Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Ik kreeg dezelfde melding terwijl ik kocht vanuit mijn browser. Het enige wat die link deed bij mij was de steam client opstarten, want die had ik niet meer runnen, maar in de client gebeurde er verder niks. Pas een tijd later verschenen de games en kreeg ik ook een bevestigingsmail van steam. Ik denk dat de systemen gewoon overbelast zijn en daardoor een backlog hebben met verwerken van transacties.Tiwazz schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 23:22:
[...]
Maar nadat ik geredirect ben van paypal terug naar steam kan steam mijn betaling niet valideren, er staat dan ook: "je betaling is bijna voltoid" "klik hier als er niets gebeurt"
Normaal gesproken moet deze dan ook door gaan en de betali bevestigen. Echter als ik op klik hier als er niets gebeurd klik zegt safari dat de link ongeldig is en gebeurt er dus niks. Ik heb ook niet de steam achiev,ent van een spel gekocht te hebben deze summersale en hij staat ook niet in mijn game lijst. Is het gewoonwachten of is het echt de mist in gegaan deze keer.l
Edit
Hierboven en ook daarboven.
Inderdaad servers lopen te zweten, ben blij dat de game nu wel is toegevoegd want het is hier al half 1 geweest en moet morgen weer om 8u vliegen -.-. Iig voor de mensen die ook last hebben, geduld komt goed game wordt later toegevoegd.
[ Voor 37% gewijzigd door ndonkersloot op 13-07-2012 23:36 ]
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
En toch kocht je hetAsgaro schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 23:18:
[...]
Ik heb het uiteindelijk indertijd niet gekocht, na ook het testen van die demo. Het is natuurlijk wel een leuk concept maar de style enzo ligt me niet echt...
Centipide will rise again xD
[ Voor 5% gewijzigd door yzx op 14-07-2012 00:28 ]
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

[ Voor 55% gewijzigd door Wiethoofd op 14-07-2012 00:34 ]
InderdaadWiethoofd schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 00:32:
Lekkere tijden ook voor die votes als je dus niet in PST woont....
edit:Teh fuck Valve, in m'n Steam store pagina staat RAGE met 100% en de rest 0, kijk ik in Firefox, dan is het ACR met 40, rage met 29 en darkness 2 met 31%...

EDIT:
Stom van me, een tijd van 19 tot 3 en dan van 3 tot 11 oid zou natuurlijk makkelijker zijn. Dan heb je zowel savonds als sochtends meer tijd dan nu.
[ Voor 27% gewijzigd door Preau op 14-07-2012 00:46 ]
Heb ik ook al gehad. Bij mij ging het gewoon goed, toen ik na een paar minuten de pagina gewoon dichtgedaan had, stond de transactie gewoon in mijn Steam account en had ik de games gewoon. Geen probleem dus wssTiwazz schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 23:12:
Ik heb net street fighter ae gekocht via paypal. Betaling is gelukt heb een bevestigings mail gehad maar nadat paypal me terug heeft gestuurd naar steam hangt deze daar op vast en kan steam dus mijn betaling niet veriefieren. Ik zit hier in griekenland op mijn iPad heel fijn allemaal en die aanbieding loopt zo af. Enig idee? Nog een keer kopen of wachten of heeft een mede tweaker een kopie over die ik morgen overkan kopen voor €7,50? (ben morgen weer in nederland).
Enig idee wat ee met het al betaalde geld gebeurd? Fijn steam..
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Op naar de volgende ronde! Net ook lekker Space Marine zitten spelen, speelt lekker weg.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Doen! Admiraal, CptChaos en ik hebben hem ook al gekocht.Tsurany schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 00:56:
Toch al een uurtje of vier vermaakt met Sanctum, voor 5 euro is dat zeker niet gek. Mooie sales tijdSteam sales zijn ook zoveel leuker als je een eigen teamspeak community hebt, veel spellen zijn als je alleen speelt de moeite niet waard maar juist in co-op zoveel leuker. Payday zou ik nooit zelf kopen maar vanwege de co-op nu wel want als je samen speelt is het al snel een stuk leuker en zijn zelfs de matige spellen voor een lage prijs nog de moeite waard.
En eh, het is zeker geen matig spel hoor!
[ Voor 3% gewijzigd door Compizfox op 14-07-2012 01:17 ]
ik wel (heb steam aan mn cc gekoppeld)irencus schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 01:13:
Mensen die hier via steam app kunnen kopen?
ora et labora
Niet zagen meer kopenTukker_T schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 01:26:
gah ik haat steam ook maar toy soldiers erbij gekocht. Dit word echt een dure maand zo.
Enige reden is tegen de limiet van je visa lopen
haha, same hereTukker_T schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 01:26:
gah ik haat steam ook maar toy soldiers erbij gekocht. Dit word echt een dure maand zo.
heb nu al 5x gehad van.. owh dit spel is ziet er leuk uit en is maar 3 euro....
en dat is dit nog maar dag 2.
Aaaand it's done!Compizfox schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 01:11:
Doen! Admiraal, CptChaos en ik hebben hem ook al gekocht.
En eh, het is zeker geen matig spel hoor!
Ach deze maand weer aardig wat euro's uit Diablo 3 gehaald dus dat mag wel weer op aan games. Heb nog 400 euro over
Edit: Fucking Steam. Error met payment, wel geld kwijt maar geen spel erbij.
[ Voor 30% gewijzigd door Tsurany op 14-07-2012 01:53 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
moet ik m voor je kopen?irencus schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 01:58:
Jammer, meerdere malen geprobeerd om shogun pack te kopen zowel met steam app als in browser maar kan er niet doorkomen, cc of paypal. Met 2 verschillende accounts geprobeerd
stuur maar dm, betaal je me later terug
ora et labora
Het is al gelukt, ben momenteel op vakantie en als je dus bij biling info Nederland ipv het land waar je nu bent invult blokkeert hij je aankoopmrc4nl schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 01:59:
[...]
moet ik m voor je kopen?
stuur maar dm, betaal je me later terug

Nog bedankt voor het aanbod ! weer een kado voor iemand erbij
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ze hebben gewoon niets met tanksDanielWW2 schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 02:08:
Ik ben volgens mij echt te kieskeurig want ik heb nog niks gekocht.
* yzx heeft centjes nodig een een visa zonder limiet

[ Voor 13% gewijzigd door yzx op 14-07-2012 02:22 ]
En al die kleine beetjes tikken aan op het einde.
ZIt nog erg te twijvelen of ik ook even Anno 2070 en Max Payne 3 erbij gooi. Maar beide zijn toch nog redelijk stevig geprijsd (25 en 30) en hebben minpunten (zo is Max Payne 3 teveel cut scenes en te weinig Max Payne en heeft Anno 2070 zeer slechte DRM van max 3 installaties waarbij een nieuw onderdeel in je PC een nieuwe instal is).
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
op sites al g2play ja, maar dat zijn geen steam keys ^^Tsurany schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 02:26:
Max Payne is way overpriced, die is normaal al voor die prijs te krijgen.
From Dust niet heyzx schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 00:27:
[...]
En toch kocht je het
Centipide will rise again xD
Steam/XBL: Avioto
ik zoek nog een vriendje om een paar van die achievements te doen (comment op screenshot enz)
Peggle Complete Pack
HOARD
Space Marine
Binding of Isaac
Lara Croft: GOL
Titan Attacks
kan mijn wishlist bijna helemaal wissen
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
QUBE! Vooral omdat dat het enige spel is dat volgens mij nog niet eerder on sale is geweest (en vooruit, omdat ik hem wilFreakster86 schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 09:09:
Iemand nog een voorkeur voor een spel? Die 3 zeggen me allemaal niks, dus ik geef m'n stem wel weg
Verder, die badges zijn een beetje jammer, veels te makkelijk.
2 titels die nog op mijn lijstje stonden om te spelen.
verder is er niets uitgekomen wat ik leuk vindt het afgelopen half jaar.
zit meer te wachten op borderlands 2, maar die komt later dit jaar en misschien koop ik die game zelfs pas in 2013 summersale.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ik ging ook voor Plant vs Zombies omdat ik die in de vorige sale heb gemist.seswa schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 09:10:
Mijn vote is naar Plants vs Zombies gegaan, Super Meatboy is niet m'n ding en Qube zag er wel geinig uit maar PvsZ lijkt me leuker.
Tadaa, Darksiders voor steam 5 eurotjesRann schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 08:58:
Kak! Darksiders vergeten te halen... Space marine wel aangeschaft, misschien doet dit de community weer een beetje opleven
payday: the Heist of toch maar bioshock 2
Iemand een mening over wat de betere Multiplayer is?
Payday the heist lijkt me leuk maar te repetetief, bioshock 2 lijkt me ondertussen wel dood (MP)
[ Voor 29% gewijzigd door eL_Jay op 14-07-2012 11:16 ]
is de single player niet een beetje het zelfde als het eerste deel?Avioto schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 11:29:
Als je voor multiplayer gaat is Payday een hele leuke game. De singleplayer van Bioshock is episch!
ik heb geen ervaring met 2 maar deel 1 was ****** epischGrudgie schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 11:33:
Is het waard om Bioshock 1 en 2 te kopen voor €9,99 ?
Tot nu toe aangeschaft:
Space Marine bundel
Payday The Heist
ACR
Iemand zin om wat co-op te doen?
Wat ik nog graag zou willen zijn de Batman games alleen weet ik niet zeker of ik nog moet wachten tot ze goedkoper worden.
Dan lijken me de games van Assassin Creed wel tof om te spelen.
Wie van jullie heeft de Assassin Creed games veel gespeeld? Is het het waard om het frenchise pakket te kopen voor €49,99 ?
Boycotten dus. Dat is de enige manier om het gebruik van dit soort restrictieve DRM af te straffen. Stem met je portemonnee.Fransfb schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 10:54:
Anno 2070 ben ik ook wel in geintresseerd alleen nog een beetje prijzig (En haat aan die 3 activaties DRM meuk van Ubisoft )
Bioshock 1+2 zeker aanrader!!!
Verwijderd
Is LA Noir voorbij gekomen als zo'n flash sale?
Vind het nieuwe systeem met die flash sales trouwens knap vervelend. Tijdens kantooruren is steam onbereikbaar voor me, loop zo vanalles mis.
Nope, nog niet.Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 11:49:
[...]
Is LA Noir voorbij gekomen als zo'n flash sale?
Vind het nieuwe systeem met die flash sales trouwens knap vervelend. Tijdens kantooruren is steam onbereikbaar voor me, loop zo vanalles mis.
Inderdaad. Denk je een leuke aanbieding te zien, is het de 'kale' versie. Mocht je alle extra's willen kun je mooi (veel) extra betalen. Kijk eens naar Worms. Daar wordt je toch niet goed van...SlaadjeBla schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 11:48:
[...]
Boycotten dus. Dat is de enige manier om het gebruik van dit soort restrictieve DRM af te straffen. Stem met je portemonnee.
Dat doe ik dus ook want met die vorm van DRM vind ik 25€ tot 30€ te duur.SlaadjeBla schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 11:48:
[...]
Boycotten dus. Dat is de enige manier om het gebruik van dit soort restrictieve DRM af te straffen. Stem met je portemonnee.
Max Payne 3 twijfel ik nog erg over, aan de ene kant ziet het er allemaal erg gaaf en vermakelijk uit, aan de andere kant lees/zie ik dat 50% niet te skippen en overbodige cut-scenes zijn.
Lastig lastig lastig die summer steam sales.
Max Payne is echt wel een hele leuke game, met veel cut-scenes maar echt geen 50%. Het is een filmische avontuur van 15 uur ongeveer met misschien 20% cut-scenes als je heel snel door alle levels komt!Dreanor schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 11:52:
[...]
Max Payne 3 twijfel ik nog erg over, aan de ene kant ziet het er allemaal erg gaaf en vermakelijk uit, aan de andere kant lees/zie ik dat 50% niet te skippen en overbodige cut-scenes zijn.
Een soort van film alleen dan langer met je eigen input, ik heb me er in twee dagen door heen geworsteld!
Niemand die het weet. Het beste kan je gewoon wachten tot de laatste dagGrudgie schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 11:56:
Zullen de Batman games nog goedkoper worden? Hoop beetje zoals Bioshock 1 en 2 samen voor €9,99.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Zit ik ook aan te denken, flash sale van Revelations gemist. Maar ik bezit verder geen enkele Assassins Creed game, denk dat het goedkoper is de hele franchise te kopen ipv alles los en hopen op een 2e sale van Revelations. Even over nadenkenGrudgie schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 12:13:
En hoe zit het nou met die Assassin Creed games, zijn ze leuk om aante schaffen? Zullen ze nog goedkoper worden of blijft het wel zoals ze nu zijn. Anders wil ik die hele frenchise pakket aanschaffen.
die zijn wel leuk ja, beter gezegd.....EPISCHGrudgie schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 12:13:
En hoe zit het nou met die Assassin Creed games, zijn ze leuk om aante schaffen? Zullen ze nog goedkoper worden of blijft het wel zoals ze nu zijn. Anders wil ik die hele frenchise pakket aanschaffen.
Geweldige games! Ik moet wel bekennen dat ik ben afgehaakt met Revelations; die game kon mij maar niet boeien maar AC, AC2, ACB heb ik mij vele uren mee vermaakt. Deel 1 is wel wat repetitief maar heeft ook een boeiend plot.Grudgie schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 12:13:
Oke, dus aanschaffen van die hele frenchise is goed te doen? Denk niet dat ze nog goedkoper zullen worden eigenlijks zo.GodDamage schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 12:16:
[...]
Geweldige games! Ik moet wel bekennen dat ik ben afgehaakt met Revelations; die game kon mij maar niet boeien maar AC, AC2, ACB heb ik mij vele uren mee vermaakt. Deel 1 is wel wat repetitief maar heeft ook een boeiend plot.
Dus wacht gewoon de sale af, op de laatste dag kan je de korting krijgen zoals de games zijn als ze niet in de dagaanbieding of flash sale zitten.
Maar dit weet ik niet 100% zeker. Ik koop zelf enkel flash sales en dag aanbiedingen.
Ik raad je wel aan om met deel 1 te beginnen. Als je deel 1 wilt overslaan moet je eigenlijk wel ergens een ruime samenvatting lezen over het verhaal.Grudgie schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 12:17:
[...]
Oke, dus aanschaffen van die hele frenchise is goed te doen? Denk niet dat ze nog goedkoper zullen worden eigenlijks zo.
Ja, da's nagenoeg een zekerheidje. Arkham Asylum is iedere sale nog voorbij gekomen. De Bioshock-pack gaat denk ik ook nog een daily worden en dan zou je meer korting krijgen want op deel 1 zit nog maar 50% korting en dat zou dan ook 75% worden en de pack voor €7,50 ofzo.Grudgie schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 11:56:
Zullen de Batman games nog goedkoper worden? Hoop beetje zoals Bioshock 1 en 2 samen voor €9,99.
Bioshock pakket heb ik al gekocht voor €9,99.GodDamage schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 12:35:
[...]
Ja, da's nagenoeg een zekerheidje. Arkham Asylum is iedere sale nog voorbij gekomen. De Bioshock-pack gaat denk ik ook nog een daily worden en dan zou je meer korting krijgen want op deel 1 zit nog maar 50% korting en dat zou dan ook 75% worden en de pack voor €7,50 ofzo.
Nu nog maar eens wachten op Akham City en Asylum!
De hele serie is de moeite waard, al is het alleen maar om het verhaal. Ik sluit me erbij aan dat 1 nogal repetetief is zo nu en dan (de torens die je beklimt zijn altijd hetzelfde bijvoorbeeld), maar AC2 is één van de vetste spellen die ik ooit gespeeld heb. ACB is een mooi vervolg met een leuke multiplayer (als hij een beetje lekker werkt), en Revelations is een mooi einde.Grudgie schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 12:17:
[...]
Oke, dus aanschaffen van die hele frenchise is goed te doen? Denk niet dat ze nog goedkoper zullen worden eigenlijks zo.
I didn't want to believe my dad was stealing from his job as a road worker. But when I came home, all the signs were there.
HOMM6 had me bijna te pakken maar ik vond 15e toch net iets te prijzig. Dit is rekening houdend met het feit dat ik nog een enorme backlog aan ongespeelde steam games heb en deze week Mass Effect 3, Batman Arkham City en Dark Souls voor de 360 heb gehaald met de actie van de mediamarkt (3 voor 55,-)
Ik heb bij de votes voor Stronghold 3 en Fear 3 gekozen maar geen van beiden hebben gewonnen. Enigszins jammer, maar mijn portemonnee vindt het minder erg
Ik hoor veel goede dingen over Alan Wake. Maar ook die zal ik moedig laten lopen
Zo veel games... zo weinig tijd
[ Voor 8% gewijzigd door Therapy777 op 14-07-2012 12:41 ]
heerlijk spel als je je ff verveeld, 50mb met level editor
ora et labora
allemaal! 😝Grudgie schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 12:42:
Wat raden jullie aan? Hele frenchise kopen nu? Of wachten tot ze nog goedkoper worden.
ora et labora
Het is incl alle DLC toch? Zeker doen!Grudgie schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 12:42:
Wat raden jullie aan? Hele frenchise kopen nu? Of wachten tot ze nog goedkoper worden.
50 euro voor al die games, waarvan allemaal speciale edities en extra packs? DOEN!Grudgie schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 12:42:
I didn't want to believe my dad was stealing from his job as a road worker. But when I came home, all the signs were there.
je krijgt toch de games die je dubbel hebt niet als tradable? dat is toch gewoon jammer maar helaas als je al een game uit de pack hebt?Wiethoofd schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 12:49:
Mocht iemand nog dubbele games hebben (na het kopen van een pack): Steam Trading Topic
blup
Ook nog Pay Day The Heist en Left 4 Dead 2 gekocht.
Getwijfeld om Max Payne te kopen maar na de reacties in dit topic toch maar niet gedaan.
Ik wacht nog op 't Batman pakket, voor de rest geen speciale wensen... ofja Max Payne voor 10 euro
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Vorige sale een Trine Complete pack gekocht, kreeg de Trine 1 gewoon als giftable copy in m'n inventory. Koop je een 4-pack van bijvoorbeeld Shoot Many Robots of Payday The Heist, krijg je de andere 3 als giftable copies in je inventory, Valve games uit Valve/HL/Portal packs idem.Bezulba schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 13:12:
je krijgt toch de games die je dubbel hebt niet als tradable? dat is toch gewoon jammer maar helaas als je al een game uit de pack hebt?
blup
klopt. had ik met me squire enix pack ook gister. werd er ook eentje eruit gegooid omdat ik hem al had. denk dat de uitgever er toestemming voor moet geven.Bezulba schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 13:39:
voor een 4 pack lijkt het me wel duidelijk ja, je kan moeilijk 4 dezelfde games in je library hebben. Maar toen ik m'n packs kocht (4 sales geleden ofzo) kreeg ik toch echt duidelijk te horen dat wat ik al had ik niet dubbel kreeg en dus niet giftable.
Extra copies will only be issued as a special promotion in the following specific cases:
a.Users who own "Left 4 Dead" and then go on to purchase "Left 4 Dead + Left 4 Dead 2 Bundle" will receive an extra copy of "Left 4 Dead"
b.Users who own “Half-Life 2” and go on to purchase “The Orange Box” or the "Valve Complete Pack" will receive an extra copy of “Half-Life 2”.
c.Users who own “Half-Life 2: Episode One” and then go on to purchase the "Half-Life 2: Episode Pack”, “Valve Complete Pack” or “The Orange Box” will receive an extra copy of “Half-Life 2: Episode One”.
d.Users who own "Dawn of War II"and then go on to purchase "Dawn of War II Gold Edition" will receive an extra copy of "Dawn of War II"
e.Users who purchase the available four packs for specific Steam titles will receive three extra copies of that title to gift to friends.
f.Extra copies may apply as a part of some limited time promotions. In that case, information on what will be included with your purchase will be listed on the storefront's transaction page.
These special promotions will allow you to send a gift pass for your extra copy to a friend who does not already own the game.
These promotion do not apply to any games other than those specifically listed.
f.Extra copies may apply as a part of some limited time promotions. In that case, information on what will be included with your purchase will be listed on the storefront's transaction page.

Allebei. Bioshock 2 koop je voor de single player, en Payday heeft leuke co-op.eL_Jay schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 11:12:
Moeilijk moeilijk moeilijk,
payday: the Heist of toch maar bioshock 2
Iemand een mening over wat de betere Multiplayer is?
Payday the heist lijkt me leuk maar te repetetief, bioshock 2 lijkt me ondertussen wel dood (MP)
Kom eens op onze GoTLike teamspeakXevoo schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 11:42:
Het kan zijn dat ik er overheen heb gelezen, maar zitten hier veel mensen op GoT teamspeak ofzo? Kan nergens het adres vinden![]()
Tot nu toe aangeschaft:
Space Marine bundel
Payday The Heist
ACR
Iemand zin om wat co-op te doen?
Enne, dat Alan Wake voor 7 knaken, is dat wat? Of is dat een brakke console-port?
Daar hoor ik hele positieve verhalen overCompizfox schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 14:08:
[...]
Enne, dat Alan Wake voor 7 knaken, is dat wat? Of is dat een brakke console-port?
Ze zijn begonnen met de consoleversie en hebben die opgepimpt naar PC-versie (controls, graphics, etc.), best netjes gedaan moet ik zeggen
[ Voor 12% gewijzigd door anandus op 14-07-2012 14:13 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
De titel van dit topic is "Steam Summersale 2012", en dat is ook de enige titel. (Inhoudelijke) vragen over games of kwaliteit hiervan horen hier niet thuis. Niet om te pesten, maar om dit topic leesbaar te houden. Als je de hele dag in dit topic woont, valt het misschien niet op, maar als je 1x per dag kijkt, moet je berichten over de sale bijna zoeken.
En, excuus dat ik daar niet eerder een reactie op heb gegeven, handel is niet toegestaan, geen uitzondering. Dit geldt dus ook voor de 4-1 deals of het zoeken naar andere personen hiervoor.
Je mag DM gebruiken of zoekt andere kanalen.