Wat ik begrijp is dat hij net de modules van de Ferdi heeft onderzocht en nu aan de grind voor de JT gaat beginnen.
Heb je de JT nog niet volledig onderzocht dan gaat er ook
geen xp van je Ferdi naar je JT na de patch.
Is je Ferdi elite inclusief JT researched dan wel.
Dit is meer een compensatie omdat de Duitse td tree niet word afgesplitst na de Ferdi maar nu dus doorgaat in 1 tree.
oosterhofjf schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 12:07:
pfff mijn panther 2 is vervloekt vandaag. Of voor de positieve mensen: jammer, ging wel heeeeeel erg goed.
pot4: lekkere pot. eerst een is8 afgemaakt daarna 2x 13 90 full health, is en t44 beschoten. arty kapot gemaakt en dan sta ik in de cap. Er was nog een arty over en ik dacht bij mezelf ik ga lekker cappen zonder risico. lekker lekker prima prima. Tot op 80 % ofzo komt een teamgenoot in mijn rug en schiet me kapot..... arghhhhh... wel 1600+ exp
zo dat lucht op

Ja die mensen vindt ik gewoon triest, omdat ze perse alles willen killen en dan diegene in de cap een shell doneren...
Appel schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 12:24:
Ik herinner nog wel op komarin hoor, de potjes die met 2 minuten werden gecapped. Hallo 400exp dubbel. Leuk dat mensen staan te cappen, alleen de gasten die de cap veilig houd die mag ook wel een kans krijgen hoor.
Wel een leuke teamkill gemaakt btw

Ik was op mijn T-54 op wide park aan het peeken met een IS-4, parkeert er in eens een 13-90 zich in mijn kont terwijl ik terug probeer te rijden.
Meneer heeft cruise control aan dus blijft duwen en duwen, ik knal hem af zodat ik veilig verder kan spelen. Begint hij mij toch te ragen in de chat. Vet grappig

Ja oke dat soort caps zijn zwaar klote met net 2 of 3 tanks uitgeschakeld en minimale damage kunnen doen cap al op 100%
Ikzelf ben geen fan van teamkills maar soms is het inderdaad noodzakelijk om je eigen tank te sparen, mits je met jouw tank meer voor het team kan betekenen.
Heb eens een voorval gehad op Fishermans Bay met mijn Pershing.
Ik stond in het midden en waar ik stond stond elke keer een T34 achter mij of tegen mij aan zodat ik elke keer geen kant op kon.
Kreeg mot met een IS-3 maar kon dus niet meer in hiding omdat hij mij blokte....ik dood en hij dus ook even later.....

[Voor 29% gewijzigd door ShockWave op 19-07-2012 12:42]