Ik volg meestal wel die metacritics. Vaak nog even een review van IGN lezen en dan weet ik of ik het wel of niet wil kopen, vind het meestal erg handig!
Ik koop die indie bundles op Steam maar niet. Veel duurder (per game, en als je meestal iets van 10 knaken geeft) als je het vergelijkt met anders bundles zoals Humble of Indie Gala, en de meeste games die erin zitten heb ik al.
Ik ben nu ook AC1 aan het afwerken. Had er eigenlijk al eerder aan moeten beginnen
Ik ga gewoon de hele serie af, ik heb AC2, AC:B en AC:R al klaarliggen
De AnimusGrudgie schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 21:41:
Had nooit verwacht dat ik Assassins Creed zon vet spel zou vinden!
Echt mooi spel, alles sneaky doen, over daken klimmen en rennen enzo.
Ik keek er erg van op in het begin dat het zeg maar in iemands hoofd afspeelt en dat hij eigenlijks ligt op zon bank (je snapt wel wat ik bedoel).
Dat had ik totaal niet verwacht.
Ik ben nu ook AC1 aan het afwerken. Had er eigenlijk al eerder aan moeten beginnen
[ Voor 15% gewijzigd door Compizfox op 14-07-2012 22:10 ]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
ik zoek nog iemand voor die laatste achievement (pillar of community) kmoet nog iemand hebben bij wie ik een screenshot kan commenten. Iemand interesse, dm me!
AC1 heb ik gespeeld, maar nooit uitgespeeld.Compizfox schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 22:08:
Ik ben nu ook AC1 aan het afwerken. Had er eigenlijk al eerder aan moeten beginnenIk ga gewoon de hele serie af, ik heb AC2, AC:B en AC:R al klaarliggen
AC2 heb ik 3x uitgespeeld.
AC:B heb ik 2x uitgespeeld
AC: R heb ik gespeeld, maar zag geen reden in om hem uit te spelen.
Misschien komt dat omdat ik AC:R alleen op de PC gespeeld heb, terwijl ik de rest op mijn vorige Xbox 360 / PlayStation 3 heb gespeeld, ik weet het niet.
Maar iets zegt mij da AC:R een grote flop is geworden.
Ik weet niet of meer mensen dat ook vinden? (Spel is tevens in de uitverkoop, dus dit is geheel ontopic
[ Voor 14% gewijzigd door iApp op 14-07-2012 22:15 ]
An a day keeps the doctor away.
Mag bij mijTarkin schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 22:13:
ik zoek nog iemand voor die laatste achievement (pillar of community) kmoet nog iemand hebben bij wie ik een screenshot kan commenten. Iemand interesse, dm me!
anarexia
http://steamcommunity.com...97652383389750?tab=publicTarkin schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 22:13:
Ik denk trouwens dat ik Payday toch laat schieten. Lang getwijveld, maar ik doe het waarschijnlijk toch niet.
( Tenzij jullie natuurlijk anders gaan roepen
Oke, mensen die nog twijfelen over Two Worlds 2; just do it. Top spel voor dat geld ( Neem die deluxe versie, heb je de uitbreiding d'r bij )
Gedaan!wars140 schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 22:16:
Oke, mensen die nog twijfelen over Two Worlds 2; just do it. Top spel voor dat geld ( Neem die deluxe versie, heb je de uitbreiding d'r bij )
Mocht Dungeon Defenders nog in een daily langskomen, zouden de DLC's dan ook omlaag gaan? Die wil ik namelijk nog aanschaffen.
Ik was aan het denken of ik Payday: The Heist zou aanschaffen, kreeg ik het net cadeau van een vriend
Long story short: als je van city building games houdt, zou ik de Anno serie aanraden.Kapoon schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 19:20:
Zijn Tropico 3 en 4 het waard?
Ik heb Tropico 3 vorig jaar gekocht en 1) de graphics sucken en 2) er is gewoonweg geen tutorial mode. Op de steam forums raak je ook niet direct wijzer.
Ik kan je Anno 1404 en Anno 2070 aanraden
Tropico 4 is véél beter dan 3! Payday laat is trouwens schieten, heb nog +/- 16 euro voor de rest van de sale aangezien ik Plant vs Zombies & Orcs Must Die niet kon laten liggen. Gelukkig heb ik op 2 DLC's van Dungeon Defenders niets op het oog. Hopelijk komen die nog langs.Asgaro schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 22:31:
[...]
Long story short: als je van city building games houdt, zou ik de Anno serie aanraden.
Ik heb Tropico 3 vorig jaar gekocht en 1) de graphics sucken en 2) er is gewoonweg geen tutorial mode. Op de steam forums raak je ook niet direct wijzer.
[ Voor 21% gewijzigd door BinaryRun op 14-07-2012 22:36 ]
Wat voor'n soort gameplay is het? Wordt me niet helemaal duidelijk uit het filmpje.wars140 schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 22:16:
https://niels.nu
Inderdaad, Tropico 4 is erg leuk. Zit veel humor in!RevenNL schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 22:33:
[...]
Tropico 4 is véél beter dan 3! Payday laat is trouwens schieten, heb nog +/- 16 euro voor de rest van de sale aangezien ik Plant vs Zombies & Orcs Must Die niet kon laten liggen. Gelukkig heb ik op 2 DLC's van Dungeon Defenders niets op het oog. Hopelijk komen die nog langs.
Dirt showdown lijkt me wel leuk. Doet me een beetje denken aan destruction derby op de N64!!
[ Voor 10% gewijzigd door R0y. op 14-07-2012 22:39 ]
Als het basisspel afgeprijsd is, is de kans heel groot dat de DLCs dat ook zijn. Dus, ja.RevenNL schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 22:22:
Mocht Dungeon Defenders nog in een daily langskomen, zouden de DLC's dan ook omlaag gaan? Die wil ik namelijk nog aanschaffen.
Two Worlds 2 is zo een beetje te vergelijken met Risen en de Gothic series qua soort RPG. Zeg maar een simpelere versie van Skyrim. Grafisch is het prima in orde trouwens.Hydra schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 22:36:
[...]
Wat voor'n soort gameplay is het? Wordt me niet helemaal duidelijk uit het filmpje.
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Kon de Ys: origin game toch niet laten schieten
. Two worlds II ziet er ook wel grappig uit...hopen dat het een beetje niveau van skyrim is.
Kwam net ook de deals tegen van amazon erg jammer dat die alleen voor mensen uit de usa is.
Kwam net ook de deals tegen van amazon erg jammer dat die alleen voor mensen uit de usa is.
waarom doen ze skyrim niet met 75% korting? 25 euro vind ik nog te duur
Dat gingen ze deze (mid week sale) wel, dus in de dagen voordat de summer sale begon. Ik ga ervanuit dat ze in de summersale NOG goedkoper worden zelfs.RevenNL schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 22:22:
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
In Tropico 4 heb je een hele goede tutorial hoor, en de graphics zijn erg mooiAsgaro schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 22:31:
[...]
Long story short: als je van city building games houdt, zou ik de Anno serie aanraden.
Als je een leuke citybuilder wil, ga je je hier echt wel mee vermaken!
25 euro te duur voor skyrim?? Je stop er makkelijk 100 uur in, ik heb er 50 euro voor betaald en dat is tot nu toe het geld meer dan waard.hardcoresmurf schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 22:52:
waarom doen ze skyrim niet met 75% korting? 25 euro vind ik nog te duur
Steam/XBL: Avioto
De zijn nu op 40% off. Nog lager zou mooier zijn natuurlijkrockhopper schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 22:54:
[...]
Dat gingen ze deze (mid week sale) wel, dus in de dagen voordat de summer sale begon. Ik ga ervanuit dat ze in de summersale NOG goedkoper worden zelfs.
Dit is toch de summer sale, of mis ik iets?rockhopper schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 22:54:
[...]
Dat gingen ze deze (mid week sale) wel, dus in de dagen voordat de summer sale begon. Ik ga ervanuit dat ze in de summersale NOG goedkoper worden zelfs.
Mrm, zit me nu toch te twijfelen. Dacht eerst gewoon de Kalypso Collection te aanschaffen omdat 4 van de games me aanspreken en 3 ervan potentieel.. Maar Tropico 4 op 75% korting maakt individueel kopen wel veel aantrekkelijker, kan ze dan alleen misschien niet alle hebben wat ik wil.
Screw it. Ik ga voor individuele games in dit pack, en DLCs. Dan is StarWars de enige collectie dat ik ga kopen.
Screw it. Ik ga voor individuele games in dit pack, en DLCs. Dan is StarWars de enige collectie dat ik ga kopen.
[ Voor 16% gewijzigd door Trinsec op 14-07-2012 23:18 ]
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
meh ik wil ook nog andere games kopen daarom vind ik het wat te duurAvioto schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 22:55:
[...]
In Tropico 4 heb je een hele goede tutorial hoor, en de graphics zijn erg mooi
Als je een leuke citybuilder wil, ga je je hier echt wel mee vermaken!
[...]
25 euro te duur voor skyrim?? Je stop er makkelijk 100 uur in, ik heb er 50 euro voor betaald en dat is tot nu toe het geld meer dan waard.
[ Voor 3% gewijzigd door hardcoresmurf op 14-07-2012 23:08 ]
Wat een geweldig spel dat Warhammer 40K, echt een aanrader!
Ik wou dat steam eens duidelijker aangeeft welke DLC (en games) je al hebt. Gewoon op de plaats waar het bedrag staat komt dan te staan iets als Already Owned.
Want sommige games komen om in de DLC (Magicka, Dungeon Defenders en Batman Arkham City bijv.).
Want sommige games komen om in de DLC (Magicka, Dungeon Defenders en Batman Arkham City bijv.).
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Hoi iedereen, Ik heb net een 4pack gekocht van PayDay The Heist en heb nog 3 copy's over. Voor 3,56 euro mag je er eentje overnemen. Stuur me maar een DM
Geen tutorial? Tropico 3 is één grote tutorial...Asgaro schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 22:31:
[...]

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Mocht ik nog mensen over de streep kunnen trekken door op te merken dat ik de eerste vijf levels van From Dust met heel veel plezier gespeeld heb, bij deze 
Ik ga echt voor m'n plezier gewoon rivieren omleggen, met lava muren bouwen, kijken wat er gebeurt als lava en water samenkomen, etc
Zeker voor zo'n prijsje kun je het jezelf veroorloven kennis te maken met dit spel. Zelfs als je het dan niks vindt geeft het niet zo (vind ik). Wat de controls betreft (wordt veel over gezeurd): muis is idd vervelend, maar met WASD+klikken werkt het voor mij prima.
Ik ga echt voor m'n plezier gewoon rivieren omleggen, met lava muren bouwen, kijken wat er gebeurt als lava en water samenkomen, etc
I didn't want to believe my dad was stealing from his job as a road worker. But when I came home, all the signs were there.
Nog even, en dan wordt ik gebeld door mijn bank dat er abnormaal veel afschrijvingen zijn van GlobalCollect BV inzake Valve
[ Voor 4% gewijzigd door Compizfox op 14-07-2012 23:16 ]
Kom op steam! Gooi die Batman games eens goedkoper of een mooie 85% daily!!
Heh, de Tropico 4 bundle kost 2 cent meer dan wanneer je de DLCs apart zou aanschaffen. Zijn de DLCs het ook waard, btw?
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Nog echte aanraders die nu in sale zijn? Ik wil inderdaad ook Batman wel in sale zien, kijken of dat wat is, en nog wat leuk co-op games / multiplayer games
Alweer een echte Nederlander hier op GoT.Trinsec schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 23:30:
Heh, de Tropico 4 bundle kost 2 cent meer dan wanneer je de DLCs apart zou aanschaffen. Zijn de DLCs het ook waard, btw?
Kom op zeg, als het meer dan één euro bespaarde, dan zou ik het doen; Maar voor die 2 cent zou ik toch voor de bundel kiezen. (Misschien dat je één DLC over het hoofd ziet, wat de doorslag maakt?)
En nee, ik koop eerlijk gezegd nooit DLC voor mijn games, tenzij ik het spel vaker dan 4x in de week speel, dan overweeg ik het zelf, maar ik denk niet dat het de DLC het waard is...
En je zegt het al zelf, als je het spel nu aanschaft, en over een paar uur beslist of de DLC het waard is of niet, bespaar je zelfs €0,02 cent.
Daily deal; Tropico 4 €7,49frickY schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 08:58:
Nu in ieder geval alvast €14,99, maar daar kan nog wel wat vanaf.
[ Voor 9% gewijzigd door frickY op 14-07-2012 23:36 ]
Ik hoop dat Skyrim op ~15 euro komt te zitten dan koop ik die wel, als Skyrim een vorm van MP had gehad dan had ik hem gelijk gekocht voor 25 euro. Heb BF3 al aangeschaft op Origin voor 25 euro.
Voorderest had ik al een aantal games en zie niet veel dat me intresseert helaas.
Voorderest had ik al een aantal games en zie niet veel dat me intresseert helaas.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Binding of Isaac + DLC -> is wel solo gameXevoo schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 23:33:
Nog echte aanraders die nu in sale zijn? Ik wil inderdaad ook Batman wel in sale zien, kijken of dat wat is, en nog wat leuk co-op games / multiplayer games
Borderlands met DLCs ook aan te raden
PAyday
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Payday heb ik al, die ga ik nu spelen even
Skyrim komt sowieso niet lager dan 25 euro deze sale, omdat het een daily is en daar worden ze niet goedkoper. Ik verwacht ook geen Flitsaanbieding, daarvoor is het spel nog te nieuw.prutser001 schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 23:35:
Ik hoop dat Skyrim op ~15 euro komt te zitten dan koop ik die wel, als Skyrim een vorm van MP had gehad dan had ik hem gelijk gekocht voor 25 euro. Heb BF3 al aangeschaft op Origin voor 25 euro.
Whahahaha. Nou, zo moeilijk is het niet om de DLCs apart erbij te halen.. vooral als er een knopje onderaan zit met 'ADD ALL DLC TO CART'.HardCoreGamer schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 23:35:
[...]
Alweer een echte Nederlander hier op GoT.
Kom op zeg, als het meer dan één euro bespaarde, dan zou ik het doen; Maar voor die 2 cent zou ik toch voor de bundel kiezen. (Misschien dat je één DLC over het hoofd ziet, wat de doorslag maakt?)
En nee, ik koop eerlijk gezegd nooit DLC voor mijn games, tenzij ik het spel vaker dan 4x in de week speel, dan overweeg ik het zelf, maar ik denk niet dat het de DLC het waard is...
En je zegt het al zelf, als je het spel nu aanschaft, en over een paar uur beslist of de DLC het waard is of niet, bespaar je zelfs €0,02 cent.
Dit betekent gewoon dat je de hele Summer Sale de kans hebt om Tropico (met DLCs) voor 75% off te kopen. Gewoon die bundle nemen.
[ Voor 6% gewijzigd door Trinsec op 14-07-2012 23:47 ]
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Iemand hier ook street fighter IV AE gekocht? Ben namelijk nog niet echt heel goed kunnen we wat matches spelen van een gelijker niveau. De summersale is weer van hoog niveau mar ik moet me inhouden want wil dit jaar nog torchlight 2, Dark Souls en CS:GO kopen. Gelukkig heb ik al een hoop games!
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Wat is dat Tropico 4 voor spel?
Je bent een dictator op een eiland en jah je doet wat je wiltGrudgie schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 23:43:
Wat is dat Tropico 4 voor spel?
Het is een simcity achtige game met wat meer economie en minder mensen rechten
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Oke, lachuh.. maar niet echt iets voor mij 
Zag ook dat het hele Total War pakket te koop is voor €29,99. Paar jaar geleden eens gespeeld (gedownload) vond ik toen wel leuk spel, beetje risk achtig. Alleen nu is het van.. zal ik het aanschaffen of niet
Zag ook dat het hele Total War pakket te koop is voor €29,99. Paar jaar geleden eens gespeeld (gedownload) vond ik toen wel leuk spel, beetje risk achtig. Alleen nu is het van.. zal ik het aanschaffen of niet
Ik heb Street Fighter ook gekocht, maar ik ben er fucking slecht in. Ik weet niet hoe je de power attacks doet waar je de power meter voor vult. Ik kan geen combo's aan elkaar linken langer dan 2 of 3 attacks en op het makkelijkste niveau kickt de final match boss dude mijn kont meer dan eens ...Tiwazz schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 23:41:
Iemand hier ook street fighter IV AE gekocht? Ben namelijk nog niet echt heel goed kunnen we wat matches spelen van een gelijker niveau. De summersale is weer van hoog niveau mar ik moet me inhouden want wil dit jaar nog torchlight 2, Dark Souls en CS:GO kopen. Gelukkig heb ik al een hoop games!
Leuk spel dat wel, online durf ik er nog niet mee te gaan.
Benieuwd of ARMA 2 ook nog voor een lager prijsje komt, ben na alle filmpjes nou toch wel benieuwd naar die DayZ mod.
Steam: matsFR
The Same here, maar verwacht wel dat Arma 2 nog in de aanbieding gaat daily en/of flashdeal.Matss schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 23:53:
Benieuwd of ARMA 2 ook nog voor een lager prijsje komt, ben na alle filmpjes nou toch wel benieuwd naar die DayZ mod.
Ben al aardig eind met Alan Wake, leuke game, je gaat helemaal op in het verhaal en de sfeer.
Joh als mensen 't niet willen, laat ze lekker. De tip is gegeven, laat ze er mee doen wat ze willen.maartend schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 21:49:
[...]
Nogmaals, je riskeert je account niet.
Volgens mij redelijk wat autistiforme mensen op dit forum.
Iedereen wil een sale, maar als het nog beter kan op een legale manier is het ineens te.
Men kan er van vinden wat men wil, ik regel een spel wel via een vriend uit de USA als 't me een significant bedrag scheelt. Bij de supermarkt ga je ook naar de Aldi ipv de AH als je bier daar in de reclame is (en het van het goede merk is uiteraard). Same thing.
Ik heb al best veel spellen gekocht via deze weg. Heeft me zo gauw al minstens 50 euro opgeleverd.
[ Voor 6% gewijzigd door Therapy777 op 14-07-2012 23:59 ]
Hitman Absolution moet nog released worden.
[ Voor 14% gewijzigd door Stark op 15-07-2012 00:03 ]
Ja verwacht het zelf ook nog wel, game is enorm populair geworden door DayZ dus zou raar zijn als die er niet in komt.MrRobers schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 23:57:
[...]
The Same here, maar verwacht wel dat Arma 2 nog in de aanbieding gaat daily en/of flashdeal.
Ben al aardig eind met Alan Wake, leuke game, je gaat helemaal op in het verhaal en de sfeer.
Oke, ik had hem eerder al gedownload en heb Street fighter IV zo'n 8uur gespeeld (had hem gedownload om te kijken of hij de moeite waard was tov non-AE en dat is hij!!). Ik kan hem wel uitspelen op medium-hard of zelfs hard maar online wordt ik echt afgeslacht. Moet wel zeggen dat ik tot nu toe alleen bij mn vriendin op mn laptop op een wii classic controller heb gespeeld dus dat zuigt zo ie zo.Dreanor schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 23:48:
[...]
Ik heb Street Fighter ook gekocht, maar ik ben er fucking slecht in. Ik weet niet hoe je de power attacks doet waar je de power meter voor vult. Ik kan geen combo's aan elkaar linken langer dan 2 of 3 attacks en op het makkelijkste niveau kickt de final match boss dude mijn kont meer dan eens ...
Leuk spel dat wel, online durf ik er nog niet mee te gaan.
Voeg me toe als je wilt op LIVE kunnen we eens een potje doen
Tip pak op een middag zoveel mogelijk verschillende characters en kijk welke combo's je goed liggen. Ik ben het best met Ken en Dudley.
Edit power attacks doe je door de 3punches/kicks knop te gebruiken (kijk even in de settings, deze heb je ook nodig voor veel ultra's) dus bijv. Een vuurbal schieten met Ryu halve circle naar voren punch doe dan de 3xpunch knop en dan gebruiktie je power.
[ Voor 10% gewijzigd door ndonkersloot op 15-07-2012 00:06 ]
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Iemand die Quantum Conundrum heeft gespeeld? De demo was nou niet bepaald uitdagend maar het concept is wel erg leuk. Heeft de hele versie wat pittigere puzzels?
Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.
Ook niet gek, wie heeft Half Life 2 of Portal 2 nu nog niet? Portal 2 was een daily en Half Life 2 komt nog uit vorig millennium.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Het is wel een console poort, dus echt geoptimaliseerd is het nietNot Pingu schreef op zondag 15 juli 2012 @ 00:31:
Iemand die Quantum Conundrum heeft gespeeld? De demo was nou niet bepaald uitdagend maar het concept is wel erg leuk. Heeft de hele versie wat pittigere puzzels?
L4D2 moet je maar net liggen. Daarnaast is hij volgens mij nog nooit onder de 10 euro geweest, waardoor hij sws al minder snel wordt overwogen. Ook is hij nooit gratis weg gegeven als compensatie of lokkertje zoals portal 1 wel was...Tsurany schreef op zondag 15 juli 2012 @ 00:33:
Ook niet gek, wie heeft Half Life 2 of Portal 2 nu nog niet? Portal 2 was een daily en Half Life 2 komt nog uit vorig millennium.
Ben blij dat L4D2 gewonnen heeft, was de enige die ik nog niet op PC had van de 3.
-
Oh vertel, hoe doe je dat dan? Bij mij kost het alleen geldTherapy777 schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 23:58:
[...]
Ik heb al best veel spellen gekocht via deze weg. Heeft me zo gauw al minstens 50 euro opgeleverd.
Met de Cinematic mod zijn de graphics nog best te doen hoor. En eh, als je HL2 nog niet gespeeld hebt moet je je gewoon schamen. Ongelooflijk goed spel. Maar heeft de community deal niet gewonnen omdat wss iedereen hem al heeft.Tsurany schreef op zondag 15 juli 2012 @ 00:33:
[ Voor 45% gewijzigd door Compizfox op 15-07-2012 00:50 ]
.
[ Voor 119% gewijzigd door SlaadjeBla op 15-07-2012 00:50 ]
koopt goedkope euro spellen en verkoopt ze richting Engeland en AmericaCompizfox schreef op zondag 15 juli 2012 @ 00:47:
[...]
Oh vertel, hoe doe je dat dan? Bij mij kost het alleen geld![]()
ik zie eurolanden eigenlijk alleen maar benadeeld worden tov UK en US. Zijn er ook goedkopere spellen hier?DECOY88 schreef op zondag 15 juli 2012 @ 00:49:
[...]
koopt goedkope euro spellen en verkoopt ze richting Engeland en America
En dan die kleding amper dragen/spellen amper spelenSlaadjeBla schreef op zondag 15 juli 2012 @ 00:48:
[...]
[...]
Vrouwenlogica: met tassen vol kleding uit de uitverkoop thuiskomen en beweren dat het geld heeft uitgespaard. Blijkbaar werkt het ook zo met spellen
Been there, done that, got the tshirt and not falling that trap again
yay ik ben geselecteertd om dota 2 te spelen
SlaadjeBla schreef op zondag 15 juli 2012 @ 00:50:
[...]
ik zie eurolanden eigenlijk alleen maar benadeeld worden tov UK en US. Zijn er ook goedkopere spellen hier?

Toch eens wat gekocht.
Sonic generations omdat ik Sonic vroegah geweldig vond. Ben alleen geen fan van deze...
En de left for dead bundle.
Zit alleen een beetje te dubben over Skyrim, maar een nachtje over slapen.
Sonic generations omdat ik Sonic vroegah geweldig vond. Ben alleen geen fan van deze...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Skyrim is ideaal als je van lekker alleen gamen houd zonder dat je vast zit aan wat je moet doen. Zeker met de workshop en flink wat mods is het een prima spel.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ja, regelmatig, zonet ook al. Zal wel wachten op community + flash/flits zijn.
JaXevoo schreef op zondag 15 juli 2012 @ 00:59:
Ligt de store er bij jullie ook uit?
Welke moet een vote hebben? Alan Wake, Amnesia of LA?
amnesia
Ik ga voor Amnesia, spel waar ik veel over heb gehoord maar nog niet heb gespeeld
.
No animals were harmed in the making of this comment.
ik heb het een keer gepirate, ik kan je zeggen: het is fucking engComgenie schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:02:
Ik ga voor Amnesia, spel waar ik veel over heb gehoord maar nog niet heb gespeeld.
amnesia wil ik ook wel
filmpje ziet er wel ziek uit
Amnesia heb ik al want zat bij de laatste Humble Indie Bundle, echt een vreselijk eng spel maar daardoor wel weer vet.
Gat nu toch voor LA Noire, wou het spel altijd al eens proberen.
Gat nu toch voor LA Noire, wou het spel altijd al eens proberen.
Ik heb hem ooit gekocht en na 5 minuten uitgezet en nooit meer aangeraakt. Te eng, niet mijn ding. Ik ben een pussy wat enge spellen betreftMatss schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:04:
Amnesia heb ik al want zat bij de laatste Humble Indie Bundle, echt een vreselijk eng spel maar daardoor wel weer vet.
[ Voor 8% gewijzigd door SlaadjeBla op 15-07-2012 01:07 ]
lol, waarom zit ik om 1 uur s'nachts nog steeds achter de pc?!
Kun je beter alleen Left for Dead 2 kopen dan de bundel, want ik dacht dat Left for Dead 2 ook de maps van deel 1 bevat ?
Frozen Synapse is damn cool.
Ongelooflijk strategisch, wat een details zeg.
Ik heb voor jullie maar op Amnesia gestemd. Ik heb geen interesse in deze 3.
Ik heb voor jullie maar op Amnesia gestemd. Ik heb geen interesse in deze 3.
[ Voor 34% gewijzigd door Trinsec op 15-07-2012 01:08 ]
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Haha ik ben ook pussy qua enge games! Die speel ik dan gewoon overdag en niet savonds/snachts, ik durf het dan gewoon niet te spelen 
Ohh weet nog wel, jaaaaaaaaren geleden speelde ik Alien vs Predator soms savonds en het was facking eng, je zag soms niks enzo en dan komt er zon alien op je af uit het niets, je schrikt je echt helemaal de tering.
Ook een keer Fear gespeeld savonds, hahah, facking eng! Niet normaal! Ook snel uitgedaan en alleen overdag gespeeld
is het toch wat minder creapy!
Edit: Zie trouwens ook dat er bij de flashsales The Witcher 2: Assassins of Kings Enhanced Edition te koop is voor 15 euries, is dat wat?
Ohh weet nog wel, jaaaaaaaaren geleden speelde ik Alien vs Predator soms savonds en het was facking eng, je zag soms niks enzo en dan komt er zon alien op je af uit het niets, je schrikt je echt helemaal de tering.
Ook een keer Fear gespeeld savonds, hahah, facking eng! Niet normaal! Ook snel uitgedaan en alleen overdag gespeeld
Edit: Zie trouwens ook dat er bij de flashsales The Witcher 2: Assassins of Kings Enhanced Edition te koop is voor 15 euries, is dat wat?
[ Voor 12% gewijzigd door Grudgie op 15-07-2012 01:15 ]
Eind vorige maand nog een HL 2 Episode 2 uitgespeeld. (Ter heropfrissing en stiekem met de hoop dat HL 3 nu toch eens mag aangekondigd worden!Tsurany schreef op zondag 15 juli 2012 @ 00:33:
Toch een van de zeldzame series nog in deze tijd die FPS + degelijk, diepgaand verhaal kunnen afleveren. De meeste andere FPSes hebben maar een "meh"-verhaal. Net daarom viel die storytelling terug zo op bij het spelen van de game.
Even uit m'n hoofd: buiten Half Life, Bioshock en Deus Ex kan ik me niet snel diepgaande FPSes bedenken.
stalker?Asgaro schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:15:
[...]
Eind vorige maand nog een HL 2 Episode 2 uitgespeeld. (Ter heropfrissing en stiekem met de hoop dat HL 3 nu toch eens mag aangekondigd worden!)
Toch een van de zeldzame series nog in deze tijd die FPS + degelijk, diepgaand verhaal kunnen afleveren. De meeste andere FPSes hebben maar een "meh"-verhaal. Net daarom viel die storytelling terug zo op bij het spelen van de game.![]()
Even uit m'n hoofd: buiten Half Life, Bioshock en Deus Ex kan ik me niet snel diepgaande FPSes bedenken.
Bagger, doordat steam er moeite mee heeft is mijn vote verkeerd geregistreerd.
Ik koos voor L.A. Noire en hij registreert Alan Wake.
Haha, als je die al eng vindt zou ik maar niet beginnen aan AmnesiaGrudgie schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:13:
Haha ik ben ook pussy qua enge games! Die speel ik dan gewoon overdag en niet savonds/snachts, ik durf het dan gewoon niet te spelen
Ook een keer Fear gespeeld savonds, hahah, facking eng! Niet normaal! Ook snel uitgedaan en alleen overdag gespeeldis het toch wat minder creapy!
Daar mag de Mass Effect serie en Metro 2033 wmb ook wel bijAsgaro schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:15:
[...]
[ Voor 17% gewijzigd door Compizfox op 15-07-2012 01:20 ]
als amnesia het wordt, ga ik die morgen in het donker spelenCompizfox schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:18:
[...]
Haha, als je die al eng vindt zou ik maar niet beginnen aan Amnesia
Wil ik graag horen van je hoe je het vond.hardcoresmurf schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:18:
[...]
als amnesia het wordt, ga ik die morgen in het donker spelen
Haha, om heel eerlijk te zijn heb ik hier precies hetzelfde gedaan, meer dan 10 minuten heb ik er niet aan besteed.SlaadjeBla schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:06:
[...]
Ik heb hem ooit gekocht en na 5 minuten uitgezet en nooit meer aangeraakt. Te eng, niet mijn ding. Ik ben een pussy wat enge spellen betreftIk ga er teveel in op.
Must buy, broDanielWW2 schreef op zondag 15 juli 2012 @ 00:55:
Toch eens wat gekocht.![]()
Ik heb de game nog niet gekocht (nog andere eerst te spelen... /firstworldproblems), maar ik heb intussen wel al een heuse berg mods gebookmarked (die gefeatured werden op game news sites) waarmee ik van in het begin ga spelen
Alleen al voor deze mod moet je toch Skyrim hebben
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=6UdcD29Fnl0]
je krijgt geen wapens. maar je moet zien te schuilen ofzo
Be afraid, be very AFRAID ... Ik vind echte horror spellen leuk om te doen maar Amnesia steekt qua engheid overal bovenuit. Want je kan enkel vluchten, niet vechten (al heb ik hem niet uitgespeeld dus misschien verandert dat nog?). Damn, wat een scary spel is dat!hardcoresmurf schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:18:
[...]
als amnesia het wordt, ga ik die morgen in het donker spelen
Denk niet dat je dat gaat horen, dan ligt ie namelijk al lang huilend onder z'n dekens
Klopt, je hebt geen wapens. Alleen een olielamp (met beperkte voorraad olie!)Dreanor schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:20:
[...]
Be afraid, be very AFRAID ... Ik vind echte horror spellen leuk om te doen maar Amnesia steekt qua engheid overal bovenuit. Want je kan enkel vluchten, niet vechten (al heb ik hem niet uitgespeeld dus misschien verandert dat nog?). Damn, wat een scary spel is dat!
Daar komt nog bij dat Daniel (jij) ook nog eens last heeft van achluofobie
[ Voor 53% gewijzigd door Compizfox op 15-07-2012 01:24 ]
Ik heb het uitgespeeld. En het klopt wat ze zeggen: het is waarschijnlijk het meest enge spel ooit.Comgenie schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:02:
Ik ga voor Amnesia, spel waar ik veel over heb gehoord maar nog niet heb gespeeld.
En ja, ik speelde in de ultieme situatie: alle lichten in kamer uit + headset op.
Ik heb pas onlangs ontdekt dat er ook zeer veel mods zijn, dus gewoonweg totaal nieuwe story lines! Daar ga ik me deze zomer is mee bezighouden.
in een hoekje. waant wie weet wat er onder zijn bed schuiltCompizfox schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:21:
[...]
Denk niet dat je dat gaat horen, dan ligt ie namelijk al lang huilend onder z'n dekens

je kan ze wel doden:Dreanor schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:20:
[...]
Be afraid, be very AFRAID ... Ik vind echte horror spellen leuk om te doen maar Amnesia steekt qua engheid overal bovenuit. Want je kan enkel vluchten, niet vechten (al heb ik hem niet uitgespeeld dus misschien verandert dat nog?). Damn, wat een scary spel is dat!
spoiler:
D'r s zo'n lvl met een brug over een afgrond als je dan naast de brug gaat staan als het monster nog op de brug staat dan valt hij in de afgrond.
Ja, maar dat is maar op 1 plek in het hele spel en dus eerder een glitch dan bedoeld.hardcoresmurf schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:23:
[...]
je kan ze wel doden:spoiler:D'r s zo'n lvl met een brug over een afgrond als je dan naast de brug gaat staan als het monster nog op de brug staat dan valt hij in de afgrond.
geen glitch maar gewoon domme ai alla minecraft 1.8Compizfox schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:25:
[...]
Ja, maar dat is maar op 1 plek in het hele spel en dus eerder een glitch dan bedoeld.
Zeker het geld dubbel en dik waard.Grudgie schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:13:
Ook een keer Fear gespeeld savonds, hahah, facking eng! Niet normaal! Ook snel uitgedaan en alleen overdag gespeeldis het toch wat minder creapy!
Khad het meer over de echte FPS games. Stalker en Fallout zijn meer RPG's en meeste RPG's hebben wel goed verhaal
Ah true. ME serie kopen staat op mijn lijstje.Compizfox schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:18:
Daar mag de Mass Effect serie en Metro 2033 wmb ook wel bij
Metro 2033 is idd goed.
Zonet gameplay video gezien van Amnesia, wat een vaag spel zeg! Het filmpje wat ik zag, dat je was in een groot huis of kasteel achtig iets en moet je bepaalde voorwerpen hebben en zoeken om het licht te houden en als je in het donker bent is niet goed ofzo.. erg vaag
Ik zou het roleplaying shooters noemen. Daar valt Mass Effect trouwens net zo goed onderAsgaro schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:26:
[...]
Khad het meer over de echte FPS games. Stalker en Fallout zijn meer RPG's en meeste RPG's hebben wel goed verhaal
Ah true. ME serie kopen staat op mijn lijstje.
Metro 2033 is idd goed.
meh, het main objective is om te ontsnappenGrudgie schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:29:
Zonet gameplay video gezien van Amnesia, wat een vaag spel zeg! Het filmpje wat ik zag, dat je was in een groot huis of kasteel achtig iets en moet je bepaalde voorwerpen hebben en zoeken om het licht te houden en als je in het donker bent is niet goed ofzo.. erg vaag
Daniel is bang in het donkerGrudgie schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:29:
Let op:
De titel van dit topic is "Steam Summersale 2012", en dat is ook de enige titel. (Inhoudelijke) vragen over games of kwaliteit hiervan horen hier niet thuis. Niet om te pesten, maar om dit topic leesbaar te houden. Als je de hele dag in dit topic woont, valt het misschien niet op, maar als je 1x per dag kijkt, moet je berichten over de sale bijna zoeken.
En, excuus dat ik daar niet eerder een reactie op heb gegeven, handel is niet toegestaan, geen uitzondering. Dit geldt dus ook voor de 4-1 deals of het zoeken naar andere personen hiervoor.
Je mag DM gebruiken of zoekt andere kanalen.
De titel van dit topic is "Steam Summersale 2012", en dat is ook de enige titel. (Inhoudelijke) vragen over games of kwaliteit hiervan horen hier niet thuis. Niet om te pesten, maar om dit topic leesbaar te houden. Als je de hele dag in dit topic woont, valt het misschien niet op, maar als je 1x per dag kijkt, moet je berichten over de sale bijna zoeken.
En, excuus dat ik daar niet eerder een reactie op heb gegeven, handel is niet toegestaan, geen uitzondering. Dit geldt dus ook voor de 4-1 deals of het zoeken naar andere personen hiervoor.
Je mag DM gebruiken of zoekt andere kanalen.