Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 29-05 16:15
Wanneer zou de review van tweakers.net online komen? Ik ben wel benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-05 20:42
Of anders gezegd, wanneer loopt het embargo op reviews e.d. af. Ik heb daar ook nog niks zinnigs over gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Trenchdog schreef op maandag 02 september 2013 @ 11:03:
Of anders gezegd, wanneer loopt het embargo op reviews e.d. af. Ik heb daar ook nog niks zinnigs over gezien.
Iedere preview zegt ook hetzelfde: mijn idee is dat alle informatie die vrijgegeven is, erg strict is gemanaged. Zou daar ook een emarg0otje op gezeten hebben? ;-)

Vandaar dat ik ook naar de review benieuwd ben.(en dan vooral naar het oordeel over de naval warfare)

[ Voor 5% gewijzigd door Razorbite op 02-09-2013 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-03 12:20
Razorbite schreef op maandag 02 september 2013 @ 10:53:
Wanneer zou de review van tweakers.net online komen? Ik ben wel benieuwd!
Want die is betrouwbaar? hah...
Ik vind alles aan tweakers goed behalve de game reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Inrage schreef op maandag 02 september 2013 @ 11:24:
[...]

Want die is betrouwbaar? hah...
Ik vind alles aan tweakers goed behalve de game reviews.
Wat vind je dan betrouwbaar? Het reviewen blijft in mijn optiek altijd een subjectieve bezigheid. Je vind het leuk/mooie grapics/goede gameplay/spannend verhaal of niet. Dat zijn subjectieve kwalificaties die een review kleuren. Puur over de techniek kletsen zou het objectieve onderdeel kunnen zijn, maar dan kun je beter niet schrijven

Ik kan me meestal wel vinden in de reviews van Jurian. Zeker de videoreviews vind ik van toegevoegde waarde!

[ Voor 30% gewijzigd door Razorbite op 02-09-2013 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darf
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-05 10:57
Razorbite schreef op maandag 02 september 2013 @ 11:27:
[...]

Wat vind je dan betrouwbaar?

Ik kan me meestal wel vinden in de reviews van Jurian. Zeker de videoreviews vind ik van toegevoegde waarde!
Ik kan me wel vinden in zijn kritiek. En dan zeker bij dit soort spellen. Meestal zijn de reviews toch echt van consolegamer niveau. Er wordt oppervlakkig gekeken, met de (op één na) laagste moeilijkheidsgraad. Er wordt meestal één keer een playthrough gedaan en that's it. Bij dit soort spellen is dat gewoon niet genoeg. Een doorgewinterde speler die al een tijd de serie volgt trapt daar zo door heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-05 21:43
Je kan moeilijk verwachten dat ze het spel al eens keer uitgespeeld hebben met elke faction op verschillende moeilijkheidsgraden. Dan zitten we in december nog te wachten op een review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darf
  • Laatst online: 21-05 10:57
crazyx schreef op maandag 02 september 2013 @ 12:18:
Je kan moeilijk verwachten dat ze het spel al eens keer uitgespeeld hebben met elke faction op verschillende moeilijkheidsgraden. Dan zitten we in december nog te wachten op een review.
Sja, dan heb je gewoon een nutteloze review. Natuurlijk hoef je niet met elk ras een playthrough te doen, maar minstens 3-4x is toch een vereiste en dan is de review maar 2-3 weken later, dan is het tenminste wel een beter verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Darf schreef op maandag 02 september 2013 @ 12:37:
[...]

Sja, dan heb je gewoon een nutteloze review. Natuurlijk hoef je niet met elk ras een playthrough te doen, maar minstens 3-4x is toch een vereiste en dan is de review maar 2-3 weken later, dan is het tenminste wel een beter verhaal.
Dan ben je dus mooi te laat als website zijnde. In een tijdschrift zou dat wel prima kunnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boagriuz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-05 21:18
ettie1990 schreef op maandag 02 september 2013 @ 10:39:
[...]

nog niet binnen, zit ook te wachten, maar kan toch pas vanavond pre-loaden, moeten mensen toch werken;)
Ook nog niets helaas. Hopen dat hij wel gedurende de dag komt en niet pas om 0.00 uur ofzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:25

ettie1990

PSN:ettiesick

Boagriuz schreef op maandag 02 september 2013 @ 14:04:
[...]

Ook nog niets helaas. Hopen dat hij wel gedurende de dag komt en niet pas om 0.00 uur ofzo. :)
even gecontroleerd, nog niks helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-05 20:42
Het review-embargo lijkt om 15:00 uur af te lopen (tweet van John Walker van RPS), dus dan zou internet vol moeten komen te staan met reviews. Ik ben zelf met name benieuwd naar de tekst van RockPaperShotgun.

[ Voor 10% gewijzigd door Trenchdog op 02-09-2013 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:24
Ik ben bang dat mijn order bij zavvi nog heel lang op zich gaat laten wachten :'( Ik lees op internet geen goede verhalen wat betreft de verzendsnelheid :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 374672

Ik heb ook nog niks binnen van GameSync....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boagriuz schreef op maandag 02 september 2013 @ 14:04:
[...]

Dan heb je nog 9 uur de tijd om te preloaden, spel is 9:00 's ochtends beschikbaar.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boagriuz
Tsurany schreef op maandag 02 september 2013 @ 14:10:
[...]

Dan heb je nog 9 uur de tijd om te preloaden, spel is 9:00 's ochtends beschikbaar.
Zeker waar, maar op tijd binnen is altijd fijn.

Wat zavvi betreft @ hierboven: Regelmatig wat besteld en verzending duurt gemiddeld een week, soms nog langer. 2 keer gehad dat iets helemaal niet geleverd werd, maar dat vervangen ze voor je. Je moet alleen wel eerst 21 dagen wachten volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens01
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-10-2022
Net mailtje terug gehad van Gamesync:

Beste meneer XXXXXXXX,

De codes worden vandaag verzonden.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Nu hopen dat dat beetje op tijd gaat gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:37
Trenchdog schreef op maandag 02 september 2013 @ 14:09:
Het review-embargo lijkt om 15:00 uur af te lopen (tweet van John Walker van RPS), dus dan zou internet vol moeten komen te staan met reviews. Ik ben zelf met name benieuwd naar de tekst van RockPaperShotgun.
Hopen dat die van t.net online staat vandaag. Dan heb ik alvast iets om naar uit te kijken :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Boagriuz schreef op maandag 02 september 2013 @ 14:24:
[...]

Wat zavvi betreft @ hierboven: Regelmatig wat besteld en verzending duurt gemiddeld een week, soms nog langer. 2 keer gehad dat iets helemaal niet geleverd werd, maar dat vervangen ze voor je. Je moet alleen wel eerst 21 dagen wachten volgens mij.
Een week -_-

Waarom sturen ze het dan niet gewoon eerder de deur uit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:37
Launch trailer:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reviews zijn gematigd positief. Nog steeds schoonheidsfoutjes met de AI, bepaalde logica die niet klopt. Over het algemeen krijg ik het gevoel dat het gewoon een typische Total War game is die net wat beter is dan de vorige. Voor mij geen probleem, dat had ik ook verwacht.

Mijn tip, bekijk deze review: http://www.ign.com/videos...rome-2-review-impressions
Gaat rustig door het spel, bespreekt aspecten en noemt plus en minpunten duidelijk ondersteund door visueel beeld.

Nog wat reviews:
http://www.gamer.nl/review/432642/total-war-rome-2
http://pc.9lives.be/games...reviews/total-war-rome-ii
http://www.joystiq.com/20...gsinc%2Fjoystiq+(Joystiq)
http://www.pcgamesn.com/totalwar/total-war-rome-ii-pc-review
http://www.nowgamer.com/p...al_war_rome_2_review.html
http://www.computerandvid...-on-an-epic-scale-review/
http://onehitpixel.com/review/total-war-rome-ii

[ Voor 200% gewijzigd door Tsurany op 02-09-2013 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boagriuz
Tsurany schreef op maandag 02 september 2013 @ 15:31:
Reviews zijn gematigd positief. Nog steeds schoonheidsfoutjes met de AI, bepaalde logica die niet klopt. Over het algemeen krijg ik het gevoel dat het gewoon een typische Total War game is die net wat beter is dan de vorige. Voor mij geen probleem, dat had ik ook verwacht.

Mijn tip, bekijk deze review: http://www.ign.com/videos...rome-2-review-impressions
Gaat rustig door het spel, bespreekt aspecten en noemt plus en minpunten duidelijk ondersteund door visueel beeld.
Zojuist IGN review bekeken. Na een tijdje stormen ze met twee legers tegen elkaar, gewoon alle units op een hoopje. Dan zie je duidelijk dat ze maar wat om zich heen zwaaien als je inzoomt. In andere filmpjes op youtube zie je duidelijk dat als je 1 unit tegen 1 unit gaat er echte 'individuele' gevechten plaatsvinden tussen alle soldaten, wat er enorm gaaf uitziet.

Verder had ik niet anders verwacht dan dit soort foutjes met de AI. De grootste positieve verandering voor mij is de campaign map: De grootte, de provinces en natuurlijk de city motion _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvanD
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-07-2021

BvanD

Humans are...disgusting

Hallo allemaal,

Ik volg al een tijdje deze thread en misschien heb ik er overheen gelezen maar ik vroeg me af in hoeverre de factions balanced zijn. Heb ook gekeken op het TW forum zelf maar het enige wat ik daar kon vinden is dat de ene factie een goede navy heeft en een andere goede cavalry.

Nou weet ik van eerdere TW games dat er vaak verschil is in cultuur en dat elke cultuur(factie, of meerdere facties uit die cultuur) een bepaalde speelstijl en units hebben en dat het vervolgens een kwestie is van wat je ligt.

Toch had je bijv in Rome 1 een duidelijk nadeel als je bijv speelde met Gaul. Veel minder gebouwen en units e.d.

offtopic: Ik heb me in een ander thread even voorgesteld maar begreep dat dit de verkeerde was. Kan ik dit zelf veranderen?

[ Voor 0% gewijzigd door BvanD op 02-09-2013 16:24 . Reden: typo ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Manneke-2577/hero/8271539

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gameplay gaat voor realiteit, dus de factions zullen redelijk gebalanceerd zijn.
Je ziet dat ook in het filmpje met een zeeslag met barbaren, die hebben opeens (voor hun doen) gigantische schepen, compleet niet historisch, maar zorgt wel voor goede gebalanceerde gameplay.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phenomania
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-12-2024
Hoop van harte dat ze in de tussentijd nog wel het e.e.a. geoptimaliseerd hebben:
http://www.pcgameshardwar...-Test-Benchmarks-1086131/

>:)

Gelukkig lijkt hyperthreading aan wel iets uit te maken voor je min FPS :)

[ Voor 16% gewijzigd door Phenomania op 02-09-2013 16:43 . Reden: HT ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2duhCore
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-03 17:57
anandus schreef op maandag 02 september 2013 @ 16:30:
Gameplay gaat voor realiteit, dus de factions zullen redelijk gebalanceerd zijn.
Je ziet dat ook in het filmpje met een zeeslag met barbaren, die hebben opeens (voor hun doen) gigantische schepen, compleet niet historisch, maar zorgt wel voor goede gebalanceerde gameplay.
Hoeft ook niet historisch te zijn, je maakt je eigen stukkie historie toch met Total war games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
in2duhCore schreef op maandag 02 september 2013 @ 16:36:
[...]

Hoeft ook niet historisch te zijn, je maakt je eigen stukkie historie toch met Total war games?
Sowieso, maar dan mogen de units wel een béétje historisch zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gamesync key is binnen inclusief DLC, ze zijn dus aan het verzenden :)

Kreeg wel een invalid key, je kan niet vertrouwen op hun leesskills, zelf even image downloaden en overtypen ;)

En preloading gaat aan 10MB/s, gaat nu nog redelijk vlot :)

[ Voor 59% gewijzigd door Tsurany op 02-09-2013 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990

ettie1990

Tsurany schreef op maandag 02 september 2013 @ 16:40:
Ja! bij mij is ook binnen ban gamesync, kan ik over 2uuur mooi proberen te pre-loaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvanD

BvanD

Humans are...disgusting

anandus schreef op maandag 02 september 2013 @ 16:30:
Ah bedankt.
in Rome 1 stopte de ontwikkeling van sommige factions terwijl die van rome vrolijk doorging waardoor je later in het spel eigenlijk oppermachtig was. Goed om te weten dat dit nu minder zal zijn, ook al is dan misschien niet alles historisch correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daredha
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-05 09:08
Iemand hier besteld bij Bol.Com? Ik heb in mei de Collectors Edition daar besteld en ik heb nog steeds niets gehoord, terwijl via de officiële Rome 2 FB vele foto's binnenstromen van mensen die hun CE al binnen hebben :/

Oh wee hun gebeente als ik morgen niet kan spelen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phenomania
daredha schreef op maandag 02 september 2013 @ 16:45:
Iemand hier besteld bij Bol.Com? Ik heb in mei de Collectors Edition daar besteld en ik heb nog steeds niets gehoord, terwijl via de officiële Rome 2 FB vele foto's binnenstromen van mensen die hun CE al binnen hebben :/

Ik! Wordt vandaag verzonden :)
In tegenstelling tot andere toko's houdt bol.com zich wel aan de aangegeven datum dat verzenden mag worden ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Phenomania op 02-09-2013 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990

ettie1990

daredha schreef op maandag 02 september 2013 @ 16:45:

bel de helpdesk op van bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phenomania
En hier worden de eerder door mij aangehaalde benchmarks op TWC besproken:
http://www.twcenter.net/f...8-First-Rome-2-benchmarks

Somre remarks:
- Better multicore support (minimum framerates even profit from more than 4 (virtual) cores ) but very high demand (minimum going down to 23fps with high-end CPU)
- Very high demand on GFX card with ultra settings
- No MSAA anymore which sucks badly imho (replaced by FXAA/MLAA + vegetation alpha). Hopefully it will be forcible in order to get SSAA working.

To get better GPU performance you will probably want to (in possible order of framerate gain versus image quality loss)
- switch off SSAO
- possibly switch off vegetation alpha (performance impact is not yet known)
- lower shadow detail, particle/special effects, depth of field
- lower unit/building/water/grass/tree/terrain detail

If you have less than 2GB VRAM, then you might need to lower texture resolution.

Zoals gezegd, nu maar hopen op optimalisatie coming day's ;)

[ Voor 75% gewijzigd door Phenomania op 02-09-2013 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens01
Die optimalisatie gaat lange zit worden. Er is echter wel door CA beloofd een lange adem qua ondersteuning, DLC etc te hebben dus ik neem aan dat het niet bij bugfixing blijft.

Damn mijn key nog niet binnen :@ dammit, komop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boagriuz

Kreeg wel een invalid key, je kan niet vertrouwen op hun leesskills, zelf even image downloaden en overtypen ;)

En preloading gaat aan 10MB/s, gaat nu nog redelijk vlot :)
Yess, hier ook, 15 min om die bende te laten, gaat prima. Gelijk even een reviewtje voor ze geschreven. Tevreden klant. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phenomania schreef op maandag 02 september 2013 @ 16:47:
En hier worden de eerder door mij aangehaalde benchmarks op TWC besproken:
http://www.twcenter.net/f...8-First-Rome-2-benchmarks

Somre remarks:
- Better multicore support (minimum framerates even profit from more than 4 (virtual) cores ) but very high demand (minimum going down to 23fps with high-end CPU)
- Very high demand on GFX card with ultra settings
- No MSAA anymore which sucks badly imho (replaced by FXAA/MLAA + vegetation alpha). Hopefully it will be forcible in order to get SSAA working.

To get better GPU performance you will probably want to (in possible order of framerate gain versus image quality loss)
- switch off SSAO
- possibly switch off vegetation alpha (performance impact is not yet known)
- lower shadow detail, particle/special effects, depth of field
- lower unit/building/water/grass/tree/terrain detail

If you have less than 2GB VRAM, then you might need to lower texture resolution.

Zoals gezegd, nu maar hopen op optimalisatie coming day's ;)
Hier de plaatjes:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/GWfK2xh2GSSCVdE8cBE1tLLP/full.png
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Sb7nhqLdoUVA7NNzLmohAF7A/full.png

Oftewel ik moet m'n GPU maar eens gaan upgraden :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Bij mij ook het geval, in de key van het spel zelf (dus niet de DLC) waren ze een cijfer vergeten. Dus inderdaad even de image van de key bekijken, anders wordt het zo'n teleurstelling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 508531

Ik heb mn spel besteld bij elitekeys en heb hem nog steeds niet binnen. IT'S KILLING ME!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Laatst online: 27-05 13:24

Hierkomik

Zo dan...

Ik heb voor Rome 2 (en een andere game) pas mijn videokaart geupgrade naar een GTX660. Als de framerates hierboven kloppen ben ik zwaar teleurgesteld. Dat je met een 770 zelfs dips tot 7 fps haalt is echt slecht.
Hopen dat het mee valt...

Ik heb ook de CE bij Bol.com besteld. Jammer dat ze niet een dag van tevoren leveren, maar goed, vanavond toch nog WoW...

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Niet op ultra spelen dus...

Ben benieuwd hoe mijn GTX580 het gaat doen.

[ Voor 46% gewijzigd door pirke op 02-09-2013 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 508531

Die framerates zien er niet heel geloofwaardig uit, mischien gaat het om een 4v4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Empire TW was ook zó'n draak vlak na de release!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Razorbite schreef op maandag 02 september 2013 @ 16:59:
Idd. Misschien toch maar goed dat zavvi laat is met leveren, ik heb het idee dat ik het best even de eerste 3 patches af kan wachten voor ik ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Razorbite schreef op maandag 02 september 2013 @ 16:59:
Uhuh, dat is gelukkig later beter geworden, maar na release was het echt een ramp. Laten we hopen de R2 ook flink gepatcht wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-05 20:49
Na release nog steeds een draak Empire TW. ( en nog steeds ruk )

Shogun was weer erg goed :)!

[ Voor 12% gewijzigd door Mektheb op 02-09-2013 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mektheb schreef op maandag 02 september 2013 @ 17:01:
offtopic:
Meningen kunnen verschillen, maar na Rome 1 en MTW2 vind ik ETW de beste Total War tot nu toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens01
Key net binnen van Gamesync. Nu aan het preloaden en gaat met prima snelheid.

9.9 GB is dat zwaar gecomprimeerd of ligt het aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Nu online
Rome 1 heb ik nooit gespeeld. Medieval vond ik erg goed, en Empire ook. Shogun kon mij niet boeien (heb niks met ninjas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reuzekabouter
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-09-2023
Laurens01 schreef op maandag 02 september 2013 @ 17:04:
Key net binnen van Gamesync. Nu aan het preloaden en gaat met prima snelheid.

9.9 GB is dat zwaar gecomprimeerd of ligt het aan mij?
Nee mijn download was ook 10 gig. Het zal inderdaad wel gecomprimeerd zijn vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, is gecomprimeerd, het spel zelf is 18Gb geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boagriuz
Na het lezen van al die benchmarks en laadtijden toch maar besloten spel op de SSD te installeren. Hopelijk heeft dit een goed positief effect, met name tussen de turns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boagriuz schreef op maandag 02 september 2013 @ 17:17:
Na het lezen van al die benchmarks en laadtijden toch maar besloten spel op de SSD te installeren. Hopelijk heeft dit een goed positief effect, met name tussen de turns.
Ik denk dat je weinig verschil merkt tussen de turns.
Een SSD zorgt er wel voor dat het spel sneller laadt, maar als het eenmaal in het geheugen geladen is maakt het niets meer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:31

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Tsurany schreef op maandag 02 september 2013 @ 16:52:
[...]

Hier de plaatjes:
[afbeelding]
[afbeelding]

Hmm gelukkig heb je voor een strategy spel zoals deze toch maar rond de 30 fps nodig. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Tsurany schreef op maandag 02 september 2013 @ 16:52:
[...]

Hier de plaatjes:
[afbeelding]
[afbeelding]

Zelfs de GTX Titan kan het niet aan. :Y)
Ik vermoed dat hier nog even een flinke driver tegenaan moet. :P

Oh en die GPU moet je toch al vervangen. Iets met BF4 Tsu. O-)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op maandag 02 september 2013 @ 17:21:
[...]

Zelfs de GTX Titan kan het niet aan. :Y)
Ik vermoed dat hier nog even een flinke driver tegenaan moet. :P

Oh en die GPU moet je toch al vervangen. Iets met BF4 Tsu. O-)
Jajaja I know :'(
Anoniem: 508531 schreef op maandag 02 september 2013 @ 16:59:
Die framerates zien er niet heel geloofwaardig uit, mischien gaat het om een 4v4?
Integrated Benchmark.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Confirm, GameSync heeft de keys verstuurd. Ik heb hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boagriuz
anandus schreef op maandag 02 september 2013 @ 17:20:
[...]

Ik denk dat je weinig verschil merkt tussen de turns.
Een SSD zorgt er wel voor dat het spel sneller laadt, maar als het eenmaal in het geheugen geladen is maakt het niets meer uit.
Ik moet zeggen dat ik met Shogun duidelijk verschil merkte met de installatie op een normale HDD en daarna op de SSD. Het loopt net allemaal even wat sneller.

Zeker met het laden van de battles scheelt het een boel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHas
  • Laatst online: 28-05 13:40
Ik lees reviews met kritiek op de campaign map. Deze zou wel heel erg mooi zijn maar wel "krap" aanvoelen door de manier van opdelen door bergen etc. Heel erg groot gangen stelsel ipv open vlaktes. Dit zou ik goed klote vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990

ettie1990

zo hij staat nu mooi te pre-loaden :) ;) >:) :P :9

[ Voor 74% gewijzigd door ettie1990 op 02-09-2013 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Nu online
JHas schreef op maandag 02 september 2013 @ 18:34:
Ik lees reviews met kritiek op de campaign map. Deze zou wel heel erg mooi zijn maar wel "krap" aanvoelen door de manier van opdelen door bergen etc. Heel erg groot gangen stelsel ipv open vlaktes. Dit zou ik goed klote vinden..
Is wel makkelijker verdedigen: je kan niet zomaar voorbij een groot leger om daarachter een stad te veroveren. Nu moet je simpelweg door ze heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:14
G2Play.net is ook bezig met het verzenden van de keys. RTW2 is nu aan het 'voorladen' in Steam.

De Griekse DLC volgt overigens later, uiterlijk voor 4 september.

[ Voor 26% gewijzigd door Melniek op 02-09-2013 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvanD

BvanD

Humans are...disgusting

JHas schreef op maandag 02 september 2013 @ 18:34:
Dit viel mij ook op tijdens een filmpje wat ik zag over de prologue. Aan de oostkant van Rome was een grote bergketen waar je niet langs kon. Zou jammer zijn als dit ook echt niet blijkt te kunnen. Zou beter zijn als het kon maar je leger vervolgens lijdt aan atrition. (dacht zoiets ook gelezen te hebben mbt de alpen maar waar...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
Melniek schreef op maandag 02 september 2013 @ 19:07:
G2Play.net is ook bezig met het verzenden van de keys. RTW2 is nu aan het 'voorladen' in Steam.

De Griekse DLC volgt overigens later, uiterlijk voor 4 september.
Jep heb ook mijn key, beno ok aan het preloaden. Wel blij dat ik hem nu al heb, begon me een beetje zorgen te maken al heeft G2play me eigenlijk nog nooit teleur gesteld deze wil ik heel graag snel spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Niet online
Mektheb schreef op maandag 02 september 2013 @ 17:01:

Shogun was weer erg goed :)!
Empire is een paar maanden na release wel opgelapt hoor. Het is nu een ijzersterke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansjoh
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-05 10:58
Il 2 schreef op maandag 02 september 2013 @ 19:35:
[...]

Empire is een paar maanden na release wel opgelapt hoor. Het is nu een ijzersterke game.
Absoluut en samen met de DarthMod maakt het een geweldige game! Voor mij de beste in de serie, maar dat komt voornamelijk door mijn voorkeur voor ouderwetse gunpowder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
voor degene die het leuk vinden, er is iemand aan het streamen
http://nl.twitch.tv/psponge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:19
hmm snelle levering bij gamesync. Binnen 2 min had ik net de key binnen. Toch maar niet gegokt om de retail versie te halen en de DLC mis te lopen, en nog een 10tje meer uitgeven ook nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansjoh
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-05 10:58
Heb hem ook net binnen via GameSync, bij het activeren stond er alleen 'Steam Sub -getal-', is dat normaal? Bij de games staat ie er wel gewoon bij, de DLC gaf wel gewoon de naam weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boagriuz
Yerap schreef op maandag 02 september 2013 @ 19:44:
voor degene die het leuk vinden, er is iemand aan het streamen
http://nl.twitch.tv/psponge
Niceee. Ook die Diplex campaign video is erg gaaf. Can't wait. Vroeg tukken en vroeg op morgen _/-\o_

Update: Ook episode 2: http://www.youtube.com/wa...=UU_4XWqrH4Cut508HaA2d0KQ

[ Voor 17% gewijzigd door Boagriuz op 02-09-2013 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmen1987
  • Laatst online: 27-05 15:21
De AI schijnt helaas weer erg slecht te zijn.. hopen dat het toch nog wat mee valt na de day-one patch (maar neem aan dat de reviewers deze ook gekregen hebben).

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-05 09:24

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

harmen1987 schreef op maandag 02 september 2013 @ 20:46:
De AI schijnt helaas weer erg slecht te zijn.. hopen dat het toch nog wat mee valt na de day-one patch (maar neem aan dat de reviewers deze ook gekregen hebben).
Dit lees ik ook heel veel terug maar ik moet zeggen dat ik hier niks van gemerkt heb tijdens de potjes die ik heb gespeeld.

Tevens wil ik graag dit plaatje delen: http://i.imgur.com/5H0fQed.jpg (indien die nog niet geplaatst is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmen1987
  • Laatst online: 27-05 15:21
drumstickNL schreef op maandag 02 september 2013 @ 20:54:
[...]

Dit lees ik ook heel veel terug maar ik moet zeggen dat ik hier niks van gemerkt heb tijdens de potjes die ik heb gespeeld.

Tevens wil ik graag dit plaatje delen: http://i.imgur.com/5H0fQed.jpg (indien die nog niet geplaatst is)
Hoor inderdaad wel dat de mensen die historical battles hebben gespeeld dat het wel goed was. Misschien dat dat iets meer geoptimaleerd is?

Edit: goed gereviewed dus :X

[ Voor 3% gewijzigd door harmen1987 op 02-09-2013 20:59 ]

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

PC gaming is een dure hobby. Ik zit het nog wel even uit met mijn 7950. ;)
Low res FTW. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-04 11:15
drumstickNL schreef op maandag 02 september 2013 @ 20:54:
[...]

Eigenlijk is dat toch wel behoorlijk bedroevend, op die manier kan je toch geen fatsoenlijke review geven....

[ Voor 3% gewijzigd door rickjehh op 02-09-2013 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

harmen1987 schreef op maandag 02 september 2013 @ 20:56:
[...]

Hoor inderdaad wel dat de mensen die historical battles hebben gespeeld dat het wel goed was. Misschien dat dat iets meer geoptimaleerd is?
Lijkt mij onwaarschijnlijk, toegegeven dat de AI dan wel op betere posities kan beginnen zal het nog steeds mijn troepen bewegingen moeten reageren.

Dat ging naar mijn gevoel vrij goed, had dit met opzet nog even getest. Maar goed, ik weet niet of je mijn plaatje hebt bekeken.. ik test het morgen eerst wel even zelf uit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NenF2018
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-12-2023
Ik heb de codes ontvangen van Gamesync. Voor Rome zelf en de Greek DLC.

Met de code van Rome 2 heb ik het spel ge-preorderd. Maar als ik de code van de DLC invoer zegt hij dat het al in gebruik is. Hoef ik deze niet meer apart te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boagriuz
DanielWW2 schreef op maandag 02 september 2013 @ 20:58:
[...]

PC gaming is een dure hobby. Ik zit het nog wel even uit met mijn 7950. ;)
Low res FTW. :+
Hier ook een 7950, maar wel met een flinke OC. Ben heel benieuwd hoe hij het gaat trekken. Hier is 30 fps natuurlijk ruim voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phenomania
Boagriuz schreef op maandag 02 september 2013 @ 21:06:
[...]

Hier ook een 7950, maar wel met een flinke OC. Ben heel benieuwd hoe hij het gaat trekken. Hier is 30 fps natuurlijk ruim voldoende.
Same here, ik zal spelen op 2560x1440 met een DC2T7970 @ 1200/1700.
Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als mensen morgen zin hebben om samen te spelen: http://www.bug-community.com/teamspeak/
Er is een Rome Total War 2 kanaaltje. Ik zal daar morgen na t werk ook zitten om lekker te gamen. Echt samenspelen kan natuurlijk niet zo makkelijk maar het is wellicht wel gezellig om wat te kletsen.

Kijk nu de stream van DiplexHeatedHD en hij laat zo veel liggen. Gebruikt zijn tweede leger niet, upgrade gebouwen niet terwijl hij geld heeft, is traag... ik wil gewoon zelf spelen :+

[ Voor 24% gewijzigd door Tsurany op 02-09-2013 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Boagriuz schreef op maandag 02 september 2013 @ 21:06:
[...]

Ik denk echt dat er deze week een beta driver zal komen voor zowel AMD als NVIDIA. Deze fps is gewoon veel te laag...

Oh en ik vind het echt waardeloos dat ik morgenmiddag de hele middag college heb.
NOOOOOOOOOOO. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boagriuz
Tsurany schreef op maandag 02 september 2013 @ 21:13:
Als mensen morgen zin hebben om samen te spelen: http://www.bug-community.com/teamspeak/
Er is een Rome Total War 2 kanaaltje. Ik zal daar morgen na t werk ook zitten om lekker te gamen. Echt samenspelen kan natuurlijk niet zo makkelijk maar het is wellicht wel gezellig om wat te kletsen.

Kijk nu de stream van DiplexHeatedHD en hij laat zo veel liggen. Gebruikt zijn tweede leger niet, upgrade gebouwen niet terwijl hij geld heeft, is traag... ik wil gewoon zelf spelen :+
Ben er morgen zo'n beetje de hele dag te vinden ook. Altijd mooi om combat stories uit te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 246412

Wanneer krijgen de mensen die via steam rome total war 2 hebben gekocht hun key voor de greek dlc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Anoniem: 246412 schreef op maandag 02 september 2013 @ 22:43:
Wanneer krijgen de mensen die via steam rome total war 2 hebben gekocht hun key voor de greek dlc?
Wat is je vraag? Alle pre-orders krijgen die. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je krijgt geen key, de DLC zal gewoon geactiveerd worden in Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:19
Ik kreeg 2 key's, een voor de DLC en een voor de game zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StormRider
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-05 22:05
Ik kan het nog niet spelen... Ik heb een key via Gamesync.. Het is toch echt 03-09-2013. Ok ok, ik ben net een klein kind maar kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In USA nog niet, dus dan zul je nog lang moeten wachten. (8uur?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StormRider
Ohh haha. Snap hem idd al. Daar halen ze die keys vandaan. Dan nog een potje lol en me bed in ;) Hf jongens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Denk zeg het je maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StormRider
Thnx! Morgen helemaal los. Ik heb 2 dagen vrij speciaal voor de game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Iedereen hier is nu waarschijnlijk aan het slapen en heeft de wekker om 8:30 klaar staan :P Veel plezier met spelen iedereen die z'n key al wel heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800

Daar zit je dan op je werk.

wetende dat je de komende 12 uur niet thuis bent en aan de slag kan.
Nog veel vervelender is weten dat als je thuis komt nogsteeds geen tijd hebt en dus op zijn vroegst morgenavond aan de slag kan.

misschien asociaal een weekje vrij nemen binnenkort speciaal voor deze geweldige titel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
StormRider schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 00:21:
Ik kan het nog niet spelen... Ik heb een key via Gamesync.. Het is toch echt 03-09-2013. Ok ok, ik ben net een klein kind maar kan niet wachten!
Hij wordt 9:00 onze tijd vrij gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Heb hem ook gepreorded. Krijg hem vandaag binnen. Hopelijk trekt me systeem het op 6000x1080p.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Pagina: 1 ... 9 ... 27 Laatste