Jaa, en de VK A turm is ook compleet anders dan de Tiger II turm. Net als de VK B turm en die van de E-75.
Ik ben net terug uit vakantie en merk dat ik maar even zal stoppen om met de grind om de E-50. Ik moet nog (geschat) 80k XP op mijn ferdi opdat ik direct naar de stug e-100 zou kunne gaan na de 7.5 . En de batchat moet ik nog 80k voor.
Betreffende de stug E-100
Zoals hiervoor gezegd door Nemean word de XP van je ferdi op de JT overgezet, indien je ferdi elite is.
Even schatten hoeveel Xp er dan op de ferdi moet staan opdat ik de JT kan overslaan. (lees niet kopen, wel researchen, gezien de ferdi elite moet zijn)
Ik denk dat de unlock voor tank na de gun zal komen in de treeline, zoals bij alle duitse TD's. Dus moet ik sowieso al 60k voor de gun, dan gok ik 185k voor de stug E-100 zelf. Dus met 245k XP op de ferdi hoop ik wel safe te zitten voor de switch. Nog mensen die hier over aan het nadenken zijn? Wss heb je dan (net als bij de E-100 nog eens 60k nodig voor de top gun)
Gokken nog mensen hier op een Rof van 4 en alfa van 1000. Ongeveer en dpm van 4k, hopelijk iets hoger. Als ik me niet vergis doet de JT er al 3,6 toch? Loopt de 7.5 al beta ergens trouwens? (kwestie ik weet hoeveel tijd ik nog heb

)
Kan iemand zeggen of de batchat switch ook in de 7.5 zit? En hoe het zit met de modules. Zal dit gelijkaardig zijn als met de IS-4, de geresearchte op tier 9 zullen ook gedaan zijn op tier 10.
Ik heb nu al een potje op 15 gespeeld op 7.4 en ben niet echt fan van de nieuwe game modi. Ik had er eigenlijk geen nood aan.
Edit: mijn post wat meer leesbaar gemaakt
[
Voor 12% gewijzigd door
Joindry op 03-07-2012 10:43
]