[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 28.892 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
themaxter schreef op zondag 01 juli 2012 @ 20:50:
[...]

Wel een reload van 15 seconden :X oftwel 4 shells per minuut...
Misschien dat er ventilation op kan maar sowieso een rammer ;)
patrickos85 schreef op maandag 02 juli 2012 @ 07:17:
Dat valt tegenwoordig mee. Of meer mensen hebben tegenwoordig een hitbox skin, of ze hebben een extra hersencel gekregen. In mijn T32 en T34 word wanneer ik hull down ben meer beschoten op mijn dome op de turret dat lukraak schieten.

En de T32 blijft een leuke en goede tank. _/-\o_
Ja net als de T29, die is echt te masterlijk voor woorden, niet voor niets veel gespeeld in mijn T32 (en ik speel er nog regelmatig in).

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 20:04
Zucht... Sommige mensen op de officiële forums verdienen echt een klap tussen de ogen. :/
Zo'n gast heeft 3 miljoen XP over voor een Panzer V/IV met de schmallturm... :F
En maar niet doorhebben dat dat gewoon een Panther is... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020

Vivaladen

SWC

shockwae schreef op maandag 02 juli 2012 @ 09:22:
Ik vermoed van niet kijk maar naar de artylike terugslagopvang welke stevig in de grond verankerd moet worden voor elk schot, turret cq gun naar de zijkant gedraaid en hij ligt bij elke schot op zijn kant...(in real life dan).
heb net even de concept art en bouwtekeningen bekeken van de pak 44 waffentrager en zag er duidelijk een affuit op met draai optie tussen het kanon en het onderstel,tevens poten ter verankering.

de standaard versie van de pak 44 staat op een kar met vier wielen en is ook draaibaar maar zoals je al zei : als je links of rechts gaat lopen schieten lig je op je gat met je kanon, deze werden dan ook voornamelijk in vaste posities defensief (verankerd in beton) gebruikt en op aanhanger vorm waar het schootsveld het toe liet (moet je denken aan afrika en de russiche toendra's)

in wot zal je waarschijnlijk al rijdend iemand aan gort kunnen schieten met je kanon volledig naar links of rechts gericht,armor waarden van het onderstel zullen ook wel niet om naar huis te schrijven zijn en dat in combinatie met het vrij lange profiel zal je toch wel dwingen om hem enkel frontaal in de achterhoede te gaan gebruiken als sniper/ondersteuning zoals het hoort
User.tmp schreef op maandag 02 juli 2012 @ 10:24:
Zucht... Sommige mensen op de officiële forums verdienen echt een klap tussen de ogen. :/
Panzer 4 heeft toch echt een totaal ander onderstel en loopwerk dan een panzer 5 (panther) hoor user ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Vivaladen op 02-07-2012 10:40 ]

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-07 15:58
Laatst tijd met maten ook weer begonnen met WOT. We spelen eigenlijk bijna nooit boven tier 8 meestal rond tier 5-6 omdat potje dan heel anders worden gespeeld. Mensen durven dan nog aan te vallen en zitten niet alleen te campen.

Maar we rijden nu alle 3 rond in een sherman met de snelste gun erop en dan gewoon de vijand irriteren door HE te gebruiken.
Al zoveel gevloek gehad in de chat over de HE spam (opzich logisch als 3 tanken met een rof van zo rond de 14 op je schieten.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

itsleon schreef op maandag 02 juli 2012 @ 10:39:
Laatst tijd met maten ook weer begonnen met WOT. We spelen eigenlijk bijna nooit boven tier 8 meestal rond tier 5-6 omdat potje dan heel anders worden gespeeld. Mensen durven dan nog aan te vallen en zitten niet alleen te campen.

Maar we rijden nu alle 3 rond in een sherman met de snelste gun erop en dan gewoon de vijand irriteren door HE te gebruiken.
Al zoveel gevloek gehad in de chat over de HE spam (opzich logisch als 3 tanken met een rof van zo rond de 14 op je schieten.)
kan je beter die Derp gun op je sherman gooien, schiet je wat sneller maar komt het wel wat harder aan haha
wil je echt harassen moet je de "Easy Eight" pakken met die M1A2 gun die penetreert ook best en is bliksemsnel,lekker rondjes draaien om een KV :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-06 20:50
Vivaladen schreef op maandag 02 juli 2012 @ 10:41:
[...]

kan je beter die Derp gun op je sherman gooien, schiet je wat sneller maar komt het wel wat harder aan haha
wil je echt harassen moet je de "Easy Eight" pakken met die M1A2 gun die penetreert ook best en is bliksemsnel,lekker rondjes draaien om een KV :P
Of je pakt een Jumbo met de M1A2 en bounced (als je random armor het toelaat) zelfs schoten van een is-3. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-06 21:02

ShockWave

Lost it somewhere

Vivaladen schreef op maandag 02 juli 2012 @ 10:37:
[...]

heb net even de concept art en bouwtekeningen bekeken van de pak 44 waffentrager en zag er duidelijk een affuit op met draai optie tussen het kanon en het onderstel,tevens poten ter verankering.

de standaard versie van de pak 44 staat op een kar met vier wielen en is ook draaibaar maar zoals je al zei : als je links of rechts gaat lopen schieten lig je op je gat met je kanon, deze werden dan ook voornamelijk in vaste posities defensief (verankerd in beton) gebruikt en op aanhanger vorm waar het schootsveld het toe liet (moet je denken aan afrika en de russiche toendra's)

in wot zal je waarschijnlijk al rijdend iemand aan gort kunnen schieten met je kanon volledig naar links of rechts gericht,armor waarden van het onderstel zullen ook wel niet om naar huis te schrijven zijn en dat in combinatie met het vrij lange profiel zal je toch wel dwingen om hem enkel frontaal in de achterhoede te gaan gebruiken als sniper/ondersteuning zoals het hoort

[...]

Panzer 4 heeft toch echt een totaal ander onderstel en loopwerk dan een panzer 5 (panther) hoor user ;)
De panzer V/IV waar User het over heeft is inderdaad eenPanzer V panther onderstel met een Panzer IV turret....

Afbeeldingslocatie: http://img819.imageshack.us/img819/6117/pzviv.jpg

Wat betreft de affuit met draaioptie die kan er best opzitten maar dan eerder een limiet van 45gr, heb het nooit gehad over een fixed gun, arty heeft ook een affuit met gelimiteerde draaioptie.
Dat je afbeeldingen ziet van de PAK 44 op 4 wielen is puur voor transport (ook de fameuze 88 werd vervoerd op 4 wielen) voor het gebruiksklaar maken moesten deze echter worden verwijderd...

Afbeeldingslocatie: http://www.missing-lynx.com/gallery/german/images/44R-2S.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door ShockWave op 02-07-2012 11:28 . Reden: plaatjes toegevoegd en wat gewijzigd ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

shockwae schreef op maandag 02 juli 2012 @ 11:12:
[...]

De panzer V/IV waar User het over heeft is inderdaad eenPanzer V panther onderstel met een Panzer IV turret....

Wat betreft de affuit met draaioptie die kan er best opzitten maar dan eerder een limiet van 45gr, heb het nooit gehad over een fixed gun, arty heeft ook een affuit met gelimiteerde draaioptie
Raar daar heb ik nog niet over gehoord, was dat wegens een gebrek aan reserve onderdelen ofzo dat ze er een Panzer 4 turret op hebben gegooid? vond panzer 4/5 al zo raar klinken aangezien er wel officieel een panzer 4 en een panzer 5 was maar die mix kende ik naast wot nog niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Ach er zijn wel meer tanks in WoT die nooit echt bestaan hebben of alleen als testplatform dienst hebben gedaan denk dan aan de M6A2E1 welke als testmodel voor de 105mm gun voor de T29 heeft gediend.
De panzer V/IV was mischien een early testmodel voor de Panzer V???
Kan hier echter op internet niks over terugvinden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Laatst online: 08-07 15:58
Vivaladen schreef op maandag 02 juli 2012 @ 10:41:
[...]

Speelde ook eerst met de Derp gun maar is te traag en doet niet zoveel damage.
Dus we spelen nu allemaal met of de M1A2 of M1A1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Voor de noob van het jaar wil ik jullie graag voorstellen aan: Guisgard.

Daar ga je toch spontaan van huilen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-07 19:50
Appel schreef op maandag 02 juli 2012 @ 07:15:
[...]
105 heeft prio, daarna de turret. De rest komt wel en is minder belangrijk :P Met de 90mm is het ook wel redelijk, maar met de 105 is het een goddelijke tank!
Dacht de turret nodig te hebben voor de 105 maar kan zijn dat ik scheef heb gekeken :P vanavond even nakijken dan.. anders inderdaad Tracks / Gun / motor / koepel. Tracks zijn sowieso nodig volgens mij aangezien met de standaard tracks hij aan zijn load limit zit.

Ik vond de M6 trouwens lekker omdat ik die zo goed als helemaal geupgrade had.. met de 90mm schoot ik alles aan gort wanneer ik top tank was helemaal als we in platoon speelde en beetje samenwerking hadden :P

Met de T29 bijna altijd tussen tier 8/9 tanks gezeten en met de 90mm is het dan net zo lastig als met de M6 met de 90mm :P

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-07 19:43
TgR_KILLER schreef op maandag 02 juli 2012 @ 12:21:
[...]

Dacht de turret nodig te hebben voor de 105 maar kan zijn dat ik scheef heb gekeken :P vanavond even nakijken dan.. anders inderdaad Tracks / Gun / motor / koepel. Tracks zijn sowieso nodig volgens mij aangezien met de standaard tracks hij aan zijn load limit zit.

Ik vond de M6 trouwens lekker omdat ik die zo goed als helemaal geupgrade had.. met de 90mm schoot ik alles aan gort wanneer ik top tank was helemaal als we in platoon speelde en beetje samenwerking hadden :P

Met de T29 bijna altijd tussen tier 8/9 tanks gezeten en met de 90mm is het dan net zo lastig als met de M6 met de 90mm :P
Gun en turret zijn sowieso de belangrijkste dingen die je op een heavy kan mounten. Met de 105 schiet je door de voorkant van tiers 8 en sommige 9's heen.

Nou.. sommige. E75 (rechte hoek onderplaats, anders commander copula), M103 (rechte hoek onderplaat, anders commander copula), IS-8 (waar niet >:) ) Echter is de andere tier 9 USSR wel een redelijk probleem dacht ik.

Toen ik de T29 reed heb ik zelfs met de 90mm een E75 vanuit hull-down op de knieen weten te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

shockwae schreef op maandag 02 juli 2012 @ 11:41:
Ach er zijn wel meer tanks in WoT die nooit echt bestaan hebben of alleen als testplatform dienst hebben gedaan denk dan aan de M6A2E1 welke als testmodel voor de 105mm gun voor de T29 heeft gediend.
De panzer V/IV was mischien een early testmodel voor de Panzer V???
Kan hier echter op internet niks over terugvinden.....
ooow verek! ik zie nu pas de plaatjes erbij (thuis) haha

nee had ook al ff gekeken naar die 4/5 want had er nog nooit over gehoord en ben een beetje een German panzer ww2 fanboy dus vandaar maar kan goed hoor! zijn zoveel testjes en combinaties van meerdere tanks (en nationaliteiten) op het slagveld geweest zonder dat het echt fatsoenlijk gedocumenteert is geweest (zie panther 2.... nooit echt (officieel)op het slagveld geweest maar wel panthers met panther 2 onderdelen)

ik ga btw bijna weer naar het Duitse panzer museum in munster, zal de foto's wel online zetten ergens voor de liefhebbers, staan een hoop leuke tankjes daar (mischien in het naseizoen naar het bovington museum in de UK)

(Editje : ook mensen in overloon bij de militracks en santa fe evenementen geweest? staat sinds 30 mei nu ook een M51 Super Sherman die hebben ze in bruikleen van een ander museum en is in 1945 gemaakt en deed dienst tot 1983, verschil met de normale shermans zijn wat bredere tracks en een dikker kannon,vergelijkbaar met het kanon van een centurion tank, museum zelf is zeker wel een bezoekje waard voor de liefhebbers :9~ )

Maar met die Pak 44 heb je me helemaal om hoor! die versie had ik net ook niet onder ogen maar onderstreept je punt in zn geheel chapeau! _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door Vivaladen op 03-07-2012 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-05 13:34
Fest schreef op zondag 01 juli 2012 @ 21:56:
[...]

Ik hoop niet dat die gun beschikbaar komt op een tier 7 tank. Veel te hoge penetratie en damage. Het zou de balans geen goed doen in ieder geval.
Werd deze ook geen premium? Daar heb ik geruchten over gehoord? Voor de rest wel nice wellicht, hoop alleen wel dat ie sneller gaat dan die franse prem TD zeg. Dat ding is gewoon te langzaam om ergens mee te kunnen doen, alles is al dood voordat je er bent.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Gizzy schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:31:
[...]

Werd deze ook geen premium? Daar heb ik geruchten over gehoord? Voor de rest wel nice wellicht, hoop alleen wel dat ie sneller gaat dan die franse prem TD zeg. Dat ding is gewoon te langzaam om ergens mee te kunnen doen, alles is al dood voordat je er bent.
mmm das een goeie..werde de nieuwe T7 toch in de nieuwe tree? (komt een TD tree bij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Ja dat dacht ik eerst dus ook, maar door de E100 verplaatsing boven de JT leek me dat weer onwaarschijnlijk en leken de geruchten me dus nog wat waarschijnlijker. Misschien eerst maar eens wachten op de nieuwe tree voordat we verkeerde aannames gaan doen.
Fest schreef op maandag 02 juli 2012 @ 12:15:

Dat die gast het nog gaaft vindt om te spelen, snap je toch niet?

[ Voor 41% gewijzigd door Gizzy op 02-07-2012 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
sorry dubbel post

[ Voor 97% gewijzigd door Gizzy op 02-07-2012 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Fest schreef op maandag 02 juli 2012 @ 12:15:

Haha met bijna een kwart van de van het aantal battles heb ik meer battles gewonnen dan hem :P
Zijn stats zijn wel echt slecht voor je ogen, ik denk dat hij beter bij de lage tiers en scouts kan blijven want daar haalt hij nog een winratio van 50%.
Gizzy schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:56:
[...]

Dat die gast het nog gaaft vindt om te spelen, snap je toch niet?
Tja zolang hij er plezier aan beleeft, beetje rondrijden en lol hebben.

Ik ben altijd redelijk fanatiek en rant ook genoeg wanneer er idiote dingen gebeuren maar achteraf gezien heb ik altijd veel plezier gehad. Wat je dan gedaan hebt? Rondgereden in een dikke tank in teamplay :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Weer een Ace Tanker erbij :) Ditmaal op mijn JagdPanther

Afbeeldingslocatie: http://mwreplays.com/replayimg/0915bba339382692905805670f67981c.png

Afbeeldingslocatie: http://i920.photobucket.com/albums/ad46/wsly24/World%20of%20Tanks/shot_006.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InGen10
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:34
Heey allemaal, ik ben pas begonnen met WoT en vraag me af of er een site is waar je kan zien wat de zwakke plekken per tank zijn, of is dat bij elke tank hetzelfde?

Ik heb namelijk best veel hits met bijvoorbeeld de U-11 op de KV1 die geen damage doet terwijl me dat geen klein kanonnetje lijkt :/

[ Voor 29% gewijzigd door InGen10 op 02-07-2012 15:24 . Reden: typo's ]

Fujifilm X-T5 | X-H1 | XF14mm f2.8 | XF16mm f1.4 | XF35mm f1.4 & f2.0 | XF56mm f1.2 | XF90mm f2.0 | XF18-55 f2.8-4 | Helios 44-2 58mm f2.0 | Viltrox 27mm f1.2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-07 09:49

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Om maar even in te springen op de Waffentrager discussie:
De Waffentragers hadden stuk voor stuk een traverse van 360°, behalve de 12.8cm K81/3 (Sf) L/55 en de 15cm sFH18/6 L/30 versies welke een traverse van 30° naar links en rechts hadden.

Snelheid en armour zijn inderdaad om te huilen.
Topsnelheid alle versies: 35 km/u

Armour (alle versies): (Front, Side, Rear, Top)
Superstructure: 20, 10, 10, 8
Hull:15, 10, 10, 8
Gun shield: 15, 10, open, open

(bron: Encyclopedia of German tanks of World War Two, P. Chamberlain en H. Doyle)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-07 19:24
Dat is dus genoeg armor om vallende herfstbladeren tegen te houden, maar als het flink gaat hagelen ben je alsnog je tank kwijt.

Dan hoop ik maar dat de guns een hoop goedmaken; dan krijg je gewoon glass-cannons en daarmee is best te spelen. Dat doe je met Franse tanks nu ook.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bountyhunter666
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09-01-2023
Update 7.5 Trailer!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Volgens mij rust er een vloek op de KV-4, kan er gewoon niet mee winnen.... 15 battles gespeeld en 4 gewonnen ermee :s

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
wsLy schreef op maandag 02 juli 2012 @ 16:48:
Volgens mij rust er een vloek op de KV-4, kan er gewoon niet mee winnen.... 15 battles gespeeld en 4 gewonnen ermee :s
Meh, kV-4 is een hele goede tank. Ik heb dat ding klappen zien opvangen die tier10 heavy's eerder kapot zouden krijgen.

Doorgaans ligt eerder het probleem bij de random factor en je teamgenoten.
Zelfs met een goed team kan je af en toe de verkeerde strategie hebben en verliezen.

Kijk eens bij 100 battles hoe de stand is, als je dan dezelfde ratio hebt doe je iets fout.

Had even hetzelfde gevoel bij mijn SU-100, maar die is nu aan het bijtrekken en gaat richting 45% winrate.
Zat in het begin alleen maar in potjes waarbij heavy's op alle TD spots gingen staan, zodat de TD's uit ellende maar gingen aanvallen. Je kon op sommige plekken alleen nog maar achter de heavy's staan.

[ Voor 20% gewijzigd door defiler1974 op 02-07-2012 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:22

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Die Guisgard moet toch gewoon een bot zijn, kan toch niet anders? of die zit gewoon naar TV te kijken terwijl hij speelt, zo semi idle spelen de hele tijd, pron op het ene scherm wot op het andere...

Dat videotje laat de nieuwe duitse tier 10 er toch ook niet zo stoer uitzien eigenlijk. Hij wordt continu geflankt door alle andere tanks, en die gun lijkt mij verdacht veel op een grotere versie van de e-100 fungun. Ik gok dezelfde damage, meer pen en hogere rof.
Mocht iemand daar stats over vinden, ik zou heel blij zijn mochten deze hier terecht komen.

[ Voor 4% gewijzigd door Joindry op 02-07-2012 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-07 00:10
Ben op dit moment niet thuis, dus game for time being met m'n netbook, gaat net op lage settings 1024x600.
Haal speelbare framerates van 15-25 fps.

Er is echter één uitzondering, en dat is de arty. Daarbij krijg ik zodra ik de arty modus (zodat je een map overview krijgt) met shift aanzet, ineens enorme fps drops tot vaak onder de 5fps. Weet niet of dit ineens zo zwaar is voor mn pc, maar het wordt spontaan onspeelbaar. Ook schiet de ping ineens omhoog tot 500+. Het is me meer dan eens gebeurd dat ik het spel via taakbeheer uit moest zetten omdat het helemaal vast zat en ik er niets meer mee kon.

Ik vroeg me af of jullie ook merken dat het ineens minder lekker draait zodra je de arty modus ingaat, en of je misschien weet wat ik hieraan kan doen, aangezien het in normale modus wel speelbaar is.
Of is dit eigenlijk een bug die gewoon gefixt moet worden, misschien wel bij update 7.5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Staat mij bij dat ik daar juist meer fps heb, dus ik denk dat het een bug is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
Het is in ieder geval mooi k@# want nu kan ik dus mijn triple xp dagje niet lekker uitspelen met mn Sturmpanzer II. Halverwege stoppen en hopen dat we gewonnen hebben resulteert meestal in geen of bijna geen xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Joindry schreef op maandag 02 juli 2012 @ 17:57:
Dat videotje laat de nieuwe duitse tier 10 er toch ook niet zo stoer uitzien eigenlijk. Hij wordt continu geflankt door alle andere tanks, en die gun lijkt mij verdacht veel op een grotere versie van de e-100 fungun. Ik gok dezelfde damage, meer pen en hogere rof.
Mocht iemand daar stats over vinden, ik zou heel blij zijn mochten deze hier terecht komen.
Als een 17cm gun dezelfde damage heeft als een 15cm, dan is er iemand bij WG flink gek in zijn hoofd.
Men vermoed dat de damage rond de 950-1000 ligt, aangezien het dezelfde gun is die stock op de GW Tiger zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Pffff mijn AMX 13 90 is jinxed vandaag denk ik...nog geen potje mee gewonnen en 2 keer door eigen arty afgeschoten...neeee ik was niet aan het huggen..
Eerste keer op Siegfriedline sta naar de buitenzijde van de stad te schieten richting veld...voor mij op zo'n 50 meter staat een enemy T-44, een GW Panther besluit daar dus op te schieten maar vergeet even zijn trajoctory die niet hoog is en dat hij ongunstig in een kuiltje staat.
Boom..leverde me wel meer dan 4k aan compensatie op.
En nu net op Sandriver, encounter, spot op 150m een t29 en IS beide dikke damage gedaan en teruggetrokken naar de noordflank om daar verder te spotten en een andere 13 90 te slopen.
Daarna weer terugtrekken naar south omdat er een 4502A en tiger aankwamen op 100m ofzo.
Een M40 rijdt achteruit maar besluit toch op 1 van hun te schieten...helaas ik mocht de shell proberen te koppen...dus weer 3.6k compensatie bij kunnen schrijven en een LOSS AAAARRRGGGHHHH. terwijl we een voorsrpong hadden van 6 kills :'(

[ Voor 3% gewijzigd door ShockWave op 02-07-2012 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Andere mensen ook last ervan dat de M24 Chaffee (tier 5) altijd boven een tier 6 tank staat? Althans ingame in de lijst.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-07 06:45
Gizzy schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:56:
Ja dat dacht ik eerst dus ook, maar door de E100 verplaatsing boven de JT leek me dat weer onwaarschijnlijk en leken de geruchten me dus nog wat waarschijnlijker. Misschien eerst maar eens wachten op de nieuwe tree voordat we verkeerde aannames gaan doen
Je bedoelt de nieuwe trees die al op pagina 6 staan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
wsLy schreef op maandag 02 juli 2012 @ 20:18:
Andere mensen ook last ervan dat de M24 Chaffee (tier 5) altijd boven een tier 6 tank staat? Althans ingame in de lijst.
Wat heb je daar nu voor last van 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
MuFFIN 007 schreef op maandag 02 juli 2012 @ 20:41:
[...]

Wat heb je daar nu voor last van 8)7
Ik vind het nogal irritant :p En ben benieuwd of nog meer mensen hier problemen mee hebben of dat dit alleen bij mij voorkomt.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-07 11:52
wsLy schreef op maandag 02 juli 2012 @ 20:18:
Misschien omdat scouts hoger worden ingedeeld!?

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Knowuse schreef op maandag 02 juli 2012 @ 21:13:
[...]
Misschien omdat scouts hoger worden ingedeeld!?
Een tier 5 die boven tier 6 tanks in de lijst gezet wordt?

Check hier een screenshot ervan.
Afbeeldingslocatie: http://i920.photobucket.com/albums/ad46/wsly24/World%20of%20Tanks/shot_007.jpg

Zoals je kunt zien is de Chaffee boven een Tier 6 VK3001 geplaatst. Maar lijkt mij een bug?

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Nee is geen bug is al heel lang zo, heeft waarschijnlijk te maken met de matchmaking dat een tier 5 light hoger wordt ingedeeld in een potje dan een echte tier 6 medium.
Die tier 6 kan potjes krijgen tot en met tier 8 (ongeveer) en die light/scout tm tier 10.

Hmmm mijn eerste ragequitmomentje....bijna elke potje winkansen van 70 tot 80 procent en wat doet het team...??????? welk team waar zijn ze?????

Zitten ze zelf tv te kijken en mag papa/mama/broertje/zusje/huisdier/opa/oma/tante/oom/neef/nicht/buren/wat anders (doorhalen wat niet van toepassing is) achter de knoppen zitten ofzo......pffffffffffffff

Tijd voor een filmpje.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
wsLy schreef op maandag 02 juli 2012 @ 21:25:
[...]

Een tier 5 die boven tier 6 tanks in de lijst gezet wordt?

Check hier een screenshot ervan.
[afbeelding]

Zoals je kunt zien is de Chaffee boven een Tier 6 VK3001 geplaatst. Maar lijkt mij een bug?
Ze worden geordend aan de hand van de matchmaking. Met andere woorden, de Chaffee heeft slechtere/hogere matchmaking dan de 3001H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 420503

Daar issie weer:

Defeat
Battle: Prokhorovka maandag 2 juli 2012 21:57:57
Vehicle: AMX 13 75
Experience received: 481
Credits received: 10.918
Battle Achievements: Expert: U.S.S.R.

21 schoten in een ST-I. Nu alleen de Franse nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:49

Nox

Noxiuz

Iemand enig idee welke mod ik moet gebruiken om te zien hoeveel damage ik heb gedaan? Het is leuk voor hoofdrekenen maar ik heb wel wat anders aan mijn hoofd.

Als ik met mijn Ferdi op een E-75 schiet wil ik graag zien hoeveel damage ik exact heb gedaan. Niet de ingebakken oplossing van het aantal hitpoints en dan zelf na je schot berekenen hoeveel het was. Sommetjes van 1077 naar 582 oid zit ik niet echt op te wachten.

Erg nuttig is het niet, maar ik vind het gewoon mooi om te zien :P

Ik heb zo'n mod gehad (of het was klaarblijkelijk wel een standaard optie) en dan kreeg je netjes zon rood cijfertje boven enemy tanks of groene bij friendly's. Cijfertje was de damage :) En die ging dan vloeiend weg...

[ Voor 18% gewijzigd door Nox op 02-07-2012 22:16 ]

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Het is hard werken vanavond, veel verliezen, maar ook wat mooie overwinningen. Net eventjes gelachten, Ensk Encounter Map:
IS-7: already lost 10 games in a row.
IS-7: all ride to the flag and defend (op dat ogenblik had ik iets van je 11e verlies inc.)

Gelukkig waren er genoeg mensen slim genoeg om te blijven verdedigen, was er kwamen redelijk wat tanks die kant op. Nadat die IS-7 gekilled was, begon die over hoe mensen de map niet begrepen. Nadat we naar hun spawn hadden gepushed, konden we rustig de capture zone flanken. De IS-7 had z'n team toen niet eens bedankt dat de 11 battle een overwinning was.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Hmmz de mod-sectie in de OP is best wel outdated. Ik zoek me echt helemaal het rambam om iets voor elkaar te krijgen. Veel links lopen dood helaas. Voor als iemand zich verveelt en bij de tijd is... ik kom er niet meer uit :(

EDIT

Het is vooral de enorme tyfuszooi aan subfolders die je moet maken. Oudere mods van voor 7.1 hebben die subfolders er weer niet bij, moet je opzoeken etc. Of mods veranderen van naam en dat wordt weer nergens vermeld. Als er iemand is die tips weet voor iets wat simpel werkt zonder een enorme berg informatie erbij te zoeken is dat fijn. Ik ben nogal nieuw met mods en wil het een en ander testen maar voor je het geïnstalleerd hebt ben je een half uur verder. Waarom kan men niet gewoon een mapje mods maken en daar 1 file per mod in zetten en klaar :?

[ Voor 55% gewijzigd door Nox op 02-07-2012 23:19 ]

"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:41
Goh loop ik 4x mijn T-43 te vervloeken omdat ik keer op keer verlies en niet eens een daily kan scoren. Komt de volgende game ineens om de hoek zetten:

Victory!
Battle: Erlenberg maandag 2 juli 2012 23:09:23
Vehicle: T-43
Experience received: 4.539 (x3 for the first victory each day)
Credits received: 42.781

Die top gun blijft lekker. 1 on 1 met panther ook gewonnen :)

Kom zo wel in silver nood, heb Ferdi unlocked, E75, T-44 en S51 bijna... Eerst maar S51? Of is Ferdi een cashmaker.

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Ferdi is best wel een cashmaker met hét kanon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
NoxiuZ schreef op maandag 02 juli 2012 @ 23:29:
Ferdi is best wel een cashmaker met hét kanon.
Yep, vooral omdat de duitse td's daarvoor eigenlijk allemaal een wat mindere gun hebben.

Heb een ace om my Lorraine 40 t, voornamelijk omdat ik met 4% aan een IS-3 ontspante doordat hij mijn tracks raakte en dit geen damage deed _/-\o_
En omdat te vieren toch maar de tweede engine gekocht.

[ Voor 6% gewijzigd door Knowuse op 03-07-2012 01:10 ]

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
En Mummy's super sweet fourteen is door naar de halve finale na een 1-2 overwinning tegen Red Tide!

1:16e finale: Tegen het PTS team mochten we gratis door vanwege een no-show.
1:8e finale: Tegen RT was een moeilijke match, RT speelde extreem goed op Himmelsdorf met een hele lading T32's en AMX 50 100. Mummy ging kansloos ten onder.

Op Lakeville veranderde dat compleet. Hun franse tanks waren niet opgewassen tegen onze enorme arty barrages en het stond gelijk.

Op Prokorovka wisten onze scouts zich goed te verstoppen en de AMX 13 90's konden hun scouts effectief afstoppen. Arty wist de rest te doen en in totaal 12 kills te verzamelen in een 14 vs 14.

Man wat waren die gasten pissed :*)

Nogmaals hartelijk bedankt aan GOT voor de training sessie van afgelopen zondag!

http://www.esl.eu/eu/wot/company/cup_5/rankings/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Gratz.

Dit is weer een echt heel ander niveau dan de randoms ik in speel.
Appel schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 07:25:
En Mummy's super sweet fourteen is door naar de halve finale na een 1-2 overwinning tegen Red Tide!

1:16e finale: Tegen het PTS team mochten we gratis door vanwege een no-show.
1:8e finale: Tegen RT was een moeilijke match, RT speelde extreem goed op Himmelsdorf met een hele lading T32's en AMX 50 100. Mummy ging kansloos ten onder.

Op Lakeville veranderde dat compleet. Hun franse tanks waren niet opgewassen tegen onze enorme arty barrages en het stond gelijk.

Op Prokorovka wisten onze scouts zich goed te verstoppen en de AMX 13 90's konden hun scouts effectief afstoppen. Arty wist de rest te doen en in totaal 12 kills te verzamelen in een 14 vs 14.

Man wat waren die gasten pissed :*)

Nogmaals hartelijk bedankt aan GOT voor de training sessie van afgelopen zondag!

http://www.esl.eu/eu/wot/company/cup_5/rankings/

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Ik had gisteren tussen al mijn verliezen één leuk potje op mijn IS-3. Het was een encounter battle op die map met de spoorlijn in het midden, heuvel rechts en links alles open. Prokhodinges of zoiets. In het stadje net naast de spoorlijn schiet ik een Tiger II kapot. Terwijl ik naar boven rijdt om mijn teamgenoten daar te helpen. Komt de IS-7 van de tegenstander achter mij aan. We hebben daar zo'n 5 minuten rond de Tiger II gereden zonder dat hij mij wist af te schieten. Ondertussen werd heel zijn team weggeschoten. Altijd leuk als de top tier van de tegenstander tunnelvisie heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Sommige mensen ook.... Heb je 8 kills, de rest van het platoon 6, wordt je uitgemaakt voor noob. Door degene die je een minuut daarvoor afgeschoten hebt. :')

Screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://cloud-2.steampowered.com/ugc/1173435535756178321/0EA863AD96CF56530E230172DB71964B7647D516/

Replay:
Afbeeldingslocatie: http://mwreplays.com/replayimg/5d424320232ed2d4e5cebe374af6b346.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Knowuse schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 08:31:
Gratz.

Dit is weer een echt heel ander niveau dan de randoms ik in speel.

[...]
Dit is zelfs nog een niveau hoger als clan wars. Is echt super, super spannend! Een enkel foutje, bijvoorbeeld een beetje verkeerd staan achter een gebouw betekend 100% of 0% HP.

De setup van onze T32's waren ook wel leuk :P

Vents, Rammer en een Vstab
5 HE shells
Rest ACPR (Gold shells)

Large repair kit (50 gold, fixed alle kapotte/beschadigde modules 1x)
Large medi kit (50 gold, fixed alle crew members 1x)
Case of cola (50 gold, +5 crew skills.)

En dan heb ik ook nog eens 100% BiA op mijn crew, ik had het gevoel dat ze allemaal peper in hun reet hadden. Aimen, schieten, loaden, moven gaat allemaal zo..... vloeiend. Is echt een heerlijke setup om mee rond te rijden! :)

Gelukkig heb ik geen dode modules en/of crewmembers gehad. Ben er dus redelijk goedkoop van af gekomen door alleen de cola en wat shells te betalen.

Maar je weet dat je een ziekelijk goed team tegenover je hebt, dat net zoals jij al weken en weken aan het trainen is. En om dan te winnen, zo'n enorm lekker gevoel! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
User.tmp schreef op maandag 02 juli 2012 @ 10:24:
Vervolgverhaal:

Volgens die gast is de schmallturm op de Pz IV een ander dan op de Panther. Want die op de Pz IV heeft een andere naam! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

User.tmp schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 09:38:
[...]

Vervolgverhaal:

Volgens die gast is de schmallturm op de Pz IV een ander dan op de Panther. Want die op de Pz IV heeft een andere naam! :X
Jaa, en de VK A turm is ook compleet anders dan de Tiger II turm. Net als de VK B turm en die van de E-75.
:X

Ik ben net terug uit vakantie en merk dat ik maar even zal stoppen om met de grind om de E-50. Ik moet nog (geschat) 80k XP op mijn ferdi opdat ik direct naar de stug e-100 zou kunne gaan na de 7.5 . En de batchat moet ik nog 80k voor.

Betreffende de stug E-100
Zoals hiervoor gezegd door Nemean word de XP van je ferdi op de JT overgezet, indien je ferdi elite is.
Even schatten hoeveel Xp er dan op de ferdi moet staan opdat ik de JT kan overslaan. (lees niet kopen, wel researchen, gezien de ferdi elite moet zijn)
Ik denk dat de unlock voor tank na de gun zal komen in de treeline, zoals bij alle duitse TD's. Dus moet ik sowieso al 60k voor de gun, dan gok ik 185k voor de stug E-100 zelf. Dus met 245k XP op de ferdi hoop ik wel safe te zitten voor de switch. Nog mensen die hier over aan het nadenken zijn? Wss heb je dan (net als bij de E-100 nog eens 60k nodig voor de top gun)
Gokken nog mensen hier op een Rof van 4 en alfa van 1000. Ongeveer en dpm van 4k, hopelijk iets hoger. Als ik me niet vergis doet de JT er al 3,6 toch? Loopt de 7.5 al beta ergens trouwens? (kwestie ik weet hoeveel tijd ik nog heb :S)

Kan iemand zeggen of de batchat switch ook in de 7.5 zit? En hoe het zit met de modules. Zal dit gelijkaardig zijn als met de IS-4, de geresearchte op tier 9 zullen ook gedaan zijn op tier 10.

Ik heb nu al een potje op 15 gespeeld op 7.4 en ben niet echt fan van de nieuwe game modi. Ik had er eigenlijk geen nood aan.

Edit: mijn post wat meer leesbaar gemaakt :)

[ Voor 12% gewijzigd door Joindry op 03-07-2012 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Alles T10 meds en TD's zitten in 7.5, dus ook de Batchat switch. Wanneer 7.5 gaat komen? Geen idee, zal vanzelf wel een keer een test server komen.

Anyway, ik ben ook al aan het sparen voor de StuG E100, loop alleen wat achter op de rest hierzo. Ik zit nu op de Ferdi en ben aan het grinden voor de Jagdtiger. Ik kan hem al wel unlocken met free XP, maar dan kom ik nog 'wat' credits te kort. En voor de StuG E100 al helemaal, maar om die te krijgen kan ik mooi mijn Batchat verkopen. Ik vind die autoloaders niet meer zo lekker spelen.

Ik gok wel op een damage van 1000, maar een RoF van 4 wordt wel een beetje OP. Ik denk dat de DPM ongeveer gelijk blijft, aangezien de meeste T9 TD's een T10 heavy nu al redelijk snel de vernieling in helpen.

Anyway, net een lekker potje gehad. 9 kills in 1 van de grootste faaltanks in WoT.
Replay:
Afbeeldingslocatie: http://mwreplays.com/replayimg/b8086f32b54cf0e586f5f3871e066f38.png
Hoewel ik me toch wel een beetje gemeen voelde

[ Voor 11% gewijzigd door User op 03-07-2012 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Voor de credits zit ik ongeveer safe, ik heb nog een lege tiger P, vk A en IS-8 staan waar ik gewoon niet meer toe kom om mee te spelen.. Heb nu 3.5 ton staan, dus met verkoop van Ferdi (650k?) is haalbaar.
Mijn crew is nu al klaar, de tweede skill is vol en hebben al redelijk wat free crew xp staan om direct weer op 100% te staan.
Dan enkel nog de gewone Xp waar, 80k zeker niet onhaalbaar is met een moneymaker/deathdealer als de ferdi.

Betreffende de rof van 4, laten we 4 hopen met crew op 122%
Het enige waar ik dan wel angst voor heb zijn de 0 crits. Die worden dan wel heel duur. (tenzij de crit 3 modules en twee crewleden zouden meenemen natuurlijk :) )

wat betreft de fransen, echt lekker vind ik ze ook niet meer. Maar ze zijn gewoon nog steeds fun. Ik speel echt veel meer arcade met de Lorraine ivm een Ferdi. En een gratis T10 is altijd welkom.

[ Voor 12% gewijzigd door Joindry op 03-07-2012 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Wat voel ik mij nutteloos in mijn stock E-50.. daarnaast zit ik nu op een winrate van 30% :/

[ Voor 17% gewijzigd door rgras op 03-07-2012 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Leuk!.. lijkt me super leuk om te doen.. enkel zoals ik al vreesde draait het allemaal om alle gold shit die je ervoor moet kopen en heb toch weinig zin een hoop geld erin te investeren, ik kan dat beter gebruiken voor andere dingen xD

[ Voor 58% gewijzigd door TgR_KILLER op 03-07-2012 13:29 ]

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Laatst online: 15:52
Heb sinds gisteravond de Bat Chatillon 155 binnen. Heb echter nog niet de tracks en de de engine maar tot nu toe bevalt hij zeer goed. Doe ongeveer gemiddeld tussen de 400 tot 600 HP damage per schot. 4 schoten met reload van 4 sec ertussen. Volledige reload ongeveer 70 sec. Behalve dat hij snel is heeft hij ook beweegbare turret. Daardoor is de aiming ook retesnel. Kan hiermee dus ook in verlengde van obstakel staan en mijn turret 90 graden gedraaid waardoor ik na elk schot snel achter obstakel kan staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 10:58

themaxter

Bugged..

rgras schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:41:
Wat voel ik mij nutteloos in mijn stock E-50.. daarnaast zit ik nu op een winrate van 30% :/
Ik leef met je mee, ik heb m nu eindelijk bijna full-ops, op de laatste gun na, maar was om te huilen aan het begin....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
themaxter schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 14:02:
[...]

Ik leef met je mee, ik heb m nu eindelijk bijna full-ops, op de laatste gun na, maar was om te huilen aan het begin....
Gelukkig kan ik mijn E-75 gebruiken om de laatste motor vrij te spelen, dat kost nog zo'n 20.000XP. Voor de tracks heb ik nog 10.000XP nodig. Overigens ben ik volop aan het genieten van het verplaatsen van de motor, elke 3 potjes vliegt het ding wel in de hens.

[ Voor 13% gewijzigd door rgras op 03-07-2012 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Speciaal voor degene die zitten te springen om info over de StuG E100

Q&A van de Russische fora:
If you look at the Soviet and German TD tree branches, it turns out the "core competency" of the Soviet machines is alpha strike, while the Germans win out on accuracy and DPM. Object 268 will get the 152mm M64 while the JagdPz E-100 - the 17cm PaK 45. So the "core competencies" will flip around, the 268 will be DPM-ier while the JagdE-100 will have the biggest alpha among all TDs?

Yes, the competencies will flip around. Happens sometimes.
Met andere woorden, de E100 krijgt dus (enorme) alpha damage. :)

[ Voor 5% gewijzigd door User op 03-07-2012 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
NoxiuZ schreef op maandag 02 juli 2012 @ 23:12:
Hmmz de mod-sectie in de OP is best wel outdated. Ik zoek me echt helemaal het rambam om iets voor elkaar te krijgen. Veel links lopen dood helaas. Voor als iemand zich verveelt en bij de tijd is... ik kom er niet meer uit :(
Wanneer ik van de week weer tijd heb zal ik er even naar kijken :)
Overigens lijk jij JGSME nodig te hebben, link + tutorial zijn niet outdated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Laatst online: 14-02-2023
themaxter schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 14:02:
[...]

Amen, had gelukkig alle motors al geresearched en een flinke lading free XP, maar het was inderdaad een verschrikkelijke grind.
En dan heb je hem full ops, dan valt hij (imo) tegen, lekkere gun en leuke topspeed, maar daar houd het ook mee op. Gigantisch profiel/slechte camo, trage acceleratie het is het gewoon net niet.
Ik speel hem dan ook nog maar zelden en wanneer ik hem speel speel ik als support achter de heavies. winrate van 41% geloof ik :(.

Ik hoop de batchat nog eens te kunnen spelen want dat lijkt me de meest epische Top tier Med, geweldige gun, snel, low profile gewoonweg awesome op papier (en wat ik ervan in het veld zie)

[ Voor 14% gewijzigd door eL_Jay op 03-07-2012 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Ik heb na 7.4 op bijna al mijn tanks dat modules en crew snel kapot gaan, soms zelf meerdere tegelijkertijd.
rgras schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 14:13:
[...]

Gelukkig kan ik mijn E-75 gebruiken om de laatste motor vrij te spelen, dat kost nog zo'n 20.000XP. Voor de tracks heb ik nog 10.000XP nodig. Overigens ben ik volop aan het genieten van het verplaatsen van de motor, elke 3 potjes vliegt het ding wel in de hens.
edit: @eL_Jay zou je eigenlijk voor de volgend patch moeten doen, voordat de Bat tier 10 wordt, scheelt je een tier grinden.

[ Voor 11% gewijzigd door Knowuse op 03-07-2012 15:00 ]

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

NoxiuZ schreef op maandag 02 juli 2012 @ 22:15:
Iemand enig idee welke mod ik moet gebruiken om te zien hoeveel damage ik heb gedaan? Het is leuk voor hoofdrekenen maar ik heb wel wat anders aan mijn hoofd.

Als ik met mijn Ferdi op een E-75 schiet wil ik graag zien hoeveel damage ik exact heb gedaan. Niet de ingebakken oplossing van het aantal hitpoints en dan zelf na je schot berekenen hoeveel het was. Sommetjes van 1077 naar 582 oid zit ik niet echt op te wachten.

Erg nuttig is het niet, maar ik vind het gewoon mooi om te zien :P

Ik heb zo'n mod gehad (of het was klaarblijkelijk wel een standaard optie) en dan kreeg je netjes zon rood cijfertje boven enemy tanks of groene bij friendly's. Cijfertje was de damage :) En die ging dan vloeiend weg...
Ik dacth dat de ingame mod ook de damage liet zien wat je er afschoot...
Zoniet dan XVM gebruiken icm met dokan..zie je ook gelijk de effciency van de spelers....

XVM heb ik een kant en klare editie van klaarstaan welke instant werkt in 7.4 zonder geklooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
rgras schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 14:13:
[...]

Heb ik nog heel heel erg weinig gehad maar ik speel ook zonder fire extinguisher dus als ik al in de flik vloog was het meestal snel gedaan :)
eL_Jay schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 14:56:
[...]

Amen, had gelukkig alle motors al geresearched en een flinke lading free XP, maar het was inderdaad een verschrikkelijke grind.
En dan heb je hem full ops, dan valt hij (imo) tegen, lekkere gun en leuke topspeed, maar daar houd het ook mee op. Gigantisch profiel/slechte camo, trage acceleratie het is het gewoon net niet.
Ik speel hem dan ook nog maar zelden en wanneer ik hem speel speel ik als support achter de heavies. winrate van 41% geloof ik :(.

Ik hoop de batchat nog eens te kunnen spelen want dat lijkt me de meest epische Top tier Med, geweldige gun, snel, low profile gewoonweg awesome op papier (en wat ik ervan in het veld zie)
Niet iedereen zal elke tank even fijn vinden maar de E50 is toch wel erg super en ik ben een tijd terug hem steeds meer en meer gaan spelen (inmiddels zonder accelerate crew training). Zit nu ergens rond de 450 batles, 62% winrate, 980 average exp en 2350 average damage.
Wellicht moet je eens mee in een platoon met mij (en er waren nog 2 die graag met mij mee wilden in de E50).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
psychoclown schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 15:07:
[...]

Wellicht moet je eens mee in een platoon met mij (en er waren nog 2 die graag met mij mee wilden in de E50).
Ik wilde wel mee doen, maar heb gvd bijna geen tijd om te spelen de laatste tijd. Kans soms even 45min, maar dat is niet echt rond platoon tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

User.tmp schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 14:36:
Speciaal voor degene die zitten te springen om info over de StuG E100

Q&A van de Russische fora:

[...]

Met andere woorden, de E100 krijgt dus (enorme) alpha damage. :)
Ja, dit is inderdaad goed nieuws. Ik vraag me dan wel nog af wat de voorkant gaat bouncen. De E100 is nu niet exact de meest gevreeste tier 10 om langs voor aan te vallen... De obj is niet zo stevig voorin, maar onder een hoek durft ie wel eens bouncen en de t95 is vanop afstand gewoon op goed geluk schieten om een weakspot te raken. Die beiden hebben ook nog goede cammo. Ik denk niet dat de Stug E-100 het van cammo zal moeten hebben Die voorkant zal dus maar beter goed bouncen, of de alfa héél hoog zijn om dat goed te maken.

Ik vraag me trouwens ook af wat een HE shell zal doen. 1200-1300 hp? Zou altijd leuk zijn om een amx 90 of lorraine te kunnen oneshotten :P

Ik heb zulke hoge verwachtingen van dit ding dat ie bijna niet anders meer kan doen dan me teleurstellen.

[ Voor 5% gewijzigd door Joindry op 03-07-2012 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
TgR_KILLER schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:28:
[...]

Leuk!.. lijkt me super leuk om te doen.. enkel zoals ik al vreesde draait het allemaal om alle gold shit die je ervoor moet kopen en heb toch weinig zin een hoop geld erin te investeren, ik kan dat beter gebruiken voor andere dingen xD
Tjah... het gaat er ook om dat je gold wint. Als je geen motivatie hebt om die 'gold shit' te winnen dan kan je beter niet meedoen. Maar wij zijn de kwalificatie rondes door gekomen zonder gold te gebruiken, leverde ook al wat leuke winnings op in gold.

Je hoeft helemaal geen gold te gebruiken hoor, alleen wij houden ervan om onszelf een zo groot mogelijke kans op de win te geven. Maar wij hebben zelf ook al bewezen dat een team zonder gold van een team met gold kan winnen. In tegenstelling tot wat mening mensen denk is gold niet pay to win.

Je bent alleen minder afhankelijk van de wargaming bounce-generator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 10:58

themaxter

Bugged..

Gizzy schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 15:12:
[...]

Ik wilde wel mee doen, maar heb gvd bijna geen tijd om te spelen de laatste tijd. Kans soms even 45min, maar dat is niet echt rond platoon tijden.
Hier nog 1, wil ook wel is wat platoonen met dat ding, maar momenteel weinig tijd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-07 19:24
Appel schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 09:25:
[...]
Dit is zelfs nog een niveau hoger als clan wars. Is echt super, super spannend! Een enkel foutje, bijvoorbeeld een beetje verkeerd staan achter een gebouw betekend 100% of 0% HP.

[tekst]

Maar je weet dat je een ziekelijk goed team tegenover je hebt, dat net zoals jij al weken en weken aan het trainen is. En om dan te winnen, zo'n enorm lekker gevoel! :D
Heb je niet toevallig een replay van die battle?

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
BramSd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 15:33:
[...]

Heb je niet toevallig een replay van die battle?
Die heb ik verwijderd. Deze tactics zijn top secret :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Appel schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 15:45:
[...]

Zo top secret is Point'n'click toch niet? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Gizzy schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 15:12:
[...]

Ach een schrale troost misschien, ik heb vrijwel enkel tijd in het weekend maar dat is na aankomende donderdag bijna ongelimiteerd :+
Vast wel een keer een momentje te plannen!
themaxter schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 15:21:
[...]

Hier nog 1, wil ook wel is wat platoonen met dat ding, maar momenteel weinig tijd :(
Bovenstaande geldt dus ook voor jou ;)
Appel schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 15:45:
[...]

Vergeten te zeggen maar gefeliciteerd Appel, nette prestatie, ik ben trots op je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Joindry schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 15:16:
[...]

Ja, dit is inderdaad goed nieuws. Ik vraag me dan wel nog af wat de voorkant gaat bouncen. De E100 is nu niet exact de meest gevreeste tier 10 om langs voor aan te vallen... De obj is niet zo stevig voorin, maar onder een hoek durft ie wel eens bouncen en de t95 is vanop afstand gewoon op goed geluk schieten om een weakspot te raken. Die beiden hebben ook nog goede cammo. Ik denk niet dat de Stug E-100 het van cammo zal moeten hebben Die voorkant zal dus maar beter goed bouncen, of de alfa héél hoog zijn om dat goed te maken.
Will JagdPz E-100 have mobility and armor of roughtly the E-100? Especially the lower front plate...

Mobility will, of course, be poor.
Armor as on the historical E-100 and JagdTiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-06 20:25
Word wel over duitsers en USSR gepraat, maar ik zie op gathering niets over usa tanks. Niemand daar interesse in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Appel schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 15:20:
[...]

Tjah... het gaat er ook om dat je gold wint. Als je geen motivatie hebt om die 'gold shit' te winnen dan kan je beter niet meedoen. Maar wij zijn de kwalificatie rondes door gekomen zonder gold te gebruiken, leverde ook al wat leuke winnings op in gold.

Je hoeft helemaal geen gold te gebruiken hoor, alleen wij houden ervan om onszelf een zo groot mogelijke kans op de win te geven. Maar wij hebben zelf ook al bewezen dat een team zonder gold van een team met gold kan winnen. In tegenstelling tot wat mening mensen denk is gold niet pay to win.

Je bent alleen minder afhankelijk van de wargaming bounce-generator.
True.. zal ook wel zo zijn maar volgens mij wordt redelijk standaard aangenomen dat je gold enzo gebruikt.. maar sowieso is dat voor mij allemaal nog ver weg heb bij lange na nog niet de tanks en skills om ooit mee te doen met een clan war oid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

User.tmp schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 16:54:
[...]

Armor as on the historical E-100 and JagdTiger.
[...]
Wat moet ik me hierbij voorstellen? :o

Superstructure E-100 - Hull paper JT?

Of

Hull E-100 - Superstructure JT?

[ Voor 16% gewijzigd door TweakJerommeke op 03-07-2012 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Geen idee of dit 100% correct is:
Front Superstructure: 250/15
Front Upper Hull: 150/50
Front Lower Hull: 100/50
Side Superstructure: 80/25
Side Lower Hull: 80/0
Rear Superstructure: 80/5
Rear Lower Hull: 80/30
Superstructure Top / Bottom: 40/85
Upper Hull Top / Bottom: 40/90
Lower Hull Top / Bottom: 40-25/90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
psychoclown schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 16:42:
[...]

Vergeten te zeggen maar gefeliciteerd Appel, nette prestatie, ik ben trots op je ;)
Thanks! Ik zat net onze PM's over een switch tussen GOT2 en GOT te lezen, grappig hoe snel dat kan gaan :P
rgras schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 18:34:

[...]
Dat ziet er gelukkig al wat beter uit. Een 1000 alpha tank met Maus armour zou redelijk de balans breken in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

rgras schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 18:34:

[...]
Jammer dat de voorkant dus toch geen E-100 (vooral dat het om een E-serie gaat, dus in feite meer een E-75 andere uitvoering :D) hull stats heeft... doe dan de zijkanten van papier maken.

[ Voor 14% gewijzigd door TweakJerommeke op 03-07-2012 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
TweakJerommeke schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 18:41:
[...]

Jammer dat de voorkant dus toch geen E-100 hull stats heeft... doe dan de zijkanten van papier maken.
80mm zijarmor op T10 = papier.

Voor zover ik weet, krijgt het de oorspronkelijke E100 hull stats, en de Jagdtiger superstructure stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

User.tmp schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 18:56:
[...]

80mm zijarmor op T10 = papier.

Voor zover ik weet, krijgt het de oorspronkelijke E100 hull stats, en de Jagdtiger superstructure stats.
Is wel voldoende denk ik, alleen is het maar wat te hopen dan dat de gun depression wat meevalt, gezien je die lower plate toch maar beter wat zal wegsteken. Iets van 1700-1850 HP zal wss ook het totaal worden wss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
WG heeft ooit eens de statement gemaakt dat als je op het hoogste niveau wilt meedoen, dit je gold kost.
patrickos85 schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 17:09:
Word wel over duitsers en USSR gepraat, maar ik zie op gathering niets over usa tanks. Niemand daar interesse in?
Appel vertelde een paar posts naar boven nog over hun succes met de us tanks, verder staan er natuurlijk ook wat veranderingen in de duitse td lijn opstapel. Ook komen er tier 10 med en ik kijk wel uit naar de opvolger van de Patton, ben nu een beetje xp aan het sparen (Naast het levellen van de Lorriane).

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:41

Oxigeon

En zo is dat!

Ik ga de game vandaag ook nog eens instaleren. De vorige keer toen ik hem instaleerde zag ik helaas geen tanks rijden (ik zag wel de markers etc en de schaduw). De settings op low zetten hielp helaas ook niet. Hopelijk krijg ik de game daarmee dan aan de praat en mag ik misschien wel GoT Joinen.

EDIT: Heb zojuist een vraag gedaan bij GoT of ik alvast mag joinen.

[ Voor 10% gewijzigd door Oxigeon op 04-07-2012 09:00 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Joindry schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 18:58:
[...]

Is wel voldoende denk ik, alleen is het maar wat te hopen dan dat de gun depression wat meevalt, gezien je die lower plate toch maar beter wat zal wegsteken. Iets van 1700-1850 HP zal wss ook het totaal worden wss
Als ik me niet vergis heeft de JT nu al 1800hp, 1800 lijkt me dan ook het minimale. Gun depressie zou wel welkom zijn. Het liefst zover dat je de gun net niet op je front upper plate kan leggen en elevatie zou ook flink mogen zijn als je front lower plate hill down het verscholen. Geen beste positie maar soms toch handig. Voor de rest ben ik heteest benieuwd naar de mobiliteit. JT is al niet geweldig in vergelijking met object 704 en t30. Hoop niet dat het nog slechter wordt met de e100 stug. Hoe is de e100 eigenlijk in mobiliteit?

Wat betreft Amerikaanse tanks. Van het weekend een t32 gekocht en damn, die gaat lekker. Gisteren met eerste pot van de dag ace tanker gehaald. 4,5k exp en 65k credits plus nog dingen zoals mastergunner ed. Hij bevalt mij zeer goed moet ik zeggen. Hierna ga ik voor de KT om zo de gun voor de e50 vrij te spelen.

[ Voor 6% gewijzigd door Gizzy op 04-07-2012 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Gizzy schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 08:53:
[...]
Hij bevalt mij zeer goed moet ik zeggen. Hierna ga ik voor de KT om zo de gun voor de e50 vrij te spelen.
Ho! De middellange 10,5 van de KT past niet op de E-50!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

[...]

Als ik me niet vergis heeft de JT nu al 1800hp, 1800 lijkt me dan ook het minimale. Gun depressie zou wel welkom zijn. Het liefst zover dat je de gun net niet op je front upper plate kan leggen en elevatie zou ook flink mogen zijn als je front lower plate hill down het verscholen. Geen beste positie maar soms toch handig. Voor de rest ben ik heteest benieuwd naar de mobiliteit. JT is al niet geweldig in vergelijking met object 704 en t30. Hoop niet dat het nog slechter wordt met de e100 stug. Hoe is de e100 eigenlijk in mobiliteit?

Ik vrees dat de mobiliteit niet beter zal worden dan de JT, zolang het maar beter is dan de Maus is het goed. De E-100 is eigenlijk niet zo slecht kwa mobiliteit. Het is geen IS-7 natuurlijk maar ivm met de maus is het een dartel dier. Ik denk iets gelijkaardig als de JT, maar iets lagere traverse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
rgras schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 09:15:
[...]

Ho! De middellange 10,5 van de KT past niet op de E-50!
Ow dank u zeer voor de tip. Had ik helemaal gemist! Thanks!

Nou gelijk even wat meer in die guns gedoken omfg wat een BS balancing hebben ze daar toegepast zeg. Damage, penetration en ROF verschil zijn echt groot tussen die twee 10,5L52's. Man o man, die bij wargaming frotten me toch ook een partij in de ruimte. De betere stats overkopiëren op de KT zouden er denk ik geen OP tankie van maken.

Kwam van de week op het WG forum wat stats tegen van de overall wins/losses van tanks en bijna alle Duitse tanks zitten onder het gemiddelde van de andere landen (grosso modo). Ik weet dat de Duitse tanks een bepaalde speelstijl vereisen, Me like!, maar echt goed gebalanced lijken ze dus niet te zijn.

[ Voor 58% gewijzigd door Gizzy op 04-07-2012 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Joindry schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 09:16:
[...]

Ik vrees dat de mobiliteit niet beter zal worden dan de JT, zolang het maar beter is dan de Maus is het goed. De E-100 is eigenlijk niet zo slecht kwa mobiliteit. Het is geen IS-7 natuurlijk maar ivm met de maus is het een dartel dier. Ik denk iets gelijkaardig als de JT, maar iets lagere traverse.
Weer een paar dingen van de Russische Q&A: (google translate)
So as the speed of the E 100.
Something like this.
Someone slipped on the information supposedly all 150mm guns raised to 850 damage. Can you confirm or deny this?
For some, Tier 10 level raised to 850.
Deze is gepost op 28 juni:
I think so. Otherwise, everyone will be too high expectations.
It is better to wait for the test.
Not too long from now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
[...]

Wat betreft Amerikaanse tanks. Van het weekend een t32 gekocht en damn, die gaat lekker. Gisteren met eerste pot van de dag ace tanker gehaald. 4,5k exp en 65k credits plus nog dingen zoals mastergunner ed. Hij bevalt mij zeer goed moet ik zeggen. Hierna ga ik voor de KT om zo de gun voor de e50 vrij te spelen.
Dus om even samen te vatten...

Jij wilt een TD met:

Armour van een Maus, gun depression van een T32, mobiliteit van een E100 (sloom maar niet langzaam) en de grootste alpha uit het spel? Dat gaat 'm niet worden denk ik.

Om deze tank met 1000 alpha in balans te krijgen kan je denk ik beter wachten op:

Armour van een 50b, depression van een IS-7 en de mobiliteit van een T95. Ik denk dat de tank die jij graag wilt zien compleet OP is. Een tier 10 is een door evaluatie van een tier 9, echt bewijzen de stats die vrijgegeven al wat anders.

Maar ik denk dat de Stug E100 vooral op de E100 gaat lijken. Redelijk mobiel, middel sterk armour, veel damage, weinig RoF en weinig pen. Dit voorbeeld zie je namelijk het beste bij de USA tier 10 TD's, dat zijn gewoon T110's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Appel schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 09:35:
[...]

Jij wilt een TD met:

Armour van een Maus, gun depression van een T32, mobiliteit van een E100 (sloom maar niet langzaam) en de grootste alpha uit het spel? Dat gaat 'm niet worden denk ik.

Om deze tank met 1000 alpha in balans te krijgen kan je denk ik beter wachten op:

Armour van een 50b, depression van een IS-7 en de mobiliteit van een T95. Ik denk dat de tank die jij graag wilt zien compleet OP is. Een tier 10 is een door evaluatie van een tier 9, echt bewijzen de stats die vrijgegeven al wat anders.

Maar ik denk dat de Stug E100 vooral op de E100 gaat lijken. Redelijk mobiel, middel sterk armour, veel damage, weinig RoF en weinig pen. Dit voorbeeld zie je namelijk het beste bij de USA tier 10 TD's, dat zijn gewoon T110's :P
Sommige T10 heavies krijgen een alpha van 850, dus dat zou um best kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
User.tmp schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 09:38:
[...]

Sommige T10 heavies krijgen een alpha van 850, dus dat zou um best kunnen worden.
Dan vraag ik me toch af welke tanks dit gaan worden. E100 sowieso denk ik, wellicht de Maus (re-balance GER tree) en de IS-7. T110E5 krijgt dan denk ik een rof buff of een kleine alpha buff (50/100).

Want de huidige tier 10's zullen als bosjes vallen tegen tier 10 TD's en Mediums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Appel schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 09:35:
[...]

Jij wilt een TD met:

Ja dat wil ik wel :P

Maar speltechnisch gezien lijkt het enige wat niet echt past in je vergelijking de lage pen. Het zou maar bizar zijn mocht de zwaarste tank destroyer in het spel geen nemesis wordt van de zwaarst gepantserde tanks in het spel. Zo zou dit spel toch moeten ineen zitten. en T7 TD is heel gevaarlijk voor een T7 heavy. een T7medium is gevaarlijk voor de TD. En de Heavy voor de medium. Schaar steen blad principe.
Dan lijkt het me bizar dat de zwaarste TD moeite zou hebben met het armor van de zwaarste heavy. Ik gok 950-1000 alfa, (met 4,2 à 4 rof op 122%) en een pen van 270. Niet hoger dan de JT. Daartegenover staat dan dat hij de katoenen onderkant krijgt van de E-100 en fluwelen zij/achterkant van de JT. Wat voldoende is als hij de mobiliteit behoudt van de E-100.
Alleen de cammowaarden raak ik niet echt aan uit. De JT heeft er echt maar dan ook echt slechte. de T-95 en ojb 704 héél goede, zeker voor hun alfa. Dus hoge alfa TD hebben goede cammo.
Maar ingame heb ik al gemerkt dat er direct verband zit tussen de accuratie van de (top)gun voor een tank, en de cammowaarden voor een tank. hoge acc, lage cammo... Soort van autobalance.
Dus ergens denk ik dat de acc. niet supergoed zal zijn, anders hebje wel een heel sterke sniper. maar aan de andere kant kunnen ze het ding ook gewoon geen cammo geven (a la maus).
(gok is accuracy 0.34)
Gezien de niet lange loop en 17cm caliber denk ik trouwens ook dat dit ding gigantische shellflightimes zal hebben.

Welke tanks een alfa van 850 gaan krijgen. De maus is idd goed mogelijk, IS-7 denk ik niet. En idd de t110. De 50b zou wel leuk zijn, 6*850 alfa en dan reload van 4 minuten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Also: (weer google translate :+)
Storm:
Briefly I will say that the Mouse does not have accurate information.
Our consultants have investigated this issue seriously and dug up evidence that the Mouse investigated several commissions and armor from the results of measurements of these commissions were floating + / - 10-20mm in various places.
In Yenttsa information is based precisely on the work of one of these committees - he Mouse in Kubinka not measure.
Therefore, the exact booking of this car to say, unfortunately, can not - it will only be approximate.

On the forehead of the tower, our consultants are inclined to the parameters for the 220mm and 240mm turret for the mask tool.
The mask may change.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

User.tmp schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 10:08:
Also: (weer google translate :+)

[...]
Mijn google translate-translate skills denken dat dit wil zeggen dat de voorkant van de turret zal gebuffed worden naar 240mm "om historisch correct te zijn"?

Wat natuurlijk dikke troep is, ze doen dit gewoon omdat teveel nieuwe tanks (t110 vooral) los erdoor kunnen schieten en dit niet de initiële bedoeling was. Noem het dan gewoon een rebalance. Maar wel goed nieuws voor mijn bestofte maus.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.