net nog gekeken maar niks...
Mijn batterij laadt ONTZETTEND traag op sinds JB, wtf?
Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 16:52:
Vanochtend nog geen update voor mijn XSL, net thuis aangekomen en aan PCC gehangen en krijg hem ook nu binnen
Hier hetzelfde. Ik wacht wel even hoor, na maanden kunnen daar nog wel een paar dagen bijJouel schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 19:37:
[...]
ik zit ook met een unbranded toestel en heb nog niks hoe kan dat? Ik heb mijn Xperia S wel pas een maandje of 3/4... nu net via SUS en PSS gekeken maar helaas weer niks... ben te schijtluizerig een update te draaien extern of via een of andere buitenlandse rom dus dan zit er maar niks anders op dan wachten he
Daily driver; MB R171 SLK280
Ja maar OTA updates komen altijd iets later dan via Sony PC Companion.Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 17:50:
Je krijgt normaal gesproken toch een melding op je Phone als de update er is? Of heb ik het mis?
Verwijderd
Even ter verduidelijking mijn toestel is een Xperia SL en niet de S, bouwjaar is 13w2 aangeschaft in HK.
Tot nu toe bevalt de Jelly Bean update mij erg goed, alleen wat er eerder voor gevreesd was het erg sloom opnemen in 1080p zit ook in deze release, een ware bummer want ik gebruik de camcorder functie regelmatig. Echter verwacht ik binnenkort een kleine update dat dit euvel verholpen gaat worden. Onder ICS ging het filmen op 30fps met een bitrate van 20Mbit/s, in JB komt de fps niet hoger dan 20 en de bitrate heeft ook een duik gemaakt onder de 10Mbit/s.
Hier trouwens een mijn Antutu score in 4.1.2:
Tot nu toe bevalt de Jelly Bean update mij erg goed, alleen wat er eerder voor gevreesd was het erg sloom opnemen in 1080p zit ook in deze release, een ware bummer want ik gebruik de camcorder functie regelmatig. Echter verwacht ik binnenkort een kleine update dat dit euvel verholpen gaat worden. Onder ICS ging het filmen op 30fps met een bitrate van 20Mbit/s, in JB komt de fps niet hoger dan 20 en de bitrate heeft ook een duik gemaakt onder de 10Mbit/s.
Hier trouwens een mijn Antutu score in 4.1.2:

De update rollt langzaam uit mensen: Dat is heel normaal
Tentijde van de ICS uitrol ging dat ook zo: Soort uitrol op basis van serienummer. Branded of Unbranded maakt niet uit: een Unbranded toestel krijgt niet per definitie de update al op dag 1 binnen.
Vorige keer ( van GB naar ICS ) heb ik zelf gewoon gewacht op de release voor mijn telefoon, nu had ik even minder zin om te wachten, en via FlashTool geupdate.
Tentijde van de ICS uitrol ging dat ook zo: Soort uitrol op basis van serienummer. Branded of Unbranded maakt niet uit: een Unbranded toestel krijgt niet per definitie de update al op dag 1 binnen.
Vorige keer ( van GB naar ICS ) heb ik zelf gewoon gewacht op de release voor mijn telefoon, nu had ik even minder zin om te wachten, en via FlashTool geupdate.
To change something insignificant to significant - adding love and compassion - Tweaker
Ik had inderdaad ook geen zin om te wachten. Voor de mensen die de guide volgen die paar pagina's terug stond. Ik heb ook even Flashtool geupload naar mijn server (ik run xdafileserver.nl). Want die hotfile gebeuren dat ging me net even te traag.
De files kan je hier vinden: http://goo.gl/FJFP6
en de guide staat hier: Guide Flashen JB op Xperia S
Njoy
Oh en die simlock.ta dat kan je negeren. Dat word niet gebruikt door onze telefoon. Normaal gesproken als ik zelf de updates maak dan haal ik hem weg (en weet dat Ambroos dat ook doet).
De files kan je hier vinden: http://goo.gl/FJFP6
en de guide staat hier: Guide Flashen JB op Xperia S
Njoy
Oh en die simlock.ta dat kan je negeren. Dat word niet gebruikt door onze telefoon. Normaal gesproken als ik zelf de updates maak dan haal ik hem weg (en weet dat Ambroos dat ook doet).
[ Voor 28% gewijzigd door WeAreLegion op 31-05-2013 21:55 ]
Aah kijk dat werkt al beter dan die servers waar je een uur moet wachten op een download. Nu enkel de vraag welke versie moet ik pakken van de server de germany of de atokeno versie aangezien ze verschillen in grote.
De duitsefranssnarf schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 22:09:
Aah kijk dat werkt al beter dan die servers waar je een uur moet wachten op een download. Nu enkel de vraag welke versie moet ik pakken van de server de germany of de atokeno versie aangezien ze verschillen in grote.
Verwijderd
Goed nieuws.Verwijderd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:29:
[...]
Het is een android iets, mijn Xperia SL + MW600 krijgt ook geen info op het display. Daarentegen geeft mijn PS Vita + MW600 trackinfo perfect weer.
Om mijzelf te quoten, trackinfo doet het in Jelly Bean!
Illumination Bar Notification doet het niet meer in JB, erg jammer
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2013 23:18 ]
Okay, dit is de druppel die de emmer doet overlopen en het laatste beetje geduld heeft doen verdwijnen. Ik ga aan de slag
Mijn laatste ervaring met flashen was een nacht doorhalen en uiteindelijk de telefoon aanbieden ter reparatie

Bij Xperia's is dat allemaal erg simpelMistaDevine schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 22:40:
[...]
Okay, dit is de druppel die de emmer doet overlopen en het laatste beetje geduld heeft doen verdwijnen. Ik ga aan de slag.
Mijn laatste ervaring met flashen was een nacht doorhalen en uiteindelijk de telefoon aanbieden ter reparatie.
Jep klopt, maar als ik via google play afspeel zegt hij spijtig genoeg unknown op het schermpje van de autoVerwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 22:33:
[...]
Goed nieuws.
Om mijzelf te quoten, trackinfo doet het in Jelly Bean!
Illumination Bar Notification doet het niet meer in JB, erg jammer
Gewone media speler heeft dat niet. Erg raar.
Is het onderhand geen tijd voor een nieuw topic:
[Sony Xperia S] (deel 3, JB-generatie)?
Verwijderd
het is daar inderdaad tijd voor en ook voor de update zelf.agoNITE schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 10:12:
Is het onderhand geen tijd voor een nieuw topic:
misschien dat ambroos er 1 gaat maken.
Gisteren maar hadmatig de update erin gezet enkel nu een paar extra apps erbij die niet werken inverband regio.
Het gaat hier om onder andere play books, play movies,play memories online, playstation mobile (deze moet je via andere app als apk downloaden), video unlimited.
Zijn dit apps die nog gaan werken in nederland of kan ik ze via andere manier werkend krijgen.
Heb gisteren de germany versie van jb erop gezet, voor de rest wel mooie update.
Het gaat hier om onder andere play books, play movies,play memories online, playstation mobile (deze moet je via andere app als apk downloaden), video unlimited.
Zijn dit apps die nog gaan werken in nederland of kan ik ze via andere manier werkend krijgen.
Heb gisteren de germany versie van jb erop gezet, voor de rest wel mooie update.
Verwijderd
Zowel via Google play music als walkman app krijg ik trackinfo door op mijn MW600.Tomskii5 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 23:38:
[...]
Jep klopt, maar als ik via google play afspeel zegt hij spijtig genoeg unknown op het schermpje van de auto![]()
Gewone media speler heeft dat niet. Erg raar.
Ik weet of dit gaat helpen, maar had mijn MW600 sinds een tijdje unpaired, na de JB update had ik nog een reset op MW600 gedaan, aangezet gepaird en het werkt nu uitstekend.
Is op de autoradio btw, 2012 Ford Focus Clipper met navigatie. Zal eens unpairen en terug connecten. Kan helpen
Verwijderd
Hoi allen,
Ik heb net de LT26i 6.2.B.200 Germany Unbranded.ftf geflashed en daarna handmatig geroot ( De versie die op xdafileserver.nl staat, thanks hiervoor ! )
* werkt met alle .200 versies.
* unlocked bootloader is vereist !
Download de volgende bestanden :
http://www.2shared.com/fi..._AdvStkKernel_FW-200.html
http://www.2shared.com/fi...5-Busybox-1202-UPDAT.html
Plaats : SuperSU-1.25-Busybox-1.20.2-UPDATE.zip op je interne SD card.
Flash met Fastboot de volgende kernel van Doomlord : S_DooMLoRD_AdvStkKernel_FW-200_v2.elf
Dit is een aangepaste kernel van de .200 JB met Recovery.
Na het Flashen, herstart je Xperia S. Daarna de telefoon uitschakelen.
Ga naar de Recovery door Volume Up te klikken zodra het paarse lampje brand en het Sony Logo in beeld komt.
Als je in Recovery zit Flash de zip die je net op de SD card hebt gezet.
Hierna herstart je de Xperia en je telefoon is rooted met recovery.
Succes ermee verder ! Het werkt perfect !
Ik heb net de LT26i 6.2.B.200 Germany Unbranded.ftf geflashed en daarna handmatig geroot ( De versie die op xdafileserver.nl staat, thanks hiervoor ! )
* werkt met alle .200 versies.
* unlocked bootloader is vereist !
Download de volgende bestanden :
http://www.2shared.com/fi..._AdvStkKernel_FW-200.html
http://www.2shared.com/fi...5-Busybox-1202-UPDAT.html
Plaats : SuperSU-1.25-Busybox-1.20.2-UPDATE.zip op je interne SD card.
Flash met Fastboot de volgende kernel van Doomlord : S_DooMLoRD_AdvStkKernel_FW-200_v2.elf
Dit is een aangepaste kernel van de .200 JB met Recovery.
Na het Flashen, herstart je Xperia S. Daarna de telefoon uitschakelen.
Ga naar de Recovery door Volume Up te klikken zodra het paarse lampje brand en het Sony Logo in beeld komt.
Als je in Recovery zit Flash de zip die je net op de SD card hebt gezet.
Hierna herstart je de Xperia en je telefoon is rooted met recovery.
Succes ermee verder ! Het werkt perfect !
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2013 18:20 ]
Het wil maar niet lukken om de boel te flashen. Na stap 5 kleurt de led groen, maar na een halve minuut verschijnt het Sony-logo op het scherm, gaat de led uit en daarna ook het scherm. Flashtool geeft aan 'Device Disconnected'.mramiro schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 13:14:
Download is ook mogelijk via de server van XDA, welke vrij snel gaat:
http://www.xdafileserver.nl/index.php?dir=Sony+%28Ericsson%29%2FSE+Xperia+S+%28LT26i%29%2FSTOCK+ROMS%2FJB
Zojuist de "LT26i 6.2.B.200 Germany Unbranded.ftf" geflashed, werkt geweldig, zonder de telefoon te unlocken.
Stappen
- Download LT26i 6.2.B.200 Germany Unbranded.ftf
- Download Flashtool v0.9.10.1
- Installeer Flashtool
- Zet de Xperia S uit, wacht 30 seconden
- Sluit de Xperia S met de USB kabel aan op de PC terwijl je de "volume naar beneden" ingedruk houdt. Nu zou de notificatie led constand groen licht moeten geven.
- Run Flashtool64 (of Flashtool) als admin
- Selecteer Flash, Flashmode en select de folder waarin LT26i 6.2.B.200 Germany Unbranded.ftf staat
- Deselect Wipe_data, als je alle instellingen, bestanden en aps wilt behouden.
- Klik op ok en laat Flashtool zijn werk doen
Wat gaat hier fout en hoe los ik het op?
Ik had dit ook wel eens ik doe altijd stap 6 dan 7 dan 8 dan 9 dan 5. Flashtool laat namelijk een plaatje zien met wat je moet doen om te flashen.Dmitri schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 17:47:
[...]
Het wil maar niet lukken om de boel te flashen. Na stap 5 kleurt de led groen, maar na een halve minuut verschijnt het Sony-logo op het scherm, gaat de led uit en daarna ook het scherm. Flashtool geeft aan 'Device Disconnected'.
Wat gaat hier fout en hoe los ik het op?
Ik ga het proberen!maukoo schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 17:59:
[...]
Ik had dit ook wel eens ik doe altijd stap 6 dan 7 dan 8 dan 9 dan 5. Flashtool laat namelijk een plaatje zien met wat je moet doen om te flashen.
Gelukt. Bedankt voor de tip....
[ Voor 6% gewijzigd door Dmitri op 01-06-2013 18:11 ]
Ik heb tegenwoordig wel iets vreemd met mijn telefoon. Af en toe, als hij daar gewoon ligt, maakt de telefoon het geluidje van de camera die focussed. Hoe kan dit in godsnaam? De camera staat niet aan (voor zover ik kan zien) en er is niks in de buurt van de camera knop. Er worden ook geen foto's genomen voor zover ik kan zien...
Heeft iemand hier ervaring mee, of al van gehoord?
Heeft iemand hier ervaring mee, of al van gehoord?
ik kwam er gister avond achter dat er een kleine verandering in de wekker zit in JB.
als je de tijd wil invoeren kan je niet meer typen maar scroll je er doorheen.
persoonlijk vind ik dit niet fijn
Ik scrollde er altijd al doorheen? En kijk ik leef nog altijd! ;-)akbslayer schreef op zondag 02 juni 2013 @ 09:48:
ik kwam er gister avond achter dat er een kleine verandering in de wekker zit in JB.
Custom JB rom!!!
Gisteren naar een festival geweest ( intents festival) al mijn filmpjes zijn eigenlijk in 1080p (resolutie 12M 4kx3k(4:3) is toch 1080p?) geschoten.
nu ik ze vandaag heb gekeken zie ik wel af en toe en stotter echt jammer, ook kan de sxs niet goed met bass om
, maar dat is algemeen bekend bij zowat elke telefoon, ook echt jammer. foto's daar in tegen zijn wel perfect gelukt.
Gisteren naar een festival geweest ( intents festival) al mijn filmpjes zijn eigenlijk in 1080p (resolutie 12M 4kx3k(4:3) is toch 1080p?) geschoten.
nu ik ze vandaag heb gekeken zie ik wel af en toe en stotter echt jammer, ook kan de sxs niet goed met bass om
O.R.C. Black Bulls Rugby
fortarock ? 
psyy138 schreef op zondag 02 juni 2013 @ 13:26:
Custom JB rom!!!
nu ik ze vandaag heb gekeken zie ik wel af en toe en stotter echt jammer, ook kan de sxs niet goed met bass om, maar dat is algemeen bekend bij zowat elke telefoon, ook echt jammer. foto's daar in tegen zijn wel perfect gelukt.
fortarock ?
O.R.C. Black Bulls Rugby
Dat is inderdaad heel vervelend. Je zou Sony Mobile kunnen aanschrijven en hen vragen een custom JB rom voor jou te schrijven waarbij de wekker ingesteld kan worden middels cijfertoetsen.akbslayer schreef op zondag 02 juni 2013 @ 09:48:
Een andere optie is de verkoper hier op aan te schrijven en hen kenbaar maken dat het toestel niet aan je verwachting voldoet dan wel buiten jou toestemming is geupdate met een ongevraagde wijziging. Mogelijk kun je dan beroep doen op een maas in de wet cosumentenrechten en hen dwingen tot ontbinding van de verkoop overeenkomst.
Heel vervelend voor je, ik hoop dat bovenstaande tips je door deze zware tijden heen kunnen helpen.
Haha, laat maar kom er nu achter dat er ook een "intens festival" is wat zo heet. Ik dacht dat je intens niet als naam gebruikte. Gister was ook een metal festival "fortarock" wat ook als intens kan ervaren kan worden.
Ik kan eindelijk de officiële JB Sony update binnenhalen \o/
hoe zit het met de Tmobile gebruikers hebben die nu al een update binnen ?
of is het nog steeds wachten
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
T-Mobile is nog steeds wachten, ik heb nog niets binnen.
ik had geen zin meer om te wachten op t-mobile dus heb ik hem erop geflashed.
Alle T-mobile bloatware er eindelijk af.
Ik heb de update er nu enkele dagen op en ik ben zeer lovend over de update alles werkt zeer soepel, zonder enige haperingen.
Enige minpunten is dat Tune In radio, Walkman en Myradio afgesloten wordt als ik zit te browsen.
Dan wordt hij uit de ram gegooid en dus beëindigd.
Ik heb meerdere browsers geprobeerd maar geen baat.
En video opnemen is erg schokkerig, maar ik film toch bijna nooit dus dat maakt mij niet uit.
Alle T-mobile bloatware er eindelijk af.
Ik heb de update er nu enkele dagen op en ik ben zeer lovend over de update alles werkt zeer soepel, zonder enige haperingen.
Enige minpunten is dat Tune In radio, Walkman en Myradio afgesloten wordt als ik zit te browsen.
Dan wordt hij uit de ram gegooid en dus beëindigd.
Ik heb meerdere browsers geprobeerd maar geen baat.
En video opnemen is erg schokkerig, maar ik film toch bijna nooit dus dat maakt mij niet uit.
Toppie, we zijn hier om elkaar te helpen nietwaar. Eerst lukte het mij ook nooit hoor, was altijd te laat met inpluggen en tel startte gewoon door. Nu ik het eenmaal weet is het supersimpel.Dmitri schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 18:07:
[...]
Ik ga het proberen!
Gelukt. Bedankt voor de tip....
Zoals hier boven ook wordt geschreven is het gewoon afwachten, dit is één van de nadelen die een branded-rom met zich mee brengt....ravw schreef op zondag 02 juni 2013 @ 19:15:
hoe zit het met de Tmobile gebruikers hebben die nu al een update binnen ?
Cogitationis poenam nemo patitur
in middels ook al JB er op en werkt ook goed alleen me batterijen llopen wel snel leeg nu is dat normala of moet ik nog wat uit zetten
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Sinds ik JB heb, crasht m'n telefoon mijn wifi router... Heel kut. Iemand een idee om dit te fixen? Ik dacht eerst ook dat mijn batterij snel leeg liep, maar dat kwam o.a. door die wifi router en een slecht bereik van netwerk.
wat is dat voor een teken boven aan met 2 handjes en daar tussen een batterij .....
en hoe of wat krijg je dat uit
Dat is power saving mode, kan je uitschakelen bij Instellingen > Energiebeheer.ravw schreef op zondag 02 juni 2013 @ 22:02:
wat is dat voor een teken boven aan met 2 handjes en daar tussen een batterij .....
Klinkt als een probleem in je router. Wissel eens van kanaal, check of je beveiliging op WPA2+AES staat en update de firmware van je router.Stidge schreef op zondag 02 juni 2013 @ 21:14:
Sinds ik JB heb, crasht m'n telefoon mijn wifi router... Heel kut. Iemand een idee om dit te fixen? Ik dacht eerst ook dat mijn batterij snel leeg liep, maar dat kwam o.a. door die wifi router en een slecht bereik van netwerk.
Nou ook unbranded toestellen mogen nog geduld hebben. Het gaat weer druppelgewijs.Bullet NL schreef op zondag 02 juni 2013 @ 20:58:
[...]
Zoals hier boven ook wordt geschreven is het gewoon afwachten, dit is één van de nadelen die een branded-rom met zich mee brengt....
Mag denk ik blij zijn als het juni wordt.

Sorry dat ik het 'alweer' eens vraag. Sinds JB houdt Google Maps ervan wakelocks te houden (op 14u zo'n 3400 en een sjiek)
Hoe kan je dat nu weer voorkomen?
Tom
Hoe kan je dat nu weer voorkomen?
Tom
Ik heb het ook. Waar ik eerst steevast Androidsysteem en Android besturingssysteem in de top had staan, domineert Google Maps nu steevast plaats 1. Ik heb wel Latitude aan, Google Now widget en dus alle locatieservices ingeschakeld. Voor de update alleen Latitude uiteraard.Tomskii5 schreef op zondag 02 juni 2013 @ 23:37:
Sorry dat ik het 'alweer' eens vraag. Sinds JB houdt Google Maps ervan wakelocks te houden (op 14u zo'n 3400 en een sjiek)
Overall energieverbuik lijkt wel aanzienlijk minder, vooralsnog doe ik langer met een acculading. Mij hoor je dus niet klagen
[ Voor 3% gewijzigd door -MD- op 03-06-2013 00:36 ]
Ik heb sinds JB dat m'n notification LED blijft branden na het ontkoppelen van de adapter. Alsof hij nog aan 't chargen is, groen. Reboot helpt, maar dat is natuurlijk geen fix voor de lange duur
Ik heb een unbranded S maar nog steeds geen update
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Verwijderd
als dit update tempo van Sony zo blijft gaat mijn volgende telefoon geen Sony worden.Chaos-Zero schreef op maandag 03 juni 2013 @ 10:47:
Ik heb een unbranded S maar nog steeds geen update
hoe zit het met andere Sony telefoons met het update tempo?
Dat kan Sony je waarschijnlijk ook niet vertellen, Dennis. Sony geeft de firmware vrij en daarna is het aan de provider om er haar apps in te bouwen. Zo weet ik dat Vodafone een hele tijd heeft gedaan over de firmware ttt voor m'n X10. Echt anderhalve maand na de release van de firmware. Het staat mij nog bij jij bij vorige updates ook lang moest wachten op KPN / Hi. Staat mij vooral bij omdat je het hier heel veel hebt gepostVerwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 09:15:
Dennis585 12m
@SonyXperiaNL wanneer is de jelly bean update er voor Hi voor de xperia s?
Als je niet wil wachten (en tevens van de bloatware van KPN / Hi af wil zijn!) kun je het beste de tutorial volgen die hier al meerdere malen is gepost. Zorg dat je de Sony software hebt geinstalleerd ivm drivers, installeer de laatste versie van Flashtool en knal daarna de Nordic (ook al verspreid als World) variant op je telefoon. Werkt rete goed en ben je direct geholpen
Verwijderd
nee bedankt maar ik wacht wel op de Hi update.bartsled schreef op maandag 03 juni 2013 @ 11:17:
[...]
Dat kan Sony je waarschijnlijk ook niet vertellen, Dennis. Sony geeft de firmware vrij en daarna is het aan de provider om er haar apps in te bouwen. Zo weet ik dat Vodafone een hele tijd heeft gedaan over de firmware ttt voor m'n X10. Echt anderhalve maand na de release van de firmware. Het staat mij nog bij jij bij vorige updates ook lang moest wachten op KPN / Hi. Staat mij vooral bij omdat je het hier heel veel hebt gepost
Als je niet wil wachten (en tevens van de bloatware van KPN / Hi af wil zijn!) kun je het beste de tutorial volgen die hier al meerdere malen is gepost. Zorg dat je de Sony software hebt geinstalleerd ivm drivers, installeer de laatste versie van Flashtool en knal daarna de Nordic (ook al verspreid als World) variant op je telefoon. Werkt rete goed en ben je direct geholpen
bij 4.04 ging het vrij snel bij Hi.
Hier ook. Hij gaat bij mij geeft ie na 10 minuten de moed wel op.bartsled schreef op maandag 03 juni 2013 @ 08:59:
Ik heb sinds JB dat m'n notification LED blijft branden na het ontkoppelen van de adapter. Alsof hij nog aan 't chargen is, groen. Reboot helpt, maar dat is natuurlijk geen fix voor de lange duur
Het gebeurt ook alleen als ik hem bijna of helemaal vol laadt.
Heb ik op 4.0 ook af en toe, maar gaat dan uit zodra ik het scherm aanzet.
Overigens nog geen update op m'n simlockvrije telefoon, hoop toch dat ie binnen een paar dagen wel komt
Als je ziet dat eigenlijk in alle landen ongeveer wel mensen zijn die al kunnen updaten..
Overigens nog geen update op m'n simlockvrije telefoon, hoop toch dat ie binnen een paar dagen wel komt
Dat heb ik ook, echter gaat hij bij mij na 15-30 seconden uit. Denk gewoon dat ze de tijd veranderd hebben. Wat ik wel storend vind is dat de led bij SMS'jes een nogal lange tussenpauze neemt en nogal kort pinkt.bartsled schreef op maandag 03 juni 2013 @ 08:59:
Heh grappig, blijkbaar moet je hier even posten dat je hem nog niet hebt en dan via SUS krijg je hem zo binnen
Nu aan het downloaden.
Misschien heeft iemand er wat aan: mijn SI nummer is 1257-0957 en hij is van 12W15.
Misschien heeft iemand er wat aan: mijn SI nummer is 1257-0957 en hij is van 12W15.
[ Voor 24% gewijzigd door Oude Willem op 03-06-2013 17:03 ]
net mijn telefoon (sxs, rooted met JB custom rom) aan de pc gehangen om telefoon te opladen.
kreeg meteen van Sony PC Companion te horen dat er een update was, dus weet niet waar jullie updates blijven maar vind het wel raar.
kreeg meteen van Sony PC Companion te horen dat er een update was, dus weet niet waar jullie updates blijven maar vind het wel raar.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Bij welke provider zit je?psyy138 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 18:17:
net mijn telefoon (sxs, rooted met JB custom rom) aan de pc gehangen om telefoon te opladen.
Ik zit bij Hi, zojuist nog geen update via PC Companion.
[ Voor 7% gewijzigd door migchiell op 03-06-2013 18:26 ]
Ben zojuist ook de update aan het binnenhalen
.
Met SI nummer: 1257-0976. Ben benieuwd!
Verwijderd
welke provider?DeDaan86 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 18:36:
Ben zojuist ook de update aan het binnenhalen.
Na lang wachten toch ook maar met de flashtool de nieuwe android versie erop geklapt. Heb de hier genoemde stappen (en die van flashtool) gevolgd.
Had van tevoren ook nog even een herstel met de sony software geprobeerd. Deze haalt dan ook de android via het internet binnen dus ik had de hoop dat dit dan ook de nieuwe versie zou zijn. Dit was echter nog gewoon de 4.0 versie.
Voor mensen die proberen te restoren vanaf een backup en erachter komen dat de sony pc companion hierdoor vastloopt, dit is de oplossing: http://talk.sonymobile.com/thread/109448 (onderste bericht)
Ik heb het probleem ook, en het komt door alle files die ook worden gerestored. Het is dus aan te raden deze bestanden handmatig te recoveren. Wel een vervelend probleem..
Had van tevoren ook nog even een herstel met de sony software geprobeerd. Deze haalt dan ook de android via het internet binnen dus ik had de hoop dat dit dan ook de nieuwe versie zou zijn. Dit was echter nog gewoon de 4.0 versie.
Voor mensen die proberen te restoren vanaf een backup en erachter komen dat de sony pc companion hierdoor vastloopt, dit is de oplossing: http://talk.sonymobile.com/thread/109448 (onderste bericht)
Ik heb het probleem ook, en het komt door alle files die ook worden gerestored. Het is dus aan te raden deze bestanden handmatig te recoveren. Wel een vervelend probleem..
[ Voor 32% gewijzigd door warcow op 03-06-2013 19:20 ]
bij mij ook! simlockvrij -> 12w43
Duurt wel best even; "Computer wordt voorbereid op software-update" .. kan die beter de telefoon erop voorbereiden, niet?
Duurt wel best even; "Computer wordt voorbereid op software-update" .. kan die beter de telefoon erop voorbereiden, niet?
[ Voor 65% gewijzigd door Jouel op 03-06-2013 19:49 ]
Binnen. Generic.
Ziet er goed uit zo op het eerste gezicht, ff verder spelen
Ziet er goed uit zo op het eerste gezicht, ff verder spelen
Daily driver; MB R171 SLK280
heb t-mobile maar heb geroot, unlocked bootloader, custom rom enz enz dus het is niet echt van toepassing voor mij welke provider ik hebmigchiell schreef op maandag 03 juni 2013 @ 18:24:
[...]
Bij welke provider zit je?
Ik zit bij Hi, zojuist nog geen update via PC Companion.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Ik heb mijn telefoon los gekocht en die ligt nu ook te updaten. 
Wel via de update service maar dat maakt niet uit volgens mij?
Ik ben heel benieuwd iig!
Wel via de update service maar dat maakt niet uit volgens mij?
Ik ben heel benieuwd iig!
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Woohoo. Vodafone, 1257-0957 en we hebben hem binnen.
Da's een stuk vlotter dan de ICS update, waar ik volgens mij de laatste was die 'm kreeg.
Nu eens gaan spelen.
Overigens wel al een hartverzakking gehad; ik had hem na de update uitgezet, en bij het opstarten kreeg ik vervolgens in plaats van de 'gekleurde rook' animatie een driehoek met gereedschap erin, en een blauwe balk eronder (die wel geanimeerd was, maar niet groter/kleiner werd).
Na enig wachten (lang genoeg om in paniek te raken :-)) ging hij toch weer verder.
Da's een stuk vlotter dan de ICS update, waar ik volgens mij de laatste was die 'm kreeg.
Nu eens gaan spelen.
Overigens wel al een hartverzakking gehad; ik had hem na de update uitgezet, en bij het opstarten kreeg ik vervolgens in plaats van de 'gekleurde rook' animatie een driehoek met gereedschap erin, en een blauwe balk eronder (die wel geanimeerd was, maar niet groter/kleiner werd).
Na enig wachten (lang genoeg om in paniek te raken :-)) ging hij toch weer verder.
grrr bij mij blijft de update hangen rond de 33% (staan geen percentages bij) ... erg irritant nu nogsteeds op 2. Voorbereiden > "Computer wordt voorbereid op software-update" ... al n dik halfuur zo.
Als updaten met PC Companion niet lukt kan je best hiermee eens proberen:
http://www.sonymobile.com/nl/tools/update-service/
Is in het algemeen bergen betrouwbaarder.
Hier nu ook update beschikbaar. (Hi) Zometeen even z'n werk laten doen.
Held dat je bent. Had m binnen een paar minuten binnen, nu even spelen. Fantastisch!!AmbroosV schreef op maandag 03 juni 2013 @ 22:02:
Als updaten met PC Companion niet lukt kan je best hiermee eens proberen:
Verwijderd
Dat is ook mijn SI nummer! Ben hem nu aan het binnenhalen. Thanks for the heads up!Oude Willem schreef op maandag 03 juni 2013 @ 17:01:
Heh grappig, blijkbaar moet je hier even posten dat je hem nog niet hebt en dan via SUS krijg je hem zo binnenNu aan het downloaden.
Bedankt, ik kan hem nu ook updaten. Maar eerst nog even wachten totdat hij 50% is opgeladen...Oude Willem schreef op maandag 03 juni 2013 @ 17:01:
Heh grappig, blijkbaar moet je hier even posten dat je hem nog niet hebt en dan via SUS krijg je hem zo binnenNu aan het downloaden.
De mijne is van 12W14.
Verwijderd
Kun je trouwens in jelly bean geen livewallpaper meer gebruiken in het vergrendelscherm? Ik gebruik namelijk de fasestraal lwp en had deze graag ook op mijn vergrendelscherm.
And june it is. Complimenten aan Sony.Davy24 schreef op zondag 02 juni 2013 @ 23:29:
[...]
Nou ook unbranded toestellen mogen nog geduld hebben. Het gaat weer druppelgewijs.
Mag denk ik blij zijn als het juni wordt.

Ik merk het wel als 1257-0954 aan de beurt is

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Ik heb het toestel niet meer... maar heb PC companion nog op deze laptop staan en kreeg net de melding dat ik kon updaten
Verwijderd
gewoon een update voor pcc zelf.ArcticWolf schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 07:28:
Ik heb het toestel niet meer... maar heb PC companion nog op deze laptop staan en kreeg net de melding dat ik kon updaten
Niet echt... "update for your device" stond er.
zal wel onthouden hebben welke versie ik erop had staan.
[ Voor 12% gewijzigd door ArcticWolf op 04-06-2013 07:54 ]
Had ik van de week mijn Xperia S geroot met een heel simpel tooltje (tooltje openen, op de ROOT knop rammen, 10 seconden later klaar). Gisteren de JB update gekregen en nu zijn de root rechten weer weg. Kan ik hem opnieuw rooten zonder een andere rom te hoeven flashen?
En inderdaad schokt hij nu vrij hevig in het filmen in 1080p..
En inderdaad schokt hij nu vrij hevig in het filmen in 1080p..
i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD
Update komt nu inderdaad binnen op unbranded sxs via PCC, mijne is nu aan het updaten.
Heb hem vanmorgen ook kunnen updaten via pcc
Volgens mij zuipt dat JB wel wat meer accu.... ik zit nu op -5.5% per uur, terwijl dat eerst rond de 4 was, voor de update.
i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD
Nooit echt een battery drain gehad, maar hij heeft het voor elkaar gekregen om vannacht van 100% naar 0% te gaan in 4 uur en 3 kwartier. En dat terwijl ik de smart tags juist gebruik om data en wifi uit te zetten 's nachts. Het lijkt erop dat google now de boosdoener was, android-systeem en google zoeken hadden beide ongeveer de helft van het energieverbruik. Die heb ik nu dus maar weer even uitgeschakeld om te zien of het effect heeft...
Net geprobeerd via PCC en SUS, maar nog niks (12w14, 1257-0954). Ik had per ongeluk wel de Veilige Modus getriggerd. Ik wist niet eens dat dat kon!
Verwijderd
nog ff geduld dus , moet ik hier ook hebben...Rubii18 schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 11:01:
Net geprobeerd via PCC en SUS, maar nog niks (12w14, 1257-0954). Ik had per ongeluk wel de Veilige Modus getriggerd. Ik wist niet eens dat dat kon!
Ik weet niet of het de kanaalwisseling of de update was, maar nu kan ik weer lui in bed blijven liggen met Wifi ipv hopen op H/3GAmbroosV schreef op zondag 02 juni 2013 @ 22:21:
[...]
Dat is power saving mode, kan je uitschakelen bij Instellingen > Energiebeheer.
[...]
Klinkt als een probleem in je router. Wissel eens van kanaal, check of je beveiliging op WPA2+AES staat en update de firmware van je router.
Welke wifi router heb je dan? Toevallig een tp-link wr1043nd?
HEY! Hij is nu ook in eens bij mij beschikbaar! (1257-0976)
Verwijderd
welke provider?Chaos-Zero schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 15:18:
HEY! Hij is nu ook in eens bij mij beschikbaar! (1257-0976)
Heb ook 1257-0976, maar nog geen update beschikbaar. (T-Mobile)
PSN: ButsMG
linksys WRT54GLieuwe15 schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 13:14:
Welke wifi router heb je dan? Toevallig een tp-link wr1043nd?
Originele software of dd-wrt of openwrt?
Indien originele software, zet er snel dd-wrt op
. Erg goede router en dan is er veel aan in te stellen. Zo zou je dus bijvoorbeeld iedere nacht een reboot kunnen schedulen om de wifi verbinding goed te houden.
Alleen bij mij ging wifi het op een gegeven moment ook niet meer doen, op een enkel kanaal deed hij het nog. Misschien kwam het door de hogere zendvermogen en een krappe kast waar hij in stond (waarschijnlijk werd het te heet en is er iets half doorgefikt).
Indien originele software, zet er snel dd-wrt op
Alleen bij mij ging wifi het op een gegeven moment ook niet meer doen, op een enkel kanaal deed hij het nog. Misschien kwam het door de hogere zendvermogen en een krappe kast waar hij in stond (waarschijnlijk werd het te heet en is er iets half doorgefikt).
T-Mobile op pcc nog geen update binnen (1257-0976). Ik word gek, whatsappen behoort niet meer tot de mogelijkheden -van mijn xperia s. Nooit meer Sony voor mij
[ Voor 8% gewijzigd door dirk- op 04-06-2013 16:58 ]
Wuh? Omdat een 3rd party tool problemen geeft, ligt het aan de producent van een toestel?dirk- schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 16:56:
T-Mobile op pcc nog geen update binnen. Ik word gek, whatsappen behoort niet meer tot de mogelijkheden van mijn xperia s. Nooit meer Sony voor mij

Whatsapp doet het ook op ICS, dus daar heb je JB niet voor nodig...
On topic:
Nog steeds geen andere grid dan 4x4 met de sony launcher. Waarom heb je een groot scherm, als je er geen gebruik van kunt maken?
Ik heb een unbranded toestel.