Stuur ze een mailtje:
https://intranet.tudelft....t-desk-sid/laptopproject/
https://intranet.tudelft....t-desk-sid/laptopproject/
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Gewoon weer de 8570w zeker?brilsmurfffje schreef op maandag 27 mei 2013 @ 10:29:
Wat zouden ze voor model moeten aankondigen als de nieuwe modellen nog niet bekend zijn van zowel HP, Dell als Lenovo?
Zelfs Haswell is nog niet gereleased..
Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.
Verwijderd
Ik was vandaag langsgeweest en ze zeiden dat de nieuwe laptop vandaag op de site zou komen te staan. Zie echter nog niks.tokko1 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:41:
Komende week komt er meer informatie voer het laptopproject 2013-2014(Kreeg een email)
Ben benieuwd welk HP beest het dit keer wordt..
[ Voor 8% gewijzigd door AlterEgo op 11-06-2013 19:35 ]
Ah, thnx!
Het "\[TU/e] Notebookproject 2013-2014" heeft een vergelijkbaar model, maar dan met een AMD FirePro M4000 en 5 jaar garantie, voor €750.
[ Voor 6% gewijzigd door gertvdijk op 11-06-2013 21:48 ]
Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.
Dat was in mijn jaar al zo (2009), dus ik vermoed dat de TU/e er gewoon structureel 'subsidie' op geeft? Toen was het model (identiek!) daar namelijk 300 euro goedkoper en had allerlei extra's zoals een tas erbij, dockingstation, veel langere garantie en standaard verzekerd e.d.gertvdijk schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 21:47:
De TUD heeft hem blijkbaar niet zo goedkoop kunnen krijgen en moet er €999 voor vragen. Ik zie ten opzichte van 2012/2013 ook geen docking station.
Verwijderd
Huh? Wtf....Verwijderd schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 13:42:
Omdat iemand het topic getrasht heeft. De reden daarvoor is mij onduidelijk. Misschien moet je even een modje aanspreken.
[ Voor 14% gewijzigd door JosDaBosS op 22-06-2013 16:05 ]
[ Voor 61% gewijzigd door Bolletje op 22-06-2013 20:04 ]
Thanks for the heads upBolletje schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 19:59:
Zie Bolletje in "[Feedback] CSL FAQ / Beleid"
Er wordt even gekeken hoe die topics (Delft, Eindhoven en Twente) dit jaar mooi bij elkaar kunnen, omdat de laptops (HP 8570W) grotendeels gelijk zijn. De topicstarts waren nu doorgaans nog erg basaal.
Tot mijn verbazing blijkt het niet zo te zijn dat DisplayPort en DVI aansluiting op het docking station wordt gedeeld. Ik kan wel degelijk drie schermen individueel digitaal aansturen met het "standaard" dockingstation dat bij de TU werd geleverd (non-advanced).quote: HP specs 2012 docking stationsThe DisplayPort and DVI connectors are shared, so you may choose one DisplayPort or DVI plus a second DisplayPort, or DVI plus the VGA connector.
[ Voor 26% gewijzigd door gertvdijk op 09-07-2013 21:07 ]
Ja, dat is alleen zo bij het advanced docking station. Verder vind ik het vrij stom dat ze er geen dual-link DVI in hebben gedaan, voor 150+ euro mag je toch wel wat meer verwachten.gertvdijk schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 21:03:
[...]
Tot mijn verbazing blijkt het niet zo te zijn dat DisplayPort en DVI aansluiting op het docking station wordt gedeeld. Ik kan wel degelijk drie schermen individueel digitaal aansturen met het "standaard" dockingstation dat bij de TU werd geleverd (non-advanced).
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| Hewlett-Packard/ Hewlett-Packard/BIOS/ Hewlett-Packard/BIOSUpdate/ Hewlett-Packard/BIOSUpdate/CryptRSA.efi Hewlett-Packard/BIOSUpdate/CryptRSA32.efi Hewlett-Packard/BIOSUpdate/HpBiosUpdate.efi Hewlett-Packard/BIOSUpdate/HpBiosUpdate.s09 Hewlett-Packard/BIOSUpdate/HpBiosUpdate.s12 Hewlett-Packard/BIOSUpdate/HpBiosUpdate.sig Hewlett-Packard/BIOSUpdate/HpBiosUpdate32.efi Hewlett-Packard/BIOSUpdate/HpBiosUpdate32.s09 Hewlett-Packard/BIOSUpdate/HpBiosUpdate32.s12 Hewlett-Packard/BIOSUpdate/HpBiosUpdate32.sig Hewlett-Packard/BIOS/Current/ Hewlett-Packard/BIOS/New/ Hewlett-Packard/BIOS/New/68IAV.BIN Hewlett-Packard/BIOS/New/68IAV.sig Hewlett-Packard/BIOS/Previous/ |
1
2
3
4
5
6
| cabextract sp62176.exe mkdir -p Hewlett-Packard/BIOS/New Hewlett-Packard/BIOS/Current Hewlett-Packard/BIOS/Previous mv BiosUpdate Hewlett-Packard/ cabextract ROM.CAB mv Rom.bin Hewlett-Packard/BIOS/New/68IAV.BIN mv Rom.sig Hewlett-Packard/BIOS/New/68IAV.SIG |
[ Voor 8% gewijzigd door kjast op 01-11-2013 10:47 ]
Ik liep zelf ook tegen de eerste 2 problemen op. Dit heb ik opgelost door de DPI op 100% (Smallest) in te stellen in Control Panel\Appearance and Personalization\Display.kjast schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 10:44:
Zojuist de upgrade gedaan naar windows 8.1, wat een drama
- De Graphics driver (meest recente via HP) werkt niet goed, ik kan de pixels tellen.
- Text is blurry in heel veel applicaties.
- Het geluid klinkt hopeloos, alsof het uit een telefoon komt.
Meer ervaringen?
In principe is het niet toegestaan om de laptop door te verkopen, vziw. Al denk ik niet dat ze er erg veel tegen kunnen doen. Ook weet ik niet hoe de garantieafhandeling gaat op het moment dat iemand anders dan jij aanklopt bij SCC.jahallow schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:37:
2 vraagjes over deze laptop: Ik wil graag een SSD erin zetten. Nou zit er in de laptop van het laptopproject van '14/'15 (HP Zbook14 of 15 voor ~€1000) een SSD in. Ik zit er aan te denken om mijn huidige 12/13 Elitebook te verkopen en dan de nieuwe te kopen. Ik neig ook naar de 14" omdat ik hem toch iets 'mobieler' wil gebruiken en deze 2x zo licht is. Ik vraag me alleen af hoe het zit met de garantie/support als ik hem doorverkoop op bijv. Marktplaats en hoeveel ik er ongeveer voor kan krijgen/vragen (dus nog mét bijna 1,5 jaar garantie op laptop & accu).
Is er iemand die ervaring heeft met het doorverkopen van deze laptop? Stel ik verkoop hem voor €750 heb ik voor €250 een flinke upgrade :-) of is dat wishfull thinking?
Dat is niet waar, dat was vroeger zo. Tegenwoordig staat nergens meer in de voorwaarden dat het niet mag (nog specifiek op gelet).Frunz schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:42:
In principe is het niet toegestaan om de laptop door te verkopen, vziw. Al denk ik niet dat ze er erg veel tegen kunnen doen. Ook weet ik niet hoe de garantieafhandeling gaat op het moment dat iemand anders dan jij aanklopt bij SCC.
Ik heb het tot vorige week nog op de site van het laptop project gezien, echter sinds gister is die informatie weg.kjast schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 20:29:
[...]
Dat is niet waar, dat was vroeger zo. Tegenwoordig staat nergens meer in de voorwaarden dat het niet mag (nog specifiek op gelet).
Ik heb het inderdaad ook nog ergens zien staan als regel nr 1. Maar het gaat hier volgens mij eerder om 'spelregels' dan om harde regels waar ze iets mee kunnen doen inderdaad. En dan nog is/was die regel er voornamelijk om er voor te zorgen dat studenten die laptop meteen door verkopen met winst denk ik...Frunz schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 22:39:
[...]
Ik heb het tot vorige week nog op de site van het laptop project gezien, echter sinds gister is die informatie weg.
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq