Steam Summersale 2012

Pagina: 1 ... 32 33 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloontje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08 17:07

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

WernerL schreef op zondag 22 juli 2012 @ 22:20:
Mag dit topic ook gebruikt worden voor advies over games? :-)
Ik heb tot zover alleen maar actie en RPG games gekocht. Nu heb ik zin in een race-game. :D

De flashsale van need for speed helaas gemist. Hoewel ik die franchise toch wel een beetje beu ben. Ik zag dat er nog enkele race games op steam staan met wat korting. Iemand aanraders?

Gewoon eentje waarmee je flink wat snelheid kan maken. Niet dat achterlijke driften of racen gecombineerd met actie. Dat is lame. :P
Persoonlijk ben ik helemaal weg van Burnout Paradise. Maar die kan je op Origin goedkoper krijgen, en blijkbaar ook in budgetbakken in winkels heb ik hier iemand horen roepen.

Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickD
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 19:17
bloodlynx schreef op zondag 22 juli 2012 @ 22:18:
[...]

Er is gewoon een recap vandaag is de laatste dag dat er nieuwe sales zijn. Altijd nog 1x het beste wat komt als het goed is.
Morgen houdt de sale op, dus er zal geen recap dag komen. Wat mij betreft hoeft het ook niet, ziende dat de flash deals en community votes als recap genoeg zijn.

@Reamon: De witcher 2 is op het moment in de aanbieding als flash sale. Nog 6.5 uur te gaan om deze te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[...]

Er is gewoon een recap vandaag is de laatste dag dat er nieuwe sales zijn. Altijd nog 1x het beste wat komt als het goed is.
'altijd'? Er waren ook 'altijd' acties bij Steam sales dat je iets kon winnen ;)
Nee, ik vrees dat er geen recap komt. En dat dit het is.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:35
Cloontje schreef op zondag 22 juli 2012 @ 22:24:
[...]

Persoonlijk ben ik helemaal weg van Burnout Paradise. Maar die kan je op Origin goedkoper krijgen, en blijkbaar ook in budgetbakken in winkels heb ik hier iemand horen roepen.
De trailer maakt mij al blij. En hij is op steam maar 7.50 ! :D Fuck Origin of budgetbakken. Als hij leuk is heb ik dat bedrag er wel voor over. Thanks, ik ga weer geld uitgeven en racen.

[ Voor 10% gewijzigd door WernerL op 22-07-2012 22:32 ]

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 12:05

thorgal21

Forum Noob

Burnout Paradise is echt een top game, wat ik geweldig vond, snelste motor die er is, als je een goede headset hebt, opzetten, geluid aardig hard, en vol was onder een brug wegtrekken, heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickD schreef op zondag 22 juli 2012 @ 22:27:
[...]

Morgen houdt de sale op, dus er zal geen recap dag komen. Wat mij betreft hoeft het ook niet, ziende dat de flash deals en community votes als recap genoeg zijn.

@Reamon: De witcher 2 is op het moment in de aanbieding als flash sale. Nog 6.5 uur te gaan om deze te halen :)
Thanks, ik zit nog te twijfelen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
[...]

Waar baseer je dat op? Volgens steam is het t/m vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Laatst online: 26-01 03:52
RevenNL schreef op zondag 22 juli 2012 @ 22:36:
[...]

Waar baseer je dat op? Volgens steam is het t/m vandaag.
Ja kan goed zijn dat het door de flash sales niet is maar normaal gesproken was het altijd een dag na de dailys dat het beste nog een keer in de aanbieding kwam. Dus ging er eigenlijk van uit dat het deze keer weer is.
Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2012 @ 22:35:
[...]

Thanks, ik zit nog te twijfelen ;-)
Niet doen witcher 2 is een van de beste rpg's ooit. Het combat systeem is erg goed, heel de game is volwassen en hij ziet er prachtig uit. De spelwereld is misschien niet zo open als skyrim maar hij is zeker zo goed maar welk een stuk pittiger. Daarnaast kan je hem nog een keer uitspelen waarvan minsten 60% nieuwe content is omdat verschillende keuzes kan maken en die leveren andere content op.

[ Voor 42% gewijzigd door bloodlynx op 22-07-2012 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-09 09:27
Is dit nu de laatste aanbieding, of is morgen de laatste ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Burnout is erg gaaf, in het begin misschien wat moeilijk maar je krijgt het onder de knie. Lekker doorscheuren en telkens nieuwe auto's winnen. Totaal iets meer dan 70 stuks te verdienen (van elke auto is er een extra versie te winnen).

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickD
Rann schreef op zondag 22 juli 2012 @ 22:42:
Is dit nu de laatste aanbieding, of is morgen de laatste ?
Alle sales houden, voor zover wij weten, morgen (maandag 23-7-12) op om 19.00.

Dus... als je nog wat wil, moet je het snel doen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Laatst online: 05-09 09:27
Hoopte op nog een Warhammer:Space marine -75%, ik heb de game al, alleen de DLC is ook wel erg aantrekkelijk, alleen niet meer zo scherp geprijst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finniespin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-09 14:18
Heeft iemand al de "vote daily"? Ik weet nou niet wat er precies aan de hand is.
Sommige mensen hebben de daily vote al.

Ik heb de community choice (Mirrors, Just Cause, LA Noire)
al ge-vote voordat de nieuwe daily dails er waren.

Komen er nog meer community choices of moet ik nu in een hoekje sobberen voor het verspillen van mijn nachtelijke rust?

i9 13900k | NH-D15 | MSI RTX 5090 32G VENTUS 3X OC | MSI MPG Z790 | 32GB G.Skill F5-5600J2834F16GX2-RS5K | 1x Kingston KC3000 2TB | 1x M500 960GB | 2x 860 QVO 1TB | Sharkoon Rebel P20 1200W | Fractal Design Torrent | 2x ASUS PG279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickD
finniespin schreef op zondag 22 juli 2012 @ 22:47:
Heeft iemand al de "vote daily"? Ik weet nou niet wat er precies aan de hand is.
Sommige mensen hebben de daily vote al.

Ik heb de community choice (Mirrors, Just Cause, LA Noire)
al ge-vote voordat de nieuwe daily dails er waren.

Komen er nog meer community choices of moet ik nu in een hoekje sobberen voor het verspillen van mijn nachtelijke rust?
De theorie is dat er nog meerdere komen. Er zijn ook veel mensen die em nog niet hebben gehad, waaronder mijzelf. Ik gok dat er nog 2 komen, en dat de laatste dan ophoudt om 19.00.

Zie ook: http://forums.steampowere.../showthread.php?t=2830547

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finniespin
Theorie is geen feit. Dat is wat me een beetje bang maakt.

Ik ben erg bang dat ik al die votes (Ik heb als het goed is, elke dag alle drie de community choices ge-vote)
nu allemaal voor niks zijn.

Zou wel erg jammer zijn, hehe.
Naja, het is niet dat ik een TF2 hoedje mis :p

i9 13900k | NH-D15 | MSI RTX 5090 32G VENTUS 3X OC | MSI MPG Z790 | 32GB G.Skill F5-5600J2834F16GX2-RS5K | 1x Kingston KC3000 2TB | 1x M500 960GB | 2x 860 QVO 1TB | Sharkoon Rebel P20 1200W | Fractal Design Torrent | 2x ASUS PG279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
Wil ik burnout spelen krijg ik de melding ' failed to contact key server' ofzoiets.. Na wat google werk zijn er blijkbaar teveel exemplaren van gekocht waardoor steam geen keys meer heeft voor burnout. :'(

Kan ik nog niet racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finniespin
WernerL schreef op zondag 22 juli 2012 @ 22:53:
Wil ik burnout spelen krijg ik de melding ' failed to contact key server' ofzoiets.. Na wat google werk zijn er blijkbaar teveel exemplaren van gekocht waardoor steam geen keys meer heeft voor burnout. :'(

Kan ik nog niet racen.
Steam support al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
Ja, het enige wat ik erover kan vinden is dit: http://forums.steampowere.../showthread.php?t=2826279

Maar nergens kan ik vinden wanneer ik dan wel kan spelen. Had ik hem toch maar op origin gekocht. :P

[ Voor 11% gewijzigd door WernerL op 22-07-2012 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

W3ird_N3rd schreef op zondag 22 juli 2012 @ 20:14:
[...]

Overigens schaam ik me niet voor mijn gamegedrag want dit blijkt normaal te zijn: You're Never Going To See The Ending.
Dat maakt mij kennelijk 1 op de 5 die het einde wel zien of het spel moet zo slecht zijn. Het enige spel waar ik het einde niet van gezien heb is Prince of Persia (1992? versie) voorderest heb ik alles wat ik leuk vondt uitgespeelt in sommige gevallen zoals Dragon Age Origins/2 en Mass Effect 1/2/3 meerdere malen. Zo waren er wel meer titels. En ja als een verhaal ruk is dan wordt het steeds moeilijker om dat spel uit te spelen.

Warcraft 1/2/3+addons waren ook spectaculair als het om verhaal ging, C&C1/Covert ops - Generals waren ook zulke titels.

Het spel dat me waarschijnlijk eeuwig bij zal blijven is Freelancer deze heb ik een stuk of 7-8 keer uitgespeeld en 100erden uren in MP/Mods zitten, de community leeft nog steeds en zijn zelfs bezig met een 'total conversion' inclusief een verbeterde engine.

Voor mij moet het einde gewoon goed zijn, nooit gehad dat je een spel niet meer speelde omdat je niet wilde dat het op zou houden?

Maar ja weer ontopic,

Mijn 'schade' viel redelijk mee, via Steam.

Saints row the third + DLC (2 keer gekocht waarvan 1 weggegeven) 18,25 + 7,49
Need for Speel Hot Pursuit (Geweldig met Xbox 360 wireless controller) 4,99
Dungeon Siege 3 (al uitgespeeld nu 2de run bezig en probeer nu meer sidequests te vinden en ondanks de slechte reviews en minpuntjes een leuk spel) 4,99
Sanctum 3,75
Skyrim 24,35

En op Origin heb ik Battlefield 3 gekocht voor 25 euro.

In totaal zo'n 85 euro uitgegeven en ik ging er eigenlijk van uit dat ik niets uit zou geven. Sommige titels had ik al maar 50 euro is me gewoon te veel voor 1 spel nu heb ik voor 85 euro 6 spellen waarvan de meeste MP/Co-op behalve Skyrim welke toch goed is voor 50-60 uur speelplezier..

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 17:24

Grudgie

PSN: Grudgie7

Is Operation Flashpoint aanrader? Zag er in de filmpjes wel vet uit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:32

Compizfox

Bait for wenchmarks

Maandagavond om 19:00 zal de Steam Summer Sale afgelopen zijn. Er is dus geen recap day. Vandaag zijn dus de laatste daily's.

Ik heb naast Bioshock ook SPAZ maar aangeschaft. Ziet er toch wel erg vet uit imho.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
WernerL schreef op zondag 22 juli 2012 @ 22:53:

Kan ik nog niet racen.
Ik heb dit ook, kan geen verbinding maken met hoofdserver in het Nederlands dan. Balen, want ik heb de game al gisteren geleden gekocht (€2,99) en nog steeds kan ik er niks mee.

Wat ik verder heb gekocht: Portal 1/2, L4D 1/2, Stalker, GTA pack, Far Cry 2 en Burnout. Ik speel dus echt amper games, maar sommige games had ik vroeger zo vaak gespeeld dat ik het nu ook wel in mijn collectie wil hebben. Nog steeds aan het kijken of er goedkope acties zijn, wil gewoon gaan kopen om het kopen haha =D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

Grudgie schreef op zondag 22 juli 2012 @ 23:06:
Is Operation Flashpoint aanrader? Zag er in de filmpjes wel vet uit! :)
YouTube: Salebox - Steam Summer Sale - 22nd July 2012

Nee dus. :P

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen die hem nog niet gekocht heeft, Bastion is een juweeltje en voor die prijs (3,49) kan je hem zeker niet laten liggen eigenlijk.

Ben blij dat ik gisteren ArmA II heb kunnen oppikken met korting ^_^, voor de rest heb ik ook nog Darksiders, The Witcher en Magicka gekocht. Uren speelplezier voor een prikkie :D

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2012 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
Bastion is idd echt een aanrader.

Alan Wake is trouwens wel echt een frustrerende #*&^@@( game. :') Het verhaal zal vast wel goed zijn maar dat je eerst met je zaklamp op vijanden moet schijnen voordat je ze neer kunt schieten vind ik echt irritant. En de batterijen zijn echt binnen 3 seconden leeg. Ik blijf op q rammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

En ik heb mijn King of the Fort-badge ook binnen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Same hier :P Toch wel het hoogtepunt van mijn weekend!

Leuk dat Just Cause 2 gewonnen heeft, die wilde ik nog :)

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skadrow
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-12-2022
King of the Fort & Pillar of Community binnen, Alleen ben ik bang dat er dit jaar niks leuks gedaan word bij steam, en dat ik elke dag voor niks gestemd heb :9

gelukkig viel schade bij mij erg mee, ik had veel van de toppers al

uiteindelijk alleen dit gekocht:
-Hard reset (echt een topper) had niet verwacht dat je voor 2,50 zoveel plezier kon hebben, maarja er hebben mensen van painkiller the witcher series aan gewerkt. hard reset is nu nogsteeds voor 75% korting

-Sanctum, super leuk om coop te doen met vrienden
- Gta complete pack
- Saints row the third
- Nexuiz
- Burnout paradise
- Torchlight

ongeveer 30 euro uitgeven voor meer dan 100 uur game plezier :9

Toch maar arma2 niet gehaald, 40% korting was niet genoeg, vond het een beetje jammer dat ze geen 75% gedaan hadden, anders had ik het zeker gekocht. ik wacht wel op de DayZ standalone versie

[ Voor 12% gewijzigd door Skadrow op 23-07-2012 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 14:23

C0nscious

Mysteryman.

Idioot veel gezondigd deze sale, durf niet naar totaal te kijken (100,- sowieso 8)7). Teveel juweeltjes die ik nog onbenut had gelaten (of iets oudere games om lekker makkelijk nog 'n keer via steam te spelen). Hier kan ik wel 1.5-2 jr mee uit de voeten want zoveel tijd heb ik niet eens :X :o

7,48€ Command and Conquer: Tiberium Wars + Command and Conquer: Kane's Wrath
7,49€ Deus Ex: Human Revolution - Standard Edition
4,98€ Far Cry Complete
4,99€ Driver: San Francisco
3,74€ Sins of a Solar Empire: Trinity
4,98€ Need For Speed: Hot Pursuit
8,99€ L.A. Noire Complete Edition
4,99€ Just Cause 2
2,49€ Sanctum
2,49€ Limbo
13,59€ Assassin's Creed Revelations
9,51€ Batman Arkham City
10,49€ Crysis 2 Maximum Edition
2,49€ Assassin's Creed
2,24€ Sol Survivor
10,98€ Saints Row: The Third + Season Pass DLC Pack
1,47€ Orcs Must Die! - Artifacts of Power DLC + Lost Adventures DLC
3,74€ From Dust
2,70€ Sideway
3,24€ Trine 2
8,74€ Portal 2 - Two Pack

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 14:03

BLACKfm

o_O

Laatste dagen niet echt boeiende games in de bak... Voor ieder wat wils zullen we maar zeggen, maar titels als COD (op MW3 in het begin na en nu met de flash sale, toen overigens goedkoper) en Battlefield heb ik niet echt voorbij zien komen...

Allemaal van die "Als je ze nog niet hebt, kun je ze nu halen" games. Kan natuurlijk ook komen dat ik boeiende games die voorbij komen allang heb (op steam).

Als dit de laatste ronde is kan ik niet zeggen dat ik het een geweldig eind vind met een zooi magere titels, grote titels wellicht, maar zeer gedateerd of te veel indie gehalte.

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

Skadrow schreef op maandag 23 juli 2012 @ 01:18:
Toch maar arma2 niet gehaald, 40% korting was niet genoeg, vond het een beetje jammer dat ze geen 75% gedaan hadden, anders had ik het zeker gekocht. ik wacht wel op de DayZ standalone versie
DayZ is bovendien ook nog alpha/beta.

Ik denk trouwens, nu DayZ zo'n overweldigend succes is wat een game waar verder bijna niemand interesse in had de top 10 bestverkochte games in kan duwen er wel meer games gaan komen met die opbouw. Zou wel mooi zijn.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Net toch maar even gekeken hoeveel ik heb uitgegeven. Toch zo een €200,- :X

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:08
Dit is de 'schade' voor mij:

2,24€ Star Wars: KOTOR
3,39€ Batman Arkham City: Harley Quinn
9,99€ Bioshock Franchise Pack (Summer 2012)
8,99€ Alan Wake Bundle (Summer 2012)
4,74€ Payday: The Heist
2,49€ Half-Life 1: Source
2,49€ Terraria

Totaal net iets meer dan €34,- valt me nog mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apennatie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 27-07 20:02
Mijn schade:

Burnout Paradise: The Ultimate Box ( Waar ik nog steeds geen key van heb ) 7,49
Sniper: Ghost Warrior Gold Edition 4,99

Niks the klagen, jammer dat ze te weinig keys hebben gekocht voor burnout :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
BLACKfm schreef op maandag 23 juli 2012 @ 01:39:
Laatste dagen niet echt boeiende games in de bak... Voor ieder wat wils zullen we maar zeggen, maar titels als COD (op MW3 in het begin na en nu met de flash sale, toen overigens goedkoper) en Battlefield heb ik niet echt voorbij zien komen...

Allemaal van die "Als je ze nog niet hebt, kun je ze nu halen" games. Kan natuurlijk ook komen dat ik boeiende games die voorbij komen allang heb (op steam).

Als dit de laatste ronde is kan ik niet zeggen dat ik het een geweldig eind vind met een zooi magere titels, grote titels wellicht, maar zeer gedateerd of te veel indie gehalte.
Lol omdat battlefield niet meer op steam te krijgen is... EA heeft haar eigen Origin met alle battlefield games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 01:29

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Dit was de eerste Steam Sale voor mij en ik heb gelijk maar groot ingeslagen:

Amnesia: The Dark Descent
Assassin's Creed 2 Deluxe
Assassin's Creed Brotherhood
The Longest Journey
Botanicula
Machinarium
Max Payne 3
Portal 2
Samorost 2
Crysis
Crysis 2
Crysis Warhead
Crysis Wars
The Darkness 2
Far Cry 2
Hard Reset
Left 4 Dead
Left 4 Dead 2
Metro 2033
Mirror's Edge
RAGE
Serious Sam 3: BFE
Just Cause 2
Driver San Francisco
Need for Speed: Hot Pursuit
Bastion
Dead Space
Dead Space 2
Fable 3
The Witcher: Enhanced Edition
The Witcher 2: Enhanced Edition
Age of Empires 3
L.A. Noire
Portal 2

Totaal: 228,65

Tja een smak geld als ik het zo bekijk, maar gezien de lange lijst met top games ben ik zeer tevreden. Ik ben dus inderdaad "als je ze nog niet hebt dan maar halen" koper :)

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
Dit is mijn 4e sale alweer, maar het meeste had ik gelukkig al
2,49 Heroes of Might and Magic V: Tribes of the East
3,99 Trine Franchise
3,49 Bastion
12,84 F.E.A.R. Collection
2,24 Fable - The Lost Chapters
totaal: €25,05 aan schade. ik dacht dat het eigenlijk rond de 20 eur zou zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

€ 4,99 Bioshock
€ 2,24 Space Pirates and Zombies(SPAZ)
€14,99 Arma II: Combined Operations (ROW)
€ 2,49 Hitman: Blood Money
€10,98 Saints Row: The Third - Season Pass DLC Pack + Saints Row: The Third
€17,98 The Witcher: Enhanced Edition (ROW) + The Witcher 2
€ 1,60 Renegade Ops Reinforcement Pack + Renegade Ops Coldstrike Campaign
€ 4,99 Warhammer 40,000: Space Marine
€ 6,99 Alan Wake
€13,59 Assassin's Creed Revelations
€14,24 Payday: The Heist - Four Pack
€ 4,74 Tribes: Ascend - Steam Starter Pack
€ 0,74 Binding of Isaac Wrath of the Lamb
€ 3,74 From Dust
€ 4,99 Darksiders
€ 5,59 Legend of Grimrock
€ 3,47 The Final Hours of Portal 2 + Mafia II DLC - Jimmys Vendetta + SpaceChem: 63 Corvi mission

Zoals je ziet heb ik af en toe de afzondelijke prijzen niet meer kunnen achterhalen.

In totaal €111,23 als je de copies uit mijn Payday fourpack die ik heb verpatst niet meetelt :o

[ Voor 11% gewijzigd door Compizfox op 23-07-2012 02:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:29
Als we toch lijstjes gaan noemen ...

Mijn schade is voor het eerst sinds ik de sale ken 0,00 en eerlijk gezegd ben ik daar best trots op ;)

Bij mij hielp het om te kijken wat ik nu eigenlijk gespeeld had van al die aanbiedingen en dat bleek bijzonder weinig te zijn. Het mag dan wel goedkoop zijn, maar blijkbaar zit ik tegnwoordig liever op de bank met een controller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:49
WernerL schreef op zondag 22 juli 2012 @ 22:20:
Mag dit topic ook gebruikt worden voor advies over games? :-)
Ik heb tot zover alleen maar actie en RPG games gekocht. Nu heb ik zin in een race-game. :D

De flashsale van need for speed helaas gemist. Hoewel ik die franchise toch wel een beetje beu ben. Ik zag dat er nog enkele race games op steam staan met wat korting. Iemand aanraders?

Gewoon eentje waarmee je flink wat snelheid kan maken. Niet dat achterlijke driften of racen gecombineerd met actie. Dat is lame. :P
flatout!

de eerste 3 (flatout 3 is de laatste van de 4, don't ask :p) zijn echt magnifiek goed. Het is allemaal wel zo goed als hetzelfde, er is dus niet veel aan de formule gewijzigd.

Gewoon racen en zorgen dat je de andere van de baan knalt om zo de eerste plaats te halen!

edit

M'n schade van deze sale: zo'n 45 euro (15 games, ze staan hier al ergens in het topic).

M'n schade voor de volgende sale :+ zal ook wel zoiets zijn, ik heb m'n verlanglijstje al klaar staan! Ik wou deze sale niet meer uitgeven. Plus zo blijft het allemaal een beetje gespreid.

[ Voor 16% gewijzigd door Tarkin op 23-07-2012 06:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Compizfox schreef op maandag 23 juli 2012 @ 01:14:
En ik heb mijn King of the Fort-badge ook binnen! :D
Same here, moest nog een keertje stemmen, blijkbaar :)

Gestemd op FNV omdat dat gewoon een topspel is :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

BLACKfm schreef op maandag 23 juli 2012 @ 01:39:

CoD Black Ops is afgelopen dinsdag langsgekomen als Daily Deal. Mijn lijstje is niet verder uitgebreid, dus dit is het gebleven:

[list]
• Call of Duty : Black ops € 29,99
• Call of Duty : War Chest € 22,49
• Call of Duty : World at War € 18,74
• Crysis Collection € 13,74
• Metro 2033 € 2,49

De afgelopen dagen al lekker aan het gamen geweest met Metro 2033.

[ Voor 18% gewijzigd door MegaTronics op 23-07-2012 07:45 ]

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 21:23

TheAnthonyNL

PC Gamer

peakaboo schreef op maandag 23 juli 2012 @ 01:58:
[...]

Lol omdat battlefield niet meer op steam te krijgen is... EA heeft haar eigen Origin met alle battlefield games.
Klopt maar Battlefield 2 Complete is nog op steam :3. Wil ik echt in de aanbieding zien OOIT.

BTW: got my fort badge yay :D.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Laatst online: 12-08 23:21
GAMEKINGZ schreef op maandag 23 juli 2012 @ 07:46:
[...]

Klopt maar Battlefield 2 Complete is nog op steam :3. Wil ik echt in de aanbieding zien OOIT.

BTW: got my fort badge yay :D.
Daar geeft EA geen toestemming voor nu ze origin hebben.

Edit: Misschien ook handig om te weten. De dailies van vandaag lopen niet nog 10 uur extra door zoals de afgelopen dagen. Om 19:00 is het echt afgelopen.

[ Voor 20% gewijzigd door BinaryRun op 23-07-2012 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Laatst online: 19:40
Had het eigenlijk erger verwacht,

Arma II: Combined Operations (ROW)
Torchlight
Far Cry Complete
Tom Clancy's Splinter Cell Conviction - Deluxe Edition
Bioshock Franchise Pack (Summer 2012)
Unreal Deal
Plants vs. Zombies
Commandos Pack
Binding of Isaac Bundle (Summer 2012)
Trine Bundle (Summer 2012)
Rayman Origins
Portal 2

Totaal = 81 euro en misschien dat er vandaag nog wat leuks voorbij komt.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:12

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Hmm uiteindelijk toch meer dingen dan ik me vantevoren had voorgenomen :P

Alan Wake Bundle (Summer 2012)
Broken Sword - Trilogy pack
Commandos Pack
Galactic Civilizations II
Half-Life Complete
Hard Reset: Extended edition
L.A. Noire
Limbo
Max Payne Bundle (Max Payne 1+2)
Orcs Must Die + Artifacts of Power and Lost Adventures
Plants vs. Zombies GoTY
Quantum Conundrum Season Pass
Starwars Battlefront II
Star Wars: KOTOR
Torchlight
Totaal ongeveer 100 euro :)

Damn you Steam !

Gezien de tijd dat de Flash Deals nog lopen (allemaal ~10 uur) zijn dit de laatste flashdeals dus hier blijft t bij :) (tenzij er nog een community deal komt die ik niet kan laten lopen)

[ Voor 16% gewijzigd door Tomba op 23-07-2012 09:08 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Ik heb de Vote Every Day nog niet binnen terwijl ik toch 100% zeker elke dag 1 of 2 keer heb gestemd. :S Gisteren nog na 19.00 gestemd dus van de laatste dag heb ik ook ... /sadface. :P

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iryl
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-09-2019
Mezelf goed weten in te houden ;)
Lijstje:

Super Meat Boy €3,50
The Witcher: Enhanced Edition €2,00
Civilization V €7,50
Deus Ex: Human Revolution €7,50
Deus Ex Human Revolution: The Missing Link DLC €2,50

Totaal: €23

Heb je nog wat aan die badge (King of the Fort), of staat het gewoon leuk op je profile?

Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Lijstje:

GTA San Andreas
Dungeon Defenders
Driver San Francisco
S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernoby
Hitman: Blood Money

En nog een paar die ik vergeet

[ Voor 8% gewijzigd door Loev op 23-07-2012 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickD
Geen nieuwe community vote; Fallout Las Vegas zal de laatste zijn. Dus voor diegenen die de 'vote every day' subbadge nog niet hebben, is er geen nieuwe mogelijkheid meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Fallout New Vegas
Just Cause 2 DLC - Bull's Eye Assault Rifle
Just Cause 2
Burnout Paradise: The Ultimate Box
Just Cause 2 DLC - Rico's Signature Gun
Crysis 2 Maximum Edition
Fable The Lost Chapters
Deus Ex: Human Revolution - Standard Edition
FarCry 2
Deus Ex Human Revolution: The Missing Link DLC
Sins Trinity
S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat
STALKER: Shadow of Chernobyl
Thief: Deadly Shadows
Grand Theft Auto: San Andreas (EU)
Mirror's Edge
Red Faction Guerrilla
Prince of Persia: The Warrior Within
Fallout 3 - Game of the Year
The Walking Dead
L.A. Noire Complete Edition
Batman Arkham City
Civ V GOTY
Civ V Korea/Wonders DLC Combo
Two Worlds II
Max Payne Bundle (EU)
Tropico 4 Bundle
Alan Wake Bundle (Summer 2012)
The Binding Of Isaac
Lara Croft GOL
Beyond Good and Evil
Payday: The Heist
Ghost Recon Advanced Warfighter 2
Hitman: Blood Money
Tom Clancy's Splinter Cell Conviction

Ik heb maar niet naar de totale prijs gekeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:12

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

NickD schreef op maandag 23 juli 2012 @ 09:17:
Geen nieuwe community vote; Fallout Las Vegas zal de laatste zijn. Dus voor diegenen die de 'vote every day' subbadge nog niet hebben, is er geen nieuwe mogelijkheid meer...
Gezien de eindtijd heb je inderdaad gelijk. Jammer, werkt best verslavend dat F5en maar goed beter voor de portemonnee :)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Heb voor mezelf gelukkig de schade beperkt weten te houden:

Fallout3 GotY
Fallout New Vegas Ultimate
GTA complete pack
Bioshock 2
Left4Dead2
Borderlands GotY

Voor de volgende sale alvast een verlanglijstje klaar:P:
Sanctum
Hard Reset
Borderlands 2
Day-Z
Just Cause 2
Nexiuz
Portal 2 &Half-life Complete (hoop stiekem dat hij genoeg geld heeft voor Valve Complete)
Deus Ex GotY(of hoe het ook heet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Wat raar is gezien ik elke dag mijn stem uitgebracht heb en geen badge heb. Ik heb de ronde van Fallout die nu in de verkoop staat niet gestemd (was 's nachts voor mij) maar die daarvoor wel en toch geen badge ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:00

Sorbo

Uw hulp in huis!

Aaaaaah shit! Dit was de enige dag die ik nog miste :(

Verder valt de schade deze keer mee:
Arma II CO
SPAZ
GTA Complete
Might and Magic: Clash of Heroes
Trine 2
Totaal 49,19, toch 49,19 meer dan ik gehoopt had, maar een mooi lijstje spellen voor terug. In totaal 13 spellen, omgerekend naar prijs per game toch maar 3,78 per game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Dreanor schreef op maandag 23 juli 2012 @ 09:23:
[...]

Wat raar is gezien ik elke dag mijn stem uitgebracht heb en geen badge heb. Ik heb de ronde van Fallout die nu in de verkoop staat niet gestemd (was 's nachts voor mij) maar die daarvoor wel en toch geen badge ...
Ik kreeg em pas toen ik afgelopen nacht stemde en ik had ook elke dag gestemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 07:17

kronolith

[EDIT]

The walking dead
Alan Wake
L.A Noire
Portal 2

Schade valt wel mee dus :)

[ Voor 7% gewijzigd door kronolith op 23-07-2012 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 16:02

Melkaz

Melkazar

Bij deze mijn lijst:

Deus Ex: Human Revolution - Standard Edition
Deus Ex Human Revolution: The Missing Link DLC
Driver: San Francisco
Dead Island (RoW)
The Witcher 2
Amnesia: The Dark Descent
The Binding Of Isaac
Just Cause 2
Metro 2033 All Languages
Mirror's Edge
Dear Esther
Cave Story+
Total War: Shogun 2
Dead Space 2
Trine 2
L.A. Noire
Saints Row: The Third

Leuk detail, de afgelopen twee weken geen beschikking gehad tot mijn game pc dus een aardige backlog nu ;)
Maar ach, zoveel games voor de prijs van twee retail spellen die net uit zijn is natuurlijk prima!

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickD
Avioto schreef op maandag 23 juli 2012 @ 09:33:
[...]

Ik kreeg em pas toen ik afgelopen nacht stemde en ik had ook elke dag gestemd.
[...]

Het heeft volgens mij te maken met wanneer je stemde op diegene voor F:NV. Als je voor 19.00 hebt gestemd, zoals ik zelf ook al had gedaan, dan telt de stem niet als voor de laatste dag. Heb je na 19.00 gestemd, dan telt deze wel voor de laatste dag.

Dat zou wel verklaren waarom sommigen de badge gister al wel hadden, en anderen weer niet. Ik vind het wel een beetje flauw, want veel mensen hebben nu deze sub-badge gemist... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

NickD schreef op maandag 23 juli 2012 @ 09:44:
[...]

[...]

Het heeft volgens mij te maken met wanneer je stemde op diegene voor F:NV. Als je voor 19.00 hebt gestemd, zoals ik zelf ook al had gedaan, dan telt de stem niet als voor de laatste dag. Heb je na 19.00 gestemd, dan telt deze wel voor de laatste dag.

Dat zou wel verklaren waarom sommigen de badge gister al wel hadden, en anderen weer niet. Ik vind het wel een beetje flauw, want veel mensen hebben nu deze sub-badge gemist... :(
Ja, wat ik een beetje op de steam forums gelezen heb is dat je enkel deze "Vote Every Day" achievement krijgt als je de laatste vote (huidige Fallout New Vegas) mee gedaan hebt.

Wat erg flauw is gezien elke dag 3 mogelijkheden waren behalve de laatste.

Ik heb namelijk na 19.00 uur nog mee gedaan aan de vorige stemronde. Deze van New Vegas valt altijd precies in mijn huidige slaap ritme en heb ik elke dag gemist. Echter de andere twee vote mogelijkheden heb ik allemaal gehad.

Echt balen dat je gewoon genaaid wordt op deze manier eigenlijk. Ja, achievs zijn zeer belangrijk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mellowpimp
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ik heb op de laatste niet gestemd en toch mn badge gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
Ik heb gelukkig wel mijn bagde binnen! Ben ik niet voor niets elke dag na 1 uur naar bed gegaan haha.

Mijn schade:
Trine 2
Sim city 4
Toy soldiers
Left for dead 4 2
Red orchestra 2
Max payne 1
Max payne 2

Erg lopen twijfelen over Arma2: combined operations. Instant buy lag op 50% maarja. voor die 15 euro ben ik toch wel erg benieuwd naar wat DayZ nu precies inhoudt. Daarnaast zag ik ook wel wat leuke WW2 mods voorbij komen. Was eigenlijk de duurste kostenpost

Totale schade 32,50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 13:50

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Schade 330 euro. En misschien komt er nog wat bij. :P

Aan de andere kant... GAMES! GAMES! OVERAL GAMES!

De volgende sale zal ik duidelijk minder hoeven te kopen. ;)

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 21:23

TheAnthonyNL

PC Gamer

Even tussendoor voor de mensen die GTA complete pack hebben gekocht om o.a. gta san andreas online te kunnen spelen met sa:mp check dan dit topic : http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1336083

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
Trinsec schreef op maandag 23 juli 2012 @ 10:28:
Schade 330 euro. En misschien komt er nog wat bij. :P

Aan de andere kant... GAMES! GAMES! OVERAL GAMES!

De volgende sale zal ik duidelijk minder hoeven te kopen. ;)
die lijst wil ik wel zien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Alleen Botanicula gekocht, vrij waardeloze sale dit keer.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
GAMEKINGZ schreef op maandag 23 juli 2012 @ 10:32:
Even tussendoor voor de mensen die GTA complete pack hebben gekocht om o.a. gta san andreas online te kunnen spelen met sa:mp check dan dit topic : http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1336083
Spelen mensen dat nog wel?
Phyxion schreef op maandag 23 juli 2012 @ 10:37:
Alleen Botanicula gekocht, vrij waardeloze sale dit keer.
Waardeloos? o.0 Wat wil je nog meer dan? Gratis games? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:03
[...]

Wat een naaiers daar ): Het is niet erg, maar wel ontzettend flauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

anandus schreef op maandag 23 juli 2012 @ 07:18:
[...]
Same here, moest nog een keertje stemmen, blijkbaar :)

Gestemd op FNV omdat dat gewoon een topspel is :P
Ik zie dat ie heeft gewonnen. Ik wil hem nog hebben, maar ik ga hem niet kopen, dat komt de volgende sale wel weer :P
eL_Jay schreef op maandag 23 juli 2012 @ 09:22:
Voor de volgende sale alvast een verlanglijstje klaar:P:

Hard Reset
Je weet dat Hard Reset vandaag nog in de aanbieding met -75% off is?

Ik vind hem er zelf ook wel grappig uitzien, maar ook deze ga ik de volgende sale wel weer kopen denk ik. Sales genoeg, en te weinig tijd om te gamen. Ik vermaak me ondertussen wel met de backlog die ik al heb.
[...]

Heb je vandaag wel na 19:00 gestemd dan? Want Steam telt de dagen vanaf 19:00. Volgens mij was die ronde met Fallout erin ook de eerste na 19:00 dus dat zou best wel kunnen kloppen.

Ik heb trouwens gemiddeld €5,06 per game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 14:23

C0nscious

Mysteryman.

Beakzz schreef op maandag 23 juli 2012 @ 03:00:Het mag dan wel goedkoop zijn, maar blijkbaar zit ik tegnwoordig liever op de bank met een controller :)
Om deze reden heb ik dan ook een draadloze Xbox controller met receiver aangeschaft a 40 euro, minstens 70% van de door mij aangeschafte spellen kan ik er direct mee spelen zonder gedoe op 50" plasma. Misschien komt er dan nog 's een 2e a 30 euro (jammer dat ik mijn 3 PS3 controllers niet draadloos kan aansluiten op pc). Bij RTS'en begin ik er uiteraard niet aan, maar bij bijvoorbeeld Assassin's Creed, L.A. Noire of Trine is het ideaal.

[ Voor 24% gewijzigd door C0nscious op 23-07-2012 11:38 ]

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MirageH1992
  • Laatst online: 11-09 12:43
Half-Life Complete

Wanneer heb ik deze moeten missen ="( ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Avioto schreef op maandag 23 juli 2012 @ 10:49:
[...]

[...]

Waardeloos? o.0 Wat wil je nog meer dan? Gratis games? :P
Eens games in de aanbieding die al niet 300x voorbij zijn gekomen, een leuke giveaway actie zoals de laatste sale, iets nuttigs in ieder geval om te doen, niet zoals dit nutteloze stemmen.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-08 21:19

Tyoi

Beddytear

Beseft je dat vrijwel alle games die in de store staan in de aanbieding zijn...? Niet alleen degene op de frontpage van de store. Degene waar je op stemt gaan alleen voor nóg meer korting weg.

1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:27

Sagat

Is pappa x2!

Had het al eerder gezegd, maar als je in deze sale niets kan vinden, heb je of teveel games of een beperkte smaak. Idd letterlijk de hele store heeft wel korting.
Ben het overigens wel eens dat veel games vaste klanten zijn met de dailies, en flash games idem. Het zou leuker zijn als daar meer variatie was.

Twijfel zelf nog over 2k pack double fine bundle.....heb psychonauts op xbox1 (yarr) en stacking zag er leuk uit in filmpjes.......maar denk dat ik lekker ga back loggen :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Laatst online: 11-09 15:52

Fixer

FP ProMod
Avioto schreef op maandag 23 juli 2012 @ 10:49:
[...]

Wellicht meer dan je in eerste instantie zou denken. Op moment van posten zijn er 30k+ ingame en meer dan 4300 servers in de lucht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

MirageH1992 schreef op maandag 23 juli 2012 @ 11:53:
Half-Life Complete

Wanneer heb ik deze moeten missen ="( ?
Was ergens in het begin van de sale een flash deal geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

MIjn aanwinsten/schade deze sale:

Sim City 4
Commandos pack
Max Payne 3
Crysis 2 pack
Choplifter HD
Total War: Shogun 2 pack
DCS: Black Shark
DCS: A10C Warthog
STALKER Pack
Unreal pack

Totale kosten: 70 Euro

Zelfs meer games dan ik mezelf kan herinneren. Black shark en stalker kan ik mezelf bijv. niet meer herinneren haha. Toen ging ook nog mijn videokaart deze week kapot, dus ben weer even uitgewinkeld.

Kan nu wel mooi alles games even testen met mijn 7850 beeldkanon :*)
Crysis 2 ging iig op 1080P en alles op het hoogste niveau mbt details enz. :*) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Eerste keer dat ik actief heb mee gedaan met een Steam Sale. Anyway ik heb niet zoveel besteed, maar ik mag mijn lijstje wel uitbreiden met:
- Trine 2 - 3,24
- Portal Pack - 6,24
- Mass Effect 1 - 7,49
- Mass Effect 2 - 9,99
- Borderlands GOTY - 7,50
- Magicka (4 friends pack) - 2,00
= 36.46

Best netjes :P

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

crap, te laat voor de laatste community choice en het lijkt er op dat ik de twee daarvoor gemist heb, daar gaat mijn badge ;(

[ Voor 9% gewijzigd door Pheace op 23-07-2012 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Wat zit iedereen hier toch te huilen over die badge, als die nog wat zou opleveren zou ik het snappen.
Zoals ik het begrijp is het echter enkel voor je E-penis (en heeft er hier iemand last van penisneid?? kijk dan aflevering TMI van southpark ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Eén van de grootste beroepsafwijkingen van veel gamers is dat ze 'completionists' zijn. Geef ze een doel en ze proberen het te halen. Daarom verzamelen ze al die auto's in GTA, ontwijken 100 lightning strikes in FF10, af verzamelen de honderden flags in Assassin's Creed.
Daarom zijn achievements zo populair. Dit heeft helemaal niets met het fenomeen e-penis te maken. Het halen van een achievement is belangrijker dan een eventueel reward die eraan vast zit.

(ja, ik ben er zelf eentje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
daarom dat gemiddeld gezien mar 20% van de gamers het einde van een spel haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
SeamusXanthus schreef op maandag 23 juli 2012 @ 13:27:
Eén van de grootste beroepsafwijkingen van veel gamers is dat ze 'completionists' zijn. Geef ze een doel en ze proberen het te halen. Daarom verzamelen ze al die auto's in GTA, ontwijken 100 lightning strikes in FF10, af verzamelen de honderden flags in Assassin's Creed.
Daarom zijn achievements zo populair. Dit heeft helemaal niets met het fenomeen e-penis te maken. Het halen van een achievement is belangrijker dan een eventueel reward die eraan vast zit.

Ik heb zelfs een Facebook account aangemaakt voor de Community Pilar badge :X
* frickY is er ook zo één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 13:50

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Hehehe, en als ik een spel al op GOG.com bezit, en die op Steam is ook redelijk goedkoop /en/ heeft achievements, wil ik gerust dat spel nog een keer kopen op Steam. :P

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Laatst online: 19:40

Heel erg herkenbaar :P en daar spelen de meeste developers mooi op in tegenwoordig.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Mijn schade valt al bij al nog mee:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2648/STEAM%20SUMMER%20SALE/bought.JPG
Thanks Bloodlynx voor TW1 ;)

Er staat wel nog wat op mijn Wish List maar eerst ga ik wat zaken uitspelen vooraleer ik nog iets koop.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2648/STEAM%20SUMMER%20SALE/wishlistNew.JPG

Mijn To Play list :)
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2648/STEAM%20SUMMER%20SALE/toPlay.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy669
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 17:30
Komt er nog een recap of was het dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Laatst online: 12-09 17:24

Grudgie

PSN: Grudgie7

Wat ik tot nu toe heb gekocht

Anno 2070 DLC's
Assassin's Creed
Assassin's Creed 2
Assassin's Creed Brotherhood
Assassin's Creed Revelations
Batman: Arkham Asylum GOTY Edition
Batman: Arkham City
BioShock
BioShock 2
F.E.A.R.
F.E.A.R. 2
F.E.A.R. 3
F.E.A.R. Extraction Point
F.E.A.R. Perseus Mandate
Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Limbo
Crysis Maximum Edition Bundle
RAGE
Batman 1 and 2 and Gotham City Impostors Bundle
(- Batman: Arkham Asylum GOTY Edition
- Batman: Arkham City
- Gotham City Impostors Bundle)
Portal 2
L.A. Noire Complete Edition
Saints Row: The Third
Saints Row: The Third - Season Pass DLC Pack
Driver: San Francisco - Deluxe Edition

Vanmorgen toch maar onderstaande games gekocht (Fallout 3 is een van de beste games ooit disk versie hier ook liggen zonder DLC). :)

Fallout 3 - Game of the Year
Fallout New Vegas Ultimate
Bioshock 2

"Schade" niet beperkt gebleven, maar wel een hele boel leuke games voor een mooi prijsje ;)
The Witcher 2 toch maar niet voor 15,99 gedaan, is weer wat voor de volgende sale!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2012 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro

Hoewel ik Steam Achievements zeer leuk vind, ga ik bewust niet "werken" voor een achievement. :) Ook bekijk ik nooit op voorhand wat je voor een achievements zou moeten doen: langs de ene kant is dit soms spoilery, en aan de andere kant vind ik dit eerder cheaten.

Het liefst van al wens ik dat alle achievements gewoon niet te achterhalen zijn van op voorhand en daardoor is de verrassing nog zo groot als je er een haalt. :)

Waar ik me wel op betrapt: als ik een achievement behaal, check ik graag hoeveel procent van het totaal aantal gamers die behaald heeft. Het geeft me dan voldoening als een achievement bijvoorbeeld maar door 15% vd mensen behaald is. :P

Bijvoorbeeld in LA Noire een paar speciale die ik heb:
Keep the needle above 80mph for more than ten seconds while driving. 15.6%
Shoot and kill a total of 100 bad guys. 12.6%
Drive more than 194.7 miles. 3.7%

of Deus Ex:
Old School Gamer: You found all the hidden story items in Megan's Office. Point-and-Click much? 8.1%

Het zijn net die bizarre achievements met lage percentages waar ik fun aan beleef als die ineens op mijn scherm springen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Asgaro schreef op maandag 23 juli 2012 @ 14:07:
Mijn schade valt al bij al nog mee:
[afbeelding]
Thanks Bloodlynx voor TW1 ;)

Er staat wel nog wat op mijn Wish List maar eerst ga ik wat zaken uitspelen vooraleer ik nog iets koop.
[afbeelding]

Mijn To Play list :)
[afbeelding]
Jij gaat nooit meer BF3 spelen he? :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
DanielWW2 schreef op maandag 23 juli 2012 @ 14:26:
[...]

Jij gaat nooit meer BF3 spelen he? :+
Bijna een maand al geen BF3. Ben al serieus afgekickt van de toch wel meest verslavende shooter van de laatste jaren >:)
In september ga ik wel terug BF3 beginnen als de nieuwe DLC maps er zijn. Watch your back then ;) edit: of zou het eerder omgekeerd zijn... :X

Let's vote :+
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2648/STEAM%20SUMMER%20SALE/gamefaqspoll.JPG
http://www.gamefaqs.com/

[ Voor 19% gewijzigd door Asgaro op 23-07-2012 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Laatst online: 12-09 10:20

Ryceck

Constants and Variables

Pffttt steamsales zijn erg slecht voor het budget :D

Schade deze sale:
- Assassin's Creed pack (AC, AC2, AC Brotherhood, AC Revelations) voor 28 euro
- Dungeon Siege Pack (DS1, DS2 en DS3) voor 7,50 euro
- Fallout 3 GOTY voor 5 euro
- Fallout New Vegas Ultimate voor 10 euro
- Civilization 5 GOTY voor 10 euro
- Trine 2 voor 3,75

Totale schade ongeveer 65 euro. Maar man man man wat een games en gametijd krijg ik daar voor terug. De AC-games alleen al ben ik weer een paar maanden mee zoet. Dan de Fallout games nog om me bezig te houden en tegen die tijd is het weer de Halloween-sale :D
O+ Steamsales O+

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deraco96
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 30-04 22:30

deraco96

Altijd.

Ikke heb ook maar weer eens wat gekocht. 't Is misschien een goed idee om mijn die-hard piraterij achter me te laten, multiplayer is ook leuk ;)

Skyrim 25
Metro 2033 2,50
Fallout New Vegas compleet 10,00
ArmA II: CO 15,00

Wacht dat is al meer dan 50 euro, verkeerd gevote (gamefaqs) ook nog... :X

01101000 01100001 01100100 00100000 01101010 01100101 00100000 01101110 01101001 01101011 01110011 00100000 01100010 01100101 01110100 01100101 01110010 01110011 00100000 01110100 01100101 00100000 01100100 01101111 01100101 01101110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryceck schreef op maandag 23 juli 2012 @ 14:49:
Pffttt steamsales zijn erg slecht voor het budget :D

Schade deze sale:
- Assassin's Creed pack (AC, AC2, AC Brotherhood, AC Revelations) voor 28 euro
- Dungeon Siege Pack (DS1, DS2 en DS3) voor 7,50 euro
- Fallout 3 GOTY voor 5 euro
- Fallout New Vegas Ultimate voor 10 euro
- Civilization 5 GOTY voor 10 euro
- Trine 2 voor 3,75

Totale schade ongeveer 65 euro. Maar man man man wat een games en gametijd krijg ik daar voor terug. De AC-games alleen al ben ik weer een paar maanden mee zoet. Dan de Fallout games nog om me bezig te houden en tegen die tijd is het weer de Halloween-sale :D
O+ Steamsales O+
Die AC games zijn zeker aan te raden, spelen allemaal lekker weg, veel game plezier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asgaro schreef op maandag 23 juli 2012 @ 14:28:
[...]

Bijna een maand al geen BF3. Ben al serieus afgekickt van de toch wel meest verslavende shooter van de laatste jaren >:)
In september ga ik wel terug BF3 beginnen als de nieuwe DLC maps er zijn. Watch your back then ;) edit: of zou het eerder omgekeerd zijn... :X

Let's vote :+
[afbeelding]
http://www.gamefaqs.com/
Over 100 dollars/pounds/euros, I couldn't help myself :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Nu wachten tot de volgende kerst/nieuwjaars sale.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Wow, die paar euro voor Portal 2 waren misschien tot nu toe zelfs beter besteed dan aan veel andere "AAA" titels waar ik na afloop spijt van had.

Het begin was wat ik verwachtte, maar daarna kwam het spel echt op gang! Geniale plottwist!

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokmeister
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 13:24
Mijn schade:

Bioshock
Bioshock 2
Batman Arkham Asylum
Fallout New Vegas + DLC
Borderlands
Left 4 Dead 2
FEAR. + DLC
FEAR 2
Half Life + DLC
Half Life 2 + DLC
Mirror's Edge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Bioschok? :P

Pagina: 1 ... 32 33 Laatste

Let op:
De titel van dit topic is "Steam Summersale 2012", en dat is ook de enige titel. (Inhoudelijke) vragen over games of kwaliteit hiervan horen hier niet thuis. Niet om te pesten, maar om dit topic leesbaar te houden. Als je de hele dag in dit topic woont, valt het misschien niet op, maar als je 1x per dag kijkt, moet je berichten over de sale bijna zoeken.

En, excuus dat ik daar niet eerder een reactie op heb gegeven, handel is niet toegestaan, geen uitzondering. Dit geldt dus ook voor de 4-1 deals of het zoeken naar andere personen hiervoor.

Je mag DM gebruiken of zoekt andere kanalen.