Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubii18
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Davidshadow13 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:20:Meteen de ICS update geïnstalleerd en werkt allemaal goed, iedereen bedankt voor zijn advies. Alleen één ding wat ik vaag vind, in verschillende youtube videos wordt gezegd dat je alleen maar Sony oordopjes kunt gebruiken, klopt dit?
Grappig feitje: ik heb Sony oordopjes met een controller voor de ipod. Wat denk je? De oordopjes werken niet eens in m'n SXS. Het geluid komt zelfs gewoon uit de telefoon... 8)7 Philips werkte wel lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Nieuwe wallpapers in de laatste update. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost89
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-05 09:59

joost89

Android <3

Frietsaus schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 20:03:
Nieuwe wallpapers in de laatste update. :)
Ik baal wel, ik heb mijn telefoon al heel lang niet aan de computer gehangen, nu zie ik dat er een update beschikbaar is. Ik probeer hem nu voor de 5e x te updaten, staat er dat de Servers overbelast zijn, hij kan de update dus niet downloaden.

Naja nieuwe poging en _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Update staat er bij mij ook op. Wel erg handig dat de PC Companion een melding geeft als er een update is.
Ik moest alleen maar even de telefoon aan de pc koppelen en de update ging voor de rest bijna vanzelf, dat ging bij mijn vorige telefoon (Galaxy S) toch bij lange na niet zo handig :)

[ Voor 57% gewijzigd door SToRM666 op 28-08-2012 20:39 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
Vind dat i.d.d. wel een leuke toevoeging. Hiervoor de Motorola Milestone gehad. Ook de software geïnstalleerd gehad, maar daar moest je zelf toch het e.e.a. wel actiever voor bijhouden.

Kwam nu terug van vakantie. Flaptop aan. PCC geeft een melding dat er een mogelijke update is. Aanhangen en zo goed als klaar. Ideaal.

BMW 535D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WNT
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 03-08 09:26

WNT

Kunnen jullie mij misschien helpen aan een tip voor oordopjes? De meegeleverde zijn in-ear en deze blijven niet in mijn oren zitten. Aangezien ik 1,5u per dag fiets en dan radio luister is dat flink irritant. Heb er nu gewone oordopjes ingedaan en dat gaat prima, alleen dan kan ik niet bellen en deze zijn onlangs kapot gegaan. Ik zoek dus dopjes met een mic erin. Mijn man heeft nog MH410 (meegeleverd met xperia ray) liggen maar die zijn niet compatible. Geluidskwaliteit is voor mij niet heel belangrijk, is luister voornamelijk naar Radio1 en dan scheelt dat niet zo.
Ik kwam op internet al de mw600 tegen maar dat is nog aardig aan de prijs (voor mijn simpele doel) en dan moet ik alsnog losse dopjes erbij kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb een snellere link gemaakt naar de firmwares

http://www.xdafileserver.nl/lt26i-firmware/

ik heb ambroos ook een account gegeven die kan de boel beetje beheren ook :) vanavond ga ik nog even andere versies zoeken en dergelijjke om alles beetje compleet te maken, alleen hebben veel mensen het op van die langzame websites staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 09:57
Dataverbinding is weer ok met de laatste update. Helaas geldt dat niet voor de Wifi-verbinding. Die lijkt nog slechter geworden. Ik zit hier op m'n werk op zo'n 12m afstand van een AP, met wat glas en een systeemwandje ertussen en de wifiverbinding valt gewoon regelmatig weg. :-( Dat was voorheen niet.

Daarnaast doet TrackID het niet meer. Na opname meldt deze dat een update noodzakelijk is. Dan wordt je echter doorgestuurd naar de PlayStore waar er niets te updaten valt.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PCC zegt al dat mijn telefoon de nieuwste software heeft, terwijl ik 6.1.A.0.452 heb..
Hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Atomsk schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:05:
Dataverbinding is weer ok met de laatste update. Helaas geldt dat niet voor de Wifi-verbinding. Die lijkt nog slechter geworden. Ik zit hier op m'n werk op zo'n 12m afstand van een AP, met wat glas en een systeemwandje ertussen en de wifiverbinding valt gewoon regelmatig weg. :-( Dat was voorheen niet.

Daarnaast doet TrackID het niet meer. Na opname meldt deze dat een update noodzakelijk is. Dan wordt je echter doorgestuurd naar de PlayStore waar er niets te updaten valt.
Ik had TrackID eraf gegooid bij mij... en een paar uur later krijg ik een melding dat TrackID alsnog is geupdate 8)7 echt raar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
WNT schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 09:36:
Kunnen jullie mij misschien helpen aan een tip voor oordopjes? De meegeleverde zijn in-ear en deze blijven niet in mijn oren zitten. Aangezien ik 1,5u per dag fiets en dan radio luister is dat flink irritant. Heb er nu gewone oordopjes ingedaan en dat gaat prima, alleen dan kan ik niet bellen en deze zijn onlangs kapot gegaan. Ik zoek dus dopjes met een mic erin. Mijn man heeft nog MH410 (meegeleverd met xperia ray) liggen maar die zijn niet compatible. Geluidskwaliteit is voor mij niet heel belangrijk, is luister voornamelijk naar Radio1 en dan scheelt dat niet zo.
Ik kwam op internet al de mw600 tegen maar dat is nog aardig aan de prijs (voor mijn simpele doel) en dan moet ik alsnog losse dopjes erbij kopen.
Ik heb ook de mw600 en vind het een fantastisch apparaat. Je krijgt hierbij trouwens wel oordopjes bij. de oordopjes komen met earbuds in 3 verschillende maten. (dus hopelijk zit er een maat bij die wel goed in je oren blijft zitten)
De mw600 heet toevallig ook een ingebouwde radio, dus dan hoef je de radio-app van je telefoon niet meer te gebruiken.

EDTI: bedenk net dat je met de mw600 geen gebruik kunt maken van de radio app op je telefoon omdat daarvoor een kabel ingeplugd moet zijn. Maar dan gebruik je de radio functie op de mw600 gewoon.

[ Voor 7% gewijzigd door avec_style op 29-08-2012 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear28
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-02-2022
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:16:
PCC zegt al dat mijn telefoon de nieuwste software heeft, terwijl ik 6.1.A.0.452 heb..
Hoe kan dit?
Ik kan hem ook nog niet updaten. Mijn sxs is T-Mobile branded. Misschien heeft dat er iets mee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lanfear28 schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:21:
[...]

Ik kan hem ook nog niet updaten. Mijn sxs is T-Mobile branded. Misschien heeft dat er iets mee te maken?
Mijne ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:47
mijne is ook t-mobile branded ik heb gesproken met mijn neef die werkt er hij zei dat ze ermee bezig waren en dat het voor eind volgende week klaar moet zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-09-2024
De mijne is ook branded ( T-Mobile), hangt nu aan pc voor update (pc companion)

[ Voor 8% gewijzigd door dirk- op 29-08-2012 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alle branded firmware/toestellen zijn niet geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:47
dirk- schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 16:30:
De mijne is ook branded ( T-Mobile), hangt nu aan pc voor update (pc companion)
ben je bezig met de 6.1.A.2.45 update of is het een andere versie? ik krijg de melding dat ik de nieuwste software heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Met de update van Astro File Manager kan ik de foto's niet meer vergroten en aanklikken op de foto's en video's widget van Sony. Hij zegt dat Astro niet de juiste rechten heeft op de foto te openen, iemand enig idee om dit te verhelpen?

EDIT: Laat maar, gaat om 1 specifieke foto zie ik.

EDIT: Laatste update lijkt vrij bagger te zijn bij mij. Wifi connectie en GSM connectie lijken gewoon nooit volledig signaal te hebben. Verder heb ik meer crashes dan ervoor. Heb hem via officiële Sony Update geupdate.

[ Voor 37% gewijzigd door Metalbuster op 29-08-2012 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-10 13:25
Ik heb trouwens het idee dat ie na die laatste update veel langer met de accu doet, meer mensen dit ondervonden? Als dat zo is, is het wel een goeie feature van deze update :D

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:21
Atomsk schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:05:

Ik heb ook het idee dat WiFi niet echt beter is geworden.

@hierboven: bij puur idle gebruiken (bijvoorbeeld tijdens het slapen) lijkt inderdaad de telefoon wat langer mee te gaan. Onder load merk ik nog geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyleo schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 20:40:
[...]

Ik heb ook het idee dat WiFi niet echt beter is geworden.

@hierboven: bij puur idle gebruiken (bijvoorbeeld tijdens het slapen) lijkt inderdaad de telefoon wat langer mee te gaan. Onder load merk ik nog geen verschil.
Wifi is volgens mij nog slechter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:36

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Geen probleem met wifi hier, ook niet met de eerste Ics en z'n voorganger.
Ik heb wel een redelijk vrij kanaal in m'n router als voorkeur ingesteld en daar moet hij het mee doen ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambam7
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-12-2024
Is er al een pre-rooted gespot ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-10 19:43

SaN

Riqy schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 19:37:
Ik heb trouwens het idee dat ie na die laatste update veel langer met de accu doet, meer mensen dit ondervonden? Als dat zo is, is het wel een goeie feature van deze update :D
Het lijkt er wel op! Na de eerste ICS update zou hij volgens veel mensen al langer mee moeten gaan, maar bij mij werd hij zelfs slechter dan met GB. Nu lijkt het inderdaad een stuk beter te zijn en kan ik eindelijk echt een volledige dag met de accu doen. Morgen nog maar eens testen.

Verwijderd

Bambam7 schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 22:51:
Is er al een pre-rooted gespot ergens?
Op XDA valt de prerooted rom te downloaden.

Edit: linkje erbij:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1857736

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2012 00:35 ]

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-10 13:25
SaN schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 23:30:
[...]

Het lijkt er wel op! Na de eerste ICS update zou hij volgens veel mensen al langer mee moeten gaan, maar bij mij werd hij zelfs slechter dan met GB. Nu lijkt het inderdaad een stuk beter te zijn en kan ik eindelijk echt een volledige dag met de accu doen. Morgen nog maar eens testen.
Ik redt nu zelf al een paar keer anderhalf of bijna 2 dagen met mijn accu :) eens kijken hoe het gaat als ik mijn telefoon morgen wat meer gebruik ;)

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:33
Nou, eindelijk terug na 3 weken. Het blijkt dat mijn oplader kapot is en dat daardoor het touchscreen niet reageert als hij sap krijg. Met mijn nieuwe oplader geen problemen. De accu is goed, ik gebruik hem niet al te zwaar en dan haal ik makkelijk 1,5 dag. WiFi was de eerste dag vaag, viel af en toe spontaan weg. Nu geen probleem meer.
nog meer nieuwe Xperia telefoons 8)7 hou het nog amper bij joh...
Volgens mij zitten we nu bijna op A t/m Z :+

• jroz2001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 16:27
ArcticWolf schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 08:13:
nog meer nieuwe Xperia telefoons 8)7 hou het nog amper bij joh...
Volgens mij zitten we nu bijna op A t/m Z :+
Ik gok dat straks de Sony Xperia SII komt :P

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-04 18:56
Er komt iig een SL, met alleen een iets hogere clock. Maar het begint een beetje uit de klauwen te lopen ja. Ze hebben de arc-lijn en de nxt-lijn, en dan ook nog alles van low low end, tot high mid end, en dan nog een paar "uitstapjes" aluminium behuizing, floating touch, etc. Vraag me af of ze zichtzelf niet in de vingers snijden, hen het niet beter was geweest de hlft minder uit te brengen. Zeker als je nu op de site kijkt, bijna allemaal nieuwe modellen, maar weinig die echt iets toevoegen.

• vanputten80
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:07
Mijn toestel gaat ook langer mee na update.
Wifi bereik varieerd, bereik is wel verbeterd maar niet altijd vol (terwijl ik her enkele meters naast zit).
DATA valt niet meer weg, dus geen nodige reboots meer.

Tevreden klant!
Ik zit hier ongeveer 150m van het spoor vandaan en ik kreeg zowaar een melding dat ik op wifi kon inloggen, bleek het een wifi hotspot van een koploper te zijn die langs kwam rijden (2 streepjes)
Maar thuis zit ik <5 meter van de router vandaan en daar heeft de telefoon dan wel weer moeite mee (meestal geen streepjes) maar de laptop heeft wel vol bereik (5 streepjes a 120mbit gem.)

[ Voor 15% gewijzigd door ArcticWolf op 30-08-2012 11:26 ]

• Bambam7
Ga het proberen.

Hmm, geen idee hoe je een zip file moet flashen. Ftf lukt me wel, maar zip?..iemand linkje naar een uitleg?(Ja ik heb al gezocht, kan het nergens vinden :-()

[ Voor 22% gewijzigd door Bambam7 op 30-08-2012 12:46 ]

• Malfoi
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-10 11:55
Riqy schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 19:37:
Is er niet ergens een changelog te vinden?

www.flickr.com/malvlex

Malfoi schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:48:
[...]

Is er niet ergens een changelog te vinden?
nee, sony geeft nooit een changelog mee helaas

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:12

Sherlock

No Shit

Bambam7 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:45:
[...]
Ga het proberen.

Hmm, geen idee hoe je een zip file moet flashen. Ftf lukt me wel, maar zip?..iemand linkje naar een uitleg?(Ja ik heb al gezocht, kan het nergens vinden :-()
Kan je die zip niet uitpakken? Wat zit er in?

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Verwijderd

Als ik mijn telefoon unlock krijg ik continu de melding dat er 1 ongelezen mail is. Maar dit is steeds hetzelfde oude mailtje dat blijft staan. wie heeft hier meer last van en wat is er aan te doen?

• jroz2001
WiFi werkt bij mij overigens prima, 3G gaat echt slecht sinds de update...

• Androo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06-10 18:32
wifi is hier minder.. 3G gaat wel beter!

• Shifty47
  • Laatst online: 10:14
wifi is nog even slecht en het lijkt erop dat dat 3g nu wel steeds ff wegvalt terwijl ik dat eerst niet had :S

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-10 11:48
Weet iemand of een Xperia S geleverd met Hi abbo een simlock heeft?
Kan er namelijk eentje overkopen, maar die persoon heeft geen andere microsim om te kijken of er simlock op zit...

• DitisKees
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:31
Kan je dat niet zien in het service menu, bereikbaar via *#*#7378423#*#*?

Dell E6420 | Sony Cybershot WX220

je kan ook de Generic NL .452 flashen en dan updaten naar .45 (clean install).
dan heb je opeens een Generic toestel zonder simlock :9

• bAdmuTs
  • Laatst online: 22:30

bAdmuTs

mAzE

Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:10:
Als ik mijn telefoon unlock krijg ik continu de melding dat er 1 ongelezen mail is. Maar dit is steeds hetzelfde oude mailtje dat blijft staan. wie heeft hier meer last van en wat is er aan te doen?
Ik heb precies hetzelfde en bij mij zijn het al 36 emails. Heb het account al opnieuw toegevoegd maar dat hielp ook niet. Geen idee hoe dat kan.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-10 11:48
DitisKees schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:26:
Kan je dat niet zien in het service menu, bereikbaar via *#*#7378423#*#*?
Thanx...

• drav91
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:07
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:10:
Een ongelezen email in je prullenbak? Er wordt in alle mappen gekeken naar ongelezen mails.
The-Force schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:10:
Weet iemand of een Xperia S geleverd met Hi abbo een simlock heeft?
Kan er namelijk eentje overkopen, maar die persoon heeft geen andere microsim om te kijken of er simlock op zit...
Nee de Xperia S van Hi heeft geen simlock.

[ Voor 30% gewijzigd door drav91 op 30-08-2012 16:45 ]

• Bambam7
Sherlock schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:53:
[...]

Kan je die zip niet uitpakken? Wat zit er in?
Er zit in ieder geval geen ftf file in, maar losse bestanden in twee mapjes, meta-inf en system.
Wat normaal dus verpakt zit in een ftf.

Reden hiervan is dat je aangepaste bestanden niet in een ftf kan stoppen, zeggen ze op xda.

Maar goed, ik heb 2.45 erop gegooit en geroot op de oude bekende gekregen met supersu.

• Venta
  • Laatst online: 22-12-2022
bAdmuTs schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:47:
[...]

Ik heb precies hetzelfde en bij mij zijn het al 36 emails. Heb het account al opnieuw toegevoegd maar dat hielp ook niet. Geen idee hoe dat kan.
Ik heb ook dit probleem, eveneens accounts al opnieuw toegevoegd, maar hielp niet. Heb het ook al eerder aangegeven hier dat ik een oplossing zocht maar helaas kon niemand me helpen.

• Cyleo
Mensen, oplossing voor het ongelezen e-mail probleem is hier echt al 10x langs gekomen. Er is een zoekfunctie hoor ;)
Verwijderd in "Sony Xperia S (deel 1)"

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Cyleo schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 19:17:
Mensen, oplossing voor het ongelezen e-mail probleem is hier echt al 10x langs gekomen. Er is een zoekfunctie hoor ;)
Verwijderd in "Sony Xperia S (deel 1)"
Dat werkt niet bij mij. Gebruik al van het begin af aan met deze telefoon activesync en de ongelezen mails hebben er al vanaf het begin gestaan, mijn account ook al paar keer opnieuw toegevoegd.

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-10 15:37

Damian

Insane Obtrusion

bAdmuTs schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 19:35:
[...]

Dat werkt niet bij mij. Gebruik al van het begin af aan met deze telefoon activesync en de ongelezen mails hebben er al vanaf het begin gestaan, mijn account ook al paar keer opnieuw toegevoegd.
Waarschijnlijk staan ze ongelezen in je prullenbak ;)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Damian schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 20:33:
[...]

Waarschijnlijk staan ze ongelezen in je prullenbak ;)
Nope. Prullenbak leeg gemaakt en mezelf een mailtje gestuurd. Alle berichten in hotmail op gelezen gezet voor zover er nog ongelezen berichten waren en nog steeds 40 ongelezen berichten in beeld.

• Venta
  • Laatst online: 22-12-2022
bAdmuTs schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 21:03:
[...]

Nope. Prullenbak leeg gemaakt en mezelf een mailtje gestuurd. Alle berichten in hotmail op gelezen gezet voor zover er nog ongelezen berichten waren en nog steeds 40 ongelezen berichten in beeld.
Geldt voor mij ook.. Als ik account opnieuw aanmaak dan verdwijnen ze, maar zodra de eerste nieuwe email binnenkomt begint het van voor af aan.. Prullenbak is leeg en gebruik de instellingen zoals die van androidworld.com..

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Hmm net even een en ander getest en ik denk dat ik weet wat het probleem is. Heeft toch met de prullenbak te maken. Als ik mailtjes op de telefoon verwijder verdwijnen ze ook in hotmail en andersom ook. Zodra ik de prullenbak in hotmail leeg leegt ie de prullenbak op me telefoon niet, die map synchroniseert niet zolang ik die map niet handmatig ververs :X. Denk dat daar al die ongelezen mailtjes vandaan komen.

Haha zie net dat je per map de synchronisatie opties moet aanpassen, dus per map op push zetten |:(. Nu de prullenbak ook op push en volgens mij probleem opgelost :D.

[ Voor 19% gewijzigd door bAdmuTs op 30-08-2012 22:48 ]

Verwijderd

geflashed maar nu blijft foon rebooten! help!
Ik heb diverse versie geprobeerd van de xda file server.

edit: factory wipe en werken met laatste versie :( maar goed hij doet het weer:)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2012 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

update troubles: mijn vriendin haar Sony Xperina S toestel, provider T-Mobile, heeft ze een tijdje terug netjes geupdated toen die melding in beeld kwam. Sindsdien het volgende probleem:
-> als ze gebeld wordt... hoort de buitenstaander in veel gevallen (niet altijd) alleen ruis en lawaai... verder niets, vriendin zelf hoort de beller wel. Eénrichting verkeer dus. Het is op verschillende locaties getest, dus niet door factoren in huis ofzo.

Misschien is dit al hier ergens voorbij gekomen op het forum, maar ik kon het zo één-twee-drie niet vinden. Heb dus wel al een eerste zoekpoging gedaan :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:59:
update troubles: mijn vriendin haar Sony Xperina S toestel, provider T-Mobile, heeft ze een tijdje terug netjes geupdated toen die melding in beeld kwam. Sindsdien het volgende probleem:
-> als ze gebeld wordt... hoort de buitenstaander in veel gevallen (niet altijd) alleen ruis en lawaai... verder niets, vriendin zelf hoort de beller wel. Eénrichting verkeer dus. Het is op verschillende locaties getest, dus niet door factoren in huis ofzo.

Misschien is dit al hier ergens voorbij gekomen op het forum, maar ik kon het zo één-twee-drie niet vinden. Heb dus wel al een eerste zoekpoging gedaan :|
Lijkt erop dat de noise cancelation omgekeerd werkt. Probeer deze eens uit te zetten. Als dit het probleem inderdaad blijkt te zijn moet je denk ik even factory resetten. Misschien dat uit/aan zetten ook wel helpt (van de functie dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-10 15:37

Damian

Insane Obtrusion

Ik kan hem met de nieuwe firmware nog steeds soms niet opnemen als ik gebeld word. Slider gaat maar voor 30/40% naar rechts en dan valt ie weer terug naar links.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
Na de recente update valt mijn internetverbinding via de satelliet regelmatig weg waarna de sxs dit op een later moment niet hersteld, hierdoor heb ik ongemerkt geen internetverbinding met als gevolg geen whatsapp, mail enz. Ik moet de telefoon hiervoor aan en uitzetten, komt dit bij meerdere mensen voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:38

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Met welke versie je ge-update? Probleem wat je omschrijft hadden de meesten met de vorige versie. Laatste versie kun je vinden via de 2e post van dit topic.

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-10 22:29
dirk- schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 19:56:
Na de recente update valt mijn internetverbinding via de satelliet regelmatig weg waarna de sxs dit op een later moment niet hersteld, hierdoor heb ik ongemerkt geen internetverbinding met als gevolg geen whatsapp, mail enz. Ik moet de telefoon hiervoor aan en uitzetten, komt dit bij meerdere mensen voor?
Ik heb hier ook nog steeds last van, zelfs met de nieuwste update. Ook klapt mijn WiFi er regelmatig uit als ik iets intensiefs doe zoals youtube, groot bestand downloaden. Mijn vriendin met een Xperia S heeft precies hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Ik moet zelf zeggen dat ik er sinds de .45 update nog geen problemen meer heb gehad en dat ook het wisselen tussen WiFi en data veel sneller gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben1987
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-07 12:00
Sinds 2 weken geleden toen het zo extreem warm was heb ik ook "de gele vlek" in beeld gekregen. Sindsdien lijkt het er ook op dat het toestel gewoon echt beschadigd is want hij loopt nu heel de tijd vast en start af en toe opnieuw op. Hoort dit bij de gele vlek ?? Is gelukkig een lease toestel dus kan 'm zo laten maken maar alles schijnt dan gewist te worden en daar zit ik weer niet op te wachten, zucht... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben1987 schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 23:15:
Sinds 2 weken geleden toen het zo extreem warm was heb ik ook "de gele vlek" in beeld gekregen. Sindsdien lijkt het er ook op dat het toestel gewoon echt beschadigd is want hij loopt nu heel de tijd vast en start af en toe opnieuw op. Hoort dit bij de gele vlek ?? Is gelukkig een lease toestel dus kan 'm zo laten maken maar alles schijnt dan gewist te worden en daar zit ik weer niet op te wachten, zucht... |:(
Met ICS kan je nu gewoon een backup nemen van alle application data :) gewoon de app openen, backup maken op intern geheugen en de hele inhoud van het geheugen kopieren naar je PC over USB. Op je nieuwe telefoon alles terugkopiëren, backup herstellen en alles is weer helemaal hetzelfde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben1987 schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 23:15:
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb naar ICS geupdate en sindsdien is de performance niet meer zoals vroeger. Niet alleen de gele vlek wordt zichtbaar als het toestel warm word, maar het toestel wordt ook merkbaar langzamer. Dat het toestel langzamer wordt merk je aan het feit dat dingen langzamer laden en dat de GUI soms helemaal opnieuw geladen moet worden. Daarnaast krijg ik heel vaak een melding dat ik het toestel opnieuw moet opstarten omdat de SIM kaart er niet in zou zitten, terwijl dit wel het geval is.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/789501/Screenshot_2012-08-24-13-25-52.png

Ik ga hem binnenkort laten repareren via Castle, want het valt als het goed is nog onder garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben1987
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-07 12:00
AmbroosV schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 23:31:
[...]

Met ICS kan je nu gewoon een backup nemen van alle application data :) gewoon de app openen, backup maken op intern geheugen en de hele inhoud van het geheugen kopieren naar je PC over USB. Op je nieuwe telefoon alles terugkopiëren, backup herstellen en alles is weer helemaal hetzelfde!
is dat de gewone app "back up" met dat witte rondje en een rood reddingsvest erin ? Zou handig zijn als ik dit dan ook gewoon op het leentoestel kan zetten maar ze zeiden bij Hi dat je een "soort gelijk" toestel krijg, maar dit zou dan natuurlijk ook iets kunnen zijn met een andere OS natuurlijk |:(

edit: wat is de foldermap waar de backup nu in staat, kan het niet vinden...

[ Voor 5% gewijzigd door Ben1987 op 02-09-2012 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:33
T-mobile update is er ook , zal later even FTF file maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reventon
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-10-2024
Vandaag eindelijk de ICS update gekregen op 1257-4889 in België !!
klein vraagje ivm invoer van een sms..als je een woord wil toevoegen aan je woordenboek...hoe doe je dit nu ? Vroeger lang drukken op het woord en kon toegevoegd worden...nu komt er alleen plakken...

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androo
  • Laatst online: 06-10 18:32
waar kan je het beste zo'n hdmi kabeltje halen?

werkt dat ook van, telefoon naar laptop? dat je daar op doet afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reventon schreef op maandag 03 september 2012 @ 16:47:
Vandaag eindelijk de ICS update gekregen op 1257-4889 in België !!
klein vraagje ivm invoer van een sms..als je een woord wil toevoegen aan je woordenboek...hoe doe je dit nu ? Vroeger lang drukken op het woord en kon toegevoegd worden...nu komt er alleen plakken...

alvast bedankt
Wanneer je het zelf een paar keer ingeeft met een spatie achter komt het automatisch in het woordenboek! Zorg er wel voor dat je het de eerste keer ingeeft zonder hoofdletter als die er niet altijd moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Androo schreef op maandag 03 september 2012 @ 16:54:
waar kan je het beste zo'n hdmi kabeltje halen?

werkt dat ook van, telefoon naar laptop? dat je daar op doet afspelen?
MediaMarkt/eBay/Dealextreme. Werkt alleen van je telefoon naar een HDMI-input (dus niet naar je laptop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reventon
thx Ambroos...ik merkte ook op dat wanneer je op een ingegeven woord blijft duwen er bovenaan een balk tevoorschijn komt met helemaal links een vinkje, dan rechts een kadertje met 4 blokjes in, dan een schaar, dan 2 blz over elkaar en als laatste een bloknota precies met een pagina...
Wilde er een screenshot opzetten hier...maar blijkbaar is deze functie ook verdwenen uit 2.3.7 als je langer op de powerknop duwde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reventon schreef op maandag 03 september 2012 @ 17:22:
thx Ambroos...ik merkte ook op dat wanneer je op een ingegeven woord blijft duwen er bovenaan een balk tevoorschijn komt met helemaal links een vinkje, dan rechts een kadertje met 4 blokjes in, dan een schaar, dan 2 blz over elkaar en als laatste een bloknota precies met een pagina...
Wilde er een screenshot opzetten hier...maar blijkbaar is deze functie ook verdwenen uit 2.3.7 als je langer op de powerknop duwde...
Dat menu is het nieuwe menu voor knippen/plakken. Screenshots maak je door de powerknop en volume-omlaag een paar seconden samen in te drukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reventon
en dat vinkje volledig links dan ? Ik dacht eerst dat dit om woorden toe te voegen was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reventon schreef op maandag 03 september 2012 @ 17:26:
en dat vinkje volledig links dan ? Ik dacht eerst dat dit om woorden toe te voegen was....
Da's gewoon om het menu te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reventon
wat zouden we doen zonder jou Ambroos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reventon schreef op maandag 03 september 2012 @ 17:29:
wat zouden we doen zonder jou Ambroos :)
je suf google'n? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reventon
waarom moeilijk maken als het gemakkelijk kan ArcticWolf :p :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zo kreeg nieuwe update OTA binnen in Italie dat scheelt weer :)

Als ik woendag thuis ben zal ik even de dir list enzo onderhande nemen zodat het wat overzichtelijk word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 09:57
Dataverbinding viel weer dood vandaag. Zelfde als voorheen: alleen aan- en uitzetten helpt. -O-

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
  • Laatst online: 13-12-2024
Heb daar sinds de laatste update geen last meer van gehad. (vond dat met de upgrade naar ICS wel mega irritant). Ook de accuduur lijkt (in mijn geval) bijna te zijn verdubbeld.

BMW 535D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wickedm3n
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-08 14:55

wickedm3n

Always having fun!

Moet ik eerst nog een back up maken voordat ik mijn sxs update? Want bij de update naar ics staat er van te voren niks aangegeven dat je dan alles kwijt raakt en dat leek uit de naam ook een kleine update..
Maar is het eigenlijk een update met alleen wat kleine bug fixes? Of nog andere speciale features?

In progress: VW kever

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wickedm3n schreef op maandag 03 september 2012 @ 21:49:
Moet ik eerst nog een back up maken voordat ik mijn sxs update? Want bij de update naar ics staat er van te voren niks aangegeven dat je dan alles kwijt raakt en dat leek uit de naam ook een kleine update..
Maar is het eigenlijk een update met alleen wat kleine bug fixes? Of nog andere speciale features?
Normaal verlies je niets bij geen enkele update. Van 2.3.7 naar ICS brengt veel nieuwe functionaliteit, maar van de eerste ICS naar de nieuwe ICS (.2.45 achteraan) brengt geen nieuwe functionaliteit, het is allemaal gewoon sneller en stabieler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:36

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik heb voor de zekerheid wel een backup gemaakt maar na de update was zelfs de bellijst nog uptodate ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
Atomsk schreef op maandag 03 september 2012 @ 19:15:
Dataverbinding viel weer dood vandaag. Zelfde als voorheen: alleen aan- en uitzetten helpt. -O-
Ik heb ook spijt dat ik de laatste update heb uitgevoerd, voorheen (eerste versie ICS) geen problemen, nu regelmatig geen verbinding waardoor ik whatsapp berichten etc. niet ontvang, meerdere mensen met dezelfde problemen, zo ja wat kan ik hier aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dirk- schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 00:11:
[...]

Ik heb ook spijt dat ik de laatste update heb uitgevoerd, voorheen (eerste versie ICS) geen problemen, nu regelmatig geen verbinding waardoor ik whatsapp berichten etc. niet ontvang, meerdere mensen met dezelfde problemen, zo ja wat kan ik hier aan doen?
alleen onder wifi, maar dat ligt aan die ziggo modem van me 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister-Mark
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-08 07:30
dirk- schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 00:11:
[...]

Hier ook, hiervoor nooit problemen met de genoemde WiFi-Data bug en met de nieuwste ICS update heb ik er ook last van.
Daarnaast ook veel grotere batterij-drain, het lijkt erop of hij niet goed in slaapstand gaat, onder batterij verbruik staat het Android-besturingssysteem als grootste verbruiker en als je inzoomt op het verbruik is Ingeschakeld erg veel aanwezig terwijl de mobiel gewoon op mijn desk ligt.
Gisteren lange tijd WiFi ingeschakeld gehad, dan is de Ingeschakeld veel meer onderbroken, ET-phone Home bug??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
Die nieuwste update was, naar mijn mening, eerder slecht dan goed. WiFi en 3G zijn aanzienlijk slechter geworden, muziek afspelen en een mailtje/ WhatsAppje binnenkrijgen kan die nog steeds niet aan (hoop gestotter tijdens het binnenhalen). Zowel een WhatsApp binnenhalen als muziek afspelen zijn relatief lichte taken. M'n HTC Desire, draaiend op het zware Sense doet dit zonder problemen. Als ik ze naast elkaar houd (Desire draaiend op 2.3), dan ontlopen ze elkaar in snelheid nauwelijks, terwijl het verschil zeer goed zichtbaar was doen de SXS nog op 2.3 draaide.

Ik word er een beetje verdrietig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
Hier nog iemand die er verdrietig van word. 3g valt constant weg. (of t-mobile moet een probleem hebben?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanputten80
Shifty47 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:47:
Hier nog iemand die er verdrietig van word. 3g valt constant weg. (of t-mobile moet een probleem hebben?)
Geen enkele last meer van sinds de nieuwste update.

Gebruik Vodafone.

EDIT
Wel dat mijn WIFI niet helemaal goed bereik heeft. Direct naast de router werkt het goed maar iets verde valt het bereik weg..

[ Voor 18% gewijzigd door vanputten80 op 04-09-2012 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

@Shifty47, daar had ik ook last van, en heb wel de ARC S, en krijg de nieuwe Xperia S. Even over gebeld blijkt dat je opnieuw de instelling moet opvragen. ALL naar 1300. Nu werkt de telefoon weer goed.

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
Ik heb Vodafone, dus daar zal het niet aan liggen. Wel opvallend is dat 3G altijd op dezelfde plaatsen stopt met functioneren, terwijl ik daar vol 3G bereik heb. Voor de update had ik op deze plekken geen problemen, dus het lijkt me sterk dat het aan Vodafone ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 16:06
jroz2001 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:31:
Die nieuwste update was, naar mijn mening, eerder slecht dan goed. WiFi en 3G zijn aanzienlijk slechter geworden, muziek afspelen en een mailtje/ WhatsAppje binnenkrijgen kan die nog steeds niet aan (hoop gestotter tijdens het binnenhalen). Zowel een WhatsApp binnenhalen als muziek afspelen zijn relatief lichte taken. M'n HTC Desire, draaiend op het zware Sense doet dit zonder problemen. Als ik ze naast elkaar houd (Desire draaiend op 2.3), dan ontlopen ze elkaar in snelheid nauwelijks, terwijl het verschil zeer goed zichtbaar was doen de SXS nog op 2.3 draaide.

Ik word er een beetje verdrietig van.
Het klinkt allemaal een beetje random.
Ik was namelijk iemand die vóór de update last had van de 3G/Wifi probleem.
Sinds de update heb ik nergens meer last van. Voor mij is de update dus wel degelijk een flinke verbetering.

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
Nivida_intel schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:55:
@Shifty47, daar had ik ook last van, en heb wel de ARC S, en krijg de nieuwe Xperia S. Even over gebeld blijkt dat je opnieuw de instelling moet opvragen. ALL naar 1300. Nu werkt de telefoon weer goed.
Net gedaan, ik ben benieuwd.. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanputten80
Masegate schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:58:
[...]

Het klinkt allemaal een beetje random.
Ik was namelijk iemand die vóór de update last had van de 3G/Wifi probleem.
Sinds de update heb ik nergens meer last van. Voor mij is de update dus wel degelijk een flinke verbetering.
IDD! Geen enkel probleem meer met mijn Xperia S! Vind het echt een super toestel nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morality®
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-03-2023
Hier dacht ik van het weekend ook al aan, het is nu wel lastig te bepalen wat er aan de hand is.... valt de data verbinding op de sxs weg of is T-Mobile schuldig?
Sinds de nieuwste update merk ik wel verbetering, hiervoor had ik last van de 3g/wifi ellende en dat is nu beter.
Het valt mij wel op dat de 3g verbinding lang op zich laat wachten, als dit de oplossing is geweest dan schwa maar het helemaal niet terugkomen is passé!
Ik ben op zoek naar de mogelijkheden van het lockscreen (sony launcher) iemand die mij wegwijs kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
Voor de update had ik alleen last van een dramatisch wifi bereik (wat overigens nog niet opgelost is) maar niet van wegvallend 3g signaal. Ik heb net all gesmst naar 1300 en het lijkt nu wel beter te gaan. Zou het dan toch aan tmobile hebben gelegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
Zojuist ook ALL naar 1300 gesmst, internet geconfigureerd. Nu zit ik nog op wifi dus geen probleem, ik ga zo werken en zal onderweg eens kijken wat er gaat gaat gebeuren. Hopelijk is het zo opgelost.
Pagina: 1 ... 22 ... 49 Laatste