Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
*snip* onzin

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2012 14:32 ]

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazymonkey87
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 08:13
Ja en ik ben hierdoor het vertrouwen in webwinkels verloren en durf dus nooit meer een koopje op internet te scoren, daardoor ga ik honderden euro's per jaar mislopen. Kan ik dat voor de rest van mijn leven ook op hun blijven verhalen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:29
Ook bol.com even gebeld, die zeggen nog niks van deze fout te weten. Ze gaan het doorgeven en van de site halen. De advertentie is misleidend volgens hun, wie weet kunnen we daar wat mee..

Heb er nu 2 op Wordt verwerkt staan en 1 op geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcanic
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-07 15:53
NotSoSteady schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:29:
Ik ga met 10 minuten op vakantie, en heb nu geen laptop dankzij Bol.com en nu kan ik niet werken op vakantie. Kan ik mijn vakantie en misgelopen inkomsten nu ook op Bol verhalen?
Eventuele mentale schade welke door deze fout veroorzaakt is moet natuurlijk ook verhaald worden. Kan me voorstellen dat mensen heel erg uitkeken naar het ontvangen van dit prachtige laptopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:26

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Ik ga met 10 minuten op vakantie, en heb nu geen laptop dankzij Bol.com en nu kan ik niet werken op vakantie. Kan ik mijn vakantie en misgelopen inkomsten nu ook op Bol verhalen?
Nee, want ze sturen hem stiekum toch op, bieden hem 3 keer aan en dan gaat hij terug.
Eigen schuld, had je maar later op vakantie moeten gaan...

8)7 (beetje HK hier de laatste paar reacties?)

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 17:21

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Jawel van zowel deze vakantie als al je toekomstige vakanties!

Terug on topic: wel vreemd dat ze nog niet de website aangepast hebben. Ze hebben allang door dat het een en ander niet klopt en het artikel is inmiddels al weer 3 keer terug in de verkoop gegaan.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 09:39
Geachte heer/mevrouw,

U heeft bij ons op 19 juni 2012 de bestelling geplaatst met bestelnummer: ***.

Een artikel uit deze bestelling heeft u via bol.com besteld bij: Centralpoint.nl

Deze verkoper heeft ons laten weten dat onderstaand artikel uit uw bestelling helaas niet meer geleverd kan worden.

# Prijs Titel Conditie

1 € 27.31 Toshiba Satellite A210-18S - 2048MB / 160GB Nieuw

Betaalmethode: iDEAL.

U heeft uw artikel(en) betaald via iDEAL. Het betaalde bedrag wordt binnen een week op uw rekening teruggestort.

De status van uw bestellingen kunt u altijd opvragen via 'Bestelstatus' op onze site.

Met vriendelijke groet,

bol.com

http://www.bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 22:23
Je krijgt er ook een kilo goud bij.

Ontopic: heb er 2 besteld maar de annulering zal wel snel volgen
laatst zelfde bij misco gehad. zelfs bij ict geschillen commisie geweest echt die oordeelde dat ik had kunnen weten dat het om een fout ging (120GB ssd voor 50 euro) ik zelf was van mening dat ik dat niet had kunnen weten omdat het om een overjarig model ging en er een kortingspercentage bij genoemd was maar geen teen / poot / been / hoofd om op te staan.

Daarna nog kort bij een rechter in mijn woonplaats langs geweest en die zei dat eenzijdig ontbinden van een koop mogelijk was zonder opgaaf van reden, van beide kanten. (maar goed eerlijk is het niet)

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Mensen, ik zou even oppassen wat jullie allemaal aan het posten zijn. Lees de topicwarning anders nog even door voordat je al die onzin plaatst. De banhammer zweeft boven je hoofd. >:)

ontopic: hopelijk krijgen we nog een 5 euro tegoedbon voor de moeite. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
rockhopper schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:33:
[...]
Terug on topic: wel vreemd dat ze nog niet de website aangepast hebben. Ze hebben allang door dat het een en ander niet klopt en het artikel is inmiddels al weer 3 keer terug in de verkoop gegaan.
Dat komt omdat ze het nu pas weten.. Alles gaat direct door naar Centralpoint die dat als partner wel weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Hij is al niet meer verkrijgbaar, helaas. Hij zou anders toch niet geleverd worden, ze zijn daar niet gek. Dit is al vaker gebeurt, de voorbeelden zijn inmiddels wel bekend.

[ Voor 61% gewijzigd door NeoMe op 19-06-2012 14:35 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:33

Quad

Doof

Om ontopic te blijven, deze laptop ga je nooit krijgen voor die prijs in elk geval.
De hele laptop staat aangeboden voor 27,- en dat is toch te laag voor een nieuwe laptop nietwaar?

Het is gewoon kantjeklaar dat niemand hem krijgt, hoe hoog of laag hij/zij schreeuwt..

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazymonkey87
  • Laatst online: 11-09 08:13
Het lijkt een fout in hun systeem te zijn, wat steeds terugkomt... Misschien een klusje voor een paar super-tweakers om te laten zien hoe ze dit kunnen voorkomen. Ik heb zelf de hoop al opgegeven om het product nog te ontvangen... maar het was ook gewoon leuk om te proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Laatst online: 12-09 17:21

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

remcoboy1479 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:34:
[...]
Dat komt omdat ze het nu pas weten.. Alles gaat direct door naar Centralpoint die dat als partner wel weet.
Ah ok, ik had uit eerdere reacties opgemaakt dat er al het een en ander gemaild was en dat ze dus wel volledig op de hoogte waren. Nou ja ik kijk wel of er iets mijn kant op komt. Ik was vannacht te laat en vanmiddag "op tijd", maar m'n verwachtingen zijn laag.
Ik had laatst ook bij bol een MHL-kabel besteld, die werd ook niet geleverd en niks tegemoetkoming of wat dan ook, maar goed als we hier een kortingsbon oid aan overhouden is het mooi meegenomen.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuPo schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:34:
Mensen, ik zou even oppassen wat jullie allemaal aan het posten zijn. Lees de topicwarning anders nog even door voordat je al die onzin plaatst. De banhammer zweeft boven je hoofd. >:)
:Y

Eerste PM sent *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Excuses,

OT:

Ik verwacht géén kadobon, geen excuses. Meer een berichtje van eigen schuld had je zelf wel kunnen weten.

Toch blijf ik het shopping forum leuk vinden, juist om dit soort gekke acties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:09
Denzis schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:41:
[...]

Excuses,

OT:

Ik verwacht géén kadobon, geen excuses. Meer een berichtje van eigen schuld had je zelf wel kunnen weten.

Toch blijf ik het shopping forum leuk vinden, juist om dit soort gekke acties
Ik ook niet, het blijft altijd grappig dit. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 17:11
Onderstaande mail in mijn mailbox en op de bestelstatus van bol.com

Uw bestelling is verzonden!
Hierbij laten wij u weten dat uw bestelling is verzonden. Deze zending wordt u binnen 2 werkdagen aangeboden. De verzending vindt plaats via DHL, GLS of TNT Post.

De bijbehorende factuur wordt per separate e-mail aan u verzonden. Indien u meer heeft besteld dan vermeld in onderstaande levering, log dan in op UW ACCOUNT om de levertijd van de na te leveren goederen op te vragen.

Factuuradres:

xxxxxxx
xxxxxxxxx
xxxxxxxx
Afleveradres:
xxxxxx
xxxxxxx
xxxxxxx

Klantnummer: 5xxxxx
Ordernummer: xxxxxx
Orderdatum: 18-6-2012
Orderstatus: Compleet geleverd
Referentie: xxxxxxx bol.com

Omschrijving:
Besteld:
Geleverd:
Nu geleverd:
Prijs ex. BTW:
Totaal ex. BTW:

Toshiba Satellite A210-18S - 2048MB / 160GB (C6615NE):
1
1
1
€ 22,95
€ 22,95

Plaats een review

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Laatst online: 12-09 13:52
Ik heb ook een email gehad! Laptop is verzonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Nogmaals er is niks verzonden, dit is een fout van het systeem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 09:02

GG85

.......

boombes schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:33:
[...]

laatst zelfde bij misco gehad. zelfs bij ict geschillen commisie geweest echt die oordeelde dat ik had kunnen weten dat het om een fout ging (120GB ssd voor 50 euro) ik zelf was van mening dat ik dat niet had kunnen weten omdat het om een overjarig model ging en er een kortingspercentage bij genoemd was maar geen teen / poot / been / hoofd om op te staan.

Daarna nog kort bij een rechter in mijn woonplaats langs geweest en die zei dat eenzijdig ontbinden van een koop mogelijk was zonder opgaaf van reden, van beide kanten. (maar goed eerlijk is het niet)
Bij de rechter voor laten komen!? Meen je dat? Lekker de overheid op kosten jagen om zoiets kleins en pietluttigs terwijl je het best had kunnen weten? Kom op zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
Voor zo ver er wat verzonden is zal het geen laptop zijn, maar de inktcartridge die de verkeerde omschrijving heeft meegekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RyuuPro
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 18:01

RyuuPro

That Damn Fly

En toch laat Bol het na om de pagina te verwijderen:
Afbeeldingslocatie: http://i245.photobucket.com/albums/gg79/Racing-Dutch/th_Untitled1-3.jpg

Hij staat er nog steeds op en nog steeds leverbaar.

Kaze Ni Nare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Laatst online: 12-09 14:03

BLACKfm

o_O

Ook de mail gehad van ideal terug betaling en gecancelde order.
offtopic:
Ja meneer, nee meneer... ;)

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
boombes schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:33:
[...]

Niet zomaar, er moet wel een goede reden voor zijn, aangenomen dat aan de voorwaarden voldaan is voor het tot stand komen van een overeenkomst. In dit geval zou het voor de hand liggend zijn dat ze zich beroepen op het feit dat het een kennelijke vergissing is en dat een gemiddelde consument had kunnen weten dat het een fout betreft. Gezien het prijsverschil van een factor van ongeveer 10 krijgen ze dan waarschijnlijk gelijk gezien de jurisprudentie, hoewel dat nog niet zeker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
Gezien de jurisprudentie krijgen ze honderd procent zeker gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
Aan de andere kant, ik heb nu toch echt een email dat de laptop is verzonden en hij is nog steeds leverbaar. In hoe verre moet ik weten dat dit een fout is?

[ Voor 4% gewijzigd door GrooV op 19-06-2012 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stouten
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-06-2022
Bestelstatus staat op Validatie klantgegevens en verzending staat op Verwacht rond: 27-06-2012. Iemand dit ook gehad voordat de order werd geannuleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pezevenK-
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-05 11:07

pezevenK-

#dont.hate

net te laat :( toegevoegd aan het winkelmandje, ingelogd, knopje afrekenen.. *poef* dit artikel bestaat niet en is dus uit het winkelmandje verwijderd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

GrooV schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:05:
Aan de andere kant, ik heb nu toch echt een email dat de laptop is verzonden en hij is nog steeds leverbaar. In hoe verre moet ik weten dat dit een fout is?
Meen je dat nu serieus? :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stouten schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:06:
Bestelstatus staat op Validatie klantgegevens en verzending staat op Verwacht rond: 27-06-2012. Iemand dit ook gehad voordat de order werd geannuleerd?
Ik heb dat ook gehad. Mijn bestelling is geannuleerd door Bol.com, dus die van jou zal ook elk moment worden geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het artikel is al niet meer leverbaar...

ik sta op wordt verwerkt en verwacht rond 27-06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
GrooV schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:05:
De kennelijke vergissing bestaat er in dit geval uit dat er een verkeerde productomschrijving hangt aan een bepaald product. Je krijgt waarschijnlijk wel het product toegestuurd wat je besteld hebt, het is alleen niet die laptop maar een of andere inktcartridge.

En als je aan je plicht als consument (zie OTTO arrest) voldaan had dan had je centralpoint even gebeld om te vragen of alles wel klopte, en dan had je (itt de Dell situatie) te horen gekregen dat er een fout was.

Hoeveel waarde je moet hechten aan het feit dat het ze een paar uur kost om het ding van de site te verwijderen? Nul en generlei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Jasper Janssen schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:05:
Gezien de jurisprudentie krijgen ze honderd procent zeker gelijk.
Wat natuurlijk ook volkomen terecht is. Al helemaal voor de mensen die in dit topic posten, die weten zonder meer dat dit een fout is (zoals ook meermalen in dit topic aangegeven). Het is een foutje op de site, dat kan iedereen overkomen. Ik vind het echt stuitend dat er mensen zijn die denken hier mee weg te komen en als bol.com aangeeft dat het een fout is alsnog een laptop (of andere vorm van vergoeding) gaan eisen. Dat is niets anders dan misbruik maken van de situatie. Get real.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Jasper Janssen schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:08:
[...]

De kennelijke vergissing bestaat er in dit geval uit dat er een verkeerde productomschrijving hangt aan een bepaald product. Je krijgt waarschijnlijk wel het product toegestuurd wat je besteld hebt, het is alleen niet die laptop maar een of andere inktcartridge.

En als je aan je plicht als consument (zie OTTO arrest) voldaan had dan had je centralpoint even gebeld om te vragen of alles wel klopte, en dan had je (itt de Dell situatie) te horen gekregen dat er een fout was.

Hoeveel waarde je moet hechten aan het feit dat het ze een paar uur kost om het ding van de site te verwijderen? Nul en generlei.
Als je zoekt naar de EAN krijg je naast de inktcartridge ook gewoon hits op de laptop, https://www.google.nl/#hl...239c5ff9&biw=1745&bih=889

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 22:23
GG85 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:57:
[...]

Bij de rechter voor laten komen!? Meen je dat? Lekker de overheid op kosten jagen om zoiets kleins en pietluttigs terwijl je het best had kunnen weten? Kom op zeg.
Je hebt niet goed gelezen wat ik zei: Heb het er met een rechter over gehad. (vriendin van me is advocate en is bevriend met een rechter en hebben tijdens een wiskey erover gepraat.) dat is heel anders dan de overheid op kosten jagen, had ik ook nooit gedaan in deze situatie wilde alleen controleren of die uitspraak van ictwaarborg juist was.

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*snip* misschien kun je beter naar Fok! gaan.

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2012 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Laatst online: 16-04 21:07
Jasper Janssen schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:08:
[...]

Hoeveel waarde je moet hechten aan het feit dat het zeeën paar uur kost om het ding van de site te verwijderen? Nul en generlei.
Mee eens.
Ook hier zegt de jurisprudentie dat je als consument niet kan verwachten dat het direct van de website verwijderd wordt.

Inderdaad zegt het consumentenrecht dat je als je het vermoeden hebt dat het een fout betreft contact op hoort te nemen met de verkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 16:32
Oh, hij is inmiddels niet meer leverbaar volgens de bol.com site. Denk dat ze dan eingelijk bezig zijn de fout te herstellen.

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:12:
*snip* misschien kun je beter naar Fok! gaan.
Tja, hollanders hé.
Binnenkort op de frontpage weer een groot zeikverhaal over hoe oneerlijk de grote, boze bedrijven zijn, net zoals met die belachelijke Dell actie.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2012 15:39 ]

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
Bij OTTO werden er geen emails verstuurd dat er een laptop naar je toe gestuurd is en binnen 2 dagen aankomt. Ook was daar meteen het product offline voordat er producten verstuurd waren. Dat wilde ik alleen maar zeggen, maar je hoort mij niet zeuren om een tegoed bon, korting of een rechtzaak

[ Voor 8% gewijzigd door GrooV op 19-06-2012 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
heb net maar even gemeld.

De telefonist deelde mij mee dat de omschrijving niet klopt en dat er verkeerde koppeling met de ean code is gemaakt.

Er zou een idd een Hp cartrigde in de doos zitten. Gewoon weigeren, dan wordt hij retour gezonden.

Je ziet voor de weigering uiteraard snel genoeg aan de grootte van de doos, dat het een laptop of een cartridge betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander-dvh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 14:38
Ik heb zojuist ook een verzendbevestiging mogen ontvangen. Of het nou klopt of niet ik ben toch erg benieuwd wat er gaat gebeuren in de bevestiging staat namelijk ook dat het gaat om een Toshiba Satellite A210. Mocht het een kleine doos zijn dan weiger is deze zoals rambocus hierboven zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:13
Nja, heb er tenminste een 5 euro cadeaubon aan overgehouden _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
Raar dat ze dan toch verzenden als ze het al weten. Ik kan m natuurlijk niet meer weigeren als hij bij de buren wordt geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Nee, maar je kunt hem sowieso retourneren via hun antwoordnummer (dus ja, dan kost je het wel ff werk om het pakketje naar het postkantoor te brengen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Wat fijn ... WEER ZO'N TOPIC ... en wederom met allemaal volk dat denkt rechten te hebben ... zucht.

Luister, je wist dat het niet ging werken, je probeerde het toch, bol maakt al kosten omdat er medewerkers aan te pas komen dat bedrag te crediteren. Jammer, maar helaas, ga een ander bedrijf trollen of iets nuttigs doen met je leven.

Ja sorry hoor, maar dit type topic verzandt altijd weer in hetzelfde domme klets. Wat is dit voor kinderachtige gein?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
bartbh schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:35:
Nee, maar je kunt hem sowieso retourneren via hun antwoordnummer (dus ja, dan kost je het wel ff werk om het pakketje naar het postkantoor te brengen)
Hij moet naar Centralpoint terug, die hebben geen antwoordnummer (dacht ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 10-09 23:32
Hier ook verzonden, ik zie het wel. Een laptop voor € 27,99 kan natuurlijk niet.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
Ahh ok, ik zag ergens op de website staan dat de retourkosten voor de consument zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

besteld !!

en geannuleerd

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
En trouwens, iedereen die dit niet zo leuk vind Bij de Halfords actie is er wel gewoon geleverd (weet niet of dat voor alle bestellingen geld)

Daarnaast gaat het om een laptop van 4jaar oud, die kan best tegen dump prijzen aangeboden worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:07
Jolly_Jumper in "Bol.com: laptop voor 27 euro"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
GrooV schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:41:
En trouwens, iedereen die dit niet zo leuk vind Bij de Halfords actie is er wel gewoon geleverd (weet niet of dat voor alle bestellingen geld)

Daarnaast gaat het om een laptop van 4jaar oud, die kan best tegen dump prijzen aangeboden worden
Je kunt het voor jezelf proberen mooi voor te stellen, het blijft natuurlijk een kwestie van gezond verstand dat een laptop uit 2008 met die specs geen 27,- euro kost. Verder hoop ik van harte dat iedereen hem ontvangt, maar realistisch is het natuurlijk niet echt. Normaal gesproken volg ik dit soort topics wel, gewoon vanwege de juridische informatie die eruit naar voren komt, maar dit topic gaat wel erg ver door qua onzinnigheid.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Cassius schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:36:
Wat fijn ... WEER ZO'N TOPIC ... en wederom met allemaal volk dat denkt rechten te hebben ... zucht.

Luister, je wist dat het niet ging werken, je probeerde het toch, bol maakt al kosten omdat er medewerkers aan te pas komen dat bedrag te crediteren. Jammer, maar helaas, ga een ander bedrijf trollen of iets nuttigs doen met je leven.

Ja sorry hoor, maar dit type topic verzandt altijd weer in hetzelfde domme klets. Wat is dit voor kinderachtige gein?
Wat fijn... WEER ZO'N MORAALRIDDER... en wederom met allemaal klachten over mensen die denken rechten te hebben...zucht... :X

Ga lekker iemand anders vervelen, verwacht je nou dat wij medelijden hebben met Bol.com? Ik ben zelfs nog zo lief geweest om voor een acceptgiro te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
gewoon weigeren aan deur, heb je niets met retourzendingen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
Stuur wel even een email

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Ik ben toch niet gek, ga toch geen moeite doen. En het moet naar CentralPoint, kost dus geld, iets wat ik niet ga voorschieten, niet mijn probleem, maar van CentralPoint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

Cassius schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:36:

Ondanks dat ik je frustratie begrijp (je halve flame overigens niet) moet je dit soort dingen niet te licht nemen.

Scenario:

Jij bent in de markt voor een (goedkope) laptop, en ben je al diverse dagen aan het oriënteren. Diverse winkels afgelopen enkele aanboden gehad. Kom je opeens als niets vermoedende consument op deze laptop van Bol.com. Jij koopt dat ding. Voor je er erg in hebt krijg je een inktcartridge thuis gestuurd en zijn de aanbiedingen van de andere winkels verlopen. Omdat je een 5 euro kadobon hebt gekregen besluit je alsnog maar een duurdere laptop bij bol.com te kopen = oneerlijke concurrentie voor andere winkels.

Hier MOET je gewoon mee door gaan net zolang webwinkels dit eens serieus nemen. Anders ga ik ook een webwinkel beginnen en alles aanbieden voor 10 euro en gewoon willekeurig dingen versturen in de hoop dat klanten het niet opmerken, geen zin hebben om het terug te sturen of om andere winkels te benadelen.

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goh, krijg ik net een mailtje van centralpoint dat mijn laptop morgen aankomt (tussen 09.00 en 17.00 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:48:
Goh, krijg ik net een mailtje van centralpoint dat mijn laptop morgen aankomt (tussen 09.00 en 17.00 uur
Haha bewijsje aub!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
Gaat het hele verzend proces automatisch trouwens of kijken de orderpickers niet meer op de pakbon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
NotSoSteady schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:47:
[...]

Ik ben toch niet gek, ga toch geen moeite doen. En het moet naar CentralPoint, kost dus geld, iets wat ik niet ga voorschieten, niet mijn probleem, maar van CentralPoint.
Dat is een risico wat je toch echt zelf genomen hebt om te bestellen, part-of-the-game zou ik zeggen. Je moet niet overal om gaan lopen janken als het niet gaat zoals je wil.

Ja, ik heb ook een laptop besteld. Moet ik de verzendkosten naar Centralpoint betalen (of voorschieten) dan zij dat zo, ik ga daar niet om lopen janken dat is het risico.

[ Voor 10% gewijzigd door bartbh op 19-06-2012 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
bartbh schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:51:
[...]
Dat is een risico wat je toch echt zelf genomen hebt om te bestellen, part-of-the-game zou ik zeggen. Je moet niet overal om gaan lopen janken als het niet gaat zoals je wil.

Ja, ik heb ook een laptop besteld. Moet ik de verzendkosten naar Centralpoint betalen (of voorschieten) dan zij dat zo, ik ga daar niet om lopen janken dat is het risico.
Een risico wat ik zelf heb gekozen? Ik bestel een laptop, krijg misschien een cartridge. Niet mijn fout, dus ik ga geen moeite doen. Ik wens ze veel succes, met het dwingen. Je kan moeilijk van mij verwachten dat ik brandstof ga verspillen om voor fouten van CentralPoint op te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 04-09 21:40

Koenvh

Hier tekenen: ______

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:48:
CentralPoint verstuurt hem alsnog? Ik zie de laptop staan voor 332 euro namelijk.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Koenvh.nl schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:54:
[...]

CentralPoint verstuurt hem alsnog? Ik zie de laptop staan voor 332 euro namelijk.
Die order is zeer waarschijnlijk gekoppeld aan een cartridge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Koenvh.nl schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:54:
[...]

Linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Hm, nu ik lees dat je zelf de kosten moet betalen bij centralpoint denk ik dat ik zelf maar even op de "annuleer" knop druk bij bol.com Geen zin alsnog te betalen voor iets waar je geen donder aan hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Laatst online: 10-09 18:42
Flappiewappie schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:47:
[...]Hier MOET je gewoon mee door gaan net zolang webwinkels dit eens serieus nemen. Anders ga ik ook een webwinkel beginnen en alles aanbieden voor 10 euro en gewoon willekeurig dingen versturen in de hoop dat klanten het niet opmerken, geen zin hebben om het terug te sturen of om andere winkels te benadelen.
Dus met andere woorden, het zal online shops compleet 'verboden' moeten worden om foutieve prijzen te publiceren, of beter gezegd daar mogen ze direct op afgerekend worden? Denk eens even na aub... zo werkt dat echt niet. Prima het spelletje van klanten die de fouten opmerken en ervan proberen te profiteren, maar ga alsjeblieft niet lopen piepen als de betreffende winkel er niet in trapt... dat is JOUW pech, niet die van de winkel. Alleen al dat jij oppert dat Bol en andere shops dit bewust doen is al heel kortzichtig... we hebben hier toch wel over een webshop met een flinke reputatie en die gaan ze echt niet te grabbel gooien voor een paar tientjes. Juist een webshop moet het enorm van het vertrouwen van de klant hebben en als dit soort praktijken werkelijk constant gebeuren zoals jij insinueert dan hadden ze allang niet meer bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Mattie112 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:56:
Hm, nu ik lees dat je zelf de kosten moet betalen bij centralpoint denk ik dat ik zelf maar even op de "annuleer" knop druk bij bol.com Geen zin alsnog te betalen voor iets waar je geen donder aan hebt :)
Ze kunnen wel meer willen, eerst betalen voor de verzendkosten eerder zien ze niks terug, mocht ik al wat ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Mattie112 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:56:
Het is hun fout dat ze een cartridge opsturen.
Gewoon even in de chat melden dat ze een foutief product hebben verstuurd, zullen ze vast meewerken.

Retourneren bij een product dat je niet wilt is (zoals normaal) op jou kosten. Dit is wat anders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Ja dat is ook een idee, ik wacht nog wel even af dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:42
Jumpman schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:37:
Hier ook verzonden, ik zie het wel. Een laptop voor € 27,99 kan natuurlijk niet.
Ze zijn al voor een euro goedkoper te vinden :+

"De Indiase regering heeft het prototype onthuld van een laptop met touch screen, die slechts 35 dollar (27 euro) gaat kosten."

[ Voor 9% gewijzigd door Morpheusk op 19-06-2012 16:03 ]

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ NotSoSteady
Het 'bewijs' zo maar doen?
Afbeeldingslocatie: http://www.uploadarchief.net/files/download/laptop.png

Wat kan het leven toch mooi zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTom1990
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-09 10:30
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:02:
@ NotSoSteady
[afbeelding]

Dit is precies de mail die ik ook ontvangen heb.
Ben benieuwd wat er uiteindelijk in het pakje zit, als het een erg klein pakje is weiger ik deze gewoon aan de deur. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 04-09 21:40

Koenvh

Hier tekenen: ______

Haha, je gaat Windows Vista er wel gelijk afgooien neem ik aan?
Ik ben benieuwd of je een cartridge of een laptop krijgt., hoop de laptop natuurlijk!
@ NotSoSteady
[afbeelding]

Als het pakketje er niet uit ziet als een 15" laptop, niet aannemen _/-\o_

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Hebben jullie allemaal dit bericht remcoboy1479 in "Bol.com: laptop voor 27 euro" gemist ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:32

GaMbiNo

1337

Ik kan me voorstellen dat er een verkeerde koppeling staat in een koppeling van artikelnummers tussen Centralpoint en Bol.com. Dan kan je dergelijke fouten idd. krijgen.
Maar het verbaasd mij toch om te zien dat vanuit Centralpoint zelf dus een verstuurmail met daarin een laptop verstuurd wordt. Zij zouden toch wel moeten weten dat betreffend artikelnummer bijv. een cartridge is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:19
En wie zegt dat hij dit niet uit zijn duim zuigt?

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 22:26
@ NotSoSteady
[afbeelding]

Murdy: plaats maar eens een review door op die link in de mail te klikken. Op welke pagina kom je dan uit?

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

donald_dick schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:08:
[...]

En wie zegt dat hij dit niet uit zijn duim zuigt?
Het staat je vrij om te bellen.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Bij je centralpoint account krijg je dus dit te zien, voor diegene die nieuwsgierig zijn:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/U4LkR.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dit als ik inlog bij bol.com
Afbeeldingslocatie: http://www.uploadarchief.net/files/download/verzonden.png

En ja, ze hebben het nog steeds over een laptop en geen verdere kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Laatst online: 18:49
Fantastisch dat Centralpoint.. Laatst een Popcorn Hour a-210 besteld, deze was in de aanbieding hier op Tweakers pw, via Bol. En tuurlijk, ik krijg een Popbox thuis gestuurd.. Deze kan ik dus weer op eigen kosten terugsturen.. En de aanbieding ja die was wel weg natuurlijk..

Vervolgens geven ze geen adres en de retour button in het Bol.com systeem was uitgeschakeld.. Met veel gezeur kon ik de Popbox terugsturen. Als ik zonder retour aan te vragen via Bol de speler zou retourneren zou deze worden geweigerd zeiden ze doodleuk..

Succes met bestellen zou zeggen..

Nooooit weer Centralpoint. De aanbiedingen strooien ze in het rond, en ze komen niks na. Ze gokken erop dat je het verkeerde product afneemt omdat ze het terugsturen moeilijk maken..

Kijk uit voor deze "webwinkel' !

@ ^, ga er maar vanuit dat je een inktcartridge krijgt..

Oh ja ik kon niet meer annuleren, toen ik dat deed was opeens het product reeds verzonden..

[ Voor 17% gewijzigd door pennywiser op 19-06-2012 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 16:53
En de mijne is ook geannuleerd, was te verwachten.
Geschoten, en mis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob_Saibot
  • Laatst online: 22:16

Noob_Saibot

Azerbaijan 🔥

Mijne ook al :-) wanneer kunnen we geld terug verwachten? (heb via iDeal betaald trouwens).

Land van het eeuwige vuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Wat ik niet helemaal begrijp is, waarom ze bepaalde mensen wel een cartridge versturen en bij de ander gewoon annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik het acceptgiro gekozen.
dus als ze moeilijk doen met retour zenden betaal ik toch gewoon niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Tsupport schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:23:
Mijne ook al :-) wanneer kunnen we geld terug verwachten? (heb via iDeal betaald trouwens).
Schijnt binnen een week te zijn: Tjeerdtq in "Bol.com: laptop voor 27 euro"

[ Voor 3% gewijzigd door Jolly_Jumper op 19-06-2012 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob_Saibot
  • Laatst online: 22:16

Noob_Saibot

Azerbaijan 🔥

Land van het eeuwige vuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 16:53
Nivali schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:22:
En de mijne is ook geannuleerd, was te verwachten.
Geschoten, en mis :)
Overigens krijg ik zojuist een mailtje van bol.com dat mijn orderbevestigd is, maar dat zal wel een automatische email zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:48
Nivali schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:30:
[...]

Overigens krijg ik zojuist een mailtje van bol.com dat mijn orderbevestigd is, maar dat zal wel een automatische email zijn geweest.
Ik hier ook, maar de bestelling was al geannuleerd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij is hij ook net geannuleerd.
geen mail of iets ontvangen, ook niet betaald gelukkig.

gevalletje jammer maar helaas.
mensen die hier werk van gaan maken vind ik niet gepast.

je kunt het proberen, maar het is niet gelukt, jammer dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Flappiewappie schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:47:
[...]

Ondanks dat ik je frustratie begrijp (je halve flame overigens niet) moet je dit soort dingen niet te licht nemen.

Scenario:

Jij bent in de markt voor een (goedkope) laptop, en ben je al diverse dagen aan het oriënteren. Diverse winkels afgelopen enkele aanboden gehad. Kom je opeens als niets vermoedende consument op deze laptop van Bol.com. Jij koopt dat ding. Voor je er erg in hebt krijg je een inktcartridge thuis gestuurd en zijn de aanbiedingen van de andere winkels verlopen. Omdat je een 5 euro kadobon hebt gekregen besluit je alsnog maar een duurdere laptop bij bol.com te kopen = oneerlijke concurrentie voor andere winkels.

Hier MOET je gewoon mee door gaan net zolang webwinkels dit eens serieus nemen. Anders ga ik ook een webwinkel beginnen en alles aanbieden voor 10 euro en gewoon willekeurig dingen versturen in de hoop dat klanten het niet opmerken, geen zin hebben om het terug te sturen of om andere winkels te benadelen.
|:( . Dat is alles.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 13:00
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:43:
bij mij is hij ook net geannuleerd.
geen mail of iets ontvangen, ook niet betaald gelukkig.

gevalletje jammer maar helaas.
mensen die hier werk van gaan maken vind ik niet gepast.

je kunt het proberen, maar het is niet gelukt, jammer dus.
Ik ga er wel werk van maken als ik de verzendkosten om het terug te sturen mag betalen.

Hun maken een fout en het was een beetje de vraag of het om een oude voorraad opruiming ging of om een fout, oude voorraad kost een winkel geld en als ze toevallig nog een partij van 400-500 laptops er hebben liggen dan wil je daar zo snel mogelijk vanaf natuurlijk.

Ik hoef geen kadobon oid maar ik heb geen zin om zelf kosten te maken voor iets wat bij de winkel fout gaat.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Mail van een vriend van me die wél besteld heeft:
Op maandag 18 juni 2012 heeft u bij bol.com het artikel ‘Toshiba Satellite A210-18S - 2048MB / 160GB’ met bestelnummer 8010455770 besteld.

Door een technische fout op onze site is een verkeerd artikel getoond. In plaats van een inktcartridge is de ‘Toshiba Satellite A210-18S - 2048MB / 160GB’ getoond.

Het getoonde product, de ‘Toshiba Satellite A210-18S - 2048MB / 160GB’ voor de prijs van euro 27,00 betreft een kennelijke vergissing in het aanbod van bol.com. Tot onze spijt kunnen wij dit product niet voor de getoonde prijs aanbieden. Uw bestelling was al te ver gevorderd in het besteltraject, waardoor de inktcartridge al naar u onderweg is of al bij u is afgeleverd. In dit geval verzoeken wij u het artikel retour te melden in uw account en retour te sturen naar onderstaand adres.

Retouradres:

Biesbosch 225

1181 JC Amstelveen

Om u tegemoet te komen in het ongemak en de retourkosten ontvangt u hierbij een cadeaubon ter waarde van euro 10,00 en is geldig tot 1 januari 2014.

Uw cadeauboncode: ...........................

Het inwisselen van een cadeaubon werkt als volgt:

1. Leg één of meerdere artikelen in uw winkelwagen.
2. Klik op ‘Verder naar bestellen’.
3. Doorloop op de pagina ‘Bestellen’ onder ‘Gegevens controleren’ de stappen ‘Adresgegevens’, ‘Verzendwijze & Cadeauservice’ en klik dan op ‘Naar betalen’.
4. Onder de kop ‘Hoe wilt u betalen’ klikt u op de blauwe zin ‘Cadeaubon, cadeaukaart of coupon inwisselen’. Er verschijnt nu een veld waarin bovengenoemde code al is ingevuld. Is het veld leeg, dan kunt u de code hier invoeren. Wanneer u na het invoeren van de code klikt op ‘toevoegen’, ververst het scherm zich automatisch.
5. Voldoet u het volledige bedrag van uw bestelling met een cadeaubon, cadeaukaart of coupon, klikt u dan op ‘Bestelling plaatsen’. Voldoet u een gedeelte van uw bestelling met een cadeaubon, cadeaukaart of coupon, selecteert u dan nog eerst een aanvullende betaalmethode en klik vervolgens op ‘Bestelling plaatsen’.

Raadpleegt u voor gebruik altijd de cadeaubonvoorwaarden. De cadeaubonvoorwaarden vindt u onderaan op onze site onder ‘Algemene Verkoopvoorwaarden’.

Is het bestelbedrag lager dan de waarde van de cadeaubon, dan blijft er een restbedrag over onder de betreffende code. Dit restbedrag vindt u terug in uw persoonlijke account onder ‘account’ -> ‘betalingsinformatie’ -> ‘cadeaubon inwisselen’.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

bol.com Klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander-dvh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 14:38
Zojuist een mail gehad van bol.com dat het inderdaad om een verkeerd artikel gehad zoals hier al genoemd is een inktpatroon. In de mail stond ook een cadeauboncode van €10,-

Dat word dus weigeren aan de deur :X

[ Voor 10% gewijzigd door Sander-dvh op 19-06-2012 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Kortom, 10 euro - 6,75 verzendkosten voor het retourneren wordt een bon van 3,25 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaldo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-07-2024
Ja, bah! Nu moet ik dat ding nog terugsturen ook. 10 euro is dan beetje weinig.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

itarix

404 soul not found

Kun je hem ook gewoon weigeren aan de deur?
Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[html]Let op: dit topic is bedoeld voor enigszins serieuze discussie omtrent de fout van bol.com bij het aanbieden van een laptop. Offtopic reacties gaan onherroepelijk naar de trashcan (waarbij we de optie houden om zwaardere sancties op te leggen) en als het teveel uit de klauwen loopt dan gaat deze onherroepelijk op slot. Denk dus even goed na voordat je post.[/html]