Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

tweaker2010 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 23:47:
Briljant systeem, nu snap je ook gelijk hoe Rome zo snel en effectief zijn troepen kon verplaatsen.
Er moeten alleen nog wel twee dingen bij.
Ten eerste de Romeinse wegen die excellent waren. Een Romeinse weg was gemaakt van steen welke zo vlak mogelijk gelegd werden zodat de weg fatsoenlijk loopt. Dus geen gaten overal maar een mooie weg. De weg dan ook nog eens zo veel als mogelijk van stad A naar stad B om de snelheid erin te houden. Dan nog de belangrijkste innovatie, de zijkanten van de weg liepen een beetje schuin af waardoor water van de weg kon stromen. De wegen hadden dus ook drainage.

Ten tweede had z'n 8 man eenheid ook een eigen pakezel voor dingen zoals de tent. Ook zeer belangrijk om te vermelde. ;)

Dan nog de wegregels. Handelaren en anderen op reis waren vrij de wegen te gebruiken maar als ze langzamer waren dan een Legioen dan moesten ze aan de kant. Ook al betekende dat een kar van de weg duwen. Het leger gaat voor. Als je dit allemaal bij elkaar optelt dan is 30+ km per dag zeker te doen.

Oh en dan nog die schoenen van de Romeinen. Die presentator heeft helemaal gelijk over die dingen maar hij mist nog iets. Het zijn geen normale sandalen maar sandalen die voorbij je enkel gaan. Dat is met afstand het meest belangrijke voor elke militaire schoen. Zonder dat beetje steun loop je je voeten gewoon kapot. Er is een reden waarom moderne schoenen enkelschoenen zijn.

Oh en uiteraard waren het de Duitsers die iedereen dit lesje hebben geleerd. Een goede schoen maakt soldaten blij en belangrijker, je kan ze ook nog inzetten. Nee, het was niet de beroemde Duitse laars maar de WW2 Duitse kistjes die de laarzen feitelijk vervingen die deze basis legde. ;)

Zo ook weer mijn dagelijkse WW2 fix gehad. :P

[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-08-2013 00:40 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:21
Wat ik me alleen af te vragen zat, en wat niet beantwoord is, is waarom ze 2 speren hadden. Ik dacht zelf eentje om naar je vijand te gooien, en een tweede die je daarna gebruikt om ze te steken. Of klopt dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiertz
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-05 09:01
Ze hadden er twee om mee te gooien om vervolgens hun zwaard te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Avalaxy schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 01:28:
Wat ik me alleen af te vragen zat, en wat niet beantwoord is, is waarom ze 2 speren hadden. Ik dacht zelf eentje om naar je vijand te gooien, en een tweede die je daarna gebruikt om ze te steken. Of klopt dat niet?
Die speren (Pilum) zijn multifunctioneel. Als je op de vijand af stormt is het fijn als je ze beiden kan gooien om de vijandelijke formatie optimaal uit te dunnen en te verzwakken. Echter als er flink wat paarden op je afstormen is het vrij logisch om de pilum als verdedigende speer te gebruiken.
Het was wel standaard om bij een aanval sowieso een van de twee te gooien en als het even kon ook de ander. Je hebt in een handgevecht niks aan een pilum aangezien die enkel in de weg zit. Het steken gebeurde toch voornamelijk met zwaarden en niet met de pilum.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 451726

pirke schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 21:25:
Overigens is hij bij Amazon.co.uk slechts 25 pond (30 euro), scheelt weer een paar euro.
Inderdaad. Prima prijsverlaging en ook nog eens met de DVD gratis thuisbezorgd.
Ook voor al geplaatste orders, die prijsgarantie van Amazon werkt dus echt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Anoniem: 451726 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:22:
[...]

Inderdaad. Prima prijsverlaging en ook nog eens met de DVD gratis thuisbezorgd.
Ook voor al geplaatste orders, die prijsgarantie van Amazon werkt dus echt. :)
Inderdaad. Met zulke prijzen voor nieuwe games vind ik het de moeite waard om ze te kopen. 55 euro vind ik belachelijk en dan download ik liever illegaal totdat ze alsnog in prijs zijn gezakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pirke schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:26:
Inderdaad. Met zulke prijzen voor nieuwe games vind ik het de moeite waard om ze te kopen. 55 euro vind ik belachelijk en dan download ik liever illegaal totdat ze alsnog in prijs zijn gezakt.
Natuurlijk, wel direct het spel willen spelen maar er niet voor willen betalen. En dan het downloaden zeker goedpraten door het later alsnog te kopen als het spotgoedkoop is?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Nu online
Tsurany schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:05:
[...]

Natuurlijk, wel direct het spel willen spelen maar er niet voor willen betalen. En dan het downloaden zeker goedpraten door het later alsnog te kopen als het spotgoedkoop is?
Helemaal correct. 30 euro vind ik een prima prijs, 55 niet. Als het bij release rond de 30 euro te krijgen is koop ik het direct, anders wacht ik ja.

Spotgoedkoop is het pas op de steam summer sale als ze voor 10 euro te krijgen zijn. Meestal wacht ik daar niet op en heb ik het eerder al in huis.

[ Voor 8% gewijzigd door pirke op 28-08-2013 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je wacht niet, je zegt dat je ze illegaal download. Je wilt wel de baten maar niet de lasten, beetje vreemd vind je niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Nu online
Ik stop met deze discussie, het heeft geen nut.

Laten we ons weer focussen op het onderwerp van deze thread!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan moet je niet met zulke rare opmerkingen komen, dan krijg je ook geen discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:59
pirke schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:26:
[...]

Beetje jammer dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-03 15:05
Niemand heeft hier nog nooit illegaal een game gedownload? Toen ik nog geen geld had om games nieuw voor 60 euro te kopen en online kopen was nog niet zo eenvoudig als nu deed ik niet anders.

Sinds de mooie aanbiedingen van steam en dat je daar alles direct kan downloaden koop ik pas spellen.

Tegenwoordig zijn er ook nooit geen demo's meer om het spel even uit te proberen, een goed argument om het eerst illegaal te proberen. Hoe veel spellen er wel niet zijn die nog niet eens goed af zijn bij release.
Ik heb bijvoorbeeld nog steeds spijt van dat ik Payday 2 heb gekocht laatst. Wat een buggy spel met weinig content. Maar goed geen refund bij steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-03 22:05

Hierkomik

Zo dan...

Laten we het hier niet gaan hebben over legaal/illegaal. Gewoon fijn dat de prijs is gezakt.
Ik heb er helaas geen voordeel van, want ik heb de CE versie besteld :). Ik heb gewoon zoveel plezier gehad met Rome 1, dat ik dat er zeker wel uit ga halen. En ik support hiermee ook CA, wat ook erg meetelt voor mij.

Nog minder dan een weekje!

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-03 12:40

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Wat is nu eigenlijk het voordeel van het pre-orderen? Op Bol.com lees ik dat voor de DLC keys op = op geldt,
dus als ze op zijn (bij release) heb je gewoon pech en geen DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tweaker2010 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:33:
Wat is nu eigenlijk het voordeel van het pre-orderen? Op Bol.com lees ik dat voor de DLC keys op = op geldt,
dus als ze op zijn (bij release) heb je gewoon pech en geen DLC.
Preorderen bij een partij die keys gaat garanderen ;) Bij Gamesync heb ik nu de garantie op een DLC key. Of op Steam een pre-order plaatsen, dan weet je het ook zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Nu online
Amazon garandeert dat ook en is de goedkoopste ;)

[ Voor 33% gewijzigd door pirke op 28-08-2013 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar heb je hem dan ook op tijd? Ik weet nu zeker dat ik de key voor de release binnen heb. Amazon.co.uk garandeert volgens mij enkel release day delivery in UK, niet daarbuiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Nu online
De DLC key wordt op tijd via mail verstuurd, het spel gaat via de post (dvd in doos), dus daar moet je even op wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-05 10:18
Gekocht bij gamesync, zeker een key en onmiddelijk spelen en dat voor minder dan 40€.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Waar ik me het meest aan erger is dat ik 50 euro kwijt ben als ik het wil kopen en dan 100% zeker weet dat ik niet het hele spel heb. Soomige DLC is best misbaar maar veel DLC voelt ook aan als: "dit had gewoon in het spel moeten zitten". Zeker met de laatste sega titels, die er echt een handje van hebben om gigantische hoeveelheden DLC uit te brengen. Opzich vindt ik het prima dat er extraatjes worden uitgebracht maar vaak voelt het toch alsof je een onvolledig spel hebt gekocht. Zeker dingen als pre-order bonussen en dag 1 DLC. Ik weet dat als ik nu Rome 2 koop, ik over een half jaar 5 tot 10 dlc onderdelen ga missen. En dat is gewoon jammer.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoof
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-05 09:49
Postius schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:19:
Waar ik me het meest aan erger is dat ik 50 euro kwijt ben als ik het wil kopen en dan 100% zeker weet dat ik niet het hele spel heb. Soomige DLC is best misbaar maar veel DLC voelt ook aan als: "dit had gewoon in het spel moeten zitten". Zeker met de laatste sega titels, die er echt een handje van hebben om gigantische hoeveelheden DLC uit te brengen. Opzich vindt ik het prima dat er extraatjes worden uitgebracht maar vaak voelt het toch alsof je een onvolledig spel hebt gekocht. Zeker dingen als pre-order bonussen en dag 1 DLC. Ik weet dat als ik nu Rome 2 koop, ik over een half jaar 5 tot 10 dlc onderdelen ga missen. En dat is gewoon jammer.
Je kan het spel nu toch nog gewoon kopen met de pre-order DLC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja sommige mensen willen kennelijk alles hebben tegen een zo laag mogelijke prijs en hebben kennelijk geen idee hoe game development in elkaar steekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Voor een spel als Rome 2 heb ik het graag voor over. Je kan ziet dat er veel werk in zit en ze hebben over veel zaken goed nagedacht. Dat kan je lang niet over alle spellen zeggen.

En die DLC van tegenwoordig is gewoon een marketing truc die de consument de strot in wordt gedrukt.

@ Ho0f: Hij heeft het denk ik over alle DLC's die nog gaan volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoezo wordt het je strot in gedrukt? Ik weet niet hoe het bij jou zit maar ik bepaal nog altijd zelf waar ik m'n portemonnee wel voor trek en waar ik het niet voor trek. Ik heb nog geen DLC gekocht die ik niet wilde hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Tsurany schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:04:
Hoezo wordt het je strot in gedrukt? Ik weet niet hoe het bij jou zit maar ik bepaal nog altijd zelf waar ik m'n portemonnee wel voor trek en waar ik het niet voor trek. Ik heb nog geen DLC gekocht die ik niet wilde hebben.
Omdat er geen alternatieven zijn, het is leuk dat je je traditionele oogkleppen en roeptoeter weer hebt aangetrokken maar even nadenken kan ook geen kwaad. De discussie is niet nieuw en als je even gewoon wat minder lomp bent (wat minder Tsurany het 13 jarige interpubertje) dan weet je ook dat de laatste jaren DLC er doorheen gedrukt wordt. Waar het soms een toegevoegde waarde kan zijn en in andere gevallen je meer wordt afgezet. Hiernaast zijn er nog praktijken van uitgevers die je soms verplichten DLC te kopen i.v.m. MP of bepaalde game-modes.
Tsurany schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:53:
Tja sommige mensen willen kennelijk alles hebben tegen een zo laag mogelijke prijs en hebben kennelijk geen idee hoe game development in elkaar steekt.
Euh....bedoel je nog wat mee hiermee? Of was dit weer gewoon je gebruikelijk droevige roeptoeter niveau wat nergens op gestoeld is? Of was het een serieus bedoeld antwoord? Het enige wat ik zei is dat je tegenwoordig zeker weet, al helemaal bij sega games, dat je voor de volle prijs niet het volledig spel hebt. En dat wekt bij mij iig een gevoel van wrevel op, iets wat je als uitgever van een spel wilt vermijden.

[ Voor 28% gewijzigd door Postius op 28-08-2013 16:19 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je hoeft het spel niet te kopen en je hoeft de DLC niet te kopen.

Overigens koop ikzelf met liefde DLC en heb daar ook geen enkel probleem mee.

Dat het me 'extra geld' zou kosten heb ik ook geen problemen mee, gezien de prijs van spellen in de afgelopen 10 á 20 jaar onveranderd is gebleven, ik zie die extra kosten als een inflatiecorrectie.
Daarnaast bevalt het me wel dat ik nieuwe content gedripfeed krijg.
Ook het feit dat je zelf kan kiezen welke (extra) content je wel en niet koopt vind ik fijn, er zijn vaak ook DLC die ik links laat liggen.

[ Voor 59% gewijzigd door anandus op 28-08-2013 16:25 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Wat een non-argumenten hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Fuck yea, ik pak m'n posca erbij en geniet van het schouwspel. *O*

Kunnen jullie geen romeins uniform aantrekken en het in een duel uitvechten? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Nu online
Avalaxy schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 17:02:
Fuck yea, ik pak m'n posca erbij en geniet van het schouwspel. *O*

Kunnen jullie geen romeins uniform aantrekken en het in een duel uitvechten? :Y)
Beetje offtopic: probeer het spel "Chivalry" http://www.chivalrythegame.com/ eens, dan doe je precies dat (weliswaar geen Romeins uniform, maar komt goed in de buurt). Erg grappig om met zwaarden elkaars hoofd of arm ofzo af te hakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-08-2024
Zonet ook besteld bij Amazon, krijg je nog een dvd'tje bij + de DLC en dat voor 30€. Kan je niet voor klagen toch?! De paar dagen extra wachten maakt voor mij niet uit want ik zit ben die week voor een paar dagen op reis naar Frankrijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shotgunbunny
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-02 20:17
Ik vind het persoonlijk nogal lame, zo'n launc-day DLC. Ik wil graag de devs steunen, maar als ze dit soort money grabbing tactieken gaan gebruiken wordt ik weer minder blij. Ik had gehoopt dat Creative Assembly daar wel boven stond.

Bij Shogun 2 slikte ik 't maar, puur omdat 't Shogun 2 was. Die Hattori clan was leuk, maar niet bepaald kritiek. Maar geen grieken kunnen spelen zonder DLC? What the hell...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Postius schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:17:
Omdat er geen alternatieven zijn, het is leuk dat je je traditionele oogkleppen en roeptoeter weer hebt aangetrokken maar even nadenken kan ook geen kwaad. De discussie is niet nieuw en als je even gewoon wat minder lomp bent (wat minder Tsurany het 13 jarige interpubertje) dan weet je ook dat de laatste jaren DLC er doorheen gedrukt wordt. Waar het soms een toegevoegde waarde kan zijn en in andere gevallen je meer wordt afgezet. Hiernaast zijn er nog praktijken van uitgevers die je soms verplichten DLC te kopen i.v.m. MP of bepaalde game-modes.
Wat een droevig niveau van discussiëren. En dan verwijt je dat ik me als internetpuber gedraag terwijl jij niet kan reageren zonder iemand direct persoonlijk en ongefundeerd af te kraken.

Een hele lap tekst om met een zwak argument te komen. Je wordt afgezet? In plaats van de vroegere expansions krijg je het nu in kleinere porties aangeboden. Maar er is geen enkele reden om je afgezet te voelen. De voorwaarden zijn heel duidelijk, je hebt het in vrijwel geen enkel spel nodig (zeker in Rome Total War niet) en het is vaak voor een redelijk schappelijke prijs.
Daarnaast ken ik geen spel waarbij je gedwongen wordt om de DLC aan te schaffen. Misschien dat er hier en daar een paar van die spellen zijn maar ik ken ze persoonlijk niet.
Euh....bedoel je nog wat mee hiermee? Of was dit weer gewoon je gebruikelijk droevige roeptoeter niveau wat nergens op gestoeld is? Of was het een serieus bedoeld antwoord? Het enige wat ik zei is dat je tegenwoordig zeker weet, al helemaal bij sega games, dat je voor de volle prijs niet het volledig spel hebt. En dat wekt bij mij iig een gevoel van wrevel op, iets wat je als uitgever van een spel wilt vermijden.
Wat ik hier mee bedoel is dat je met een pre-order gewoon de volledige game in bezit hebt. Je betaald de volle prijs en je krijgt het volledige spel.

Na het uitbrengen van het spel worden nieuwe features ontwikkeld en uitgebracht, die worden inderdaad niet gratis weggegeven. Dit is echter niks nieuws, zo worden al jarenlang expansions ontwikkeld waar je ook voor betaalde. Nu is de content echter meer verspreid in individuele stukken die je tegen een lagere prijs kan kopen. Dit is vrijwel altijd werk dat na de ontwikkeling van het spel wordt gemaakt en het missen hiervan heeft op geen enkele wijze invloed op je spelervaring.

Daarnaast leveren ze bepaalde content die in het begin enkel bij limited editions zaten. Deze content is inderdaad niet nieuw maar die had je wel vanaf het begin kunnen krijgen door de volle mep te betalen voor de special editions. De prijs is zeer laag en vaak is het niet essentieel deze content aan te schaffen. Zo kende Shogun een paar extra factions die uit limited editions waren. Ja, deze konden achteraf aangeschaft worden. Deed je het niet dan miste je alsnog niet veel en had je in het begin de limited edition gekocht had je ze ook gehad.

Wat jij wilt is het spel zo goedkoop mogelijk kopen en daarbij direct recht hebben op alle content die daarna wordt ontwikkeld. Zo gaat dat echter niet. Dat was vroeger niet zo en dat is nog steeds niet zo.\

Ik zie zeker bij Rome Total War 2 het probleem niet. Een pre-order krijgt gratis de eerste DLC erbij en een niet pre-order kan deze er later bij kopen. Daarnaast is aangekondigd dat er al een faction gratis uit komt en zijn er verder geen special editions waar unieke content in zit. Koop een pre-order en je hebt het volledige spel in handen. Echter niet de content die in de toekomst ontwikkeld gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

pirke schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:57:
Amazon garandeert dat ook en is de goedkoopste ;)
Ze garanderen het alleen voor de UK klanten, dus buitenlandse klanten vissen waarschijnlijk achter het net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boagriuz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-04 11:44
Ter informatie (van de Facebook pagina):

Creative Assembly today announced the Activation Time for ROME II on its release day next week as a single worldwide unlock time of zero hours US Pacific Time on the 3rd Sept, equivalent of 00:00 PDT / 03:00 EDT / 08:00 BST / 09:00 CET / 17:00 AEST.

From that point game activation will be live and Total War: ROME II will be playable.

Digital customers can begin preloading via Steam from 10:00 PDT / 18:00 BST today (28th Aug) in order to be as ready as possible to begin their conquest of the ancient world on launch day, with only the day one content patch including Pontus, an additional playable faction, needing to be downloaded once the game is live.

Please note that ROME II will be region-locked in some territories, if you are buying a copy from overseas please check with your retailer if you will be able to activate it your home country. Further details on the regions this effects are here: http://wiki.totalwar.com/...II:_Regional_Restrictions

Total War: ROME II Launches next week on the 3rd September.

Dat wordt dus het wekkertje om 8 uur zetten! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
pirke schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 17:12:
[...]

Beetje offtopic: probeer het spel "Chivalry" http://www.chivalrythegame.com/ eens, dan doe je precies dat (weliswaar geen Romeins uniform, maar komt goed in de buurt). Erg grappig om met zwaarden elkaars hoofd of arm ofzo af te hakken :)
Die speel ik al, erg amusant en verdomd moeilijk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-04 17:53

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

hey hey,

ik vroeg mij eigen af hoe goed speel baar rtw2 zal zijn op een
imac 2012 21.5
i5 2.9 GHz intel core
8 gb 1600 mhz ddr3
nvidia geforce GT650M 512MB

op windows 7 bootcamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boagriuz
Coldbullet schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:16:
hey hey,

ik vroeg mij eigen af hoe goed speel baar rtw2 zal zijn op een
imac 2012 21.5
i5 2.9 GHz intel core
8 gb 1600 mhz ddr3
nvidia geforce GT650M 512MB

op windows 7 bootcamp
Ik vraag me dat dus totaal niet af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

tweaker2010 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 18:39:
[...]

Ze garanderen het alleen voor de UK klanten, dus buitenlandse klanten vissen waarschijnlijk achter het net.
Heb je daar een bron voor? Het enige wat ik op Amazon.co.uk kan vinden is "Offer strictly subject to availability", niets over buitenlandse klanten of zo.

Als ik daar pre-order en ik krijg er geen Greek dinges DLC bij dan voelt een pre-order ook een beetje nutteloos.
Coldbullet schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:16:
Ik vroeg mij eigen af hoe goed speel baar rtw2 zal zijn op een
imac 2012 21.5
Lijkt prima aan de system requirements te voldoen.

[ Voor 19% gewijzigd door bwerg op 28-08-2013 20:20 ]

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Nu online
bwerg schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 20:19:
[...]

Heb je daar een bron voor? Het enige wat ik op Amazon.co.uk kan vinden is "Offer strictly subject to availability", niets over buitenlandse klanten of zo.

Als ik daar pre-order en ik krijg er geen Greek dinges DLC bij dan voelt een pre-order ook een beetje nutteloos.

[...]

Lijkt prima aan de system requirements te voldoen.
Dan kun je gewoon bezwaar aantekenen, want ze hebben wel degelijk geadverteerd met de DLC die je krijgt. Mijn ervaring met Amazon is dat je gewoon altijd krijgt wat je verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Nu online
Total War Rome II with Greek States Culture Pack Bonus
Pre-order Total War Rome II with us at Amazon.co.uk before the release date, and you'll receive the Greek States Culture Pack Bonus, featuring Athens, Epirus and Sparta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Ja, daarom vond ik die stelling ook wel gek. Zelfs met kleine lettertjes mag je die DLC gewoon verwachten als er zo overduidelijk mee geadverteerd wordt.

Normaal haal ik alles uit de steam sale, maar dit wordt dan misschien toch mijn eerste pre-order. :+ Ook omdat RTW1 de beste strategy tot nu toe is, en dit er nog veel beter uitziet.

[ Voor 15% gewijzigd door bwerg op 28-08-2013 20:28 ]

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

• Avalaxy
Boagriuz schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:18:
[...]

Ik vraag me dat dus totaal niet af.
:D

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:28
Echt, na al die jaren, toch altijd weer hetzelfde gezever over DLC...
Afbeeldingslocatie: http://i3.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/540/686/696.gif

Mensen, accepteer nou gewoon dat het zo gebeurd en je er toch niks aan gaat veranderen. Als het je zo dwars zit, maak dan voor jezelf een statement, koop de DLC of eventueel het spel zelf niet.

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Doen ze ook niet, ze downloaden het. Met het argument "als je het niet aanbiedt voor mijn prijs download ik het en koop ik het als het goedkoper is". Daarmee rationaliseren ze het voor zichzelf "want ik koop het toch?" maar gaan ze voorbij aan de maanden dat ze het spel wél spelen maar niet betaald hebben. Dat wordt weggezet als irrelevant. Bedenken dat een spel in die tijd ook waarde vertegenwoordigt wil er niet in (want komt niet uit met de rationalisering). Dat het feit dat ze het downloaden al aangeeft dat het waarde heeft (anders zouden ze zonder issues/klachten kunnen wachten tot de prijs gezakt is, maar ze willen het toch nu spelen) boeit ze geen donder. Als het in hun koppies maar okee klinkt.

Also: moneygrabbing devs met launchday dlc. DLC die ontwikkeld wordt door devs die klaar zijn met hun aandeel in de release en dus op een ander project ingezet kunnen worden. Een volledig andere game of dlc voor het spel waar zij net mee klaar zijn. Een kleiner project dat misschien net zo lang duurt als het afronden van het vorige spel waarmee ze bezig waren, maar wat wél losstaat/extra is. En ineens heb je launchday dlc uitgelegd. Als die devs in plaats van aan dlc voor spel A zouden werken aan spel B klaag je toch ook niet dat je na aankoop van spel A korting wil op spel B "want daar hebben diezelfde devs aan gewerkt".

Over Rome II: Ik begin er niet aan. Ik had tot Shogun II nooit een TW game gespeeld en ben erachter dat het niet mijn serie is, de tutorial gedaan en ik was er wel klaar mee. Weet niet precies waar het aan ligt maar het kan mijn aandacht niet vasthouden. Jammer, de kwaliteit spat er wel vanaf, maar ieder z'n ding :)

[ Voor 10% gewijzigd door Bundin op 29-08-2013 08:23 ]

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 15:40
Kan niet wachten tot hij uit is :D, ga ik weer veeeeel uren in steken.

• Piekartz87
Bundin schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 08:19:
Over Rome II: Ik begin er niet aan. Ik had tot Shogun II nooit een TW game gespeeld en ben erachter dat het niet mijn serie is, de tutorial gedaan en ik was er wel klaar mee. Weet niet precies waar het aan ligt maar het kan mijn aandacht niet vasthouden. Jammer, de kwaliteit spat er wel vanaf, maar ieder z'n ding :)
Mocht je het toch nog interessant vinden dan zou ik beginnen met Rome total war. Deel 1 dus. Door velen beschouwd als de beste (tot nu toe) TW.

Overigens over Chivalry, mount and blade is ook erg vermakelijk.
Dat is inderdaad een goede tip. Shogun 2 heeft mij totaal niet kunnen boeien terwijl ik honderden uren in Rome 1 en Medieval 2 gestoken heb.

• Mektheb
Tsurany schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 08:58:
Dat is inderdaad een goede tip. Shogun 2 heeft mij totaal niet kunnen boeien terwijl ik honderden uren in Rome 1 en Medieval 2 gestoken heb.
Mij juist weer wel, geweldig :)!

Maar Rome total war 1 met Mundus Magnus map + realism mod en alle dingen voor sprites en standaarden en de latin mod zodat ze niet engels spreken etc.
Geweldig !

Helaas zou dit bij Rome 2 allemaal niet meer kunnen :<

• pedra
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 26-02 14:34
Bundin schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 08:19:

Also: moneygrabbing devs met launchday dlc. DLC die ontwikkeld wordt door devs die klaar zijn met hun aandeel in de release en dus op een ander project ingezet kunnen worden. Een volledig andere game of dlc voor het spel waar zij net mee klaar zijn. Een kleiner project dat misschien net zo lang duurt als het afronden van het vorige spel waarmee ze bezig waren, maar wat wél losstaat/extra is. En ineens heb je launchday dlc uitgelegd. Als die devs in plaats van aan dlc voor spel A zouden werken aan spel B klaag je toch ook niet dat je na aankoop van spel A korting wil op spel B "want daar hebben diezelfde devs aan gewerkt".
klinkt allemaal goed. maar vooral de eesrste zin `als de devs klaar zijn` ze missen nog facties.. hele delen van de map zijn leeg. Dacia, Seleucid, iberia, scythia. allemaal facties die in rome 1 wel zaten maar die nu ontbreken. het voeld dus aan of het spel niet af is. seleucids is een van de uitgebreidste facties die er is en je ziet dat ze deze dan later uitbrengen, scythia komt later als je ervoor betaald, dit zou voor de ander genoemde facties ook al zijn.

het probleem met dlc is niet dat ze zoveel extra dlc bieden( als het toevoegd aan de game juich ik het alleen maar toe) maar dat het vaak om cut content gaat. en dat is zo ergelijk.

• Mektheb
Ach als het een game is die ook via steam gaat krijg je straks weer een DLC voor een paar euro.

Microtransactions zijn gewoon de trend anno 2012 and beyond geworden.
pedra schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 09:33:
klinkt allemaal goed. maar vooral de eesrste zin `als de devs klaar zijn` ze missen nog facties.. hele delen van de map zijn leeg. Dacia, Seleucid, iberia, scythia. allemaal facties die in rome 1 wel zaten maar die nu ontbreken. het voeld dus aan of het spel niet af is. seleucids is een van de uitgebreidste facties die er is en je ziet dat ze deze dan later uitbrengen, scythia komt later als je ervoor betaald, dit zou voor de ander genoemde facties ook al zijn.
De map is niet leeg, het zijn geen volledige factions waar jij als speler mee kan spelen, dat klopt. Echter doordat factions nu veel meer inhoud hebben gekregen dan in Rome Total War 1 is het niet een kwestie van een kleurtje en een symbooltje neerzetten en er staat een faction klaar. De grootste factions van die tijd zitten er in en de lege plekken op de kaart zullen bevolkt worden door minor tribes.
het probleem met dlc is niet dat ze zoveel extra dlc bieden( als het toevoegd aan de game juich ik het alleen maar toe) maar dat het vaak om cut content gaat. en dat is zo ergelijk.
Wat voor content dan? Je vermoed dat ze nu alle factions al af hebben maar het niet direct willen releasen? Lijkt me sterk.

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Tsurany schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 08:58:
Hier hetzelfde, maar dat komt bij mij vooral omdat ik niets heb met Japan, noch de geschiedenis, noch de huidige tijd.

• Piekartz87
Ik kon mij niet identificeren met de verschillende facties in Japan, heb wel interesse in Japan en zijn cultuur maar bij Rome kon ik mij veel beter identificeren met de facties.

Misschien is de DLC duscussie wat meer voor een algemener topic elders? Niet dat het een discussie is, welles nietus valt daar niet onder.

• pirke
  • Nu online
Piekartz87 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 08:54:
Overigens over Chivalry, mount and blade is ook erg vermakelijk.
Mount and blade is inderdaad ook erg fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens01
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-10-2022
Nog even een korte opmerking over de lauchtijd:

08:00 BST is volgens mij 07:00 CET of heb ik dat verkeerd.

Over de DLC:

Persoonlijk deel ik het sentiment dat wanneer je een game koopt je ook verwacht dat deze "af" is. Een TW game waarbij grote delen van de kaart niet bezet zullen zijn door een grote historische factie zit gewoon niet helemaal lekker. Als de DLC nou was dat je een paar euro's betaalt om de grand campaign te spelen met een bepaalde factie zou ik zeggen -> prima. De speler kan zelf wel kiezen welke factie hij graag eens wil proberen in de campaign, en of de prijs hem dat waard is. Het verwijderen van bepaalde facties zal echter een uitwerking hebben op de balans van het spel, zeker als je de grand campaign tot het einde gaat spelen.

Daarnaast is het volgens mij niet zo dat het "basis"-spel goedkoper is geworden door het aanbieden van de DLC. Dat zou in mijn ogen best een charmante opzet zijn. De uitgever kan het basisspel voor een lagere prijs aanbieden, wat tot meer verkoop zal leiden. Wanneer mensen een beetje zijn uitgekeken op spelen met de Romeinen, kopen ze voor 3,50 ofzo een nieuwe factie waarmee het plezier opnieuw kan beginnen. Wanneer een spel echter volle mep kost, is het toch ook niet raar dat je verwacht dat het in zijn totaliteit speelbaar zal zijn?

Ander topic:

Als hier mensen zijn die in zijn voor een beetje multiplayer -> pm me maar. Heb na een hele zomer werken eindelijk paar weken vrij en "toevallig" is mijn eerste vrije dag 2 september :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Mijn broertje is rome 2 al aan het pre-loaden had ik begrepen. Mijn bestelling is nog "processing"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-03 12:20
Bij Shogun II kreeg je de Hattori clan volgens mij als preorder bonus, gaat greek states dan gelijkaardig zijn?
Dan mis ik niks want bij Shogun heb ik die clan zelfs niet gespeeld al had ik wel de DLC.

Persoonlijk wacht ik nog wel even om de steamsales voor deze game, heb nog teveel spellen die ik moet proberen van de vorige sales.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Nou krijg ik volgens mij een fysieke copy..... order dispatched en kan op of voor 10 sept aankomen.... zucht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Piekartz87 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:22:
Nou krijg ik volgens mij een fysieke copy..... order dispatched en kan op of voor 10 sept aankomen.... zucht..
Hier ook, maar ze nemen gewoon een ruime tijd voor als het mis gaat. Verzenden vanuit de UK duurt nooit zo lang. Ik ga er vanuit dat ik hem maandag gewoon binnen krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
2 weken had ik mijn adres ook nog gewijzigd ivm verhuizing. Nu gaat hij naar mijn oude adres. Gelukkig is dat mijn ouderlijk huis en kan mijn broertje mij de key doorsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Avalaxy schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:30:
[...]
Hier ook, maar ze nemen gewoon een ruime tijd voor als het mis gaat. Verzenden vanuit de UK duurt nooit zo lang. Ik ga er vanuit dat ik hem maandag gewoon binnen krijg :)
Een pakje verzenden (met DVD doosje) vanuit de UK kan wel even duren hoor, ik zou op een week rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMCrimeZ
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-03 20:50
Een pakket vervoerder zou er niet langer dan 3 werkdagen over moeten doen vanuit de UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo. Preloaden is klaar. Nu nog wachten op de 3e /me zucht

Best frustrerend eigenlijk. Tantalus :P

[ Voor 26% gewijzigd door anandus op 30-08-2013 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Baal er wel van, had liever dat ik hem nu kon pre-loaden. zo'n dvd doosje gaat toch uiteindelijk in de prullenbak. Kan alles wel bewaren maar dan wordt ik zo'n horder

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwacht mijn key ergens dit weekend, dan even preloaden gaan op dinsdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://wiki.totalwar.com/w/How_To_Play

Kan interessant zijn. Even snel de interface doornemen zodat je straks precies weet hoe de interface werkt en volle bak aan de slag kan gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
tweaker2010 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:44:
[...]

Een pakje verzenden (met DVD doosje) vanuit de UK kan wel even duren hoor, ik zou op een week rekenen.
Welnee joh :P

Zelfs als je hem in een rubberboot hierheen laat varen is hij nog sneller :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Stap wel op de motor dan haal ik hm wel even op ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-05 18:04

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Ik moet mezelf echt tegenhouden om op filmpjes te klikken damn, wil zoveel mogelijk zelf ontdekken voor de awe factor als ik voor het eerst het spel ga spelen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Hier zie je dat ze sinds het vorige filmpje toch nog iets hebben gedaan aan het rammen van ships waarna niks gebeurde:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=tTCC1iTxrGk]

In het eerdere filmpje zag je geen enkele vorm van collision.

[ Voor 4% gewijzigd door Avalaxy op 30-08-2013 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01-05 11:32
Is bij meer mensen de site GameSync down? Na lang wikken en wegen wilde ik hem toch nog bestellen, incl. DLC. Maar nu is de site al de hele dag down... Frustratie alom })

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Laatst online: 23:23

ettie1990

PSN:ettiesick

StefanvanGelder schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 12:02:
Is bij meer mensen de site GameSync down? Na lang wikken en wegen wilde ik hem toch nog bestellen, incl. DLC. Maar nu is de site al de hele dag down... Frustratie alom })
bij mij ook maar, ik heb m al tijdje geleden gepre-orderded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik vind die release niet lief. Ik heb dinsdag middag twee colleges. :/
Aan de andere kant, heb niks op woensdag, donderdag en vrijdag. :D

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boagriuz
Tsurany schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:55:
Verwacht mijn key ergens dit weekend, dan even preloaden gaan op dinsdag :)
Zojuist bericht: Keys van Gamesync worden maandag pas verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrees niet, het is maar 9.9Gb, dus je hebt het in een dag wel binnen. Ikzelf heb een redelijk trage internetverbinding en had het binnen 24 uur binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boagriuz
anandus schreef op zondag 01 september 2013 @ 09:40:
Vrees niet, het is maar 9.9Gb, dus je hebt het in een dag wel binnen. Ikzelf heb een redelijk trage internetverbinding en had het binnen 24 uur binnen.
Vreemde bij Steam vind ik altijd dat data soms netjes met 10mb/s binnen komt en dan ineens weer 300 kb/s... Zit blijkbaar goed ingepakt allemaal, want recommended disc space is 35gb.

Hopelijk morgen wel op tijd de key binnen en niet pas 's avonds. Let the pre-loading begin. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 508531

Boagriuz schreef op zondag 01 september 2013 @ 10:35:
[...]

Vreemde bij Steam vind ik altijd dat data soms netjes met 10mb/s binnen komt en dan ineens weer 300 kb/s... Zit blijkbaar goed ingepakt allemaal, want recommended disc space is 35gb.

Hopelijk morgen wel op tijd de key binnen en niet pas 's avonds. Let the pre-loading begin. >:)
De 35 gb geld voor alle nog aankomende dlc's en expansies, dus de base game zal hooguit 20 gb bezetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boagriuz schreef op zondag 01 september 2013 @ 09:37:
[...]

Zojuist bericht: Keys van Gamesync worden maandag pas verstuurd.
Jammer maar opzich geen issue. Hele maandag avond en dinsdag overdag de tijd om te preloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestux
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13:22
Tsurany schreef op zondag 01 september 2013 @ 13:13:
[...]

Jammer maar opzich geen issue. Hele maandag avond en dinsdag overdag de tijd om te preloaden :)
Dat is ook hoe ik erover denk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens01
Is het niet al unlocked op dinsdag om 07:00? Dat is hoe ik het bericht las op de facebook-pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-05 20:38
Bij mij ging het pre-loaden erg snel, alleen de laatste 200 mb ofzo gingen maar met 100kb/sec.

Daarnaast:
quote: Total War Facebook
Creative Assembly today announced the Activation Time for ROME II on its release day next week as a single worldwide unlock time of zero hours US Pacific Time on the 3rd Sept, equivalent of 00:00 PDT / 03:00 EDT / 08:00 BST / 09:00 CET / 17:00 AEST.
Dat is dus 09:00 onze tijd. Wel raar dat ze BST gebruiken maar niet CEST. :/

[ Voor 9% gewijzigd door LongBowNL op 01-09-2013 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ik heb m'n (fysieke) spel nog niet binnen dus kan nog niet preloaden :'(

Gelukkig heb ik hier een 100Mbit lijntje liggen, dat dan weer wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocytus
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
.

[ Voor 114% gewijzigd door Cocytus op 12-06-2015 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:12
Is die Day one DLC eigenlijk alleen voor Pre Orders, of krijg je die ook als ik em dinsdag gewoon oppik bij de lokale bart smit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Pontus is gratis, Greek factions niet. Gewoon even Googlen enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:12
Avalaxy schreef op zondag 01 september 2013 @ 15:59:
Pontus is gratis, Greek factions niet. Gewoon even Googlen enzo...
Dank, googlen had ik uiteraard al gedaan, maar kwam meedere antwoorden tegen, sommige antwoorden alleen bij pre order, andere weer ook bij fysieke exemplaren geleverd op 3 september (wat natuurlijk ook zo is als je em in de winkel koopt, want dan is de levering ook 3 september).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou goed kunnen dat hij ook bij day one pickups zit omdat het fysiek dezelfde exemplaren zijn als pre-orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het hoeft niet voor alle winkels te gelden, overigens, het moet wel een participating retailer zijn:
Those gamers who pre-order any edition from participating retailers will receive ROME II’s first DLC for free alongside the game on release day.
Helaas is het niet helemaal duidelijk wat nou precies een participating retailer is. Misschien is iedereen dat wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zagre
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 31-01 09:39
anandus schreef op zondag 01 september 2013 @ 16:22:
Het hoeft niet voor alle winkels te gelden, overigens, het moet wel een participating retailer zijn:

[...]

Helaas is het niet helemaal duidelijk wat nou precies een participating retailer is. Misschien is iedereen dat wel :P
als je de preorder dlc krijgt staat dam meestal in de beschrijving van de gaem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silv
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-07-2023
Zagre schreef op zondag 01 september 2013 @ 16:24:
[...]

als je de preorder dlc krijgt staat dam meestal in de beschrijving van de gaem
Dit inderdaad. Heb zelf een key gekocht voor 30 euro bij de OnlineKeyStore, waar de preorder DLC ook gewoon bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik ben ook nog op zoek naar de game incl dlc, echter krijg ik de game via http://www.onlinekeystore...ROME-II-CD-KEY-STEAM.html met geen mogelijkheid in mijn mandje. Bug of uitverkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gok dat hij uitverkocht is aangezien de non-DLC versie wel aan te schaffen is. Wellicht hier proberen? http://cdkeyshere.com/tot....html?keyword=rome%20tota

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik heb het vijf minuten geleden hier besteld: http://www.go2arena.com/t...m-cd-key-preorder-eu.html

Ik had beide keys binnen 5 seconden in mijn e-mail en steam staat nu te preloaden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Heb hem via mijn broertje gepre-load. Zodra mijn key binnen is kan ik in ieder geval meteen spelen. Ben heel erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
rgras schreef op maandag 02 september 2013 @ 09:10:
Ik heb het vijf minuten geleden hier besteld: http://www.go2arena.com/t...m-cd-key-preorder-eu.html

Ik had beide keys binnen 5 seconden in mijn e-mail en steam staat nu te preloaden. :)
Thanks! Werkte hier ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens01
Heeft iemand die bij Gamesync heeft besteld zijn key al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennie1988
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-05 14:19
Gisteren bij Gamesync besteld heb de key nog niet binnen ;(

[ Voor 3% gewijzigd door Dennie1988 op 02-09-2013 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Laatst online: 23:23

ettie1990

PSN:ettiesick

Laurens01 schreef op maandag 02 september 2013 @ 10:23:
Heeft iemand die bij Gamesync heeft besteld zijn key al binnen?
nog niet binnen, zit ook te wachten, maar kan toch pas vanavond pre-loaden, moeten mensen toch werken;)
Pagina: 1 ... 8 ... 27 Laatste