*snip* onzin
[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2012 14:32 ]
https://www.youtube.com/@droommotor
[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2012 14:32 ]
Eventuele mentale schade welke door deze fout veroorzaakt is moet natuurlijk ook verhaald worden. Kan me voorstellen dat mensen heel erg uitkeken naar het ontvangen van dit prachtige laptopje.NotSoSteady schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:29:
Ik ga met 10 minuten op vakantie, en heb nu geen laptop dankzij Bol.com en nu kan ik niet werken op vakantie. Kan ik mijn vakantie en misgelopen inkomsten nu ook op Bol verhalen?
Nee, want ze sturen hem stiekum toch op, bieden hem 3 keer aan en dan gaat hij terug.NotSoSteady schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:29:
Ik ga met 10 minuten op vakantie, en heb nu geen laptop dankzij Bol.com en nu kan ik niet werken op vakantie. Kan ik mijn vakantie en misgelopen inkomsten nu ook op Bol verhalen?
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Jawel van zowel deze vakantie als al je toekomstige vakanties!NotSoSteady schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:29:
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Je krijgt er ook een kilo goud bij.NotSoSteady schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:29:
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Dat komt omdat ze het nu pas weten.. Alles gaat direct door naar Centralpoint die dat als partner wel weet.rockhopper schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:33:
[...]
Terug on topic: wel vreemd dat ze nog niet de website aangepast hebben. Ze hebben allang door dat het een en ander niet klopt en het artikel is inmiddels al weer 3 keer terug in de verkoop gegaan.
[ Voor 61% gewijzigd door NeoMe op 19-06-2012 14:35 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ah ok, ik had uit eerdere reacties opgemaakt dat er al het een en ander gemaild was en dat ze dus wel volledig op de hoogte waren. Nou ja ik kijk wel of er iets mijn kant op komt. Ik was vannacht te laat en vanmiddag "op tijd", maar m'n verwachtingen zijn laag.remcoboy1479 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:34:
[...]
Dat komt omdat ze het nu pas weten.. Alles gaat direct door naar Centralpoint die dat als partner wel weet.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Verwijderd
LuPo schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:34:
Mensen, ik zou even oppassen wat jullie allemaal aan het posten zijn. Lees de topicwarning anders nog even door voordat je al die onzin plaatst. De banhammer zweeft boven je hoofd.
Excuses,
Ik ook niet, het blijft altijd grappig dit.Denzis schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:41:
[...]
Excuses,
OT:
Ik verwacht géén kadobon, geen excuses. Meer een berichtje van eigen schuld had je zelf wel kunnen weten.
Toch blijf ik het shopping forum leuk vinden, juist om dit soort gekke acties
Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45
Bij de rechter voor laten komen!? Meen je dat? Lekker de overheid op kosten jagen om zoiets kleins en pietluttigs terwijl je het best had kunnen weten? Kom op zeg.boombes schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:33:
[...]
Je krijgt er ook een kilo goud bij.
Ontopic: heb er 2 besteld maar de annulering zal wel snel volgen
laatst zelfde bij misco gehad. zelfs bij ict geschillen commisie geweest echt die oordeelde dat ik had kunnen weten dat het om een fout ging (120GB ssd voor 50 euro) ik zelf was van mening dat ik dat niet had kunnen weten omdat het om een overjarig model ging en er een kortingspercentage bij genoemd was maar geen teen / poot / been / hoofd om op te staan.
Daarna nog kort bij een rechter in mijn woonplaats langs geweest en die zei dat eenzijdig ontbinden van een koop mogelijk was zonder opgaaf van reden, van beide kanten. (maar goed eerlijk is het niet)
Niet zomaar, er moet wel een goede reden voor zijn, aangenomen dat aan de voorwaarden voldaan is voor het tot stand komen van een overeenkomst. In dit geval zou het voor de hand liggend zijn dat ze zich beroepen op het feit dat het een kennelijke vergissing is en dat een gemiddelde consument had kunnen weten dat het een fout betreft. Gezien het prijsverschil van een factor van ongeveer 10 krijgen ze dan waarschijnlijk gelijk gezien de jurisprudentie, hoewel dat nog niet zeker is.boombes schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:33:
[...]
Je krijgt er ook een kilo goud bij.
Ontopic: heb er 2 besteld maar de annulering zal wel snel volgen
laatst zelfde bij misco gehad. zelfs bij ict geschillen commisie geweest echt die oordeelde dat ik had kunnen weten dat het om een fout ging (120GB ssd voor 50 euro) ik zelf was van mening dat ik dat niet had kunnen weten omdat het om een overjarig model ging en er een kortingspercentage bij genoemd was maar geen teen / poot / been / hoofd om op te staan.
Daarna nog kort bij een rechter in mijn woonplaats langs geweest en die zei dat eenzijdig ontbinden van een koop mogelijk was zonder opgaaf van reden, van beide kanten. (maar goed eerlijk is het niet)
[ Voor 4% gewijzigd door GrooV op 19-06-2012 15:05 ]
Meen je dat nu serieus?GrooV schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:05:
Aan de andere kant, ik heb nu toch echt een email dat de laptop is verzonden en hij is nog steeds leverbaar. In hoe verre moet ik weten dat dit een fout is?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Ik heb dat ook gehad. Mijn bestelling is geannuleerd door Bol.com, dus die van jou zal ook elk moment worden geannuleerd.Stouten schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:06:
Bestelstatus staat op Validatie klantgegevens en verzending staat op Verwacht rond: 27-06-2012. Iemand dit ook gehad voordat de order werd geannuleerd?
De kennelijke vergissing bestaat er in dit geval uit dat er een verkeerde productomschrijving hangt aan een bepaald product. Je krijgt waarschijnlijk wel het product toegestuurd wat je besteld hebt, het is alleen niet die laptop maar een of andere inktcartridge.GrooV schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:05:
Aan de andere kant, ik heb nu toch echt een email dat de laptop is verzonden en hij is nog steeds leverbaar. In hoe verre moet ik weten dat dit een fout is?
Wat natuurlijk ook volkomen terecht is. Al helemaal voor de mensen die in dit topic posten, die weten zonder meer dat dit een fout is (zoals ook meermalen in dit topic aangegeven). Het is een foutje op de site, dat kan iedereen overkomen. Ik vind het echt stuitend dat er mensen zijn die denken hier mee weg te komen en als bol.com aangeeft dat het een fout is alsnog een laptop (of andere vorm van vergoeding) gaan eisen. Dat is niets anders dan misbruik maken van de situatie. Get real.Jasper Janssen schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:05:
Gezien de jurisprudentie krijgen ze honderd procent zeker gelijk.
Als je zoekt naar de EAN krijg je naast de inktcartridge ook gewoon hits op de laptop, https://www.google.nl/#hl...239c5ff9&biw=1745&bih=889Jasper Janssen schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:08:
[...]
De kennelijke vergissing bestaat er in dit geval uit dat er een verkeerde productomschrijving hangt aan een bepaald product. Je krijgt waarschijnlijk wel het product toegestuurd wat je besteld hebt, het is alleen niet die laptop maar een of andere inktcartridge.
En als je aan je plicht als consument (zie OTTO arrest) voldaan had dan had je centralpoint even gebeld om te vragen of alles wel klopte, en dan had je (itt de Dell situatie) te horen gekregen dat er een fout was.
Hoeveel waarde je moet hechten aan het feit dat het ze een paar uur kost om het ding van de site te verwijderen? Nul en generlei.
Je hebt niet goed gelezen wat ik zei: Heb het er met een rechter over gehad. (vriendin van me is advocate en is bevriend met een rechter en hebben tijdens een wiskey erover gepraat.) dat is heel anders dan de overheid op kosten jagen, had ik ook nooit gedaan in deze situatie wilde alleen controleren of die uitspraak van ictwaarborg juist was.GG85 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:57:
[...]
Bij de rechter voor laten komen!? Meen je dat? Lekker de overheid op kosten jagen om zoiets kleins en pietluttigs terwijl je het best had kunnen weten? Kom op zeg.
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
Verwijderd
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2012 15:39 ]
Mee eens.Jasper Janssen schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:08:
[...]
De kennelijke vergissing bestaat er in dit geval uit dat er een verkeerde productomschrijving hangt aan een bepaald product. Je krijgt waarschijnlijk wel het product toegestuurd wat je besteld hebt, het is alleen niet die laptop maar een of andere inktcartridge.
En als je aan je plicht als consument (zie OTTO arrest) voldaan had dan had je centralpoint even gebeld om te vragen of alles wel klopte, en dan had je (itt de Dell situatie) te horen gekregen dat er een fout was.
Hoeveel waarde je moet hechten aan het feit dat het zeeën paar uur kost om het ding van de site te verwijderen? Nul en generlei.
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Tja, hollanders hé.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2012 15:39 ]
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
[ Voor 8% gewijzigd door GrooV op 19-06-2012 15:20 ]
De meeste mensen deugen!
Hij moet naar Centralpoint terug, die hebben geen antwoordnummer (dacht ik).bartbh schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:35:
Nee, maar je kunt hem sowieso retourneren via hun antwoordnummer (dus ja, dan kost je het wel ff werk om het pakketje naar het postkantoor te brengen)
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ahh ok, ik zag ergens op de website staan dat de retourkosten voor de consument zijnbartbh schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:35:
Nee, maar je kunt hem sowieso retourneren via hun antwoordnummer (dus ja, dan kost je het wel ff werk om het pakketje naar het postkantoor te brengen)
Jolly_Jumper in "Bol.com: laptop voor 27 euro"bartbh schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:35:
Je kunt het voor jezelf proberen mooi voor te stellen, het blijft natuurlijk een kwestie van gezond verstand dat een laptop uit 2008 met die specs geen 27,- euro kost. Verder hoop ik van harte dat iedereen hem ontvangt, maar realistisch is het natuurlijk niet echt. Normaal gesproken volg ik dit soort topics wel, gewoon vanwege de juridische informatie die eruit naar voren komt, maar dit topic gaat wel erg ver door qua onzinnigheid.GrooV schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:41:
En trouwens, iedereen die dit niet zo leuk vind Bij de Halfords actie is er wel gewoon geleverd (weet niet of dat voor alle bestellingen geld)
Daarnaast gaat het om een laptop van 4jaar oud, die kan best tegen dump prijzen aangeboden worden
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Wat fijn... WEER ZO'N MORAALRIDDER... en wederom met allemaal klachten over mensen die denken rechten te hebben...zucht...Cassius schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:36:
Wat fijn ... WEER ZO'N TOPIC ... en wederom met allemaal volk dat denkt rechten te hebben ... zucht.
Luister, je wist dat het niet ging werken, je probeerde het toch, bol maakt al kosten omdat er medewerkers aan te pas komen dat bedrag te crediteren. Jammer, maar helaas, ga een ander bedrijf trollen of iets nuttigs doen met je leven.
Ja sorry hoor, maar dit type topic verzandt altijd weer in hetzelfde domme klets. Wat is dit voor kinderachtige gein?
Ik ben toch niet gek, ga toch geen moeite doen. En het moet naar CentralPoint, kost dus geld, iets wat ik niet ga voorschieten, niet mijn probleem, maar van CentralPoint.bartbh schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:35:
Ondanks dat ik je frustratie begrijp (je halve flame overigens niet) moet je dit soort dingen niet te licht nemen.Cassius schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:36:
Wat fijn ... WEER ZO'N TOPIC ... en wederom met allemaal volk dat denkt rechten te hebben ... zucht.
Luister, je wist dat het niet ging werken, je probeerde het toch, bol maakt al kosten omdat er medewerkers aan te pas komen dat bedrag te crediteren. Jammer, maar helaas, ga een ander bedrijf trollen of iets nuttigs doen met je leven.
Ja sorry hoor, maar dit type topic verzandt altijd weer in hetzelfde domme klets. Wat is dit voor kinderachtige gein?
Hier staat wat
Verwijderd
Haha bewijsje aub!Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:48:
Goh, krijg ik net een mailtje van centralpoint dat mijn laptop morgen aankomt (tussen 09.00 en 17.00 uur
Dat is een risico wat je toch echt zelf genomen hebt om te bestellen, part-of-the-game zou ik zeggen. Je moet niet overal om gaan lopen janken als het niet gaat zoals je wil.NotSoSteady schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:47:
[...]
Ik ben toch niet gek, ga toch geen moeite doen. En het moet naar CentralPoint, kost dus geld, iets wat ik niet ga voorschieten, niet mijn probleem, maar van CentralPoint.
[ Voor 10% gewijzigd door bartbh op 19-06-2012 15:51 ]
Een risico wat ik zelf heb gekozen? Ik bestel een laptop, krijg misschien een cartridge. Niet mijn fout, dus ik ga geen moeite doen. Ik wens ze veel succes, met het dwingen. Je kan moeilijk van mij verwachten dat ik brandstof ga verspillen om voor fouten van CentralPoint op te draaien.bartbh schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:51:
[...]
Dat is een risico wat je toch echt zelf genomen hebt om te bestellen, part-of-the-game zou ik zeggen. Je moet niet overal om gaan lopen janken als het niet gaat zoals je wil.
Ja, ik heb ook een laptop besteld. Moet ik de verzendkosten naar Centralpoint betalen (of voorschieten) dan zij dat zo, ik ga daar niet om lopen janken dat is het risico.
CentralPoint verstuurt hem alsnog? Ik zie de laptop staan voor 332 euro namelijk.Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:48:
Goh, krijg ik net een mailtje van centralpoint dat mijn laptop morgen aankomt (tussen 09.00 en 17.00 uur
🠕 This side up
Die order is zeer waarschijnlijk gekoppeld aan een cartridge.Koenvh.nl schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:54:
[...]
CentralPoint verstuurt hem alsnog? Ik zie de laptop staan voor 332 euro namelijk.
Linkje?Koenvh.nl schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:54:
[...]
CentralPoint verstuurt hem alsnog? Ik zie de laptop staan voor 332 euro namelijk.
Dus met andere woorden, het zal online shops compleet 'verboden' moeten worden om foutieve prijzen te publiceren, of beter gezegd daar mogen ze direct op afgerekend worden? Denk eens even na aub... zo werkt dat echt niet. Prima het spelletje van klanten die de fouten opmerken en ervan proberen te profiteren, maar ga alsjeblieft niet lopen piepen als de betreffende winkel er niet in trapt... dat is JOUW pech, niet die van de winkel. Alleen al dat jij oppert dat Bol en andere shops dit bewust doen is al heel kortzichtig... we hebben hier toch wel over een webshop met een flinke reputatie en die gaan ze echt niet te grabbel gooien voor een paar tientjes. Juist een webshop moet het enorm van het vertrouwen van de klant hebben en als dit soort praktijken werkelijk constant gebeuren zoals jij insinueert dan hadden ze allang niet meer bestaan.Flappiewappie schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:47:
[...]Hier MOET je gewoon mee door gaan net zolang webwinkels dit eens serieus nemen. Anders ga ik ook een webwinkel beginnen en alles aanbieden voor 10 euro en gewoon willekeurig dingen versturen in de hoop dat klanten het niet opmerken, geen zin hebben om het terug te sturen of om andere winkels te benadelen.
Ze kunnen wel meer willen, eerst betalen voor de verzendkosten eerder zien ze niks terug, mocht ik al wat ontvangen.Mattie112 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:56:
Hm, nu ik lees dat je zelf de kosten moet betalen bij centralpoint denk ik dat ik zelf maar even op de "annuleer" knop druk bij bol.com Geen zin alsnog te betalen voor iets waar je geen donder aan hebt
Het is hun fout dat ze een cartridge opsturen.Mattie112 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:56:
Hm, nu ik lees dat je zelf de kosten moet betalen bij centralpoint denk ik dat ik zelf maar even op de "annuleer" knop druk bij bol.com Geen zin alsnog te betalen voor iets waar je geen donder aan hebt
Ze zijn al voor een euro goedkoper te vindenJumpman schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:37:
Hier ook verzonden, ik zie het wel. Een laptop voor € 27,99 kan natuurlijk niet.
[ Voor 9% gewijzigd door Morpheusk op 19-06-2012 16:03 ]
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Dit is precies de mail die ik ook ontvangen heb.Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:02:
@ NotSoSteady
Het 'bewijs' zo maar doen?
[afbeelding]
Wat kan het leven toch mooi zijn...
Als het pakketje er niet uit ziet als een 15" laptop, niet aannemenVerwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:02:
@ NotSoSteady
[afbeelding]
🠕 This side up
En wie zegt dat hij dit niet uit zijn duim zuigt?Jolly_Jumper schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:05:
Hebben jullie allemaal dit bericht remcoboy1479 in "Bol.com: laptop voor 27 euro" gemist ofzo?
wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
Murdy: plaats maar eens een review door op die link in de mail te klikken. Op welke pagina kom je dan uit?Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:02:
@ NotSoSteady
[afbeelding]
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
Het staat je vrij om te bellen.donald_dick schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:08:
[...]
En wie zegt dat hij dit niet uit zijn duim zuigt?
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door pennywiser op 19-06-2012 16:26 ]
Land van het eeuwige vuur
Verwijderd
Schijnt binnen een week te zijn: Tjeerdtq in "Bol.com: laptop voor 27 euro"Tsupport schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:23:
Mijne ook al :-) wanneer kunnen we geld terug verwachten? (heb via iDeal betaald trouwens).
[ Voor 3% gewijzigd door Jolly_Jumper op 19-06-2012 16:25 ]
thanks :-)Jolly_Jumper schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:25:
[...]
Schijnt binnen een week te zijn: Tjeerdtq in "Bol.com: laptop voor 27 euro"
Land van het eeuwige vuur
Overigens krijg ik zojuist een mailtje van bol.com dat mijn orderbevestigd is, maar dat zal wel een automatische email zijn geweest.Nivali schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:22:
En de mijne is ook geannuleerd, was te verwachten.
Geschoten, en mis
Ik hier ook, maar de bestelling was al geannuleerd....Nivali schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:30:
[...]
Overigens krijg ik zojuist een mailtje van bol.com dat mijn orderbevestigd is, maar dat zal wel een automatische email zijn geweest.
Verwijderd
Flappiewappie schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:47:
[...]
Ondanks dat ik je frustratie begrijp (je halve flame overigens niet) moet je dit soort dingen niet te licht nemen.
Scenario:
Jij bent in de markt voor een (goedkope) laptop, en ben je al diverse dagen aan het oriënteren. Diverse winkels afgelopen enkele aanboden gehad. Kom je opeens als niets vermoedende consument op deze laptop van Bol.com. Jij koopt dat ding. Voor je er erg in hebt krijg je een inktcartridge thuis gestuurd en zijn de aanbiedingen van de andere winkels verlopen. Omdat je een 5 euro kadobon hebt gekregen besluit je alsnog maar een duurdere laptop bij bol.com te kopen = oneerlijke concurrentie voor andere winkels.
Hier MOET je gewoon mee door gaan net zolang webwinkels dit eens serieus nemen. Anders ga ik ook een webwinkel beginnen en alles aanbieden voor 10 euro en gewoon willekeurig dingen versturen in de hoop dat klanten het niet opmerken, geen zin hebben om het terug te sturen of om andere winkels te benadelen.
De meeste mensen deugen!
Ik ga er wel werk van maken als ik de verzendkosten om het terug te sturen mag betalen.Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:43:
bij mij is hij ook net geannuleerd.
geen mail of iets ontvangen, ook niet betaald gelukkig.
gevalletje jammer maar helaas.
mensen die hier werk van gaan maken vind ik niet gepast.
je kunt het proberen, maar het is niet gelukt, jammer dus.
Don't drive faster than your guardian angel can fly.
Op maandag 18 juni 2012 heeft u bij bol.com het artikel ‘Toshiba Satellite A210-18S - 2048MB / 160GB’ met bestelnummer 8010455770 besteld.
Door een technische fout op onze site is een verkeerd artikel getoond. In plaats van een inktcartridge is de ‘Toshiba Satellite A210-18S - 2048MB / 160GB’ getoond.
Het getoonde product, de ‘Toshiba Satellite A210-18S - 2048MB / 160GB’ voor de prijs van euro 27,00 betreft een kennelijke vergissing in het aanbod van bol.com. Tot onze spijt kunnen wij dit product niet voor de getoonde prijs aanbieden. Uw bestelling was al te ver gevorderd in het besteltraject, waardoor de inktcartridge al naar u onderweg is of al bij u is afgeleverd. In dit geval verzoeken wij u het artikel retour te melden in uw account en retour te sturen naar onderstaand adres.
Retouradres:
Biesbosch 225
1181 JC Amstelveen
Om u tegemoet te komen in het ongemak en de retourkosten ontvangt u hierbij een cadeaubon ter waarde van euro 10,00 en is geldig tot 1 januari 2014.
Uw cadeauboncode: ...........................
Het inwisselen van een cadeaubon werkt als volgt:
1. Leg één of meerdere artikelen in uw winkelwagen.
2. Klik op ‘Verder naar bestellen’.
3. Doorloop op de pagina ‘Bestellen’ onder ‘Gegevens controleren’ de stappen ‘Adresgegevens’, ‘Verzendwijze & Cadeauservice’ en klik dan op ‘Naar betalen’.
4. Onder de kop ‘Hoe wilt u betalen’ klikt u op de blauwe zin ‘Cadeaubon, cadeaukaart of coupon inwisselen’. Er verschijnt nu een veld waarin bovengenoemde code al is ingevuld. Is het veld leeg, dan kunt u de code hier invoeren. Wanneer u na het invoeren van de code klikt op ‘toevoegen’, ververst het scherm zich automatisch.
5. Voldoet u het volledige bedrag van uw bestelling met een cadeaubon, cadeaukaart of coupon, klikt u dan op ‘Bestelling plaatsen’. Voldoet u een gedeelte van uw bestelling met een cadeaubon, cadeaukaart of coupon, selecteert u dan nog eerst een aanvullende betaalmethode en klik vervolgens op ‘Bestelling plaatsen’.
Raadpleegt u voor gebruik altijd de cadeaubonvoorwaarden. De cadeaubonvoorwaarden vindt u onderaan op onze site onder ‘Algemene Verkoopvoorwaarden’.
Is het bestelbedrag lager dan de waarde van de cadeaubon, dan blijft er een restbedrag over onder de betreffende code. Dit restbedrag vindt u terug in uw persoonlijke account onder ‘account’ -> ‘betalingsinformatie’ -> ‘cadeaubon inwisselen’.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
[ Voor 10% gewijzigd door Sander-dvh op 19-06-2012 17:06 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq