Erg leuk...

The video player in Windows Phone 8 has greatly improved codec support compared to WP7.5. Now it does recognize pretty much every Xvid, DivX and MP4 videos up to 1080p resolution. The few things it won’t play are MKV files and videos using the AC3 audio codec. While this is not perfect, it’s certainly a huge step forward for the platform and will save you a lot of time in converting your videos.
Klinkt erg goed. Ook leuk is de Sunspider score in dat artikel aangezien dat in de browser draait en de toptoestellen van
Nokia en HTC dezelfde processor (Snapdragon S4 MSM8960) hebben en waarschijnlijk dus vergelijkbare resultaten zullen laten zien...
.
Te ver? Nee hoor, ik erger me dood aan al dat negatieve
genäöl. Voor iedereen in het WPH is het duidelijk dat jij je meer thuis voelt in
AND. Da's niet erg. Maar hak de knoop door en verhuis die kant dan op? Maar aangezien je zeer veel beweerd zonder linkjes te posten naar bronnen, terwijl ik (en anderen) vaak weet dat het onzin is wat je zegt en dat wel kan weerleggen met bronnen is het voor mij zeer moeilijk om jouw uitspraken als geloofwaardig te achten. Sorry, maar daar heb je zelf voor gezorgt.
Maar positief, een 'bron'. Thanks. Leuk artikel. Heb je alleen de titel gelezen? Of heb je het artikel simpelweg niet begrepen? Niet lullig bedoeld, maar waarom ik het vraag, wat
ik (gezien door m'n WP fanboy bril) haal uit het artikel:
[list]• Het unlocken van een WP7 device gaat sneller en is instant. Bij Android is er een 'split second' lag.
• Het starten van apps op WP7
lijkt inderdaad sneller doordat je direct feedback hebt. In Android heb je niet direct feedback, maar doordat de actie pas na het drukken wordt uitgevoerd
lijkt deze lag te hebben
maar start in principe sneller op.
• WP7 regaeert op het drukken op de search button net zo ruk als Android op de home knop.
Wat je nu dus aanhaalt is dat de nieuwste, dikke hardware van Samsung
met de (op dat moment) nieuwste versie van Android sneller apps start als WP7 maar het voorelkaar kijgt toch langzamer te lijken. Knap. Is dat nou goed voor jou verhaal? Lijkt mij imho een aardige faal van Android.
Als je dit nou nog in het
WP7 topic had geplaatst, ok, dan was de vergelijking tussen (ver)ouder(d)e hardware met het nieuwste topmodel van Samsung nog krom geweest, maar ok, dat zou misschien nog kunnen.
In de context van
dit topic is het een beetje erg krom. Hier hebben we het over een nieuwe(re) versie van Windows Phone. Toestellen die met dat OS uitkomen hebben nieuwe(re) hardware. Heb je enig idee wat dat zou kunnen betekenen? (behalve het gebrek aan features waar je veelvuldig over
näölt)
Heb je
de post van Regenbui opgemerkt? Of de eerste userreview van de
Lumia 920? Valt je iets op in die filmpjes? Of lees even
de review van Tweakers.net?
Apps starten sneller op. Veel sneller. Zelfs de oude, niet voor WP8 geoptimaliseerde WP7 apps. Sneller opstarten was toch het enige argument van de SGSIII? Dus door de nieuwe Samsung/Nokia/HTC WP8 devices valt je enige argument,
sneller opstarten, weg. Dus dadelijk lijkt
en is de SGSIII langzamer. Chapeau, bedankt om dat even aan te halen.
Deze 'bewering' is ook een giller...

justice strike schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 09:01:
[...]
Dat is toch niet de verantwoordelijkheid van google? Er is een uitgebreide api om applicaties te maken voor het google platform. Iedereen die het wil kan gewoon een applicatie maken (zoals dat te zien is, zie gchat app etc..). Maar het is niet Google's verantwoordelijkheid om elke telefoon te gaan supporten, evenmin het hun taak is om elke laptop te supporten of elke tablet. Nog even in het midden of het microsoft of apple is.
Ze hebben overigens een mobile site die werkt en ik heb overigens nog geen enkele native pc app gezien, niemand klaagt erover dus wat dat betreft zie ik geen problemen over de werkwijze van google.
[...]
Microsoft heeft verscheidene applicaties die gebruikmaken van Google-diensten offline gehaald in de Marketplace voor Windows Phone. Google had verzocht om de apps te verwijderen, vanwege het schenden van het merkenrecht.
[..]
Het is onduidelijk waarom Google ervoor kiest om de applicaties offline te laten halen. Er bestaan namelijk ook talloze applicaties met Google-merknamen voor Android, maar deze zijn gewoon beschikbaar in de Play-applicatiewinkel. Mogelijk wil de internetreus het moeilijker maken voor ontwikkelaars om zijn diensten op andere mobiele besturingssystemen te gebruiken.
'nuff said.
PS, zie je wat ik doe? ik probeer m'n post en commentaar te onderbouwen met linkjes. Duurt langer idd, maar er is tenminste geen discussie mogelijk waar ik m'n informatie vandaan haal. Of ik die goed interpreteer is natuurlijk een ander verhaal...