Steam Summersale 2012

Pagina: 1 ... 31 ... 33 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Bad Brains schreef op zondag 22 juli 2012 @ 00:08:
[...]
edit: hmm is niet meer free of ben ik nou zo dom en jij zo slim?
offtopic:
Klik, linkjes naar de downloadservers van EA :)

[ Voor 7% gewijzigd door anandus op 22-07-2012 00:13 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:29
anandus schreef op zondag 22 juli 2012 @ 00:12:
[...]
offtopic:
Klik, linkjes naar de downloadservers van EA :)
ot: Donkeysmell, lekker 13MB/s ook ;)

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Ze zetten Fable 3 wel heel leuk op de homepage, maar het origineel, Fable The Lost Chapters, is ook in de aanbieding voor 2,24(!). Is 10 keer beter dan deel 3 imo en geen gezeur met gwfl :) Echt een aanrader.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Afbeeldingslocatie: http://i3.lulzimg.com/8d85ceeb33.jpg

Haha ^, de prijs van alle games bij elkaar is nog €0,03 cent goedkoper dan dit gehele pakket. :P
En dat terwijl Command & Conquer 4 één van de slechtste, zo niet de slechtste is uit de gehele reeks.
Generals FTW!

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Helaas vandaag niets gezien dat ik nog zou willen hebben. Het mooie is dat een aantal van mijn vrienden zaten te klagen dat er niets te halen viel, niet gek als ze 178 tot 241 games al hebben... Waar ze net iets meer dan de helft van geprobeerd hebben, sommige spellen maar 0.2 uur..

Vandaag heb ik me in ieder geval vermaakt met Dungeon Siege 3, buiten de meest onlogische keybinds ooit in een spel is het niet slecht. Jammer dat er geen MP games zijn ik vraag me af hoe het zou zijn om met 4 man te spelen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

Avioto schreef op zondag 22 juli 2012 @ 00:26:
Ze zetten Fable 3 wel heel leuk op de homepage, maar het origineel, Fable The Lost Chapters, is ook in de aanbieding voor 2,24(!). Is 10 keer beter dan deel 3 imo en geen gezeur met gwfl :) Echt een aanrader.
Linkje: http://store.steampowered.com/app/204030/

En dat is dus ook een daily.

Is er ergens een compleet overzicht van alle dailies? Of misschien ook een overzicht van alles wat 75% off is zelfs.

[ Voor 6% gewijzigd door Mentalist op 22-07-2012 00:56 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:32
Mensen die nog wakker zijn vote op die Ys game aub ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Overzicht weet ik niet. Maar meestal is alles wat gerelateerd is aan de games die op de homepage staan ook een daily deal. Dus als (bijv.) Batman Arkham City op de homepage staat als daily deal, is Arkham Asyleum ook een daily deal, enz.

Ik weet niet op welke game ik nou moet stemmen, volgens mij zijn ze allemaal al in een flash/daily deal langsgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
Avioto schreef op zondag 22 juli 2012 @ 01:05:
Overzicht weet ik niet. Maar meestal is alles wat gerelateerd is aan de games die op de homepage staan ook een daily deal. Dus als (bijv.) Batman Arkham City op de homepage staat als daily deal, is Arkham Asyleum ook een daily deal, enz.
Ja, ik keek al verbaasd toen Morrowind opeens 75% af was, naast de Oblivion flash deal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harydoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08:40
Tukker_T schreef op zondag 22 juli 2012 @ 01:05:
Done. Maak jij me wakker als CoH weer langs komt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vochtige
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-07 20:18
Zotte Sales deze zomer!

Te veel gekocht gehad, 't waren echt goede soldekes.

mijn lijstje:
- the witcher 2
-crysis 1 maximum editie, nu nog de mp werkend krijgen
- saints row 3
- batman arkham city met vandaag de dlc's voor een prikje

Normaal koop ik maar 1 spel/sale, maar nu kwamen er te veel goede titels vor -10€ langs. uitzondering the witcher 2 voor 15.99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Laatst online: 00:32
harydoo schreef op zondag 22 juli 2012 @ 01:18:
[...]

Done. Maak jij me wakker als CoH weer langs komt? ;)
dank u en komt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doet er iemand mee met een 4pack van payday?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2012 @ 03:06:
Doet er iemand mee met een 4pack van payday?
lees jij weleens topicwaarschuwingen? :>

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Zou Deus Ex nog een keer kunnen langskomen morgen / vanavond ?

Edit: Alleen voor de DLC. Hij is nog 75% off op GreenMan :) + extra met de coupon dus 6 euro totaal.

[ Voor 46% gewijzigd door BinaryRun op 22-07-2012 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 21:23

TheAnthonyNL

PC Gamer

FEAR 1 en 2 EN 3 zijn allemaal geweldig voor mij, maarja zal wel mijn smaak zijn :D.

Anyway ipv arma 2 te kopen voor een luttelige 40% wacht ik wel op ARMA 3 :D of arma x box moet terugkomen op steam met huge discount.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jason X
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 13:11
W3ird_N3rd schreef op zondag 22 juli 2012 @ 00:55:
[...]

Is er ergens een compleet overzicht van alle dailies? Of misschien ook een overzicht van alles wat 75% off is zelfs.
http://steamsales.rhekua.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelekT86
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-01-2024
Ben aan het twijfelen over Anno 2070 in de flashsale... Of zou de collectie nog een keer terugkomen voor 25 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloontje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08 17:07

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

RoelekT86 schreef op zondag 22 juli 2012 @ 10:09:
Ben aan het twijfelen over Anno 2070 in de flashsale... Of zou de collectie nog een keer terugkomen voor 25 euro?
De gehele anno 2070 collectie is nu ook in de flash sale. En deze zal niet goedkoper terug te zien zijn deze summer sale. Daily deal is die al geweest en had die ook 50% korting. Hier is de gehele collectie http://store.steampowered.com/sub/15255/ met 54% korting voor €36,04.

Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:45
Tukker_T schreef op zondag 22 juli 2012 @ 01:05:
Wel gevote, maar helaas mocht het niet uitmaken. Had van de week The Oath in Felghana al in de sale meegenomen en hoopte ook op Origin. Maar dan maar even hopen op morgen, en hem anders alsnog voor 15 euro kopen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Laatst online: 12-09 09:13
denyos schreef op zondag 22 juli 2012 @ 10:27:
[...]

Wel gevote, maar helaas mocht het niet uitmaken. Had van de week The Oath in Felghana al in de sale meegenomen en hoopte ook op Origin. Maar dan maar even hopen op morgen, en hem anders alsnog voor 15 euro kopen.
http://store.steampowered.com/app/207350/
Origin is nu voor 10 ;). Scheelt in elk geval alweer iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
Net even ARMA 2 aangeschaft. maar ik wil graag beide games downloaden. Echter kan ik maar 1 game per keer downloaden klopt dit? of moet ik dan een instellling in steam veranderen dat ik er meer kan?? beetje vervelend dat ik nu 2x 8GB moet downloaden als dat ook indezelfde tijd kan:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:39

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

toch maar ANNO 2070 Collection aangeschaft :)

heb het lang kunnen uitstellen, maar ik ben bang dat deze eerste aankoop gaat leiden tot nog meer aankopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 23:49
jantje 2 schreef op zondag 22 juli 2012 @ 11:17:
Net even ARMA 2 aangeschaft. maar ik wil graag beide games downloaden. Echter kan ik maar 1 game per keer downloaden klopt dit? of moet ik dan een instellling in steam veranderen dat ik er meer kan?? beetje vervelend dat ik nu 2x 8GB moet downloaden als dat ook indezelfde tijd kan:)
dan duurt het downloaden dubbel zo lang gewoon :) dus een voor een.

Let ook op, als je een spel speelt, dan stopt hij met downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Oh serieus... niet zo goed gedan van steam dan... Daarom stopte die er dus ook telkens mee snapte al niet waarom. Wordt dus even geen steam games spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

jantje 2 schreef op zondag 22 juli 2012 @ 11:38:
Oh serieus... niet zo goed gedan van steam dan... Daarom stopte die er dus ook telkens mee snapte al niet waarom. Wordt dus even geen steam games spelen.
Dit kan je voorkomen door spel te starten dan alt+tab naar steam en download weer aanzetten :D.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 14:50
/nvm

[ Voor 16% gewijzigd door Centurion op 22-07-2012 11:40 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowlingMad
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-09 11:46
Krijgen we vandaag na 7 uur dus nog een ' Encore' met de best verkochte titels? En zo ja, zit hier dan nog een beetje extra korting op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Ja om 7 uur, nee geen extra korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Laatst online: 17:57
Ik vraag me af of het wel een encore day zal worden. De meeste games zijn al een keer herhaald in de flash deals en we krijgen nog een nieuwe indie bundle 11. Dus het kan ook best nog een dag worden met nieuwe daily deals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Inderdaad, gezien we constant encores hebben in de vorm van flash en community deals is er een kans dat we geen encore hebben.

Aan de andere kant kan Indie Pack 11 ook een soort megapack zijn met alle indies ofzo, een soort encore indiepack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Nee de inhoud van indie 11 is al lang geleden uitgelekt:

Indie Bundle Day 11 - World of Goo, Star Ruler, Hydrophobia, Orion, Waveform

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Om 19:00 weten we wat de laatste dag gaat brengen. Of een recap of nog wat nieuws in de aanbieding.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 16:46
Hopen dat L4D(2) weer voor 5 euro wordt verkocht, ik heb hem de vorige keer gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thermisol
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09-2024
is Counterstrike normaal echt nog 20 euro?? anders pik ik hem nog even op voor een 10tje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
thermisol schreef op zondag 22 juli 2012 @ 13:24:
is Counterstrike normaal echt nog 20 euro?? anders pik ik hem nog even op voor een 10tje
Dan kun je beter CS:S + garry's mod combo kopen die nu in de flash sale is. Is goedkoper dan counterstrike los.

http://store.steampowered.com/sub/219/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thermisol
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09-2024
bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
vochtige schreef op zondag 22 juli 2012 @ 01:20:
Zotte Sales deze zomer!

Te veel gekocht gehad, 't waren echt goede soldekes.

mijn lijstje:
- the witcher 2
-crysis 1 maximum editie, nu nog de mp werkend krijgen
- saints row 3
- batman arkham city met vandaag de dlc's voor een prikje

Normaal koop ik maar 1 spel/sale, maar nu kwamen er te veel goede titels vor -10€ langs. uitzondering the witcher 2 voor 15.99
Ik weet niet of Crysis 1 MP momenteel nog veel gespeeld wordt. Vroeger als pubertje zeer mooie tijden aan beleefd.

Voor MP moet je kijken naar Crysis Wars. Die zou erbij moeten zitten want dit is de multiplayer component voor de expansion pack Crysis Warhead.

Crysis 1 MP kreeg niet voldoende support maar met Crysis Wars heeft Crytek meer geluisterd naar feedback en dus is Crysis Wars wat je moet bekijken als je MP wilt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
Waarom niet zo goed gedaan? Als je download van Steam, is je schijf constant bezig dingen weg te schrijven. Start je dan een spel op, moet er tezelfdertijd van die schijf gelezen worden en naar geschreven, wat (eventuele) performance-drops kan geven (bij iets oudere pc's is dit zeker een mogelijkheid). Of als je online wil spelen, kunnen Steam-downloads voor flink wat lag zorgen;

Ik vind het heel goed gedaan van Steam ;-)

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
IK vind het persoonlijk maar vervelend dat je per spel moet downloaden. Maar het is waar dat het natuurlijk niet alleen downloaden is maar het wordt ook gelijk geinstalleerd. Daar heb ik dan even geen rekening mee gehouden.

Wordt leuk als je de gehele collectie opnieuw wilt installeren. ben je dagen bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

jantje 2 schreef op zondag 22 juli 2012 @ 17:01:
IK vind het persoonlijk maar vervelend dat je per spel moet downloaden. Maar het is waar dat het natuurlijk niet alleen downloaden is maar het wordt ook gelijk geinstalleerd. Daar heb ik dan even geen rekening mee gehouden.

Wordt leuk als je de gehele collectie opnieuw wilt installeren. ben je dagen bezig.
Kwestie van back-ups maken, tevens als je een game collectie op cd/dvd hebt staan ben je ook dagen bezig met alle patches te downloaden.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://support.steampowe...le.php?ref=8794-YPHV-2033
1. Right-click the game in the Library section
2. Select Backup game files...
3. Check the boxes for any other games to backup at this time
4. Click Next >
5. Browse to the folder where you wish to create the backup files (the files will be stored in c:\program files\valve\steam\Backups by default) and click Next >
6. Select the Backup file name and set the File size for the media you plan to use.
7. Click Next > to begin the backup process.
8. Once complete, choose Open backup folder to move or burn copies of the backup files
Important:
Backups for Valve games created with this feature will not include saved games, custom multiplayer maps or configuration files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rayman Origins mag nog wel een xtje in de reclame gaan....

Houd Steam 19:00 NL tijd aan of de PDT in Seatle(gezien Steam daar gevestigd is)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:00

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik weet niet wat voor lijntje jij hebt, maar bij mij (50 Mbps down) gaat downloaden met Steam stukken sneller dan installeren vanaf DVD. Vooral als je een game hebt die op 3 DVD's staat duurt dat enorm lang omdat je ook nog eens steeds moet wisselen.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Op dit moment 30MPbps maar ik haal effectief maar max 2Mb deze twee weken. Maar dat veranderd waarschijnlijk wel weer. Met die back ups files blijft toch hetzelfde probleem bestaan?? Dan back up je de games maar als je niets op de schijf heb staan heb je toch ook niets aan die back up files?

Of is het dat ze niet geinstalleerd staan maar wel op je harde schijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kKaltUu schreef op zondag 22 juli 2012 @ 03:47:
[...]

lees jij weleens topicwaarschuwingen? :>
Waar is het topic dan voor 4packs? Nergens te vinden, trading is het niet en ik geef ze ook niet gratis weg.
Dit gaat trouwens toch ook over de sales.
Als iemand een kopie wil dan stuur je een DM naar mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jantje 2 schreef op zondag 22 juli 2012 @ 17:34:
Op dit moment 30MPbps maar ik haal effectief maar max 2Mb deze twee weken. Maar dat veranderd waarschijnlijk wel weer. Met die back ups files blijft toch hetzelfde probleem bestaan?? Dan back up je de games maar als je niets op de schijf heb staan heb je toch ook niets aan die back up files?

Of is het dat ze niet geinstalleerd staan maar wel op je harde schijf?
Kopieer gewoon de Steam folder naar een externe harde schijf of een backup schijf. Als je die op een externe schijf plaatst dan kan je zowieso OVERAL waar je de schijf inplugt je Steam games spelen zonder te installeren.

Dat is het mooie aan Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Laatst online: 07-12-2023

Ik heb een back-up van al mijn steam-files op een externe HD. Bij een reinstall/crash is het dan gewoon een kwestie van alles naar de juiste partitie kopieren en steam opnieuw runnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2012 @ 17:37:
[...]

Kopieer gewoon de Steam folder naar een externe harde schijf of een backup schijf. Als je die op een externe schijf plaatst dan kan je zowieso OVERAL waar je de schijf inplugt je Steam games spelen zonder te installeren.

Dat is het mooie aan Steam.
Dat is niet helemaal waar want Steam moet wel op die andere pc geinstalleerd staan wil je vanaf je externe harde schijf steam starten. Anders krijg je een error.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAMEKINGZ schreef op zondag 22 juli 2012 @ 17:40:
[...]

Dat is niet helemaal waar want Steam moet wel op die andere pc geinstalleerd staan wil je vanaf je externe harde schijf steam starten. Anders krijg je een error.
Niet waar, je moet enkel je Steamguard code ingeven die je per email ontvangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

GAMEKINGZ schreef op zondag 22 juli 2012 @ 17:40:
[...]
Probeer het eens ;) Als je alle bestanden in je Steam-folder verwijdert behalve Steam.exe (en je steamapps folder natuurlijk) zal Steam zich automatisch op de nieuwe locatie installeren ;)

Op die manier kun je dus ook heel gemakkelijk je Steam folder verplaatsen naar een andere schijf.

Ik heb net maar ArmA 2: Combined Ops gekocht maar dat had ik volgens mij beter niet kunnen doen. Het enige spel waar ik echt spijt van heb...
Echt wat is dat brak. Enorm last van mouse lag en mouse acceleration of weet ik veel wat. Het voelt enorm raar en er is niets tegen te doen :(
Daarnaast rare bugs. In de bootcamp moet ik een gewonde kerel oppakken en hem wegslepen, maar zodra ik hem oppak kan ik niet meer lopen :?

[ Voor 30% gewijzigd door Compizfox op 22-07-2012 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Compizfox schreef op zondag 22 juli 2012 @ 17:49:
[...]

Probeer het eens ;) Als je alle bestanden in je Steam-folder verwijdert behalve Steam.exe (en je steamapps folder natuurlijk) zal Steam zich automatisch op de nieuwe locatie installeren ;)

Op die manier kun je dus ook heel gemakkelijk je Steam folder verplaatsen naar een andere schijf.
Had ik ooit gedaan maar toen kreeg ik error -_- zullen ze het later wel verholpen hebben waarschijnlijk :(.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Het gaat om de GCF files deze staan (verborgen) in je steamfolder. Deze bevatten alle files die je moet backuppen.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiodurans
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Voor de liefhebbers, een wat oudere titel, maar echt het beste space exploration strategy spel ooit gemaakt: Galactic Civilizations II: Ultimate Edition, nu de 'community's choice' voor slechts een paar euro! :) Sterkste punt van dit spel is toch de sterke AI, hier is heel veel aandacht aan besteed in de latere expansies, die allemaal in deze Ultimate Edition zitten. Ook zitten er vele 'morele' keuzes in die je een duidelijke stijl van heersen laat ontwikkelen.

Aanrader!!!

[ Voor 18% gewijzigd door Radiodurans op 22-07-2012 18:38 ]

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ik ben nieuwsgierige naar de nieuwe lading die zo komt (toch?). Wil fear serie nog wel wat goedkoper oppikken en arma II mag van mij ook nog wel iets af. Verder dan dat kunnen inhouden ,alleen mirrors edge gekocht, was toch nieuwsgierig. Die 5 euro ;-)

Trouwens, als je van een pack al wat spellen in bezit hebt, kun je die dan weggeven / verkopen de code?

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_De_B
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-02-2023
Mu.siQ schreef op zondag 22 juli 2012 @ 19:04:
Ik ben nieuwsgierige naar de nieuwe lading die zo komt (toch?). Wil fear serie nog wel wat goedkoper oppikken en arma II mag van mij ook nog wel iets af. Verder dan dat kunnen inhouden ,alleen mirrors edge gekocht, was toch nieuwsgierig. Die 5 euro ;-)

Trouwens, als je van een pack al wat spellen in bezit hebt, kun je die dan weggeven / verkopen de code?
Arma II is nu een daily, deze zal dus waarschijnlijk ook niet lager gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Ik was verheven timmerman, nu ben ik koning van het fort met alle badges compleet. :)

Nieuwe dailies staan er ook op: Football manager, Double fine, Bastion, Jagged Alliance back in action, Tom clancy pack, Spaz, Bioshock, Operation flashpoint red river en een indie pack.

[ Voor 6% gewijzigd door Mentalist op 22-07-2012 19:26 . Reden: fixed ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:04
W3ird_N3rd schreef op zondag 22 juli 2012 @ 19:12:
Ik was verheven timmerman, nu ben ik koning van het fort met alle badges compleet. :)

Nieuwe dailies staan er ook op: Football manager, Double fine, Bastion, Jagged Alliance back in action, Splinter cell conviction, Spaz, Bioshock, Operation flashpoint red river en een indie pack.
Dan heb ik blijkbaar één dag overgeslagen? :<

Of ik moet vannacht nog een keer stemmen... Kan ook nog.

[ Voor 6% gewijzigd door BlackthunderAwf op 22-07-2012 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Geen encore dag dus. :\

Het is trouwens geen Splinter Cell, maar een Tom Clancy pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloontje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08 17:07

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

BlackthunderAwf schreef op zondag 22 juli 2012 @ 19:13:
[...]

Ik ook (en ff voor de goede orde dat is dus niet zo, ik heb tot nu toe op alles gestemt), ik zie trouwens ook niet de nieuwe daily deals.

Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

BlackthunderAwf schreef op zondag 22 juli 2012 @ 19:13:
[...]

Of ik moet vannacht nog een keer stemmen... Kan ook nog.
Denk het niet, want ik heb vannacht ook nog niet gestemd (voornamelijk omdat het nog geen nacht is en ik geen tijdmachine heb).

Ik twijfelde trouwens of ik de eerste en tweede dag wel gestemd had, maar blijkbaar wel dus.
Mu.siQ schreef op zondag 22 juli 2012 @ 19:04:
Jammer, die is ook al voor 2,50 langsgekomen. :) (en in een ver verleden al eens voor 3,nogwat)

[ Voor 9% gewijzigd door Mentalist op 22-07-2012 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Cloontje schreef op zondag 22 juli 2012 @ 19:14:
[...]

Ik ook (en ff voor de goede orde dat is dus niet zo, ik heb tot nu toe op alles gestemt), ik zie trouwens ook niet de nieuwe daily deals.
Misschien komt het omdat je deze stemming al voor 7 uur gestemd hebt? Ik zou even de volgende ronde afwachten.

Ik heb hetzelfde probleem btw.

EDIT: Jup, als je deze ronde na 7 uur stemt heb je de badge, anders moet je volgende ronde nog even meepakken.

[ Voor 12% gewijzigd door Preau op 22-07-2012 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18:24
Bastion voor dat kleine beetje geld (3,5 euro) is echt een aanrader.
Vooral samen met de soundtrack (spel + soundtrack voor 5 euro)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Nee zal pas bij volgende vote zijn. Ik heb aan alle votes mee gedaan en ook nog niet de laatste badge. Volgens valve krijg je die pas op dag 11, en die daily's zijn op pas net gekomen.

Verder niks boeiends bij die nieuwe deals. Bijna alles wat nu een daily is, is al eens een flash deal geweest. Vind dit wel erg teleurstellend. Een aantal zeer goede games die de community votes niet wonnen hebben nog steeds geen daily of flash deal gehad.

Er zijn trouwens meer nieuwe sales dan op de steam store staan. Zie:
http://www.steamgamesales.com

Zo is bijvoorbeeld The Witcher 2 weer in de sale etc. (zie net dat dit een nieuwe flash sale is)

[ Voor 19% gewijzigd door Rutger Mulder op 22-07-2012 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Preau schreef op zondag 22 juli 2012 @ 19:17:
[...]

Misschien komt het omdat je deze stemming al voor 7 uur gestemd hebt? Ik zou even de volgende ronde afwachten.

Ik heb hetzelfde probleem btw.

EDIT: Jup, als je deze ronde na 7 uur stemt heb je de badge, anders moet je volgende ronde nog even meepakken.
In ieder geval slecht van steam.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Zou je niet is gaan gamen?

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:39

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

ook maar de Indie bundle XI meegenomen :D

verder niet echt veel bijzonders gezien, helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Bad Brains schreef op zondag 22 juli 2012 @ 19:22:
[...]

Zou je niet is gaan gamen?
Dat snap ik ook niet helemaal, het is idd een tijdje geleden dat ik heb gegamed maar ik heb toch echt wel eens een spel gestart. 8)7 Ik hoop er volgende week ook wat meer tijd voor te vinden, maar dat ik nooit een spel zou hebben gestart klopt echt niet. :)

Weet iemand trouwens welke statusmogelijkheden er nog zijn onder king of the fort en elevated carpenter? Het viel mij pas op toen ik al elevated carpenter was. :)

@juggle: dat is voor mij ook wel waar ja. :)

[ Voor 21% gewijzigd door Mentalist op 22-07-2012 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 01:29

juggle

Papa, ondernemer, gamer

W3ird_N3rd schreef op zondag 22 juli 2012 @ 19:36:
[...]

Dat snap ik ook niet helemaal, het is idd een tijdje geleden dat ik heb gegamed maar ik heb toch echt wel eens een spel gestart. 8)7 Ik hoop er volgende week ook wat meer tijd voor te vinden, maar dat ik nooit een spel zou hebben gestart klopt echt niet. :)
Komt volgens mij ook omdat je net iets ouder bent, net als ik overigens. Vroeger kon ik helemaal opgaan in gamen terwijl dat nu wel minder is. Wil niet zeggen dat je niet van een game kunt genieten maar het is allemaal wat minder geworden mijns inziens.

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
Denk meer dat er gedoeld werd op de totale game tijd in z'n steam profile. In totaal 3,7 uur gegamed in Garry's Mod, en z'n andere spellen staan allemaal zonder playtime.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTeraarist
  • Laatst online: 00:21

DeTeraarist

#Boots2Asses

Ik zat wat te spelen met Dawn of War II in m'n cart. Als ik alle spellen los koop ben ik goedkoper uit dan als ik de Platinum editie koop, scheelt niet veel, maar toch :p Iemand die weet wat het verschil is tussen Dawn of War II - Retribution en de stand-alone versie daarvan? Scheelt ook weer 2 euro, kan ik me nog een spelletje aanschaffen voor de €25 euro die ik kwijt wilde(heb me deze keer in kunnen houden vergeleken met de vorige sales).

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
DeTeraarist schreef op zondag 22 juli 2012 @ 19:48:
Iemand die weet wat het verschil is tussen Dawn of War II - Retribution en de stand-alone versie daarvan?
Bij de standalone versie krijg je alleen de mode 'Last Stand'. Dat is een hele populaire survival mode in Warhammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
juggle schreef op zondag 22 juli 2012 @ 19:41:
[...]

Komt volgens mij ook omdat je net iets ouder bent, net als ik overigens. Vroeger kon ik helemaal opgaan in gamen terwijl dat nu wel minder is. Wil niet zeggen dat je niet van een game kunt genieten maar het is allemaal wat minder geworden mijns inziens.
Het is een beetje uit izijn verband aangezien die link van zijn badges er niet meer staat, oh man voel ik me jong ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Yeah Bioshock, die moest ik nog hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Ik wou vandaag nog Deus Ex The Missing Link binnenhalen, maar ik denk dat ik hem overhaal. Ik heb begrepen dat het een standalone game / expansion is, dus dat ik hem makkelijk later kan halen zonder dat het spel zelf beïnvloed wordt. Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RevenNL schreef op zondag 22 juli 2012 @ 19:55:
Ik wou vandaag nog Deus Ex The Missing Link binnenhalen, maar ik denk dat ik hem overhaal. Ik heb begrepen dat het een standalone game / expansion is, dus dat ik hem makkelijk later kan halen zonder dat het spel zelf beïnvloed wordt. Heeft iemand hier ervaring mee?
Het is een soort van "tussendoor-verhaal", ergens in het verhaal van DE:HR kom je in een ruimte en even later word je ergens anders wakker. The Missing Link valt dan in de tijd waarin je in de volledige game "sliep".

Je kunt hem dus gerust later halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTeraarist
  • Laatst online: 00:21

DeTeraarist

#Boots2Asses

thanks, ik was in de veronderstelling dat het de hele retribution in stand alone versie was. Nu doet de naam me ook iets minder vreemd voorkomen :)

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Bad Brains schreef op zondag 22 juli 2012 @ 19:53:
[...]

Het is een beetje uit izijn verband aangezien die link van zijn badges er niet meer staat, oh man voel ik me jong ;)
8) Snap hem nu... Cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

RevenNL schreef op zondag 22 juli 2012 @ 19:55:
Ik heb er ervaring mee.

Er is een moment in Deus Ex: Human Revolution dat je in een zeecontainer gaat zitten en dat de game een paar dagen skipt in de tijd. In die tijd kom je aan bij een haven e.d. maar dat laat de originele game dus niet zien.

In die tijd speelt The Missing Link zich af. Je kunt DX:HR prima spelen zonder The Missing Link te spelen (je mist niets aan verhaal of zo) maar als je toch van plan bent hem te kopen zou ik voor de goede volgorde DX:HR beginnen te spelen, dan stoppen als je in die zeecontainer stapt, dan The Missing Link spelen, en dan weer verder met de rest van DX:HR. Dan speel het je in dezelfde volgorde als het zich afspeelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

denyos schreef op zondag 22 juli 2012 @ 19:48:
Denk meer dat er gedoeld werd op de totale game tijd in z'n steam profile. In totaal 3,7 uur gegamed in Garry's Mod, en z'n andere spellen staan allemaal zonder playtime.
Tis duidelijk dat ik de link niet snel genoeg weg had gehaald. :P Kort na het posten bedacht ik me ook dat ik weinig heb om trots op te zijn in dat profiel. :+

Maar ja, meeste wat ik dan speel is meestal ook zonder steam. Wil de steamgames nog steeds spelen. :P Maar vind de tijd maar eens.

Garry's mod maar 3,7 uur trouwens? Zou zweren dat ik daar meer tijd in had zitten..
Bad Brains schreef op zondag 22 juli 2012 @ 19:53:
[...]

Jong zijn is mooi, geniet ervan. :P Ik heb ook god-weet-hoeveel gameuren op mijn geweten, maar toen bestond er nog geen steam om dat bij te houden. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Mentalist op 22-07-2012 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Ik mag altijd graag even klikken op het profiel icoontje onder de avatar, leuk om te zien dat er nog genoeg mensen zijn van mijn leeftijd of ouder die van Gamen houden, top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abomination
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-05 15:55

Abomination

Wait for it . . . Wait for it

juggle schreef op zondag 22 juli 2012 @ 20:02:
Ik mag altijd graag even klikken op het profiel icoontje onder de avatar, leuk om te zien dat er nog genoeg mensen zijn van mijn leeftijd of ouder die van Gamen houden, top!
Jou avatar zegt genoeg voor de 'wat oudere' gamers. Monkey Island 1 FTW !!

Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; IthoDaalderop CVE-S SP; Showersave QB1-21; Aqmos CM-32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Abomination schreef op zondag 22 juli 2012 @ 20:04:
[...]

Jou avatar zegt genoeg voor de 'wat oudere' gamers. Monkey Island 1 FTW !!
Haha, ken je klassiekers... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

juggle schreef op zondag 22 juli 2012 @ 20:02:
Idd, ik ben ook nog vooral van de "Stunts" generatie zeg maar.. Wolfenstein 3D, Doom, NFS1, Full Throttle.. En wat later Quake 3, NFS3 etc. Voor mijn gevoel is het allemaal nog zo kort geleden, maar Q3 en NFS3 zijn ook alweer ~13 jaar oud. :P

Maargoed daar krijg je allemaal geen Steam achievements voor. :+ Dat ik de laatste jaren vrijwel fulltime met Linux werk (en steam en diverse games onder Linux/wine werken wel, maar veelal niet perfect) helpt ook niet. Dus morgen komt er als het goed een pakketje met een nieuwe videokaart waarmee ik mijn "oude" systeem kan omvormen tot gamesysteem (want dualboot vind ik maar gedoe :P). En dan moet ik wel weer eens wat kunnen spelen.. :)

Afijn, ontopic.. :+ Portal 2 is weer in de flash sale, dus wie hem nog gemist heeft kan alsnog zijn kans grijpen. Ik mag hem van mezelf pas kopen als ik Portal 1 heb uitgespeeld, dus misschien met de winter sale ofzo. :+

Overigens schaam ik me niet voor mijn gamegedrag want dit blijkt normaal te zijn: You're Never Going To See The Ending.

[ Voor 8% gewijzigd door Mentalist op 22-07-2012 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Nee ik zou mij zeker niet schamen! Ik heb deze summer sale iets van 25 games gekocht. Ik weet zeker dat ik niet alles ga spelen en uitspelen, hoewel ik dat wel graag zou willen!

Gamen kost gewoon veel tijd, en dat is iets waar je als je ouder wordt steeds minder van hebt.

De echte toppers speel ik wel en uit, net Max Payne 3 voltooid (gekocht voor € 25) en ga mij ook zeker vermaken met de andere toppers die ik gekocht heb, vast wel tot aan summer sale 2013 waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Goedkope sale voor mij dan :D. maar €2,51 uitgegeven :D. Thank your allmighty steam trade :D.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harydoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08:40
Zou Company of Heroes complete pack nog goedkoper worden? Anders neem ik hem toch maar.
http://store.steampowered.com/app/4560/?snr=1_7_suggest__13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lampekap06
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:34
harydoo schreef op zondag 22 juli 2012 @ 20:59:
Zou Company of Heroes complete pack nog goedkoper worden? Anders neem ik hem toch maar.
http://store.steampowered.com/app/4560/?snr=1_7_suggest__13
Je kunt nog wat besparen als je COH by GMG koopt (steam key)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

+/- 10 euro zelf uitgegeven, veel spellen gekocht d.m.v. tf2 hats welke ik toch niet meer spel.

Batman Franchise: TF2 Earbuds
Splinter Cell Conviction + Insurgency DLC + Bastion: TF2 BMOC hat
Bioshock Complete Collection: TF2 Bills hat

Torchlight: Gratis gekregen
The Witcher 2: Gratis gekregen
Fallout New Vegas Ultimate Edition: Verkregen voor een vriendenprijsje, tegen The Witcher 1 geruild
Stalker Clear Sky: Verkregen voor een vriendenprijsje, tegen The Witcher 1 geruild

Trine: 3,24 EUR
Need for Speed Hot Pursuit: 5 EUR
Nexuiz: 2,50 EUR

Mijn kosten zijn zeer beperkt gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Laatst online: 13:51
Gratis gekregen? Cadeau van iemand of heb ik een gave actie gemist? :P

Mijn lijstje van de complete sale:
Tom Clancy's H.A.W.X. 2 - €4.99
Quantum Conundrum Season Pas - €11.99
Mirror's Edge - €2.49
Hitman: Blood Money - €2.49
Trine 2 - €3.24
Fallout New Vegas Ultimate - €9.99
Darksiders - €4.99

Totaal: €40.18
Toch iets meer dan gedacht weer, maar wel blij met alles :)

[ Voor 11% gewijzigd door Melkunie op 22-07-2012 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Melkunie schreef op zondag 22 juli 2012 @ 21:16:
Gratis gekregen? Cadeau van iemand of heb ik een gave actie gemist? :P
Heb ze cadeau gekregen van een tweetal mensen op een website die ik beheer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou mooi zijn als The Witcher 2: Assassins of Kings Enhanced Edition ook nog een keertje met 75% in de aanbieding komt op het laatst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

is er iets bekend over een eventuele recap?
alvast excuus als dit een pagina terug is gemeld, heb het topic niet bijgehouden de laatste 2 dagen :P

schadelijstje voor mij:
dead space 1 en 2
fallout 3 GOTY
fallout NV ultimate edition
killing floor
Q.U.B.E.
star wars the force unleashed 1 en 2

uiteindelijk toch meer gekocht dan ik van plan was, enige wat op m'n lijstje stond was fallout 3, NV ultimate en the force unleashed 1 en 2
maar goed, zijn allemaal leuke spelletjes, dus ik ben er zeker blij mee :)
(alleen die ongelooflijk slechte port van the force unleashed 1... is echt nul tijd ingestoken qua controls met toetsenbord/muis...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2012 @ 21:53:
Zou mooi zijn als The Witcher 2: Assassins of Kings Enhanced Edition ook nog een keertje met 75% in de aanbieding komt op het laatst :)
Edit: Niks gezegd, dat was Witcher 1...

[ Voor 21% gewijzigd door denyos op 22-07-2012 22:08 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:39

SaN

Net Dead Island gekocht in een opwelling. Ik weet er eigenlijk niks van, maar de trailer sprak me wel aan. Meer mensen met dit spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaN schreef op zondag 22 juli 2012 @ 22:14:
Net Dead Island gekocht in een opwelling. Ik weet er eigenlijk niks van, maar de trailer sprak me wel aan. Meer mensen met dit spel?
Nope, de trailer vond ik ook heel vet, maar de game zelf leek mij te "standaard shooter" om te kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
godofal schreef op zondag 22 juli 2012 @ 21:58:
is er iets bekend over een eventuele recap?
Geen recap, vandaag is de laatste dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
anandus schreef op zondag 22 juli 2012 @ 22:17:
[...]
Geen recap, vandaag is de laatste dag.
Er is gewoon een recap vandaag is de laatste dag dat er nieuwe sales zijn. Altijd nog 1x het beste wat komt als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Mag dit topic ook gebruikt worden voor advies over games? :-)
Ik heb tot zover alleen maar actie en RPG games gekocht. Nu heb ik zin in een race-game. :D

De flashsale van need for speed helaas gemist. Hoewel ik die franchise toch wel een beetje beu ben. Ik zag dat er nog enkele race games op steam staan met wat korting. Iemand aanraders?

Gewoon eentje waarmee je flink wat snelheid kan maken. Niet dat achterlijke driften of racen gecombineerd met actie. Dat is lame. :P

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
WernerL schreef op zondag 22 juli 2012 @ 22:20:
Mag dit topic ook gebruikt worden voor advies over games? :-)
Ik heb tot zover alleen maar actie en RPG games gekocht. Nu heb ik zin in een race-game. :D

De flashsale van need for speed helaas gemist. Hoewel ik die franchise toch wel een beetje beu ben. Ik zag dat er nog enkele race games op steam staan met wat korting. Iemand aanraders?

Gewoon eentje waarmee je flink wat snelheid kan maken. Niet dat achterlijke driften of racen gecombineerd met actie. Dat is lame. :P
Ik zou voor need for speed shift gaan als je van niet al te arcade houdt
Pagina: 1 ... 31 ... 33 Laatste

Let op:
De titel van dit topic is "Steam Summersale 2012", en dat is ook de enige titel. (Inhoudelijke) vragen over games of kwaliteit hiervan horen hier niet thuis. Niet om te pesten, maar om dit topic leesbaar te houden. Als je de hele dag in dit topic woont, valt het misschien niet op, maar als je 1x per dag kijkt, moet je berichten over de sale bijna zoeken.

En, excuus dat ik daar niet eerder een reactie op heb gegeven, handel is niet toegestaan, geen uitzondering. Dit geldt dus ook voor de 4-1 deals of het zoeken naar andere personen hiervoor.

Je mag DM gebruiken of zoekt andere kanalen.