Ik heb Assassin's Creed II en Assassin's Creed Brotherhood op de PS3. (AC III zal ik wel op PC kopen. Ben terug voor 100% op de PC gaming kar gesprongenGrudgie schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 11:47:
Wat ik tot nu toe heb gekocht is Bioshock Frenchise pakket!
Wat ik nog graag zou willen zijn de Batman games alleen weet ik niet zeker of ik nog moet wachten tot ze goedkoper worden.
Dan lijken me de games van Assassin Creed wel tof om te spelen.
Wie van jullie heeft de Assassin Creed games veel gespeeld? Is het het waard om het frenchise pakket te kopen voor €49,99 ?
De serie is het zeker waard. Maar feit is dat de laatste 3 games allemaal veel op elkaar trekken. Brotherhood en Revelations zijn namelijk spin-offs van AC II.
Tussen AC II en AC Brotherhood zit er genoeg vernieuwing. Revelations heb ik nooit gehaald want op het einde van Brotherhood werd ik de setting wel grondig beu.
Qua gameplay is het subliem. Op muren klimmen, etc werkt allemaal zoals het hoort en is zeer gebruiksvriendelijk. De muziek is adembenemend
Qua graphics zal het op PC wel nog beter zijn, want op de PS3 zie je wel relatief veel karteltjes.
Ik zou niet de pack kopen. Koop gewoon AC II en Brotherhood. Het zou wat zonde zijn als je Revelations hebt, maar tegen dan de setting beu bent.Grudgie schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 12:42:
Wat raden jullie aan? Hele frenchise kopen nu? Of wachten tot ze nog goedkoper worden.
[ Voor 12% gewijzigd door Asgaro op 14-07-2012 14:21 ]