Inderdaad, je hebt zelf geen enkel wapen. Enigste dat je kan doen als een monster je ziet is... weglopen en hopen dat je kunt vluchten zonder gekilled te wordenGrudgie schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:29:
Zonet gameplay video gezien van Amnesia, wat een vaag spel zeg! Het filmpje wat ik zag, dat je was in een groot huis of kasteel achtig iets en moet je bepaalde voorwerpen hebben en zoeken om het licht te houden en als je in het donker bent is niet goed ofzo.. erg vaag
Amnesia is eng............................
Ik moet hem nog eens grondig spelen (indie bundle 5) maar wat ik al heb meegemaakt is echt gruwelijk
BTW bedankt voor het stemmen op L4D2
Ik moet hem nog eens grondig spelen (indie bundle 5) maar wat ik al heb meegemaakt is echt gruwelijk
BTW bedankt voor het stemmen op L4D2
ik heb nog 18 euro op m'n steam account, the witcher 2 nu kopen of day z?
Defo Witcher 2hardcoresmurf schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:34:
Day Z wordt een stand alone game
[ Voor 18% gewijzigd door yzx op 15-07-2012 01:36 ]
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
hoe bedoel je stand alone? word hij gratis?yzx schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:35:
[...]
Defo Witcher 2
Day Z wordt een stand alone game-> al dus de newsfeed van de livestreams van verschillende grote commentator namen die ik soms bekijk op twitch
Zou The Witcher 2 nog goedkoper worden? Ik hoor er hele goede verhalen over en ik wil hem wel eens proberen.
En is dat wel te doen dan als je The Witcher 1 niet hebt gespeeld? Of mis je dan heel veel?
En is dat wel te doen dan als je The Witcher 1 niet hebt gespeeld? Of mis je dan heel veel?
[ Voor 30% gewijzigd door Compizfox op 15-07-2012 01:39 ]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Ze willen de engine van arma 2 gebruiken en dan gewoon de mod in een game maken, dus dat je niet via arma 2 moet booten en al die rommelhardcoresmurf schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:36:
[...]
hoe bedoel je stand alone? word hij gratis?
Dat je gewoon Day Z instaleerd zonder arma 2
En volgens de twitch streamers zou em F2P worden
M,aar ge weet he elk succes dat gratis is kun je debeste in zijn met geld
The Witcher 2. Een deal zoals deze zal niet snel meer passeren, en Day-z kan je later wel nog kopen.hardcoresmurf schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:34:
Bethesda bundel was voor mij nice, wilde namelijk nog graag Fallout New Vegas (DLC meute is leuk extraatje) en Skyrim hebben. Maar goed dat ik even dit topic doorkreeg als tip van een vriend die ook al de halve avond Steam aan het doorspitten was voor leuke deals
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
niet echt, de volledige game is een stuk engerIl 2 schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:43:
Geeft demo van amnesia een goed idee van de volledige game?
Toch maar 2x de Left 4 Dead Bundle gekocht, eentje voor mijn neef en een voor mij. Knallen met die handel
Ahzo nog een mede zombie huntervinom schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:47:
Toch maar 2x de Left 4 Dead Bundle gekocht, eentje voor mijn neef en een voor mij. Knallen met die handel
ben je ook een zombie hunter als je killing floor ipv l4d speelt?
resident evil 1?vinom schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:51:
Killing Floor bezit ik ook. Zombie's zijn gewoon tof, Dead Island bijvoorbeeld
Jah maar geen mede zombie hunter omdat ik Killing Floor niet wouhardcoresmurf schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:51:
[...]
ben je ook een zombie hunter als je killing floor ipv l4d speelt?
yzx schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:52:
[...]
Jah maar geen mede zombie hunter omdat ik Killing Floor niet wou
Heb zelf ook Witcher 2 gespeelt zonder eerst Witcher 1 te spelen, kan je prima doen.Compizfox schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:37:
Zou The Witcher 2 nog goedkoper worden? Ik hoor er hele goede verhalen over en ik wil hem wel eens proberen.
The Witcher 2 is zeker een aanrader, heb hem pas uitgespeeld en het is een erg dikke game!
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Witcher 2 heeft een kleine flashback voor die wat Witcher 1 niet hebben gespeeld, ik heb ze beide door gespeeld raadt ze beide hard aanRynji schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:53:
[...]
Heb zelf ook Witcher 2 gespeelt zonder eerst Witcher 1 te spelen, kan je prima doen.
The Witcher 2 is zeker een aanrader, heb hem pas uitgespeeld en het is een erg dikke game!
the witcher 1 !Matss schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:57:
Hmm, jammer dat mn PC The Witcher 2 niet aan kan..
ja ofcourse, het is een heel diepgaande rpg voor maar 2 euro
Pff, ik doe het maar gewoon. Daar gaat wéér 18 euro richting Valve
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
ik ga zo denk ik ook maar ff maffen

Het zullen vast niet je laatste zijn.Compizfox schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:59:
Pff, ik doe het maar gewoon. Daar gaat wéér 18 euro richting Valve
Steam: matsFR
Tot je centjes op zijn
Sponsering iemand?
[ Voor 7% gewijzigd door yzx op 15-07-2012 02:04 ]
Nou, voor die 2 euries neem ik hem dan maar mee, makkelijk geld uitgeven zo ! haha.hardcoresmurf schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:59:
[...]
ja ofcourse, het is een heel diepgaande rpg voor maar 2 euro
idd wie wil me sponseren? me needs games
ik heb hem boxed:Matss schreef op zondag 15 juli 2012 @ 02:04:
[...]
Nou, voor die 2 euries neem ik hem dan maar mee, makkelijk geld uitgeven zo ! haha.

mn cc limietyzx schreef op zondag 15 juli 2012 @ 02:03:
[...]
Tot je centjes op zijnof uit bescherming weg gezet
![]()
Sponsering iemand?
gelukkig nog geen games van >25 euro gekocht.
dirt, dirt3, en net op aanraden the witcher 1,
*mijn lijst van deze sale is wel groter
ora et labora
Jah hier is het visa limietmrc4nl schreef op zondag 15 juli 2012 @ 02:06:
[...]
mn cc limiethet gaat al veels te hard hier,
authum sale was €150 ofzomrc4nl schreef op zondag 15 juli 2012 @ 02:06:
[...]
mn cc limiethet gaat al veels te hard hier,

net nieuwe pc en mijn laatste game was the orange box

[ Voor 8% gewijzigd door DECOY88 op 15-07-2012 02:09 ]
STEAM WALLET LIMIET

Ik ga maar is slapen, hopelijk word ik morgen wakker en staan er weer wat mooie deals, mijn portemonnee denkt daar anders over..
trusteMatss schreef op zondag 15 juli 2012 @ 02:11:
Ik ga maar is slapen, hopelijk word ik morgen wakker en staan er weer wat mooie deals, mijn portemonnee denkt daar anders over..

die hoopt dat de bliksem inslaat en je 2 weken niet op steam kan komenMatss schreef op zondag 15 juli 2012 @ 02:11:

Ik denk dat ik nog even opblijf tot die flashaanbieding die over 50 minuten vernieuwd wordt. Tot die tijd DayZ maar weer eens werkend zien te krijgen ): Door die 1.7.2.3 kan ik geen enkele server meer joinen.
Jah want een afgefikt huis is helemaal niet schadelijk voor je portemoneeDECOY88 schreef op zondag 15 juli 2012 @ 02:12:
[...]
die hoopt dat de bliksem inslaat en je 2 weken niet op steam kan komen
Renegade ops ziet er ook wel grappig uit op zich, is dit nog wat in coop? Anders word het de 4 pack oppikken
.
Ik hoop niet dat die Flash/flitsaanbiedingen nu al op zijn. Er staat nu een nieuwe voor 8 dagen en 14 uur :<
Ik hoop ZOOO graag, dat Sims 3 voor 75% off ligt, anders misschien toch maar voor 23 halen, omdat ik nergens anders een Steamkey kan vinden voor Sims :< En Origin lijkt me kut.
Ik hoop ZOOO graag, dat Sims 3 voor 75% off ligt, anders misschien toch maar voor 23 halen, omdat ik nergens anders een Steamkey kan vinden voor Sims :< En Origin lijkt me kut.
ik ga maffe truste

goed idee!
ora et labora
die heb ik afgelopen winter gekocht, echt een geweldig spelDiedB schreef op zondag 15 juli 2012 @ 02:28:
Ook maar even Orcs Must Die opgepikt, demo was leuk. Voor die €4,49 maakt het verder ook niet uit

heb het ff kort bekeken, ziet eruit als een simcity met wat humor?mellowpimp schreef op zondag 15 juli 2012 @ 02:39:
net 5 uur Tropico gespeeld.. die is dus duidelijk zn geld wel waard.
Hmm, morgen nog maar een beetje extra funds op m'n steam zetten. Dan kan ik de flatout collection ook bij m'n games zettten.
ik heb het altijd heel graag gespeeld, en nu is het tijd om het terug te spelen, maar dan legaal! (15 euro voor de hele collection is niets)
ik heb het altijd heel graag gespeeld, en nu is het tijd om het terug te spelen, maar dan legaal! (15 euro voor de hele collection is niets)
daar zit ik ook op te wachten, F3 GOTY en new vegas ultimate editionTarkin schreef op zondag 15 juli 2012 @ 07:58:
Hmm, morgen nog maar een beetje extra funds op m'n steam zetten. Dan kan ik de flatout collection ook bij m'n games zettten.
hoe weet je zo zeker dat ie morgen komt dan?
Civ V en Batman AC 120 euro nieuw?
Heb ik iets gemist?
Heb ik iets gemist?
Als je het met SC wil vergelijken... Het lijkt wel op SC societies. Er is geloof ik ook een demo.godofal schreef op zondag 15 juli 2012 @ 07:39:
[...]
die heb ik afgelopen winter gekocht, echt een geweldig spel
[...]
heb het ff kort bekeken, ziet eruit als een simcity met wat humor?
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
het zijn complete pakketten met meerdere spellen en een hoop DLCmaartend schreef op zondag 15 juli 2012 @ 08:12:
Civ V en Batman AC 120 euro nieuw?
Heb ik iets gemist?
dat gezegd hebbende, ik vind het ook een absurde prijs

Die Civilization deal is pretty cool. De complete package is wel een beetje aan de dure kant. Als je voor Civilization alle spellen en DLCs wil, kan je beter ze allemaal in hun eigen bundles en individuele spellen selecteren, dan kom je zo'n 2 euro onder de complete package deal. En op die manier kan je ook makkelijk wat dingen eruit knikkeren wat je niet wil, bijvoorbeeld Civ 3. Hoe dan ook, de hele set in 1x is duurder. Die kleinere bundles zijn allemaal steengoede lage prijzen. Als ze nou de complete package gewoon 20 euro gedaan hebben, was het insta-buy. Nu kan je nitpicken. En ik ga nitpicken.
Is Civ 5 any good? En Civ 4? Civ 3 kan ik waarschijnlijk gewoon overslaan? Ik ben gestopt met Civilization na Civ 2, en heb het allemaal niet meer gevolgd.
Is Civ 5 any good? En Civ 4? Civ 3 kan ik waarschijnlijk gewoon overslaan? Ik ben gestopt met Civilization na Civ 2, en heb het allemaal niet meer gevolgd.
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Civ 5 is toch wel de beste van dat rijtje imo
btw. witcher2 deal, heb ik die gemist of issie nog niet goedkoper geweest dan 40% eraf?
btw. witcher2 deal, heb ik die gemist of issie nog niet goedkoper geweest dan 40% eraf?
Je hebt de Witcher 2 deal gemist, het was 60% off. Ik heb alleen de Witcher gekocht, 60% off vond ik niet genoeg en ik had al Two Worlds 1+2 enzo om te gaan spelen. 
Civ 4 complete set ga ik wel nemen, want ik /wil/ Colonization uit dat rijtje. Kan ik net zo goed de rest meepakken in die bundel.
Wat zit er eigenlijk in Civ 5 GOTY version? Wat is het verschil met gewoon Civ 5? Steam zegt niet wat er allemaal in zit.
Ah daar gaan we, had Steam search moeten gebruiken met 'civilization game of the year' voluit. Oooh!
Als het goed is is de complete Civilization Collection dit:
9,99€ Sid Meier's Civilization® V: Game of the Year
1,24€ Civilization V: Korea and Wonders of the Ancient World - Combo Pack
1,24€ Sid Meier's Civilization® III Complete
6,24€ Sid Meier's Civilization IV: The Complete Edition
+-------
18,71€ Subtotal
Wel een stuk goedkoper dan de 25 euro in de aanbieding nu.
Civ 4 complete set ga ik wel nemen, want ik /wil/ Colonization uit dat rijtje. Kan ik net zo goed de rest meepakken in die bundel.
Wat zit er eigenlijk in Civ 5 GOTY version? Wat is het verschil met gewoon Civ 5? Steam zegt niet wat er allemaal in zit.
Ah daar gaan we, had Steam search moeten gebruiken met 'civilization game of the year' voluit. Oooh!
Als het goed is is de complete Civilization Collection dit:
9,99€ Sid Meier's Civilization® V: Game of the Year
1,24€ Civilization V: Korea and Wonders of the Ancient World - Combo Pack
1,24€ Sid Meier's Civilization® III Complete
6,24€ Sid Meier's Civilization IV: The Complete Edition
+-------
18,71€ Subtotal
Wel een stuk goedkoper dan de 25 euro in de aanbieding nu.
[ Voor 61% gewijzigd door Trinsec op 15-07-2012 09:22 ]
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Hmmm 60% is nog niet genoeg 
Ik zie Witcher2 bij isthereanydeal.com voor iets meer dan 8 euro. Ik ken die site alleen niet (Nuuvem) dus wacht nog even tot ie 75% korting is op steam
Ik zie Witcher2 bij isthereanydeal.com voor iets meer dan 8 euro. Ik ken die site alleen niet (Nuuvem) dus wacht nog even tot ie 75% korting is op steam
Ik betwijfel of The Witcher 2 met 75% gaat komen. The Witcher (1, niet 2) heeft wel 75% korting gehad toen The Witcher 2 de 60% korting had. The Witcher 2 is waarschijnlijk nog te nieuw.
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Is The witcher echt een goede rpg? Heb er veel over gehoord, maar kan het zich meten met rpg's van het kaliber ME3 of Skyrim bijv. ? Verschillende reviewsites geven 35 uur aan voor een volledige playthrough van TW2, dat lijkt mij persoonlijk nogal karig voor een RPG....
Tot nu toe wel wat dingen gekocht, De indie pack 2, LA noire en payday the heist. Rest had ik al of vond ik niet interessant genoeg om te kopen.
Tot nu toe wel wat dingen gekocht, De indie pack 2, LA noire en payday the heist. Rest had ik al of vond ik niet interessant genoeg om te kopen.
[ Voor 19% gewijzigd door Krukar op 15-07-2012 09:49 ]
Die Batman Arkham City Franchise, is dat wat? Of nog steeds te duur? En is het sowieso een goed spel?
@Krukar: Gewoon deel 1 kopen, is redelijk goedkoop. Of weer wachten op een deal en dan 1 kopen.
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
De Arkham city games behoren tot de meest geniale games die ik gespeeld heb, elke euro waard imhoXevoo schreef op zondag 15 juli 2012 @ 09:47:
Die Batman Arkham City Franchise, is dat wat? Of nog steeds te duur? En is het sowieso een goed spel?
ik snap echt niet waarom mensen die games zo enorm goed vinden, vind er zelf namelijk echt niks aanKrukar schreef op zondag 15 juli 2012 @ 09:50:
[...]
De Arkham city games behoren tot de meest geniale games die ik gespeeld heb, elke euro waard imho
er zijn veel mensen die er van houden, maar net zo goed mensen die dat niet doen dus, en dan is het niet elke euro waard
Dan ben je echt de enige persoon die ik ken die de arkham city games niet goed vindt, en ik ken best veel gamersgodofal schreef op zondag 15 juli 2012 @ 09:53:
[...]
ik snap echt niet waarom mensen die games zo enorm goed vinden, vind er zelf namelijk echt niks aan
er zijn veel mensen die er van houden, maar net zo goed mensen die dat niet doen dus, en dan is het niet elke euro waard
Op vrijwel alle review sites halen ze ook 9.5+ critic scores en 9+ user scores....
Arkham City boeit me geen ene drol. Dus hij is niet de enige.
Ik ga het niet eens /proberen/, het is gewoon niet mijn type spel.
Steam kan me nu uberhappy maken als ze Dungeon Siege in de aanbieding hebben. Die zou ik graag eens compleet willen hebben voor een mooie prijs... Dan is praktisch gezien mijn grootste wanthaves in mijn wishlist van de baan. De rest is 'as long as the price is right'.
Steam kan me nu uberhappy maken als ze Dungeon Siege in de aanbieding hebben. Die zou ik graag eens compleet willen hebben voor een mooie prijs... Dan is praktisch gezien mijn grootste wanthaves in mijn wishlist van de baan. De rest is 'as long as the price is right'.
[ Voor 87% gewijzigd door Trinsec op 15-07-2012 10:18 ]
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Tja dat het je niet boeit dat kan, dan boeit het hele action adventure genre je waarschijnlijk niet. In dat genre is het namelijk het beste wat je kunt krijgen op het moment, qua gameplay, voice acting, graphics etc.Trinsec schreef op zondag 15 juli 2012 @ 10:16:
Arkham City boeit me geen ene drol. Dus hij is niet de enige.Ik ga het niet eens /proberen/, het is gewoon niet mijn type spel.
Als je uberhaupt niet van action adventure houdt zullen deze games je natuurlijk ook weinig boeien.
Ik ben heel erg stingy met action adventures. Ik hou meer van RPGs en strategy.
En de oldskool adventures.
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Zork uber alles.Trinsec schreef op zondag 15 juli 2012 @ 10:22:
En de oldskool adventures.
Oh gods, niet ZO oldskool.
@hieronder: Okay, omdat je het zo vriendelijk vraagt heb ik daarop gestemd. Geen van de 3 interesseren me. Nouja, Grimrock wel, maar die had ik al gekocht op de 1e dag als daily. Wie daar nu op stemt is een idioot.
[ Voor 49% gewijzigd door Trinsec op 15-07-2012 10:31 ]
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Stem voor Quantum Conundrum jongens! Het is pas 3 weken uit en lijkt gigantisch veel op portal! (Komt ook uit hetzelfde ontwikkelteam maar dan niet voor Valve uitgegeven)
Heuj arkham city gekocht met alleen de boeiende dlc. Quinn, robin en nightwing. Had de game zelf al op ps3 maar het lukt me niet om erbij te blijven... Mss op pc wel lol.
Edit: ja stem quantum plz! Die wil ik heeeeel graag!
Edit: ja stem quantum plz! Die wil ik heeeeel graag!
[ Voor 14% gewijzigd door Diamond4ever op 15-07-2012 10:31 ]
Specs PCtjuh - Specs File Servertjuh - Specs Encode Servertjuh
hij is al -70 % dus ik denk niet dat er nog veel zal vanaf gaangodofal schreef op zondag 15 juli 2012 @ 08:02:
[...]
daar zit ik ook op te wachten, F3 GOTY en new vegas ultimate edition
hoe weet je zo zeker dat ie morgen komt dan?
ik heb em gepre-ordered en al een paar uur zitten spelen, is idd net portalRevenNL schreef op zondag 15 juli 2012 @ 10:30:
Stem voor Quantum Conundrum jongens! Het is pas 3 weken uit en lijkt gigantisch veel op portal! (Komt ook uit hetzelfde ontwikkelteam maar dan niet voor Valve uitgegeven)
met nadruk op portal, en niet portal 2 en wel hierom:
portal 1 was geweldig, nieuw, maar meer slight of hand dan puzzelen en niet zo'n sfeer als in portal 2 (de humor daarin
het is een geweldig spel, maar veel is toch echt meer slight of hand en platform achtige jumps uithalen (weinig puzzel aan op dat moment) dan echt puzzelen, er zijn wel wat momenten dat je even moet nadenken, maar dat is om de puzzel te begrijpen, niet het zoeken naar de oplossing
ik ben net iets te negatief geloof ik, het is gewoon een erg leuk spel

Het beste is gewoon om de demo te proberen.
Het is inderdaad heel geinig en doet me wel wat denken aan Portal... Maar die prijs...
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Het is pas 3 weken uit, stem daarom voor de korting!Trinsec schreef op zondag 15 juli 2012 @ 11:03:
Het beste is gewoon om de demo te proberen.Het is inderdaad heel geinig en doet me wel wat denken aan Portal... Maar die prijs...
Ik heb het over de prijs MET korting.RevenNL schreef op zondag 15 juli 2012 @ 11:04:
[...]
Het is pas 3 weken uit, stem daarom voor de korting!
Oh gods.. die schilderijen in de demo zijn echt te cute! *Squee*
Als Quantum Conundrum wint, zal ik het overwegen... Het is te cute.
[ Voor 10% gewijzigd door Trinsec op 15-07-2012 11:22 ]
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Weet iemand hier of Arkham City Games for Windows Live gebruikt? Vond ik zo irritant bij Arkham Asyleum.
Wat een geweldige deals vandaag zeg.. LA Noire, Civ 5...Daar gaat m'n geld (alweer)
Wat een geweldige deals vandaag zeg.. LA Noire, Civ 5...Daar gaat m'n geld (alweer)
Steam/XBL: Avioto
Totalbiscuit neemt ff de dailies van vandaag door:
En jawel, Uplay naar de klote dus ik kan AC2 niet spelen. Wat zuigt Ubisoft toch grote harige ballen.
https://niels.nu
Dit, helaas. Ik probeer in te loggen 'gegevens incorrect'. Ik probeer m'n wachtwoord te resetten, pakt hij een andere gebruikersnaam. Ik reset het alsnog, kan niet inloggen (ook niet op de site).Hydra schreef op zondag 15 juli 2012 @ 11:35:
En jawel, Uplay naar de klote dus ik kan AC2 niet spelen. Wat zuigt Ubisoft toch grote harige ballen.
IK WIL GEWOON M'N SPELLETJE SPELEN
Edit: en alle pagina's laden ook nog eens traag als pindakaas in een trechter >_>
[ Voor 8% gewijzigd door HJTP op 15-07-2012 11:37 ]
I didn't want to believe my dad was stealing from his job as a road worker. But when I came home, all the signs were there.
uPlay ligt er inderdaad weer is uit. Denk deze zondag eens lekker te beginnen met Anno 2070, maar dat zit er dus ook weer niet in. Begin toch wel z'n genoeg te krijgen van die drm onzin.
Maar goed, benieuwd wat er vandaag op het menu staat voor de "Today's deals"
Maar goed, benieuwd wat er vandaag op het menu staat voor de "Today's deals"
[ Voor 3% gewijzigd door Metian op 15-07-2012 11:42 ]
Rupsen, Rapsen.
Heb gelukkig meteen de forums gecheckt en daar is het een redelijke shitstorm van mensen die niet kunnen inloggen. En tot dusver GEEN ENKELE reactie van Ubisoft. Kennelijk werken ze niet in het weekend

https://niels.nu
Het is idd een soort simcity, qua humor valt het wel mee maar is erg leuk. je bent dictator van een soort cuba achtige eiland. je moet je volk voorzien van eten, woningen, maar ondertussen politieke partijen te vreden houden, relaties met het buitenland onderhouden. je kan mensen briben, geld sluizen naar je prive swiss account. je kan het volk vrijheid geven of juist wegnemen. je hebt ook nog dingen zoals import, expert, inmigratie etc etc..godofal schreef op zondag 15 juli 2012 @ 07:39:
[...]
heb het ff kort bekeken, ziet eruit als een simcity met wat humor?
Quantum Conundrum op Amazon voor $8.99.
Volgens mij is dat goedkoper dan wat Steam kan bieden. Ja, dit spel moet je activeren in Steam.
Volgens mij is dat goedkoper dan wat Steam kan bieden. Ja, dit spel moet je activeren in Steam.
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Ik heb toch, na het lezen van de lovende reacties, the binding of isaac maar aangeschaft. Erg leuk moet ik zeggen. Verslavende gameplay en ook leuk voor een verloren momentje. Met de humor zit het ook wel goed
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Civ4 Colonization is heel erg slecht. Je beleeft een stuk meer plezier aan de oude col.Trinsec schreef op zondag 15 juli 2012 @ 09:06:
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Dat is inderdaad goedkoper. Steam zou hem namelijk met de 33% korting aanbieding voor €10,04 aka $12,24 vs $8,99 op amazon. (Wat dan weer €7,38 is.)Trinsec schreef op zondag 15 juli 2012 @ 11:48:
Quantum Conundrum op Amazon voor $8.99.
Het is gewoon anders. Slecht zou ik het niet noemen. Ik heb me er iig nog wel mee vermaakt.Shabbaman schreef op zondag 15 juli 2012 @ 11:55:
[...] Civ4 Colonization is heel erg slecht. Je beleeft een stuk meer plezier aan de oude col.
Ik had Colonization (die nieuwe ja) een uurtje ofzo geleden even geprobeerd. Ik vond het wel aardig de sfeer van het origineel hebben. Het is natuurlijk wel wat anders omdat het allemaal in een nieuw jasje is en ik na Civilization 2 ben gestopt met de serie.. nu kan ik weer allemaal nieuwigheden bijleren.
Maar het zat in de top 3 van m'n wishlist.
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
iemand ervaring met two worlds 2? ik heb gehoord dat de controls dramatisch slecht zijn.....
Mooie aanbieding van Anno 2070, ik begin nu heel erg te twijfelen om hem toch maar te kopen. 
Meer mensen die hem hebben aangeschaft maar het spel nog niet echt kenden?
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Overigens kan ik op zich wel aanraden om Gods & Kings erbij te kopen (maakt Civ 5 een stuk beter), maar ik geloof dat je wel zoet bent met al die andere CivsTrinsec schreef op zondag 15 juli 2012 @ 12:00:
Ik had Colonization (die nieuwe ja) een uurtje ofzo geleden even geprobeerd. Ik vond het wel aardig de sfeer van het origineel hebben. Het is natuurlijk wel wat anders omdat het allemaal in een nieuw jasje is en ik na Civilization 2 ben gestopt met de serie.. nu kan ik weer allemaal nieuwigheden bijleren.Maar het zat in de top 3 van m'n wishlist.
Ga je met allemaal een potje spelen? Civ 3, 4 én 5?
Ik heb ze allemaal grijs gespeeld, vele honderden, nee, duizenden uren in gestoken vrees ik
Overigens, voor mensen die Civ 5 compleet willen hebben:
Civilization V GOTY €9,99
Civilization V: Korea and Wonders of the Ancient World - Combo Pack €1,24
Civilization V - Gods and Kings €22,49
Voor een totaal van €33,72
[ Voor 19% gewijzigd door anandus op 15-07-2012 12:10 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Welke aanbieding?Joopieboy schreef op zondag 15 juli 2012 @ 12:09:
Mooie aanbieding van Anno 2070, ik begin nu heel erg te twijfelen om hem toch maar te kopen.
Ik zie hem hier voor €40,- euro staan...
An a day keeps the doctor away.
Ik vond het wel meevallen, controls zijn oke genoeg. Ik vond het niet buggy ofzo, moet alleen even eraan wennen hoe dit spel speelt. Elk spel speelt natuurlijk weer anders.hardcoresmurf schreef op zondag 15 juli 2012 @ 12:09:
iemand ervaring met two worlds 2? ik heb gehoord dat de controls dramatisch slecht zijn.....
Reden waarom ik het niet aanschaf is de DRM. Eerder klaagden er al een paar dat ze niet Assassin's Creed kunnen spelen omdat servers van Ubisoft down zijn ofzo. Daar valt Anno 2070, geloof ik, ook onder. Yay DRM.Joopieboy schreef op zondag 15 juli 2012 @ 12:09:
Waarschijnlijk.anandus schreef op zondag 15 juli 2012 @ 12:09:
[...]
Overigens kan ik op zich wel aanraden om Gods & Kings erbij te kopen (maakt Civ 5 een stuk beter), maar ik geloof dat je wel zoet bent met al die andere Civs
Ga je met allemaal een potje spelen? Civ 3, 4 én 5?
Ik heb ze allemaal grijs gespeeld, vele honderden, nee, duizenden uren in gestoken vrees ik![]()
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Ik heb weinig intresse in de games waarop je nu kan stemmen. Mensen hier nog een voorkeur?
EDIT:
Legend of Grimlock gevote hardcoresmurf was het eerst
EDIT:
Legend of Grimlock gevote hardcoresmurf was het eerst
[ Voor 26% gewijzigd door Fransfb op 15-07-2012 12:17 ]
legend of grimlockFransfb schreef op zondag 15 juli 2012 @ 12:15:
Ik heb weinig intresse in de games waarop je nu kan stemmen. Mensen hier nog een voorkeur?
Legend of Grimrock is al op de eerste dag in de aanbieding geweest. Dat is een beetje suf.
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Voor de mensen die het gemist hebben 
Volgens mij komen *alle* flash deals vroeger of later wel als daily voorbij, alleen is dit een manier om de aanbiedingen ook op een ander tijdstip te hebben
Volgens mij komen *alle* flash deals vroeger of later wel als daily voorbij, alleen is dit een manier om de aanbiedingen ook op een ander tijdstip te hebben
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Let op:
De titel van dit topic is "Steam Summersale 2012", en dat is ook de enige titel. (Inhoudelijke) vragen over games of kwaliteit hiervan horen hier niet thuis. Niet om te pesten, maar om dit topic leesbaar te houden. Als je de hele dag in dit topic woont, valt het misschien niet op, maar als je 1x per dag kijkt, moet je berichten over de sale bijna zoeken.
En, excuus dat ik daar niet eerder een reactie op heb gegeven, handel is niet toegestaan, geen uitzondering. Dit geldt dus ook voor de 4-1 deals of het zoeken naar andere personen hiervoor.
Je mag DM gebruiken of zoekt andere kanalen.
De titel van dit topic is "Steam Summersale 2012", en dat is ook de enige titel. (Inhoudelijke) vragen over games of kwaliteit hiervan horen hier niet thuis. Niet om te pesten, maar om dit topic leesbaar te houden. Als je de hele dag in dit topic woont, valt het misschien niet op, maar als je 1x per dag kijkt, moet je berichten over de sale bijna zoeken.
En, excuus dat ik daar niet eerder een reactie op heb gegeven, handel is niet toegestaan, geen uitzondering. Dit geldt dus ook voor de 4-1 deals of het zoeken naar andere personen hiervoor.
Je mag DM gebruiken of zoekt andere kanalen.