Ben je op je hoofd gevallen ofzo? Bol.com biedt een artikel aan voor 27 euro, dat doe ik niet? De problemen liggen dus bij hun systeem die een fout product (cartridge) koppelt aan een laptop.FaceDown schreef op zondag 23 september 2012 @ 18:20:
Iedereen zit hier te zeiken op bol.com maar uiteindelijk zijn de problemen ontstaan omdat iedereen dacht een laptop voor 27 euro te kunnen bestellen.
Nog zo'n boute uitspraak. Ik laat de boel niet escaleren, dat doen centralpoint en bol.com. Ze konden ook gewoon de boel oplossen door simpel te annuleren. Dat is bij mij dus ook gebeurd.In plaats van bol.com op de fout te wijzen hebben jullie zelf de boel laten escaleren, dus in feite is het allemaal jullie eigen schuld.

Er zijn wel vaker producten voor gekke prijzen geleverd. Dus volgens jou mag je nooit iets bestellen waar flinke korting op zit? Want oh wee, je kunt zo aangeklaagd worden voor alle kosten.Ik vind het dan ook jammer dat ze de bestellers niet gewoon keihard voor alle gemaakte kosten op kunnen laten draaien. Dat was in mijn ogen pas gerechtigheid geweest.

4620 Wp PV ZZO 52° | Hyundai IONIQ5 73kWh Connect