Toon posts:

Bol.com db foutje: laptop voor 27 euro

Pagina: 1 ... 6 7 8 Laatste
Acties:
  • 93.722 views

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-06 15:40
FaceDown schreef op zondag 23 september 2012 @ 18:20:
Iedereen zit hier te zeiken op bol.com maar uiteindelijk zijn de problemen ontstaan omdat iedereen dacht een laptop voor 27 euro te kunnen bestellen.
Ben je op je hoofd gevallen ofzo? Bol.com biedt een artikel aan voor 27 euro, dat doe ik niet? De problemen liggen dus bij hun systeem die een fout product (cartridge) koppelt aan een laptop.
In plaats van bol.com op de fout te wijzen hebben jullie zelf de boel laten escaleren, dus in feite is het allemaal jullie eigen schuld.
Nog zo'n boute uitspraak. Ik laat de boel niet escaleren, dat doen centralpoint en bol.com. Ze konden ook gewoon de boel oplossen door simpel te annuleren. Dat is bij mij dus ook gebeurd. :)
Ik vind het dan ook jammer dat ze de bestellers niet gewoon keihard voor alle gemaakte kosten op kunnen laten draaien. Dat was in mijn ogen pas gerechtigheid geweest.
Er zijn wel vaker producten voor gekke prijzen geleverd. Dus volgens jou mag je nooit iets bestellen waar flinke korting op zit? Want oh wee, je kunt zo aangeklaagd worden voor alle kosten. :')

4620 Wp PV ZZO 52° | Hyundai IONIQ5 73kWh Connect

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-06 15:56

Geckoo

Good news, everyone!

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:57

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Oef, een leuke. Ik wil de gok wel wagen, maar ik heb geen zin in een hele mallemolen, om straks mijn geld terug te krijgen als ik een Babyliss Head-masseer ding of iets dergelijks krijg... :P

Maar volgens mij is hij voor €920,99 te koop... (wat niet gering is :X)

[Voor 15% gewijzigd door AW_Bos op 30-09-2012 13:44]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-06 04:15
Als je de EAN code na zoekt kom je dus uit bij http://h30094.www3.hp.com...3867555/mfg_partno/AF070A ;) Ongeveer dezelfde fout dus.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:51

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Modbreak:Discussie over die nieuwe situatie kan in HP Probook voor 92,99 bij Bol.com

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• hesselhhhh
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 16-03 18:19
*knip* Een webwinkel bashen in een ongerelateerd topic is niet de bedoeling.

[Voor 77% gewijzigd door Yorinn op 08-12-2022 09:29]

Pagina: 1 ... 6 7 8 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: dit topic is bedoeld voor enigszins serieuze discussie omtrent de fout van bol.com bij het aanbieden van een laptop. Offtopic reacties gaan onherroepelijk naar de trashcan (waarbij we de optie houden om zwaardere sancties op te leggen) en als het teveel uit de klauwen loopt dan gaat deze onherroepelijk op slot. Denk dus even goed na voordat je post.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee