zou skyrim nog als daily komen?
O daar had ik geen idee van maarja nu al gevote dus pech
Smurf was het eerste. ik hoop nog steeds dat er een 75% voor Anno komt. vond 25 euro toch nog wel redelijk prijzig voor een game met een zware DRM.
Skyrim is *NU* al als daily.hardcoresmurf schreef op zondag 15 juli 2012 @ 12:20:
zou skyrim nog als daily komen?
75% had me heel misschien ook wel over de streep getrokken. 'As long as the price is right...'Fransfb schreef op zondag 15 juli 2012 @ 12:20:
O daar had ik geen idee van maarja nu al gevote dus pechSmurf was het eerste. ik hoop nog steeds dat er een 75% voor Anno komt. vond 25 euro toch nog wel redelijk prijzig voor een game met een zware DRM.
[ Voor 54% gewijzigd door Trinsec op 15-07-2012 12:22 ]
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Omdat het nog redelijk nieuw is? Men koopt het toch wel voor die prijs. Ze hebben nu absoluut geen reden om het met 75% korting aan te bieden.
Ik heb het vorig jaar met 33% korting genomen. Geen moment spijt.
[ Voor 12% gewijzigd door Trinsec op 15-07-2012 12:23 ]
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
weet iemand dan nog een leuke rpg?
De collectie is van 80 naar 40 euro afgeprijsd ja?HardCoreGamer schreef op zondag 15 juli 2012 @ 12:12:
[...]
Welke aanbieding?
Ik zie hem hier voor €40,- euro staan...
Mm dat is redelijk kak ja, maar opzich lijkt het mij wel een leuk spel.Trinsec schreef op zondag 15 juli 2012 @ 12:14:
[...]
Reden waarom ik het niet aanschaf is de DRM. Eerder klaagden er al een paar dat ze niet Assassin's Creed kunnen spelen omdat servers van Ubisoft down zijn ofzo. Daar valt Anno 2070, geloof ik, ook onder. Yay DRM.

Het leven is te kort om geduld te hebben!
Two Worlds II. En nu niet zeuren.hardcoresmurf schreef op zondag 15 juli 2012 @ 12:24:
weet iemand dan nog een leuke rpg?
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
dan koop ik die, trouwens hoe duur zou arma 2 combined ops kunnen worden?
[ Voor 14% gewijzigd door hardcoresmurf op 15-07-2012 12:25 ]
Nope
[ Voor 98% gewijzigd door PWM op 15-07-2012 17:42 ]
Oeh! De Batman frenchise is nu €22,49. Doen?
Instant buyGrudgie schreef op zondag 15 juli 2012 @ 12:32:
[ Voor 13% gewijzigd door Jerry op 15-07-2012 12:39 ]
Ik zeg DOEN !Grudgie schreef op zondag 15 juli 2012 @ 12:32:
Echt geweldige games zijn het en zeker voor deze prijs.
Steam: matsFR
Is de Civilization Collection ook wat?
Ja en nee.Grudgie schreef op zondag 15 juli 2012 @ 12:39:
Is de Civilization Collection ook wat?
Het is super, maar aan de andere kant hoef je ook weer niet alledrie de civ's te hebben (3/4/5)
En mocht je het willen dan kan je beter zelf die collectie samenstellen voor €18,71 zie eerder in dit topic
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Oke, dat is dus een nee
.
Heb alwel de Batman Frenchise gekocht!
L.A. Noire iets?
Heb alwel de Batman Frenchise gekocht!
L.A. Noire iets?
[ Voor 13% gewijzigd door Grudgie op 15-07-2012 12:42 ]
Ook niet
[ Voor 94% gewijzigd door PWM op 15-07-2012 17:42 ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Net even Two Worlds II multiplayer gespeeld met een buddy. Gods, that is SUPER. Ik ga hier veel lol aan beleven.
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Ik zag een aantal pagina's terug wat berichtjes over amnesia ik heb die game uitgespeeld en kan zeggen als je deze nog niet hebt of niet uitgespeeld heb moet je dit gauw gaan doen! Harstikke goedkoop spel van de makers van penumbra (ook een sublieme serie, maar deze is veel beter) en het verhaal is echt goed!
Ik was echt verrast tegen het einde aan en heb heel het spel vol spanning gezeten. Soms ook uit schrik uitgezet maar dat hoort er soms bij. Echt waar, kopenkopenkopen je gaat er geen spijt van hebben alleen even doorbijten als je bang wordt
. Want een enger spel die ken ik NIET.
Als je hem hebt uitgespeeld zijn er ook veel MODS met compleet nieuwe campagnes. Het geld dubbel en dwars waard!
Ik was echt verrast tegen het einde aan en heb heel het spel vol spanning gezeten. Soms ook uit schrik uitgezet maar dat hoort er soms bij. Echt waar, kopenkopenkopen je gaat er geen spijt van hebben alleen even doorbijten als je bang wordt
Als je hem hebt uitgespeeld zijn er ook veel MODS met compleet nieuwe campagnes. Het geld dubbel en dwars waard!
[ Voor 12% gewijzigd door ndonkersloot op 15-07-2012 12:57 ]
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
NeeGrudgie schreef op zondag 15 juli 2012 @ 12:57:
Is L.A. Noire een leuk spel?
Wel een leuke film
Tis gewoon een lange cut scene waar je af en toe op het goede knopje mag drukken.
Maar das mijn mening , vele mensen hebben een ander
* heuveltje heeft hem geleend voor de ps3 maar na 3 missies kende ik het wel
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Oke, dus geen aanrader om te kopen?
LA Noire is het enige spel dat ik ken waarbij ik dacht: Dit spel moet eigenlijk op een console gespeeld worden.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
LA Noire is inderdaad veel meer geschikt voor het spelen op een console. Het is zeker geen slecht spel maar een echte topper vind ik het op de PC ook niet. De replay waarde is erg laag btw. De sfeer is erg leuk gedaan trouwens.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Agree, ik heb me erg vermaakt met LA Noire op de PS3, voor de pc lijkt het me minder geschikt.anandus schreef op zondag 15 juli 2012 @ 13:00:
LA Noire is het enige spel dat ik ken waarbij ik dacht: Dit spel moet eigenlijk op een console gespeeld worden.
is risen ook een leuke rpg?
Ik vond van wel, was volgens mij de geestelijk opvolger van Gothic. Speelt niet zo snel als sommige andere rpg's maar als RPGs je ding zijn koop je geen kat in de zakhardcoresmurf schreef op zondag 15 juli 2012 @ 13:10:
Risen was leuk om te spelen, maar het einde viel me behoorlijk tegen. Ben niet de enige. Ben je bijvoorbeeld de hele spel bezig geweest om je tovenaartje een sterke tovenaar te laten worden, heeft het einde daar niets mee te maken. Iedereen moet dezelfde soort gevecht leveren wat niets te maken heeft met wat je voorgaand had geleerd. Dat was nogal een afknapper. Maar als je het einde niet gaat spelen, was het tot dat punt best een vermakelijk RPG.hardcoresmurf schreef op zondag 15 juli 2012 @ 13:10:
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Ik wil er ook wel 1, als ze nog over zijnheuveltje schreef op zondag 15 juli 2012 @ 12:45:
[...]
Ik wil er wel 2 van !
lijkt me leuk lan spel
Van de Dead Island pack that is
[ Voor 8% gewijzigd door Knul op 15-07-2012 13:22 ]
Verwijderd
Zojuist mijn TF2 earbuds verkocht voor de Batman Franchise flash deal. Het leek me een mooie deal, speel toch geen tf2 meer en het aantal wat ik er voor terug krijg is het meer dan waard.
Verwijderd
Ach, er zijn zoveel spellen die leuker zijn op een grote televisie. Nadat mn xbox 360 er mee is opgehouden heb ik de moeite niet meer genomen om een nieuwe te kopen. Ik koppel mn asus laptop van een jaar oud (redelijk goedkoop ding van de best buy guide van augustus 2011) aan mijn tv met HDMI. Mijn xbox controller is gekoppeld aan mijn laptop via een draadloze ontvanger (12 euri via ebay). De grafische processor van de xbox kan niet tippen aan de Geforce 540M GT.
Assasins Creed Revelations en Arkham City spelen top. Ik zie geen reden om nu een nieuwe console te kopen als ik voor een prikkie de games op steam kan kopen.
Assasins Creed Revelations en Arkham City spelen top. Ik zie geen reden om nu een nieuwe console te kopen als ik voor een prikkie de games op steam kan kopen.
ik heb bad company 2 even gekocht
Exactly my thoughts. Het is 'maar' 50% off, en er is best een kans dat het 75% off kan worden.
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
ik hem nu al gekocht dus....Wiethoofd schreef op zondag 15 juli 2012 @ 13:27:
Als je nou gewoon tot aan het eind van de sales wachtMisschien dat dat nog een daily of een flash-sale wordt, bespaar je nog meer
En dan zeurde je over dat Skyrim te duur is.
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
maar deze is wel 10 euro goedkoper
Het had 15 euro goedkoper kunnen zijn.
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Dit,Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2012 @ 13:24:
Ach, er zijn zoveel spellen die leuker zijn op een grote televisie. Nadat mn xbox 360 er mee is opgehouden heb ik de moeite niet meer genomen om een nieuwe te kopen. Ik koppel mn asus laptop van een jaar oud (redelijk goedkoop ding van de best buy guide van augustus 2011) aan mijn tv met HDMI. Mijn xbox controller is gekoppeld aan mijn laptop via een draadloze ontvanger (12 euri via ebay). De grafische processor van de xbox kan niet tippen aan de Geforce 540M GT.
Mijn pc is gekoppeld aan een 40 inch TV op mijn kamer, voor gaming is dit echt het beste! Xbox controller erbij voor sommige platformen kan geen monitor tegen op.
http://i54.tinypic.com/2rfpiq1.jpg
PC staat achter het muurtje een mooie cosmos s.
Wat een logica
Goed voor je rugTiwazz schreef op zondag 15 juli 2012 @ 13:31:
[...]
Dit,
Mijn pc is gekoppeld aan een 40 inch TV op mijn kamer, voor gaming is dit echt het beste! Xbox controller erbij voor sommige platformen kan geen monitor tegen op.
http://i54.tinypic.com/2rfpiq1.jpg
PC staat achter het muurtje een mooie cosmos s.

Topgame! Natuurlijk moet je je niet verwachten aan een action styled game.Grudgie schreef op zondag 15 juli 2012 @ 12:57:
Is L.A. Noire een leuk spel?
Bij side missions moet je wel is schieten of iemand achtervolgen, maar bij de hoofdmissies (cases) is het dus vooral naar verschillende locaties rijden om clues te verzamelen en mensen te ondervragen.
Ik vind het een zeer leuk spel en het is uniek.
Qua speelduur: ik zit net over de helft van de game, en zit aan 18.6 uur volgens Steam. En ik heb de non-Complete version dus heb zelfs de DLC niet.
Hehe ja deze foto is wat oud (18Juli2011) er staat nu een mooie lekkere bureau stoel en de TV staat op een verhoging zodat deze gelijk staat met mijn hoofd. Tevens zijn er andere speakers gekomen. Een eindje achter dat krukje staat mn bed dus kan je ook nog lekker liggen.
Indeed zo'n krukje is nog niet lekker gamen voor zo'n TV. iig bij mij nooit een console met deze setup
Ehm, volgens mij moet je in Post je gameroom! - deel 3 zijn
Uplay is nog steeds down, en nog steeds geen enkele feedback van Ubisoft. Dit slaat echt alles

https://niels.nu
Top game vind ik het niet waard, het is erg veel hetzelfde (teveel naar mijn mening), maar vermakelijk is het wel en het verhaal is interessant. Ik heb The Complete Edition en moet volgens mij nog 2-3 cases en heb er 22.7 uren inzitten volgens Steam, dus ongeveer 20 uur waarschijnlijkAsgaro schreef op zondag 15 juli 2012 @ 13:40:
[...]
Topgame! Natuurlijk moet je je niet verwachten aan een action styled game.
Bij side missions moet je wel is schieten of iemand achtervolgen, maar bij de hoofdmissies (cases) is het dus vooral naar verschillende locaties rijden om clues te verzamelen en mensen te ondervragen.
Ik vind het een zeer leuk spel en het is uniek.Ook de sfeer van de jaren '40 is al een sterk pluspunt voor mij. Bestond er een tijdsmachine, ik vertrok onmiddellijk naar die periode
![]()
Qua speelduur: ik zit net over de helft van de game, en zit aan 18.6 uur volgens Steam. En ik heb de non-Complete version dus heb zelfs de DLC niet.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
UbisoftHydra schreef op zondag 15 juli 2012 @ 13:56:
Uplay is nog steeds down, en nog steeds geen enkele feedback van Ubisoft. Dit slaat echt alles

Ja, als ik dat geweten had. Pff. Probleem hadden ze destijds met Settlers ook al. Volgende keer pirate ik die shit gewoon, kan je op zondagmiddag tenminste je SP games spelen.Krukar schreef op zondag 15 juli 2012 @ 14:00:
UbisoftLekker boycotten die toko, maken tegenwoordig alleen nog maar afgeraffelde games overgoten met pruts-DRM die niet werkt. Enige manier om dit af te straffen is niets meer van ze te kopen...
Batman leek mij interessant. Tot ik op het forum allemaal klachten las over Games For Windows Live (GFWL) en nog erger, dit zag:

Daar doe ik dus niet aan mee. Tevens waarschuwing voor anderen.
Beheer digitale rechten van derden: SecuROM™
4 activeringslimiet voor spel

[ Voor 5% gewijzigd door SlaadjeBla op 15-07-2012 14:13 ]
Als je insteld dat je offline wilt spelen dan kan je wel gewoon je spelltjes spelen in uplay. (instellingen bij inlogscherm).
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety
Verwijderd
Zet Uplay gewoon in offline modus, dan kan je als het goed is het spel gewoon spelen. Dingen zoals cloudsynchronisatie voor je achievements zijn dan uitgeschakeld. Aangezien deze achievements toch niet via Steam gaan kan ik me niet voorstellen dat dit een groot probleem voor velen is.
Ik moet zeggen dat ik uPlay wel erg krom vind. Je zorgt er voor dat je spellen verkrijgbaar zijn via een concurrent om ze alsnog te koppelen aan je eigen systeem. Eenmaal aangeschaft doet je eigen systeem het niet.
Precies de reden dat ik dergelijke spellen pas aanschaf als het in de uitverkoop is. Dreigen met piraterij lijkt me onnodig. Tis nou niet dat je een nier hebt hoeven te verkopen om een game te kunnen bekostigen in de steam sale.
Ik moet zeggen dat ik uPlay wel erg krom vind. Je zorgt er voor dat je spellen verkrijgbaar zijn via een concurrent om ze alsnog te koppelen aan je eigen systeem. Eenmaal aangeschaft doet je eigen systeem het niet.
Precies de reden dat ik dergelijke spellen pas aanschaf als het in de uitverkoop is. Dreigen met piraterij lijkt me onnodig. Tis nou niet dat je een nier hebt hoeven te verkopen om een game te kunnen bekostigen in de steam sale.
Dat wist ik niet, anders had ik batman toen niet gekocht denk ik.SlaadjeBla schreef op zondag 15 juli 2012 @ 14:13:
Batman leek mij interessant. Tot ik op het forum allemaal klachten las over Games For Windows Live (GFWL) en nog erger, dit zag:
[...]
![]()
En dan zitten de uitgevers/makers van deze games zich op het achterhoofd te krabben waarom hun games zoveel illegaal gedownload worden?
Volgens mij moet je dan wel eerst online zijn geweest om je producten geactiveerd te hebben. Dus je moet eerst een keer online geweest zijn voordat je offline mode kan gebruiken. En laat voor velen die nu, tijdens de sale, games zoals Anno 2070 gekocht hebben en met dat probleem zitten!harmen1987 schreef op zondag 15 juli 2012 @ 14:16:
Als je insteld dat je offline wilt spelen dan kan je wel gewoon je spelltjes spelen in uplay. (instellingen bij inlogscherm).
Geen activeringslimiet voor pirate games misschien een goede reden. Menig PC games verandert nog wel eens van systeem en sommige hebben een laptop. En dan lijkt het misschien veel, 4 activeringen maar je bent er snel doorheen hoor.
[ Voor 25% gewijzigd door Dreanor op 15-07-2012 14:18 ]
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Ik ben bij een spel met als ik het goed heb TAGES ooit eens door mijn activeringen heen gekomen. Mailtje gestuurd en na 15 minuten ofzo hadden ze weer een aantal extra activeringen toegestaan.
Ik twijfel tussen alleen Batman Arkham City, of met wat dlc's of alle dlc en dan de hele bundel omdat die dan toch maar drie euro duurder is. Zijn alle dlc's het waard of kan ik er beter een paar kopen?
Asylum heb ik al
Asylum heb ik al
[ Voor 4% gewijzigd door GamerPieter op 15-07-2012 14:22 ]
Ja, nu nog wel. Maar studio's gaan wel eens over de kop. Sommige hebben lak aan hun klanten. En als ik nu wil spelen, wil ik dat ook nu kunnen doen. Het is teveel gedoe voor iets wat ik beschouw als mijn eigendom.Xerion404 schreef op zondag 15 juli 2012 @ 14:19:
Ik ben bij een spel met als ik het goed heb TAGES ooit eens door mijn activeringen heen gekomen. Mailtje gestuurd en na 15 minuten ofzo hadden ze weer een aantal extra activeringen toegestaan.
Activeringslimieten zouden ze moeten verbieden aangezien het te restrictief en nadelig is voor de consument op de langere termijn.
die challenges moet je van houden.. boeien die je niet.. scheeld al 1 dlc. Hoef je geen skins die niet veel meer doen dan jouw character er anders uit laten zien.. weer 1 dlc weg... quinn, robin en nightwing voegen wat SP stukken toe dus daar heb je ook wat aan.. dat zijn ook de enige 3 die ik erbij gekocht heb.GamerPieter schreef op zondag 15 juli 2012 @ 14:21:
Ik twijfel tussen alleen Batman Arkham City, of met wat dlc's of alle dlc en dan de hele bundel omdat die dan toch maar drie euro duurder is. Zijn alle dlc's het waard of kan ik er beter een paar kopen?
Asylum heb ik al
edit: oops... robin en nightwing zijn alleen voor challenge maps zie ik nu... dus als challenges je niet boeien.. weer 2 DLC's die je niet hoeft te kopen
[ Voor 10% gewijzigd door Diamond4ever op 15-07-2012 14:30 ]
Specs PCtjuh - Specs File Servertjuh - Specs Encode Servertjuh
Volgens mij had ik mijn mailtje naar TAGES zelf gestuurd, Maar die copy protection bedrijven kunnen ook failliet gaan natuurlijk. Maar het lijkt me dan dat de developer een alternatief aanbied. Overigens ben ik het met je eens dat het alleen maar nadelig is voor de consument, maar ook niks oplevert voor de contentaanbieders en deze onzin dus gewoon afgeschaft moet worden.SlaadjeBla schreef op zondag 15 juli 2012 @ 14:24:
[...]
Ja, nu nog wel. Maar studio's gaan wel eens over de kop. Sommige hebben lak aan hun klanten. En als ik nu wil spelen, wil ik dat ook nu kunnen doen. Het is teveel gedoe voor iets wat ik beschouw als mijn eigendom.
Activeringslimieten zouden ze moeten verbieden aangezien het te restrictief en nadelig is voor de consument op de langere termijn.
Tages beveiligt (de) anno geloof ik.Xerion404 schreef op zondag 15 juli 2012 @ 14:29:
[...]
Volgens mij had ik mijn mailtje naar TAGES zelf gestuurd, Maar die copy protection bedrijven kunnen ook failliet gaan natuurlijk. Maar het lijkt me dan dat de developer een alternatief aanbied. Overigens ben ik het met je eens dat het alleen maar nadelig is voor de consument, maar ook niks oplevert voor de contentaanbieders en deze onzin dus gewoon afgeschaft moet worden.
Over goede deals gesproken, Evil Genius had ik toen op 2 Jan 2011 voor 1,50 gekocht. Inmiddels (volgens steam, dus met pauze tijd e.d.) 68 uur in zitten.
[ Voor 12% gewijzigd door BinaryRun op 15-07-2012 14:35 ]
Duh. Dat werkt dus niet.Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2012 @ 14:16:
Zet Uplay gewoon in offline modus, dan kan je als het goed is het spel gewoon spelen.
Ik heb gisternacht AC2 gespeeld en ik kan dat nu niet meer. Ook niet in offline mode.Dreanor schreef op zondag 15 juli 2012 @ 14:17:
Volgens mij moet je dan wel eerst online zijn geweest om je producten geactiveerd te hebben.
[ Voor 39% gewijzigd door Hydra op 15-07-2012 14:38 ]
Vraag mij af of ik nu Dirt 2 moet kopen voor 4,99 (-75%) of moet wachten voor de daily van Dirt 3 wat dan neer zou komen op 9,99 (-75%). Is dit prijsverschil het waard of zal ik gewoon voor Dirt 2 gaan?
Wil sowieso een F1 race game kopen van Codemasters maar dit is wel een leuk voorproefje. Daar twijfel ik wat minder aan mijn keuze omdat F1 2011 de betere game schijnt te zijn, van Dirt 3 kan je dat niet zomaar zeggen (of wel?).
Natuurlijk als F1 2010 aantrekkelijk geprijst wordt dan koop ik die i.p.v. 2011 maar het verschil tussen die schijnt duidelijker te zijn als tussen Dirt 2 & 3.
Wil sowieso een F1 race game kopen van Codemasters maar dit is wel een leuk voorproefje. Daar twijfel ik wat minder aan mijn keuze omdat F1 2011 de betere game schijnt te zijn, van Dirt 3 kan je dat niet zomaar zeggen (of wel?).
Natuurlijk als F1 2010 aantrekkelijk geprijst wordt dan koop ik die i.p.v. 2011 maar het verschil tussen die schijnt duidelijker te zijn als tussen Dirt 2 & 3.
OT: er zijn wat kleine bugs [spoiler](troepen op een berg naast de stad waar de EF landt, EF begint te groeien bij de eerste liberty bells dus daar wacht je mee tot je max kan produceren)[/spoiler] die zo eenvoudig te gebruiken zijn om te winnen dat het spel gewoonweg saai wordt.Caelorum schreef op zondag 15 juli 2012 @ 11:58:
[...]
Het is gewoon anders. Slecht zou ik het niet noemen. Ik heb me er iig nog wel mee vermaakt.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Net even gekeken wat voor Indie bundels er nog gaan komen maar daar zit weinig leuks tussen:
link
The Witcher 2 Enhanced Edition heb ik net maar op Nuuvem gekocht. Daar is het spel omgerekend maar €8,74.
link
The Witcher 2 Enhanced Edition heb ik net maar op Nuuvem gekocht. Daar is het spel omgerekend maar €8,74.
Het is echt heel erg, heb anno 2070 gekocht bij Steam, kan ik het niet spelen omdat ubisoft zijn DRM tegenwerkt
De servers zijn niet beschikbaar...
Volgens meerdere fora schijnt dit al een paar dagen zo te zijn...

Volgens meerdere fora schijnt dit al een paar dagen zo te zijn...
Gigabyte B550 Aorus Pro, AMD Ryzen 5900X, Gigabyte RTX 3080 Gaming OC 10G, G.Skill DDR4 3600C16D-32GTZNC (2x16GB), Samsung 980 Pro
Gister kon ik nog spelen. Vandaag niet meer.
Tsja, volgende keer denk ik wel 2x na...
[ Voor 69% gewijzigd door miliomiliano op 15-07-2012 15:32 ]
Gigabyte B550 Aorus Pro, AMD Ryzen 5900X, Gigabyte RTX 3080 Gaming OC 10G, G.Skill DDR4 3600C16D-32GTZNC (2x16GB), Samsung 980 Pro
koop de licentie en download het gekraakte spelPreau schreef op zondag 15 juli 2012 @ 15:30:
En dan vindt Ubisoft het raar dat er zoveel piraterij van hun games is?

ik download en speel vaak gecrackte versies om te checken of het wat is, maar als ik dan vervolgens een verhaal zoals dit hoor dan laat ik dat laatste en ik ga gewoon verder op de crack, sue me * godofal klopt afDECOY88 schreef op zondag 15 juli 2012 @ 15:32:
[...]
koop de licentie en download het gekraakte spel
Kan ik hier nog iemand blij maken met?
Dirt 2
Max Payne
Max Payne 2
Prijs: 0,-
Stuur maar DM met je steam username.
Edit: voordat me box vol raakt. Verkocht ,-
Dirt 2
Max Payne
Max Payne 2
Prijs: 0,-
Stuur maar DM met je steam username.
Edit: voordat me box vol raakt. Verkocht ,-
[ Voor 15% gewijzigd door Kw4kje op 15-07-2012 16:47 ]
Idd UPLAY is echt heel erg storend. Meteen bij het installeren dacht ik al van, nee he niet weer een extra client en account.. Dus wel..
Begonnen met spelen (Assassins Creed Brotherhood) waar ik best wel positief over was, omdat het echt lekker weg speelt.. Maar dan werken de servers niet meer. Dat is echt zo storend..
Dus een crack gedownload voor mijn verdorie gekochte spel ! Alleen werkt een deel van het economische gedeelte niet, offline kun je niet investeren in winkeltjes e.d. ..
Wat steamsale betreft, ik ga de games 1&2 van "Hacker Evolution" maar eens proberen. Die 3,73 lig ik niet wakker van. Verder wacht ik nog even met kopen van Skyrim hopen op meer korting.. En zou Stronghold 3 met meer korting fijn zijn !
Begonnen met spelen (Assassins Creed Brotherhood) waar ik best wel positief over was, omdat het echt lekker weg speelt.. Maar dan werken de servers niet meer. Dat is echt zo storend..
Dus een crack gedownload voor mijn verdorie gekochte spel ! Alleen werkt een deel van het economische gedeelte niet, offline kun je niet investeren in winkeltjes e.d. ..
Wat steamsale betreft, ik ga de games 1&2 van "Hacker Evolution" maar eens proberen. Die 3,73 lig ik niet wakker van. Verder wacht ik nog even met kopen van Skyrim hopen op meer korting.. En zou Stronghold 3 met meer korting fijn zijn !
Er komt geen extra korting op Skyrim. Dat zou belachelijk zijn en zwaar underpriced.BastiaanCM schreef op zondag 15 juli 2012 @ 16:32:
Idd UPLAY is echt heel erg storend. Meteen bij het installeren dacht ik al van, nee he niet weer een extra client en account.. Dus wel..
ac heeft ook dat schijtsysteem?BastiaanCM schreef op zondag 15 juli 2012 @ 16:32:
Brotherhood wel ja, code invoeren bij uplay. Echt.. De volgende keer koop ik zo`n pc-game gewoon niet meer. Dit soort games speel ik dan wel op de console. CD erin en klaar..
Jammer dat het alleen nooit aangegeven staat dat je 5 accounts nodig hebt om de game te spelen, in de winkel of op de website.
Hacker Evolution kun je skippen. Echt heel sneu.BastiaanCM schreef op zondag 15 juli 2012 @ 16:32:
Stronghold 3 is al een daily geweest, maar die schijnt de moeite ook niet waard te zijn (onvergelijkbaar met SH1&2)
Vreemd, bij bijvoorbeeld Bioshock 2 staat er wel duidelijk bij dat ie SecuROM en GFWL gebruikt, maar bij AC:B zie ik zoiets er inderdaad niet bij staan.BastiaanCM schreef op zondag 15 juli 2012 @ 16:44:
[...]
Jammer dat het alleen nooit aangegeven staat dat je 5 accounts nodig hebt om de game te spelen, in de winkel of op de website.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
SH3 is nog geen daily geweest. Je kon er wel op voten maar hij heeft niet gewonnen. De reviews zijn extreem slecht maar toch wil ik 'm zelf proberenfrickY schreef op zondag 15 juli 2012 @ 16:53:
[...]
Hacker Evolution kun je skippen. Echt heel sneu.
Stronghold 3 is al een daily geweest, maar die schijnt de moeite ook niet waard te zijn (onvergelijkbaar met SH1&2)
Bah quantum conundrum niet gewonnen met stemmen
[ Voor 13% gewijzigd door itsme op 15-07-2012 17:08 ]
Nothing to see here
Ik stem denk ik voor Dungeon Defenders in de hoop dat de DLC's ook omlaag gaan. Maar eerst wacht ik even tot de nieuwe dailies, misschien zit hij daar al bij.
Ok tof! Dan zoeken we nog 1 iemand.heuveltje schreef op zondag 15 juli 2012 @ 12:45:
[...]
Ik wil er wel 2 van !
lijkt me leuk lan spel
Wie o wie meldt zich aan voor een 4-pack van Dead Island? Slechts €7,65 p.p.
Er reageerde nog iemand op hoorChuckster schreef op zondag 15 juli 2012 @ 17:17:
[...]
Ok tof! Dan zoeken we nog 1 iemand.
Knul schreef op zondag 15 juli 2012 @ 13:22:
[...]
Ik wil er ook wel 1, als ze nog over zijn
Van de Dead Island pack that is
Whoops, overheen gelezen dusBlackthunderAwf schreef op zondag 15 juli 2012 @ 17:18:
[...]
Er reageerde nog iemand op hoor.
[...]

Ik zal jullie even DM'en
kan iemand anders wel stemmen? als ik het probeer dan vlieg ik terug naar de homepage en mag ik het nog een keer proberen...
Heb ik ook last van.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Ja ik heb hetzelfde maar heb dit al vaker gehad. De eerste keer dat je gevote heb selecteert die wel gewoon( dat was iig voorheen)
Ja, is bij mij ook zo. Later nog maar eens proberen....
Mocht er nog een overblijven, dan graag.. edit: net te laat zie ikChuckster schreef op zondag 15 juli 2012 @ 17:17:
[...]
Ok tof! Dan zoeken we nog 1 iemand.
@ godofa - ik heb idd hetzelfde..
[ Voor 4% gewijzigd door Dude360 op 15-07-2012 17:28 ]
dus ook al geeft hij het niet weer, hij registreert de vote wel?jantje 2 schreef op zondag 15 juli 2012 @ 17:27:
Ja ik heb hetzelfde maar heb dit al vaker gehad. De eerste keer dat je gevote heb selecteert die wel gewoon( dat was iig voorheen)
probleem opgelost dus
Hehe, waar zal ik op stemmen? Heb ze alle 3 al.
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Heb hier hetzelfde, maar zal wel niet uitmaken dan. Ik vote op Dungeon Defenders, al moet ik even zien of ik 'm ook echt wil kopen.
Terraria is nu al 20x -75% geweest dus dat wordt 'm niet meer (bovendien heeft iedereen 'm al), Bastion ken ik niet zo goed.
Terraria is nu al 20x -75% geweest dus dat wordt 'm niet meer (bovendien heeft iedereen 'm al), Bastion ken ik niet zo goed.
[ Voor 6% gewijzigd door DiedB op 15-07-2012 17:39 ]
Stem Dungeon Defenders! Spel is sowieso geniaal goed en een mooi moment om wat extra DLC te kopen
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik heb ze ook alle drie en hoewel Terraria een erg goed spel is vind ik Bastion ook een aanrader hoor. Wat een geweldig spel, Total Bisquit vond dit zelfs het beste spel van 2011. Dungeon Defenders heb ik nooit kunnen waarderen, ik vond het gewoon geen leuk spel.DiedB schreef op zondag 15 juli 2012 @ 17:38:
Dus ik vote voor Bastion omdat persoonlijk dat de beste titel is van die drie (terraria is idd al 20x voor -75% geweest).
Wij als Tweakers kunnen de uitslag eigenlijk niet echt sturen, maar tochTsurany schreef op zondag 15 juli 2012 @ 17:39:
Stem Dungeon Defenders! Spel is sowieso geniaal goed en een mooi moment om wat extra DLC te kopen
ye normaal gesproken zie je na een x aantal keer refreshen die keuze die je toen had ingevoerd als your chocie ook al heb je 10x een andere ook al aangeklikt.godofal schreef op zondag 15 juli 2012 @ 17:30:
[...]
dus ook al geeft hij het niet weer, hij registreert de vote wel?
probleem opgelost dus
Heb net de Eternia DLC bundle gekocht van Dungeon Defenders, aangezien de bundles toch niet aangeraakt worden door de kortingen. (En dat de bundles zelf al veel beter zijn dan gegeven kortingen). Nu is Dungeon Defenders kompleet bij mij.
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Dat is niet waar, games die in bundels zitten kunnen als daily deal nog goedkoper langs komen. Daarom is het ook het meest verstandig om de games enkel als daily/flash deal te kopen en aan het eind als je game niet langs gekomen is uit de bundel.Trinsec schreef op zondag 15 juli 2012 @ 17:43:
Heb net de Eternia DLC bundle gekocht van Dungeon Defenders, aangezien de bundles toch niet aangeraakt worden door de kortingen. (En dat de bundles zelf al veel beter zijn dan gegeven kortingen). Nu is Dungeon Defenders kompleet bij mij.
Alleen de bundels totaal zullen niet als daily deal komen enkel individuele games/series.
Het is dus ook niet toegestaan om mensen proberen te strikken voor een four-pack oid? Zo nee, waar is dat wel mogelijk dan?PWM schreef op zondag 15 juli 2012 @ 17:43:
[modbreak]We zijn erg soepel in dit topic als het gaat om slowchat. Echter, 2 dingen zijn niet de bedoeling:Voor dat laatste open je maar de reviews op internet, of het topic van het spel hier op GoT[/]
- Handel
- Vragen of een game leuk is of niet
Precies, en tot zover toe is Eternia 4 met 3.99 euro nog helemaal niet met korting en ik voorzie dat het ook niet met korting gaat komen. Eternia 1 2 3 hebben 1.99 euro elk nu met 50% korting. De Eternia pack is 5.99 euro. Als alle 4 75% korting zou hebben zou het 4 euro zijn, wat ik niet voorspel. Als Eternia 4 'slechts' 50% korting gaat krijgen terwijl de rest 75% korting krijgt, ben ik hetzelfde uit als met de bundle.Dreanor schreef op zondag 15 juli 2012 @ 17:44:
[...]
Dat is niet waar, games die in bundels zitten kunnen als daily deal nog goedkoper langs komen. Daarom is het ook het meest verstandig om de games enkel als daily/flash deal te kopen en aan het eind als je game niet langs gekomen is uit de bundel.
Alleen de bundels totaal zullen niet als daily deal komen enkel individuele games/series.
Edit: Klein rekenfoutje. Als 4 50% is en de rest 75%, is het totaal 5 euro. Maar ik verwacht helemaal niet dat 4 korting krijgt.
[ Voor 6% gewijzigd door Trinsec op 15-07-2012 17:51 ]
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Let op:
De titel van dit topic is "Steam Summersale 2012", en dat is ook de enige titel. (Inhoudelijke) vragen over games of kwaliteit hiervan horen hier niet thuis. Niet om te pesten, maar om dit topic leesbaar te houden. Als je de hele dag in dit topic woont, valt het misschien niet op, maar als je 1x per dag kijkt, moet je berichten over de sale bijna zoeken.
En, excuus dat ik daar niet eerder een reactie op heb gegeven, handel is niet toegestaan, geen uitzondering. Dit geldt dus ook voor de 4-1 deals of het zoeken naar andere personen hiervoor.
Je mag DM gebruiken of zoekt andere kanalen.
De titel van dit topic is "Steam Summersale 2012", en dat is ook de enige titel. (Inhoudelijke) vragen over games of kwaliteit hiervan horen hier niet thuis. Niet om te pesten, maar om dit topic leesbaar te houden. Als je de hele dag in dit topic woont, valt het misschien niet op, maar als je 1x per dag kijkt, moet je berichten over de sale bijna zoeken.
En, excuus dat ik daar niet eerder een reactie op heb gegeven, handel is niet toegestaan, geen uitzondering. Dit geldt dus ook voor de 4-1 deals of het zoeken naar andere personen hiervoor.
Je mag DM gebruiken of zoekt andere kanalen.