"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Gratis DLC:
* Battle of Pydna
* de Getae
DLC:
Pirates and Raiders Culture Pack
* The Ardiaei (de Illyriërs)
* The Odrysian Kingdom (de Thraciërs)
* The Tylis
http://www.twcenter.net/f...D-Art-(sigs-userbars-etc)
[ Voor 31% gewijzigd door New Yorker op 31-05-2014 22:49 ]
Weg
Je moet minimaal $1, maar dat is stukken minder dan de Steamprijs.
Oh, en je krijgt er ook nog wat ander spul bij:
https://www.humblebundle.com/twitche3
Met gtx660ti en i5 3570k stock loopt hij altijd traag wanneer je met grote legers vecht.
Of het op low is of ultra maakt niks uit ik kan niet erachter komen wat de bottleneck is.
Weg
Ook iets als Supreme Commander heeft hier last van. En deze berekeningen worden meestal op de CPU gedaan. Ik weet ook niet hoe goed de support voor meerdere cores is bij de nieuwere Total War games.
Maar goed, op m'n redelijk high end PC uit 2010 loopt Medieval 2: TW ook in sommige situaties nog als een dia show, dus of een upgrade je daarbij nu echt gaat helpen, weet ik niet. Je zou ook kunnen proberen de stack size kleiner te maken, dit zou de path finding voor de individuele poppetjes wat makkelijker moeten maken (want minder poppetjes).
Aan welke grootte moet ik dan denken qua leger? Ik heb er tot nu toe vrij weinig last van op mijn iMac. Ik heb het 1 keer gehad en het vreemde was dat de camera zich heel smooth over het beeld begaf maar dat de animaties van de legers echt met 1fps ging. Ik heb de game sinds de release en ik moet zeggen dat hij inmiddels toch uitstekend speelbaar is geworden vergeleken met de eerste maanden. Nog steeds genoeg verbeterpunten maar ik vermaak me uitstekend en heb er inmiddels toch alweer 100 uur in zittenNew Yorker schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 22:24:
Weet iemand wat total war nodig heeft cpu kracht of gpu kracht.
Met gtx660ti en i5 3570k stock loopt hij altijd traag wanneer je met grote legers vecht.
Of het op low is of ultra maakt niks uit ik kan niet erachter komen wat de bottleneck is.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Haha dat is ook niet verwonderlijk met zo'n machineevilpin0 schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 12:45:
Draait goed hier op een i4770k met 290. Geen verassing natuurlijk, maar spel voelt voor mij wel goed geoptimaliseerd. Draai geloof ik alles op extreme maar unit detail op very high.
Ik gaf 't laatst echter nog een kans, nadat ik de mod Divide et Impera had geïnstalleerd...en verrek, het spel is er een stuk beter op geworden. Zeker een aanrader.
http://www.getgamesgo.com...-and-raiders-culture-pack
Alle andere DLC zit ook in de sale maar die waren een paar weken terug ook beschikbaar in de steam sale. Pirates en Raiders was gewoon full price in de steam sale.
Blijkbaar was het savegame compatible dus kon verder met een oude save. En moet zeggen dat ik het plezier aardig terug heb! Oude save was met Sparta en een groot deel van de balkan en Griekse staten onder controle. Ik ben duidelijk geen Alexander de Grote maar al met al gaat het best redelijk.
wordt nooit watColdbullet schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 14:55:
Hallo luidjes in de ai nu tegenwoordig wel een wat beter tegenstander? Zowel in campain als de battles?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
De Al heeft zeker verbeterpunten (wanneer niet, en bij welke game niet?) maar is (nogmaals) prima speelbaar.
Het probleem is dat er gewoon weinig uitdaging is. De uitdaging die er is komt vooral in het begin naar voren. Zodra je een paar full stacks hebt kan weinig je nog tegen houden.
[ Voor 16% gewijzigd door Tsurany op 15-07-2014 18:46 ]
Eens! En een mod als DeI kan een beetje schelen, maar uiteindelijk is ook daar de uitdaging er snel af.Tsurany schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 18:40:
Dus omdat het vanuit historisch perspectief een goede tactiek was moet de AI er maar geheel machteloos tegen zijn? Als je een beetje handig speelt kan je makkelijk veel grotere legers verslaan zonder grote verliezen te leiden. De enige manier waarop de AI kan winnen is om vals te spelen. Dan heb je toch geen goede AI? Dat is hetzelfde als in een shooter verliezen omdat de AI vanaf honderd meter headshots maakt in plaats van dat ze je slim flanken.
Het probleem is dat er gewoon weinig uitdaging is. De uitdaging die er is komt vooral in het begin naar voren. Zodra je een paar full stacks hebt kan weinig je nog tegen houden.
Aan de andere kant, later in het spel moet je soms zoveel stacks verslaan dat een beetje domme AI juist wel prettig kan zijn om al die stacks te "grinden". Als je elke beurt anderhalf uur bezig bent fikse battle te vechten wordt het ook al snel niet leuk meer imho..
En als je dan toch perse fatsoenlijke battles wil spelen is er ook nog een hele aardige multiplayer modus.
Hallo met Tim
Mijn vijand komt gewoon met 9000 man elite units.
Hun moraal is vele malen beter.
Weg
Maar beetje afhankelijk van de troepen is het nog wel te winnen.
Elke turn moet ik weer vechten voor een zelfde city.
Weg
Hoe kunnen wij samen een vijandelijk leger bevechten? Ik heb het antwoord nergens kunnen vinden.
Het kan volgens mij aan verschillende dingen liggen:Iridium schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 21:26:
Ik speelde vanavond met een kameraad multiplayer co-op campaign. Nu waren we bondgenoten maar we konden niet samen een vijandelijk leger aanvallen. We stonden beide dicht op het vijandelijke leger, dus in de rode zone, maar de pc viel aan en ik kon alleen op spectate klikken.
Hoe kunnen wij samen een vijandelijk leger bevechten? Ik heb het antwoord nergens kunnen vinden.
*Stonden jullie beide in defensive stance? Dan kan het zijn dat je elkaar niet kan reinforcen volgens mij
*Is een van jullie legers door een enemy agent verhinderd? Dan kan je ook niet reinforcen.
*Soms is het gewoon een klein beetje buggy
Je kan sowieso elkaar wel helpen door 1 leger op te splitsen. Klik op spectate en dan kan de ander jou units 'cadeau' doen die jij dan kan besturen.
Hoop dat het helpt.
Tijd ook maar weer eens te gaan spelen dananandus schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 22:12:
Woh, net gespeeld met patch 14 beta. Veel siege AI verbeteringen. En hoe. Netjes.
Rome 2 is nu ook voor OSX te krijgen
weet wel dat shogun 2 nu net uit is
Echter wel een nieuwe gratis DLC "August Warriors", en een nieuwe DLC "Daughters of Mars" straks
[ Voor 61% gewijzigd door anandus op 14-08-2014 16:17 ]
wat zijn de "must-have" mods voor deze game?
want ja om hem nu te kopen en alle dlc is een beetje duur vind ik en omslachtig
[ Voor 33% gewijzigd door Coldbullet op 19-08-2014 14:28 ]
Als ik in zou schatten zou ik denken herfst volgend jaar, tenzij ze nog een tweede expansion uit willen brengen.
Daarnaast zijn de meeste DLC niet nodig en puur 'flavour packs', met uitzonder van Caesar in Gaul en Hannibal at the Gates. Er zijn een hoop mods die hetzelfde doen als die 'flavour packs'.
[ Voor 32% gewijzigd door anandus op 19-08-2014 14:35 ]
(Al kan je denk ik beter wachten op een aanbieding, want ik heb hem voor minder dan €35 voorbij zien komen)
[ Voor 21% gewijzigd door anandus op 19-08-2014 14:40 ]
Ik blijf braaf wachten tot ie Gold wordt. Ik heb liever in één keer een compleet, gepatcht spel dan het continue gemelk via DLC.
Bij de bekende steam-key boeren is hij een stukje goedkoper dan dat. Dat is als je het niet erg vind om hem alleen digitaal te hebbenanandus schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:39:
Volgens isthereanydeal.com is hij hier het goedkoopste
(Al kan je denk ik beter wachten op een aanbieding, want ik heb hem voor minder dan €35 voorbij zien komen)
rickjehh schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:45:
[...]
Bij de bekende steam-key boeren is hij een stukje goedkoper dan dat. Dat is als je het niet erg vind om hem alleen digitaal te hebben
Uiteraard, maar ik heb mijn product liever 100% legaal en zonder het risico dat het geblokkeerd wordt
I seeanandus schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:47:
[...]
offtopic:
Uiteraard, maar ik heb mijn product liever 100% legaal en zonder het risico dat het geblokkeerd wordtvandaar dat ik alleen linkjes geef naar erkende winkels, ik wil geen advies geven en daarmee het risico lopen dat ik iemand een defect product aansmeer
maar ai is wel een stuk moeilijker geworden... ik dacht ik begin met rome house juli maar ben rome toch elke keer snel kwijt!! hmm de ai is toch een stuk agressiever geworden, nu moet ik alles ff aan passen in gameplay. en die cavalerie is toch een pain in the ass in het begin. al met al zijn de makers goed bezig!
ik had in het begin bij release ff het spel uitgeprobeerd maar toch veel veranderd vanaf patch 4. ik vermaak me prima met deze natte en steeds meer herfst achtige dagen
(zet voor de grap een pike phalanx achter je gate, komt niets door, enigste wat een pike aankan in een aanval vanvoor is hele zware melee infantry, liefst tegen een zwakker pike levy maar dan nog halen ze maar 1 op 1)
Ik speel enkel maar op legendary en beste is om in het begin je zoveel mogelijk koest te houden. En als je een war declaration krijgt meteen een peace offer terug sturen. Soms kan je nog wat geld eisen erbij ook.
Uiteraard een spy het water op sturen om zoveel mogelijk factions te discoveren zodat je zoveel mogelijk trade agreements kan afsluiten.
Voor de rest goed weten met wat voor troepen je het best kan spelen voor de factie waarmee je speelt (zodat je meteen de juiste military gebouwen bouwt, begin is altijd het lastigste)
Nooit zomaar blindelings gebouwen converteren als je een stad hebt ingenomen, zo heb ik een archer training camp veroverd die toelaat om ammuntion up te graden terwijl ik zelf dit gebouw niet kan zetten met mijn factie (ik kan wel een zetten maar die boost misille damage en nu combineer ik die). Maar je hebt ze bijvoorbeeld ook om paarden up te graden. Of je verovert workshop die de meer geavanceerde artillery kan bouwen terwij je die tech nog totaal niet geresearched hebt.
Slimste is ook om niet je captital provincie als ultieme militaire basis te gebruiken. Ooit krijg je een civil war op je dak en hoogst waarschijnlijk nemen die heel die provincie over.
Normal shot is overigens subliem effectief tegen cavalerie, zeker niet op exploding shell zetten, enkel voor infranterie gebruiken.
Voor later in het spel wil je 1 army hebben die zéér hoog level is zodat je de experience level boost bij recruitment kan nemen (bestaat zowel in infrantry versie als in cavelerie versie). Een army kan wel doodgaan maar die kan je terughalen via reinstate legacy. Maximaal is 3 levels bij recruitment.
In combinatie met een training kamp van max level ga je naar level 6. Met een juiste shrine gaat dat naar level 7! geganradeerd. General kan ook nog maximaal 3 levels toevoegen maar aangezien die doodgaan is het lastiger. Vergeet niet dat je een general kan replacen of disbanden (in het laatste geval gaat hij als stateman terug en kan je hem terug recruiten, overigens ook veel sneler als je hem naar de andere kant van de map wilt sturen)
Gewoon Alexander na apen en het komt wel goedTsurany schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 06:35:
Een Phalanx is ook zeer simpel te counteren maar daar is de AI gewoon niet goed in en dat valt helaas zo flink tegen. Tegen de AI moet je gewoon een stevig aanbeeld gebruiken en dan vier tot zes hamers laten slaan op de zwakke plekken en dan win je altijd.
Weg
Er zijn geruchten over een 'emperor edition' met alle DLC en nieuwe dingen zoals een family tree en een Augustus DLC, maar het waarheidsgehalte van de 'emperor edition' valt te betwijfelen, maar we merken het welSjoepap schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:58:
wat hoor ik daar over keizer Augustus DLC?
[ Voor 37% gewijzigd door anandus op 23-08-2014 09:28 ]
Family Tree is inmiddels al ontkend door CAanandus schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 09:21:
[...]
Er zijn geruchten over een 'emperor edition' met alle DLC en nieuwe dingen zoals een family tree en een Augustus DLC, maar het waarheidsgehalte van de 'emperor edition' valt te betwijfelen, maar we merken het welVolgende week wel een nieuwe rally point, dus een nieuwe (Augustus?) DLC kan inderdaad op stapel staan.
Weet er iemand wat het nut hier van is? Ik kies nu gewoon altijd de stance met het hoogste percentage...
Toch wel een Emperor Edition:anandus schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 09:21:
[...]
Er zijn geruchten over een 'emperor edition' met alle DLC en nieuwe dingen zoals een family tree en een Augustus DLC, maar het waarheidsgehalte van de 'emperor edition' valt te betwijfelen, maar we merken het welVolgende week wel een nieuwe rally point, dus een nieuwe (Augustus?) DLC kan inderdaad op stapel staan.
Maar alleen de gratis DLC zitten erbij, en geen family tree.
En iedereen krijgt de Imperator Augustus Campaign Pack DLC, een campaign-DLC net als CiG en HatG
[ Voor 93% gewijzigd door anandus op 29-08-2014 15:49 ]
Zeker goede tip! Daarom gaan me paarden dus altijd de pijp uit bij auto resolveCheezus schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 12:14:
Het type unit waar het meeste van sneuvelen scheelt ook wat per 'stance'. Zo kun je bijvoorbeeld bij agressive het hoogste percentage overlevenden hebben maar zijn de cavalerie bijna volledig gesneuveld, bij balanced kun je dan een lager percentage hebben maar is dit meer verspreid over de verschillende units waardoor je leger in zijn geheel weer sneller op volledige sterkte is.
en dat zal nog niet voor binnnekort zijn. Er staan volgens mij nog wel wat DLC's op de planning
(barbarian invasion II ? )
Nouja, er is nog niet eens een expansion uit. Ik denk dat het nog wel een jaartje duurt voordat er een all-inpakket komt.Señor Sjon schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:15:
Hmmm, nog steeds geen pakket met alle betaalde DLC dus. Wel weer jammer. Ze melken het langer uit dan anders.
Aan de andere kant, soms heb je ook tussentijdse pakketten.
[ Voor 8% gewijzigd door anandus op 29-08-2014 17:27 ]

Ik moet gewoon 1 stad veroveren in die prologue maar die lijkt mij zo ver weg en eer ik er ben, ben ik compleet bankrupt of is rome of capua al verloren..
Kijk eens aan.. de beta van de emperor edition is er!
Weg
Er komen nog meer aankondigingen deze week: ik vind dit al veelbelovend.Razorbite schreef op maandag 01 september 2014 @ 18:39:
http://forums.totalwar.co...a83faace75b34c5c68c334eb0
Kijk eens aan.. de beta van de emperor edition is er!
We kunnen wel concluderen dat ze beter een jaartje extra ontwikkeltijd hadden kunnen nemen.
Ligt natuurlijk niet alleen aan de SSD, maar in de regel helpt het wel een boel.New Yorker schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 03:30:
Kan iemand vertellen hoe lang load times duren met ssd.
Tot nu toe is dit bij elke Total War titel het geval geweest. Het eerste jaar is een soort open beta.Razorbite schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 09:10:
[...]
Er komen nog meer aankondigingen deze week: ik vind dit al veelbelovend.
We kunnen wel concluderen dat ze beter een jaartje extra ontwikkeltijd hadden kunnen nemen.
[ Voor 10% gewijzigd door Señor Sjon op 02-09-2014 09:30 ]
Volgens mij zijn ze geen nieuw deel aan het ontwikkelen op dit moment maar is de studio op een nieuwe game gezet. Dit zou ook kunnen kloppen gezien de huidige doorontwikkeling en stroom dlc die RTW2 nu krijgt.Señor Sjon schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 09:29:
[...]
Ligt natuurlijk niet alleen aan de SSD, maar in de regel helpt het wel een boel.
[...]
Tot nu toe is dit bij elke Total War titel het geval geweest. Het eerste jaar is een soort open beta.Het vervelende is, dat bij de opvolger (Medieval 3? WW1?) vaak dezelfde bugs voorkomen die ook in de eerste iteratie van het voorgaande spel zaten.
Ik hoop wel dat er over een tijdjeeen nieuwe Medieval komt. Zeker met de graphics van tegenwoordig...
http://www.twitch.tv/totalwarofficial/b/567155230
Weg
Als je de beta hebt, moet je even opt-outen.
Patch notes
[ Voor 32% gewijzigd door anandus op 16-09-2014 14:53 ]
Ook is de UI een beetje getweakt, ziet er iets leuker uit.
Verder heb ik geen tijd gehad
Hier een overzicht wat je allemaal kunt bouwen bij Rome:
http://www.honga.net/tota...p?l=en&v=rome2&f=rom_rome
Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP
Zie eigenlijk hetzelfde als bij Battlefield 4. Paar jaar na dato een enorme patch uitbrengen die het spel maakt zoals het hoort te zijn bij release.
Volgens mij kun je nu wel meer dan eens Civil War krijgen. Ik heb de eerste net (verschrikkelijk hard en snel) neergeslagen, maar het metertje vult weer.Tsurany schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 23:29:
Nieuwe campaign map ziet er goed uit. Hopelijk gaat DeI de normale campaign overzetten naar deze map aangezien hij wel wat beter in elkaar steekt. Ook mooi dat ze eindelijk politiek enigsinds werkend hebben en het nuttig is er op te letten. En economie komt ook meer naar voren.
Zie eigenlijk hetzelfde als bij Battlefield 4. Paar jaar na dato een enorme patch uitbrengen die het spel maakt zoals het hoort te zijn bij release.
Klopt. Als jij je politiek niet op orde hebt (dus lekker in balans) krijg je om de haverklap een civil war. Kan ook wel mooi zijn, je eigen familie de top legers geven en zorgen dat je een flinke meerderheid hebt. Dan sla je met gemak elke opstand neer. BAM jonguh!Razorbite schreef op woensdag 17 september 2014 @ 08:18:
[...]
Volgens mij kun je nu wel meer dan eens Civil War krijgen. Ik heb de eerste net (verschrikkelijk hard en snel) neergeslagen, maar het metertje vult weer.
Ik heb nog geen nieuwe burgeroorlog getriggerd, maar wat ik zo lees is het nu veel leuker. In plaats van 10 legers vol Praetorians bij je hoofdstad nu gewoon een reeël leger van de generaals die niet in je familie zitten. En het is nu ook nog eens beïnvloedbaar in plaats van onvermijdelijk.Tsurany schreef op woensdag 17 september 2014 @ 08:22:
[...]
Klopt. Als jij je politiek niet op orde hebt (dus lekker in balans) krijg je om de haverklap een civil war. Kan ook wel mooi zijn, je eigen familie de top legers geven en zorgen dat je een flinke meerderheid hebt. Dan sla je met gemak elke opstand neer. BAM jonguh!
Enige nadeel inderdaad dat het waarschijnlijk vaker dan eens per campaign zal gaan gebeuren
Je bent ook een serie steden kwijt. (Lees: de helft)Hafermaut schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:41:
[...]
Ik heb nog geen nieuwe burgeroorlog getriggerd, maar wat ik zo lees is het nu veel leuker. In plaats van 10 legers vol Praetorians bij je hoofdstad nu gewoon een reeël leger van de generaals die niet in je familie zitten. En het is nu ook nog eens beïnvloedbaar in plaats van onvermijdelijk.
Enige nadeel inderdaad dat het waarschijnlijk vaker dan eens per campaign zal gaan gebeuren
Volgens mij is het gebruik van alleen familie eigen generaals ook niet echt een optie. Dan verstoor je de power balans enorm. Ik moet er maar eens mee gaan spelen (wat ik nu nooit deed) om uit te vinden wat het beste is. En anders: geen civilwar mod!!
Ik zie de functie er niet zo van! Je bent een keer een dictator of je bent klaar..Avalaxy schreef op woensdag 17 september 2014 @ 15:43:
Inderdaad. Juist blij dat het meerdere keren voor kan komen
Medieval 3 plox!!!!!1111oneeinzIt’s a hugely important day in world history. You see, we’re at Eurgogamer Expo announcing something brand new on September 25th. If you can be there, make sure you’re in our developer session. If you can’t, be sure to catch the announcement on the official Eurogamer stream, with additional follow-up chats with our developers live on Twitch.
Blijf dan tot die tijd ook weg s.v.p.New Yorker schreef op donderdag 18 september 2014 @ 16:12:
Ik ga dan pas na 1 jaar kopen.
Anoniem: 374672
Ben bezig op Legendary met Armenia en ik moet zeggen dat het begin uitdagend is.
Betreft de Campaign
Als eerste dien je de Media Atropatene rechts van je te vermoorden. Zo gezegd zo gedaan. Met 1 general unit direct het volledig Media leger uit hun stad gelokt en dat vernietigd met het begin leger + aanvulling. Daarna is het nog 2 turns en dan verover je de 2 city's van Media zonder problemen en is die Faction van de kaart. Ondertussen handelsovereenkomsten met Pontus opzetten etc. spreekt voor zichzelf.
Hierna begon het plezier voor mij. Parthia negeerde volledig Anthony en bleef zo rond de 6 full army stacks met upgrades en agents naar mij te sturen. Door ze out te manoeuvreren met zo'n 2 full army stacks van mij weet ik ze net af te houden.
Totdat in mijn rug Kartli en Ardhan mij samen de oorlog verklaren en met 3 full stacks de onbeschermde steden direct innemen in mijn rug. Fijn!
Uiteindelijk haal ik mijn 2 stacks terug Media nadat ik Parthia heb afgeslagen.
Verschijnt dan tot mjin grote verbazing Paradene, Persia en Drangiana met ieder 2 full army stacks in de landen van Media die daar weer alles veroveren van mij aangezien hier geen legers meer staan.
Leuk, zo landjes ruilen.
Op dit moment heb ik Kartli en Ardhan verslagen met mijn ondertussen 3 army stacks die flink zijn uitgedund. Volgend doelwit wederom Media en landen te veroveren. Leuke uitdaging wederom.
Betreft de Battles.
De enige battles wat ik handmatig doe zijn defending siege battles. De AI krijgt in battles zo'n krankzinnige bonussen dat vrijwel onmogelijk is om een enemy unit te routen. De meeste simpele spearmen van de AI vermoordt gewoon een elite unit van jou. Enkele keren geprobeerd zo een battle uit te vechten, maar als de main line infantry direct wordt geroute door de enemy AI valt er geen Hammer en Anvil tactic te doen.

Link van de map.
http://wiki.totalwar.com/images/f/fe/TWRII_EE_Imp_Aug_startpos.jpg
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 374672 op 19-09-2014 10:08 ]
Misschien toch maar weer de oude hammer + anvil of anvil + sieges tactiek uit de doos halen. Want zelf toen ik 4 skirmishers op een elite general eenheid zette, vielen er amper dode. Na meerdere salvo’s van de skirmishers waren er iets van 5 van de 120 dood en moet je wel een melee gevecht aangaan, waarin je vervolgens ook weer geslacht wordt. Waarom zijn de generals van de tegenstander altijd zo idioot sterk? Speel zelf op hoogste moeilijkheidsgraad maar geloof niet dat duit invloed heeft op de unit statistieken?
Ook meteen even sweet FX geïnstalleerd, niet alleen een aardige gameplay boost, maar graphics ziet het er nu ook echt super goed uit. Game krijgt van mij in de huidige vorm een dikke 9!
Anoniem: 374672
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 374672 op 19-09-2014 10:33 ]
Als je battle difficulty op normal zet en campaign difficulty op legendary heb je daar dus geen last van.Anoniem: 374672 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:32:
Op legendary krijgen de AI's bonussen in real time battles. Met auto resolve heb ik hier geen hinder van ondervonden. Ik heb alleen hinder bij het siegen van enemy city's. Hier moet je meestal gewoon een extra turn wachten totdat de glider opeens in jou voordeel is.