al bijna op 20% camo skill! Een van die potjes:
Dit zonder premium en ook nog 12% gecapped, mooi onderweg naar de 1400 efficiencyVictory!
Battle: Sand River vrijdag 6 juli 2012 19:26:51
Vehicle: Marder II
Experience received: 1.003
Credits received: 12.712
Battle Achievements: Top Gun
Wat geniet ik nu van mijn E-50 en E-75 ik op beide de tracks en beste motor heb! Het is nu een waar genot om deze twee tanks te rijden, zelfs zonder de top guns.
Daar noem je dan ook wel even een epic tankje.psychoclown schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 20:29:
Daarstraks leuke potjes gehad met de Marder II, de crew zit nu ook eindelijk op 100% en al bijna op 20% camo skill! Een van die potjes:
[...]
Dit zonder premium en ook nog 12% gecapped, mooi onderweg naar de 1400 efficiency
Maarre tot morgen...
Wat een te gekke mods worden er voor tanks gemaakt zeg! Ik heb nu deze op mijn M18 zitten, ziet er echt fantastisch uit!
http://mirtankov.com/mods/6909-m18-hellcat-mod.html
Mastery badge T-44
:

Ik heb af en toe best wel moeite in deze tank, vooral tegen je eigen tier mediums. Maar dit was een potje waar de T-44 voor gemaakt was. Map Fjord, meeste heavy's gingen Noord de berg op. ik was al snel door gereden naar het noorden.
bovenin kon ik een T-20 die ons probeerde op te vangen helemaal afknallen. Daarna hard doorgereden om het midden te redden, daar een T-44 van achteren afgeschoten.
De zuid flank was op dat moment verdwenen en een Jagdpanther, IS, T-34-85 en panther II kwamen naar boven zetten. Ik was samen met een Tiger.
De Tiger heeft de meeste klappen opgevangen en samen met mij de Panther II afgeschoten, maar was daarna het haasje.
Ik heb in het middenstuk de IS, jagdpanther en t-34-85 helemaal dolgedraaid en stuk voor stuk van 100% naar 0% afgeschoten. Was zelf verbaasd dat het lukte in de T-44, aangezien dat ding bijna niks kan bouncen en dunne armor heeft. Grootste kracht van dit ding is toch wel zijn turnrate.

Ik heb af en toe best wel moeite in deze tank, vooral tegen je eigen tier mediums. Maar dit was een potje waar de T-44 voor gemaakt was. Map Fjord, meeste heavy's gingen Noord de berg op. ik was al snel door gereden naar het noorden.
bovenin kon ik een T-20 die ons probeerde op te vangen helemaal afknallen. Daarna hard doorgereden om het midden te redden, daar een T-44 van achteren afgeschoten.
De zuid flank was op dat moment verdwenen en een Jagdpanther, IS, T-34-85 en panther II kwamen naar boven zetten. Ik was samen met een Tiger.
De Tiger heeft de meeste klappen opgevangen en samen met mij de Panther II afgeschoten, maar was daarna het haasje.
Ik heb in het middenstuk de IS, jagdpanther en t-34-85 helemaal dolgedraaid en stuk voor stuk van 100% naar 0% afgeschoten. Was zelf verbaasd dat het lukte in de T-44, aangezien dat ding bijna niks kan bouncen en dunne armor heeft. Grootste kracht van dit ding is toch wel zijn turnrate.
Ik heb gisteren mijn master tanker behaald op de GW panther. El haluf en je moest gaan cappen linksboven de map. Een hele tijd mooie schoten kunnen maken en als laatste schot mocht ik nog eens 1500 HP wegpakken bij een Tiger II, geen ammorack, pure damage. Mijn eerste master tanker met arty.
Fantastische site.. maar mijn AVG slaat helemaal door.. nogal veel meuk staat daarop zeg jezus -_-Altijdgriep schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 23:47:
Wat een te gekke mods worden er voor tanks gemaakt zeg! Ik heb nu deze op mijn M18 zitten, ziet er echt fantastisch uit!
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Haha dat is zo herkenbaar!BramSd schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 15:10:
Arty die probeert te pre-firen en ik die ze juist voor ze track
Ja dat is waar, maar bijna alle tier 4's kunnen hem oneshotten. Ik vind het in ieder geval wel een erg leuk tankje om eventjes te dubbelen (of zoals gister even wat anders te rijden).crizyz schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 22:39:
[...]
Daar noem je dan ook wel even een epic tankje.
Maarre tot morgen...
Gisteren ook een erg leuk moment gehad op één van die nieuwe maps met die spoorlijn in het midden (in totaal pas 3-4 keer gehad). Er kwam een scout door via de 0 lijn en ik schoot erop maar miste en raakte het muurtje naast de scout. Ik balen dat ik gemist had maar een minuut later kwam er een E50 door die Moogan had gepakt, reed dezelfde route van de scout maar dan achter het muurtje langs. Precies door het gat in de muur dat ik had gecreëerd kon ik de E50 nog een klap meegeven
Over cover wegblazen gesproken.
Ben ik de enige die nogal wat granaten spendeert aan het wegblazen van vijandelijke cover?
Vooral in el halluf of sand river. Die lemen huisjes op die map, als ik een lastige tank spot achter die huisjes heb ik er geen moeite mee om desnoods 10 granaten te spenderen om hem daar weg te lokken of te kunnen raken.
In bijna elk el halluf potje, en wederom vaak ook in sand river, schiet ik als er even geen vijanden te zien zijn altijd wel een stuk of 5 granaten in de bekende camp plekken. Vaak met succes ook als ik het post battle screen bekijk. Hit rate kan me gestolen worden.
Edit: ja, ook al kost een Shell 1000+ credits.
Ben ik de enige die nogal wat granaten spendeert aan het wegblazen van vijandelijke cover?
Vooral in el halluf of sand river. Die lemen huisjes op die map, als ik een lastige tank spot achter die huisjes heb ik er geen moeite mee om desnoods 10 granaten te spenderen om hem daar weg te lokken of te kunnen raken.
In bijna elk el halluf potje, en wederom vaak ook in sand river, schiet ik als er even geen vijanden te zien zijn altijd wel een stuk of 5 granaten in de bekende camp plekken. Vaak met succes ook als ik het post battle screen bekijk. Hit rate kan me gestolen worden.
[ Voor 3% gewijzigd door ZenTex op 08-07-2012 00:08 ]
Ligt eraan hoeveel een shell kost... als een shell 1000+ credits kost dan doe ik het nietZenTex schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 12:10:
Ja ik heb het altijd wel gedaan op mijn vorige tanks. Maar op de T29 ben ik 1k per shell kwijt en haal nu al met moeite winst af en toe dus zomaar shells wegschieten doe ik eventjes niet
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Zojuist opgepikt dat deze tank in de japenese tree komt:
Wikipedia: Type 61
en ook een prototype uit 1964 van deze tank:
Wikipedia: Type 74 Nana-yon
En nog wat nieuwtjes van de russishe forum: Jagdpanther 2 komt al in 7.5!
Babs out!
Wikipedia: Type 61
en ook een prototype uit 1964 van deze tank:
Wikipedia: Type 74 Nana-yon
En nog wat nieuwtjes van de russishe forum: Jagdpanther 2 komt al in 7.5!
Babs out!
[ Voor 44% gewijzigd door filipy23 op 07-07-2012 13:26 ]
Hmm gelukkig gaat het lekker nu
14 wins, 8 losses. 7 potjes met de GwPanther waarvan 1 verloren.
Zit op 1627 damage gemiddeld per potje
dus dat gaat lekker vandaag.
En een kamikaze badge met de GwPanther
Victory! Map: Westfield zaterdag 7 juli 2012 17:39:11
Vehicle: GW Panther
Exp:: 1.206 Credits:: 30.312
Battle Achievements: Kamikaze
AMX 13 90 met nog 50hp was onze GwTiger aan het afmaken en ik besloot daar een stokje voor te steken
.
Zit op 1627 damage gemiddeld per potje
En een kamikaze badge met de GwPanther
Victory! Map: Westfield zaterdag 7 juli 2012 17:39:11
Vehicle: GW Panther
Exp:: 1.206 Credits:: 30.312
Battle Achievements: Kamikaze
AMX 13 90 met nog 50hp was onze GwTiger aan het afmaken en ik besloot daar een stokje voor te steken
[ Voor 8% gewijzigd door wsLy op 07-07-2012 17:59 ]
Verwijderd
Deze 2 nog vanmorgen non premium:
Victory!
Battle: Murovanka zaterdag 7 juli 2012 8:20:50
Vehicle: M12
Experience received: 2.392 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 30.511
Battle Achievements: Top Gun, Mastery Badge: "Ace Tanker"
6 kills, e100, e75, t28, m12, t43, m5
4 damaged.19 shots out, helaas de laatste kill met de 19e shell, niet de laatste.
En deze zijn niet meer zo spannend sinds def mode:
Victory!
Battle: Sand River zaterdag 7 juli 2012 12:05:52
Vehicle: Object 212
Experience received: 1.442 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 20.363
Battle Achievements: Kolobanov's Medal
Victory!
Battle: Murovanka zaterdag 7 juli 2012 8:20:50
Vehicle: M12
Experience received: 2.392 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 30.511
Battle Achievements: Top Gun, Mastery Badge: "Ace Tanker"
6 kills, e100, e75, t28, m12, t43, m5
4 damaged.19 shots out, helaas de laatste kill met de 19e shell, niet de laatste.
En deze zijn niet meer zo spannend sinds def mode:
Victory!
Battle: Sand River zaterdag 7 juli 2012 12:05:52
Vehicle: Object 212
Experience received: 1.442 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 20.363
Battle Achievements: Kolobanov's Medal
Crew vraagje.
paar van mijn crew zijn bijna 100% nu kan ik dus skillz kiezen. nu zag ik net dat je common skills hebt zoals repair maar ook nog lose skills voor b.v. gunner en loader.
Maar als ik het goed begrijp resetten die losse skills als je van tank wisseld? blijven die common skills wel als je van tank switched?
paar van mijn crew zijn bijna 100% nu kan ik dus skillz kiezen. nu zag ik net dat je common skills hebt zoals repair maar ook nog lose skills voor b.v. gunner en loader.
Maar als ik het goed begrijp resetten die losse skills als je van tank wisseld? blijven die common skills wel als je van tank switched?
Zat te twijfelen over mijn 2e medium (T54 of Batchat). Ben nu toch gegaan voor de batchat gezien het een gratis tier 10 wordt. Wel ff wat free xp gebruikt en wat gold zodat ik nu 100% crew en een full equipt 13-90 heb. 4e Potje was gelijk heerlijk:
Victory!
Battle: Ensk zaterdag 7 juli 2012 21:30:56
Vehicle: AMX 13 90
Experience received: 1.882
Credits received: 41.782
Battle Achievements: Defender, Sharpshooter, Master Gunner, Mastery Badge: "I Class"
Hopelijk haal ik op tijd de batchat, anders weer wat gold
. Gelukkig heb ik al wel veel van de guns omdat ik de heavy lijn al heb gedaan
Victory!
Battle: Ensk zaterdag 7 juli 2012 21:30:56
Vehicle: AMX 13 90
Experience received: 1.882
Credits received: 41.782
Battle Achievements: Defender, Sharpshooter, Master Gunner, Mastery Badge: "I Class"
Hopelijk haal ik op tijd de batchat, anders weer wat gold
Als je van tank wisselt gebeurd er niks met je crew skills en het enige verschil tussen de verschillende skills is dat sommige perks zijn, die alleen werken als je ze op 100% hebt.
Lol, kijk nu de film Sahara met een M3 Lee tankTgR_KILLER schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 21:03:
Crew vraagje.
Shuttle st20g5
For Fuck Sakes
Afgelopen dagen 3 CW battles verloren door mensen die niet luisteren en verkeerd gaan ondanks 45min training. Nu zijn we zelfs onze HQ kwijt doordat er gerushcapped werd en een aantal van onze tanks niet teruggingen om te decappen.
Gisteren was het toppunt met een corner op de map waar 6 tanks van ons stonden waar we getrained hadden met 2............
Afgelopen dagen 3 CW battles verloren door mensen die niet luisteren en verkeerd gaan ondanks 45min training. Nu zijn we zelfs onze HQ kwijt doordat er gerushcapped werd en een aantal van onze tanks niet teruggingen om te decappen.
Gisteren was het toppunt met een corner op de map waar 6 tanks van ons stonden waar we getrained hadden met 2............
Hmm, waarschijnlijk ben ik wat 'late to the party', maar ik ben wel geinteresseerd geraakt in WoT.
Mocht iemand nog ergens een Invite code over hebben, word dat erg gewaardeerd.
Pentaxiaan
Invite code?.. je kan ook gewoon beginnen hoorSirNobax schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 22:26:
Hmm, waarschijnlijk ben ik wat 'late to the party', maar ik ben wel geinteresseerd geraakt in WoT.
dan wordt het zoeken naar de oorzaak.. zitten mensen op ts? heb je wel communicatie? luisteren ze er niet naar? is het duidelijk wie de "leider" is?. als je een hele clan hebt met mensen die niet luisteren dan kan je beter gewoon stoppen volgens mij ..wontcachme schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 22:16:
For Fuck Sakes
[ Voor 47% gewijzigd door TgR_KILLER op 07-07-2012 22:31 ]
Oorzaak: Mensen slapen en we hebben een shitload aan nieuwe mensen. Ook helpt het niet dat we elke dag 4 battles hebben en amper kunnen trainen normaal.TgR_KILLER schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 22:30:
[...]
dan wordt het zoeken naar de oorzaak.. zitten mensen op ts? heb je wel communicatie? luisteren ze er niet naar? is het duidelijk wie de "leider" is?. als je een hele clan hebt met mensen die niet luisteren dan kan je beter gewoon stoppen volgens mij ..
Leider is duidelijk, maar het lijkt alsof men gewoon niet oplet tijdens trainingen.
Wat ik altijd het duidelijkste vind werken is wanneer de TL per spelersnaam aangeeft wie naar welke positie gaat, mochten ze dan nog niet luisteren zou ik ze een flinke rage geven. Mocht het daarna NOG niet werken dan is het een kickwontcachme schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 22:16:
For Fuck Sakes
Oei, dat ziet er niet goed uit! Houden jullie het wel vol met AreaX daar in her noorden?wontcachme schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 22:37:
[...]
Oorzaak: Mensen slapen en we hebben een shitload aan nieuwe mensen. Ook helpt het niet dat we elke dag 4 battles hebben en amper kunnen trainen normaal.
Leider is duidelijk, maar het lijkt alsof men gewoon niet oplet tijdens trainingen.
Babs out!
Dont know. Anders maar eens ff teams smeden die elkaar aanvoelenfilipy23 schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 22:43:
[...]
Oei, dat ziet er niet goed uit! Houden jullie het wel vol met AreaX daar in her noorden?
Babs out!
Premium is inderdaad * 1.5.Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 20:47:
En premium is toch * 1.5 ? niet * 2 toch ?
Wat 3+ weken al niet met een clan kan doenwontcachme schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 22:16:
For Fuck Sakes
Maar dat is serieus wel zuur zeg, wordt even tijd dat de spelers goed toegesproken worden.
Dit had ik niet verwacht 
Victory!
Battle: Cliff Saturday, July 07, 2012 11:08:26 PM
Vehicle: Ferdinand
Experience received: 1,848
Credits received: 54,340
Battle Achievements: Mastery Badge: "Ace Tanker"
Victory!
Battle: Cliff Saturday, July 07, 2012 11:08:26 PM
Vehicle: Ferdinand
Experience received: 1,848
Credits received: 54,340
Shuttle st20g5
Pfff stelletje verslaafden... BBQ is koud afgelopen en nu alweer op het forum aan het posten...
Ik zit nog steeds vol......jammer dat ik weg moest om te werken....
Ik zit nog steeds vol......jammer dat ik weg moest om te werken....
Was zeer zeker geslaagd
Als je dat doet, switch da wel ff naar HE. Muurtje gaat even hard kapot (misschien zelfs harder door evt splash?) en kost meestal; maar de helft.ZenTex schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 12:10:
BBQ was inderdaad erg geslaagd ja. Was dat ik te veel op de gesprekken aan het letten was, anders had ik me nog wel wat voller gestouwd.
Victory!
Battle: Fjords zondag 8 juli 2012 11:57:25
Vehicle: Grille
Experience received: 3.144 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 40.879
Battle Achievements: Top Gun, Reaper, Mastery Badge: "Ace Tanker"
1e potje met de upgraded grille gun, moest een paar keer op point blank vechten.
Battle: Fjords zondag 8 juli 2012 11:57:25
Vehicle: Grille
Experience received: 3.144 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 40.879
Battle Achievements: Top Gun, Reaper, Mastery Badge: "Ace Tanker"
1e potje met de upgraded grille gun, moest een paar keer op point blank vechten.
[ Voor 7% gewijzigd door SgtPoen op 08-07-2012 12:09 ]
Hier zijn er meerdere, waaronder een mooiere m18 dan die.(die met foilage)Altijdgriep schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 23:47:
Klopt, ze hebben ook een eigen website: http://historicalrealism.blogspot.nl1shot1kill schreef op zondag 08 juli 2012 @ 12:23:
[...]
Hier zijn er meerdere, waaronder een mooiere m18 dan die.(die met foilage)
Sinds mirtankov die nieuwe layout heeft kan ik helaas geen ad-blocker meer gebruiken en zonder ad-blocker wil ik die site niet bezoeken....1shot1kill schreef op zondag 08 juli 2012 @ 12:23:
[...]
Hier zijn er meerdere, waaronder een mooiere m18 dan die.(die met foilage)

Iemand die een goede XVM config heeft?
Nadat ik een nieuwe versie van XVM had geinstalleerd had ik de vorige per ongeluk overschreven... en weet niet meer welke ik had...
Nadat ik een nieuwe versie van XVM had geinstalleerd had ik de vorige per ongeluk overschreven... en weet niet meer welke ik had...
Ik gebruik deze: http://www.curse.com/wot-mods/worldoftanks/wow-style-xvm
Erg fijn om aan alleen al de kleur iemand zijn rating te kunnen zien.
Erg fijn om aan alleen al de kleur iemand zijn rating te kunnen zien.
Ik had vanochtend de knoop doorgehakt na het spelen op de Patton van Quantor (nogmaals bedankt). Ik had de heavies van de USA tree al dus ik kon vanaf de M3 Lee unlocken en daarnaast had ik sommige upgrades al. Met 105.5k free exp hoefde ik maar ~20k exp te converten om met de T20 (tracks+turret) te kunnen beginnen. De crew van mijn T34 erop gezet en omgetrained, misschien had ik beter nieuwe crew kunnen pakken maar de crew zit nu al wel op de 3e skill.
Eerste impressie is heel erg goed! De teams waren echt heel stomzinning vandaag maar desondanks er toch mooi 69% mee gewonnen. De engine zit er inmiddels ook op en ik mis enkel wat exp (1 potje is genoeg) voor de radio. Daarna kan ik mooi beginnen voor de Pershing. Wel geniaal om met de T20 tier 9s en T110s langzaamaan te mollen, helaas was in dat soort potjes onze top tier natuurlijk nergens te bekennen of reeds dood.
Eerste impressie is heel erg goed! De teams waren echt heel stomzinning vandaag maar desondanks er toch mooi 69% mee gewonnen. De engine zit er inmiddels ook op en ik mis enkel wat exp (1 potje is genoeg) voor de radio. Daarna kan ik mooi beginnen voor de Pershing. Wel geniaal om met de T20 tier 9s en T110s langzaamaan te mollen, helaas was in dat soort potjes onze top tier natuurlijk nergens te bekennen of reeds dood.
Victory!
Battle: Erlenberg zondag 8 juli 2012 21:58:49
Vehicle: M18 Hellcat
Experience received: 2.152 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 30.073
Nog maar een ace erbij
Ik had zoiets pak de hellcat er even bij voor de daily. 5 kills
Battle: Erlenberg zondag 8 juli 2012 21:58:49
Vehicle: M18 Hellcat
Experience received: 2.152 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 30.073
Nog maar een ace erbij
Zo heb je aan het begin van de week 10 miljoen, zo heb je aan het eind van de week een batchat en een is-7!
Lekker slapen vandaag
Ow, en hartelijk dank aan Mab en PP voor de platoons. Een winstreak van 20 games op een rij is niet mals!
Babs out!
Lekker slapen vandaag
Ow, en hartelijk dank aan Mab en PP voor de platoons. Een winstreak van 20 games op een rij is niet mals!
Babs out!
[ Voor 26% gewijzigd door filipy23 op 08-07-2012 22:13 ]
@ Psychoclown...de T20 is een heerlijke medium heb daar altijd met veel plezier kills mee gemaakt.
Heb met die tank ineens een heleboel maps op een andere manier leren kennen omdat ik hele nieuwe plekjes vond waarvandaan ik de enemy kan pesten.
De Pershing is weer wat trager tenminste zo voelt hij wel maar je bent wel wat wendbaarder....
Vind de Amerikaanse mediums toch wel lekker spelen...
@ Superbabs.....ben jaloers op jouw winstreak...heb de laatste 4 dagen alleen maar losses...ben alweer terug op 56% winnrate...
Heb met die tank ineens een heleboel maps op een andere manier leren kennen omdat ik hele nieuwe plekjes vond waarvandaan ik de enemy kan pesten.
De Pershing is weer wat trager tenminste zo voelt hij wel maar je bent wel wat wendbaarder....
@ Superbabs.....ben jaloers op jouw winstreak...heb de laatste 4 dagen alleen maar losses...ben alweer terug op 56% winnrate...

Dan moet je bij mij in een platoon komen spelen he@ Superbabs.....ben jaloers op jouw winstreak...heb de laatste 4 dagen alleen maar losses...ben alweer terug op 56% winnrate...
Los daarvan, ik denk dat die winstreak eerder een compensatie was voor de zondagmiddag. Die was redelijk beroerd. We zullen het zo zien op planetwot.com. De stats zijn er meestal rond half acht.
Je was er zefls na zaterdagavond nog niet achter dat je de Patton moet grinden ipv de 704?psychoclown schreef op zondag 08 juli 2012 @ 18:55:
Ik had vanochtend de knoop doorgehakt na het spelen op de Patton van Quantor (nogmaals bedankt). Ik had de heavies van de USA tree al dus ik kon vanaf de M3 Lee unlocken en daarnaast had ik sommige upgrades al. Met 105.5k free exp hoefde ik maar ~20k exp te converten om met de T20 (tracks+turret) te kunnen beginnen. De crew van mijn T34 erop gezet en omgetrained, misschien had ik beter nieuwe crew kunnen pakken maar de crew zit nu al wel op de 3e skill.

Leuk weekendje WoT gehad,
Veel met vk3601 gespeeld. Fijne tank is dat toch, ga het kreng elite maken en word dan mijn money grinding tank. Redelijk goedkoop om mee te spelen en ja kan er toch aardig mee verdienen.
Ook dit weekend mijn Tiger behaald, heb nu al de turret en topgun, nu de nieuwe suspension en engine nog. Daarna doorwerken voor de King Tiger.
Ook veel platoons gedaan met GoT en ook mijn 1e Tank Companies fights. Heel interessant en heel leuk om zo te spelen. Veel leuker dan randoms.
Was erg gezellig op GoT TS3 en mijn clan leden hebben mij al aardig wat geleerd!
Veel met vk3601 gespeeld. Fijne tank is dat toch, ga het kreng elite maken en word dan mijn money grinding tank. Redelijk goedkoop om mee te spelen en ja kan er toch aardig mee verdienen.
Ook dit weekend mijn Tiger behaald, heb nu al de turret en topgun, nu de nieuwe suspension en engine nog. Daarna doorwerken voor de King Tiger.
Ook veel platoons gedaan met GoT en ook mijn 1e Tank Companies fights. Heel interessant en heel leuk om zo te spelen. Veel leuker dan randoms.
Was erg gezellig op GoT TS3 en mijn clan leden hebben mij al aardig wat geleerd!
Zoals ik Appel over de Pershing en Patton hoorde en wanneer ik ze ingame zag had ik wel een idee over de gameplay die ik kon verwachten, meer raakvlak met de E50. De Patton van Quantor was de doorslag, heerlijk 3 potjes gespeeld waarvan 2 gewonnen (en die 3e verloren door een faalteam).shockwae schreef op maandag 09 juli 2012 @ 00:05:
@ Psychoclown...de T20 is een heerlijke medium heb daar altijd met veel plezier kills mee gemaakt.
Bij mij ging het niet zoooo slecht maar het was wel bar en boos!@ Superbabs.....ben jaloers op jouw winstreak...heb de laatste 4 dagen alleen maar losses...ben alweer terug op 56% winnrate...
Gefeliciteerd babs met je IS7
Onderbuik gevoel zegt niet alles en omdat de T54 van Zimmer wel ok-ish speelde (vond de T-50-2 wel erg geniaal trouwensUser.tmp schreef op maandag 09 juli 2012 @ 08:13:
[...]
Je was er zefls na zaterdagavond nog niet achter dat je de Patton moet grinden ipv de 704?![]()
De Patton en Pershing zijn eigenlijk berggeiten met een kanon er bovenoppsychoclown schreef op maandag 09 juli 2012 @ 09:07:
[...]
Zoals ik Appel over de Pershing en Patton hoorde en wanneer ik ze ingame zag had ik wel een idee over de gameplay die ik kon verwachten, meer raakvlak met de E50. De Patton van Quantor was de doorslag, heerlijk 3 potjes gespeeld waarvan 2 gewonnen (en die 3e verloren door een faalteam).
[...]
Bij mij ging het niet zoooo slecht maar het was wel bar en boos!
Gefeliciteerd babs met je IS7
[...]
Onderbuik gevoel zegt niet alles en omdat de T54 van Zimmer wel ok-ish speelde (vond de T-50-2 wel erg geniaal trouwens) wilde ik des te meer een rondje of 3-4 in een Patton doen
Moet ooit nog wel een keer de E-50 proberen
Heb van het weekend het 90mm kanon weer eens vervangen door de 100mm op mijn Lorraine. Mijn speelstijl is denk ik iets veranderd en miste iets met de 90mm. De 4 sec reload en de +/- 47sec drum reload van dan de 100mm zijn nasty, maar ik ben er nu aan gewend en het gaat erg lekker.
Het heeft nu minder zin om vooruit te sprinten naar een goede snipping plek, als je namelijk een andere tank tegen komt ben je het haasje omdat je drum nog niet geladen is. Nu dus eerst een beetje snippen/support en vervolgens mee optrekken of als er duidelijk gaten in de verdediging zijn, hierdoor heen naar achter de vijandelijke linies rijden en daar wat herrie schoppen.
Nog een paar daagjes en dan heb ik de Bat, ben trouwens wel benieuwd hoe ze de Lorraine gaan buffen als tier 9.
Het heeft nu minder zin om vooruit te sprinten naar een goede snipping plek, als je namelijk een andere tank tegen komt ben je het haasje omdat je drum nog niet geladen is. Nu dus eerst een beetje snippen/support en vervolgens mee optrekken of als er duidelijk gaten in de verdediging zijn, hierdoor heen naar achter de vijandelijke linies rijden en daar wat herrie schoppen.
Nog een paar daagjes en dan heb ik de Bat, ben trouwens wel benieuwd hoe ze de Lorraine gaan buffen als tier 9.
Shuttle st20g5
RoF en hitpoints waarschijnlijk. De batchat heeft een drumreload van ongeveer 38 seconden, tegenover de 49 seconden van de Lorraine. Vermoedelijk heeft een tier IX Lorraine straks ook een reload van minder dan 40 seconden.
Ja idd lijkt mij gewoon dat ze em 400 hp bijgeven, de reload verkorten naar 40sec ongeveer en mss de aimtime wat omlaag halen. Want na de vorige nerf vind ik het behoorlijk belachelijk op de lorraine. Ik heb VS en die twee crewskills die helpen met accuratie omhoog te krijgen en ik vind het nog belachelijk hoe lang de aimtime is tot de beste accuratie.
Verder hoeft er niet veel gedaan te worden aan de lorraine denk ik.
Nu ik ook begonnen ben om voor 7.5 de batchat te halen ben ik begonnen mij een elite 13 90. Nu 15 potjes verder weet ik nog niet wat ik ervan moet denken. Als je gedurende de eerste 6 minuten wordt gespot, ben je redelijk de lul
. Daarna als er gaten vallen is het awesome. vaak. Heb nu alleen al 5x gehad dat ik in één minuut dood was doordat ik een kleine scoutrun deed en getracked+gekilled werd door iets dat ik niet kon zien ondanks coated optics......
Ik ben net zoals Psycho onderweg naar de Patton, helaas gaat dat bij mij minder snel omdat ik geen premium heb. Ondertussen de T20 volledig upgraded en iets van 30k xp op staan. Ik ga er niet vanuit dat ik voor 7.5 de patton heb, maar ik ga de goede kant op 
De T20 zelf is zoals eerder gezegt een grappig tankje. Ik kon er toch een E100 mee trollen door te tracken, voor zijn gun uit te blijven rijden en uiteindelijk de finishing kill mee te doen. Very nice tank indeed!
De T20 zelf is zoals eerder gezegt een grappig tankje. Ik kon er toch een E100 mee trollen door te tracken, voor zijn gun uit te blijven rijden en uiteindelijk de finishing kill mee te doen. Very nice tank indeed!
Ik heb de lorraine alleen maar na de nerg gespeeld. 215 potjes, 165 wins. Prima tank zou ik zeggen. Maar ik denk dat hij voor Tier 9 gewoon de stats van de BC nu krijgt.Joindry schreef op maandag 09 juli 2012 @ 10:16:
Ja idd lijkt mij gewoon dat ze em 400 hp bijgeven, de reload verkorten naar 40sec ongeveer en mss de aimtime wat omlaag halen. Want na de vorige nerf vind ik het behoorlijk belachelijk op de lorraine. Ik heb VS en die twee crewskills die helpen met accuratie omhoog te krijgen en ik vind het nog belachelijk hoe lang de aimtime is tot de beste accuratie.
Ik heb het gehad met dat onding wat ze de lorraine noemen. Mooie kandidaat voor een free exp, ben al begonnen met sparen op mijn tiers 9 en 10 heavy.filipy23 schreef op maandag 09 juli 2012 @ 10:35:
[...]
Ik heb de lorraine alleen maar na de nerg gespeeld. 215 potjes, 165 wins. Prima tank zou ik zeggen. Maar ik denk dat hij voor Tier 9 gewoon de stats van de BC nu krijgt.
Mijn winrate is ook helemaal niet slecht met de Lorraine, maar ik vind em gewoon niet heel prettig om mee te spelen. De KV-3 vond ik destijds heel leuk om mee rond te trollen, mijn winrat daarmee is wel op 49% blijven steken denk ik. Eigenlijk zou hij toch wat meer HP moeten krijgen dan de huidige BC, gezien zijn profiel.De BC kan je wel eens missen als je erop schiet, de lorraine kan een schuur wegstoppen in de schaduw van zijn zijprofiel.filipy23 schreef op maandag 09 juli 2012 @ 10:35:
[...]
Ik heb de lorraine alleen maar na de nerg gespeeld. 215 potjes, 165 wins. Prima tank zou ik zeggen. Maar ik denk dat hij voor Tier 9 gewoon de stats van de BC nu krijgt.
Het enige voordeel van de lange aimtime is dat mijn bino's al werken tegen de tijd dat de mijn gun is geaimed
Maar ja, voor mij blijft de grootste frustratie de 49sec reload.
Voor CW's heb ik de heavies wel, medium spelen vind ik sinds de E50 hartstikke leuk maar ik voel niet echt een behoefte een CW capabele medium te bezittenAppel schreef op maandag 09 juli 2012 @ 09:41:
[...]
De Patton en Pershing zijn eigenlijk berggeiten met een kanon er bovenopIk vind deze USA heavies leuker in publics dan bijvoorbeeld de T-54, puur omdat ze beter all-round zijn. Maar in companies/clan wars gaat er niks boven de Russische medium. Net even dat beetje sneller, veel lager profiel en net wat meer tandvlees om langer te blijven leven.
Moet ooit nog wel een keer de E-50 proberen
Mediums in CW's zijn ook super leuk hoor. Net even dat heuveltje over peeken, 8 a 9 tanks op zien lichten welke vervolgens een enorme arty barrage te verwerken krijgen. Een scout afsnijden/rammen voordat deze je basis in crossed. Lekker op jacht gaan naar arty met zijn 2'en. Ik speel meer T-54 in CW dan heavypsychoclown schreef op maandag 09 juli 2012 @ 10:59:
[...]
Voor CW's heb ik de heavies wel, medium spelen vind ik sinds de E50 hartstikke leuk maar ik voel niet echt een behoefte een CW capabele medium te bezitten
Vind een beetje spotten en rondcrossen leuker als het grootste deel van 15 minuten op een hoekje staan campen, maar dat kan ook in het verschil van tactiek(en) zitten
Ik hoop dat de e50 nog steeds leuk blijft na de transmission "nerf". Kan je het mij laten weten want mijn volgende keus was de KT of de E50, zij worden allebei geraakt door de zogenaamde historisch correcte aanpassing van de transmission.psychoclown schreef op maandag 09 juli 2012 @ 10:59:
[...]
Voor CW's heb ik de heavies wel, medium spelen vind ik sinds de E50 hartstikke leuk maar ik voel niet echt een behoefte een CW capabele medium te bezitten
flickr - WOT Profile - Game PC
Vond het wel grappig tijdens randoms met mijn Tiger dit weekend, mensen maar klagen dat mijn ik mijn Tiger als support gebruik en wat meer afstand hou en liever snipe.
Berichten als: 'OMG IDIOT YOU ARE NOT A SNIPER' etc etc ... Volgens mij denken sommige mensen dat elke heavy als frontline tank gebruikt moet worden. Beetje jammer toch.
Heb wel een paar keer geprobeerd met Tiger, maar alleen als ik top tier ben wil het echt lukken om de Tiger als frontline tank te gebruiken.
Berichten als: 'OMG IDIOT YOU ARE NOT A SNIPER' etc etc ... Volgens mij denken sommige mensen dat elke heavy als frontline tank gebruikt moet worden. Beetje jammer toch.
Heb wel een paar keer geprobeerd met Tiger, maar alleen als ik top tier ben wil het echt lukken om de Tiger als frontline tank te gebruiken.
Mja ik speel de E50 dan ook enkel recreatief om gewoon lekkere potjes mee te hebbenAppel schreef op maandag 09 juli 2012 @ 11:16:
[...]
Mediums in CW's zijn ook super leuk hoor. Net even dat heuveltje over peeken, 8 a 9 tanks op zien lichten welke vervolgens een enorme arty barrage te verwerken krijgen. Een scout afsnijden/rammen voordat deze je basis in crossed. Lekker op jacht gaan naar arty met zijn 2'en. Ik speel meer T-54 in CW dan heavy
Vind een beetje spotten en rondcrossen leuker als het grootste deel van 15 minuten op een hoekje staan campen, maar dat kan ook in het verschil van tactiek(en) zitten
No problemoQuantor schreef op maandag 09 juli 2012 @ 15:00:
Graag gedaan PsychoclownVond het ook erg leuk om een E50 en vooral die AMX 50B te proberen.
Ja hoor, ik merk er niet bijzonder veel van. Schiet sowieso maar erg weinig in de fik maar wat nu wel ietsjes vaker gebeurd is dat de motor geraakt wordt. Nog steeds een onwijs fijne medGizzy schreef op maandag 09 juli 2012 @ 15:05:
[...]
Ik hoop dat de e50 nog steeds leuk blijft na de transmission "nerf". Kan je het mij laten weten want mijn volgende keus was de KT of de E50, zij worden allebei geraakt door de zogenaamde historisch correcte aanpassing van de transmission.
Ik ben nu inmiddels op de 29 potjes met de T20 aanbeland en samen met Haast en deels PanzerPunisher hebben we een aantal mooie potjes gehad (ondanks de vele noobs)! De radio zit er inmiddels ook op en alweer 14-15k op weg naar de Pershing. Met zo'n 1000+ average exp schiet het net zo op als toen ik de T29 begonnen was, speelt gewoon heerlijk weg
Dat had ik dus ook een keer met mijn Ferdi. Was op Malinovka defence, ik blijf lekker met mijn Ferdi op de heuvel achter een bosje staan snipen. Komt er commentaar van een Jagdtiger die helemaal vooraan in de frontlinie stond. Ik was een dikke noob, ik wist niet hoe ik moest spelen, etc etc. Juist.dynosu schreef op maandag 09 juli 2012 @ 15:31:
Maargoed, als zij zeggen dat ik als een noob speel, dan ga ik toch als een noob spelen? Ik ben plankgas de heuvel afgereden en vol op de vijand af. Binnen een paar seconden was ik dood. Vond mijn team niet zo leuk, maar ja, ga me dan niet uitschelden als een noob. Stelletje prutsers.
Mja ik dacht bij me zelf, lul maar. Vond het wel best en bleef gewoon me ding doen. Als iemand van GoT wat zegt luister ik wel, maar de random n00bs kunnen het dak op. Ben zelf niet grandioos maybe, maar ik research wat een tank kan en moet altijd. En ook veel tips ontvangen op TS3 en forum. Dus ik vond het wel goedUser.tmp schreef op maandag 09 juli 2012 @ 15:51:
[...]
Dat had ik dus ook een keer met mijn Ferdi. Was op Malinovka defence, ik blijf lekker met mijn Ferdi op de heuvel achter een bosje staan snipen. Komt er commentaar van een Jagdtiger die helemaal vooraan in de frontlinie stond. Ik was een dikke noob, ik wist niet hoe ik moest spelen, etc etc. Juist.
Maargoed, als zij zeggen dat ik als een noob speel, dan ga ik toch als een noob spelen? Ik ben plankgas de heuvel afgereden en vol op de vijand af. Binnen een paar seconden was ik dood. Vond mijn team niet zo leuk, maar ja, ga me dan niet uitschelden als een noob. Stelletje prutsers.
Af en toe moet je ook wat stoms proberen, soms pakt het namelijk nog best wel goed uit. En het gaat erom dat jezelf fun hebt. Meeste mensen leren ook het beste door een stomme fout te maken. Lekker crossen met je arty in de frontlinie, gegarandeerd leuke resultaten las het werkt.dynosu schreef op maandag 09 juli 2012 @ 15:54:
[...]
Mja ik dacht bij me zelf, lul maar. Vond het wel best en bleef gewoon me ding doen. Als iemand van GoT wat zegt luister ik wel, maar de random n00bs kunnen het dak op. Ben zelf niet grandioos maybe, maar ik research wat een tank kan en moet altijd. En ook veel tips ontvangen op TS3 en forum. Dus ik vond het wel goed
Het blijft gokken, heeft de tegenstander deze flank open gelaten en kan ik door crossen of kom ik in een vangnet terecht en wordt ik kansloos afgeschoten.
Ja soms moet je een risico nemen. Maar als er 3 IS-en aan de andere kant van een passage staan, wacht ik liever af tot ze in mijn range komen met een Tiger. Kreng is vrij snel wat modules kwijt en als ze de goede modules raken is het zo voorbij.
Maar met de topgun van de tiger kan ik van afstand toch aardig wat schade aanrichten.
Heb ook wel 1 of 2x een risico genomen, in mijn 1e potje ooit deed ik ook wat stupide dingen. Maar pakte leuk uit, 1e fight gelijk 4 kills met tiger en een mastery badge III.
Maar met de topgun van de tiger kan ik van afstand toch aardig wat schade aanrichten.
Heb ook wel 1 of 2x een risico genomen, in mijn 1e potje ooit deed ik ook wat stupide dingen. Maar pakte leuk uit, 1e fight gelijk 4 kills met tiger en een mastery badge III.
Ik zit een beetje in een dubio. Heb nu een stuk of 7 a 8 tanks, maar loop steeds vaker tegen het probleem aan dat de tank al lang geresearched is maar ik het geld er nog niet voor heb. Nu weet ik/valt mij op, dat de hogere tiers die ik heb, de kv3 bijvoorbeeld, relatief hoge kosten hebben. Hierdoor is de winst sowieso laag en bij verlies zelfs negatief. Maar de kv1 en su85 bijvoorbeeld zijn dan weer een stuk consistenter in het geld verdienen.
Nu ben ik tot de conclusie gekomen dat ik wel gewoon wat tanks moet verkopen om door te kunnen, kan immers niet alles houden natuurlijk, maar wat is wijsheid? Mij lijkt het volgende het meest logisch: Houd de tier 5's: kv1 su85, verkoop de andere tanks als je een tier hoger gaat.
Hoe doen jullie dit?
Nu ben ik tot de conclusie gekomen dat ik wel gewoon wat tanks moet verkopen om door te kunnen, kan immers niet alles houden natuurlijk, maar wat is wijsheid? Mij lijkt het volgende het meest logisch: Houd de tier 5's: kv1 su85, verkoop de andere tanks als je een tier hoger gaat.
Hoe doen jullie dit?
Mijn ervaring bij (bijna) alles onder tier 8: Klaar ermee? Verkopen! Je speelt hem toch nooit meer. En hoe ik mijn credit problemen oplos? Premium, Lowe, T34 en een T-14all killer schreef op maandag 09 juli 2012 @ 16:37:
Ik zit een beetje in een dubio. Heb nu een stuk of 7 a 8 tanks, maar loop steeds vaker tegen het probleem aan dat de tank al lang geresearched is maar ik het geld er nog niet voor heb. Nu weet ik/valt mij op, dat de hogere tiers die ik heb, de kv3 bijvoorbeeld, relatief hoge kosten hebben. Hierdoor is de winst sowieso laag en bij verlies zelfs negatief. Maar de kv1 en su85 bijvoorbeeld zijn dan weer een stuk consistenter in het geld verdienen.
Hoe doen jullie dit?
Dit topic is gesloten.