Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:18
berichten worden verwerkt en in google cards gezet. Dit kan van verschillende bronnen komen, track&trace bijv, maar ook tickets en hotel boekingen. Je wordt dan op de dag eraan herinnerd en/of upgedate als je vliegtuig vertraagd is bijv.

Verder ook zie ik dat de vormgeving flink is toegenomen, en begint al enigszins ook wat persoonlijker te worden met photo's en vergaande personalisatie tov contact gegevens ed...

enfin, android begint wat slagen te maken in de juiste richting, ze hebben het ecosysteem wat helpt en ik denk dat wp8 op dit moment nog niet de userbase en ecosysteem heeft die het nodig heeft om echt nuttig te worden.

[ Voor 21% gewijzigd door justice strike op 30-10-2012 23:47 ]

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-10 07:40
Huh als ik je stukje lees heb ik geen idee wat je aan het zeggen bent. :)

Voor mij klinkt het als ik wil android, maar ik doe alsof ik geïnteresseerd ben in Windows Phone.

Als ik zie hoe een Quad-Core android het nog steeds presteert om te laggen zegt dat voor mij al genoeg.

[ Voor 58% gewijzigd door Relief2009 op 31-10-2012 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
Relief2009 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:59:
Huh als ik je stukje lees heb ik geen idee wat je aan het zeggen bent. :)
wat bedoel je precies?

//edit ah je hebt geedit
Voor mij klinkt het als ik wil android, maar ik doe alsof ik geïnteresseerd ben in Windows Phone.
2 jaar geleden had ik een blackberry gekocht. Dat was net voordat wp7 gereleased werd. Ik had op dat moment een tel nodig en wp7 was nog niet uit. Dat bleek achteraf de beste beslissing te zijn geweest want wp7 kon bij lange na niet datgene wat bb kon (zelfs android is niet zo goed in messaging als een bb). Enfin, het is misschien geen slecht idee om het nu ook even aan te zien en kijken waar wp8 naartoe gaat.

Overigens zit ik nu op symbian dus ik ben helemaal niet gelieerd aan een os.
Als ik zie hoe een Quad-Core android het nog steeds presteert om te laggen zegt dat voor mij al genoeg.
grappig genoeg heb ik daar een videoartikel erover gezien. Feitelijk is android sneller, maar wp8 gebruikt een aantal truukjes om sneller over te komen bij de gebruiker. Dat is best netjes en dat mogen ze best doen bij android.

[ Voor 69% gewijzigd door justice strike op 31-10-2012 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Pin jezelf alstjeblieft niet vast op GoogleNow, dat is de moeite niet waard.
Het is absoluut handig dat mijn telefoon elke morgen en avond zegt of er file staat maar daar blijfthet bij, O vlieg ik regelmatig maar krijg bv de Nederlandse vluchten er niet in, hij begrijpt het gewoon niet lekker buiten Amerika zo lijkt het.

Ik draai nu Android 4.1.2 op een HTC One X maar wil er maar wat graag weer vandaan, Android maakt mooie stappen daar heb je gelijk in maar dat is alleen in de presentaties te zien lijkt het wel eens, in de praktijk draaien al die roms (Van stock tot sense of TochWiz) gewoon niet 100% lekker,

Dit merkt een doorgewinterde Android gebruiker misschien niet meer, maar als je van Wp of ios (zoals ik) komt voelt Android gewoon buggy aan.

Daar bij komt natuurlijk ook nog dat je de Note2 niet met de top Wp8 toestellen mag vergelijken, de note is een heel ander ding (Scherm is dan wel groot, de scherpte is niet geweldig, om nog maar niet te spreken over het weergeven van realistische kleuren)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
justice strike schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 00:02:
[...]
grappig genoeg heb ik daar een videoartikel erover gezien. Feitelijk is android sneller, maar wp8 gebruikt een aantal truukjes om sneller over te komen bij de gebruiker. Dat is best netjes en dat mogen ze best doen bij android.
Goed dat je het aanhaalt, wp en iOS gebruiken overgangen om het os soepel te laten lijken (Android vanaf 4.1 ook BTW). Het mooie is dat dit verdomd goed werkt,

Je wilt immers de beste gebruiks ervaring en niet perse de snelste chip, benchmark is leuk voor de tweakers frontpage maar in het echte leven kan je er niets mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
Mja, Maar zoals ik al zei. Ik mis gewoon de zaken die ik wil gebruiken. bv, avi's kunnen afspelen. Gtalk video gebruiken. Goede IM support etc...

Ik had mijn oog op de ativ s. Ik heb gewoon niet het vertrouwen dat het goed gaat werken. Overigens gebruik ik ook google docs veelvoudig. Ik kan wel overschakelen maar het wordt in mijn vriendenkring nog wel veel gebruikt, dus dan weet ik niet hoe de collaboration gaat verlopen.

//ik had vanochtend geen tijd om de tel te bestellen. dus er is nog tijd om alles op een rijtje te zetten.

waarom ik voor een note ga ipv windows phone 8:

ik gebruik de volgende zaken op regelmatige basis:

gdocs
gdrive
gchat (+ video)
google finance
tweakers.net :P
Video
music
ereading (pdf+ebooks)
whatsapp
facebook
linkedin
rss feeds
podcasts

De doorgestreepte zaken worden ondersteund. De onderstreepte zaken worden half ondersteund. De italic zaken zijn onbekend en de bold zaken worden niet ondersteund.

Zoals je ziet zal ik toch wel moeten gaan behelpen. Het is ook niet waarschijnlijk dat mijn vriendengroep snel overschakeld naar msn vanaf gchat dus dat is ook behelpen.

Tevens is de bing search echt ruk. Ik gebruik het zelden omdat het gewoon slechte resultaten oplevert. Laatst opzoek naar utrecht centraal... kon hij niet vinden. Google doet dat wel gewoon standaard.

[ Voor 57% gewijzigd door justice strike op 31-10-2012 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Eén ding wat ik jammer vind is dat met WP8 de wifi verbinding nog steeds verbroken wordt, als je je telefoon locked.
YouTube: Nokia Lumia 920 First Review | Rogers Canada Pt.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:14
justice strike schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:16:
Net een presentatie van android 4.2 en de nieuwe google now... waren nu net features die ik meer bij windows phone verwacht had...

Ik slaap nog een nachtje maar dan ga ik morgen ochtend mijn bestelling plaatsen voor een galaxy note 2. Ik ben zwaar teleurgesteld in deze release van windows phone. Hopelijk dat het platform meer te bieden heeft in een jaar want ik zie echt wel wat voordelen.
Google now is wel aardig ja, maar dat is dan ook de enige vernieuwing in heel Android 4.2. Daar zijn ze dus ook al een half jaar mee bezig geweest.

Maar veel plezier met Android. Blijkbaar had je al lang geleden je beslissing gemaakt, maar wilde je nu alleen nog maar bevestiging. Dus succes ermee :W

Dat jij google zaken wilt hebben op WP is leuk voor je en je zult niet alleen zijn, maar daarvoor moet je toch echt bij Google zijn om dat te laten ondersteunen. Als ik al kijk dat er geen fatsoenlijke google search is geweest voor de eerste 2 jaar dat het platform bestaat, dat je die sync moet gebruiken om al je kalenders te verkrijgen wat je bij android niet hebt, het feit dat er nog geen enkele google dienst door google op WP7 is gezet en het feit dat alle youtube applicaties elk half jaar geweerd worden of niet meer werken, doet mij de conclusie maken dat Google gewoon echt schandalig arrogant begint te worden en totaal niet wil zorgen dat men ook op andere platformen er gebruik van kan maken. Iets wat je nu wel bij MS terug vind (skydrive en xbox zijn bv al te vinden)

[ Voor 32% gewijzigd door Martinspire op 31-10-2012 08:47 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 14:48

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

En wil je zelf gaan ontwikkelen? Een developer account kost nu slechts tijdelijk $8 voor de komende 8 dagen.. Kost je normaal $99. (€79 voor de EU)

Google now, da's toch niet meer als een enorme bak met allemaal die dingen bij elkaar die m'n Live Tiles al die tijd al doen? (Vluchtinformatie mooi zichtbaar op m'n tile) En dat er een file staat, daar krijgen we straks toch mooi Nokia Commute voor, maar dat had Android al in de vorige versie, dus wat daar nu opeens 'nieuw' aan is?

@JS. Gelukkig, eindelijk. Veel plezier in AND. Als jij persé die Google specifieke zaken nodig hebt voor je contacten enzo (begrijpelijk) dan moet je gewoon een Android device nemen. Simpel. Die keuze had je al veel eerder kunnen (en imho moeten) maken. Is de meest logische.

Ik ben overigens nog wel zeer benieuwd naar dat zogenaamde 'videoartikel'. Dat kan in jouw geval gewoon weer laksigheid zijn, maar de kans is ook erg groot dat het gewoon verzonnen is. Dat WP7 op een 1Ghz singlecore vloeiender is dan een Quadcore Android toestel kan wel een truukje zijn, feit is wel dat het zo is. En is dat ook een truukje van iOS? Voelt ook een stuk sneller aan dan Android.

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
Martinspire schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 08:42:
[...]

Google now is wel aardig ja, maar dat is dan ook de enige vernieuwing in heel Android 4.2. Daar zijn ze dus ook al een half jaar mee bezig geweest.
ik ga hier niet android verdedigen, maar wp8 heeft ook een behoorlijke tijd op zich laten wachten en heeft ook weinig nieuws te bieden.
Dat jij google zaken wilt hebben op WP is leuk voor je en je zult niet alleen zijn, maar daarvoor moet je toch echt bij Google zijn om dat te laten ondersteunen.
dat blijkt wel
Als ik al kijk dat er geen fatsoenlijke google search is geweest voor de eerste 2 jaar dat het platform bestaat
Ik wil toch nu een telefoon kopen, toch niet 2 jaar geleden? ik kijk wat er nu beschikbaar is.Ik had vroeger ook telefoons gekocht op features die mogelijk gaan komen en dat is heel lastig als je een telefoon nu wil gebruiken... sterker nog soms komen features dan niet eens.
dat je die sync moet gebruiken om al je kalenders te verkrijgen wat je bij android niet hebt, het feit dat er nog geen enkele google dienst door google op WP7 is gezet en het feit dat alle youtube applicaties elk half jaar geweerd worden of niet meer werken, doet mij de conclusie maken dat Google gewoon echt schandalig arrogant begint te worden en totaal niet wil zorgen dat men ook op andere platformen er gebruik van kan maken.
Dat is toch niet de verantwoordelijkheid van google? Er is een uitgebreide api om applicaties te maken voor het google platform. Iedereen die het wil kan gewoon een applicatie maken (zoals dat te zien is, zie gchat app etc..). Maar het is niet Google's verantwoordelijkheid om elke telefoon te gaan supporten, evenmin het hun taak is om elke laptop te supporten of elke tablet. Nog even in het midden of het microsoft of apple is.

Ze hebben overigens een mobile site die werkt en ik heb overigens nog geen enkele native pc app gezien, niemand klaagt erover dus wat dat betreft zie ik geen problemen over de werkwijze van google.

Microsoft heeft overigens zelf de beslissing genomen om gchat en foursquare voorlopig niet te integreren.
Iets wat je nu wel bij MS terug vind (skydrive en xbox zijn bv al te vinden)
tja, dat is de prijs die je moet betalen als underdog. Je moet het makkelijk maken voor mensen om over te stappen. Als ze het neit gemakkelijk maken dan zou niemand wp8 snel overwegen.

[ Voor 70% gewijzigd door justice strike op 31-10-2012 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-10 11:42
Als je zoveel gebruik maakt van google functionaliteit, dan is het toch ook logisch dat je dan een Android neemt en geen IOS of WP8???

Maar ben benieuwd naar WP8. Ben nog steeds niet 100% overtuigd. Las op Tweakers frontpage iets met multitasking op WP8 wat een beetje suf werkt.
Als je een app opnieuw opent vanuit het startscherm, dan start ie helemaal opnieuw op. Wil je dat ie "resumed", dan moet je de backknop gebruiken??
Kan iemand dit bevestigen/ontkrachten? Klinkt toch als een stupide implementatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-08 23:04
Toch wil ik dit even delen, wat een verschil in prestatie en chapeau voor het integreren van fast resum from start screen :)

http://wmpoweruser.com/wp...d-using-the-facebook-app/

[ Voor 27% gewijzigd door Regenbui op 31-10-2012 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
Rowdy.nl schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 08:58:
[...]
Google now, da's toch niet meer als een enorme bak met allemaal die dingen bij elkaar die m'n Live Tiles al die tijd al doen? (Vluchtinformatie mooi zichtbaar op m'n tile) En dat er een file staat, daar krijgen we straks toch mooi Nokia Commute voor, maar dat had Android al in de vorige versie, dus wat daar nu opeens 'nieuw' aan is?
dat het automatisch gaat en dat je dus neit specifiek een tile ervoor hoeft te maken. enfin. wellicht dat het in windows ook automatisch gaat, maar dat heb ik neit voorbij zien komen.
@JS. Gelukkig, eindelijk. Veel plezier in AND. Als jij persé die Google specifieke zaken nodig hebt voor je contacten enzo (begrijpelijk) dan moet je gewoon een Android device nemen. Simpel. Die keuze had je al veel eerder kunnen (en imho moeten) maken. Is de meest logische.
Ik had de keuze niet eerder kunnen maken omdat er een hoop zaken zijn die ik nog wel had willen opgeven voor wp8. maar zoals het er nu naar uitziet wordt die lijst wat groot. En het is niet alleen de google apps die ik ga missen. Gdoc valt te overzien, en google search is even slikken, maar het totaal lijstje begint wel groot te worden, zeker als gchat daar ook onder gaat vallen.
Ik ben overigens nog wel zeer benieuwd naar dat zogenaamde 'videoartikel'. Dat kan in jouw geval gewoon weer laksigheid zijn, maar de kans is ook erg groot dat het gewoon verzonnen is.
kans is erg groot? Dat zijn wel behoorlijke aantijgingen. Heb ik hier ooit aanleiding voor gegeven? ooit in het verleden leugens neergezet oid? Ik vind dat je hier echt wel een stap te ver gaat.

hier is de link overigens:
http://pocketnow.com/2012...indows-phone-seems-faster
Dat WP7 op een 1Ghz singlecore vloeiender is dan een Quadcore Android toestel kan wel een truukje zijn, feit is wel dat het zo is. En is dat ook een truukje van iOS? Voelt ook een stuk sneller aan dan Android.
Wat wil je nu eigenlijk zeggen? ik heb toch geen waarde oordeel hierover. Ik zie dat men heel snel een waarde oordeel ziet terwijl ik gewoon feitelijke constateringen doe. En ja, ik vind het heel netjes hoe ze met UX omgaan (ze is microsoft) en dat was ook de eerste reden waarom ik wp8 overweeg.

Nog even voor de duidelijkheid. Ik heb tot voorkort geen waarde oordeel gehad over wp8, alleen maar feitelijke constateringen. Ik zie dat veel mensen het nogal persoonlijk opvatten en nogal persoonlijk afreageren wat ik eigenlijk jammer vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Rowdy.nl schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 08:58:
[...]

En wil je zelf gaan ontwikkelen? Een developer account kost nu slechts tijdelijk $8 voor de komende 8 dagen.. Kost je normaal $99. (€79 voor de EU)
Is het $8,- voor de komende 8 dagen of $8,- de komende 8 dagen voor een Dev Account van een Jaar?

Edit: Met een Dev account unlock je ook je toestel toch? Zodat er ook Apps uit de USA Store op kunnen enz?

[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 31-10-2012 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-10 19:56
$8 voor het eerste jaar, als je hem binnen 8 dagen afsluit. Er word dan $99 dollar afgeschreven en $91 dollar terug gestort volgens het artikel.

Je moet wel Windows 8 (de 64 bit versie) hebben om de SDK te installeren.

Edit: Je unlocked je toestel zodat je apps er op kunt zetten. Volgens mij unlock je niet de market. Je zult dus de app op je PC moeten hebben zodat je hem kunt terug erop zetten.

Check XDA developers voor meer info daar over, daar stonden ook tools om apps te downloaden naar je PC/Phone (alleen gratis apps vanwege piracy).

[ Voor 46% gewijzigd door LOTG op 31-10-2012 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
LOTG schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 09:42:
$8 voor het eerste jaar, als je hem binnen 8 dagen afsluit. Er word dan $99 dollar afgeschreven en $91 dollar terug gestort volgens het artikel.

Edit: Je unlocked je toestel zodat je apps er op kunt zetten. Volgens mij unlock je niet de market. Je zult dus de app op je PC moeten hebben zodat je hem kunt terug erop zetten.

Check XDA developers voor meer info daar over, daar stonden ook tools om apps te downloaden naar je PC/Phone (alleen gratis apps vanwege piracy).
Ooh dat ga ik eens proberen, grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

LOTG schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 09:42:

Dat is wel een hele goede incentive voor developers om het toch eens te proberen. Je kan toch wel zien dat Microsoft alles probeert om mensen over te halen. Eerst windows 8 voor 30 euro, nu 92% korting op een developer account.

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

dreester schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 08:41:
Eén ding wat ik jammer vind is dat met WP8 de wifi verbinding nog steeds verbroken wordt, als je je telefoon locked.
YouTube: Nokia Lumia 920 First Review | Rogers Canada Pt.3
Dus nog steeds? :/ Ik snap namelijk nog steeds niet wat er gebeurd als je bij het updaten van een grote app of het afspelen van een youtube je scherm lockt, gaat hij verder via wifi op springt hij over op 3G?

Zolang de issue maar is opgelost dat bij 5-10x unlocken heel je internet niet meer werkt (bug in WP7).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
De Windows 8 requirement is overigigens vanwege Hyper-V, de emulator is vervangen door een Hyper-V VM. Ik hoop dat het mogelijk word om die op een Server 2012 Hyper-V core te zetten in plaats van verplichte W8 clients met hyper-v (ook vanwege hardware requirement en bios settings).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Erg leuk... :)
The video player in Windows Phone 8 has greatly improved codec support compared to WP7.5. Now it does recognize pretty much every Xvid, DivX and MP4 videos up to 1080p resolution. The few things it won’t play are MKV files and videos using the AC3 audio codec. While this is not perfect, it’s certainly a huge step forward for the platform and will save you a lot of time in converting your videos.
Klinkt erg goed. Ook leuk is de Sunspider score in dat artikel aangezien dat in de browser draait en de toptoestellen van Nokia en HTC dezelfde processor (Snapdragon S4 MSM8960) hebben en waarschijnlijk dus vergelijkbare resultaten zullen laten zien... ;)

.
Te ver? Nee hoor, ik erger me dood aan al dat negatieve genäöl. Voor iedereen in het WPH is het duidelijk dat jij je meer thuis voelt in AND. Da's niet erg. Maar hak de knoop door en verhuis die kant dan op? Maar aangezien je zeer veel beweerd zonder linkjes te posten naar bronnen, terwijl ik (en anderen) vaak weet dat het onzin is wat je zegt en dat wel kan weerleggen met bronnen is het voor mij zeer moeilijk om jouw uitspraken als geloofwaardig te achten. Sorry, maar daar heb je zelf voor gezorgt.

Maar positief, een 'bron'. Thanks. Leuk artikel. Heb je alleen de titel gelezen? Of heb je het artikel simpelweg niet begrepen? Niet lullig bedoeld, maar waarom ik het vraag, wat ik (gezien door m'n WP fanboy bril) haal uit het artikel:

[list]• Het unlocken van een WP7 device gaat sneller en is instant. Bij Android is er een 'split second' lag.
• Het starten van apps op WP7 lijkt inderdaad sneller doordat je direct feedback hebt. In Android heb je niet direct feedback, maar doordat de actie pas na het drukken wordt uitgevoerd lijkt deze lag te hebben maar start in principe sneller op.
• WP7 regaeert op het drukken op de search button net zo ruk als Android op de home knop.

Wat je nu dus aanhaalt is dat de nieuwste, dikke hardware van Samsung met de (op dat moment) nieuwste versie van Android sneller apps start als WP7 maar het voorelkaar kijgt toch langzamer te lijken. Knap. Is dat nou goed voor jou verhaal? Lijkt mij imho een aardige faal van Android.

Als je dit nou nog in het WP7 topic had geplaatst, ok, dan was de vergelijking tussen (ver)ouder(d)e hardware met het nieuwste topmodel van Samsung nog krom geweest, maar ok, dat zou misschien nog kunnen.

In de context van dit topic is het een beetje erg krom. Hier hebben we het over een nieuwe(re) versie van Windows Phone. Toestellen die met dat OS uitkomen hebben nieuwe(re) hardware. Heb je enig idee wat dat zou kunnen betekenen? (behalve het gebrek aan features waar je veelvuldig over näölt)
Heb je de post van Regenbui opgemerkt? Of de eerste userreview van de Lumia 920? Valt je iets op in die filmpjes? Of lees even de review van Tweakers.net?

Apps starten sneller op. Veel sneller. Zelfs de oude, niet voor WP8 geoptimaliseerde WP7 apps. Sneller opstarten was toch het enige argument van de SGSIII? Dus door de nieuwe Samsung/Nokia/HTC WP8 devices valt je enige argument, sneller opstarten, weg. Dus dadelijk lijkt en is de SGSIII langzamer. Chapeau, bedankt om dat even aan te halen.

Deze 'bewering' is ook een giller... |:(
justice strike schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 09:01:
[...]
Dat is toch niet de verantwoordelijkheid van google? Er is een uitgebreide api om applicaties te maken voor het google platform. Iedereen die het wil kan gewoon een applicatie maken (zoals dat te zien is, zie gchat app etc..). Maar het is niet Google's verantwoordelijkheid om elke telefoon te gaan supporten, evenmin het hun taak is om elke laptop te supporten of elke tablet. Nog even in het midden of het microsoft of apple is.

Ze hebben overigens een mobile site die werkt en ik heb overigens nog geen enkele native pc app gezien, niemand klaagt erover dus wat dat betreft zie ik geen problemen over de werkwijze van google.
[...]
Microsoft heeft verscheidene applicaties die gebruikmaken van Google-diensten offline gehaald in de Marketplace voor Windows Phone. Google had verzocht om de apps te verwijderen, vanwege het schenden van het merkenrecht.
[..]
Het is onduidelijk waarom Google ervoor kiest om de applicaties offline te laten halen. Er bestaan namelijk ook talloze applicaties met Google-merknamen voor Android, maar deze zijn gewoon beschikbaar in de Play-applicatiewinkel. Mogelijk wil de internetreus het moeilijker maken voor ontwikkelaars om zijn diensten op andere mobiele besturingssystemen te gebruiken.
'nuff said.

PS, zie je wat ik doe? ik probeer m'n post en commentaar te onderbouwen met linkjes. Duurt langer idd, maar er is tenminste geen discussie mogelijk waar ik m'n informatie vandaan haal. Of ik die goed interpreteer is natuurlijk een ander verhaal... :+

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• takemenow
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-04-2024
justice strike schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 09:19:
[...]

Nog even voor de duidelijkheid. Ik heb tot voorkort geen waarde oordeel gehad over wp8, alleen maar feitelijke constateringen. Ik zie dat veel mensen het nogal persoonlijk opvatten en nogal persoonlijk afreageren wat ik eigenlijk jammer vind.
Ik denk dat je nu inmiddels wel duidelijk je keuze hebt gemaakt en voor Android gaat. Dat is je goed recht.

Waarschijnlijk reageren mensen zo omdat je al een aantal pagina's bezig bent met commentaar te leveren en mensen hier juist komen om over het WP8 OS te praten en jij soms nogal vijandig overkomt. Daarbij wist je stiekem ook al een tijd dat je met WP8 geen ondersteuning zou krijgen voor al die Google diensten die je graag wilt gebruiken. Dus dan komt het over alsof je WP8 wil afkraken (bij sommige mensen). Je weet hoe het gaat, mensen gaan hun keuze voor Android, WP8 of IOS verdedigen en dan krijg je zo'n vijandelijke sfeer..

Anyway, je hebt je keuze voor Android gemaakt, laat het dan ook rusten en ga niet weer elke keer reageren. Je weet vast wel waar het Android forum is. Kunnen wij het weer over WP8 hebben. :>

OT: is er al iets meer bekend over een WP8 Whatsapp versie? Er waren geruchten dat dit zou komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 14:12

defcon84

Multipass?

Zo voor 8$ ook een WPdev accountje afgesloten :)
zoiets kan je niet laten liggen :p

thanks voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

defcon84 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:14:
Zo voor 8$ ook een WPdev accountje afgesloten :)
zoiets kan je niet laten liggen :p

thanks voor de tip!
Np. En zo'n account is altijd handig; daarmee kun je ook de homebrew apps van bijvoorbeeld XDA installeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

blijven we wel een beetje lief tegen elkaar? Ik heb geen zin in een Android vs WP8 flaimwar hier.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-09 22:57
Blijft je telefoon voor "eeuwig" unlocked met zo'n account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
spNk schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:42:
Blijft je telefoon voor "eeuwig" unlocked met zo'n account?
Nee dat verloopt na een tijdje en dan moet je even hem even aan de PC hangen en inloggen met de unlocker. Tenminste, zo ging dat bij de vorige SDK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:12

Woembah

YNWA

Volgens mij is het lijstje met niet-ondersteunde zaken wel kleiner.
justice strike schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 07:19:

gdocs
gdrive http://www.windowsphone.c...27-e011-854c-00237de2db9e
gchat (+ video)
google finance
tweakers.net :P
Video afgaande op http://wmpoweruser.com/sa...reat-video-codec-support/
music
ereading (pdf+ebooks) Hiervoor is er Nokia Reading, werkt volgens mij perfect (wel alleen op Lumia)
whatsapp Als je ziet dat WA in wp8 al 2x zo snel opstart, is het grootste probleem wel verholpen en is het gewoon goed bruikbaar.
facebook
linkedin
rss feeds Hier zijn gewoon goede apps voor (met live tile)
podcasts Dit wordt gewoon volledig ondersteund.

De doorgestreepte zaken worden ondersteund. De onderstreepte zaken worden half ondersteund. De italic zaken zijn onbekend en de bold zaken worden niet ondersteund.
Het enige wat je dan nog echt mist is gchat video, en het editen van docs op je gdrive. Als dat killer features voor jou zijn, zit er inderdaad niets anders op dan Android.

[ Voor 36% gewijzigd door Woembah op 31-10-2012 12:07 ]

Check out my photography on Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik ga zo ook maar even een Dev account afsluiten,

Wat is dat Unlocken van je gsm echt waard? Je kunt je eigen apps erop syncen maar kan je ook Apps uit andere Store's installeren? (Mag via de PC zijn).
PaT schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:28:
[mbr]blijven we wel een beetje lief tegen elkaar? Ik heb geen zin in een Android vs WP8 flaimwar hier. [/mbr]
Alleen hier niet? Ik heb überhaupt geen zin in een Wp8 vs Android flamewar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
Woembah schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 12:00:
Volgens mij is het lijstje met niet-ondersteunde zaken wel kleiner.

[...]

Het enige wat je dan nog echt mist is gchat video, en het editen van docs op je gdrive. Als dat killer features voor jou zijn, zit er inderdaad niets anders op dan Android.
Hmm... niet ideaal, maar kan wellicht er wel mee uit de voeten. gchat video is wel lastig dus dat moet ik goed nagaan of ik daar skype voor kan gebruiken. podcasts werken niet native, maar via skydrive kan ik op de pc wel wat doen (en syncen).

lastig... Avi was een dealbreaker maar aangezien dat nu ondersteund wordt moet ik toch even gaan heroverwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

LOTG schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:50:
[...]

Nee dat verloopt na een tijdje en dan moet je even hem even aan de PC hangen en inloggen met de unlocker. Tenminste, zo ging dat bij de vorige SDK.
Yess... Dit is van mijn Dev Center Dashboard:
.
Phone nameRegistered dateExpiration date
NOKIA Lumia 80012/2/201112/2/2012
Rowdy's LG E9002/2/20122/2/2013
NOKIA Lumia 7104/1/20124/1/2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
justice strike schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 12:26:
[...]

podcasts werken niet native, maar via skydrive kan ik op de pc wel wat doen (en syncen).
Podcasts werken (en syncen) ook via de "Windows Phone" app op Windows 8 (RT & Intel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

EgMaf schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 12:35:
[...]

Podcasts werken (en syncen) ook via de "Windows Phone" app op Windows 8 (RT & Intel)
Niet alleen daar... :)
[list]• Howto voor WP7.
• Podcasts Apps.
XBox Music op WP8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wilt u aub geen short url's naar short urls posten. Ik wil graag weten waar ik naartoe klik.
Dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /\/\|)
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-10 18:17
Russel88 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 09:06:
Als je zoveel gebruik maakt van google functionaliteit, dan is het toch ook logisch dat je dan een Android neemt en geen IOS of WP8???

Maar ben benieuwd naar WP8. Ben nog steeds niet 100% overtuigd. Las op Tweakers frontpage iets met multitasking op WP8 wat een beetje suf werkt.
Als je een app opnieuw opent vanuit het startscherm, dan start ie helemaal opnieuw op. Wil je dat ie "resumed", dan moet je de backknop gebruiken??
Kan iemand dit bevestigen/ontkrachten? Klinkt toch als een stupide implementatie.
Op WP7 werkt dat igg wel zo, vind dat eigenlijk wel logisch werken. Ik was er in ieder geval snel aan gewend.
De crux imo met Windows Phone is, dat je niet op de Android of iOS manier moet proberen werken want dat gaat je toch niet lukken en eindigt in frustratie. Als je eenmaal aan de Windows Phone way gewend bent, dan wil je niet anders (ik in ieder geval). Maar smaken verschillen, natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Nog wat interessants; het instant resumen van Apps. Wat die Canadese knakker in z'n review van de 920 opmerkt (zie hieronder, het linkje in het linkje) dat Apps nog steeds volledig herstart wordt is blijkbaar te kort door de bocht...

Edit; zie dat het zelfs enorm actueel is aan de post boven me... ;)

.
Instant Resuming from Homescreen
Apps can finally resume when launched from the homescreen, called “fast app resume“. Windows Phone 7 was significantly lagging behind in this department, but now when you click that Facebook tile, it’ll launch into the app instantly if you recently used it!

Developers have a lot of control over this feature, which can be great or can be a curse. By default, this feature is disabled on all apps. Developers have to enable it in order for apps to resume as you would expect. Luckily, it’s a simple 1-line change in the app’s manifest and fast app resuming is enabled.

Developers also can decide which page the fast app resume will launch into. They can have it launch directly into the current page you left, launch back to the main page, or launch to a specific page (like if you clicked a secondary tile). As long as developers use this responsibly and correctly, this will be great!
Was ook een heet hangijzer bij sommigen. Nu kan men gewoon de developer de schuld geven als het niet werkt... ;)

Nog wat meer info over de SDK

.
Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 12:59:
[...]
Wilt u aub geen short url's naar short urls posten. Ik wil graag weten waar ik naartoe klik.
Dank u
Blame Twitter, not the messenger... Take a risk, live a little and maybe you'll get RickRolled... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FutureCow
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:30

FutureCow

(C) FutureCow

Ik lees dat er nu al een stuk meer codecs dan bij WP7 worden ondersteund.
Weet iemand hoe het met streaming zit bij WP8? Volgens mij kon bij WP7 maar 1 container en 1 a/v codec gekozen worden voor het streamen.

Zal een applicatie als VLC nu wel mogelijk zijn op WP8 of nog steeds niet?

[ Voor 18% gewijzigd door FutureCow op 31-10-2012 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

FutureCow schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 13:59:
Ik lees dat er nu al een stuk meer codecs dan bij WP7 worden ondersteund.
Weet iemand hoe het met streaming zit bij WP8? Volgens mij kon bij WP7 maar 1 container en 1 a/v codec gekozen worden voor het streamen.

Zal een applicatie als VLC nu wel mogelijk zijn op WP8 of nog steeds niet?
Het artikel wat ik hierboven aanhaalde is een beetje kachel; als je namelijk de officiële lijst van Microsoft bekijkt zijn er alleen een paar profielen bijgekomen (HD profielen voor de MSM8x processoren)
However, wat het artikel hierboven wel zegt is dat je ze direct op de telefoon kunt kiepen zonder Zune die ze converteert.

VLC is natuurlijk een ander verhaal; maar er kan nu in C++ geprogrammeerd worden en er kunnen assemblies geladen worden. Dit houdt in dat een programmeur bijvoorbeeld waarschijnlijk zijn eigen codecs kan gebruiken/laden wat dus natuurlijk de kans vergroot dat er bijvoorbeeld een versie van VLC voor Windows Phone uit zou kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
las net de nieuwe functie van de nieuwe andriod(daydream) screensavers bv met foto's
heef windows phone 8 ook zoiets dat iemand weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:28

DarkSide

theres no place like ::1

mrcosmo schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 15:29:
las net de nieuwe functie van de nieuwe andriod(daydream) screensavers bv met foto's
heef windows phone 8 ook zoiets dat iemand weet?
Er zijn apps die iets kunnen posten op je lockscreen.
HTC heeft zijn "beroemde" animated weather.
CNN kan nieuws posten.
Bing kan een wallpaper of the day posten.
En in de toekomst misschien nog wel meer apps.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
ja het zou inderdaad mooi zijn als je een foto screensaver erop kan zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Zou alleen maar je batterij in hoog tempo leegmaken, altijd dat scherm aan.. no thank you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

defcon84 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 16:14:
Zou alleen maar je batterij in hoog tempo leegmaken, altijd dat scherm aan.. no thank you.
Scherm hoeft natuurlijk niet altijd aan.
Maar als er een notificatie is. En je kijkt op je telefoon dan zie je gewoon het huidige weer (of een random photo uit een album).
Je gebruikt het niet als screensaver of digitaal fotolijstje.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

ohw ja dat kan wel in WP8 De lockscreen API is open voor developers dus komt wel goed :)

zoals deze weer app al doet

[ Voor 33% gewijzigd door defcon84 op 31-10-2012 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 19:26
Goed nieuws voor alle niet nokia gebruikers, Nokia drive komt uiteindelijk naar alle wp8 toestellen :D

Op dit moment heeft iedereen dezelfde versie eigenlijk als wp7.5, alleen bezit deze de mappen van Nokia en niet meer van bing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10 17:37
takemenow schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:12:
[...]

Ik denk dat je nu inmiddels wel duidelijk je keuze hebt gemaakt en voor Android gaat. Dat is je goed recht.

Waarschijnlijk reageren mensen zo omdat je al een aantal pagina's bezig bent met commentaar te leveren en mensen hier juist komen om over het WP8 OS te praten en jij soms nogal vijandig overkomt. Daarbij wist je stiekem ook al een tijd dat je met WP8 geen ondersteuning zou krijgen voor al die Google diensten die je graag wilt gebruiken. Dus dan komt het over alsof je WP8 wil afkraken (bij sommige mensen). Je weet hoe het gaat, mensen gaan hun keuze voor Android, WP8 of IOS verdedigen en dan krijg je zo'n vijandelijke sfeer..

Anyway, je hebt je keuze voor Android gemaakt, laat het dan ook rusten en ga niet weer elke keer reageren. Je weet vast wel waar het Android forum is. Kunnen wij het weer over WP8 hebben. :>

OT: is er al iets meer bekend over een WP8 Whatsapp versie? Er waren geruchten dat dit zou komen?
Ik gebruik de huidige whatsapp versie op mijn wp8 toestel en dat is toch wel erg veel beter geworden ivm snelheids verbetering van wp8. eindelijk bruikbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shyblue
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-08 11:41
vali schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 18:44:
Goed nieuws voor alle niet nokia gebruikers, Nokia drive komt uiteindelijk naar alle wp8 toestellen :D

Op dit moment heeft iedereen dezelfde versie eigenlijk als wp7.5, alleen bezit deze de mappen van Nokia en niet meer van bing.
Alleen als HTC, Samsung etc een licentie nemen op Nokia Drive en royalties aan Nokia betalen.
Dus, niet echt. Is al langer bekend, of niet?
Nokia Drive is an app that we are going to make available to other Windows Phone 8 partners. The app itself will be released soon, but the other manufacturers and providers will decide how and where to make it available to their customers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Laatst online: 28-09 22:57
En volgens mij zit er dan geen spraak besturing begeleiding in, van Nokia iig..

[ Voor 12% gewijzigd door spNk op 31-10-2012 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-10 19:36

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

Hier nog een leuke vergelijkingsvideo tussen WP7.5 en WP8, toch wel wat veranderingen in mogelijkheden en settings, met name het al genoemde lockscreen:

http://pocketnow.com/2012...ne-8-vs-windows-phone-7-5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

gauchov6 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 21:10:
Hier nog een leuke vergelijkingsvideo tussen WP7.5 en WP8, toch wel wat veranderingen in mogelijkheden en settings, met name het al genoemde lockscreen:

http://pocketnow.com/2012...ne-8-vs-windows-phone-7-5
Ook het bing search gebeuren zit er aardig netjes uit, maar ook de resolutie valt enorm op :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10 17:51
Ik heb zonet deze feature suggestion gepost op de uservoice website:

http://windowsphone.userv...to-be-supported-in-wp7-8-

Voten als je het met me eens bent! :)

https://free-sudoku-puzzle.net - http://chordoracle.com - https://resistorcolors.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Laatst online: 20:40

McBoom

Broem

@ Hierboven: Klik ;)

En we hebben ook een mooi 7.8 topic :)

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:14
Iets wat me in de laatste presentatie en laatste reviews nog niet helemaal duidelijk is:
Hoe zit het met de spraakondersteuning? Is die er nu wel in Nederlands? Of misschien niet volledig, maar kun je wel elementen aansturen?

En wat voor bing-services werken nu wel en eerst niet? Bing Vision nu wel of andere diensten?

Vooral het eerste kan ik niet terugvinden, dus ik ga er eigenlijk al vanuit dat het niet erin zit, maar het zou toch wel een handige/leuke feature kunnen zijn.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Reken er maar niet op. Microsoft doet altijd heel moeilijk over ondersteuning van het Nederlands. Als ze het niet expliciet genoemd hebben, dan zit het er niet in.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Laatst online: 05-10 19:26
shyblue schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 20:06:
[...]

Alleen als HTC, Samsung etc een licentie nemen op Nokia Drive en royalties aan Nokia betalen.
Dus, niet echt. Is al langer bekend, of niet?

[...]
Het was al langer bekent, maar niet dat ze ook de app nokia drive beschikbaar maakte voor andere fabrikanten. Wel dat de ingebouwde navigatie van wp8 wel met de benodigde mappen van Nokia zou komen.

Dit brengt mij eigenlijk wel aan het twijfelen bij het kopen van wp8. Zal ik voor de 8x of de 920 gaan.

[ Voor 10% gewijzigd door vali op 01-11-2012 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Weet iemand of het mogelijk is om je persoonlijke music te uploaden naar xbox music?
zodat je dat weer vanaf je win8 devices kunt streamen?
Net als google play music dat doet (zo heb ik mijn muziek beschikbaar in de cloud op mijn Nexus 7)
En of dat gratis is. Bij google kan je tot 20k aan nummers gratis gebruik maken van de service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan muziek streamen vanaf Skydrive.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2012 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
DarkSide schreef op donderdag 01 november 2012 @ 13:29:
Weet iemand of het mogelijk is om je persoonlijke music te uploaden naar xbox music?
zodat je dat weer vanaf je win8 devices kunt streamen?
Net als google play music dat doet (zo heb ik mijn muziek beschikbaar in de cloud op mijn Nexus 7)
En of dat gratis is. Bij google kan je tot 20k aan nummers gratis gebruik maken van de service
Als het goed is wel, tenminste er is zo een optie aanwezig om je muziek te syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Ok dat zou mooi zijn. Hoef niet perse een abbo te hebben. Maar de optie om via wifi toch muziek te streamen zou mooi zijn.
Dat is ideaal in play music van google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nuancering: ik heb het nog niet met Windows Phone 8 geprobeerd, maar met Windows 8.
Xbox Music, naar Skydrive en kon een aantal nummers achter elkaar afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 13:46:
Nuancering: ik heb het nog niet met Windows Phone 8 geprobeerd, maar met Windows 8.
Xbox Music, naar Skydrive en kon een aantal nummers achter elkaar afspelen.
Ok. Maar dat neemt mijn persoonlijke ruimte in. Nu heb ik wel 25GB.
Maar mijn skydrive synct al met mijn PC. En mijn PC heeft connectie tot mijn muziek collectie.
Dan heb ik de info dubbel.
De cloud storage is een betere oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom dan niet alles via Skydrive. Dan heb je ook 1 plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 14:01:
Waarom dan niet alles via Skydrive. Dan heb je ook 1 plaats.
Ik heb een speciale Drive voor muziek.
Deze kan ik via mijn netwerk thuis makkelijk benaderen.
Als ik dat op Skydrive ga zetten (wat ook gesynct word met mijn pc's en laptops) dan neemt dat dubbele ruimte in beslag. De mp3's staan op de Muziek HD. en worden ook nog lokaal op de PC gezet.

Daarbij kost het me ook ruimte op mijn skydrive die ik niet voor andere zaken kan gebruiken.

Bij google play music zet ik de bestanden op hun server. En kost het mij geen extra ruimte.
Als ik dan niet thuis ben. Kan ik toch naar mijn Muziek collectie luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
Beetje OT, maar past wel bij de laatste vragen, en er is volgens mij nog geen geschikt topic voor..

Is er trouwens ergens een web-interface voor Xbox-Music? Eentje waar je dus bijvoorbeeld kunt zien of, welke en hoeveel van je muziek gesynct is? (En lieft ook een web-player :)).

Of kun je op je client zien hoe het staat met syncen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redlion
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-06-2024
Is er al iets bekend of we nu eindelijk local scout in Nederland gaan krijgen??

Was afgelopen weekend aan het stappen in Den Bosch en op dat moment waren we een leuke kroeg aan het zoeken en ik kan je zeggen dat het zelfs met de huidige slimme telefoons erg moeilijk is om de leuke kroegen in je omgeving te vinden!! Zelfs met iPhone en Android! Op dat moment dacht ik, als Local Scout nou eens werkte dan kon ik mijn vrienden weer eens laten zien waarom een WP zo geweldig zou kunnen zijn...Ja kunnen zijn want WP 7.5 beta heeft helaas niet waar kunnen maken naar wat we hadden gehoopt...en zal het helaas ook nooit waarmaken...

Maar goed op naar de eerste echte fatsoenlijke WP de 920....waarblijft ie nou...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Laatst online: 22:44

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

PaT schreef op donderdag 01 november 2012 @ 10:41:
Reken er maar niet op. Microsoft doet altijd heel moeilijk over ondersteuning van het Nederlands. Als ze het niet expliciet genoemd hebben, dan zit het er niet in.
Is daar een achterliggende (goede?) reden voor?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Jorgen schreef op donderdag 01 november 2012 @ 20:23:
[...]

Is daar een achterliggende (goede?) reden voor?
Nederlands is nu niet bepaald een veelgesproken taal in europa, Duits, Spaans of Frans (en natuurlijk Engels) zouden veel logischere talen zijn om geld in te steken, daar bereik je miljoenen mensen meer mee. (naast dat wij op hoog niveau Engels kunnen praten, het ook stuk minder nodig is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Laatst online: 22:44

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

OK, dat begrijk ik. Maar Nederland is toch wel een aardige afzetmarkt voor Microsoft, lijkt me. Windows, Hotmail, MSN, Skype en Office worden hier allemaal zeer frequent gebruikt. En de Nederlandse consument heeft genoeg geld over voor smartphones want die zie je echt overal tegenwoordig.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@DartkSide
Ik kwam net deze info tegen:
http://www.winsupersite.c...x-cloud-collection-144713
Note The current version of Cloud Collection only provides access to the music you previously purchased via Zune Marketplace/Xbox Music Store. Microsoft is adding a matching service in the future. This will let you store your entire music collection in the cloud, not just the music you purchased from Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 20:43:
@DartkSide
Ik kwam net deze info tegen:
http://www.winsupersite.c...x-cloud-collection-144713
Note The current version of Cloud Collection only provides access to the music you previously purchased via Zune Marketplace/Xbox Music Store. Microsoft is adding a matching service in the future. This will let you store your entire music collection in the cloud, not just the music you purchased from Microsoft.
Dat is mooi.
zit zeer te twijvelen tussen een nexus 4 of een WP8 toestel. Dan moeten wel veel functies die ik zou willen gebruiken beschikbaar zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01:12
PaT schreef op donderdag 01 november 2012 @ 10:41:
Wat wel vreemd is omdat de basis zeeeeeer waarschijnlijk door Nuance wordt geleverd die echt zeer goede kwaliteit spraakherkenning en text-to-speech maakt voor het Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op donderdag 01 november 2012 @ 10:03:
Iets wat me in de laatste presentatie en laatste reviews nog niet helemaal duidelijk is:
Hoe zit het met de spraakondersteuning? Is die er nu wel in Nederlands? Of misschien niet volledig, maar kun je wel elementen aansturen?
Spraakondersteuning: Duits, Engels, Spaans, Frans, Italiaans, Pools, Portugees, Russisch en nog 4 Aziatische taaltjes kan ik selecteren.
Redlion schreef op donderdag 01 november 2012 @ 20:19:
Is er al iets bekend of we nu eindelijk local scout in Nederland gaan krijgen??

Was afgelopen weekend aan het stappen in Den Bosch en op dat moment waren we een leuke kroeg aan het zoeken en ik kan je zeggen dat het zelfs met de huidige slimme telefoons erg moeilijk is om de leuke kroegen in je omgeving te vinden!! Zelfs met iPhone en Android! Op dat moment dacht ik, als Local Scout nou eens werkte dan kon ik mijn vrienden weer eens laten zien waarom een WP zo geweldig zou kunnen zijn...Ja kunnen zijn want WP 7.5 beta heeft helaas niet waar kunnen maken naar wat we hadden gehoopt...en zal het helaas ook nooit waarmaken...

Maar goed op naar de eerste echte fatsoenlijke WP de 920....waarblijft ie nou...
In België werkt die in ieder geval niet, geen idee voor NL. Nokia City Lens is wel een goed alternatief, werkt goed en geeft echt een pak resultaten. Wel geen specifieke zoekfunctie naar kroegen, maar er komen er wel zeer veel op binnen de categorie 'plezier'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Hm, jammer dat ze hier mee bezig zijn... :'(

Nee geintje, ik mis het niet, maar ik begrijp wel dat sommige mensen behoefte kunnen hebben aan een centrale plek voor notificaties. Nou, misschien komt die er dus.. 8)

.
Interesting: Microsoft did intend a notification centre for WP8, but ran out of time
November 1, 2012 | By Surur

The Verge is reporting from the BUILD conference that Microsoft has indeed been considering the rumoured Notification Centre for Windows Phone 8, but was not able to implement it in time for Windows Phone 8 RTM.

Microsoft’s Thomas Fennel, a program manager, responded to a question from the audience about its absence by saying:

"Because we ran out of time. It’s very very important to me… we get tons of feedback from developers that they want something like that as well. I promise we’re thinking very very hard on that one."

Live Tiles, which normally show missed notifications for apps considered important enough to pin, is usually cited as a good substitute for a notification centre. Does knowing Microsoft is considering a full-blown notification centre change our readers views on that? Let us know below.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-10 13:02
Tweakers, vraag voor diegenen die ervaring hebben met windows phone en caraudio.

Ik gebruik nu een iPhone 4s icm deezer en een pioneer DEH-2400UB autoradio.
Dit werkt gewoon perfect, de iphone kan ik bedienen via de autoradio, muziek en navigatie instructies via de autoradio en autoradio laad de iPhone via de USB aansluiting ook tegelijk op.

(dus één kabel voor alles). (+ perfecte muziek kwaliteit)

Nu ben ik erg gecharmeerd van de Nokia lumia 820. is er iemand die zijn windows7(of 8 ) phone gebruikt in zijn auto voor muziek en navigatie? En hoe doen jullie dit?

Wireless opladen in de auto lijkt mij dus echt een verbetering tov de iPhone setup.

[ Voor 11% gewijzigd door procyon op 02-11-2012 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De WP7 telefoons ondersteuning afaik geen wireless opladen, verder heb je binnen WP7 in iedergeval weinig mogelijkheden qua muziek behalve via bleutooth (en opladen via usb). Ik heb de Pioneer 8200 dacht ik, gewoon via een XD-kaartje alle muziek afspelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Er staat duidelijk zo'n iPOD/iPhone logo op de site, dus dat gaat niet werken met Windows Phone's. Je auto radio zal via USB ook niet anders kunnen afspelen dan in mass storage mode (dus geen controlle van je telefoon, maar van de content). Ik meende gelezen te hebben dat WP8 op een OS dat geen W8 is, via de explorer er multimedia op gesleept kan worden. Misschien dat je auto radio dat accepteerd.

Anders: Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-10 13:02
LOTG schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 11:43:
Er staat duidelijk zo'n iPOD/iPhone logo op de site, dus dat gaat niet werken met Windows Phone's. Je auto radio zal via USB ook niet anders kunnen afspelen dan in mass storage mode (dus geen controlle van je telefoon, maar van de content). Ik meende gelezen te hebben dat WP8 op een OS dat geen W8 is, via de explorer er multimedia op gesleept kan worden. Misschien dat je auto radio dat accepteerd.

Anders: Bluetooth
Thanks voor je antwoord, mass storage is geen optie omdat ik Deezer (soort spotify) gebruik.
Dus bluetooth is de beste optie.
Zijn er al windshield holders die draadloos opladen ondersteunen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er doen weer meer geruchten de ronde dat MSFT bezig is met een eigen WP8 telefoon. Ik hoop dat ze voor een extreem strak toestel gaan.

http://www.theverge.com/2...dows-phone-wsj/in/2865586

http://www.wpcentral.com/...oft-branded-windows-phone

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2012 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 15:14:
Er doen weer meer geruchten de ronde dat MSFT bezig is met een eigen WP8 telefoon. Ik hoop dat ze voor een extreem strak toestel gaan.

http://www.theverge.com/2...dows-phone-wsj/in/2865586

http://www.wpcentral.com/...oft-branded-windows-phone
Innovaties als wat Nokia brengt is niet zomaar bedacht en uitgevoerd. Ze zulllen waarschijnlijk mikken op een mid-end telefoon. Helemaal omdat de geruchten wijzen naar Huwai of een andere chinese producent. Design is belangrijk maar voor mij (persoonlijk!) maken de innovaties de telefoon. Iets als Optical Image Stabilisation in een smartphone(!) is echt revolutionair en niet zomaar op een andere manier in een telefoon te stoppen.

Wat het ook brengt, het zal goed zijn voor de aandacht op Windows Phone 8 en potentiele toekomstige klanten van Nokia/ HTC en alle andere fabrikanten.

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ideale telefoon zou een 820 of 8s zijn met een 720p/768p scherm. Op dit moment zijn echter alle telefoons met zo'n scherm gewoon erg groot (Ativ, 8X, 920). Voor de rest wil ik 32GB geheugen. Goede camera is leuk meegenomen, maar niet essentieel.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2012 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

De 8X heeft toch een 720p-scherm met 4,3"? Het is welliswaar een andere verhouding dan de 820 (ook 4,3"), maar daar ontkom je niet aan bij een 720p. Alleen bij die zit je inderdaad op 16GB, wat niet uit te breiden is. Rare keus blijf ik dat vinden, alhoewel ik persoonlijk er meer dan genoeg aan zal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McBoom schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 15:56:
De 8X heeft toch een 720p-scherm met 4,3"? Het is welliswaar een andere verhouding dan de 820 (ook 4,3"), maar daar ontkom je niet aan bij een 720p. Alleen bij die zit je inderdaad op 16GB, wat niet uit te breiden is. Rare keus blijf ik dat vinden, alhoewel ik persoonlijk er meer dan genoeg aan zal hebben.
Het hele ding is echter qua hoogte en breedte niet bepaald klein. Ik zou graag een WP8 Sony toestel zien.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2012 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
FoggyFreek schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 15:36:
[...] Ze zulllen waarschijnlijk mikken op een mid-end telefoon. Helemaal omdat de geruchten wijzen naar Huwai of een andere chinese producent. [...]
Ik denk het zelf niet. Microsoft wil niet graag bekend staan als een budget merk en als ze al een telefoon uitgeven dan moet het een soort benchmark worden zoals de Surface.
Overigens worden er best veel kwaliteitsproducten van kwaliteitsmerken gemaakt in China hoor, om in de telefoonbranche te blijven: Apple producten en de highend Samsungs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 16:01:
[...]

Het hele ding is echter qua hoogte en breedte niet bepaald klein. Ik zou graag een WP8 Sony toestel zien.
De 8X is maar 9mm hoger en 2mm smaller dan de 820, dus zoveel scheelt dat niet :) En de 8X is zelfs nog 30g lichter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-10 18:35

CAP-Team

XBL: CAPTeam

procyon schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 10:45:
Tweakers, vraag voor diegenen die ervaring hebben met windows phone en caraudio.

Ik gebruik nu een iPhone 4s icm deezer en een pioneer DEH-2400UB autoradio.
Dit werkt gewoon perfect, de iphone kan ik bedienen via de autoradio, muziek en navigatie instructies via de autoradio en autoradio laad de iPhone via de USB aansluiting ook tegelijk op.

(dus één kabel voor alles). (+ perfecte muziek kwaliteit)

Nu ben ik erg gecharmeerd van de Nokia lumia 820. is er iemand die zijn windows7(of 8 ) phone gebruikt in zijn auto voor muziek en navigatie? En hoe doen jullie dit?

Wireless opladen in de auto lijkt mij dus echt een verbetering tov de iPhone setup.
Ik doe alles via Bluetooth. In twee auto's heb ik een autoradio met Bluetooth. Opladen kan eventueel via de USB kabel, die al dan niet met de autoradio verbonden is om op te laden (of via de 9v stekker).
Muziek afspelen doe ik dus via Bluetooth, andere meldingen en/of navigatie lopen dan ook via Bluetooth.
Alleen op mijn Sony autoradio kan ik ook nummers skippen, op mijn Pioneer autoradio kan dat niet.

Ik hoop dus op den duur een Lumia 920 aan te schaffen. En ik hoop dat er dan ook draadloze autohouders uitkomen. Dus in de houder plaatsen en opladen maar. Muziek kan dan nog steeds via Bluetooth lopen.

[ Voor 7% gewijzigd door CAP-Team op 02-11-2012 16:37 ]

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McBoom schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 16:34:
[...]

De 8X is maar 9mm hoger en 2mm smaller dan de 820, dus zoveel scheelt dat niet :) En de 8X is zelfs nog 30g lichter ;)
9mm is praktisch een centimeter, dat is niet niets. Daarnaast boeit gewicht mij echt totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vankja
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 05:19
Ik heb momenteel een Motorola Defy Plus, maar deze begint voor mij te traag te worden. Ik zou dan ook willen overschakelen naar een toestel met WP8. Ik vroeg me enkel af of het volgende beschikbaar is op WP8:

Notitieapplicatiemet infirmatie op de tile
Dropbox
Voice recorder
Ebook lezer met SD kaart support (of cloud)
Tapatalk
Zaklamp (widget zodat ik met 1de knop de flitser kan opzetten)
Youtube
Audio manager ( volume beltoon en mediavolume appart regelen)
Schermoriëntatie vaztzetten
Helderheid aante passen met tile
RSS-lezer

Is het volgende trouwens ook nogelijk op WP8?:

Het toestel automatisch op vliegtuigstand laten zetten en ook terug af (op bij slapengaan, af in de ochtend)
Is er in de browser text reflow? (zoals bij mijn defy of aks bij HTC)
Kan je bepaalde applicaties beveiligen met een wachtwoord (bijvoorbeeld dat je eerst een wachtwoord moet ingeven voordat je in de mail applicatie kan geraken)

Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.
Alvast bedankt!

[ Voor 3% gewijzigd door vankja op 02-11-2012 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
vankja schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 18:16:
Ik heb momenteel een Motorola Defy Plus, maar deze begint voor mij te traag te worden. Ik zou dan ook willen overschakelen naar een toestel met WP8. Ik vroeg me enkel af of het volgende beschikbaar is op WP8:
[...]
Kijk even op http://www.windowsphone.com/nl-nl/store ;)
Is het volgende trouwens ook nogelijk op WP8?:
Het toestel automatisch op vliegtuigstand laten zetten en ook terug af (op bij slapengaan, af in de ochtend)
Niet dat ik weet.
Is er in de browser text reflow? (zoals bij mijn defy of aks bij HTC)
Volgens mij ook niet.
Kan je bepaalde applicaties beveiligen met een wachtwoord (bijvoorbeeld dat je eerst een wachtwoord moet ingeven voordat je in de mail applicatie kan geraken)
Nope, wel om te unlocken. Daarnaast heb je met Kid's corner een soort guest account voor je telefoon, waarbij je precies kan aangeven welke apps kunenn worden geopend. Met Kid's corner in combinatie met een wachtwoord zou je de telefoon dus gerust aan iemand kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V1ncam
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-12-2021
Al tijdje een gebruiker van WP7 en wat voor mij de beslissende factor gaat worden is hoe goed WhatssApp werkt. Ik vind WP7 echt super fijn, ziet er goed uit, loopt lekker soepel. Behalve WhattsApp, en aangezien ik dat echt mega veel gebruik wil ik dat die werkt, en anders stap ik over. Dus ik hoop dat dat gaat lukken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10 17:51
Ik moet zeggen dat ik een beetje teleurgesteld ben door de verschillende telefoons die nu geintroduceerd worden. Ik was eigenlijk wel van plan om een WP8 telefoon te kopen, maar de voorwaarden zijn:
- niet te groot
- een camera die mee kan (of toch bijna) met die van de iphone.
- een elegant design (think lumia 800)
- moet -gemakkelijk- een dag meekunnen op batterij, zoals mijn huidige optimus 7

Mijn huidige telefoon is een LG optimus 7, die is 3.8 inch en dat vindt ik ook al niet klein, maar ietsje groter mag, maar dan moet hij liefst toch ook zo dun en licht mogelijk zijn. Alle modellen die nu uitkomen zijn van die grote planken, en als ik de reviews mag geloven zijn hun cameras ook niet geweldig. Als apple zo een geweldige camera kan maken, waarom kunnen de andere merken dat dan niet? Dat komt toch gewoon neer op camera module x van fabrikant y in de telefoon stoppen?

En dan had ik het nog niet over het design: zo een fel gekleurde fisher price telefoon hoeft voor mij niet ... het heeft ook het gevolg dat je op een fel blauwe telefoon de blauwe tile-kleur moet kiezen, anders heb je een gedrocht van een telefoon. de Samsung ATIV lijkt me wel wat, maar die is dan ook weer gigantisch groot EN duur.

Ik heb nog geen echte review gezien van de lumia 820, laten we hopen dat de camera daar wat van meevalt (en dat de batterij duur beter is dan die van de lumia 800)

https://free-sudoku-puzzle.net - http://chordoracle.com - https://resistorcolors.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Alle telefoons die met kleuren uitkomen komen ook gewoon in het zwart uit hoor ;)
De camera weet ik ook niet zo goed. De camera in de Lumia 920 is wel beter dan die van de iPhone5, maar softwarematig zijn ze enorm aan het prutsen. Alles wijst erop dat de Lumia 920 twee problemen heeft: 1. Hij focust niet goed overdag, waardoor je blurry foto's krijgt en 2. In het donker neemt die soms zoveel licht op dat de foto's zelfs overbelicht zijn!

De dikte weet ik verder niet. De HTC 8x en de Lumia 920 zijn 1 tot 2 millimeter dikker dan bijv. de One X of SIII. Of je dat merkt weet ik niet. Ik vermoed dat je ze in de hand moet houden om daar over te kunnen oordelen. Hoe dik het aanvoelt heeft namelijk te maken met zowel de echte dikte als hoe de behuizing is gevormd en zelfs hoe zwaar die is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-10 11:49
Mooi dat (nav NL-alert op de Tweakers-voorpagina) WP natuurlijk geen cell-broadcasting ondersteund. Even tussendoor ;)

Wij zijn zwaar de lul als die tsunami er dan eindelijk komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

fruitbakje schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 14:29:
Wij zijn zwaar de lul als die tsunami er dan eindelijk komt!
Gelukkig hebben we nog 10 andere methodes om zulke dingen te melden aan omwoners :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Kan je trouwens je XBOX Gamertag aanpassen in wp? Ik had daarvoor een Zune Tag, alleen die past totaal niet bij Xbox live, namelijk CokeMusic. En via de website kan niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik neem aan dat je Zune Tag het zelfde is als je xLive tag (als in voor MS is er geen verschil)? In dat geval kan het, echt kost je dat 800ms points als ik het mij goed herriner. Delen door 100 voor euros.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

spoonman schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 08:13:
Ik moet zeggen dat ik een beetje teleurgesteld ben door de verschillende telefoons die nu geintroduceerd worden. Ik was eigenlijk wel van plan om een WP8 telefoon te kopen, maar de voorwaarden zijn:
- niet te groot
- moet -gemakkelijk- een dag meekunnen op batterij, zoals mijn huidige optimus 7
..
Volgens mij bespreek je hier perfect de L920 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taurgis
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-10 08:31
defcon84 schreef op maandag 05 november 2012 @ 12:31:
[...]

Volgens mij bespreek je hier perfect de L920 :p
Ik denk wel dat de 920 faalt op dit punt

- niet te groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

voor mij niet, ik vind 'm namelijk de ideale size :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinsPils
  • Laatst online: 23:25
Voor mij gaat whatsapp de dealbreaker of - winner worden. Ik gebruik dat zoveel, en heb een keer op de Lumia 800 van een maatje mogen testen. De tranen stonden naderhand in m'n schoenen. Zo traag en een lange opstarttijd. Op mijn 'oudje', een HTC Desire met Android 2.2 start ie in een fractie van een seconde op, en als ik dan weer bij de review van de 8X zie dat het ruim 2 seconden duurt, ben ik toch bang dat ik me daaraan ga ergeren. Ik wacht dan ook met spanning op jullie bevindingen met Whatsapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

spoonman schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 08:13:
- niet te groot
Ik moest zelf ook direct aan de 820 denken. Mooi toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Biejor schreef op maandag 05 november 2012 @ 21:02:
Voor mij gaat whatsapp de dealbreaker of - winner worden. Ik gebruik dat zoveel, en heb een keer op de Lumia 800 van een maatje mogen testen. De tranen stonden naderhand in m'n schoenen. Zo traag en een lange opstarttijd. Op mijn 'oudje', een HTC Desire met Android 2.2 start ie in een fractie van een seconde op, en als ik dan weer bij de review van de 8X zie dat het ruim 2 seconden duurt, ben ik toch bang dat ik me daaraan ga ergeren. Ik wacht dan ook met spanning op jullie bevindingen met Whatsapp.
Windows Phone ondersteunt ook eindelijk quick resume en opstart tijden zijn echt bizar sneller geworden. Whatsapp zal wel de aanpassingen in hun app moeten maken.

Pagina: 1 ... 11 ... 46 Laatste