Nou hier is het niet beter.
Ik heb de mijne net klaar gemaakt om terug te sturen.
- Het scherm is door de jaren heen zo'n beetje compleet voorzien van een gele waas.
- Accu doet net waar hij zin in heeft...soms anderhalve dag maar, meestal een halve dag.
- De back-home-menu toetsen werken eigenlijk niet / nauwelijks meer.
- De plastic cover over het scherm en de toetsen laat gewoon los in de hoeken.
- Het toestel is inmiddels hoogglans zwart i.p.v. mat zwart zoals ik hem ooit kocht.
- De luidspreker voor het bellen kraakt een beetje wazig. ( zeker lage tonen / stemmen )
- Het usb oplaadstekkertje in het toestel weigert wel eens.
De Xperia S ... mmh 2 jaar na dato vind ik het niet echt een vlaggenschip maar brandhout !
Het toestel is niet in staat om 2 jaar mee te gaan bij zorgvuldig gebruik.
Daarbij vertoont het niet 1 mankement maar het halve toestel fl*kkert gewoon vanzelf uit elkaar.
Nja ... hopen dat T-Mobile bereid is alles te fixen of desnoods om te ruilen. Dan kunnen we i.i.g weer 2 jaar vooruit
Tevens vind ik dat de Xperia S echt technisch faalt op ieder gebied. De komst van ICS is nooit een vooruitgang geweest en Jelly Bean was helemaal een faal. Dat draaide gewoon ronduit beroert op deze achterhaalde soc. Voor wie meent van niet...flash maar eens terug na Gingerbread ....dan merk je wel wat een verschil dat is. Om die reden heb ik ook van de 2 jaar ruim anderhalf gebruik gemaakt van GB.
Goed, we gaan het meemaken.
Laat Tmobile het maar uitzoeken met dat ding.