Nope, hij zat eerst op 33%Magic schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 19:07:
Was skyrim in de niet-daily sales niet ook 50% korting?
De boomhut raakt steeds verder af
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Verwijderd
Ja, kwam er net achter dat hij als normaal spel ineens naar boven in korting is gegaan, zou zonde zijn als ik hem nu koop en dan toch later 75% is.
Hij is nu een daily, lager dan dat wordt-ie niet
Je kan altijd wachten tot dat laatste dag
Tropico 4 7,50!! Holy drol, ben ik ff blij dat ik gewacht heb
Steam/XBL: Avioto
Verwijderd
Nee,ik wacht niet tot de laaste dag, want deze daily duurd maat 35 uur, en dan is het weer 33%
Flitskorting "Star Wars: Knights of the Old Republic 2,24" is wel must have. Gameplay is wel leuk wat ik zo zie op de youtube filmpjes.
KOTOR is een geweldig spel, beetje gedateerd, dat wel, maar wel heel leuk.
Een soort oermoeder van Mass Effect, maar dan RPG'er
Je kan beter 4 doen, volgens mij zat er niet zo veel verschil tussen die twee
Ik zou niet allebei doen, ze lijken namelijk nogal op elkaar. Maar ik vind het echt geweldige games
8 euro voor Tropico 4 is echt een mooie prijs!
Steam/XBL: Avioto
Tropico 4 heb ik niet gespeeld, vooral omdat ik niet echt inzag wat voor meerwaarde het boven Tropico 3 had.
Maar Tropico 3 voor 2½ euro is een prima deal.
Mits je van bouw-strategie houdt en mits je van humor houdt
lol, de summer seal op de achtergrond
Maar Tropico 3 voor 2½ euro is een prima deal.
Mits je van bouw-strategie houdt en mits je van humor houdt
lol, de summer seal op de achtergrond
spoiler:
Achter de linkerwortel van de boom
[ Voor 22% gewijzigd door anandus op 14-07-2012 19:24 ]
Ik heb deze destijds (toen hij uitkwam) ook gespeeld maar nooit afgemaakt. Sinds Mass Effect ben ik wel fan van Bioware spellen dus ik neem deze mee.anandus schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 19:14:
KOTOR is een geweldig spel, beetje gedateerd, dat wel, maar wel heel leuk.
tropico 4 is de 7,50 waard. 't is wel een game waar je een aantal uurtjes achter moet zitten.Kapoon schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 19:20:
Zijn Tropico 3 en 4 het waard?
Overigens is orcs must die ook zeer aan te raden (zou wel de compleet pack kopen als ik het nu moest kopen). Vooral omdat eind deze maand deel 2 uitkomt.
En daar is Borderlands al! OepsTheNameless schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 16:55:
[...]
Ow
Nou ja, 15 euro voor Borderlands + 4 DLC's vind ik evengoed niet duur
[ Voor 6% gewijzigd door Therapy777 op 14-07-2012 19:34 ]
So?Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 19:12:
Nee,ik wacht niet tot de laaste dag, want deze daily duurd maat 35 uur, en dan is het weer 33%
http://www.budgetgaming.b...scrolls+v:+skyrim_PC.html
Hij ligt in de winkel aan die prijs, dus je mist niets.
waarom moet Rabobank nu weer irritant doen met omzettent naar zelfstandige rekening, ben je 18 en kan je er nog geen (mis)bruik van maken
Tropico 4 dan maar halen vandaag, voor de rest zie ik niet echt iets interessants, meeste grote games heb ik algrote_oever schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 19:25:
[...]
tropico 4 is de 7,50 waard. 't is wel een game waar je een aantal uurtjes achter moet zitten.
Overigens is orcs must die ook zeer aan te raden (zou wel de compleet pack kopen als ik het nu moest kopen). Vooral omdat eind deze maand deel 2 uitkomt.
Ga me verder wel ff inhouden want dit gaat nog een weekje duren lol

Trine 2
Penumbra Collection
Max Payne 1, 2 en 3
Darksiders
Alan Wake's American Nightmare
The Binding of Isaac
thusfar
Wil een Dead Island 4pack kopen dan is het spel 7,50 per stuk.
Ik heb nog 2 mensen nodig die het spel ook willen, Stuur me even een DM als je geïnteresseerd bent.
Ik heb nog 2 mensen nodig die het spel ook willen, Stuur me even een DM als je geïnteresseerd bent.
Als je na 00u nog steeds 1 over hebt, count me in dan. Ik hoef hem in eerste instantie niet, maar als je toch nog één nodig hebt waardoor ik 2,50 meer korting krijg, dan moet het maar ^^.Djessey schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 19:42:
Je hebt een DM.Djessey schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 19:42:
Zo.. Tropico 4 bundle gekocht voor 15 euro.. lijkt me wel een leuk spel
Mmm! Frozen Synapse, Two Worlds II, en DLCs van Orcs Must Die. Dit is al een betere daily dan gisteren.
Tropico 4 is interessant, maar ik was al van plan de Kalypso Collection te kopen, dus dit laat ik ook aan me voorbijschieten. Hetzelfde geldt voor de StarWars spul. Ik ga ook de collection daarvan nemen, dus ik ga geen individuele spellen daarvan kopen.
Ooh, checkte om zeker te zijn, maar Two Worlds, (1 dus) is ook 75% off... Ok, die dan ook erbij.
Tropico 4 is interessant, maar ik was al van plan de Kalypso Collection te kopen, dus dit laat ik ook aan me voorbijschieten. Hetzelfde geldt voor de StarWars spul. Ik ga ook de collection daarvan nemen, dus ik ga geen individuele spellen daarvan kopen.
Ooh, checkte om zeker te zijn, maar Two Worlds, (1 dus) is ook 75% off... Ok, die dan ook erbij.
[ Voor 34% gewijzigd door Trinsec op 14-07-2012 19:53 ]
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Voor de mensen die het nog niet doorhadden, Dirt 1 en 2 zijn ook in de aanbieding. Dirt 1 voor 2,49 en Dirt 2 voor 4,99
Eigenlijk wel stom, ik zit me druk te maken dat het wel hard gaat met het geld zo, maar voorheen had ik een PS3 waarbij 1 spel al 50 euro was en toen lette ik er ook niet op.. heb nu 40 gespendeerd maar wel 10 titels waar ik uren weer plezier van zal hebben...
Skyrim had ik nog op mijn lijstje staan, maar ik vind €24 eigenlijk nog wel te duur.
Ik zit nu wel te twijfelen over Tropico 4. Niet doen, alleen base game kopen of alle DLC erbij?
Ik zit nu wel te twijfelen over Tropico 4. Niet doen, alleen base game kopen of alle DLC erbij?
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Skyrim voor 24 euro vind ik juist spotgoedkoop. Voorlopig ga je het niet echt voor minder vinden.
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
ik heb de bundel genomen, die modern times dlc lijkt me het geld wel waard, en dan maar die 2 euro voor die andere dlc's ook niet meer uit.Compizfox schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 19:55:
Skyrim had ik nog op mijn lijstje staan, maar ik vind €24 eigenlijk nog wel te duur.
Dit is precies waarom ik me nu nog prima voel als ik iedere dag minstens één game koop. Ik zit nu inderdaad ook aan zoiets, maar dan wel gewoon voor een heleboel spellen, waar ik op zich ook niet moeilijk doe over vijftig euro voor een spel (als het nieuw is en ik het heel graag wil hebben), en m'n saldo het ook gewoon toelaat.mellowpimp schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 19:54:
Eigenlijk wel stom, ik zit me druk te maken dat het wel hard gaat met het geld zo, maar voorheen had ik een PS3 waarbij 1 spel al 50 euro was en toen lette ik er ook niet op.. heb nu 40 gespendeerd maar wel 10 titels waar ik uren weer plezier van zal hebben...
Steam sales FTW =D
Gelukkig is het wel zomer nu, anders had ik echt geen tijd gehad voor al die games
I didn't want to believe my dad was stealing from his job as a road worker. But when I came home, all the signs were there.
Ach. 1 euro meer en je hebt de echte versie met die stoffen map erbij bij Bart Smit.Trinsec schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 19:55:
Skyrim voor 24 euro vind ik juist spotgoedkoop. Voorlopig ga je het niet echt voor minder vinden.
Two Worlds een beetje goede rpg?
Zekerwars140 schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 19:57:
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Two Worlds vind ik vergelijkbaar met spellen zoals Gothic en Risen. Ik vond het wel leuk toen ik het (niet zo legaal) speelde. Dus ik heb Two Worlds 1 en 2 genomen nu. 
@maartend: Stoffen map? Meer troep in huis? Digital ftw.
@maartend: Stoffen map? Meer troep in huis? Digital ftw.
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Over die zit ik dus ook na te denken.wars140 schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 19:57:
Wordt goedkoop voor mij nu. De spellen waar je uit kan kiezen heb ik alle drie al, de leuke daily games heb ik al. Alleen Orcs Must Die lijkt me wel leuk maar zonder co-op zal ik die nooit kopen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
mellowpimp schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 19:54:
Relativeren voor gamersHJTP schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 19:56:
[...]
Dit is precies waarom ik me nu nog prima voel als ik iedere dag minstens één game koop. Ik zit nu inderdaad ook aan zoiets, maar dan wel gewoon voor een heleboel spellen, waar ik op zich ook niet moeilijk doe over vijftig euro voor een spel (als het nieuw is en ik het heel graag wil hebben), en m'n saldo het ook gewoon toelaat.
Steam sales FTW =D
Gelukkig is het wel zomer nu, anders had ik echt geen tijd gehad voor al die games

Ik heb Two Worlds 2 gespeeld.
Het spel over het algemeen heeft een prima verhaal, en ook grafisch ziet het er goed uit.
Ik heb de prijs nog niet kunnen checken, maar als die voor minder dan €10,- euro te koop is zal ik het spel zeker aanraden.
By the way, ben je fan van The Elders Scrolls games, dan zal dit zeker een instant buy voor jullie zijn; Maar houdt er rekening mee dat het spel natuurlijk niet tipt aan Skyrim.
En kijk anders eens op YouTube naar gameplay beelden. Dat geeft voor mijzelf altijd de beste impressie.
Het spel over het algemeen heeft een prima verhaal, en ook grafisch ziet het er goed uit.
Ik heb de prijs nog niet kunnen checken, maar als die voor minder dan €10,- euro te koop is zal ik het spel zeker aanraden.
By the way, ben je fan van The Elders Scrolls games, dan zal dit zeker een instant buy voor jullie zijn; Maar houdt er rekening mee dat het spel natuurlijk niet tipt aan Skyrim.
En kijk anders eens op YouTube naar gameplay beelden. Dat geeft voor mijzelf altijd de beste impressie.
An a day keeps the doctor away.
Gewoon omrekenen naar euro per uur entertainment, dan merk je dat het spot goedkoop is. Payday is ook geen hoogwaardig spel, niet beter dan middenklasse, maar voor 5 euro levert het een paar uur prima co-op op. Haal ik er 5 uur gameplay uit, wat zeker wel moet lukken, ben ik alsnog maar een euro per uur kwijt aan entertainment. Geen boek, film of ander iets dat daarbij in de buurt komt. Zelfs de dierentuin is duurder.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Met DLC is het 9,99 euro. Dus ja, insta-buy.HardCoreGamer schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 20:03:
Ik heb Two Worlds 2 gespeeld.
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Thanks, natuurlijk heb ik Skyrim plat gespeeld..moet toch even iets bedenken totdat Dawnguard voor de pc verschijnt...
Kunnen we hem niet in de USA scoren?Trinsec schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 20:04:
[...]
Met DLC is het 9,99 euro. Dus ja, insta-buy.
of samen iets doen? Zo'n package, maar dan wel met alle DLC
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt?maartend schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 20:06:
[...]
Kunnen we hem niet in de USA scoren?
of samen iets doen? Zo'n package, maar dan wel met alle DLC
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Vaak zijn games goedkoper in de USA via Steam. En als je met 4 koopt nog goedkoper.Trinsec schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 20:08:
[...]
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt?In de USA scoren? Ik heb het spel net al op Steam gekocht.
Ik heb geen idee hoe je kan instellen dat Steam denkt dat je uit de USA komt, en volgens mij gaan ze achterdochtig worden als ik vanuit 'USA' met iDEAL betaal. En hoezo 'als je met 4 koopt'? Het heeft geen 4-pack?
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Hmm, lijkt er op dat deze teruggeschroefd is naar 80% = 4,59 Euro. Vreemd want hij stond er even op met 90%.wars140 schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 19:03:
Skyrim 50 % = 24,82 Euro![]()
Frozen Synapse 90% = 2,29 Euro
Indie Bundle 75% = 9,99 Euro
Dead island 66% = 10,19 Euro
Tropico 4 75% = 7,49 Euro
Dirt Showdown 50% = 19,99 Euro
Orcs must die 75% =3,49 Euro
Borderlands 75% = 4,99 Euro
Two World 75% = 6,24 Euro
Dat is niet mogelijk. Het gaat om je IP. En als je je IP al zou kunnen faken dan krijg je omdat je als US gezien wordt dus ook niet Ideal als betaaloptie.Trinsec schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 20:10:
Ik heb geen idee hoe je kan instellen dat Steam denkt dat je uit de USA komt, en volgens mij gaan ze achterdochtig worden als ik vanuit 'USA' met iDEAL betaal. En hoezo 'als je met 4 koopt'? Het heeft geen 4-pack?
Dan moet je dus via een VPN of Proxy gaan werken. Dat is sowieso niet toegestaan op GoT om te bespreken en is ook iets wat ik niet te vaak met je Steam account zou doen.
Neehee.Trinsec schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 20:10:
Je koopt hem van een tweakers die in de USA woont. Die koopt er 4 en gift die aan ieredereen.
gebeurt heel vaak zo.
Als iemand nog een goede RPG wilt, zie net dat Knights of the Old Republic voor 2,24 te koop is. Als je die nog niet gespeeld hebt is dat eigenlijk nog veel meer een no-brainer dan Two Worlds.
Of een vriend in de USTsurany schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 20:11:
Dan moet je dus via een VPN of Proxy gaan werken. Dat is sowieso niet toegestaan op GoT om te bespreken en is ook iets wat ik niet te vaak met je Steam account zou doen.
of je koop een goedkope eurogame en die ruil je met een goedkope dollar gamemaartend schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 20:11:
[...]
Neehee.
Je koopt hem van een tweakers die in de USA woont. Die koopt er 4 en gift die aan ieredereen.
gebeurt heel vaak zo.

moet je wel een amerikaans vriendje scoren op steam
[ Voor 7% gewijzigd door DECOY88 op 14-07-2012 20:15 ]
Oh, dat is al heel wat duidelijker.maartend schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 20:11:
[...]
Neehee.
gebeurt heel vaak zo.
Nou, 10 euro voor het spel vind ik een no-brainer dus I'll pass. Voornamelijk omdat ik het al heb gekocht.
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Ik koop regelmatig games van een vriend uit de US. Hij koopt de game en stuurt 'm als gift en ik betaal hem via paypal. Kan soms echt veel schelen. Zoals die flashdeal van Alice Madness Returns. Die was voor ons 12,50 euro. In de USA was hij 5 dollar!! Schande gewoon.
Je kunt hier overigens checken wat jouw favo game in USA of Engeland kost. Ook staan daar al de "Top Ripoffs" in een mooi lijstje voor je klaar.
Je kunt hier overigens checken wat jouw favo game in USA of Engeland kost. Ook staan daar al de "Top Ripoffs" in een mooi lijstje voor je klaar.
Interessante site. Alleen jammer dat het niet echt met de Summer Sale updatet. Dus het blijft een beetje gissen of de verhoudingen hetzelfde zijn gebleven.Therapy777 schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 20:18:
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Verwijderd
Qua boek ga je het nog wel redden als je in het Engels en digitaal of mass pockets leest, maar voor die prijs een leuke co-op game. Zelf heb ik om die reden de laatste sale resident evil gekocht.Tsurany schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 20:04:
Geen boek, film of ander iets dat daarbij in de buurt komt. Zelfs de dierentuin is duurder.
Two Worlds Velvet Edition maar gekocht. Ben Benieuwd, tot over een paar uur
Volgens budgetgaming is hij bij veel andere shops die prijs normaal. Zo'n 'deal' is het dus ook weer niet.Trinsec schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 19:55:
Dat gaat ook niet werken. Je zou dan via een US VPN of proxy moeten kopen én een US creditcard hebben. Daar kijken ze namelijk ook naar.Trinsec schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 20:10:
[ Voor 42% gewijzigd door Compizfox op 14-07-2012 20:29 ]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Ja idd, als je goedkope boeken hebt wel. Ik heb die van m'n moeder in gedachte en die zijn een euro of 20-25.Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 20:25:
[...]
Qua boek ga je het nog wel redden als je in het Engels en digitaal of mass pockets leest, maar voor die prijs een leuke co-op game. Zelf heb ik om die reden de laatste sale resident evil gekocht.
Maar is het niet zo, mits je een game op Steam via een VPN server (USA) aanschaft, dat je altijd via een Amerikaans IP adres moet inloggen wil je de game kunnen spelen?Tsurany schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 20:11:
- En voor het betalen, volgens mij kun je dan nog wel via PayPal betalen; En laat dat nou net wereldwijd zijn.
Doet het wel maar je moet het een uurtje of twee gevenTrinsec schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 20:22:
[...]
Interessante site. Alleen jammer dat het niet echt met de Summer Sale updatet. Dus het blijft een beetje gissen of de verhoudingen hetzelfde zijn gebleven.
Ik heb nog nooit zulk soort problemen gehad met US games. Wel moet je opletten dat je gewoon een US versie krijgt. In heel sommige gevallen wordt er wel eens hier en daar wat gecensureerd en dat moet je van te voren even opzoeken. Zo was er bij Dead Island US versie geloof ik wat commotie over het logo ofzo. Zulk soort dingen. Verder no problems tot dusver.HardCoreGamer schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 20:29:
[...]
Maar is het niet zo, mits je een game op Steam via een VPN server (USA) aanschaft, dat je altijd via een Amerikaans IP adres moet inloggen wil je de game kunnen spelen?
[ Voor 50% gewijzigd door Therapy777 op 14-07-2012 20:34 ]
Nee niet als je het via Steam zelf aanschaft. Dat is enkel bij sommige retail spellen.HardCoreGamer schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 20:29:
Maar is het niet zo, mits je een game op Steam via een VPN server (USA) aanschaft, dat je altijd via een Amerikaans IP adres moet inloggen wil je de game kunnen spelen?
- En voor het betalen, volgens mij kun je dan nog wel via PayPal betalen; En laat dat nou net wereldwijd zijn.
Dat vroeg ik mijzelf af omdat sommige website's zoals G2Play bijvoorbeeld ook Russische keys verkopen.Tsurany schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 20:33:
[...]
Nee niet als je het via Steam zelf aanschaft. Dat is enkel bij sommige retail spellen.
Maar zo te lezen zal ik die dan gewoon moeten kunnen spelen.:)
Had op Super Meat Boy gestemt, zie ik dat ie nu alsnog -75% is voor €3,50.
Eerste summer sale game voor mij
Eerste summer sale game voor mij
Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl
Meestal wel, die zijn region free. Sommige spellen hebben ook tijdens het spelen een VPN verbinding nodig, dan staat het er bij.HardCoreGamer schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 20:36:
[...]
Dat vroeg ik mijzelf af omdat sommige website's zoals G2Play bijvoorbeeld ook Russische keys verkopen.
Als je een retail / russische key invoert kan het wel beperkingen hebben. Het voorbeeld dat men geeft is dat je USA steam spel koopt en dit via 'trade' of 'send as a gift' naar iemand stuurt, op dat moment vervallen de regio beperkingen grotendeels. (Er zijn een paar spellen die zijn specifiek regio gebonden) Je voert dan ook geen key in, je krijgt het spel in je gamelist of inventory en is dus meteen goedgezet voor jouw regio.HardCoreGamer schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 20:36:
[...]
Dat vroeg ik mijzelf af omdat sommige website's zoals G2Play bijvoorbeeld ook Russische keys verkopen.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Of je maakt een Amerikaans account aan via VPN, dan koop je een game en betaal je via PayPal, en dan geef je het spel cadeau aan jezelf, het account met de Nederlandse afkomst.rockhopper schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 20:45:
[...]
Als je een retail / russische key invoert kan het wel beperkingen hebben. Het voorbeeld dat men geeft is dat je USA steam spel koopt en dit via 'trade' of 'send as a gift' naar iemand stuurt, op dat moment vervallen de regio beperkingen grotendeels. (Er zijn een paar spellen die zijn specifiek regio gebonden) Je voert dan ook geen key in, je krijgt het spel in je gamelist of inventory en is dus meteen goedgezet voor jouw regio.
(Doet mij denken aan de aflevering van Mr. Bean waarin hij zichzelf 10 kerst kaarten stuurt)
On topic: Ik koop deze keer (Denk ik
[ Voor 6% gewijzigd door iApp op 14-07-2012 20:56 ]
Al dat gedoe om een spel te kunnen bemachtigen. Volgens mij is het ook niet geheel volgens de regels van Steam. Ik ga geen risico's nemen met m'n account. 
Keep it simple: Als je het te duur vindt, koop je het niet.
[ Voor 16% gewijzigd door Trinsec op 14-07-2012 21:04 ]
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Giften mag gewoon van Steam.Trinsec schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 21:03:
Al dat gedoe om een spel te kunnen bemachtigen. Volgens mij is het ook niet geheel volgens de regels van Steam. Ik ga geen risico's nemen met m'n account.
Scheelt soms meer dan 10-15 euro.
Zoals gezegd, moest laatst voor dochter Sims 3 met wat uitbredingen hebben. Via een gift gedaan, had uiteindelijk alles via daar voor de prijs van 1 Sims3 hier.
Voorbeeld
Call of Juarez hier ; euro of 15
daar ; net 2 euro
Draconis ; hier 25 euro (veel te veel)
daar 8 euro (en dan wil ik hem wel)

[ Voor 20% gewijzigd door maartend op 14-07-2012 21:13 ]
zo ze hebben wel wat extra servers ingehuurd deze keer, eindelijk gewoon volle snelheid downloaden ook tijdens summerdeals
Je kan een VPN opzetten naar een servertje in de VS, op je VS IP address maak je een paypal account en steamaccount aan en gift je naar jezelf/vrienden. vul je account aan met extra meuk als een avatar en comments op anderemans pagina's en gg, legitieme USA account.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
*HardCoreGamer ziet gouden kans in deze handel*kKaltUu schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 21:12:
Je kan een VPN opzetten naar een servertje in de VS, op je VS IP address maak je een paypal account en steamaccount aan en gift je naar jezelf/vrienden. vul je account aan met extra meuk als een avatar en comments op anderemans pagina's en gg, legitieme USA account.
Dat wordt snel ff een account aanmaken zo te lezen, lol.
Giften zelf wel. Maar ervoor betalen volgens mij niet. Traden wel.
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Ja hoor. Ik mag gewoon geld overmaken naar een amerikaan die mij dan een game gift. Zou niet weten waarom niet.Trinsec schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 21:20:
[...]
Giften zelf wel. Maar ervoor betalen volgens mij niet. Traden wel.
Grrr, stomme Summer Sales ook, dacht je eerst niet echt een game te willen blijk je in de eerste twee dagen het volgende gekocht te hebben:
- Darksiders
- Super Street Fighter IV: Arcade Edition
- Warhammer 40,000: Space Marine
- Payday: The Heist
- Binding of Isaac Bundle (Summer 2012
- Assassin's Creed Revelations - Gold Edition
- Toy Soldiers
- Bioshock 2
- Alan Wake Bundle (Summer 2012)
En dan vandaag misschien nog
- Max Payne 3 (zit ik nog over te twijfelen)
- Borderlands (altijd al eens willen proberen)
- Dead Island
- Two Worlds 2 (heel misschien, echter heb ik Skyrim & Fallout New Vegas nog niet uitgespeeld)
- Indie Bundle 3 (gewoon, omdat het kan)
- Darksiders
- Super Street Fighter IV: Arcade Edition
- Warhammer 40,000: Space Marine
- Payday: The Heist
- Binding of Isaac Bundle (Summer 2012
- Assassin's Creed Revelations - Gold Edition
- Toy Soldiers
- Bioshock 2
- Alan Wake Bundle (Summer 2012)
En dan vandaag misschien nog
- Max Payne 3 (zit ik nog over te twijfelen)
- Dead Island
- Two Worlds 2 (heel misschien, echter heb ik Skyrim & Fallout New Vegas nog niet uitgespeeld)
- Indie Bundle 3 (gewoon, omdat het kan)
[ Voor 3% gewijzigd door Dreanor op 14-07-2012 21:28 ]
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Ja, de sales is a bitch
Mooie lijst, alleen die indie bundle 3 vind ik nog de minste tot nu toe, of mis ik iets o,O
Zou kunnen, Bunch of Heroes en Braid lijken mij wel wat. De vorige bundles had ik de beste games al dus die heb ik niet gekocht.MrRobers schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 21:29:
[...]
Mooie lijst, alleen die indie bundle 3 vind ik nog de minste tot nu toe, of mis ik iets o,O
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Als ik zo kijk in de Amerikaanse store kost alles even veel als in Nederland, maar dan met een $ teken ervoor.
Als je voor €100,- euro games zou kopen, dan zou je in Amerika voor $121,- dollar games kunnen kopen. (Of te wel, een game zoals Anno 2070, Max Payne 3 of Skyrim gratis)
Als je voor €100,- euro games zou kopen, dan zou je in Amerika voor $121,- dollar games kunnen kopen. (Of te wel, een game zoals Anno 2070, Max Payne 3 of Skyrim gratis)
Yup. Helaas worden proxies actief gecontroleerd, dus het werkt alleen als je iemand kent die je bijvoorbeeld via paypal kunt betalen en het spel dan als gift voor je aanschaft.HardCoreGamer schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 21:32:
Als ik zo kijk in de Amerikaanse store kost alles even veel als in Nederland, maar dan met een $ teken ervoor.
Zeker doen, beide goede games en zeker voor die prijs.Dreanor schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 21:27:
- Dead Island
Had nooit verwacht dat ik Assassins Creed zon vet spel zou vinden! 
Echt mooi spel, alles sneaky doen, over daken klimmen en rennen enzo.
Ik keek er erg van op in het begin dat het zeg maar in iemands hoofd afspeelt en dat hij eigenlijks ligt op zon bank (je snapt wel wat ik bedoel).
Dat had ik totaal niet verwacht.
Echt mooi spel, alles sneaky doen, over daken klimmen en rennen enzo.
Ik keek er erg van op in het begin dat het zeg maar in iemands hoofd afspeelt en dat hij eigenlijks ligt op zon bank (je snapt wel wat ik bedoel).
Dat had ik totaal niet verwacht.
Nee, niet echt zo gierig ben ik niet, no offence noorderburen
dit is niet meer gierig. Dit is dief eigen portemoneeyzx schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 21:41:
[...]
Nee, niet echt zo gierig ben ik niet, no offence noorderburen
Voorbeeld
daar ; net 2 euro
Dus? Wees blij dat ze in sale komen anders moest je nog een jaar wachtenmaartend schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 21:42:
[...]
dit is niet meer gierig. Dit is dief eigen portemonee
Voorbeeld
daar ; net 2 euro
En Call of Juarez, als ik daar 1000euro bij zou krijgen neem ik hem nog niet aan
En ik ga mijn account niet riskeren om die games die ik koop vna 5euro om daar een euro te betalen.
Gierig en gierig zijn 2
En als je een game wilt waar je denkt van dit is een must, koop je hem bij release aka de volle pot
[ Voor 13% gewijzigd door yzx op 14-07-2012 21:48 ]
Boy, Two Worlds II is leuk. Continuation van de story van het eerste deel lijkt het. Moet ik weer m'n in-game zusje redden.
Sure, Skyrim is beter, maar dit is weer eens wat anders. Ik ga echt lol hebben na de hele Summer Sale.
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Nogmaals, je riskeert je account niet.yzx schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 21:43:
[...]
En ik ga mijn account niet riskeren om die games die ik koop vna 5euro om daar een euro te betalen.
Volgens mij redelijk wat autistiforme mensen op dit forum.
Iedereen wil een sale, maar als het nog beter kan op een legale manier is het ineens te.
[ Voor 12% gewijzigd door maartend op 14-07-2012 21:52 ]
Ik denk hem ook maar aan te schaffen. Moet deel 1 nog afwerken, maar oke, dat moet dan maar.Trinsec schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 21:48:
Boy, Two Worlds II is leuk. Continuation van de story van het eerste deel lijkt het. Moet ik weer m'n in-game zusje redden.Sure, Skyrim is beter, maar dit is weer eens wat anders. Ik ga echt lol hebben na de hele Summer Sale.
Als je een game wilt koop je hemmaartend schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 21:49:
[...]
Nogmaals, je riskeert je account niet.
Volgens mij redelijk wat autistiforme mensen op dit forum
Voor 5 of 10 euro of zelfs 25euro.
Ga je zoveel moeite doen om een luttige 10euro te sparen go ahead
Moet je tegen gezinnen zeggen die van 50 euro per week moeten eten.yzx schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 21:51:
[...]
Ga je zoveel moeite doen om een luttige 10euro te sparen go aheadniet dat 10euro iets voorstelt in het dagelijks leven
Ik kom die binnen mijn werk veelvuldig tegen.
Maar oke, dat heeft nix met de games te maken.
[ Voor 13% gewijzigd door maartend op 14-07-2012 21:54 ]
Die kopen geen gamesmaartend schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 21:52:
[...]
Moet je tegen gezinnen zeggen die van 50 euro per week moeten eten.
Maar touche
Bwah qua gameplay wilt skyrim misschien maar vind TW2 een leuker verhaal hebbenTrinsec schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 21:48:
Boy, Two Worlds II is leuk. Continuation van de story van het eerste deel lijkt het. Moet ik weer m'n in-game zusje redden.Sure, Skyrim is beter, maar dit is weer eens wat anders. Ik ga echt lol hebben na de hele Summer Sale.
[ Voor 51% gewijzigd door yzx op 14-07-2012 21:58 ]
Back to Two Worlds II.
7,6 maar op metacritics. Lijkt niet zoveel, maar het valt me op dat de critics nogal erg uit elkaar lopen.
7,6 maar op metacritics. Lijkt niet zoveel, maar het valt me op dat de critics nogal erg uit elkaar lopen.
Battlefield 3 scoort ook maar een '8,6', terwijl het voor mij toch echt een 10+ waard is.maartend schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 21:57:
Back to Two Worlds II.
Dat zegt niet zoveel helaas...
Let op:
De titel van dit topic is "Steam Summersale 2012", en dat is ook de enige titel. (Inhoudelijke) vragen over games of kwaliteit hiervan horen hier niet thuis. Niet om te pesten, maar om dit topic leesbaar te houden. Als je de hele dag in dit topic woont, valt het misschien niet op, maar als je 1x per dag kijkt, moet je berichten over de sale bijna zoeken.
En, excuus dat ik daar niet eerder een reactie op heb gegeven, handel is niet toegestaan, geen uitzondering. Dit geldt dus ook voor de 4-1 deals of het zoeken naar andere personen hiervoor.
Je mag DM gebruiken of zoekt andere kanalen.
De titel van dit topic is "Steam Summersale 2012", en dat is ook de enige titel. (Inhoudelijke) vragen over games of kwaliteit hiervan horen hier niet thuis. Niet om te pesten, maar om dit topic leesbaar te houden. Als je de hele dag in dit topic woont, valt het misschien niet op, maar als je 1x per dag kijkt, moet je berichten over de sale bijna zoeken.
En, excuus dat ik daar niet eerder een reactie op heb gegeven, handel is niet toegestaan, geen uitzondering. Dit geldt dus ook voor de 4-1 deals of het zoeken naar andere personen hiervoor.
Je mag DM gebruiken of zoekt andere kanalen.