Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 21 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 26.988 views

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:05
Fest schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 09:37:
Ondanks goede stats heb je toch bepaalde kneuzen in dit spel. Een zekere Wauzemaus, een Nederlander, bij Mummy doet een suicide run en is na 40 seconde dood. Ik zeg er wat van en meneer moet even zijn e-penis laten zien:

"Wauzemaus (9:34:29) hahaahha
haast2000 (9:34:30) weet je wat jij bent?
Wauzemaus (9:34:30) kanker kneusje
Wauzemaus (9:34:36) nice stats
haast2000 (9:34:40) grote jongen hoor
haast2000 (9:34:44) dikke e-penis zeker
Wauzemaus (9:34:47) 10k battljes 109 top guns
Wauzemaus (9:34:49) nice man
Wauzemaus (9:34:52) kanker failure
haast2000 (9:34:54) uhuh
haast2000 (9:35:01) maak je maar klaar voor een ban
Wauzemaus (9:35:08) hahahahaha
Wauzemaus (9:35:10) stoere man
Wauzemaus (9:35:24) 34x boelter is 10k battles nice:)
haast2000 (9:35:24) jazeker
haast2000 (9:35:36) voel je je nu lekker?
Wauzemaus (9:35:44) aahahaha kom niet praten bezem
Wauzemaus (9:35:45) je faaaaalt
Wauzemaus (9:35:46) ciao"
Als iemand in GoT zulke dingen gaat uitkramen, mag ie wat mij betreft direct nokken. Kleuters :')

Rant(je) van mijn kant. Mensen die 50 potjes in een tank hebben gedaan en denken dat ze direct THA BOMB met die tank zijn. :') Gastje zit te verkondingen dat de T95 alleen goed is om mee te snipen. |:( Ja jonge, anders werk je ff z'n grootste pluspunt weg (armor) en versterk je ff z'n zwakke punt (arty). 8)7
Fest schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 09:37:
Ondanks goede stats heb je toch bepaalde kneuzen in dit spel. Een zekere Wauzemaus, een Nederlander, bij Mummy doet een suicide run en is na 40 seconde dood. Ik zeg er wat van en meneer moet even zijn e-penis laten zien:
Voordat hij in MUMMY zat ook al een keer een aanvaring gehad, ik was samen met blackbeard en door de grote hoeveelheid tier 8 arty gingen wij eerst maar even in de basis blijven met onze E100 en Maus. Gaat hij en zijn vriendjes ons helemaal afkafferen omdat wij zogenaamd noobs waren, aangezien we in de basis toch tijd hadden om stats op te zoeken.. We hadden allebei betere stats dan hij dus nadat we dat verteld hadden was een van zijn vriendjes opeens wel onder de indruk van ons en al helemaal dat we wonnen. Die wauzemaus had opeens niet meer zulke goede vrienden :P

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-02 22:56
Tot op zekere hoogte vind ik schelden ingame toelaatbaar. Maar wat deze gast uitkraamt vind ik over randje; maar goed dat is mijn mening. Zo een gast meteen kicken uit de clan want dit toch niet representatief voor een (top) clan

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-04 18:10

ShockWave

Lost it somewhere

Heb even naar de account gespiekt van Wauzemaus, op mij komt hij over als iemand die heel veel gold gebruikt om zijn free XP om te zetten om tanks te researchen.
Heavy tier 9 en lager gemiddeld 30 battles per tank of niet gespeeld, medium 8 en lager zelfde en arty ook alleen toptiers veel mee gespeeld of zijn Löwe en de T50-2 voor de hoge rating ivm spots.

Of zo iemand het spel snapt??

Star Citizen referralcode

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:53
Had net ook nog een leuke battle met IS op Fishers Bay :)

http://mwreplays.com/replayimg/0aaa9d74d6ae3129e51d10134b5ec690.png

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-06 13:12
hopiconjo schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 10:57:
Tot op zekere hoogte vind ik schelden ingame toelaatbaar. Maar wat deze gast uitkraamt vind ik over randje; maar goed dat is mijn mening. Zo een gast meteen kicken uit de clan want dit toch niet representatief voor een (top) clan
Ligt eraan hoe je scheldt. Je kan het op een ludieke manier doen, of gewoon op jezelf schelden.
Als het de bedoeling is ook de ander te kwetsen, dan vind ik het niet toelaatbaar.

Doorgaans kan je met een goed geplaatste opmerking veel meer bereiken dan met een scheldpartij. Schelden leid ook behoorlijk af voor je eigen team. Wil niet weten hoe vaak iemand geraakt wordt omdat hij aan het typen is.

Iemand trouwens idee wat het middelste cijfer bij de XVM mod is?
je ziet dan: 4k 1130 53%

aantal battles, ????, global winrate

Hoe wordt die 1130 berekend?

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-07 22:10
defiler1974 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 14:59:
[...]

Ligt eraan hoe je scheldt. Je kan het op een ludieke manier doen, of gewoon op jezelf schelden.
Als het de bedoeling is ook de ander te kwetsen, dan vind ik het niet toelaatbaar.

Doorgaans kan je met een goed geplaatste opmerking veel meer bereiken dan met een scheldpartij. Schelden leid ook behoorlijk af voor je eigen team. Wil niet weten hoe vaak iemand geraakt wordt omdat hij aan het typen is.

Iemand trouwens idee wat het middelste cijfer bij de XVM mod is?
je ziet dan: 4k 1130 53%

aantal battles, ????, global winrate

Hoe wordt die 1130 berekend?
Effecientie. Is een of andere vage berekening van tank, spots, cap/defense points en nog wat anders.
En geeft een (goede) indicatie hoe goed een speler is en wat voor een invloed hij heeft een battle.

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-06 18:13
psychoclown schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 15:25:
En geeft een (goede) indicatie hoe goed een speler is en wat voor een invloed hij heeft een battle.
1000 is gemiddeld. Spelers onder de duizend zuigen. En spelers boven de duizend vaak ook, maar de kans wordt wel wat kleiner naarmate de efficientie groter wordt.

• Appel
psychoclown schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 15:25:
Goed zou ik het niet noemen. Iemand met een eff van 2000+ zou een winrate van 44% KUNNEN hebben. Ik zou het op zijn minst redelijk willen noemen voor tanks. Voor arty is het sowieso helemaal zinloos, die varen of staat bij damage per battle. Dit gegeven zou ook een stuk beter zijn voor heavy en TD bestuurders.

Een efficiency zoals deze in XVM wordt weergegeven zou in mijn ogen nuttig kunnen zijn als je het per tank (type) zou kunnen zien.

Dus een apart nummer voor arty, td's, scouts, mediums en heavies.

Arties + TD is eigenlijk puur damage.
Scouts is initiele en gewone spots.
Mediums is gewone spots en damage.
Heavies is damage uitgedeeld en damage opgevangen.

Dit is even heel grof neergezet, puur om een een beetje mijn visie daar over te ondersteunen.

• Nox
  • Laatst online: 11:47

Nox

Noxiuz

Ik wil mijn T32 terug!!

Die had ten minste 300mm armor aan de voorkant van de turret. Volgens mij heeft mijn T110 het niet 8)7

Ik kan dus niet meer mijn turret over het randje van de heuvel schuiven en vervolgens mijn gun heel lang anglen zodat ik de rest kan schieten en zij enkel mijn turret zien.

Welke taktiek werkt wel goed met dit knakending? Hij is lekker snel maar zonder dat ik een weak spot weet op de IS-7 aan de voorkant of turret is het natuurlijk niet eerlijk.

Bij de IS-4 pak je de bodemplaat of whatever (ze hebben ook een 120mm brievenbus). De IS-8 schiet je frontaal gewoon overal doorheen met dit ding. Maar de IS-7 vind ik de lastigste tank om neer te schieten. Bij de E-100 bodemplaatje en Maus net naast de gun op de turret of bodemplaat.

[Voor 67% gewijzigd door Nox op 29-06-2012 17:53]

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-07 23:37
Dat gescheld gaat idd wel over het randje heen en ruim ook ;)

kan iemand mij trouwens uitleggen wat het verschil tusesn al die clans is? PTS / mummy / hards en zo zie ik er nog een hoop meer :P

hebben die ergens nog ties met GoT/GoT2 of zijn die helemaal los? zie ze steeds worden genoemt overal maar geen idee hoe en wat :P

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:05

wontcachme

You catch me? No you wont

NoxiuZ schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 17:51:
Ik wil mijn T32 terug!!

Die had ten minste 300mm armor aan de voorkant van de turret. Volgens mij heeft mijn T110 het niet 8)7

[afbeelding]

Ik kan dus niet meer mijn turret over het randje van de heuvel schuiven en vervolgens mijn gun heel lang anglen zodat ik de rest kan schieten en zij enkel mijn turret zien.

Welke taktiek werkt wel goed met dit knakending? Hij is lekker snel maar zonder dat ik een weak spot weet op de IS-7 aan de voorkant of turret is het natuurlijk niet eerlijk.

Bij de IS-4 pak je de bodemplaat of whatever (ze hebben ook een 120mm brievenbus). De IS-8 schiet je frontaal gewoon overal doorheen met dit ding. Maar de IS-7 vind ik de lastigste tank om neer te schieten. Bij de E-100 bodemplaatje en Maus net naast de gun op de turret of bodemplaat.
Nope, T110 heeft een zwakkere turret met als gigantische weakpoint de commanderhatch.

IS7 = Net onder de neus, achter de koplampen of commanderhatch (rechts bovenop).
IS4 = Bodemplaat en geangled de zijplaten
E100 = Bodemplaat of precies onder rand van de turret/hull overgang
Maus = Tussen de wielen of naast de gun
50B = Waar niet........

GamePC (AMD Ryzen 5600x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Ricodeventer
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08-2015

Ricodeventer

Softie Team.

Ben nogsteeds noob, maar welke tier 5,6 tanks zijn fijn ? heb momenteel de KV-1S totaal upgraded en IS unlocked.
Ben nu ook bezig met T1 heavy, iemand nog suggesties?
TD's heb ik allemaal tot tier 5, vind ze niet echt fijn.. En arty is shit :p

Edit:

Fijn potje net, 7kills met kv-1s. :) was hoogste tier tank dusja 8)

[Voor 13% gewijzigd door Ricodeventer op 29-06-2012 18:11]

Altijd in voor ún ideeë xD

• TgR_KILLER
T1 heavy vond ik niet super geweldig.. heb nu de M6 en die is met de 90mm echt heerlijk :P maak van alles gatenkaas.. het is gewoon even door grinden ;)

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

• Ricodeventer

Ricodeventer

Softie Team.

TgR_KILLER schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 18:16:
T1 heavy vond ik niet super geweldig.. heb nu de M6 en die is met de 90mm echt heerlijk :P maak van alles gatenkaas.. het is gewoon even door grinden ;)
Precies, en die lee is ook echt k*t. 8)7

• Appel
Ricodeventer schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 18:04:
Ben nogsteeds noob, maar welke tier 5,6 tanks zijn fijn ? heb momenteel de KV-1S totaal upgraded en IS unlocked.

Edit:

PzVI, M4 met derp, Easy 8, T-34-85 met de 100mm, AMX 13 75/90 om er even een paar te noemen :)

• Nox

Nox

Noxiuz

Ricodeventer schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 18:04:

Edit:

Leer even spelen met de T1. Als de mastery badges toen ik die speelde er al waren had ik hem zeker op Ace. 538 xp gemiddeld :)

En de Ferdinand is wel baas. Ik had hem in de closed beta al, maar nu toch even gegrind voor het apparaat. Ik ga frontaal door een VK4502 heen >:) Ka-BOOM!

Hier, 500 hitpoints inleveren. Heerlijk!!

Net nog een battle op Campinovka gehad. Als ik eens niet bouncede op de zijkant van een KT (WTF?!?!) dan hadden we gewonnen. En ik moet wat rustiger met ammo doen, ik heb er maar 25 van.

EDIT:

Ik heb nu ook dat MWreplayes maar aangemaakt *O*

Eigenlijk moet er nog de 6300 damage bij worden vermeld...

http://mwreplays.com/replayimg/e11c23e30cdafbf59d357c87fa0ddb1c.png

[Voor 11% gewijzigd door Nox op 29-06-2012 18:31]

"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• TgR_KILLER
Ik vond de m3 lee eigenlijk helemaal niet zo kut xD best goede gun erop altijd best veel kills mee kunnen halen.

• Nox

Nox

Noxiuz

In het begin is die Lee wennen, maar ik heb erg veel plezier aan gehad. Je moet gewoon weten wat je wel en niet kan met dat ding.

TgR_KILLER schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 17:53:
Dat gescheld gaat idd wel over het randje heen en ruim ook ;)

kan iemand mij trouwens uitleggen wat het verschil tusesn al die clans is? PTS / mummy / hards en zo zie ik er nog een hoop meer :P

hebben die ergens nog ties met GoT/GoT2 of zijn die helemaal los? zie ze steeds worden genoemt overal maar geen idee hoe en wat :P
Veel van die jongens hebben in den beginnen van GoT daarin een grote rol gespeeld, zo hebben Kaap, User en ik de clan opgericht maar wel met het doel voor CW's. Toen dat op flink niveau onmogelijk bleek met een louter Nederlandstalige clan zijn we verder gegaan met REGEN en daarna zijn voor veel de wegen gesplitst.

Aantal namen van hier:
Appel - PTS (Pirates), 2e clan is MUMMY
kojotee - PTS
Fest - eerst HARDS nu weer GOT
Shockwae - HARDS
hopiconjo - HARDS
wontcachme - -AX-

De clans hebben geen banden met GOT maar in veel gevallen zijn een aantal spelers wel exGOT :)

• TgR_KILLER
Ah. aangezien ik zelfs op het GoT forum die namen steeds tegen kwam :P

maar MUMMY en PTS is dus net als GoT en GoT2? of begrijp ik het dan verkeerd? :P

Beide clans zijn 'hardcore', gericht op tournaments en CW's en losstaand maar behoren wel tot dezelfde community :)

• TgR_KILLER
psychoclown schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 19:02:
Beide clans zijn 'hardcore', gericht op tournaments en CW's en losstaand maar behoren wel tot dezelfde community :)
Thanks for the info! :)

Ik moet nog veel leren xD tis wel aadig veranderd sinds de beta allemaal haha.

Het is weer weekend :D

2500-3000 damage en niet kunnen winnen, hiep hoi toeter :D

Vanaf morgen weer x3 actie btw.

[Voor 68% gewijzigd door wsLy op 29-06-2012 19:12]

Stichting Hobbyserver

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:59

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Nieuwe techtrees:

• TgR_KILLER
al 2 heerlijke potjes gehad vnv.

Battle: El Halluf vrijdag 29 juni 2012 19:39:58
Vehicle: M3 Stuart
Experience received: 1.278 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 13.861
Battle Achievements: Invader

stond met mijn M3 bij die rots (encounter) en was aan het cappen de rest van mijn team stond op de heuvels. elke tanks di emij proberde aan te pakken schoten ze kapot :P uiteindelijk 95% cap in mijn 1tje gedaan en al hun tanks behalve de laatste (arti) lag om mij heen kapot geknalt =)

en daarna deze.. zelfde map zelfde encounter enkel kwam van de andere kant nu..

Defeat
Battle: El Halluf vrijdag 29 juni 2012 20:10:12
Vehicle: M6
Experience received: 580
Credits received: 16.547
Battle Achievements: Top Gun

6 kills gehaald enkel toen ging ik dood en een falende afk teamgenoot hielp ook niet echt :( had misschien uiteindelijk meer moeten wachten tot hun kwamen en ze afknallen :P

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:57

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Zijn die treelines al bevestigd? want ik heb nu 172k xp staan op mijn ferdi en de jagdtiger is al unlocked en verder is mijn ferdi bere elite... altijd gedacht dat ik direct naar de stug E100 had kunnen gaan. Wil je nu zeggen dat ik gewoon 172k free xp ga staan hebben... ik heb wel geen zin om hopen geld tegen te gooien er nog iets mee te kunnen doen. Of zou de XP automatisch vrijgemaakt worden dat je em kan besteden waar je wil. Maar dat lijkt me niet zo.
Mss mag je ze meenemen naar de JT, dan moet ik snel beginnen met de JT. Maar hoe dan ook, het lijkt duidelijk dat ik toch de JT zal moeten doen. Altijd gehoopt dat ik em zou kunnen overslaan.

[Voor 33% gewijzigd door Joindry op 29-06-2012 20:51]

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Joindry schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 20:47:
Zijn die treelines al bevestigd? want ik heb nu 172k xp staan op mijn ferdi en de jagdtiger is al unlocked en verder is mijn ferdi bere elite... altijd gedacht dat ik direct naar de stug E100 had kunnen gaan. Wil je nu zeggen dat ik gewoon 172k free xp ga staan hebben... ik heb wel geen zin om hopen geld tegen te gooien er nog iets mee te kunnen doen. Of zou de XP automatisch vrijgemaakt worden dat je em kan besteden waar je wil. Maar dat lijkt me niet zo.
Mss mag je ze meenemen naar de JT, dan moet ik snel beginnen met de JT. Maar hoe dan ook, het lijkt duidelijk dat ik toch de JT zal moeten doen. Altijd gehoopt dat ik em zou kunnen overslaan.
Russische developers hebben al gemeld dat de XP van je Ferdi op je JT wordt gezet ;).

http://forum.worldoftanks...ew__findpost__p__10868663
quote: Storm
Озвучу официально тот факт, что в 0.7.5 накопленный опыт с элитного Фердинанда будет переведён на JagdTiger.
Это уже решено окончательно.
Vertaling
quote: Storm
Officially announced that in 0.7.5 the experience with the elite Ferdinand will be transferred to JagdTiger.
It has been decided finally.

[Voor 40% gewijzigd door Nemean op 29-06-2012 20:58]

• Ricodeventer

Ricodeventer

Softie Team.

Kun je een camo ook meenemen naar een andere tank? Had namelijk toen gekocht met gold :)

• Joindry

Joindry

Nemean schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 20:56:
[...]

Russische developers hebben al gemeld dat de XP van je Ferdi op je JT wordt gezet ;).

http://forum.worldoftanks...ew__findpost__p__10868663

[...]
Vertaling

[...]
Das dan wel gelukkig weer goed nieuws, dan hoef ik enkel te weten hoeveel xp het zal zijn om van de JT naar de E-100 te gaan en dan kan ik nu al verdergrinden met de ferdi :)
dan hoef ik de JT zelfs nooit te kopen, als ik zeker weet dat ik genoeg XP heb natuurlijk.
dank voor dat goede nieuws nemean!

• User
Joindry schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 21:12:
[...]

Das dan wel gelukkig weer goed nieuws, dan hoef ik enkel te weten hoeveel xp het zal zijn om van de JT naar de E-100 te gaan en dan kan ik nu al verdergrinden met de ferdi :)
dan hoef ik de JT zelfs nooit te kopen, als ik zeker weet dat ik genoeg XP heb natuurlijk.
Het geld alleen voor de elite Ferdi eh.

• Ricodeventer

Ricodeventer

Softie Team.

User.tmp schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 21:18:
[...]

Joindry schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 20:47:
Zijn die treelines al bevestigd? want ik heb nu 172k xp staan op mijn ferdi en de jagdtiger is al unlocked en verder is mijn ferdi bere elite...

• Joindry

Joindry

User.tmp schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 21:18:
[...]

Ja die heb ik al, de JT is dus al unlocked. Als ook heb ik nu alweer 172k XP staan wachten op de ferdi. Omdat er initieel was aangekondigd dat de stug e100 rond december 2011 zou uitkomen... en die verder zou gaan op de ferdi.. vandaar.

Nemean, op jouw link staat ook iets van landmijnen precies? weet jij daar meer van?

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Joindry schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 21:22:
[...]

Nemean, op jouw link staat ook iets van landmijnen precies? weet jij daar meer van?
In het Russisch?

Nee, geen idee. Ik weet wel dat ze ooit net als infantry van plan waren landmijnen in te bouwen maar het niet gedaan hebben om 1 of andere reden. :X

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

wsLy schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 19:11:
Het is weer weekend :D

2500-3000 damage en niet kunnen winnen, hiep hoi toeter :D

Vanaf morgen weer x3 actie btw.
Bereid je maar voor op meer losses dan.. :F
TgR_KILLER schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 20:24:
en daarna deze.. zelfde map zelfde encounter enkel kwam van de andere kant nu..

Defeat
Battle: El Halluf vrijdag 29 juni 2012 20:10:12
Experience received: 580
Credits received: 16.547
Battle Achievements: Top Gun

6 kills gehaald enkel toen ging ik dood en een falende afk teamgenoot hielp ook niet echt :( had misschien uiteindelijk meer moeten wachten tot hun kwamen en ze afknallen :P
AFK teamgenoten zijn erg vervelend helemaal als je als laatste nog over bent tegen 2 tanks, je hebt dan bijna gegarandeerd een loss.

Dat soort spelers parkeren hun tanks ingame als het ware en hopen op een winn zodat ze alsnog wat xp kunnen farmen voor de volgende tank.
Er zijn er ook zelfs in de tier X range die zich soms echt verstoppen op een plek op de map waar ze totaal geen moer kunnen of hoeven doen voor hun team omdat ze bang zijn voor repaircosts als ze maar 1 shell vangen.

Wen er maar aan je zal het helaas meer gaan tegenkomen...
Ricodeventer schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 21:06:
Kun je een camo ook meenemen naar een andere tank? Had namelijk toen gekocht met gold :)
Helaas niet je cammo ben je kwijt.......Koop zelf pas cammo op mijn toptiers of als ik een tank echt wil houden en dan nog wacht ik op de half prijs aanbieding.....

• Ricodeventer

Ricodeventer

Softie Team.

shockwae schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 21:39:
Helaas niet je cammo ben je kwijt.......Koop zelf pas cammo op mijn toptiers of als ik een tank echt wil houden en dan nog wacht ik op de half prijs aanbieding.....
Dan houd ik m'n kv-1s :)
Hij speelt tot nu toe super fijn.

[Voor 5% gewijzigd door Ricodeventer op 29-06-2012 21:40]

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

(jarig!)
VK3601H! Geweldig ding. Beter dan de T-34-85, aangezien de VK3601H wél pantser heeft wat tier 6 waardig is. Met de korte 88 erop kun je aardig wat tanks de baas, en supporten om hoge tier heavies uit te schakelen.

de StuGIII is ook een tankje die veel lol geeft, heeft geen moeite met tier 7 heavies als de zijkant ervan te zien is. Wel heeft ie maar 27 shells, wat soms te weinig is. Heb wel eens zonder ammo gezeten.

EventueIle spelingsfautem zijn 100% ironisch bedoeldt.

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 29-06 23:37
Ricodeventer schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 21:06:
Camo net kun je gratis demounten en op een andere tank zetten.

• Ricodeventer

Ricodeventer

Softie Team.

2crashandburn schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 21:44:
[...]

Camo net kun je gratis demounten en op een andere tank zetten.
Camo skin hé ?

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

(jarig!)
camo skin dus niet.

EventueIle spelingsfautem zijn 100% ironisch bedoeldt.

• MuFFIN 007
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-07 23:49
Vroeg me ook af of je camoskin kan verwijderen en er later weer gratis op kunt zetten? En hoe zit het met die kortingsdagen voor camoskin zoals hierboven genoemd werd?

Verder is de Hetzer met 10.5cm StuH kanon echt geweldig. Maar 20 shells en lange reload, maar veel tier III / IV tanks in een schot kapot. Ook ideaal tegen andere TD's. :D

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03:04
Kan iemand me vertellen hoeveel de 1e en de 3e engine op Lorraine40t scheelt?

Shuttle st20g5

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Over afk tanks gesproken: vanavond een potje gehad waar onze top tier E100 afk bleef. Maar het irritante was nog wel dat het een E100 was van een officieel Wargaming.net account van een of andere bijeenkomst.
Fest schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 23:07:
Over afk tanks gesproken: vanavond een potje gehad waar onze top tier E100 afk bleef. Maar het irritante was nog wel dat het een E100 was van een officieel Wargaming.net account van een of andere bijeenkomst.
Oh fijn is dat, mijn ervaring met die press accounts is dat ze vaak binnen 1-2 seconde weg zijn.
Zo was er bij de introductie van de fransen een 50b in het andere team op westfield. Ik spot hem arty erop en weg, 20s na het begin van de match :P

Potjes van vanavond zijn wel echt afgrijselijk trouwens, top tiers met efficiency ratings van 700 die het team zouden moeten dragen.. ja dat gaat hem niet worden.

• Dofke
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-05 21:47
Scheelt een pak...met de 3de moter is het gewoon leuk om met de lorraine te spelen, het is het zeker waard...wel wat xp en je bent er niets mee voor de bat (andere motor)

Heb veel fun gehad op de lorraine (speel onder de naam Wrakje overgens...toepasselijk :p)

• Anoniem: 420503
  • Niet online
Vrijdagavond, weekend. Non premium. Kijk nou:

Victory!
Battle: Malinovka zaterdag 30 juni 2012 0:35:12
Vehicle: PzKpfw VIB Tiger II
Experience received: 850 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 10.893
Battle Achievements: Kolobanov's Medal

Mijn eerste.

• Appel
psychoclown schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 23:45:
[...]

Oh fijn is dat, mijn ervaring met die press accounts is dat ze vaak binnen 1-2 seconde weg zijn.
Zo was er bij de introductie van de fransen een 50b in het andere team op westfield. Ik spot hem arty erop en weg, 20s na het begin van de match :P

Potjes van vanavond zijn wel echt afgrijselijk trouwens, top tiers met efficiency ratings van 700 die het team zouden moeten dragen.. ja dat gaat hem niet worden.
Absoluut. Net nog even een paar potjes in mijn GW Panther gedaan, het ging super lekker! Maar de rest was gewoon dramatisch.

00:47 G_Panther win XP: 1716 Dmg: 4427 Killed: 5 Spotted: 0
00:58 G_Panther win XP: 1308 Dmg: 3756 Killed: 3 Spotted: 0
01:13 G_Panther win XP: 909 Dmg: 1554 Killed: 2 Spotted: 0

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:08
Had gisteravond wel lekkere potjes, met een platoon slechts 1 potje verloren. Ik vind de objectives wel leuk, forceerd tenminste een beetje actie, en je kan met een goed platoon makkelijker je stempel drukken op een battle heb ik het idee.

• filipy23
Joindry schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 21:12:
[...]

Overlord heeft gezegd dat de nieuwe T10 meds and TDs evenveel xp en creds benodigden als de T10 heavies. Dus ~180-190k xp en 6m credits.

• filipy23
Anoniem: 420503 schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 00:49:
Vrijdagavond, weekend. Non premium. Kijk nou:

Victory!
Battle: Malinovka zaterdag 30 juni 2012 0:35:12
Vehicle: PzKpfw VIB Tiger II
Experience received: 850 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 10.893
Battle Achievements: Kolobanov's Medal

Mijn eerste.
Feli!

• filipy23
Knowuse schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 23:07:
Kan iemand me vertellen hoeveel de 1e en de 3e engine op Lorraine40t scheelt?
Het scheelt wat, maar is niet noodzakelijk. Met de 2e engine haal je de topspeed ook makkelijk. Ik denk dat ik met de 3e engine soms een fractie van een seconde sneller weg ben. Wel raad ik je aan om in ieder geval de 1e en de 2e engine te unlocken want die worden ook op de arties gebruikt.

Babs out!

• filipy23
Zeer gaaf! Wat opmerkingen van mij:

1. Benieuwd naar de Waffentragers Panter, Tiger, E100. De TDs die ervoor zitten hebben allemaal minder armor en betere guns dan die van de eerste Tree. Is er een nog betere gun dan de 17cm voor de WF-E100??
2. Russische tweede TD tree krijgt wel degelijk een Tier X alleen zijn de devs er nog niet uit welke :P.
3. Die Leopard 1 hadden we natuurlijk al gehoord.
4. Sturmtiger en Brummbar zijn verdwenen als premium tanks! Zouden ze een reguliere tree worden?
5. AMX 30 uit 1966?? Naast dat we ook de Leopard I krijgen is het danwel enigszins verwonderlijk dat we geen M60 patton krijgen...
6. AMX M4 (1949)? Interessant, de fransen krijgen dus ook nog een heavy zonder autoloader. Althans dat neem ik aan want de M4 (1945) en (1948) hebben geen autoloaders. Waarschijnlijk heeft de (1948) dan een 100mm en de (1949) een 120mm gun... gokje.

EDIT: shit er was iets niet goed gegaan met mijn vorige edit. Vandaar dat die twee onder mij van die rare grapjes proberen te maken.

[Voor 40% gewijzigd door filipy23 op 30-06-2012 12:58]

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-06 15:31

crizyz

ne.t.weaker

filipy23 schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 12:02:
[...]

Zeer gaaf! Wat opmerkingen van mij:
Veel te vertellen dan. :P

Crizyz op Steam

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:53
Hij is het er blijkbaar mee eens :D

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 10:30
brumbarr :X dat wordt echt het toppunt van arty-irritatie voor mensen... er zal niet een tank zijn die de brumbarr niet oneshot.. gebouwt om enorme forten tot gruzelementen te bombarderen..

en dan is de sturmtiger nog erger... rijdende shotguns met HE shells

[Voor 16% gewijzigd door rimpeldinky op 30-06-2012 13:08]

*burp*

• User
rimpeldinky schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 13:05:
brumbarr :X dat wordt echt het toppunt van arty-irritatie voor mensen... er zal niet een tank zijn die de brumbarr niet oneshot.. gebouwt om enorme forten tot gruzelementen te bombarderen..
Dan heb jij een andere Brummbär dan dat ik voor ogen heb.
Achtung Panzer:
The Sturmpanzer IV Brummbär was a close-range direct-fire weapon that was developed for street fighting.
True, hij kon goed meuk opblazen, maar 'gebouwt om enorme forten tot gruzelementen te bombarderen'?
Naaaaah.

Also, volgens mij zijn die tech trees nog niet helemaal af. BatChat arty is weg, 2x Lorraine 155.

[Voor 7% gewijzigd door User op 30-06-2012 13:20]

Ik vraag mij af hoeveel damage dat 17cm kanon gaat doen die op de WF E-100 en misschien de Stug E-100 komt. Aangezien dat het krachtigste kanon zou zijn van het slagveld in de 2e WO denk ik toch wel aan 1000-1200hp damage?

Als ik mij niet vergis zou dat dit kanon moeten zijn... Valt in de categorie: Field, Medium and heavy guns

Specs zijn van dit kanon gemonteerd op dit onderstel.
Weight combat: 17,520 kg
(38,625 lbs)
travel: 23,375 kg
(51,533 lbs)
Length 8.53 m (28 ft)
Caliber 173 mm (6.8 in)
Breech horizontal block
Elevation -6°to +50°
Traverse 16° on wheels
360° on platform
Muzzle velocity 925 m/s (3,035 ft/s)
Maximum range 29.6 km (18.4 mi)

Stichting Hobbyserver

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020
Heb met de Brombeer geknuffeld is munster User :) dat is wel degelijk een fortificatie oneshotter haha
staat in het duitse panzermuseum.

Wel n rare keuze trouwens dat ze de ferdinand uit de trees halen terwijl ie imo toch wel in het linker rijtje bij de nashorn thuishoort maarja aan de andere kant wel weer cool! Want dat betekend....nieuwe duitse tanks!! Heb ik weer farm motivatie haha

Editje : die brummbar is btw geen arty hoor! Maar een ondersteunings wapen / sturmgeschutz(4) ala stug maar dan met een heel kort en enorm loopje waar ie (150mm)wc-potten mee weg kan knallen op vijandelijke fortificaties haha dont kill me if iam wrong maar dacht dat ie ook geen draaiende koepel had maar meer een TD-bouw'ding was niet echt accuraat maar als ie raak schoot schoot ie ook goed raak

[Voor 33% gewijzigd door Vivaladen op 30-06-2012 17:21]

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

De Brummbär

De Sturer Emil ziet er ook awesome uit. 12.8cm kanon erop en chassis van een VK3001. Snelheid is 25km/u.

Specs:

Weight:35000kg
Crew:5 men
Engine:Maybach HL 116 / 6-cylinder / 300hp
Speed:23-25km/h
Lenght:9.70m
Width:3.16m
Height:2.70m
Armament:128mm PaK 40 L/61 & 7.92mm MG34
Ammo:128mm - 15-18 rounds
7.92mm - 600 rounds
Armor (mm/angle):Front Hull: 50/13.5
Front Superstructure: 50/8
Front Turret: 50/14.5
Gun Mantlet: 50/40
Side Hull: 30/0
Side Superstructure: 30/0
Side Turret: 15/10
Rear Hull: 30/45
Rear Superstructure: 15/16
Rear Turret: 15/14.5
Hull Top / Bottom: 20/90 / 35/20 & 22
Superstructure Top / Bottom: 15/90
Turret Top: open

[Voor 65% gewijzigd door wsLy op 30-06-2012 17:28]

Stichting Hobbyserver

• Vivaladen
Dat is precies dezelfde brummbar die ik toen gezien heb in munster,ga er waarschijnlijk ergens in de laatste week van juli of de eerste week van augustus weer kijken en dan neem ik de camera mee haha de emil ken ik nog niet maar past wel in het nashorn rijtje thuis kwa looks wel weinig aandacht geweest voor crew veiligheid met de beperkte armor en softtop maar leverd weer meer bewegingsvrijheid op (snelle reload?) En je houd er na een dag lang soldaatje spelen in de zon ook een leuk kleurtje aan over :p

Btw de brummbar (sturmpanzer 4) en sturmtiger (sturmpanzer 6) lijken kwa looks enorm veel op elkaar maar zijn toch echt twee totaal verschillende voertuigen maar thx voor t plaatsen vd plaatjes wesley

• blueice85
  • Laatst online: 09:56
128mm op tier 7? dat kan leuk worden :p

• filipy23
delete me

[Voor 95% gewijzigd door filipy23 op 30-06-2012 17:47]

• filipy23
blueice85 schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 17:41:
128mm op tier 7? dat kan leuk worden :p
Yup! En de Tier 6 (Panzerjager Nashorn) in die tree heeft de lange 88! JP IV eat your heart out!

Ik vermoed trouwens dat de Tier 8-10 Waffentraggers allemaal een volledig draaibaar gun hebben. Turret zeg maar. alleen her armor is wat minder.

[Voor 58% gewijzigd door filipy23 op 30-06-2012 17:52]

• TgR_KILLER
Vraagje,

beetje vooruit aan het kijken. Ik neem aan dat de 105mm op de T29 een echte must is?

Weet iemand of daar de extra tracks voor nodig zijn? al duurt het nog wel even voor ik de T29 kan rijden ben ik gewoon alvast aan het rondkijken :P

• blueice85
  • Laatst online: 09:56
dat kan je toch vrij makkelijk zelf uitrekenen? :p extra gewicht bij zn originele gewicht optellen en dan kijken of je boven de loadlimit uitkomt.
TgR_KILLER schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 17:51:
Vraagje,

beetje vooruit aan het kijken. Ik neem aan dat de 105mm op de T29 een echte must is?

Weet iemand of daar de extra tracks voor nodig zijn? al duurt het nog wel even voor ik de T29 kan rijden ben ik gewoon alvast aan het rondkijken :P
Ja voor de 105mm heb je de tracks nodig. Load limit van stock tracks is 63,5 ton en met de 105mm zit je op 63.810kg. De 90mm gaat volgens mij wel net.

Maar 105mm is zeker een must, 198mm average penetration tegenover 160mm van de 90mm.

Stichting Hobbyserver

• User
filipy23 schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 17:44:
[...]

Yup! En de Tier 6 (Panzerjager Nashorn) in die tree heeft de lange 88! JP IV eat your heart out!

[afbeelding]

Ik vermoed trouwens dat de Tier 8-10 Waffentraggers allemaal een volledig draaibaar gun hebben. Turret zeg maar. alleen her armor is wat minder.

[afbeelding]

[afbeelding]
Armor 'wat' minder? :P Ik heb gister even de armor waarden opgezocht, wordt je niet blij van. 20mm max. :o
User.tmp schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 18:03:
[...]

Armor 'wat' minder? :P Ik heb gister even de armor waarden opgezocht, wordt je niet blij van. 20mm max. :o
Deze Waffentragers hadden zo een hoog bereik dat ze geen armor hoefden te hebben in principe. Zoek maar eens op hoe ver die dingen kunnen schieten... vaak 1500+ meters. Duitse kanonnen waren zeer accuraat en sterk op lange afstand. Tiger I met de 88mm kon een M4 E8 turret op 1800 meter penetreren, terwijl de M4 E8 met lange 76mm met een beetje geluk vanaf 700m de Tiger kon penetreren...

Maarja.. aangezien het hier World of Tanks betreft...

Hier bijv. een radio bericht van Russische tank commanders over de Panther toen deze zijn intrede deed op het slagveld...

"Enemy introduced new tank !
Shape roughly similar to ‘Tridsatchedverka’ (T-34).

Tank is heavily armored, weight is est. 40-50 tons.

Armament is probably 88mm AA gun.

We had losses at combat ranges beyond 2,000m. …"

Soviet radio message from July 8th of 1943.

Bron: Achtungpanzer.com

[Voor 25% gewijzigd door wsLy op 30-06-2012 18:14]

Stichting Hobbyserver

• TgR_KILLER
wsLy schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 18:00:
[...]

Ja voor de 105mm heb je de tracks nodig. Load limit van stock tracks is 63,5 ton en met de 105mm zit je op 63.810kg. De 90mm gaat volgens mij wel net.

Maar 105mm is zeker een must, 198mm average penetration tegenover 160mm van de 90mm.
dat dacht ik al :P Ty voor de info =)..

Heerlijk potje met iemand anders uit GoT2

Victory!
Battle: Live Oaks zaterdag 30 juni 2012 20:34:26
Experience received: 1.296
Credits received: 29.712
Battle Achievements: Sniper, Mastery Badge: "Ace Tanker"

=) ik 4 kills hij 3 :P

[Voor 24% gewijzigd door TgR_KILLER op 30-06-2012 20:45]

• Vivaladen
Mmm die waffendragers lijken idd veel op de nashorn kwa bouw, denk er maar eens een softtop bovenop haha maareh dat soort spul was enkel nuttig in een verdedigende situatie.

Aanvallend is een groot bereik wel handig maar vaak niet praktisch (op de russische toendra na dan) kijk maar eens naar de verschillende slagvelden tegen het eind vd oorlog,meestal waren de schootsvelden niet zo diep waardoor je in een gecombineerd offensief met infanterie toch redelijk wat risico loopt, athans ik zou niet erg blij zijn als ik tijdens vijandelijk contact bovenop zon ding zou moeten werken haha zit dan wel n schild voorop maar als de vijand in je flank zit....

P.s en 20 mm is niet zoveel hoor... 2cm staal stopt in principe alleen kkw vuur

[Voor 5% gewijzigd door Vivaladen op 30-06-2012 21:01]

• 2crashandburn
TgR_KILLER schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 19:07:
[...]

dat dacht ik al :P Ty voor de info =)..

Heerlijk potje met iemand anders uit GoT2

Victory!
Battle: Live Oaks zaterdag 30 juni 2012 20:34:26
Experience received: 1.296
Credits received: 29.712
Battle Achievements: Sniper, Mastery Badge: "Ace Tanker"

=) ik 4 kills hij 3 :P
De andere kant van het platoon:

Victory!
Battle: Live Oaks 30 June 2012 20:34:30
Vehicle: VK 3601 (H)
Experience received: 963
Credits received: 20,480 (fine for causing damage to allies: 180)
Battle Achievements: Steel Wall
:)

Edit:
http://mwreplays.com/replayimg/314154843eb5a9f8025287a7e4b7ac79.png

[Voor 10% gewijzigd door 2crashandburn op 30-06-2012 22:26]

• TgR_KILLER
Ja was een briljant potje :P

had je die reply nog? ben wel benieuwd.. nog nooit een reply terug gezien (heb er zelf ook geen xD )

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bigbeertje89
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-05-2017
wsLy schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 18:00:
[...]

Niet helemaal mee eens, heb de 100k XP voor de T32 met de 90 mm gedaan :P (iets met haasten om de T34 te krijgen). Redelijk goede gun hoor, als je op weakspots mikt kan je redelijk veel damage ermee doen. Je bent dan ook veel beter tegen snelle lichte tanks. Maar goed, nu heb ik wel de 105 mm erop zitten, dan ben je in hoge tier battles ook in staat om tier 8 aan te pakken.
Wel een ongelooflijke winnaarstank als je 'm kan spelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Knowuse
Ok bedankt, hou het voorlopig bij de eerste engine van de Lor, wel de laatste gun unlocked, wat hit die lekker hard. Alleen die laadtijd van 50 sec is best wel lang, als je commander neergaat wordt dat vast een hele lange herlaadtijden.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0Henk 'm!

• filipy23
Knowuse schreef op zondag 01 juli 2012 @ 02:41:
Ok bedankt, hou het voorlopig bij de eerste engine van de Lor, wel de laatste gun unlocked, wat hit die lekker hard. Alleen die laadtijd van 50 sec is best wel lang, als je commander neergaat wordt dat vast een hele lange herlaadtijden.
De laatste gun op de lorraine is ook geen must. De schotinterval van de laatste gun is 4s ipv 3s voor de 90mm. Resultaat is dat je DPM tijdens het unloaden dus lager is.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Gisteravond was een mooie avond met veel mooie potjes.
Niet bijzonder veel gespeeld maar als ik had geweten dat het zo'n dag zou wezen terwijl er triples waren had er nog een paar meer gedaan:
Victory ratio: 92.31%
Battles: 13
Experience gained: 14220
Damage per battle: 2233
Average experience: 1093.85
Capture per battle: 7.46
Defense per battle: 3.69

Acties:
  • 0Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05 22:10
psychoclown schreef op zondag 01 juli 2012 @ 10:32:
Gisteravond was een mooie avond met veel mooie potjes.
Niet bijzonder veel gespeeld maar als ik had geweten dat het zo'n dag zou wezen terwijl er triples waren had er nog een paar meer gedaan:

[...]
Waar haal jij al die stats vandaan ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Annihilism
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-05 19:52
Ben ik de enige die zich er gigantisch aan ergert dat je niet kunt kiezen voor gamemodes maar ze gewoon voorgeschoteld krijgt? Ik snap heus wel dat ze wat nieuws willen proberen maar vind het belachelijk dat het gewoon min of meer je strot ingeramt wordt. Een attack resulteerd bij mij dan ook 9 van de 10 keer in een loss en doe ik het liefst gewoon gelijk alt + f4 zodra ik zie dat ik attacker ben.

Dit is eigenlijk het eerste echt waar ik mij aan erger in WoT. Wat unbalance en irritante maps kan ik nog wel mee leven maar vind geforceerde gamemodes echt nergens op slaan en haalt dan ook zon beetje alle fun voor mij uit het spel. Ik hoop dat het nog verandert wordt anders denk ik niet dat ik nog lang WoT zal spelen en me maar langzaam richting mechwarrio online ga begeven.

[Voor 3% gewijzigd door Annihilism op 01-07-2012 11:31]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• filipy23
Annihilism schreef op zondag 01 juli 2012 @ 11:31:
Ben ik de enige die zich er gigantisch aan ergert dat je niet kunt kiezen voor gamemodes maar ze gewoon voorgeschoteld krijgt? Ik snap heus wel dat ze wat nieuws willen proberen maar vind het belachelijk dat het gewoon min of meer je strot ingeramt wordt. Een attack resulteerd bij mij dan ook 9 van de 10 keer in een loss en doe ik het liefst gewoon gelijk alt + f4 zodra ik zie dat ik attacker ben.

Dit is eigenlijk het eerste echt waar ik mij aan erger in WoT. Wat unbalance en irritante maps kan ik nog wel mee leven maar vind geforceerde gamemodes echt nergens op slaan en haalt dan ook zon beetje alle fun voor mij uit het spel. Ik hoop dat het nog verandert wordt anders denk ik niet dat ik nog lang WoT zal spelen en me maar langzaam richting mechwarrio online ga begeven.
Er zijn er meer, maar als je eenmaal aan gewend bent is het eigenlijk wel leuk (althans, dat vind ik).

In ieder geval: Sturer Emil preliminary stats are just in:

Sturer Emil, Tier 7 TD
Hull: 560 hp, armor 50/30/20 15/15/15 <- kut
Gun: Tier X 12,8 Pak 44 met 276 mm pen en 560 damage <- _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

http://translate.google.n....ru%2FSturer_Emil&act=url

[Voor 5% gewijzigd door filipy23 op 01-07-2012 12:05]

Acties:
  • 0Henk 'm!
B-BRAIN schreef op zondag 01 juli 2012 @ 10:42:
[...]

Waar haal jij al die stats vandaan ?
www.planetwot.com even accountje aanmaken ;) De dag ernaar kun je zien hoeveel je gewonnen hebt etc.

Viel gisteren enigszins mee... nadat ik weer een loss-streak had eventjes gestopt met spelen en daarnaar weer even opgepakt met 5 wins op rij.

Stats for date 2012-06-30
Name Value
Victory ratio: 63.64%
Battles: 22
Experience gained: 17029
Damage per battle: 1009
Average experience: 774.05
Capture per battle: 3.55
Defense per battle: 0

[Voor 4% gewijzigd door wsLy op 01-07-2012 12:15]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-06 20:20

TweakJerommeke

Stay a while and listen

filipy23 schreef op zondag 01 juli 2012 @ 12:04:
[...]

Er zijn er meer, maar als je eenmaal aan gewend bent is het eigenlijk wel leuk (althans, dat vind ik).

Sturer Emil, Tier 7 TD
Gun: Tier X 12,8 Pak 44 met 276 mm pen en 560 damage <- _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Nice, gewoon achteraan blijven dus en knallen, eigenlijk gewoon een big-ass marder. _/-\o_

Leuk, al 6 8 losses op een rij. Net een match gehad in mijn amx13 75 waar ik een e-75 en nog een med molde en onze JT had 9 kills... rest niks... nog verloren. :+ Monkey bots from China have logged in. :+

[Voor 12% gewijzigd door TweakJerommeke op 01-07-2012 14:24]

Acties:
  • 0Henk 'm!
Annihilism schreef op zondag 01 juli 2012 @ 11:31:
Ik heb er niet zoveel problemen mee :)
De nieuwe modussen vind ik leuk en al is het team soms wel erg dom heb ik er leuke potjes op :)

Acties:
  • 0Henk 'm!
hehe ben echt flink vooruitgegaan in één maand tijd!

28/5: Winratio 47,5%, avg xp ~410, survive 32,5%
1/7: Winratio 50,3%, avg xp ~475, survive 34%

Efficiency is nu ~1220 :)

En nu tijd voor barbecue en bier :p

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0Henk 'm!

• filipy23
Wat een absolute idioten vandaag weer online. Ik heb 2 kills gemiddeld en 3 wins en 14 losses.

Babs out!

Acties:
  • 0Henk 'm!
Ja het is best wel waardeloos, vooral in top tiers. Met Haast en Blackbeard nog veel gewonnen en een enkele loss tot we meerdere tier 10's pakten. 3 klote losses na elkaar en oa. 2 Maus met goede ratings die speelden alsof ze het spel gewoon niet snapten.
Best zuur van die loss streak op het einde want voor de rest ging het bij ons nog best wel goed :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 2crashandburn
Na een afwisseling van zeer geslaagde en desastreuze potjes hadden recklezz en ik zojuist dit:

http://mwreplays.com/replayimg/1b8685b2f5349a4a2fc521fbea3d078d.png

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TgR_KILLER
2crashandburn schreef op zondag 01 juli 2012 @ 17:33:
Na een afwisseling van zeer geslaagde en desastreuze potjes hadden recklezz en ik zojuist dit:

[afbeelding]
yup spelen af en toe de meest briljante potjes :P die 1e waar ik 5 kills had en jij 4 was ook wel lekker =)

edit: deze dus..

Victory!
Battle: Widepark zondag 1 juli 2012 17:02:39
Experience received: 911
Credits received: 23.134 (compensation for damage caused by allies: 380)
Battle Achievements: Sniper

en deze gingen ook wel OK :P

Victory!
Battle: Widepark zondag 1 juli 2012 17:42:58
Experience received: 551
Credits received: 16.052
Battle Achievements: Master Gunner, Sharpshooter

Victory!
Battle: Steppes zondag 1 juli 2012 17:36:21
Experience received: 880
Credits received: 20.584
Battle Achievements: Sniper, Master Gunner, Sharpshooter

[Voor 43% gewijzigd door TgR_KILLER op 01-07-2012 17:50]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joindry

Joindry

[...]

Sturer Emil, Tier 7 TD

nauw flipsy dat ziet er niet slecht uit.

Ik maak me wel al een beetje zorgen hoe deze stock zal rijden :S
De Ferdi is al geen lolletje om stock mee te toeren en deze zal wss nog wel wat erger zijn.
Maar op sommige maps zal dit een serieus leuke tank worden, BV sniping like a pro. Je moet eerst wel campen tot alle franse troep eruit is want je weet gewoon dat iedere amx1390 (tier 7 right?) op zoek zal zijn naar jou :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

AMX-12'jes enzo ook. Ook de T-50-2's en dat soort grut schiet je helemaal kapot.

Alleen als jij hun eerst spot, dan zijn ze de sjaak. Het is gewoon artillery voor op de grond :+

Net nog een enorm goede opmerking, ik reed in mijn T34 die ik bij elkaar gespeeld heb en het was ik tegen enemy arty. Maar mijn tank had nog 10hp over en hij was heel (M40-43) met 530hp.

Ik kan hem niet one-shotten en hij zat in de straten. Het was dus simpel, ik wacht tot hij eruit komt en schiet hem verrot. Ik kan er heen rijden maar hij heeft niks nodig om mij te slopen.

Onze arty was al naar de capzone toegereden.

Zeggen ze:

'T34 you are noob' en ik vroeg waarom: 'Cause you drive premium shit'. :')

Overigens werkte mijn plan wel. Ik wist hem een keer te schieten toen zijn traks naar voren stonden om een hoekje. Toen had hij er nog 130. Vervolgens werd het simpel; hij komt de hoek om rijden en hij gaat mol. Hij vuurt op een van onze arty en hij is kaputt of we doen niks en we winnen door te cappen. Werkte prima, mooi om die 'noob' even zijn bek te laten houden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joindry

Joindry

NoxiuZ schreef op zondag 01 juli 2012 @ 20:30:
AMX-12'jes enzo ook. Ook de T-50-2's en dat soort grut schiet je helemaal kapot.

Alleen als jij hun eerst spot, dan zijn ze de sjaak. Het is gewoon artillery voor op de grond :+

Net nog een enorm goede opmerking, ik reed in mijn T34 die ik bij elkaar gespeeld heb en het was ik tegen enemy arty. Maar mijn tank had nog 10hp over en hij was heel (M40-43) met 530hp.

Ik kan hem niet one-shotten en hij zat in de straten. Het was dus simpel, ik wacht tot hij eruit komt en schiet hem verrot. Ik kan er heen rijden maar hij heeft niks nodig om mij te slopen.

Onze arty was al naar de capzone toegereden.

Zeggen ze:

'T34 you are noob' en ik vroeg waarom: 'Cause you drive premium shit'. :')

Overigens werkte mijn plan wel. Ik wist hem een keer te schieten toen zijn traks naar voren stonden om een hoekje. Toen had hij er nog 130. Vervolgens werd het simpel; hij komt de hoek om rijden en hij gaat mol. Hij vuurt op een van onze arty en hij is kaputt of we doen niks en we winnen door te cappen. Werkte prima, mooi om die 'noob' even zijn bek te laten houden.
Kon je niet HE laden? kans groot dat dat wel een oneshot zou geweest zijn toch?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-07 10:20

themaxter

Bugged..

TweakJerommeke schreef op zondag 01 juli 2012 @ 12:49:
[...]

Nice, gewoon achteraan blijven dus en knallen, eigenlijk gewoon een big-ass marder. _/-\o_

Leuk, al 6 8 losses op een rij. Net een match gehad in mijn amx13 75 waar ik een e-75 en nog een med molde en onze JT had 9 kills... rest niks... nog verloren. :+ Monkey bots from China have logged in. :+
Wel een reload van 15 seconden :X oftwel 4 shells per minuut...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
[...]

Sturer Emil, Tier 7 TD

Ik hoop niet dat die gun beschikbaar komt op een tier 7 tank. Veel te hoge penetratie en damage. Het zou de balans geen goed doen in ieder geval.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Knowuse
filipy23 schreef op zondag 01 juli 2012 @ 10:02:
[...]De laatste gun op de lorraine is ook geen must. De schotinterval van de laatste gun is 4s ipv 3s voor de 90mm. Resultaat is dat je DPM tijdens het unloaden dus lager is.
Had de laatste gun ook nodig voor mijn toekomstige bat, heb wel weer de 90 mm erop gezet, die 10/12 extra seconden laadtijd was te lang. Vond het niet lekker spelen.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TgR_KILLER
net de M6 verkocht en de T29 gekocht.. voorlopig vind ik er nog niks aan xD maar ja paar losses gehad. repairs kosten meer dan wat ik krijg...

hopelijk gaat het wat beter als ik wat meer heb geresearched.. eerst de tracks dan twijfel tussen motor en koepel en dan de 105.. maar dan zijn we al heel wat avondjes verder..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-07 19:22

ZenTex

Doet maar wat.

Jij bent een rare. :+
de m6 vindt je een leuke tank maar de t29 vind je maar niks. Ik, en de meesten met mij, vinden de m6 een pos en de t29 juist geniaal.

Gewoon Hill down gaan met die t29 en zelfs de meeste tier 9 tanks komen niet door je turret heen.
In maps met goed terrein is zelfs een tier 8 geen partij voor je wanneer je het een beetje goed speelt.
Voorwaarde is natuurlijk wel de 105mm.

Volgens mij was die koepel niet nodig voor de 105 mm (kan het momenteel niet controleren). Koepel geeft enkel meer viewrange, armour is hetzelfde. Dus tracks, gun, koepel, motor.
Je kunt prima wegkomen met een langzame tank door achter de andere heavies aan te sjokken en een mooi heuveltje te vinden om veilig de vijand te bestoken.
Oh, en pas op voor arty, een t29 heeft voor veel arty zelfs prioriteit boven td's.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Appel
TgR_KILLER schreef op zondag 01 juli 2012 @ 23:38:
net de M6 verkocht en de T29 gekocht.. voorlopig vind ik er nog niks aan xD maar ja paar losses gehad. repairs kosten meer dan wat ik krijg...

hopelijk gaat het wat beter als ik wat meer heb geresearched.. eerst de tracks dan twijfel tussen motor en koepel en dan de 105.. maar dan zijn we al heel wat avondjes verder..
105 heeft prio, daarna de turret. De rest komt wel en is minder belangrijk :P Met de 90mm is het ook wel redelijk, maar met de 105 is het een goddelijke tank!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-05 17:46
Dat valt tegenwoordig mee. Of meer mensen hebben tegenwoordig een hitbox skin, of ze hebben een extra hersencel gekregen. In mijn T32 en T34 word wanneer ik hull down ben meer beschoten op mijn dome op de turret dat lukraak schieten.

En de T32 blijft een leuke en goede tank. _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vivaladen
Die T1 heavy en M6 waren toch bedoeld als mobiele hulldown positie voor de T-29 als ze kapot geschoten zijn? :P

zozo die Emil ziet er veelbelovend uit vooral op de uitgestrekte maps! hoop dat de spotrange ivm met de lage waarden vd armor ook een beetje compenserend zijn zodat je als verdedigend superkanon ook een beetje gebruik kan maken vd range en niet dat ze in je beeld poppen op 100 meter haha

maar ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Ik ben bang dat je zeer afhankelijk gaat worden van wat je team voor je spot om dat af te kunnen schieten...meer als 450 meter zal het niet worden, met binocs eventueel 500m max.
Maar het zal naar mijn idee minder worden aangezien je met de Patton en E50 dit momenteel als max hebt.
filipy23 schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 17:44:

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik vermoed van niet kijk maar naar de artylike terugslagopvang welke stevig in de grond verankerd moet worden voor elk schot, turret cq gun naar de zijkant gedraaid en hij ligt bij elke schot op zijn kant...(in real life dan).

De open td's waren een goedkope en snelle manier om binnen korte tijd genoeg td's te krijgen welke de T-34 aan konden die men tegenkwam op het slagveld en waar de Panzer IV niet tegenopkon.

[Voor 62% gewijzigd door ShockWave op 02-07-2012 09:58]

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee