• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 14:48

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

HyperioN schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 19:33:
Jammer dat het weer "hetzelfde" is.
Vanaf de N9 (of in mindere mate zelfs al vanaf de N8) hebben ze alleen maar varianten gemaakt op hun design bij hun mid-high en high-end toesteleln (N9, Lumia 800, Lumia 900 en bovenstaande).
Op zich een leuk ontwerp, maar ben nu wel toe aan iets nieuws.
Ik vind het persoonlijk een mooi design. Maar ja. Bekijk het van de andere kant; Apple approves this design... ;)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-09 22:57
Is dit nou met het afgeronde glas van de 800 of het platte van de 900?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Die Phi zou het ronde glas moeten krijgen als je de foto moet geloven. Op de patent tekening is daar echter nog niets van te zien. Over twee weken zullen we het zeker weten.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:53

HollovVpo1nt

I like gadgets

PaT schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 09:53:
Die Phi zou het ronde glas moeten krijgen als je de foto moet geloven. Op de patent tekening is daar echter nog niets van te zien. Over twee weken zullen we het zeker weten.
Het lijkt erop dat het een combinatie van plat en rond zou kunnen zijn:

Afbeeldingslocatie: http://cdn.wpcentral.com/sites/wpcentral.com/files/imagecache/large/postimages/4213/Nokia%20analysis.png

Het pijltje wijst naar een ronding, maar de linkerkant van het toestel is duidelijk plat en heeft zelf een soort van 'naad'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-10 11:42
Ben benieuwd. Ziet er mooi uit.
Nu nog een fatsoenlijke whastapp en we kunnen massaal aan de Nokia :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Ben eens benieuwd, ik heb de 800 en 900 langs elkaar gehad en vond het scherm van de 800 beter reageren. Hopelijk is dat bij die Phi beter.

Maar hoe mooi ik m'n 800 ook vind, als HTC een van haar WP8 toestellen gelijkend op de One X uitbrengt, dan wordt het lastig kiezen straks tussen de Phi en de HTC... ;)

Die Fujitsu vind ik dan bdd minder mooi. Maar die IS12T? Never heard of... :?

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
De IS12T is nooit uitgebracht in Europa... hij is overigens wel gewoon te koop op japanse auction website :+
vind het persoonlijk echt een mooi toestel.. maar ding kost 500 a 600 euro :S

http://www.gsmarena.com/toshiba_windows_phone_is12t-4076.php

[ Voor 40% gewijzigd door ArcticWolf op 24-08-2012 13:48 ]

5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-08 10:51
ArcticWolf schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:40:
De IS12T is nooit uitgebracht in Europa... hij is overigens wel gewoon te koop op japanse auction website :+
vind het persoonlijk echt een mooi toestel.. maar ding kost 500 a 600 euro :S

http://www.gsmarena.com/toshiba_windows_phone_is12t-4076.php
ook ik vindt de IS12T mooi en ontzettend goed. (spat)Water/stof dicht en erg sterk gebouwd. Daarbij hele mooie specs. Ik was 1 van de eerste met een omnia 7 en had wel spijt toen deze niet naar nederland kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reactie op de tweet van Nokia "Samsung take note" YouTube video. :)
YouTube: samdung take notes....NOKIA will shock the world come sept 5th!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Laatst online: 07-10 22:02
Wie is die gast :S hoop gescheld en getier, leuk :?
Not my cup of tea iig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Kev!n schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:52:
[...]

ook ik vindt de IS12T mooi en ontzettend goed. (spat)Water/stof dicht en erg sterk gebouwd. Daarbij hele mooie specs. Ik was 1 van de eerste met een omnia 7 en had wel spijt toen deze niet naar nederland kwam.
hopelijk komt de T-01E wel naar Nederland!
http://www.nu.nl/gadgets/...es-en-tablets-europa.html
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Real or fake?
http://www.theverge.com/2...lumia-wp8-pureview-images

Mag van mij echt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaygoffin
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07:07
Lijkt me een prima design, al kun je niet heel veel zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 14:12

defcon84

Multipass?

SilverAqua schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 19:12:
[afbeelding]
Design patent van de Nokia Phi is uitgelekt, oftewel we kunnen er bijna zeker van zijn dat onderstaande telefoon binnenkort in de winkel zal liggen.

[afbeelding]
aan het oude logo te zien is dit geen WP8 phone, maar een wss een prototype..
zo zullen we deze dus niet zien :p
Afbeeldingslocatie: http://plaza.fi/s/f/editor/images/20120816nokia3.jpg
Lijkt me een render :)
wel een mooie!

nog wat rumors :p
Nokia Atlas - gamer smartphone met 41MP pureview camera
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IjRyo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Oei afgeronde hoeken, lijkt me niet echt anders word steve's mob weer boos :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Die Nokia Atlas? Lijkt me bdd een render, en een slechte ook nog. Vooral die specs. Hoe ze de processor omschrijven, dan een enorm dun toestel maar wel met een pureview camera. Juist. :w

Look what I've just found... ;)
Another Nokia Windows Phone 8 handset revealed in a design patent?
Another Nokia design patent, filed on the 21st August, has just passed through the US patent office.

The device is reminiscent of the the Nokia Lumia 610, but with some features which are subtly different, such as the placement of the earpiece on top and the shape of the camera on the back.

The shape of the screen does bring to mind another leaked part, which was meant to be the screen from one of Nokia’s Windows Phone 8 handsets. Combined with the resemblance to the Nokia Lumia 610 this may be a picture of Nokia’s low-end Windows Phone 8 range.
Afbeeldingslocatie: http://wmpoweruser.com/wp-content/uploads/2012/08/designpatent.jpg
Afbeeldingslocatie: http://wmpoweruser.com/wp-content/uploads/2012/08/image126.png

[ Voor 71% gewijzigd door Rowdy.nl op 27-08-2012 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-10 21:07
Eerste foto van de Samsung ATIV S:

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2012/08/wp8samsung.jpg
Volgens Engadget is het een SIII alleen dan voor WP8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Dat verklaard gelijk waarom ik hem niet mooi vind :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ik vind m een stuk mooier dan de S3. Maar eindelijk een beetje fatsoenlijke hardware voor Windows Phone. Wat ik heb gezien van de software vond ik echt goed, maar de hardware hield me nog tegen. Ik ben nu ook erg benieuwd waar Nokia mee komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
sinds samsung geen sliders/clamshells meer maakt vind ik het design echt helemaal niks (de Wave uitgezonder :P )
ik hou hoge verwachtingen van Nokia... maar nog ff geduld 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

De post op Windows Team Blog behorende bij Robino's plaatje... ;)
Inside the crazy-thin 8.7mm brushed aluminum chassis is a huge 4.8” HD Super AMOLED display made from Corning Gorilla Glass 2 (read: tough to break, but still light)and a rundown of killer specs: 1.5Ghz dual-core processor, 1GB of onboard RAM, and an 8MP autofocus rear camera and 1.9MP front-facing camera. You’ll have the choice of two storage capacities – 16GB or 32GB – and both models have a MicroSD slot for expanded storage. Backing all of this up is a massive 2300mAh battery to keep you rocking all day.
De officiële persrelease voor de Samsung ATIV S...

Mooiere plaatjes dan die hierboven... Maar die Robino postte lijkt 'echter' imho... ;)

Afbeeldingslocatie: http://wmpoweruser.com/wp-content/uploads/2012/08/ATIV_S_Product_Image_Front_5_thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://wmpoweruser.com/wp-content/uploads/2012/08/ATIV_S_Product_Image_Front_4_thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://wmpoweruser.com/wp-content/uploads/2012/08/ATIV_S_Product_Image_Back_3_thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://wmpoweruser.com/wp-content/uploads/2012/08/ATIV_S_Product_Image_Front_1_thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://wmpoweruser.com/wp-content/uploads/2012/08/ATIV_S_Product_Image_Perspective_2_thumb.jpg
ArcticWolf schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 21:30:
sinds samsung geen sliders/clamshells meer maakt vind ik het design echt helemaal niks (de Wave uitgezonder :P )
ik hou hoge verwachtingen van Nokia... maar nog ff geduld 8)
Ik ook, maar persoonlijk ben ik ook erg benieuwd naar wat HTC gaat doen. Ik vind de One X echt een super mooie hardware. Dát in combinatie met een ècht OS zoals Windows Phone en ik ben verkocht... ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Rowdy.nl op 29-08-2012 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:28

The_Scarabial

MTB for life!

Heerlijke phone lijkt me, goeie vervanger voor de omnia 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Hmz....
Another Nokia Windows Phone 8 handset popping up?
Whoever is leaking Nokia Windows Phone 8 parts continue to tease us.

The latest is the back of what appears to be a Nokia Windows Phone posted by Zhang HaoJun on Sina Weibo with the caption “Nokia WP8 New” (Direct translation with exact
order).

The rounded corners suggest the Nokia Arrow, rumoured mid-range windows phone, but of course the picture does not reveal much at all.
Afbeeldingslocatie: http://wmpoweruser.com/wp-content/uploads/2012/08/2012829205844.jpg
En, een video van de onthulling van de ATIV S... (via)

[ Voor 12% gewijzigd door Rowdy.nl op 29-08-2012 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:14
Die nieuwe samsung is niet een directe kopie van de S3 aangezien dat een quadcore is. Nou snap ik op zich wel dat deze dat niet heeft omdat voor Samsung die S3 toch nog net effe wat belangrijker is. Ook de resolutie van het scherm is nog niet bekend gemaakt, maar ik gok dat dat wel op 720p zal zitten.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-10 19:54
Martinspire schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 23:44:
Die nieuwe samsung is niet een directe kopie van de S3 aangezien dat een quadcore is. Nou snap ik op zich wel dat deze dat niet heeft omdat voor Samsung die S3 toch nog net effe wat belangrijker is. Ook de resolutie van het scherm is nog niet bekend gemaakt, maar ik gok dat dat wel op 720p zal zitten.
Zou zo maar kunnen ;)
Waar voorheen alleen de resolutie van 800x480 pixels werd ondersteund, kan met Windows Phone 8 ook gekozen worden voor 1280x720 en 1280x768 pixels.
nieuws: Microsoft kondigt Windows Phone 8 aan

• Martinspire
Mja dat het 1 van die 3 ging worden was me al wel duidelijk, maar ik gok dat 720p ook een beetje gangbaar zal worden als resolutie voor de topmodellen. Kan me niet voorstellen dat samsung nu met het topmodel op een lage resolutie gaat zitten. Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat Nokia en HTC ook wel wat hoger gaan inzetten (de hardware ligt toch al op de plank)

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Nokia is wel goed in trollen... :)

Maar ze leggen de lat wel héél hoog voor zichzelf... Hoewel ik de Lumia serie erg mooi vind, heb ik als ik de uitgelekte foto's van de Phi zie niet zoiets van wauw, da's wat nieuws... Om dan zo'n uitspraken te doen...?
Nokia calls Samsung ATIV S a “warm-up act”, welcomes them back to Windows Phone

Afbeeldingslocatie: http://wmpoweruser.com/wp-content/uploads/2012/08/A1fI2XjCYAAhHmH.jpg-large.jpg
Samsung has beaten Nokia to the punch by announcing a really high-end and pretty desirable Windows Phone 8 handset, but it seems the dedicated Windows Phone company is not taking being upstaged lying down.

Not only have they taken to IFA with placards welcoming Samsung back to Windows Phone (as if they ever left) but Doug Dawson, Media Relations head for Nokia, has called the handset just an “warm-up act”, presumably for what I hope must be a stunning handset to justify the hype.

Warning readers not to “mistake the first for the best”, we will certainly be rooting for Nokia to blow us out of the water with their offerings on the 5th September.
.

edit:

.
En nog meer nieuws:
Trail of clues “prove” 21 megapixel Nokia Lumia is coming
By now we have all seen Nokia’s teaser video and tried to analyse the clues within. MonWindowsPhone has its own theory, and it leads them to conclude that Nokia is teasing a 21 megapixel Nokia Lumia handset.

They noticed the video was strangely 21 seconds long, and that Phi was the 21st letter of the Greek alphabet, and that 21 was pretty close to half of 41, the number of megapixels in the Nokia 808 Pureview.

Of course a lower number of megapixels would allow for a slimmer phone, which would solve the issue of creating a Pureview smartphone with an acceptable form factor.

Do our readers think the trail of clues make sense? Let us know below.
Blah, blah, blah. Maar dat zou wel mooi zijn. Lijkt me zeer twijfelachtig, aangezien de Phi nogal dun lijkt, iig weinig plek heeft voor een dikke cameramodule zoals in de PureView...

.
October 29 will be the official "launch" of Windows Phone 8, I am told. I'm hearing this event will likely be on the west coast, either in San Francisco or Los Angeles. (Again, I don't know exactly where. A photo studio? Outside an Apple store?) But this is considered the "consumer launch" of the product, with handsets to be made available starting a week or two later, meaning early November, as other sources of mine had indicated.
Consumer launch van WP8 op 29 oktober dus (ipv 26, dat is namelijk de launchdate van W8 en W8RT)

[ Voor 41% gewijzigd door Rowdy.nl op 30-08-2012 09:44 ]

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

En de volledige specs van de ATIV S zijn beschikbaar... ;)

[ Voor 47% gewijzigd door Rowdy.nl op 30-08-2012 11:39 ]

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Rowdy.nl schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 22:31:
En, een video van de onthulling van de ATIV S...
Ze weten je wel ontzettend enthousiast te maken met een nieuw toestel zeg.. /s

Dat ding is echt een high end toestel en ze presenteren het alsof het de zoveelste wasmachine is.
Rowdy.nl schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:07:
Nokia is wel goed in trollen... :)

Maar ze leggen de lat wel héél hoog voor zichzelf... Hoewel ik de Lumia serie erg mooi vind, heb ik als ik de uitgelekte foto's van de Phi zie niet zoiets van wauw, da's wat nieuws... Om dan zo'n uitspraken te doen...?
Inderdaad, ze mogen wel echt even wat laten zien. Ze maken mij wel heel benieuwd!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:29
Martinspire schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 23:44:
De Amerikaanse S3 is geen quad core maar een dual core vanwege LTE. En die dual core is toevallig een Qualcomm S4 die ook voor Windows Phone 8 gebruikt wordt. Dus als je het strikt bekijkt hebben ze een Amerikaanse S3 gepakt en daar i.p.v. android Windows phone 8 op gezet. Knopje aan de onderkant een beetje anders et voila!

Voor de HTC One X en One S geldt hetzelfde. De Amerikaanse HTC One X en One S heeft ook een Qualcomm S4 chip. Dus HTC zou ook makkelijk een WP8 toestel kunnen lanceren op basis van de One S en One X.

What a fine day for Science! | Specs

• Martinspire
Harmsen schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:54:
[...]

De Amerikaanse S3 is geen quad core maar een dual core vanwege LTE. En die dual core is toevallig een Qualcomm S4 die ook voor Windows Phone 8 gebruikt wordt. Dus als je het strikt bekijkt hebben ze een Amerikaanse S3 gepakt en daar i.p.v. android Windows phone 8 op gezet. Knopje aan de onderkant een beetje anders et voila!

Voor de HTC One X en One S geldt hetzelfde. De Amerikaanse HTC One X en One S heeft ook een Qualcomm S4 chip. Dus HTC zou ook makkelijk een WP8 toestel kunnen lanceren op basis van de One S en One X.
Hoe bedoel je "vanwege LTE"? Zit die dan op de processor waardoor er geen plaats voor is of niet compatible is?
Ik wist het overigens niet, maar hoop dat er dan toch nog wel een WP8 toestel met quadcore aankomt om alles even weg te blazen 8)

In ander nieuws:
De Unreal Editor is binnenkort compatible met Windows 8, grote kans dat die dus ook naar WP8 komt. Na Unity is dat erg fijn, want dat betekend gewoon meer mooie grafische spellen (naast het feit dat huidige games te poorten zijn)

[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 30-08-2012 12:13 ]

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Als ik die ATIV S zo zie, dan moet Nokia wel met iets heel erg moois komen. Als er iets is wat me bevalt, dan is het wel die brushed alu behuizing. Dit zou best wel eens de opvolger kunnen worden van mijn Lumia 800. Groot voordeel ook van de ATIV S is dat de connector voor voedig gewoon aan de onderkant zit. Dus lekker makkelijk in een active auto houder te zetten. Dat gaat bij de Lumia wel anders, leuk zo'n klepje aan de bovenkant, maar mn actieve autohouder heeft wel een apart snoertje er aan hangen om de Lumia 800 van voeding te kunnen voorzien. Best wel een nadeel.

XBL: MRE Inc

• ArcticWolf
  • Niet online
Tk55 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:45:
[...]

Ze weten je wel ontzettend enthousiast te maken met een nieuw toestel zeg.. /s

Dat ding is echt een high end toestel en ze presenteren het alsof het de zoveelste wasmachine is.

[...]

Inderdaad, ze mogen wel echt even wat laten zien. Ze maken mij wel heel benieuwd!
Maar kwa specs is het ook de zoveelste wasmachine 8)7

• spNk
MRELynx schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:26:
Als er iets is wat me bevalt, dan is het wel die brushed alu behuizing.
Die behuizing die spontaan barsten vertoond en het batterij klepje wat net zo sterk is als een vel papier?
Nee bedankt, dan liever een Nokia of een HTC. Stevige telefoons heb ik Samsung nog niet zien maken.

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:29
Martinspire schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:12:
[...]

Hoe bedoel je "vanwege LTE"? Zit die dan op de processor waardoor er geen plaats voor is of niet compatible is?
Ik wist het overigens niet, maar hoop dat er dan toch nog wel een WP8 toestel met quadcore aankomt om alles even weg te blazen 8)
Ik bedoel dat ze in Amerika gebruik maken van LTE. Zowel in de Tegra 3 processor (wordt gebruikt in HTC One X) als de Exynos processor (De quad core van de S3) zit geen ondersteuning van LTE. De Qualcomm S4 heeft dit wel waardoor in Amerika ze de Qualcomm S4 gebruiken. In europa maken we (nog) geen gebruik van LTE en daarom hebben we hier wel Quad core versies van deze telefoons. Behalve Vodafone Duitsland want die ondersteund wel LTE.

What a fine day for Science! | Specs

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Martinspire schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:12:
[...]
In ander nieuws:
De Unreal Editor is binnenkort compatible met Windows 8, grote kans dat die dus ook naar WP8 komt. Na Unity is dat erg fijn, want dat betekend gewoon meer mooie grafische spellen (naast het feit dat huidige games te poorten zijn)
Gisteren al op WMPoweruser dat filmpje bekeken, maar die Unreal port is een samenwerking van NVidea en Epic... Vooralsnog erg gericht op de W8RT op een Tegra3 chip... Maar die zitten ook in smartphone's en het zal vast ook wel (gaan) werken op andere ARM based chips... Hoop ik... ;)

Verwijderd

• defcon84

defcon84

Multipass?

Verwijderd

Rowdy.nl schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:06:
[...]
Gisteren al op WMPoweruser dat filmpje bekeken, maar die Unreal port is een samenwerking van NVidea en Epic... Vooralsnog erg gericht op de W8RT op een Tegra3 chip... Maar die zitten ook in smartphone's en het zal vast ook wel (gaan) werken op andere ARM based chips... Hoop ik... ;)
Dat had je gedacht. Nvidia probeert een monopolie positie te creeren. Leuk dat die Unreal Engine 3 naar Windows 8 RT gaat. Maar dan moet je wel een Tegra SoC hebben. Anders gaat het niet.

Hetzelfde verhaal als bij Android. Daar heb je een apparte store voor Tegra Supported games die freaking mooi zijn voor een mobiele OS. Alleen werken deze games vanwege de speciale features van de Tegra 3 chip alleen op een Android OS die op een Tegra chip draait.

Het is een soort lock in. Iedereen denkt nu WAUW... Kijk eens wat Microsoft doet. Terwijl Nvidia gewoon eigenlijk zijn Tegra chipsets wil verkopen. Want op andere SoC's draait die Unreal engine niet eens...

Dus laat je hoop maar varen. Want dat dachten mensen bij Android ook... Heb zelf de Nexus 7 en kan al die Tegra games leuk spelen. Zitten echt prachtige tussen. Maar op mijn S2 draait die shit niet vanwege dat ik geen Tegra GPU hebt.

Immers Nvidia is van origine een GPU fabrikant en het enige belang wat ze hebben is hun IC's verkopen. Daar zit hun winst.

Dus vergeet het maar om Unreal 3 Engine te laten draaien op o.a. de nieuwste Samsung WP8 telefoons, of Nokia telefoons. Die fabrikanten gebruiken geen Tegra chips.

• ArcticWolf
  • Niet online
Tegra 3 spellen werken ook op m'n SXS hoor ;) (Adreno 220)
je moet alleen een extra driver installeren.

Ze laten met Unreal 3 op Win 8 RT zien dat je gewoon directX api's kan aanspreken! Wat crossplatform spellen een stuk easier maakt dan de omgebouwde Unreal 3 versie voor android/ios.
Xbox spellen zouden zonder "moeite" op een win 8 RT tablet moeten kunnen draaien, terwijl dezelfde spellen niet zonder een lompe port op een android/ios device kunnen werken.

Dat is eigenlijk het belangrijkste wat men laat zien.

[ Voor 66% gewijzigd door ArcticWolf op 30-08-2012 22:02 ]

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 20:44:
[...]

Dat had je gedacht. Nvidia probeert een monopolie positie te creeren. Leuk dat die Unreal Engine 3 naar Windows 8 RT gaat. Maar dan moet je wel een Tegra SoC hebben. Anders gaat het niet.
Bron? Ik lees overal dat ze de volledige "DirectX 9 pipeline" gebruiken, wat zou betekenen dat iedere GPU die DirectX 9 (of hoger) ondersteunt UE3 zou moeten kunnen draaien.

Goede games op Windows RT = veel verkochtte tablets = veel Tegra's verkocht = winst voor nVidia.

Om er nou meteen een complot achter te zoeken?

De vraag is overigens of wat jij claimt overigens wel mogelijk is op Windows aangezien er voor apps geen directe videokaart-toegang is en alles via DirectX gaat.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Als UE3 echt zo Nvidia minded zou zijn, dan hadden pc games er ook niet op gewerkt. Omdat je met Windows (en dus DirectX) kunt werken is dat een minder groot probleem. Sterker nog, het is voor WP8 als platform juist een pluspunt (vanwege de problemen bij Android dus). Epic mag voor Unreal dan wel samenwerken met Nvidia, maar die zijn echt wel zo slim dat ze het platform zo goed mogelijk willen hebben.

Waar je wel kans op hebt is dat bepaalde effecten beter gaan of dat ze de framerate wat beter voor elkaar hebben, maar niet meer dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Met de heren hierboven... :) Sowieso is UE3 niet de enige engine, vorige week was er ook al een bericht voor ondersteuning van een andere engine... (geen idee welke, games boeien me matig*)

* Waarom ik er dan in een vorige post enthousiast over was; meer ondersteuning voor het gehele WP8 platform dus ook van Game Engines is goed voor de groei van de userbase en da's weer interessat voor het platform... ;)

Marketing render of Nokia Arrow leaked?
Afbeeldingslocatie: http://wmpoweruser.com/wp-content/uploads/2012/08/MNBnokia_arrow.png
MyNokiaBlog has received a render in the mail which is supposedly a marketing image of the Nokia Arrow, a mid-range Windows Phone 8 handset.

The phones resemble the earlier leaked battery cover, but with some differences around the camera assembly, which is horizontal in the render and vertical in the photo.

According to MNB a participant in the Nokia Collective, a focus group run by Nokia, verified that this is indeed an image they have been shown.

The handsets appear rather thick for a modern smartphone, but it may be that the device will be very cheap and addressing the large volume low-end of the market, an area where Nokia has always excelled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Ik zie in ieder geval dat de camera/spiegel dit keer een stukje verzonken is in de behuizing,
ze hebben dus geleerd van de Lumia 800 (krast snel...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01:12
spNk schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:22:
Ik zie in ieder geval dat de camera/spiegel dit keer een stukje verzonken is in de behuizing,
ze hebben dus geleerd van de Lumia 800 (krast snel...).
tja bij mijn HTC Trophy steekt die ook uit, maar heb er nog geen krasje op kunnen bekennen (zelfs niet op de zwarte lak). Is die bij de lumia niet van metaal?

[ Voor 3% gewijzigd door Caelorum op 31-08-2012 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Ja, die is van metaal. Ik heb 'm altijd met het bijgeleverde hoesje in gebruik (sinds november 2011) en hij ligt bij mij dus zo'n 2mm verzonken. Krijg je ook gewoon krassen. Dus deze constructie zal geen klap helpen... ;)

Voor degenen met kinderen maybe een interessante feature... ;)
Details of Windows Phone 8 “Kids Corner” parental control feature leaks
We first found out about Windows Phone 8 having a “KidZone” from an analysis of the Windows Phone 8 registry by Windows Phone Hacker.

Now the Verge has produced details of the feature.

The feature, when implemented, would be reached by swiping left on the presumably password protected lock screen.

Kids would have access to a separate Start screen environment designed for children to access apps, videos, games, and music that is shared by a parent.

Parents will be able to select games, music, apps and videos which children can have access to, and also customize the background and accent colours, and also name the zone.

The Kids Corner feature can be deactivated by pressing the power button.

The feature is expected to launch with Windows Phone 8 handsets later this year.

Afbeeldingslocatie: http://wmpoweruser.com/wp-content/uploads/2012/08/kidscorner_thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://wmpoweruser.com/wp-content/uploads/2012/08/kidscorner_thumb1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://wmpoweruser.com/wp-content/uploads/2012/08/kidscorner_thumb3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://wmpoweruser.com/wp-content/uploads/2012/08/kidscorner2_560_thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Nu online
Rowdy.nl schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:34:
Voor degenen met kinderen maybe een interessante feature... ;)
Niet alleen voor degene met kinderen, maar ook voor de rest van ons! De aanwezigheid van parental controls betekent namelijk dat de leeftijdgrens voor content in de marketplace omhoog kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Ramon schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:52:
[...]
Niet alleen voor degene met kinderen, maar ook voor de rest van ons! De aanwezigheid van parental controls betekent namelijk dat de leeftijdgrens voor content in de marketplace omhoog kan!
XXX :9~ 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Ramon schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:52:
[...]
Denk het niet... :P MS heeft overigens wel iets over meerderjarig in haar gebruikersvoorwaarden staan, maar niet wat ze d'r verder mee doen. Alleen dat je 18 moet zijn of toestemming van een ouder/voogd moet hebben...
Is this the HTC Accord?
Football, a recognized XDA-Developer member which seems to have pretty free access to HTC’s ROMs has just posted this picture of what he calls the HTC Accord.

The HTC Accord is one of 3 leaked HTC Windows Phone 8 handsets and this device has, according to Football, the following specs:

HTC Accord- WP8 MSM8960 – 1.5 Ghz Dual Core ROM 8gb/16gb HD Screen 720×1280 Camera 8mp NFC support microSD card support

Previous rumours have pegged the handset as having a 4.3 inch screen and 1 GB of RAM and set for an October release.

The picture sports the Windows Phone 7 start screen as it is merely a render.

The colourful design seems an attempt to go after Nokia’s Windows Phone customers, who rapidly took over the dominant position in the windows phone arena.

Afbeeldingslocatie: http://wmpoweruser.com/wp-content/uploads/2012/08/htcaccord.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverAqua
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-10-2022
Die HTC is nep, bekijk eens goed de lijst langs het scherm dat ziet er bizar slecht ge-photoshopt uit.
De rest trouwens ook, wel een flashy kleur dat wel!

En een toestel dat het logo van WP8 heeft maar op WP7 draait?

[ Voor 17% gewijzigd door SilverAqua op 31-08-2012 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-10 19:36

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

En de aankomende Nokia's lijken ook al gelekt te zijn naar het internet:
http://pocketnow.com/2012/08/31/nokia-lumia-920-820

Lumia 920
Afbeeldingslocatie: https://p.twimg.com/A1nsGA8CUAEEy2s.jpg

Lumia 820
Afbeeldingslocatie: https://p.twimg.com/A1nr5ckCUAAqqif.jpg

Fake of echt? :?

[ Voor 37% gewijzigd door mkrmr op 31-08-2012 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01:12
SilverAqua schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:39:
[...] En een toestel dat het logo van WP8 heeft maar op WP7 draait?
Anders lees je even de tekst die erbij staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Nu online
Rowdy.nl schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:29:
[...]

Denk het niet... :P MS heeft overigens wel iets over meerderjarig in haar gebruikersvoorwaarden staan, maar niet wat ze d'r verder mee doen. Alleen dat je 18 moet zijn of toestemming van een ouder/voogd moet hebben...

[...]
En waarom dan niet? Tot nu toe kunnen gebruikers adult content niet afschermen van minderjarigen. Dus er wordt geen adult content toegelaten in de Store. Simpelste oplossing.
Het feit dat er parental controls aankomen betekent volgens mij dat je adult content kan afschermen (want dat is toch de functie van parental controls?). Maar dan moet er wél adult content zijn om af te schermen, anders heb je niets aan de parental controls! En met adult content doel ik niet per se op porno, maar ook op bloederige spelletjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

SilverAqua schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:39:
Die HTC is nep, bekijk eens goed de lijst langs het scherm dat ziet er bizar slecht ge-photoshopt uit.
De rest trouwens ook, wel een flashy kleur dat wel!

En een toestel dat het logo van WP8 heeft maar op WP7 draait?
Leest u eens de begeleidende tekst...? :+

"render voor marketing"
gauchov6 schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 13:00:
En de aankomende Nokia's lijken ook al gelekt te zijn naar het internet:
http://pocketnow.com/2012/08/31/nokia-lumia-920-820
Ik zag ze net idd ook voorbij komen op wmpoweruser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

waar is het oplaadgat bij die lumias?
hopelijk komen ze weer van boven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverAqua
Rowdy.nl schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 13:11:
[...]

Leest u eens de begeleidende tekst...? :+

"render voor marketing"
Ik heb die tekst gelezen inderdaad al voordat ik poste, maar dat het een render voor marketing is kan ik niet bij, de lijst van deze render is echt bizar slecht gedaan en al helemaal voor een groot bedrijf als HTC of ze hebben daar heel slecht grafisch personeel in dienst. ;) En je gaat ook geen render maken met een verkeerde OS erop als helemaal niet voor marketing, ik zeg dus dat het nep is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverAqua
Ja grappig inderdaad, de maker van dit photoshop plaatje zal trots zijn! :+

Waarom haalt Tweakers dat item niet weg en zet daarvoor inplaats de Nokia renders, die zien er een stuk 'realistischer' uit. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FricoRico
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-10 15:28
Wat mij erg opvalt aan alle aangekondigde WP8 specs is dat er veel enorme accu's in de apparaten zitten. Idemdito voor Windows 8 eigenlijk.

Ik vind een standaard batterij van 2300mAh zoals in de ATIV S namelijk enorm. Ik heb in mijn SII namelijk een 2000mAh als upgrade gestopt. De standaard was 1600mAh van de SII.

Ik hoop niet dat dit is gedaan omdat Windows Phone een batterij slurpert is, maar gewoon om eens een keer 2-3 dagen met een telefoon lading te kunnen doen. Ik weet in iedergeval wel wie de vervanger voor mijn SII gaat worden, de ATIV S wordt een toppertje! Weet iemand of het een pentile HD scherm wordt of net als de SII een volledig RGB wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverAqua
Oke, even geen rare renders meer en photoshop plaatjes hier zijn echte foto's van de Nokia 820/Arrow

http://wmpoweruser.com/no...w-leak-looks-pretty-good/
of
http://www.wpcentral.com/...s-phone-8-mania-continues

Afbeeldingslocatie: http://wmpoweruser.com/wp-content/uploads/2012/08/211735oeeereqzvnoeve2n_thumb.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door SilverAqua op 31-08-2012 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 19:26
damn je was mij net voor :P Wilde nog een posted hierover maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverAqua
vali schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 17:57:
[...]

damn je was mij net voor :P Wilde nog een posted hierover maken :+
Haha sorry :D

Maar het ziet er wel goed uit voor ons WP gebruikers, mooie toestellen komen eraan. En hopelijk wordt het met WP8 ook wat succesvoller voor MS, maar aan de andere kant mis ik het nu al wel dat toen ik mijn HD7 net had niemand in mijn omgeving nog er van had gehoord (ja Windows Mobile, maar of dat nou zo'n positieve reactie was) of had gezien. Nu zal dat langzaam maar zeker verdwijnen die 'uniekheid', de underdog word groter in 2013 vooral ziet het er positief uit voor MS/WP. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

SilverAqua schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 18:03:
[...]
Maar het ziet er wel goed uit voor ons WP gebruikers, mooie toestellen komen eraan. En hopelijk wordt het met WP8 ook wat succesvoller voor MS, maar aan de andere kant mis ik het nu al wel dat toen ik mijn HD7 net had niemand in mijn omgeving nog er van had gehoord (ja Windows Mobile, maar of dat nou zo'n positieve reactie was) of had gezien. Nu zal dat langzaam maar zeker verdwijnen die 'uniekheid', de underdog word groter in 2013 vooral ziet het er positief uit voor MS/WP. :)
Ze hadden ook best wat winst gemaakt afgelopen jaar (nieuwsbericht van afgelopen week, ben ff de bron kwijt). Merk zelf ook dat steeds meer mensen in mijn (directe) omgeving overstappen. Grootste deel is nog verstokt Android gebruiker, maar drie daarvan zijn al aan de Windows Phone (Lumia 800, Lumia 710 en een Omnia 7). En een stelletje wat nog op antieke telefoons zat zijn ook beide over naar de Lumia 710. En zeer tevreden... :)

Ben ook benieuwd hoeveel van die lijst bevestigde W8 games naar WP8 komen. Angry Birds en Fruit Ninja natuurlijk... De rest zou in principe ook moeten kunnen draaien... (at least als ze op W8 RT draaien...)

Onderstaande was wel te verwachten, maar toch... ;)
Report: HTC Accord Windows Phone 8 Device To Include Beats Audio Technology
Afbeeldingslocatie: http://wmpoweruser.com/wp-content/uploads/2012/08/HTC-Windows-Phone-Beats-Audio-620x410.jpg
HTC started partnering with Dr.Dre to include Beats Audio technology in their mobile devices from last year. They even invested financially in them. Now according to the report from The Verge, HTC will also include Beats Audio technology in their upcoming Windows Phone 8 device HTC Accord. There will be an app to control the sound output as well. Also the device is expected to have Beats Audio branding in the back as they are now seen on HTC One X and other devices.

[ Voor 31% gewijzigd door Rowdy.nl op 31-08-2012 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
lijkt een beetje op de Acro S van sony :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverAqua
ArcticWolf schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 19:27:
[...]

lijkt een beetje op de Acro S van sony :/
Dan zou je ook kunnen zeggen dat de Acro S op de Lumia 800/900 lijkt :9 Is maar net hoe je het wil zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Dit klinkt echt als muziek in mijn oren. Eindelijk komt er vanuit Microsoft een standaard waar de usb aansluiting moet komen.

Kan echt geen toeval zijn dat bij alle phones die zijn uitgelekt de lader aan de onderkant zit.

[ Voor 16% gewijzigd door vali op 31-08-2012 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-10 19:36

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

Kan echt geen toeval zijn dat bij alle phones die zijn uitgelekt de lader aan de onderkant zit.
Zou een hele goede zet zijn van MS, dan kunnen alle verschillende laders, speakers, carkits etc. nu voor alle WP8 toestellen gebruikt worden, net als de iPhone accessoires. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Lader onderaan is voor mij een must. Die Lumia 820 vind ik niet mooi. Dat ronde doet erg denken aan de eerste Iphone generatie en laat ik nu net een hekel aan Iphones hebben. Het is dat ik die eerste Iphone van mn werkgever heb gekregen en dat ik die zakelijk moet gebruiken, maar anders had dat ding al lang in de prullenbak gelegen.

Zal dan wel een grotere Lumia worden voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Slimme zet om dat te standaardiseren... :)

Microsoft's visie op NFC & WP8. Lijkt me niet het meest praktische om het menu in dat restaurant op je telefoon te moeten bekijken, maar goed. Wel grappig... ;)

[YouTube: http://youtu.be/HcrTev7J5GQ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-10 18:35

CAP-Team

XBL: CAPTeam

In een ideale wereld werken alle restaurants met Windows 8 tablets en hebben alle klanten Windows Phone 8 toestellen zodat ze via NFC kunnen inchecken en alvast de bestelling kunnen plaatsen via de app die zowaar bestaat. De kinderen zeuren niet, en mogen zelfs even met de mobiel van mama spelen, en geven hem zomaar terug, zonder morren!

;)

Tot zover mijn interpretatie van dit filmpje die wel mooi illustreert hoe het dus zou kunnen gaan.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Ik vind het juist ideaal dat de lader aan de bovenkant van mijn lumia zit..
nooit meer een kabeltje dat in de weg zit.. Ze verdwijnen nu mooi achter men pc scherm / tafel..

ik snap de logica wel qua carkits en cradles... maar zou echt een tegenvaller zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

defcon84 schreef op maandag 03 september 2012 @ 11:45:
Ik vind het juist ideaal dat de lader aan de bovenkant van mijn lumia zit..
nooit meer een kabeltje dat in de weg zit.. Ze verdwijnen nu mooi achter men pc scherm / tafel..

ik snap de logica wel qua carkits en cradles... maar zou echt een tegenvaller zijn :(
Ja ik snap je, dat heb ik ook. Ik gebruik mijn Lumia als wekker en die ligt nu mooi op mn nachtkastje en het kabelje mooi weggewerkt. Stuk handiger als wanneer de kabel aan de onderkant zit. Maar idd voor carkits is het weer handig om het aan de onderkant te hebben. Beide hebben zo'n hun voor- en nadelen.

Ik hoop overigens wel dat er een high end toestel komt die ongeveer dezelfde grootte heft als de Lumia 800. Vind het formaat van de Lumia 800 eigenlijk perfect passen in mn broekzak. Mag misschien heel iets groter zijn, bv 4 inch. Maar 4.5 inch vind eigenlijk toch net iets te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-10 21:07
MRELynx schreef op maandag 03 september 2012 @ 11:52:
[...]

Ja ik snap je, dat heb ik ook. Ik gebruik mijn Lumia als wekker en die ligt nu mooi op mn nachtkastje en het kabelje mooi weggewerkt. Stuk handiger als wanneer de kabel aan de onderkant zit. Maar idd voor carkits is het weer handig om het aan de onderkant te hebben. Beide hebben zo'n hun voor- en nadelen.

Ik hoop overigens wel dat er een high end toestel komt die ongeveer dezelfde grootte heft als de Lumia 800. Vind het formaat van de Lumia 800 eigenlijk perfect passen in mn broekzak. Mag misschien heel iets groter zijn, bv 4 inch. Maar 4.5 inch vind eigenlijk toch net iets te groot.
Tot nu toe lijken alle voorgestelde WP8-toestellen +4"-schermen te krijgen. Hoop ook dat de high-end toestellen niet allemaal dat formaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Indien nodig zou je dan voor de wekker een desk-stand kunnen gebruiken, is ook makkelijker en sneller aan te sluiten dan ook (hoef je niet op zoek naar waar de kabel nu weer tussen is gevallen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

rumors:
lumia 620: 4.0"
lumia 820: 4.3"
lumia 920: 4.5"
al lijkt me dat best raar, zo weinig verschil..

bron: hier en hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
defcon84 schreef op maandag 03 september 2012 @ 16:46:
rumors:
lumia 620: 4.0"
lumia 820: 4.3"
lumia 920: 4.5"
al lijkt me dat best raar, zo weinig verschil..

bron: hier en hier
Was het niet zo dat de 620 en de 820 geen 720p resolutie hadden en de 920 wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Wireless charging, uitgebreide backupfunctionaliteit, I like! :)

Nu nog een neutraal kleurtje, zoals zwart of wit, want deze felle kleueren... Niet helemaal mijn ding... ;)
Nokia Lumia 920 To Feature Wireless Charging And 8MP PureView Camera
According to the report from The Verge, the upcoming Windows Phone 8 device from Nokia called Lumia 920 will feature wireless charging tech which will be based on Qi charging standard. Wireless Charging will be enabled by the magnetic strip at the back of the device.
Also the device is expected to sport a 8MP PureView camera with 32GB internal memory. As we already know Lumia 920 will be powered by S4 dual core processor, 1GB RAM and HD screen as well.

Are you satisfied with the hardware specs of this upcoming device?
Nokia Lumia 920, Lumia 820 And Nokia Wireless Charger Photos Leaked
@evleaks has posted the above photos which reveals the new wireless charging pad from Nokia. Also the design of Lumia 920 and Lumia 820 has been confirmed as the above ones.
Do you like this bright colored devices?
Afbeeldingslocatie: http://wmpoweruser.com/wp-content/uploads/2012/09/201293204249.jpg

Afbeeldingslocatie: http://wmpoweruser.com/wp-content/uploads/2012/09/201293204242.jpg
Windows Phone 8 Backup Options Detailed
We already know that Windows Phone 8 will allow users to backup their SMS, app settings, etc to the cloud. Today The Verge has posted a screenshot showing this functionality in detail. An user will be able to backup app list+settings, SMS messages, photos and videos to the cloud using Microsoft account.

I hope the settings include IE favorites, tab sync, theme color, etc as well. What do you expect from Windows Phone 8?
Afbeeldingslocatie: http://wmpoweruser.com/wp-content/uploads/2012/09/2012931851301.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Nu hopen dat die backup ook naar WP7.5/7.8 komt om zo wat dingen over te kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Ik ben misschien gek, maar zo'n gele is zo heel lelijk nog niet! Al denk ik dat ik eerder voor donker paars zou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 820 schijnt volgens Theverge een exchangeable cover te krijgen:
http://www.theverge.com/2...crosd-exchangeable-covers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Hmm ik weet niet wat ik daarvan moet denken. Leuk een andere cover eens in de zoveel tijd, maar hoeveel lever je in op bouwkwaliteit? Lijkt iig beetje HTC Sensation achtig, en kan niet zeggen dat die covers nou zo geweldig stevig zijn (hoewel deze meer uit 1 deel lijken itt de Sensation covers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-10 11:42
spNk schreef op maandag 03 september 2012 @ 21:19:
Hmm ik weet niet wat ik daarvan moet denken. Leuk een andere cover eens in de zoveel tijd, maar hoeveel lever je in op bouwkwaliteit? Lijkt iig beetje HTC Sensation achtig, en kan niet zeggen dat die covers nou zo geweldig stevig zijn (hoewel deze meer uit 1 deel lijken itt de Sensation covers).
*mompelt iets over nokia 3310, stevigheid en verwisselbare covers*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
Helaas lees ik nergens over een mSD slot op de nieuwe Nokias.
Zonder is het voor mij een absolute NoGo, dan maar een Samsung, HTC oid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
EgMaf schreef op maandag 03 september 2012 @ 22:59:
Helaas lees ik nergens over een mSD slot op de nieuwe Nokias.
Zonder is het voor mij een absolute NoGo, dan maar een Samsung, HTC oid...
Nokia Lumia 820 to include wireless charging, exchangeable covers, and microSD slot, daarnaast wordt woensdag alles duidelijk ;)

[ Voor 4% gewijzigd door vali op 03-09-2012 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
Correct, ik had dat toen nog niet gelezen...
Ikke weer blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik denk ook dat alle providers het wel zullen benutten om ervoor te zorgen dat ze gewoon gelijk staan met de Android varianten. Overigens maakt het me al weinig uit als er al meer dan 16gb in zit. Heb nu 8 en dat is wel wat snel vol door de applicaties en mn mail, maar als het genoeg is om alles er lekker op te laten staan (wat meer kaarten voor Navigon bv) en daarnaast nog een deel van mn muziek bibliotheek, dan is dat voor mij al prima.
Tenzij je veel muziek erop wilt hebben (al kun je dat toch nooit allemaal tegelijk luisteren) en films wilt gaan kijken, is zo'n MicroSD helemaal niet nodig als er toch al 16 of 32gb in zit imo.

Dat wireless charging ziet er wel cool uit, al lijkt het me vooral een gimmic. Ik vraag me nog af of ie dan echt helemaal precies op de goede plek moet liggen en of er nog wat ruimte tussen mag zitten (dat ie ernaast ligt bv). Anders is een stekkertje net zo fijn en dan kun je hem nog in een desk-stand zetten ook.

[ Voor 20% gewijzigd door Martinspire op 03-09-2012 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
Martinspire schreef op maandag 03 september 2012 @ 23:05:
Ik denk ook dat alle providers het wel zullen benutten om ervoor te zorgen dat ze gewoon gelijk staan met de Android varianten. Overigens maakt het me al weinig uit als er al meer dan 16gb in zit. Heb nu 8 en dat is wel wat snel vol door de applicaties en mn mail, maar als het genoeg is om alles er lekker op te laten staan (wat meer kaarten voor Navigon bv) en daarnaast nog een deel van mn muziek bibliotheek, dan is dat voor mij al prima.
Tenzij je veel muziek erop wilt hebben (al kun je dat toch nooit allemaal tegelijk luisteren) en films wilt gaan kijken, is zo'n MicroSD helemaal niet nodig als er toch al 16 of 32gb in zit imo.
Mensen verschillen: Voor mij is 16GB al te weinig, want ik reis veel.
Dus heb ik graag Navigon met de meeste Europese kaarten erop, plus een aardige muziek collectie (ik weet vooraf niet waar ik de komende weken zin in heb, en ik ga al reizend niet de muziek op mijn foon opnieuw syncen). En dan ook nog wat van mijn favoriete Nederlandse en internationale podcasts en vodcasts, en 16GB is al te klein.

En dan kijk ik ook af en toe graag een TV serie op mijn foon in het vliegtuig. Gelukkig heb ik wel altijd 2 extra batterijen bij me. 1 om verder te kunnen als de foon leeg is, en de 2e om 100% zeker te zijn dat ik bij aankomst nog kan bellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Geel lijkt mij ook nog te doen; alhoewel ik liever een (misschien saai) grijs, wit of zwart toestel zou willen zien... :)
lucash schreef op maandag 03 september 2012 @ 22:22:
[...]
*mompelt iets over nokia 3310, stevigheid en verwisselbare covers*
Let me fix that for you; stevigheid? Onverwoestbaar! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Mja, je gebruikt je telefoon dan ook al bijna als halve laptop en dat doe ik dus niet en voor de meeste gebruikers zal dat ook niet zo zijn, maar als je 32gb erop hebt staan (wat voor de topmodellen toch wel de norm lijkt te zijn) dan is dat toch al aardig?

Maar goed, MicroSD lijkt er ook overal op te zitten, dus je kunt lekker je ding doen.

In ander nieuws, mogelijk nog (veel) meer features voor WP8?
Microsoft apparently very paranoid about Windows Phone 8 feature leaks

Mobile-Review reports that Microsoft has locked down Windows Phone 8 handsets and the OS delivered on them extremely tightly, even when given to OEMs, to the degree than even Samsung has not seen the full Windows Phone 8 feature set.

They write:

"It is the first time as far as I can remember, that OEM prototypes are locked to special accounts inside Microsoft, and each device has its own activation key, tied to the unique number of each smartphone or tablet, and not an OEM employee. As far as security goes, Microsoft did an outstanding job – at IFA even those companies who allowed me to take a quick peek at their Windows Phone 8 devices said that most functions are blocked and are simply inaccessible. This was done at Microsoft – you press a menu and get a warning pop-up or nothing happens. It’s not because those functions are not there – it is because they [Microsoft] are not ready to show these functions even to partners. I do not remember such a draconian measures anywhere else – usually when you have a prototype, you can work with it. Some network/cloud functions might be absent or inaccessible – but you could check out what you have, more or less. Today, even people who work for OEMs do not really know what they have in Windows Phone 8, because they only learn about the platform from the same Microsoft presentations, but can not try all the features live. It is a unique situation, when OEMs are working on hardware, but have absolutely know influence on software. The hubs they are working on are in fact separate programs/apps, that do not interfere at all with the main functionality."

Up to now I believed we have seen 99% of the Windows Phone 8 features leaked already, but it seems Microsoft may still have a few surprises left over for us on the 5th.

via Unwiredview.com
Klinkt interessant, als er inderdaad nog veel dingen inzitten die nog niet bekend zijn, dna is dat natuurlijk erg mooi. Ze zullen mogelijk wat dingen hebben die zelfs Apple of Android nog niet hebben, waardoor het platform boven de rest uit kan groeien.

Ik ben benieuwd.

En Custom Rom Nieuws mbt WP8:
Don’t Even Think About Custom ROMs on Windows Phone 8

Afbeeldingslocatie: http://cdn.pocketnow.com/wp-content/uploads/2012/09/MobileJaw-WindowsPhoneSecureBootOrder.jpg

Last week we asked our readers if they thought Windows Phone 8 might bring a greater degree of custom ROM potential kind of like what Windows Mobile brought to the smartphone space around the turn of the century. Unfortunately for hackers, but fortunately for businesses and users, Windows Phone 8 brings with it a very high level of platform security. First of all encryption is built into the entire device including the operating system and applications. As Mike Temporale of Mobile Jaw notes, “The encryption is backed by the TPM 2.0 standard, which requires unique keys to be burned into the chip during production.” There are also a number of common security keys from Microsoft and the OEM burned onto the chip in a read-only manner. The firmware has a secure UEFI environment that validates that the device has all of the keys on initial boot. The boot manager knows which applications are to be started on boot up and will only launch those that are signed and trusted. Custom ROMs will not have the correct digital signatures and therefore will not be able to start.

The security model also extends to all applications. Everything, including Microsoft’s own applications, OEM drivers, and OEM customizations, are required to run in their own sandbox. That means you can forget about viruses or any kind of malware as well.

These new Windows Phone 8 security features also make it obvious as to why Windows Phone 8 will not run on current Windows Phone devices… they lack a chip that has been burned with security keys for the platform, OEM, and device.
Dus vanwege de nieuwe boot (door de toevoeging van bitlocker) is het waarschijnlijk niet mogelijk om andere roms erop te zetten. Enerzijds natuurlijk wel jammer, maar als je kijkt naar het huidige aantal roms, dan is dat ook niet echt jammer. Al mis je dan natuurlijk wel wat functies die buiten de huidige developer mogelijkheden liggen. Zullen wat overstappers van Android wel het meest jammer vinden gok ik zo.

Het verklaard meteen waarom WP8 er gewoon niet op kan en laat zien dat de beveiliging toch van grote invloed kan zijn op de veiligheid van het platform zelf.

Ook even nieuwssubmit van gedaan :>

[ Voor 37% gewijzigd door Martinspire op 03-09-2012 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Wel jammer van de ene kant dat er waarschijnlijk geen custom ROM's op kunnen. Alhoewel ik het niet enorm mis op m'n Nokia, maar toch. Voor bedrijfsomgevingen is dit natuurlijk wel enorm interessant...

En toch blijft er nog vanalles lekken... ;)
Windows Phone 8 accent colours revealed
1800PocketPC managed to extract the range of possible accent colours from the Windows Phone 8 emulator and found the above range.

There is a shortage of darker shades in the mix bot overall a reasonable selection. OEMs can of course add their own selection as the situation is at the moment.
Afbeeldingslocatie: http://wmpoweruser.com/wp-content/uploads/2012/09/NewAccents.png
Die nieuwssubmits heb ik opgegeven... :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Rowdy.nl schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 06:54:
Wel jammer van de ene kant dat er waarschijnlijk geen custom ROM's op kunnen. Alhoewel ik het niet enorm mis op m'n Nokia, maar toch. Voor bedrijfsomgevingen is dit natuurlijk wel enorm interessant...

En toch blijft er nog vanalles lekken... ;)

[...]

Die nieuwssubmits heb ik opgegeven... :P)
Aparte kleuren als je ze zo ziet, lijkt veel te kiddy maar in het OS ziet het er mooi uit.

Ik heb ook het idee dat die submits er echt nooit doorkomen, volgens mij van de vele submits die ik heb gedaan is er uiteindelijk 1 gepost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Mauve, Sienna, Steel :9~

[ Voor 23% gewijzigd door ArcticWolf op 04-09-2012 07:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Bob Ross zou in ieder geval blij worden van al die kleurtjes! ;)

Had persoonlijk ook nog graag zwart er bij gehad.

[ Voor 11% gewijzigd door PaT op 04-09-2012 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Even een kleine reminder, zeker als morgen Nokia helemaal los gaat.

Het is de bedoeling dat toestel specifieke zaken in eigen toestel topics besproken gaan worden. Zo zou nu een topic voor de Samsung Ativ S gemaakt kunnen worden en vanaf morgen dus de topics voor de nieuwe Nokia's. Ik zou het dan ook heel tof vinden als iemand een bepaald topic zou willen aanmaken.

Als je dat wil doen, meld het dan ook even bij mij via een DM, Dan kan ik een beetje de regie er op houden en voorkomen dat er dubbel werk gedaan wordt. In ieder geval op voorhand alvast hartstikke bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
_/-\o_

maar idd, zwart en wit missen, misschien gaan ze een grote gok wagen? Maar als dit (http://www.gsmarena.com/i...he_iphone_5-news-4740.php) de nieuwe Iphone wordt, heeft Nokia weinig te vrezen :+

[ Voor 49% gewijzigd door ArcticWolf op 04-09-2012 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Zwart op een zwarte achtergrond lijkt me niet handig? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

spNk schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:35:
Zwart op een zwarte achtergrond lijkt me niet handig? :p
Tsja, Zwart beschikbaar voor het witte thema en omgekeerd. Alhoewel je waarschijnlijk dan met de accentkleuren in de war komt. (Wit thema, zwarte letters en uhhm, zwart accent --> niet handig)
Windows Phone 8 New Group Chat Feature Called ‘Room’ ConfirmedIn July we reported about the upcoming group chat feature called ‘Room’ in Windows Phone 8 revealed via Windows Phone 8 SDK. Today, The Verge has confirmed that the feature will be part of Windows Phone 8 as we reported.

Here is the description of ‘Room’ from Microsoft,

Gather your friends and family together. Invite them to a private Room where you can share a calendar, photos, group chat and notes. Or add them to a Group to see social updates from just those folks and text them all at once. Tap the plus sign to get started.

We are not sure whether this new ‘Room’ functionality will replace the existing Groups feature in Windows Phone devices. We should wait till tomorrow to know all the details about this new feature.
PaT schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 07:52:
Even een kleine reminder, zeker als morgen Nokia helemaal los gaat.

Het is de bedoeling dat toestel specifieke zaken in eigen toestel topics besproken gaan worden. Zo zou nu een topic voor de Samsung Ativ S gemaakt kunnen worden en vanaf morgen dus de topics voor de nieuwe Nokia's. Ik zou het dan ook heel tof vinden als iemand een bepaald topic zou willen aanmaken.

Als je dat wil doen, meld het dan ook even bij mij via een DM, Dan kan ik een beetje de regie er op houden en voorkomen dat er dubbel werk gedaan wordt. In ieder geval op voorhand alvast hartstikke bedankt! [/mbr]
Algemene Nokia/Samsung/etc zaken die gelden voor al hun toestellen, meer OS gerelateerd (specifieke zaken zoals internet sharing wel/niet op W7, als voorbeeld) kunnen wel in dit algemene topic neem ik aan...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
Ben ik trouwens de enige die vind dat de nieuwe Nokia's van de leaks er niet heel erg mooi uit zien ? Ik mis de wow factor die de oorspronkelijke Lumia's hadden en vind de nieuwe HTC Accord veel mooier eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Megajr schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 17:08:
Ben ik trouwens de enige die vind dat de nieuwe Nokia's van de leaks er niet heel erg mooi uit zien ? Ik mis de wow factor die de oorspronkelijke Lumia's hadden en vind de nieuwe HTC Accord veel mooier eerlijk gezegd.
Smaken verschillen. Van de Accord hebben we alleen een voorkant gezien, schematisch. We zullen het zien! Leuke tijden voor de WP fan in ieder geval. Morgen meer!

-- Altijd blijven prutsen --

Pagina: 1 ... 3 ... 46 Laatste