Steam Summersale 2012

Pagina: 1 ... 12 ... 33 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-09 20:48

MiliaanR

Just for fans.

Ik volg meestal wel die metacritics. Vaak nog even een review van IGN lezen en dan weet ik of ik het wel of niet wil kopen, vind het meestal erg handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:32

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik koop die indie bundles op Steam maar niet. Veel duurder (per game, en als je meestal iets van 10 knaken geeft) als je het vergelijkt met anders bundles zoals Humble of Indie Gala, en de meeste games die erin zitten heb ik al.
Grudgie schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 21:41:
Had nooit verwacht dat ik Assassins Creed zon vet spel zou vinden! :D

Echt mooi spel, alles sneaky doen, over daken klimmen en rennen enzo.

Ik keek er erg van op in het begin dat het zeg maar in iemands hoofd afspeelt en dat hij eigenlijks ligt op zon bank (je snapt wel wat ik bedoel).
Dat had ik totaal niet verwacht.
De Animus ;)

Ik ben nu ook AC1 aan het afwerken. Had er eigenlijk al eerder aan moeten beginnen :P Ik ga gewoon de hele serie af, ik heb AC2, AC:B en AC:R al klaarliggen :9

[ Voor 15% gewijzigd door Compizfox op 14-07-2012 22:10 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 23:49
ik zoek nog iemand voor die laatste achievement (pillar of community) kmoet nog iemand hebben bij wie ik een screenshot kan commenten. Iemand interesse, dm me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Compizfox schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 22:08:
Ik ben nu ook AC1 aan het afwerken. Had er eigenlijk al eerder aan moeten beginnen :P Ik ga gewoon de hele serie af, ik heb AC2, AC:B en AC:R al klaarliggen :9
AC1 heb ik gespeeld, maar nooit uitgespeeld.
AC2 heb ik 3x uitgespeeld.
AC:B heb ik 2x uitgespeeld
AC: R heb ik gespeeld, maar zag geen reden in om hem uit te spelen.

Misschien komt dat omdat ik AC:R alleen op de PC gespeeld heb, terwijl ik de rest op mijn vorige Xbox 360 / PlayStation 3 heb gespeeld, ik weet het niet.

Maar iets zegt mij da AC:R een grote flop is geworden.
Ik weet niet of meer mensen dat ook vinden? (Spel is tevens in de uitverkoop, dus dit is geheel ontopic :P)

[ Voor 14% gewijzigd door iApp op 14-07-2012 22:15 ]

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:16
Tarkin schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 22:13:
ik zoek nog iemand voor die laatste achievement (pillar of community) kmoet nog iemand hebben bij wie ik een screenshot kan commenten. Iemand interesse, dm me!
Mag bij mij
anarexia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Tarkin schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 22:13:
http://steamcommunity.com...97652383389750?tab=public

Ik denk trouwens dat ik Payday toch laat schieten. Lang getwijveld, maar ik doe het waarschijnlijk toch niet.
( Tenzij jullie natuurlijk anders gaan roepen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isitlightagain
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-09 22:22
Oke, mensen die nog twijfelen over Two Worlds 2; just do it. Top spel voor dat geld ( Neem die deluxe versie, heb je de uitbreiding d'r bij )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:16
wars140 schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 22:16:
Oke, mensen die nog twijfelen over Two Worlds 2; just do it. Top spel voor dat geld ( Neem die deluxe versie, heb je de uitbreiding d'r bij )
Gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Mocht Dungeon Defenders nog in een daily langskomen, zouden de DLC's dan ook omlaag gaan? Die wil ik namelijk nog aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-09 21:34
Ik was aan het denken of ik Payday: The Heist zou aanschaffen, kreeg ik het net cadeau van een vriend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Kapoon schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 19:20:
Zijn Tropico 3 en 4 het waard?
Long story short: als je van city building games houdt, zou ik de Anno serie aanraden.
Ik heb Tropico 3 vorig jaar gekocht en 1) de graphics sucken en 2) er is gewoonweg geen tutorial mode. Op de steam forums raak je ook niet direct wijzer.

Ik kan je Anno 1404 en Anno 2070 aanraden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Asgaro schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 22:31:
[...]

Long story short: als je van city building games houdt, zou ik de Anno serie aanraden.
Ik heb Tropico 3 vorig jaar gekocht en 1) de graphics sucken en 2) er is gewoonweg geen tutorial mode. Op de steam forums raak je ook niet direct wijzer.

Tropico 4 is véél beter dan 3! Payday laat is trouwens schieten, heb nog +/- 16 euro voor de rest van de sale aangezien ik Plant vs Zombies & Orcs Must Die niet kon laten liggen. Gelukkig heb ik op 2 DLC's van Dungeon Defenders niets op het oog. Hopelijk komen die nog langs.

[ Voor 21% gewijzigd door BinaryRun op 14-07-2012 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
wars140 schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 22:16:
Wat voor'n soort gameplay is het? Wordt me niet helemaal duidelijk uit het filmpje.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:25
RevenNL schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 22:33:
[...]

Tropico 4 is véél beter dan 3! Payday laat is trouwens schieten, heb nog +/- 16 euro voor de rest van de sale aangezien ik Plant vs Zombies & Orcs Must Die niet kon laten liggen. Gelukkig heb ik op 2 DLC's van Dungeon Defenders niets op het oog. Hopelijk komen die nog langs.
Inderdaad, Tropico 4 is erg leuk. Zit veel humor in! :9

Dirt showdown lijkt me wel leuk. Doet me een beetje denken aan destruction derby op de N64!! _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door R0y. op 14-07-2012 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:05

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

RevenNL schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 22:22:
Mocht Dungeon Defenders nog in een daily langskomen, zouden de DLC's dan ook omlaag gaan? Die wil ik namelijk nog aanschaffen.
Als het basisspel afgeprijsd is, is de kans heel groot dat de DLCs dat ook zijn. Dus, ja.
Hydra schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 22:36:
[...]

Wat voor'n soort gameplay is het? Wordt me niet helemaal duidelijk uit het filmpje.
Two Worlds 2 is zo een beetje te vergelijken met Risen en de Gothic series qua soort RPG. Zeg maar een simpelere versie van Skyrim. Grafisch is het prima in orde trouwens.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
Kon de Ys: origin game toch niet laten schieten :D. Two worlds II ziet er ook wel grappig uit...hopen dat het een beetje niveau van skyrim is.

Kwam net ook de deals tegen van amazon erg jammer dat die alleen voor mensen uit de usa is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

waarom doen ze skyrim niet met 75% korting? 25 euro vind ik nog te duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:27

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

RevenNL schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 22:22:
Dat gingen ze deze (mid week sale) wel, dus in de dagen voordat de summer sale begon. Ik ga ervanuit dat ze in de summersale NOG goedkoper worden zelfs.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
[...]

In Tropico 4 heb je een hele goede tutorial hoor, en de graphics zijn erg mooi :)
Als je een leuke citybuilder wil, ga je je hier echt wel mee vermaken!
hardcoresmurf schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 22:52:
waarom doen ze skyrim niet met 75% korting? 25 euro vind ik nog te duur
25 euro te duur voor skyrim?? Je stop er makkelijk 100 uur in, ik heb er 50 euro voor betaald en dat is tot nu toe het geld meer dan waard.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
rockhopper schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 22:54:
[...]

Dat gingen ze deze (mid week sale) wel, dus in de dagen voordat de summer sale begon. Ik ga ervanuit dat ze in de summersale NOG goedkoper worden zelfs.
De zijn nu op 40% off. Nog lager zou mooier zijn natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

rockhopper schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 22:54:
[...]

Dit is toch de summer sale, of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Mrm, zit me nu toch te twijfelen. Dacht eerst gewoon de Kalypso Collection te aanschaffen omdat 4 van de games me aanspreken en 3 ervan potentieel.. Maar Tropico 4 op 75% korting maakt individueel kopen wel veel aantrekkelijker, kan ze dan alleen misschien niet alle hebben wat ik wil.

Screw it. Ik ga voor individuele games in dit pack, en DLCs. Dan is StarWars de enige collectie dat ik ga kopen.

[ Voor 16% gewijzigd door Trinsec op 14-07-2012 23:18 ]

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

Avioto schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 22:55:
[...]

In Tropico 4 heb je een hele goede tutorial hoor, en de graphics zijn erg mooi :)
Als je een leuke citybuilder wil, ga je je hier echt wel mee vermaken!

[...]

25 euro te duur voor skyrim?? Je stop er makkelijk 100 uur in, ik heb er 50 euro voor betaald en dat is tot nu toe het geld meer dan waard.
meh ik wil ook nog andere games kopen daarom vind ik het wat te duur ;)

[ Voor 3% gewijzigd door hardcoresmurf op 14-07-2012 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR
  • Laatst online: 09-09 20:48

MiliaanR

Just for fans.

Wat een geweldig spel dat Warhammer 40K, echt een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Ik wou dat steam eens duidelijker aangeeft welke DLC (en games) je al hebt. Gewoon op de plaats waar het bedrag staat komt dan te staan iets als Already Owned.

Want sommige games komen om in de DLC (Magicka, Dungeon Defenders en Batman Arkham City bijv.).

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorePax
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 12:02
Hoi iedereen, Ik heb net een 4pack gekocht van PayDay The Heist en heb nog 3 copy's over. Voor 3,56 euro mag je er eentje overnemen. Stuur me maar een DM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Shabbaman

Got love?

[...]

Geen tutorial? Tropico 3 is één grote tutorial... 8)7 Tropico 3 en 4 zij wel leuk, maar ze zijn wel nogal simpel. Wel leuk op z'n tijd, verstand op 0 en ananassen verbouwen. Tropico 4 zit wel beter in elkaar, minder suffe bugs.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HJTP
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 16:35
Mocht ik nog mensen over de streep kunnen trekken door op te merken dat ik de eerste vijf levels van From Dust met heel veel plezier gespeeld heb, bij deze :)
Ik ga echt voor m'n plezier gewoon rivieren omleggen, met lava muren bouwen, kijken wat er gebeurt als lava en water samenkomen, etc :) Zeker voor zo'n prijsje kun je het jezelf veroorloven kennis te maken met dit spel. Zelfs als je het dan niks vindt geeft het niet zo (vind ik). Wat de controls betreft (wordt veel over gezeurd): muis is idd vervelend, maar met WASD+klikken werkt het voor mij prima.

I didn't want to believe my dad was stealing from his job as a road worker. But when I came home, all the signs were there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Nog even, en dan wordt ik gebeld door mijn bank dat er abnormaal veel afschrijvingen zijn van GlobalCollect BV inzake Valve :')

[ Voor 4% gewijzigd door Compizfox op 14-07-2012 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 17:24

Grudgie

PSN: Grudgie7

Kom op steam! Gooi die Batman games eens goedkoper of een mooie 85% daily!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Heh, de Tropico 4 bundle kost 2 cent meer dan wanneer je de DLCs apart zou aanschaffen. Zijn de DLCs het ook waard, btw?

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Laatst online: 11-07 16:23
Nog echte aanraders die nu in sale zijn? Ik wil inderdaad ook Batman wel in sale zien, kijken of dat wat is, en nog wat leuk co-op games / multiplayer games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Trinsec schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 23:30:
Heh, de Tropico 4 bundle kost 2 cent meer dan wanneer je de DLCs apart zou aanschaffen. Zijn de DLCs het ook waard, btw?
Alweer een echte Nederlander hier op GoT. :P

Kom op zeg, als het meer dan één euro bespaarde, dan zou ik het doen; Maar voor die 2 cent zou ik toch voor de bundel kiezen. (Misschien dat je één DLC over het hoofd ziet, wat de doorslag maakt?)

En nee, ik koop eerlijk gezegd nooit DLC voor mijn games, tenzij ik het spel vaker dan 4x in de week speel, dan overweeg ik het zelf, maar ik denk niet dat het de DLC het waard is...

En je zegt het al zelf, als je het spel nu aanschaft, en over een paar uur beslist of de DLC het waard is of niet, bespaar je zelfs €0,02 cent. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
frickY schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 08:58:
Nu in ieder geval alvast €14,99, maar daar kan nog wel wat vanaf.
Daily deal; Tropico 4 €7,49

[ Voor 9% gewijzigd door frickY op 14-07-2012 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik hoop dat Skyrim op ~15 euro komt te zitten dan koop ik die wel, als Skyrim een vorm van MP had gehad dan had ik hem gelijk gekocht voor 25 euro. Heb BF3 al aangeschaft op Origin voor 25 euro.

Voorderest had ik al een aantal games en zie niet veel dat me intresseert helaas.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

Xevoo schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 23:33:
Nog echte aanraders die nu in sale zijn? Ik wil inderdaad ook Batman wel in sale zien, kijken of dat wat is, en nog wat leuk co-op games / multiplayer games :)
Binding of Isaac + DLC -> is wel solo game
Borderlands met DLCs ook aan te raden
PAyday

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Payday heb ik al, die ga ik nu spelen even :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 19:03
prutser001 schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 23:35:
Ik hoop dat Skyrim op ~15 euro komt te zitten dan koop ik die wel, als Skyrim een vorm van MP had gehad dan had ik hem gelijk gekocht voor 25 euro. Heb BF3 al aangeschaft op Origin voor 25 euro.

Voorderest had ik al een aantal games en zie niet veel dat me intresseert helaas.
Skyrim komt sowieso niet lager dan 25 euro deze sale, omdat het een daily is en daar worden ze niet goedkoper. Ik verwacht ook geen Flitsaanbieding, daarvoor is het spel nog te nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

HardCoreGamer schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 23:35:
[...]

Alweer een echte Nederlander hier op GoT. :P

Kom op zeg, als het meer dan één euro bespaarde, dan zou ik het doen; Maar voor die 2 cent zou ik toch voor de bundel kiezen. (Misschien dat je één DLC over het hoofd ziet, wat de doorslag maakt?)

En nee, ik koop eerlijk gezegd nooit DLC voor mijn games, tenzij ik het spel vaker dan 4x in de week speel, dan overweeg ik het zelf, maar ik denk niet dat het de DLC het waard is...

En je zegt het al zelf, als je het spel nu aanschaft, en over een paar uur beslist of de DLC het waard is of niet, bespaar je zelfs €0,02 cent. :P
Whahahaha. Nou, zo moeilijk is het niet om de DLCs apart erbij te halen.. vooral als er een knopje onderaan zit met 'ADD ALL DLC TO CART'. :P Maar die bundel ging er niet van uit dat het hele gedoe 75% korting zou hebben. Ik wed dat ze met fixed prijzen werken. In dat geval maakt het geen bal uit of Tropico 4 75% korting heeft of niet..

Dit betekent gewoon dat je de hele Summer Sale de kans hebt om Tropico (met DLCs) voor 75% off te kopen. Gewoon die bundle nemen. :P

[ Voor 6% gewijzigd door Trinsec op 14-07-2012 23:47 ]

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-09 00:56
Iemand hier ook street fighter IV AE gekocht? Ben namelijk nog niet echt heel goed kunnen we wat matches spelen van een gelijker niveau. De summersale is weer van hoog niveau mar ik moet me inhouden want wil dit jaar nog torchlight 2, Dark Souls en CS:GO kopen. Gelukkig heb ik al een hoop games!

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Wat is dat Tropico 4 voor spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

Grudgie schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 23:43:
Wat is dat Tropico 4 voor spel?
Je bent een dictator op een eiland en jah je doet wat je wilt

Het is een simcity achtige game met wat meer economie en minder mensen rechten :+

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Oke, lachuh.. maar niet echt iets voor mij :P

Zag ook dat het hele Total War pakket te koop is voor €29,99. Paar jaar geleden eens gespeeld (gedownload) vond ik toen wel leuk spel, beetje risk achtig. Alleen nu is het van.. zal ik het aanschaffen of niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Tiwazz schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 23:41:
Iemand hier ook street fighter IV AE gekocht? Ben namelijk nog niet echt heel goed kunnen we wat matches spelen van een gelijker niveau. De summersale is weer van hoog niveau mar ik moet me inhouden want wil dit jaar nog torchlight 2, Dark Souls en CS:GO kopen. Gelukkig heb ik al een hoop games!
Ik heb Street Fighter ook gekocht, maar ik ben er fucking slecht in. Ik weet niet hoe je de power attacks doet waar je de power meter voor vult. Ik kan geen combo's aan elkaar linken langer dan 2 of 3 attacks en op het makkelijkste niveau kickt de final match boss dude mijn kont meer dan eens ...

Leuk spel dat wel, online durf ik er nog niet mee te gaan. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matss
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-04-2024
Benieuwd of ARMA 2 ook nog voor een lager prijsje komt, ben na alle filmpjes nou toch wel benieuwd naar die DayZ mod.

Steam: matsFR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRobers
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-09 16:11
Matss schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 23:53:
Benieuwd of ARMA 2 ook nog voor een lager prijsje komt, ben na alle filmpjes nou toch wel benieuwd naar die DayZ mod.
The Same here, maar verwacht wel dat Arma 2 nog in de aanbieding gaat daily en/of flashdeal.

Ben al aardig eind met Alan Wake, leuke game, je gaat helemaal op in het verhaal en de sfeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09 22:23

Therapy777

Metal!

maartend schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 21:49:
[...]
Nogmaals, je riskeert je account niet.

Volgens mij redelijk wat autistiforme mensen op dit forum.
Iedereen wil een sale, maar als het nog beter kan op een legale manier is het ineens te.
Joh als mensen 't niet willen, laat ze lekker. De tip is gegeven, laat ze er mee doen wat ze willen.

Men kan er van vinden wat men wil, ik regel een spel wel via een vriend uit de USA als 't me een significant bedrag scheelt. Bij de supermarkt ga je ook naar de Aldi ipv de AH als je bier daar in de reclame is (en het van het goede merk is uiteraard). Same thing.

Ik heb al best veel spellen gekocht via deze weg. Heeft me zo gauw al minstens 50 euro opgeleverd.

[ Voor 6% gewijzigd door Therapy777 op 14-07-2012 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 23:56
Hitman Absolution moet nog released worden.

[ Voor 14% gewijzigd door Stark op 15-07-2012 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matss
MrRobers schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 23:57:
[...]

The Same here, maar verwacht wel dat Arma 2 nog in de aanbieding gaat daily en/of flashdeal.

Ben al aardig eind met Alan Wake, leuke game, je gaat helemaal op in het verhaal en de sfeer.
Ja verwacht het zelf ook nog wel, game is enorm populair geworden door DayZ dus zou raar zijn als die er niet in komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-09 00:56
Dreanor schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 23:48:
[...]

Ik heb Street Fighter ook gekocht, maar ik ben er fucking slecht in. Ik weet niet hoe je de power attacks doet waar je de power meter voor vult. Ik kan geen combo's aan elkaar linken langer dan 2 of 3 attacks en op het makkelijkste niveau kickt de final match boss dude mijn kont meer dan eens ...

Leuk spel dat wel, online durf ik er nog niet mee te gaan. :D
Oke, ik had hem eerder al gedownload en heb Street fighter IV zo'n 8uur gespeeld (had hem gedownload om te kijken of hij de moeite waard was tov non-AE en dat is hij!!). Ik kan hem wel uitspelen op medium-hard of zelfs hard maar online wordt ik echt afgeslacht. Moet wel zeggen dat ik tot nu toe alleen bij mn vriendin op mn laptop op een wii classic controller heb gespeeld dus dat zuigt zo ie zo.

Voeg me toe als je wilt op LIVE kunnen we eens een potje doen :). Gamertag is: Tiwazz
Tip pak op een middag zoveel mogelijk verschillende characters en kijk welke combo's je goed liggen. Ik ben het best met Ken en Dudley.

Edit power attacks doe je door de 3punches/kicks knop te gebruiken (kijk even in de settings, deze heb je ook nodig voor veel ultra's) dus bijv. Een vuurbal schieten met Ryu halve circle naar voren punch doe dan de 3xpunch knop en dan gebruiktie je power.

[ Voor 10% gewijzigd door ndonkersloot op 15-07-2012 00:06 ]

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-08 09:21

Not Pingu

Dumbass ex machina

Iemand die Quantum Conundrum heeft gespeeld? De demo was nou niet bepaald uitdagend maar het concept is wel erg leuk. Heeft de hele versie wat pittigere puzzels?

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matss
Left 4 Dead 2 heeft de Community Choice gewonnen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ook niet gek, wie heeft Half Life 2 of Portal 2 nu nog niet? Portal 2 was een daily en Half Life 2 komt nog uit vorig millennium.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Not Pingu schreef op zondag 15 juli 2012 @ 00:31:
Iemand die Quantum Conundrum heeft gespeeld? De demo was nou niet bepaald uitdagend maar het concept is wel erg leuk. Heeft de hele versie wat pittigere puzzels?
Het is wel een console poort, dus echt geoptimaliseerd is het niet :P Maar er zitten een aantal puzzels in waar je wel even bij na moet denken of je best voor moet doen, en nu moet ik nog 2 generators :P

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Tsurany schreef op zondag 15 juli 2012 @ 00:33:
Ook niet gek, wie heeft Half Life 2 of Portal 2 nu nog niet? Portal 2 was een daily en Half Life 2 komt nog uit vorig millennium.
L4D2 moet je maar net liggen. Daarnaast is hij volgens mij nog nooit onder de 10 euro geweest, waardoor hij sws al minder snel wordt overwogen. Ook is hij nooit gratis weg gegeven als compensatie of lokkertje zoals portal 1 wel was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 14:50
Ben blij dat L4D2 gewonnen heeft, was de enige die ik nog niet op PC had van de 3.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Therapy777 schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 23:58:
[...]
Ik heb al best veel spellen gekocht via deze weg. Heeft me zo gauw al minstens 50 euro opgeleverd.
Oh vertel, hoe doe je dat dan? Bij mij kost het alleen geld :P :+
Met de Cinematic mod zijn de graphics nog best te doen hoor. En eh, als je HL2 nog niet gespeeld hebt moet je je gewoon schamen. Ongelooflijk goed spel. Maar heeft de community deal niet gewonnen omdat wss iedereen hem al heeft.

[ Voor 45% gewijzigd door Compizfox op 15-07-2012 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:05
.

[ Voor 119% gewijzigd door SlaadjeBla op 15-07-2012 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
Compizfox schreef op zondag 15 juli 2012 @ 00:47:
[...]

Oh vertel, hoe doe je dat dan? Bij mij kost het alleen geld :P :+
koopt goedkope euro spellen en verkoopt ze richting Engeland en America

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
DECOY88 schreef op zondag 15 juli 2012 @ 00:49:
[...]

koopt goedkope euro spellen en verkoopt ze richting Engeland en America
ik zie eurolanden eigenlijk alleen maar benadeeld worden tov UK en US. Zijn er ook goedkopere spellen hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
SlaadjeBla schreef op zondag 15 juli 2012 @ 00:48:
[...]

[...]

Vrouwenlogica: met tassen vol kleding uit de uitverkoop thuiskomen en beweren dat het geld heeft uitgespaard. Blijkbaar werkt het ook zo met spellen :D
En dan die kleding amper dragen/spellen amper spelen :')
Been there, done that, got the tshirt and not falling that trap again :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

yay ik ben geselecteertd om dota 2 te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
(overleden)
SlaadjeBla schreef op zondag 15 juli 2012 @ 00:50:
[...]

ik zie eurolanden eigenlijk alleen maar benadeeld worden tov UK en US. Zijn er ook goedkopere spellen hier?
:Y :Y je heb top genaaid en top profit. geen idee hoe het op de site vernoemd staat. maar dan heb je de lijst met euro spellen die veel goedkoper zijn :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Toch eens wat gekocht. ;)
Sonic generations omdat ik Sonic vroegah geweldig vond. Ben alleen geen fan van deze...
En de left for dead bundle.

Zit alleen een beetje te dubben over Skyrim, maar een nachtje over slapen.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Skyrim is ideaal als je van lekker alleen gamen houd zonder dat je vast zit aan wat je moet doen. Zeker met de workshop en flink wat mods is het een prima spel.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Ligt de store er bij jullie ook uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
Ja, regelmatig, zonet ook al. Zal wel wachten op community + flash/flits zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastian433
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 12:13
Xevoo schreef op zondag 15 juli 2012 @ 00:59:
Ligt de store er bij jullie ook uit?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
Welke moet een vote hebben? Alan Wake, Amnesia of LA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

amnesia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 13:09

Comgenie

Soms heb je dat

Ik ga voor Amnesia, spel waar ik veel over heb gehoord maar nog niet heb gespeeld :P.

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

Comgenie schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:02:
Ik ga voor Amnesia, spel waar ik veel over heb gehoord maar nog niet heb gespeeld :P.
ik heb het een keer gepirate, ik kan je zeggen: het is fucking eng

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
(overleden)
amnesia wil ik ook wel _/-\o_ filmpje ziet er wel ziek uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matss
Amnesia heb ik al want zat bij de laatste Humble Indie Bundle, echt een vreselijk eng spel maar daardoor wel weer vet.
Gat nu toch voor LA Noire, wou het spel altijd al eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
Matss schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:04:
Amnesia heb ik al want zat bij de laatste Humble Indie Bundle, echt een vreselijk eng spel maar daardoor wel weer vet.
Ik heb hem ooit gekocht en na 5 minuten uitgezet en nooit meer aangeraakt. Te eng, niet mijn ding. Ik ben een pussy wat enge spellen betreft :o Ik ga er teveel in op.

[ Voor 8% gewijzigd door SlaadjeBla op 15-07-2012 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

lol, waarom zit ik om 1 uur s'nachts nog steeds achter de pc?! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamerPieter
  • Laatst online: 26-04 21:08
Kun je beter alleen Left for Dead 2 kopen dan de bundel, want ik dacht dat Left for Dead 2 ook de maps van deel 1 bevat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Frozen Synapse is damn cool. :P Ongelooflijk strategisch, wat een details zeg.

Ik heb voor jullie maar op Amnesia gestemd. Ik heb geen interesse in deze 3. :P

[ Voor 34% gewijzigd door Trinsec op 15-07-2012 01:08 ]

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Haha ik ben ook pussy qua enge games! Die speel ik dan gewoon overdag en niet savonds/snachts, ik durf het dan gewoon niet te spelen :P

Ohh weet nog wel, jaaaaaaaaren geleden speelde ik Alien vs Predator soms savonds en het was facking eng, je zag soms niks enzo en dan komt er zon alien op je af uit het niets, je schrikt je echt helemaal de tering.

Ook een keer Fear gespeeld savonds, hahah, facking eng! Niet normaal! Ook snel uitgedaan en alleen overdag gespeeld :P is het toch wat minder creapy!

Edit: Zie trouwens ook dat er bij de flashsales The Witcher 2: Assassins of Kings Enhanced Edition te koop is voor 15 euries, is dat wat?

[ Voor 12% gewijzigd door Grudgie op 15-07-2012 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Eind vorige maand nog een HL 2 Episode 2 uitgespeeld. (Ter heropfrissing en stiekem met de hoop dat HL 3 nu toch eens mag aangekondigd worden! :o )

Toch een van de zeldzame series nog in deze tijd die FPS + degelijk, diepgaand verhaal kunnen afleveren. De meeste andere FPSes hebben maar een "meh"-verhaal. Net daarom viel die storytelling terug zo op bij het spelen van de game. _/-\o_
Even uit m'n hoofd: buiten Half Life, Bioshock en Deus Ex kan ik me niet snel diepgaande FPSes bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

Asgaro schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:15:
[...]

Eind vorige maand nog een HL 2 Episode 2 uitgespeeld. (Ter heropfrissing en stiekem met de hoop dat HL 3 nu toch eens mag aangekondigd worden! :o )

Toch een van de zeldzame series nog in deze tijd die FPS + degelijk, diepgaand verhaal kunnen afleveren. De meeste andere FPSes hebben maar een "meh"-verhaal. Net daarom viel die storytelling terug zo op bij het spelen van de game. _/-\o_
Even uit m'n hoofd: buiten Half Life, Bioshock en Deus Ex kan ik me niet snel diepgaande FPSes bedenken.
stalker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Bagger, doordat steam er moeite mee heeft is mijn vote verkeerd geregistreerd. :( Ik koos voor L.A. Noire en hij registreert Alan Wake. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Grudgie schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:13:
Haha ik ben ook pussy qua enge games! Die speel ik dan gewoon overdag en niet savonds/snachts, ik durf het dan gewoon niet te spelen :P

Ohh weet nog wel, jaaaaaaaaren geleden speelde ik Alien vs Predator soms savonds en het was facking eng, je zag soms niks enzo en dan komt er zon alien op je af uit het niets, je schrikt je echt helemaal de tering.

Ook een keer Fear gespeeld savonds, hahah, facking eng! Niet normaal! Ook snel uitgedaan en alleen overdag gespeeld :P is het toch wat minder creapy!
Haha, als je die al eng vindt zou ik maar niet beginnen aan Amnesia :P
Asgaro schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:15:
[...]
Daar mag de Mass Effect serie en Metro 2033 wmb ook wel bij :)

[ Voor 17% gewijzigd door Compizfox op 15-07-2012 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

Compizfox schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:18:
[...]

Haha, als je die al eng vindt zou ik maar niet beginnen aan Amnesia :P
als amnesia het wordt, ga ik die morgen in het donker spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

hardcoresmurf schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:18:
[...]

Wil ik graag horen van je hoe je het vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matss
SlaadjeBla schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:06:
[...]

Ik heb hem ooit gekocht en na 5 minuten uitgezet en nooit meer aangeraakt. Te eng, niet mijn ding. Ik ben een pussy wat enge spellen betreft :o Ik ga er teveel in op.
Haha, om heel eerlijk te zijn heb ik hier precies hetzelfde gedaan, meer dan 10 minuten heb ik er niet aan besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
DanielWW2 schreef op zondag 15 juli 2012 @ 00:55:
Toch eens wat gekocht. ;)
Sonic generations omdat ik Sonic vroegah geweldig vond. Ben alleen geen fan van deze...
En de left for dead bundle.

Zit alleen een beetje te dubben over Skyrim, maar een nachtje over slapen.
Must buy, bro :D

Ik heb de game nog niet gekocht (nog andere eerst te spelen... /firstworldproblems), maar ik heb intussen wel al een heuse berg mods gebookmarked (die gefeatured werden op game news sites) waarmee ik van in het begin ga spelen :D

Alleen al voor deze mod moet je toch Skyrim hebben :9~
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=6UdcD29Fnl0]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
(overleden)
je krijgt geen wapens. maar je moet zien te schuilen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

hardcoresmurf schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:18:
[...]

Be afraid, be very AFRAID ... Ik vind echte horror spellen leuk om te doen maar Amnesia steekt qua engheid overal bovenuit. Want je kan enkel vluchten, niet vechten (al heb ik hem niet uitgespeeld dus misschien verandert dat nog?). Damn, wat een scary spel is dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Grudgie schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:19:
[...]

Wil ik graag horen van je hoe je het vond.
Denk niet dat je dat gaat horen, dan ligt ie namelijk al lang huilend onder z'n dekens :P
Dreanor schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:20:
[...]

Be afraid, be very AFRAID ... Ik vind echte horror spellen leuk om te doen maar Amnesia steekt qua engheid overal bovenuit. Want je kan enkel vluchten, niet vechten (al heb ik hem niet uitgespeeld dus misschien verandert dat nog?). Damn, wat een scary spel is dat!
Klopt, je hebt geen wapens. Alleen een olielamp (met beperkte voorraad olie!) :P
Daar komt nog bij dat Daniel (jij) ook nog eens last heeft van achluofobie :P

[ Voor 53% gewijzigd door Compizfox op 15-07-2012 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Comgenie schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:02:
Ik heb het uitgespeeld. En het klopt wat ze zeggen: het is waarschijnlijk het meest enge spel ooit. >:)
En ja, ik speelde in de ultieme situatie: alle lichten in kamer uit + headset op. :9

Ik heb pas onlangs ontdekt dat er ook zeer veel mods zijn, dus gewoonweg totaal nieuwe story lines! Daar ga ik me deze zomer is mee bezighouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
(overleden)
Compizfox schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:21:
[...]

Denk niet dat je dat gaat horen, dan ligt ie namelijk al lang huilend onder z'n dekens :P
in een hoekje. waant wie weet wat er onder zijn bed schuilt _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

Dreanor schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:20:
[...]

je kan ze wel doden:
spoiler:
D'r s zo'n lvl met een brug over een afgrond als je dan naast de brug gaat staan als het monster nog op de brug staat dan valt hij in de afgrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

hardcoresmurf schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:23:
[...]

je kan ze wel doden:
spoiler:
D'r s zo'n lvl met een brug over een afgrond als je dan naast de brug gaat staan als het monster nog op de brug staat dan valt hij in de afgrond.
Ja, maar dat is maar op 1 plek in het hele spel en dus eerder een glitch dan bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

Compizfox schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:25:
[...]

Ja, maar dat is maar op 1 plek in het hele spel en dus eerder een glitch dan bedoeld.
geen glitch maar gewoon domme ai alla minecraft 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Grudgie schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:13:

Edit: Zie trouwens ook dat er bij de flashsales The Witcher 2: Assassins of Kings Enhanced Edition te koop is voor 15 euries, is dat wat?
Zeker het geld dubbel en dik waard. :)
Khad het meer over de echte FPS games. Stalker en Fallout zijn meer RPG's en meeste RPG's hebben wel goed verhaal ;)
Compizfox schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:18:

Daar mag de Mass Effect serie en Metro 2033 wmb ook wel bij :)
Ah true. ME serie kopen staat op mijn lijstje.
Metro 2033 is idd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Zonet gameplay video gezien van Amnesia, wat een vaag spel zeg! Het filmpje wat ik zag, dat je was in een groot huis of kasteel achtig iets en moet je bepaalde voorwerpen hebben en zoeken om het licht te houden en als je in het donker bent is niet goed ofzo.. erg vaag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Asgaro schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:26:
[...]
Khad het meer over de echte FPS games. Stalker en Fallout zijn meer RPG's en meeste RPG's hebben wel goed verhaal ;)

Ah true. ME serie kopen staat op mijn lijstje.
Metro 2033 is idd goed.
Ik zou het roleplaying shooters noemen. Daar valt Mass Effect trouwens net zo goed onder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

Grudgie schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:29:
Zonet gameplay video gezien van Amnesia, wat een vaag spel zeg! Het filmpje wat ik zag, dat je was in een groot huis of kasteel achtig iets en moet je bepaalde voorwerpen hebben en zoeken om het licht te houden en als je in het donker bent is niet goed ofzo.. erg vaag :P
meh, het main objective is om te ontsnappen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Grudgie schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:29:
Daniel is bang in het donker ;)

Pagina: 1 ... 12 ... 33 Laatste

Let op:
De titel van dit topic is "Steam Summersale 2012", en dat is ook de enige titel. (Inhoudelijke) vragen over games of kwaliteit hiervan horen hier niet thuis. Niet om te pesten, maar om dit topic leesbaar te houden. Als je de hele dag in dit topic woont, valt het misschien niet op, maar als je 1x per dag kijkt, moet je berichten over de sale bijna zoeken.

En, excuus dat ik daar niet eerder een reactie op heb gegeven, handel is niet toegestaan, geen uitzondering. Dit geldt dus ook voor de 4-1 deals of het zoeken naar andere personen hiervoor.

Je mag DM gebruiken of zoekt andere kanalen.