Toch maar Darksiders gekocht, kon het niet laten liggen zeker na het zien van dit filmpje:
Nou vooruit dan maar, omdat je het zo aardig vraagt.lampekap06 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 17:34:
Ok jongens, please met zn allen op Rage stemmen! Dan is ie maar €17 (en anders moet ik hem in de winkel kopen en ik heb geen dvd drive)
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter® 2 €2,49
Tom Clancy's Ghost Recon® Complete Pack €20,09
Is het beetje leuk spel? Zoja zou ik dan heel pakket kopen of gewoon deel 2.
goeie keus! heb em op de PS3.. zeer vet spel.. deel 2 in de pre-order staan al hehe komt volgende maandVerwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 17:34:
Toch maar Darksiders gekocht, kon het niet laten liggen zeker na het zien van dit filmpje:
[video]
edit: oh btw.. heb ook voor rage gestemd.. creed heb ik al en die andere lijkt me niks.. blijft er weinig keus over..
[ Voor 13% gewijzigd door Diamond4ever op 13-07-2012 17:40 ]
Specs PCtjuh - Specs File Servertjuh - Specs Encode Servertjuh
GOGO Vote voor de community deal: Assasins creed Revelations :D!
Het zijn redelijk oude games, dus als je je niet kan ergeren aan oude graphics, go for itGrudgie schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 17:37:
Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter® 2 €2,49
GRAW2 voor 3 euro kan je eigenlijk niet laten liggen
Steam/XBL: Avioto
Zojuist ook op AC Revelations gestemd!Squishie schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 17:43:
"Whatever the mind of man can conceive and believe it can achieve" - Napoleon Hill
Zojuist LA Noire complete collection voor 20 eurootjes aangeschaft. Leek me goedkoop genoeg en nu heb ik morgen tenminste iets te spelen
JaSquishie schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 17:43:
Zou dat trouwens alleen voor de gewone editie dan gelden of ook voor de gold? Ik twijfel dan namelijk of ik dan niet wacht of de gold misschien nog in de aanbieding komt. Ik zou in ieder geval balen als ik net AC:R heb en dat dan binnen een week de gold edition 50% of meer korting krijgt.
Bij SR3 kreeg ook de franchise pack dezelfde korting, dus goede kans dat bij AC:R hetzelfde geldt.Nefje_ schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 17:59:
[...]
Ja
Zou dat trouwens alleen voor de gewone editie dan gelden of ook voor de gold? Ik twijfel dan namelijk of ik dan niet wacht of de gold misschien nog in de aanbieding komt. Ik zou in ieder geval balen als ik net AC:R heb en dat dan binnen een week de gold edition 50% of meer korting krijgt.
Super Street Fighter IV Arcade Edition gekocht voor €7,50.
Hier was ik wel op aan het wachten.
Flash sale, nog 7 uur te gaan.
Ik heb ook voor ACR gevote.
Hier was ik wel op aan het wachten.
Flash sale, nog 7 uur te gaan.
Ik heb ook voor ACR gevote.
Arme portemonnee! €2,50 voor Broken Sword Trilogy? Must...resist....must...purchase! Ik haat mezelfTrinsec schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 13:05:
Hier heb je een hele lijst aan hidden gems: http://forums.steampowere.../showthread.php?t=2799277
Ik heb ook AC:R gevote, AC1, AC2 en AC:B heb ik al liggen namelijk, ben nu pas in AC1 bezig
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Ook alweer gezwicht voor de steam deals:
Trine 2
alle Civ V dlc
Wil ook heel graag crusader kings II kopen maar toch maar niet gedaan, wordt een dure maand als ik alles ga kopen wat me leuk lijkt..
Trine 2
alle Civ V dlc
Wil ook heel graag crusader kings II kopen maar toch maar niet gedaan, wordt een dure maand als ik alles ga kopen wat me leuk lijkt..
Was een 2weken geleden dailyrilla schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 17:59:
Zojuist LA Noire complete collection voor 20 eurootjes aangeschaft. Leek me goedkoop genoeg en nu heb ik morgen tenminste iets te spelen
Ik hoop/verwacht dat die nog als daily komt.rilla schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 17:59:
Waarschijnlijk wel ... echt héél leuke gameFrankRicard schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 18:42:
[...]
Ik hoop/verwacht dat die nog als daily komt.
Verwijderd
Geef het een kans van 0,000001% dat het zo gaat zijn maar het zou wel leuk zijn als ze Torchlight 2 Pre-Order wat korting gaan geven ^_^
Daar zit ik ook zo enorm op te hopen.
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Tot nu toe Crysis 2 Maximum edition (zit daar eigenlijk textures pack bij en direct x 11? )
En Trine 2
Edit:
En darksiders na het zien van het filmpje hier boven van een mede tweaker,thx daarvoor
En Trine 2

Edit:
En darksiders na het zien van het filmpje hier boven van een mede tweaker,thx daarvoor
[ Voor 30% gewijzigd door fragcompany op 13-07-2012 18:56 ]
Oké, thanks. Dat zou wel tof zijn aangezien ik het graag compleet heb.coffeeaddict schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 18:06:
[...]
Bij SR3 kreeg ook de franchise pack dezelfde korting, dus goede kans dat bij AC:R hetzelfde geldt.
Weet iemand trouwens ook of de Steam versie de CE is? Ik kan het namelijk nergens vinden en bij BH werd het wel apart aangegeven. Het gaat me dan alleen om de extra missie:
Het zou niet zo erg zijn als die mist, maar het is wel leuk als het erbij zou zitten.Verken de gevangenis van de legendarische Vlad de Spietser die Constantinopel teisterde en als inspiratie diende voor de Dracula-mythe. Ga op zoek naar de hangende kooi van deze beruchte leider en vind zijn mes. In man-tegen-mangevechten kun je je geen dodelijker wapen wensen.
De DX11 upgrade en de high-res texture pack zijn gewoon in de vorm van een patchfragcompany schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 18:52:
Tot nu toe Crysis 2 Maximum edition (zit daar eigenlijk textures pack bij en direct x 11? )
Zit dus voor noppes bij de standaard edition van Crysis 2 al.
Als het goed is welMrRobers schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 18:58:
Zijn er nu om 19:00 weer nieuwe dagaanbiedingen?
[ Voor 20% gewijzigd door Compizfox op 13-07-2012 18:59 ]
Zijn er nu om 19:00 weer nieuwe dagaanbiedingen? edit; oh het is al bijna 19:00
[ Voor 26% gewijzigd door MrRobers op 13-07-2012 18:59 ]
Verwijderd
Ja.MrRobers schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 18:58:
Zijn er nu om 19:00 weer nieuwe dagaanbiedingen?
En ze zijn weer stipt op tijd 
De servers staan ook weer te roken
De servers staan ook weer te roken
[ Voor 39% gewijzigd door Compizfox op 13-07-2012 19:03 ]
Max Payne 3 - 50% off.
Nu voor 24,95
En the store is overloaded
Nu voor 24,95
[ Voor 29% gewijzigd door stephankamp op 13-07-2012 19:04 ]
Ik zie wel 3 of 4 leuke games ertussen maar het is allemaal net ff te duur, maar ik ben ook te veel verwend door die 5 euro deals steedsPreau schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 19:04:
Meh, niet echt iets spannends tussen de nieuwe daily deals.
Ja Max Payne en Anno zou ik wel willen, maar ik kan rustig wachten totdat die ook een keer 5 euro zijn ofzo.Il 2 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 19:05:
[...]
Ik zie wel 3 of 4 leuke games ertussen maar het is allemaal net ff te duur, maar ik ben ook te veel verwend door die 5 euro deals steeds
had je dan beter bij amazon kunnen kopen kreeg je ipv normale versie de pre-order bonus versiestephankamp schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 19:03:
Max Payne 3 - 50% off.
Nu voor 24,95
Wel wat geinige games in de Indie Bundle II
Verwijderd
Heb me zelf wel een tijdje vermaakt met Warhammer 40k Spacemarines, goede solide gameplay lekkere feel en een fijne leercurve. Voor 5 euro kan ik hem zeker aanraden voor mensen die houden van games ala Gears of War en God of War (Tis een beetje een mashup van die 2).
Kleine video "review":
Kleine video "review":
Verwijderd
heb ik een paar weken terug voor de volle prijs gekocht, zeer goede games, bevallen me uistekend (ik kende ze van de msx tijd).tech-no-logical schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 17:11:
nog in geen enkel lijstje gezien (maar stonden in mijn wishlist)
Ys: Origin
Ys: The Oath in Felghana
Kun je hem daar nog kopen dan?GAMEKINGZ schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 19:07:
[...]
had je dan beter bij amazon kunnen kopen kreeg je ipv normale versie de pre-order bonus versie.
Verwijderd
op steam is hij goedkoper, dus dan koop ik de steam versieEektheMan schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:23:
Op de Steam pagina zie ik nu hetzelfde zinnetje staan:
This new re-mastered version offers support for Windows 7 and higher resolutions.
Ik ga even kijken of hij nog in de daily komt, anders koop ik hem aan het einde van de sale. Ok, korting is nu 1,70 euro, maar ik moet nog meer games kopen en al het geld is meegenomen op dit moment zoals jullie wel weten
En voor dat geld koop ik de broken sword games die ik nog mis. Wel vet zeg, dat had ik even gemist. Dank voor die tip hier.
edit: ohja, dlc voor civ moet ik ook nog hebben

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2012 19:14 ]
Mmm Anno 2070 met all de DLCs in de Anno 2070 Collection is praktisch gezien 68% korting over het geheel. Mm, is het /echt/ een goed spel?
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
kan wel maar is niet meer $30 daar dus houdt het op.
Er zijn aardig wat bundels maar het enige spel dat me eigenlijk maar iets intresseert is Skyrim en die is 33 euro... Voorderest zie ik weinig boeiends, of je moet het kopen voor de 'heb'. Ik zag al bij een paar vrienden meerder packs voorbij komen 1 daarvan heeft Bethesda/Civ5/ID software en nog een pack gekocht..
En ik zag Mass Effect 1/2 voorbij komen, ME1 was ooit eens 2,50 euro en ME2 kwam gratis bij DA2 CE retail (welke ik had voor 22.50).
Ik weet dat het niet helemaal hier thuis hoort maar Origin heeft BF3 in de aanbieding voor 25 euro. Er zijn daar nog wel meer anbiedingen niet zoveel als op Steam..
En ik zag Mass Effect 1/2 voorbij komen, ME1 was ooit eens 2,50 euro en ME2 kwam gratis bij DA2 CE retail (welke ik had voor 22.50).
Ik weet dat het niet helemaal hier thuis hoort maar Origin heeft BF3 in de aanbieding voor 25 euro. Er zijn daar nog wel meer anbiedingen niet zoveel als op Steam..
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Klopt vermeld ook even dat je ME2 dan wel zonder cerberus dlc krijgtprutser001 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 19:14:
ME2 kwam gratis bij DA2 CE retail (welke ik had voor 22.50).
Verwijderd
ik wil de flitskorting lara croft kopen,maar die link werkt niet, ik kom gewoon weer terug op de homepage. Werkt die bij jullie wel?
Hmm deze zat er gewoon bij hoor, ook die andere DLC was gratis (Single missie met reaper?).GAMEKINGZ schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 19:16:
[...]
Klopt vermeld ook even dat je ME2 dan wel zonder cerberus dlc krijgt, welke je nodig hebt om andere dlc te verkrijgen
.
Ik heb ME1/2/3 compleet alle dlc. Het mooie was ook nog dat ik via Origin help de Steam ME1 code op Origin kon toevoegen.
[ Voor 10% gewijzigd door prutser001 op 13-07-2012 19:20 ]
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Gewoon via zoeken, en dan Lara croft. De eerste zou hem moeten zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 19:18:
ik wil de flitskorting lara croft kopen,maar die link werkt niet, ik kom gewoon weer terug op de homepage. Werkt die bij jullie wel?
http://store.steampowered.com/sale/laraVerwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 19:18:
Deze link werkt wel, in steam staat er een spatie achter
Hmm raar, bij mij niet althans ik zag niet dat ik hem had (hoe kwam jij erachter dat jij hem had) ?prutser001 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 19:18:
[...]
Hmm deze zat er gewoon bij hoor, ook die andere DLC was gratis (Single missie met reaper?).
Ik heb ME1/2/3 compleet alle dlc. Het mooie was ook nog dat ik via Origin help de Steam ME1 code op Origin kon toevoegen.
EDIT: http://social.bioware.com/forum/1/topic/141/index/6945599/1
[ Voor 7% gewijzigd door TheAnthonyNL op 13-07-2012 19:22 ]
Cerberus meuk zat er standaard in, later wel Arrival/Shadow Broker gekocht. Kasumi was niet zo leuk hoorde ik.GAMEKINGZ schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 19:21:
[...]
Hmm raar, bij mij niet althans ik zag niet dat ik hem had (hoe kwam jij erachter dat jij hem had) ?
De Cerberus DLC heb ik niet los aangeschaft.
Net nog even speciaal op bioware.com gekeken, daar heb ik :
Blood Dragon Armor Mass Effect 2 PC/Mac Download
Firepower Pack Mass Effect 2 PC/Mac Download
Arrival Mass Effect 2 PC/Mac Download
Shadow Broker Mass Effect 2 PC/Mac Download
Zaeed - The Price of Revenge (Cerberus Network) Mass Effect 2 PC/Mac Download
Cerberus Weapon and Armor (Cerberus Network) Mass Effect 2 PC/Mac Download
Normandy Crash Site (Cerberus Network) Mass Effect 2 PC/Mac Download
Cerberus Arc Projector (Cerberus Network) Mass Effect 2 PC/Mac Download
Firewalker Pack (Cerberus Network) Mass Effect 2 PC/Mac Download
Ik herinner me nu net dat er 2 codes op dat papiertje stonden voor ME2, 1 voor het spel 1 voor Cerberus.
[ Voor 48% gewijzigd door prutser001 op 13-07-2012 19:37 ]
Zo te zien in de store ook al gefixt, of iig aangepast.Preau schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 19:19:
[...]
http://store.steampowered.com/sale/lara
Deze link werkt wel, in steam staat er een spatie achter
[ Voor 3% gewijzigd door Zethiel op 13-07-2012 19:27 ]
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Komt niet, dan krijgen ze namelijk een enorme pissige community die al maanden een pre-order heeft uitstaan voor de volle mep omdat ze vertrouwen hebben in dat spel.Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 18:49:
Geef het een kans van 0,000001% dat het zo gaat zijn maar het zou wel leuk zijn als ze Torchlight 2 Pre-Order wat korting gaan geven ^_^
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Deze kreeg ik laatst gratis bij het duitse blad PC Games... Als het daar gratis kan lijkt mij dat het voor 2-3 euro wel van Steam af mag komen. Versie die ik heb kan ook gewoon engels.Gropah schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 19:43:
Torchlight 1 mogen we toch wel hopen?
Wannneer is de volgende Community's Choice sale precies afgelopen? Die wil ik namelijk niet missen als The Darkness 2 wint, maar volgens mij slaap ik dan nog
Die waar nu voor gestemd kan worden start om 1 uur en loopt waarschijnlijk tot 9 uur
Ok thanks, dan zal ik morgenvroeg even oplettenGropah schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 19:46:
Die waar nu voor gestemd kan worden start om 1 uur en loopt waarschijnlijk tot 9 uur
http://www.getgamesgo.com/product/anno-5-2070-deluxeTrinsec schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 19:11:
Mmm Anno 2070 met all de DLCs in de Anno 2070 Collection is praktisch gezien 68% korting over het geheel. Mm, is het /echt/ een goed spel?
Nog goedkoper daar dan op Steam, niet echt interessant dus

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Dat is niet inclusief alle DLCs. Maar ik heb begrepen dat de DRM van dat spel nogal zuigt, dus misschien dat ik dit gewoon aan me voorbij laat gaan. Zat wel in mijn wishlist maar heb er niet specifiek een oogje op.Phyxion schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 19:49:
[...]
http://www.getgamesgo.com/product/anno-5-2070-deluxe
Nog goedkoper daar dan op Steam, niet echt interessant dus
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
De Deluxe is idem aan die van Steam toch? Ik kan in ieder geval geen verschil vinden.Trinsec schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 19:54:
[...]
Dat is niet inclusief alle DLCs. Maar ik heb begrepen dat de DRM van dat spel nogal zuigt, dus misschien dat ik dit gewoon aan me voorbij laat gaan. Zat wel in mijn wishlist maar heb er niet specifiek een oogje op.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Geen flauw idee. Ik keek naar de Anno 2070 collection. Dezelfde prijs als Anno 2070, maar dan met alle DLCs inbegrepen. Je zou wel gek zijn om niet voor die pack te gaan als je dit spel zou kopen.Phyxion schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 19:55:
[...]
De Deluxe is idem aan die van Steam toch? Ik kan in ieder geval geen verschil vinden.
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Net even Tribes: Ascend Starter Pack, Binding of Isaac: Wrath of the Lamb en From Dust gehaald.
Ik zit nog te twijfelen over Warhammer 40,000: Space Marine...
Geld teveel zeker ?Compizfox schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 20:28:
Net even Tribes: Ascend Starter Pack, Binding of Isaac: Wrath of the Lamb en From Dust gehaald.
Net even Anno 2070 Collection en From Dust gehaald. Nu rustig verder kijken en eens zien wat voor mooie daily deals er nog voorbij komen.
Rupsen, Rapsen.
Warhammer kan ik zeker aanraden. Vette shooter met brute melee actie. Echt een heerlijke game om orcs af te maken.Compizfox schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 20:28:
Zoveel koop ik nou toch ook weer niet?
Herhinner je dit nog :Metian schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 20:29:
Net even Anno 2070 Collection en From Dust gehaald. Nu rustig verder kijken en eens zien wat voor mooie daily deals er nog voorbij komen.
eLpOOkiE.exe 7 Jul 2011 @ 4:55pm Verwijderen
ja echt
Metian 3 Jul 2011 @ 5:56pm
lol.. moet comment posten van steam voor Summer Camp Sale ticket.. dus tja, jij bent de lul
Hier 7.49 euro maar dat was dan ook voor de non-Complete edition.elpookie schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 18:41:
[...]
Was een 2weken geleden dailyheb hem toen voor 10 euro aangeschaft
Oog voor detail is subliem in die game... maarja wat hadden we dan ook anders verwacht van een Rockstar game
Zit zelf aan bijna 19 uur playtime en volgens de game zit ik nog maar net halfweg qua progressie.
Ik denk wel dat je beide packs nog apart moet downloaden. Ik heb de game via Origin (Compizfox schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 18:58:
[...]
De DX11 upgrade en de high-res texture pack zijn gewoon in de vorm van een patch
Zit dus voor noppes bij de standaard edition van Crysis 2 al.

For the people interested:Compizfox schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 20:28:
From Dust kan je gratis testen als Chrome game: https://chrome.google.com...iepicmcldgnmkplocifmegpfj
Servers van Valve hebben het vandaag zelfs zwaarder te verduren dan het piekmoment van gisteren bij de start van de sales
http://store.steampowered.com/stats/content/
[ Voor 17% gewijzigd door Asgaro op 13-07-2012 21:13 ]
Ooh, interessant. Ik vroeg me al af of het een leuk spel zou zijn. *goes test*Asgaro schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 21:08:
[...]
For the people interested:
From Dust kan je gratis testen als Chrome game: https://chrome.google.com...iepicmcldgnmkplocifmegpfj
Heb in de tussentijd Binding of Isaac DLC, Lara Croft Guardian of Light + DLC en Worms Reloaded complete genomen.
@hieronder, ja, Syberia 2 wil ik nog wel kopen (Heb onlangs 1 uitgespeeld op Steam, gratis bonus van Groupees indie bundle). Plus nog wat kleine zut spelletjes die al op 75% zijn.
[ Voor 16% gewijzigd door Trinsec op 13-07-2012 21:19 ]
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Zojuist ook wat klassiekers gekocht die in het verleden veel gespeeld heb en eens in de zoveel tijd nog eens opnieuw speel:
Braid
Commando's Pack
From Dust!
Syberia 1
Syberia 2
Trine Pack
Nu de rest van de winkel goed in de gaten houden ;-). Jammer dat ze geen Sierra adventures hebben.
Braid
Commando's Pack
From Dust!
Syberia 1
Syberia 2
Trine Pack
Nu de rest van de winkel goed in de gaten houden ;-). Jammer dat ze geen Sierra adventures hebben.
[ Voor 8% gewijzigd door Scorpion2k op 13-07-2012 21:19 ]
Jeeej, The binding of Isaac + DLC gekocht. Ik had hem een tijdje terug al getorrent om te proberen. Maar voor deze prijs laat ik hem natuurlijk niet liggen
.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Ik ben het gewoon glad vergeten gisteren!
Maar in ieder geval, daar is hij dan; De summer sale 2012.
Helaas zitten er voor mij nog niet echte prijsknallers bij. (Bijvoorbeeld Anno 2070 kost €25,- euro, nog beetje duur dus)
Dus ik wacht nog even totdat ze echt gaan knallen!
Maar in ieder geval, daar is hij dan; De summer sale 2012.
Helaas zitten er voor mij nog niet echte prijsknallers bij. (Bijvoorbeeld Anno 2070 kost €25,- euro, nog beetje duur dus)
An a day keeps the doctor away.
Door een 'bug' zijn alle dailies 10 uur extra geldig. Alle dailes bijvoorbeeld portal zijn nog steeds geldig!
Alleen de populairste aanbiedingen, geloof ikVerwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 21:22:
komen de daily deals ook nog een keer op de laatste dag allemaal?
gr. Sander
Ik weet niet of het een bug is, het staat ook gewoon op de voorpagina, namelijk ("these deal will end soon")RevenNL schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 21:23:
Door een 'bug' zijn alle dailies 10 uur extra geldig. Alle dailes bijvoorbeeld portal zijn nog steeds geldig!
[ Voor 45% gewijzigd door anandus op 13-07-2012 21:24 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Niet echt een "bug" de dagsale loopt altijd van 19:00 dag 1 tot 01:00 dag 3 (zeg maar maandagavond 7 uur tot woensdagochtend 1 uur in de morgen). Dus je hebt 6 uur extra bedenktijd nadat de nieuwe daily ingaat.RevenNL schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 21:23:
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Dit is dan wel €25 euro voor Anno 2070 + alle DLC.HardCoreGamer schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 21:21:
Ik ben het gewoon glad vergeten gisteren!
Maar in ieder geval, daar is hij dan; De summer sale 2012.![]()
Helaas zitten er voor mij nog niet echte prijsknallers bij. (Bijvoorbeeld Anno 2070 kost €25,- euro, nog beetje duur dus)![]()
Verwijderd
Anno 2070 + Content die erin had moeten zitten? Wow!gm1999 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 21:33:
[...]
Dit is dan wel €25 euro voor Anno 2070 + alle DLC.
morgen maar is anno 1404 gold pack halen bij de bart smit voor 7 euro ;-)
Let wel op dat je dan Anno 2070 Collection moet kopen ipv Anno 2070.Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 21:39:
[...]
Anno 2070 + Content die erin had moeten zitten? Wow!
Guardian of light maar gekocht.. Is zo te zien goed spel... DLC niet gekocht... Zijn maar challenges.. Als dat zoals die van batman zijn vind ik er niks aan.. Ga ik dan ook geen geld in steken.. Ook al is het maar 79 cent
Verwijderd
Doen of niet doen?
Vond Guardian of Light eigenlijk niet zo goed zelf, beetje te arcade/rollercoaster-achtigDiamond4ever schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 21:53:
Guardian of light maar gekocht.. Is zo te zien goed spel... DLC niet gekocht... Zijn maar challenges.. Als dat zoals die van batman zijn vind ik er niks aan.. Ga ik dan ook geen geld in steken.. Ook al is het maar 79 cent
Nope, dit is de 'normale' versie. De complete editie kost momenteel 'maar' €30,- euro.gm1999 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 21:33:
[...]
Dit is dan wel €25 euro voor Anno 2070 + alle DLC.
(En eerlijk gezegd, ik haal voor dit bedrag nog liever Starcraft II + Anno 1404)
An a day keeps the doctor away.
Het is geen 15 euri waard nee... Maar voor 3,79 is het vast een goed spel haha... Als ik het ooit opstart... Zal niet de eerste keer zijn dat ik iets koop zonder het op te startenVerwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 21:55:
Doen of niet doen?
[...]
Vond Guardian of Light eigenlijk niet zo goed zelf, beetje te arcade/rollercoaster-achtig
Welke game is nu een echte aanrader om te kopen als je het gewoon af en toe wilt spelen? FPS / Strategie / Action game
Hij is aangepast, ik had hem voor €25.HardCoreGamer schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 21:56:
[...]
Nope, dit is de 'normale' versie. De complete editie kost momenteel 'maar' €30,- euro.
(En eerlijk gezegd, ik haal voor dit bedrag nog liever Starcraft II + Anno 1404)
Binding of ISaac met de DLC kan ik aanraden, gewoon een old school gamen en veel uurtjes en dan ga je nog niet alles hebbenXevoo schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 22:02:
Welke game is nu een echte aanrader om te kopen als je het gewoon af en toe wilt spelen? FPS / Strategie / Action game
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
tot nu toe:
Penumbra Collection
Trine 2 (1e had ik ook al tijdje terug voor cheap gekocht)
Max Payne 3
Straks maybe Darkness 2
edit* Max Payne 1 en 2 ook maar ff erbij voor een paar euries
Penumbra Collection
Trine 2 (1e had ik ook al tijdje terug voor cheap gekocht)
Max Payne 3
Straks maybe Darkness 2
edit* Max Payne 1 en 2 ook maar ff erbij voor een paar euries
[ Voor 19% gewijzigd door Kapoon op 13-07-2012 22:22 ]
Mm, bedankt voor de tip eerder over From Dust als Chrome App. Zo kon ik het mooi even uittesten. Het concept is leuk, maar de controls suck arse. Ik zie nog wel of ik het ga kopen, het is in ieder geval niet duur.
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Inderdaad, hier ook voor €25,- en hij is inderdaad nu 30 euro..
Rupsen, Rapsen.
Voor degene die zitten te hopen op rage korting A17.50
Deze is al tijden te koop voor 10 tot 15E bij de bart smit ED, en zo in steam te kwakken
Just saying
Deze is al tijden te koop voor 10 tot 15E bij de bart smit ED, en zo in steam te kwakken
Just saying
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Net een four-pack van Payday: The Heist gekocht samen met wat vrienden, wat een geniaal spel is dat man!
Must-buy!
Must-buy!
Half-Life (alle versies) is er bij gekomen, voor 9,24
http://store.steampowered.com/sub/715/
http://store.steampowered.com/sub/715/
[ Voor 28% gewijzigd door mellowpimp op 13-07-2012 23:07 . Reden: link ]
Ik heb net street fighter ae gekocht via paypal. Betaling is gelukt heb een bevestigings mail gehad maar nadat paypal me terug heeft gestuurd naar steam hangt deze daar op vast en kan steam dus mijn betaling niet veriefieren. Ik zit hier in griekenland op mijn iPad heel fijn allemaal en die aanbieding loopt zo af. Enig idee? Nog een keer kopen of wachten of heeft een mede tweaker een kopie over die ik morgen overkan kopen voor €7,50? (ben morgen weer in nederland).
Enig idee wat ee met het al betaalde geld gebeurd? Fijn steam..
Enig idee wat ee met het al betaalde geld gebeurd? Fijn steam..
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Ik heb vandaag al 2 keer gehad dat het erg lang duurde voor ik mijn spellen kreeg. Ik heb ook via paypal betaald. Van paypal kreeg ik meteen een bevestiging, maar van steam pas na 20 min ofzo en toen waren de spellen ook pas toegevoegd aan mijn library. Kan dus zijn dat het gewoon even duurt...
Zit ook te twijfelen dat even te kopen, geweldig voor op CampzoneCompizfox schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 22:58:
Net een four-pack van Payday: The Heist gekocht samen met wat vrienden, wat een geniaal spel is dat man!
Must-buy!
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Ik heb het uiteindelijk indertijd niet gekocht, na ook het testen van die demo. Het is natuurlijk wel een leuk concept maar de style enzo ligt me niet echt...Trinsec schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 22:12:
Mm, bedankt voor de tip eerder over From Dust als Chrome App. Zo kon ik het mooi even uittesten. Het concept is leuk, maar de controls suck arse. Ik zie nog wel of ik het ga kopen, het is in ieder geval niet duur.
Heb de game ook gekocht (mijn eerste van deze sale). Maar het grappige is dat ik weet dat ik er pas over een paar maand mee kan starten.Compizfox schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 22:58:
Must-buy!
Ik ben van het principe nu: éérst al mijn SP games uitspelen, en daarna pas starten met MP games. Heb nog genoeg SP games te doen, en er staan er nog wat op mijn To Buy list ook. Dus MP games zijn voor in de verre toekomst lol. (buiten Battlefield 3)
Maar als ik zo naar gameplay kijk, ziet het er zeer leuk uit!
Maar nadat ik geredirect ben van paypal terug naar steam kan steam mijn betaling niet valideren, er staat dan ook: "je betaling is bijna voltoid" "klik hier als er niets gebeurt"Xerion404 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 23:17:
Ik heb vandaag al 2 keer gehad dat het erg lang duurde voor ik mijn spellen kreeg. Ik heb ook via paypal betaald. Van paypal kreeg ik meteen een bevestiging, maar van steam pas na 20 min ofzo en toen waren de spellen ook pas toegevoegd aan mijn library. Kan dus zijn dat het gewoon even duurt...
Normaal gesproken moet deze dan ook door gaan en de betali bevestigen. Echter als ik op klik hier als er niets gebeurd klik zegt safari dat de link ongeldig is en gebeurt er dus niks. Ik heb ook niet de steam achiev,ent van een spel gekocht te hebben deze summersale en hij staat ook niet in mijn game lijst. Is het gewoonwachten of is het echt de mist in gegaan deze keer.l
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Klopt het dat alle steam sales (van de summersale) op de laatste dag weer terugkomen?
Let op:
De titel van dit topic is "Steam Summersale 2012", en dat is ook de enige titel. (Inhoudelijke) vragen over games of kwaliteit hiervan horen hier niet thuis. Niet om te pesten, maar om dit topic leesbaar te houden. Als je de hele dag in dit topic woont, valt het misschien niet op, maar als je 1x per dag kijkt, moet je berichten over de sale bijna zoeken.
En, excuus dat ik daar niet eerder een reactie op heb gegeven, handel is niet toegestaan, geen uitzondering. Dit geldt dus ook voor de 4-1 deals of het zoeken naar andere personen hiervoor.
Je mag DM gebruiken of zoekt andere kanalen.
De titel van dit topic is "Steam Summersale 2012", en dat is ook de enige titel. (Inhoudelijke) vragen over games of kwaliteit hiervan horen hier niet thuis. Niet om te pesten, maar om dit topic leesbaar te houden. Als je de hele dag in dit topic woont, valt het misschien niet op, maar als je 1x per dag kijkt, moet je berichten over de sale bijna zoeken.
En, excuus dat ik daar niet eerder een reactie op heb gegeven, handel is niet toegestaan, geen uitzondering. Dit geldt dus ook voor de 4-1 deals of het zoeken naar andere personen hiervoor.
Je mag DM gebruiken of zoekt andere kanalen.