Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Je moet helemaal zelf weten wat je doetyzx schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 22:52:
[...]
Ik haat regels
Als ik er 100euro voor wil betalen dat betaal ik er 100euro voor maakt iemand anders toch niets uit?
Maar veel mensen weten dit niet, en worden dan pissed als ze een dag later zien dat ie nóg goedkoper is omdat het een daily is geworden
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Steam/XBL: Avioto
Ik had em voor 75% gezien maar boeientCompizfox schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 23:04:
[...]
Je moet helemaal zelf weten wat je doet
Maar veel mensen weten dit niet, en worden dan pissed als ze een dag later zien dat ie nóg goedkoper is omdat het een daily is geworden
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
mijn schade tot nu toe:
-crysis complete pack ( al gespeeld maar wilde ze nog eens legaal hebben)
-far cry complete pack ( idem dito)
-gta complete pack ( do i need to say more
-Hitman complete pack (deze had ik al ooit eens gekocht en kapot gespeeld, maar als je met een bureaustoel over je dvd heen rijd doet ie het niet meer, plus steam is gewoon awesome)
-saints row the third
-left for death 2
zit nu te twijfelen over splinter cell conviction
[ Voor 4% gewijzigd door dragon4ce op 20-07-2012 23:16 ]
Omdat het kan.
Jammer dat de oude 2D stijl verdwenen is. 3D is geen vooruitgang als ik de trailer bekijk
Als groot Monkey Island liefhebber (Heb ze allemaal grijs gespeeld, zowel de oude vga versie als de nieuwe) kan ik zeggen dat 3d ook zijn charme heeft hoor, Tell Tale heeft met Monkey Island tales ook wel een topper afgeleverd!SlaadjeBla schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 23:17:
Tales of Monkey Island in de flash-sale. Must....resist.....
Jammer dat de oude 2D stijl verdwenen is. 3D is geen vooruitgang als ik de trailer bekijk
Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl
De single player van Crysis 2 vond ik zeker niet tegenvallen. Vooral het op einde echt een 'mind blown'-situatie, maar dan wel op een positieve manierstime schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 23:04:
Is de singleplayer campaign van Crysis 2 een beetje lang? Ik ben totaal niet geinteresseerd in multiplayer. En is de extra content van de driver deluxe de hogere prijs ook waard?
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
En of het een topper is, ik heb het ook gelijk gehaald toen ik de flash sale zag. Ben zelf ook groot monkey fan, en ik zat echt de hopen dat Tales in de summer sale zat.juggle schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 23:37:
[...]
Als groot Monkey Island liefhebber (Heb ze allemaal grijs gespeeld, zowel de oude vga versie als de nieuwe) kan ik zeggen dat 3d ook zijn charme heeft hoor, Tell Tale heeft met Monkey Island tales ook wel een topper afgeleverd!
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
[ Voor 4% gewijzigd door BoyzNDaHood op 21-07-2012 16:06 ]
Leuk weetje om te weten voor later : Borderlands 2 heeft zoals de developers hebben gezegd op zijn minst 58 uur aan campaign content. Dus dat betekent als je per klas het spel speelt je al bijna 300 uur kwijt bent aan single player en of co-opstime schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 23:04:
Is de singleplayer campaign van Crysis 2 een beetje lang? Ik ben totaal niet geinteresseerd in multiplayer. En is de extra content van de driver deluxe de hogere prijs ook waard?
Wat heeft dat met Crysis te maken?GAMEKINGZ schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 07:25:
[...]
Leuk weetje om te weten voor later : Borderlands 2 heeft zoals de developers hebben gezegd op zijn minst 58 uur aan campaign content. Dus dat betekent als je per klas het spel speelt je al bijna 300 uur kwijt bent aan single player en of co-op.
Zondag tot maandagmellowpimp schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 10:34:
is zaterdag van 19:00 tot zondag 19:00 de laatste dag.
of zondag 19:00 tot maandag 19:00?
dat zeggen developers toch wel vaker, en dan blijkt dat een beetje geoefende speler er in ~10 uur doorheen loopt?GAMEKINGZ schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 07:25:
[...]
Leuk weetje om te weten voor later : Borderlands 2 heeft zoals de developers hebben gezegd op zijn minst 58 uur aan campaign content. Dus dat betekent als je per klas het spel speelt je al bijna 300 uur kwijt bent aan single player en of co-op.
net zoals je in skyrim in een paar uur kunt finishen. Maar dan heb je ook wel 95% van de content niet gezien.mschol schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 11:18:
[...]
dat zeggen developers toch wel vaker, en dan blijkt dat een beetje geoefende speler er in ~10 uur doorheen loopt?
sommige games zijn nu eenmaal niet zo lineair als COD
Volgens de steamprices tracker ieg niet. (voor zover deze terug gaat)Il 2 schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 12:54:
Was Vampire de masquerade niet standaard 10 euro? Ik kan me herinneren dat ik 'm ooit voor 2,50 gehaald had op steam. Zou wel lullig zijn als ze opeens de basisprijzen verhogen van games die in de sale gaan.
http://www.steamprices.co...the-masquerade-bloodlines
Eigenlijk zou je verwachten dat de prijs van z'n oude game wat lager zou zijn zoals bij de meeste games van die tijd die je nu voor 2,50€ koopt. Maar deze game schijnt toch erg goed te zijn, dus ik ben maar overstag gegaan voor 5 euro. Ook gelijk ff Morrowind mee gepakt voor 5 euro. Erg lang op gewacht dat die eens een sale van -75% kreeg.
Het is maar net hoe je speelt.mschol schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 11:18:
[...]
dat zeggen developers toch wel vaker, en dan blijkt dat een beetje geoefende speler er in ~10 uur doorheen loopt?
Gisteren las ik op het Steam forum dat iemand Alan Wake op 8 uur had uitgespeeld... Ik zit aan 9 uur bijna en zit net in de helft van de game.
Je kunt ingame op elk willekeurig moment switchen tussen de oude graphics en de nieuwe, zelfs tijdens cutscenes. Je hoeft dus niets te missen aan de oude sfeer.SlaadjeBla schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 23:17:
Tales of Monkey Island in de flash-sale. Must....resist.....
Jammer dat ik vannacht blijkbaar Burnout heb gemist
[ Voor 6% gewijzigd door frickY op 21-07-2012 13:18 ]
Vampire is inderdaad een hele goede RPG. Het is wat ouder, maar wel leuk. Tip: Community patch.Rutger Mulder schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 13:10:
[...]
Maar deze game schijnt toch erg goed te zijn [...]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ooh, bedankt voor de tip. Helemaal vergeten dat dat waarschijnlijk ook afgeprijsd zou zijn naast Oblivion. Gelijk maar ook even meegepakt.Rutger Mulder schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 13:10:
[...]
Ook gelijk ff Morrowind mee gepakt voor 5 euro. Erg lang op gewacht dat die eens een sale van -75% kreeg.
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Deus Ex is een spel met alleen maar mensen.RevenNL schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 13:39:
Een vraagje over Deus Ex. Zitten er nou alleen Cyborgs etc. in of ook Zombies en dat soort meuk? Het lijkt mij namelijk een leuke game, maar spellen met unhumans / undead skip ik altijd.
Sommige mensen zijn dan augmented. Hebben special mechanische onderdelen. Zoals een mechanische arm of iets dergelijks. Maar sommige hebben alleen een chip die hun vaardigheden verbeteren.
Dus geen Cyborgs en al helemaal geen zombies.
Dat is niet zo bij Tales of Monkey island, dit is zeg maar "deel 5" van de monkey island serie. Deze is volledig 3D. Waar jij het over hebt is de Special Editions van The secret of monkey island en monkey island 2: LeChuck revenge. En die werken niet op een 3D engine.frickY schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 13:17:
[...]
Je kunt ingame op elk willekeurig moment switchen tussen de oude graphics en de nieuwe, zelfs tijdens cutscenes. Je hoeft dus niets te missen aan de oude sfeer.
Jammer dat ik vannacht blijkbaar Burnout heb gemist
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
Ja er zitten cyborgs, en robots in en een vorm van wat je zombies zou kunnen noemen. Ver weg blijven deze van deze game, hij past niet in je mainstream straatje denk ik.RevenNL schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 13:39:
Een vraagje over Deus Ex. Zitten er nou alleen Cyborgs etc. in of ook Zombies en dat soort meuk? Het lijkt mij namelijk een leuke game, maar spellen met unhumans / undead skip ik altijd.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Cool!Mcctje schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 13:45:
[...]
Deus Ex is een spel met alleen maar mensen.
Sommige mensen zijn dan augmented. Hebben special mechanische onderdelen. Zoals een mechanische arm of iets dergelijks. Maar sommige hebben alleen een chip die hun vaardigheden verbeteren.
Dus geen Cyborgs en al helemaal geen zombies.
Er is absoluut geen reden om zo kleinzerig te reageren Postius. Ik hou gewoon niet van horror games, dat betekend niet meteen dat ik mainstream ben. Generalisering *zucht*Postius schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 14:01:
[...]
Ja er zitten cyborgs, en robots in en een vorm van wat je zombies zou kunnen noemen. Ver weg blijven deze van deze game, hij past niet in je mainstream straatje denk ik.
Ik kan hem zeker aanraden als je een uitgebreid verhaal wilt met shoot en sneak elementen.
Absoluut een goed spel, ben nog steeds bezig met The Missing Link maar het blijft leukAsgaro schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 14:31:
Ja, Deus Ex Human Revolution wil zeker geen creepy game zijn.Zelfs het ondergronds rioolstelsel waar je soms in zal zitten, heeft zeer veel belichting.
Ik kan hem zeker aanraden als je een uitgebreid verhaal wilt met shoot en sneak elementen.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Voor dat geld zeker de moeite waard!HardCoreGamer schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 12:45:
Bulletstorm voor maar €5,- euro is een mooie deal!
Gisteravond nog Driver: San Francisco gekocht. M'n zoon had 'm bij de release gekocht, en moet zeggen erg leuk spel.
Daarnaast vraag ik mij af wat het verschil is tussen Borderlands en Bulletstorm, beide zijn €5,- maar mocht je er maar een willen kopen welke is dan het "beste"? Ik weet dat het redelijk subjectief is maar wat zijn de voornamelijkste verschillenen tussen de twee zodat duidelijker wordt welke bij welk persoon past?
Either way, mocht je DE:HR kopen dan zou ik zeker de The Missing Link DLC erbij kopen, had ik een paar weken terug niet gedaan en ik kon niet wachten tot hij langs zou komen bij de Summer Sale. Gisteren dan ook meteen gekocht, na mijn vakantie meteen maar gaan spelen.
Mijn lijst is t.n.t. ook relatief kort vergeleken met de meeste mensen hier:
Batman Arkham City: Harley Quinn's Revenge DLC €3,39
Portal 2 €4,99
Deus Ex: Human Revolution The Missing Link DLC €2,79
Dus om en nabij 12 euro uitgegeven, ik vind het nog netjes
Ik vind de visuele stijl van beide spellen erg cool, dus het komt vooral op persoonlijke keuze aan. Mocht je ze beide kunnen veroorloven dan zou ik dat doen. Geen miskoop.
Let wel even op dat er bij Borderlands nogal wat DLC is.
[ Voor 50% gewijzigd door Jesh op 21-07-2012 15:37 ]
Wat is het verschil tussen Deus Ex: Human Revolution en Deus Ex: HR Augmented Edition ? (buiten de prijshifigamefreak schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 15:11:
Zoals eerder ook al gezegd is Deus Ex Human Revolution een erg goed spel, sneaky met veel hacking. Dit klinkt als een nadeel maar dit is echt heel leuk, zeker als je hier veel augmentations voor koopt (tip!).
Daarnaast vraag ik mij af wat het verschil is tussen Borderlands en Bulletstorm, beide zijn €5,- maar mocht je er maar een willen kopen welke is dan het "beste"? Ik weet dat het redelijk subjectief is maar wat zijn de voornamelijkste verschillenen tussen de twee zodat duidelijker wordt welke bij welk persoon past?
Either way, mocht je DE:HR [..]
Magicka Complete Pack: €7.49
Dungeon Defenders Collection: €12.49
Heerlijke spellen en met alle DLC erbij al helemaal prachtig
Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.
Augmented EditionTomba schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 15:39:
[...]
Wat is het verschil tussen Deus Ex: Human Revolution en Deus Ex: HR Augmented Edition ? (buiten de prijs) Ik kan dat op Steam store niet vinden
- Exclusive 40-page Artbook - Showcasing the concepts behind the world of 2027. Discover the origins of the design, the characters and the weapons of Deus Ex: Human Revolution
- 44-minute making-of chronicling the trials and tribulations of the Eidos-Montreal team
- Motion comic based on the first issue of the DC Comics adaptation
- Game soundtrack composed by Michael McCann
- E3 Trailer and animated storyboard
De muziek bij dit spel is wel fenomenaal dus als dat je aanstaat is het het wel waard, anders zou ik gewoon lekker het basisspel met The Missing Link DLC bestellen.
Zou wel deze kopen: Dungeon Defenders Lost Eternia Shards Complete DLC
[ Voor 17% gewijzigd door Tsurany op 21-07-2012 16:20 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ah thanks, die extra's boeien me niet zoveel ! Dan ga ik nu afwegen of ik €3,74 over heb voor Deus Ex: Game of the Year Edition en Deus Ex: Invisible Warhifigamefreak schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 16:04:
[...]
Augmented EditionWaar je wel op moet letten is dat de Steam editie van de Augmented Edition géén DLCs bevat wat bij de DVD-editie wel het geval is. Ook is dan het artbook op papier, bij Steam is het volgens mij een pdf.
- Exclusive 40-page Artbook - Showcasing the concepts behind the world of 2027. Discover the origins of the design, the characters and the weapons of Deus Ex: Human Revolution
- 44-minute making-of chronicling the trials and tribulations of the Eidos-Montreal team
- Motion comic based on the first issue of the DC Comics adaptation
- Game soundtrack composed by Michael McCann
- E3 Trailer and animated storyboard
De muziek bij dit spel is wel fenomenaal dus als dat je aanstaat is het het wel waard, anders zou ik gewoon lekker het basisspel met The Missing Link DLC bestellen.
Zie trouwens dat de Broken Sword Trilogy op t moment ook 75% korting heeft. €2,50 voor 3 geweldige adventures
En de Commando's Collection is voor €3,49 ook een steal
[ Voor 12% gewijzigd door Tomba op 21-07-2012 16:22 ]
Nu toch maar eens gekeken in de store en meteen Deus Ex: Human Revolution + DLC gekocht. Ben vanavond een avondje alleen thuis. Vriendin gaat op stap met vriendinnen. Ben benieuwd!
Uh niks? Het zijn gewoon 'achievements'.stime schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 18:34:
Ik ben eigenlijk wel erg benieuwd wat ze nou met die badges gaan doen. Morgen/ vannacht heb ik alles maar ze hebben er nog niets over gezegd.
Intel Core i7 4770K + 8x LG 24EB23 | New iPad 16GB WiFi | Xiaomi Mi Mix 2 | Microsoft Surface Pro 3 i5 128GB
Ik zie hem niet op de NL site, wel op de US site. Tenminste niet op de frontpage, maar als ik zoek op Arma vind die hem wel voor 15 euro.
[ Voor 18% gewijzigd door MegaTronics op 21-07-2012 19:05 ]
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Ik zie hem niet bij de dagaanbiedingen staan, maar wel bij best verkocht!MegaTronics schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 19:03:
[...]
Ik zie hem niet op de NL site, wel op de US site.
[ Voor 3% gewijzigd door Tubbietje op 21-07-2012 19:05 ]
Intel Core i7 4770K + 8x LG 24EB23 | New iPad 16GB WiFi | Xiaomi Mi Mix 2 | Microsoft Surface Pro 3 i5 128GB
Das een mooie aanbieding. Ben benieuwd welke game 't is.We're sorry. This game is not available in your region
Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen
Maar ach die 5 euro gun ik ze.
Steam: matsFR
EDIT:DeTeraarist schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 19:05:
[...]
Das een mooie aanbieding. Ben benieuwd welke game 't is.
Foutje het is ARMA Combined operations voor 18 dollar
[ Voor 12% gewijzigd door Fransfb op 21-07-2012 19:09 ]
Steam zal 't wel moeilijk hebben ofzo
[ Voor 37% gewijzigd door DeTeraarist op 21-07-2012 19:09 ]
Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen
De flash deals zijn op?Zethiel schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 19:05:
Flash sales broken ? Super Meat Boy nog 48 uur en Serious Sam 3 nog 12, dat zijn niet echte "flash" tijden.
Zal waarschijnlijk een foutje zijn, toen EYE eigenlijk nog 20 minuten had stond er ook 3 dagen en zoveel uur. ff later was hij weg
e: Arkham City voor 9,50, mooizo! Die wilde ik er ook nog bij hebben
[ Voor 12% gewijzigd door Thomas op 21-07-2012 19:10 ]
Denk het ook, hij is gewoon te krijgenGodDamage schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 19:22:
Het is geen regioblokkade want de aanbieding geldt ook gewoon voor ons. Het is denk ik gewoon weer een fout door al het verkeer op de site of niet goed klaar gezet door Steam.
Alleen download gaat langzaaaam. Nou is mijn internetverbinding over het algemeen redelijk traag, maar is er een manier de snelheid in Steam zelf wat op te krikken? Hoogst gemeten snelheid is 400 kb/s.
Hier was ik dus bang voor....Zingo schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 19:09:
Hoppa, Arma II dus toch 40% nu, meteen gekocht en Day Z gedownload!
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
waarvoor? dat dayz populair is? dat wisten we al
net even de DLC's van arma2 voor -40% gescoord.. je moet wat over hebben voor betere player texture's

maar nu is hij binnen!!!
Incompl te
Ja, als je naar Steam -> Settings -> Downloads + Cloud gaat en dan onder download region Russia Syberia invult heb je super snelle download. Ik download constant op mijn max.TheBleeder schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 19:25:
Net Crysis pack gekocht. Crysis1+Warhead, Crysis Wars en Crysis 2 Maximum Edition voor €13,74.
Alleen download gaat langzaaaam. Nou is mijn internetverbinding over het algemeen redelijk traag, maar is er een manier de snelheid in Steam zelf wat op te krikken? Hoogst gemeten snelheid is 400 kb/s.
Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl
Ja, de laatste dag is "encore day" met de best verkochte games in de aanbiedingHgnX schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 20:24:
Komt er nog een recap voor de best verkochte games? Ik kreeg gisteren pas door dat t sale wasDead Island zou wel gaaf zijn net als max payne 3...
aka morgen?soulcrusher schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 20:28:
[...]
Ja, de laatste dag is "encore day" met de best verkochte games in de aanbieding
wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
Ps
Is Arma2 ook nodig of kan je DayZ ook alleen spelen met Arrowhead?
[ Voor 50% gewijzigd door CapTVK op 21-07-2012 21:19 ]
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Jadonald_dick schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 21:15:
Heb je combines operations nodig voor day-z?
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Mooi! De 5 euro die ik daarmee bespaard heb kan ik weer uitgeven aan een andere game. Had hem anders morgen dan wel voor de reguliere prijs gekocht. Heeft het wachten zich dus toch geloond
Waarom heb je er eigenlijk een probleem mee?
Mja ik twijfel er ook over. Nu voor 40%, maar ik zou het ook alleen kopen voor dayz. Maar ik weet niet eens of ik echt de tijd ervoor vrij kan maken. En nu weet-ik-het hoeveel mensen de game hebben gekocht deze week is er natuurlijk geen server te bereiken voorspel ik.
Vanmiddag ofzo zag ik Arma2 nog op de 2de plaats staan van best verkochte games. Ik sta er dan ook van te kijken dat ze hem tòch in de aanbieding hebben gedaan.
Het schijnt ook te kunnen met Arma2 free+Operation Arrowhead, maar dan zouden de textures slechter zijn. En loop je mogelijk tegen bugs aan.
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Klopt, maar een dev zei zelf dat het problemen kon geven en dat het af te raden was, dus ik zou dat niet riskerenW3ird_N3rd schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 22:05:
[...]
Het schijnt ook te kunnen met Arma2 free+Operation Arrowhead, maar dan zouden de textures slechter zijn. En loop je mogelijk tegen bugs aan.
01101000 01100001 01100100 00100000 01101010 01100101 00100000 01101110 01101001 01101011 01110011 00100000 01100010 01100101 01110100 01100101 01110010 01110011 00100000 01110100 01100101 00100000 01100100 01101111 01100101 01101110
01101000 01100001 01100100 00100000 01101010 01100101 00100000 01101110 01101001 01101011 01110011 00100000 01100010 01100101 01110100 01100101 01110010 01110011 00100000 01110100 01100101 00100000 01100100 01101111 01100101 01101110
Ik denk dat ze genoeg verdienen nu. Arma is niet bepaald een mainstream game en zal ook niet zoveel verkocht worden. Maar nu met de populariteit van Day-z denk ik dat meer dan driekwart van de mensen arma koopt om day-z te kunnen spelen. Allemaal kopers die zonder day-z waarschijnlijk nieteens naar arma omgekeken hadden (inclusief ikzelf).deraco96 schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 22:23:
Ik denk het niet eigenlijk, zat mensen kopen het nu ook en er wordt vrij weinig op verdiend dacht ik dus ik denk niet dat ze de game voor een tientje wegdoen eigenlijk.
[ Voor 8% gewijzigd door BinaryRun op 21-07-2012 22:43 ]
bey bey €5
[ Voor 8% gewijzigd door tweakraiser op 21-07-2012 23:20 ]
Niets...
FEAR 1 en 2 hebben superbe besturing, geenzins een console port.tweakraiser schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 23:18:
FEAR3 is aangeschaft en geprobeerd. Wat een ontzettend slecht spel. De graphics om te huilen (voor een game uit 2011) en de besturing erg slecht. Lijkt vooral een controller-game of zo? Jammer dat Steam dit aanbiedt voor pc.
bey bey €5
Heb 3 niet gespeeld, maar dit komt van iemand die Alan Wake bizar slecht vindt qua besturing (ter vergelijking)
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
prijs van individuele games: 21,20
pakketprijs: 21.23
Je krijgt op elke game los 75% korting, naar beneden afgerond op centen. Bij het pakket worden eerst alle bedragen opgeteld en vervolgens daar 75% vanaf gehaald... Dat scheelt 3 cent.Freakster86 schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 23:49:
Best wel een faal bij de Command & Conquer Collection
[...]
I see red pixels.
Be warned dat C&C 4 vereist dat je /altijd/ online bent. Leuke DRM daar.
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Ik vond de besturing van Alan Wake ook crap, maar het schijnt dat mouse acceleration standaard aan staat en uit te zetten is met een console command. Ik heb hem tot nu toe met controller gespeeldBad Brains schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 23:29:
[...]
FEAR 1 en 2 hebben superbe besturing, geenzins een console port.
Heb 3 niet gespeeld, maar dit komt van iemand die Alan Wake bizar slecht vindt qua besturing (ter vergelijking)
ik heb dat ook tis niet dat ik dat 8 uur op een dag speel meer voor wat ik speel gaat het goed met arma 2 freesoulcrusher schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 22:10:
[...]
Klopt, maar een dev zei zelf dat het problemen kon geven en dat het af te raden was, dus ik zou dat niet riskeren
Day-z is trouwens wel een game voor de hard-core gamers. Niet voor console gamers.
[ Voor 10% gewijzigd door Haas_nl op 22-07-2012 00:03 ]
RA1 is toch gewoon gratis te downloaden, dacht ik?
Verwijderd
Nou FEAR 1 heb ik vanwege frustratie gewoon na een uur afgekapt. Ik kan het niet echt uitleggen maar tussen FEAR 1 en 2 zit toch wel degelijk een wereld van verschil qua muis movement. FEAR 2 heb ik gewoon uitgespeeld en verder ook gewoon plezier aan beleefd.Bad Brains schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 23:29:
[...]
FEAR 1 en 2 hebben superbe besturing, geenzins een console port.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2012 00:08 ]
Ja misschien verdient ArmA nu wel, Day-Z betaalt nog steeds niemand voor. Alhoewel die ook weer schijnen mee te verdienen (hoop ik voor ze), maar het fijne weet ik er niet van.soulcrusher schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 22:39:
[...]
Ik denk dat ze genoeg verdienen nu. Arma is niet bepaald een mainstream game en zal ook niet zoveel verkocht worden. Maar nu met de populariteit van Day-z denk ik dat meer dan driekwart van de mensen arma koopt om day-z te kunnen spelen. Allemaal kopers die zonder day-z waarschijnlijk nieteens naar arma omgekeken hadden (inclusief ikzelf).
http://www.wired.com/gamelife/2008/08/ea-offers-red-a/anandus schreef op zondag 22 juli 2012 @ 00:01:
[...]
offtopic:
RA1 is toch gewoon gratis te downloaden, dacht ik?
Goeie zet, beste CnC (apart van CnC 1)
Gotta love Tesla coils and prism towers..
edit: hmm is niet meer free of ben ik nou zo dom en jij zo slim?
[ Voor 9% gewijzigd door Bad Brains op 22-07-2012 00:09 ]
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
De titel van dit topic is "Steam Summersale 2012", en dat is ook de enige titel. (Inhoudelijke) vragen over games of kwaliteit hiervan horen hier niet thuis. Niet om te pesten, maar om dit topic leesbaar te houden. Als je de hele dag in dit topic woont, valt het misschien niet op, maar als je 1x per dag kijkt, moet je berichten over de sale bijna zoeken.
En, excuus dat ik daar niet eerder een reactie op heb gegeven, handel is niet toegestaan, geen uitzondering. Dit geldt dus ook voor de 4-1 deals of het zoeken naar andere personen hiervoor.
Je mag DM gebruiken of zoekt andere kanalen.