Hebben ze het niet het recht om zelfs na levering nog foutieve prijzen etc aan te kaarten?oosterhofjf schreef op maandag 25 juni 2012 @ 00:20:
hahaha yeah! Er wordt een 47 inch philips TV naar mijn adres verzondenEven wachten of die daadwerkelijk binnenkomt, maar lijkt erop dat ik een tv heb voor 56 euro
wel tv maar geen laptop pfffoosterhofjf schreef op maandag 25 juni 2012 @ 00:20:
hahaha yeah! Er wordt een 47 inch philips TV naar mijn adres verzondenEven wachten of die daadwerkelijk binnenkomt, maar lijkt erop dat ik een tv heb voor 56 euro
Kort en bondig: jawel, ze mogen dan zelfs een factuur na sturen om het resterende bedrag te vorderen.thijszor schreef op maandag 25 juni 2012 @ 00:39:
Hebben ze het niet het recht om zelfs na levering nog foutieve prijzen etc aan te kaarten?
[ Voor 15% gewijzigd door CH4OS op 25-06-2012 01:22 ]
En over welk artikel mag je een review schrijven?oosterhofjf schreef op maandag 25 juni 2012 @ 00:20:
Don't drive faster than your guardian angel can fly.
ik heb een inkt cartridge besteld krijg ik een laptop!...hoe handel ik dit af?
Kan dit topic niet gewoon hernoemt worden naar 'het grote misbruik prijsfouten van bol.com/CP en sla je slag topic'?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Bol.com is imo verantwoordelijk voor een "nieuw artikel" zoals deze nieuwe "laptop" waarvan ik er maar 1 in voorraad zag. Dus is het redelijk dat bol.com zorg draagt voor het binnen 30 dagen gratis reourneren.
Ook al is het een "fout" bedrag of fout artikel, de grafiek op de toshiba is toch helder in zijn prijs ook.
Als je deze laptop niet kwijtkan omdat deze "fugly" zou zijn dan wil hem ook wel met geld toe, bij wijze van spreken.
Lang verhaal kort hier betreft het een "Nieuw artikel" en volgens de voorwaarden van bol.com krijg je een antwoordnummer hiervoor
Ook al is het een "fout" bedrag of fout artikel, de grafiek op de toshiba is toch helder in zijn prijs ook.
Als je deze laptop niet kwijtkan omdat deze "fugly" zou zijn dan wil hem ook wel met geld toe, bij wijze van spreken.
Lang verhaal kort hier betreft het een "Nieuw artikel" en volgens de voorwaarden van bol.com krijg je een antwoordnummer hiervoor
Gisteren de cardridge retour gestuurd, kan gewoon via de brievenbus (kost je 2 euro, en je hoeft niet langs het postkantoor)...
Voor dat geld ga ik niet moeilijk doen
Voor dat geld ga ik niet moeilijk doen
Wie regelt nou de retouren van Central Point bij Bol.com? Want die kreeg ik per email:
Ondertussen heb ik nog steeds geen email terug gekregen van Bol over dit hele gedoe, ondanks dat ze beloven om binnen 72 uur terug te mailen
Ze communiceren echt niet met elkaarFrom: klantenservice@centralpoint.nl
To: bol@mijndomeinXXX.nl
Subject: Centralpoint.nl order 6921XX reden retour Bol.com
Geachte de heer Donald_Dick
Bol.com heeft ons gemeld dat onderstaand artikel door u retour wordt gestuurd. Kunt u ons aangeven wat de reden van de retourzending is? Hiermee kunnen wij uw retour snel en efficiënt verwerken.
1 x C6615NE HP Toshiba Satellite A210-18S - 2048MB / 160GB (C6615NE)
Met vriendelijke groet,
Ondertussen heb ik nog steeds geen email terug gekregen van Bol over dit hele gedoe, ondanks dat ze beloven om binnen 72 uur terug te mailen
[ Voor 13% gewijzigd door donald_dick op 26-06-2012 11:26 ]
wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
Ik heb een email gekregen dat de order succesvol is geannuleerd bij Central Point terwijl ik de cartridge (door gebrek aan de mogelijkheid om hem retour te melden) nog steeds hier heb liggen. Het gaat dus zeker goed met de communicatie
Ik kreeg een week geleden een mailtje van bol.com dat de bestelling geannuleerd was omdat het verkeerde artikel was getoond, krijg ik 10 minuten geleden opeens een mailtje dat het verstuurd is. Wat is dit nou weer voor een onzin?
Ik heb het zelfde mailtje net ontvangen Pikoe, even afwachten maar hopelijk een foutje.
Haha ja ik ook, bestel er nu ook nooit weer wat. De cartridge ligt er nog lekker, Bol klantenservice is ook van een niveau dat je tegenwoordig bijna niet meer ziet, zo laag.itarix schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:32:
Ik heb een email gekregen dat de order succesvol is geannuleerd bij Central Point terwijl ik de cartridge (door gebrek aan de mogelijkheid om hem retour te melden) nog steeds hier heb liggen. Het gaat dus zeker goed met de communicatie
De situatie bij mij nu:
Ik durf hem ook niet zomaar terug te sturen zonder retourmelding dus ik wacht maar rustig tot het einde der tijden het antwoord van bol.com af
- Cartridge binnen
- Order geannuleerd
- Geld terug gehad
- 10 euro cadeau bon gehad
- Geen mogelijkheid tot retour melding
- Geen antwoord op email naar bol.com

Ik durf hem ook niet zomaar terug te sturen zonder retourmelding dus ik wacht maar rustig tot het einde der tijden het antwoord van bol.com af

Het vingerwijzen is eindelijk begonnen:
Het gaat hier inderdaad om de ,op de Bol.com site, verkeerd vermelde Toshiba laptop. Het EAN nummer wat wij aan Bol.com doorgeven is van een HP cartridge, maar bij Bol.com is er de verkeerde informatie bijgezocht en op de site geplaats. Erg vervelend uiteraard. Het artikel wat door ons is uitgeleverd is dus de bij het EAN nummer horende HP Inkt Cartridge. Het hele order proces inclusief facturering verloopt verder automatisch. De 1e 50 orders waren al verwerkt en konden niet meer worden tegengehouden. De resterende orders gelukkig wel. Aangezien wij in dit proces alleen de “leverancier” van het product zijn, heeft Bol.com als de verkopende partij de verdere afhandeling op zich genomen. Gekozen is om uit coulance iedereen die een product gaat ontvangen een 10 Euro tegoed bon te geven om de geleden schade enigszins te dekken. Indien u het niet eens bent met de door Bol.com geboden oplossing staat het u uiteraard vrij om dit bij Bol.com aan te geven.
Het melden van de retour via Bol.com is in ieder geval nodig, daarmee weten we in ieder geval dat de order retour komt. Anders wordt deze niet goed verwerkt en gemeld aan Bol.com.
Mochten er nog vragen zijn, dan horen we dat uiteraard graag.
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 21 juni 2012.
Vervelend dat u verzendkostenmoeten betalen voor het terugsturen van een al geannuleerd product. Aangezien het een product betreft van een externe aanbieder hebben wij dit bericht doorgestuurd naar de betreffende afdeling. Deze komt hier zo spoedig mogelijk bij u op terug.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Jordy
bol.com Klantenservice
www.bol.com
.
Ik krijg nu gelukkig een mailtje van centralpoint dat ze niets van de verzending af weten en dat het mailtje wat ik gisteren (over de verzending van een product) kreeg incorrect was.
[ Voor 11% gewijzigd door Pikoe op 27-06-2012 16:03 ]
de call center van bol zijn wel erg dom( te weinig ervaring) mja ik moet nu dus wachten tot 11 juli tot ik mij geld terug zie.
Ik heb een mailtje van CP over de retourmelding gehad waarin staat:
"Uw verzoek is geplaatst. U ontvangt binnen twee werkdagen een antwoord."
Heb nog geen antwoord gehad, en was op maandag ochtend verstuurd
"Uw verzoek is geplaatst. U ontvangt binnen twee werkdagen een antwoord."
Heb nog geen antwoord gehad, en was op maandag ochtend verstuurd
[ Voor 5% gewijzigd door GrooV op 27-06-2012 16:08 ]
Ik mag het product nu retour zenden zonder het eerst retour te melden door de factuur uit te printen en op de achterkant te schrijven waarom ik het retour heb gestuurd en dat ik toestemming heb van de servicedesk van bol.com. Eerst stond er nog het antwoordnummer van bol.com zelf maar ik kreeg 5 minuten laten toch een mailtje dat het naar central point moest.
Toen de factuur afdrukken. Kan niet! want de order is geannuleerd
Wat wel kan is een verzoek indienen bij bol.com om de factuur op te laten sturen.
Dus nu krijg ik via de post de factuur binnen die ik vervolgens via de post mee moet sturen naar central point.
Toen de factuur afdrukken. Kan niet! want de order is geannuleerd

Wat wel kan is een verzoek indienen bij bol.com om de factuur op te laten sturen.
Dus nu krijg ik via de post de factuur binnen die ik vervolgens via de post mee moet sturen naar central point.
oh help.. wat een vreselijke praktijken lees ik hier. Gesproken over slechte promotie van een bedrijf 
massaal shopreviews schrijven!
massaal shopreviews schrijven!
Ondertussen kost dit gehele geintje meer dan de cardridges die zijn opgestuurd
Vandaag een mailtje van Centralpoint dat ze m'n teruggestuurde 'laptop' ontvangen hebben. Begin vorige week retour gemeld en teruggestuurd in een bubbeltjes envelop.
Ik heb gemaild naar CP met de opties dat ze de cartridge mogen komen ophalen, of dat ik hem ongefrankeerd verstuur of dat ze de verzending vergoeden... nu een mail gehad met UPS code, ff afspraak inplannen en geen kosten hoeven maken. Zo kan het dus ook
Ze doen ook maar wat. Van zo'n bedrijf verwacht ik wel dat ze op 1 lijn zitten met elkaar...Def1ant schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 20:02:
Ik heb gemaild naar CP met de opties dat ze de cartridge mogen komen ophalen, of dat ik hem ongefrankeerd verstuur of dat ze de verzending vergoeden... nu een mail gehad met UPS code, ff afspraak inplannen en geen kosten hoeven maken. Zo kan het dus ook
[ Voor 8% gewijzigd door donald_dick op 27-06-2012 20:04 ]
Wat zou *snip* leveren voor 13 euro?
*snip*
Vast geen pc
*snip*
Vast geen pc
[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 27535 op 27-06-2012 21:26 ]
Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com
De EAN code klopt wel... hij is alleen niet leverbaar xDAike schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 21:05:
Wat zou *snip* leveren voor 13 euro?
*snip*
Vast geen pc
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 27535 op 27-06-2012 21:26 ]
Anoniem: 27535
Als het een rage gaat worden duidelijk onjuiste prijzen op te zoeken en dan voor de grap te bestellen, dan denk ik dat het snel klaar is met dit soort topics of afgeleide ShopReviews. Mag ik daarnaast nog even naar de topicwarning wijzen? Dank u.
@hieronder: Ga eens gauw de sticky bovenaan SF lezen alsjeblieft
@hieronder: Ga eens gauw de sticky bovenaan SF lezen alsjeblieft
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 27535 op 27-06-2012 21:31 ]
Het mág maar moet niet. Je mag zelf kiezen, alleen als je het naar de winkel opstuurt betaal je soms verzendkosten en duurt het langer. Klop je bij de fabrikant aan die een enorm goede serviceafdeling heeft (Logitech, Asus) dan gaat het vaak sneller, komen ze het halen of is een foto voldoende.kfaessen schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:59:
[...]
Ik klaag altijd bij degene die het geld van mij aanneemt, in dit geval is dat dus bol.com. Wettelijk gezien is bol.com ook de tussenpersoon die de problemen dient op te lossen. Je kunt het zelfs zover laten gaan dat je de spullen naar bol.com opstuurt en zegt: los het maar op. Alleen bij dit laatste zal het waarschijnlijk langer duren voordat het is opgelost. Ik heb geen zaken gedaan met CP, je kunt CP nu meer zien als een fabrikant. Veel winkels zeggen ook dat je rechtstreeks bij een fabrikant kunt aankloppen voor garantie terwijl dit wettelijk gezien niet juist is.
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Een aantal offtopic reacties verwijderd.
Zoals ook al in de waarschuwing staat: dit topic is bedoeld voor het bespreken van de (afhandeling van) de fout bij bol / centralpoint. Als je daar niets nuttigs aan bij te dragen hebt, reageer dan niet.
Zoals ook al in de waarschuwing staat: dit topic is bedoeld voor het bespreken van de (afhandeling van) de fout bij bol / centralpoint. Als je daar niets nuttigs aan bij te dragen hebt, reageer dan niet.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Wat een prutsers daar. Ik had 3x een bestelling gedaan, welke allemaal redelijk snel waren geannuleerd.
Krijg ik net het volgende mailtje:

-edit-
Krijg ik nu ook een 10 euro cadeaubon
-edit2-
Lijkt toch wel serieus... Krijg net een mail met de factuur
Toshiba Satellite A210-18S - 2048MB / 160GB (C6615NE) 1
Totaal excl. BTW 22,95
BTW 19% 4,36
Factuurbedrag € 27,31

-edit-
-edit2-
Totaal excl. BTW 22,95
BTW 19% 4,36
Factuurbedrag € 27,31
[ Voor 34% gewijzigd door Freakster86 op 28-06-2012 13:21 ]
Ze zijn weer heerlijk vaag bezig zojuist onderstaande e-mail ontvangen:
Overigens had ik als betalingsmethode acceptgiro gekozen dus ik ben erg benieuwd waar ze mee bezig zijn.
Het artikel heb ik vorige week geweigerd aan de deur. Ik heb toen gelukkig niks ondertekend, maar waar dat pakketje gebleven isGeachte de heer,
Onderstaand artikel hebben wij nog niet retour mogen ontvangen. Wij zullen dit over drie dagen aan Bol.com moeten melden. Indien het artikel niet is ontvangen zal er geen terugbetaling van uw aankoopbedrag kunnen plaatsvinden.
Indien u het product al retour heeft gezonden, dan verzoeken wij u om ons zo spoedig mogelijk een afleverbewijs toe te sturen.
[ Voor 7% gewijzigd door Sander-dvh op 28-06-2012 14:39 ]
Als ik dit zo lees moet ik bijna huilen hoe slecht sommige bedrijven in elkaar steken, ik zeg niet dat het makkelijk is om zo'n groot bedrijf te runnen maar dit is toch echt wel een bende waar je van moet huilen. En het erge is als zij er een prut bende van maken jij als consument nog tijd en moeite moet stoppen in het recht trekken van hun falen. (begrijp dat sommige dingen niet reeel zijn maar het is niet de eerste keer dat ze er een bende van maken dus dan vragen ze ook om dit soort acties).
Tevens zou ik zeker een shopreview schrijven als ik aan deze acties had mee gedaan! (doe het niet 1: omdat ik de tijd er niet voor heb om met hun in discussie te gaan. en 2: zie geen nut in het hebben van het product).
Tevens zou ik zeker een shopreview schrijven als ik aan deze acties had mee gedaan! (doe het niet 1: omdat ik de tijd er niet voor heb om met hun in discussie te gaan. en 2: zie geen nut in het hebben van het product).
Ik heb dat mailtje ook gekregen maar tegen mij zeiden ze dus dat ze echt niets meer verstuurd hadden. Heb ook niets ontvangen tot nu toe.Freakster86 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:26:
Wat een prutsers daar. Ik had 3x een bestelling gedaan, welke allemaal redelijk snel waren geannuleerd.
[afbeelding]
-edit-
-edit2-
Totaal excl. BTW 22,95
BTW 19% 4,36
Factuurbedrag € 27,31
Overigens vind ik wel dat men moet stoppen zeuren over slechte service etc. Voor bol.com en CP is dit volgens mij erger/irritanter dan voor ons..
[ Voor 9% gewijzigd door Pikoe op 28-06-2012 15:41 ]
ik vind het nogal de wereld op zijn kop hoe sommigen hier denken over dit probleem met CP en Bol.com... waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt... als dan tegelijk een grote groep deze fout wil misbruiken en een normaal bestelproces frustreren en dus buiten het normale bestel en terugzend proces treden (bij een normaal bestelproces komen productnaam en ean-code bijvoorbeeld overeen), vind ik niet dat je zomaar mag gaan roepen dat een bedrijf "om te huilen" in elkaar steeks... fouten worden gemaakt... er moet buiten de reguliere gang van zaken getreden worden om de fouten te herstellen en dan verwacht je nog een koninklijke en foutloze behandeling van zo'n bedrijf... dat het beter kan, ok, maar een beetje coulance richting Bol en CP mag ook wel... voor eenieder die hier nu "in de problemen" zit: eigen schuld, dikke bult dat je nu "moeite moet stoppen in het rechttrekken van hun falen jouw hebzucht"....MrHarry schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 15:38:
Als ik dit zo lees moet ik bijna huilen hoe slecht sommige bedrijven in elkaar steken, ik zeg niet dat het makkelijk is om zo'n groot bedrijf te runnen maar dit is toch echt wel een bende waar je van moet huilen. En het erge is als zij er een prut bende van maken jij als consument nog tijd en moeite moet stoppen in het recht trekken van hun falen. (begrijp dat sommige dingen niet reeel zijn maar het is niet de eerste keer dat ze er een bende van maken dus dan vragen ze ook om dit soort acties).
Weer zo'n moraalridder.P.O. Box schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 16:17:
[...]
ik vind het nogal de wereld op zijn kop hoe sommigen hier denken over dit probleem met CP en Bol.com... waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt... als dan tegelijk een grote groep deze fout wil misbruiken en een normaal bestelproces frustreren en dus buiten het normale bestel en terugzend proces treden (bij een normaal bestelproces komen productnaam en ean-code bijvoorbeeld overeen), vind ik niet dat je zomaar mag gaan roepen dat een bedrijf "om te huilen" in elkaar steeks... fouten worden gemaakt... er moet buiten de reguliere gang van zaken getreden worden om de fouten te herstellen en dan verwacht je nog een koninklijke en foutloze behandeling van zo'n bedrijf... dat het beter kan, ok, maar een beetje coulance richting Bol en CP mag ook wel... voor eenieder die hier nu "in de problemen" zit: eigen schuld, dikke bult dat je nu "moeite moet stoppen in het rechttrekken van hun falen jouw hebzucht"....
Offtopic reacties gaan onherroepelijk naar de trashcan (waarbij we de optie houden om zwaardere sancties op te leggen) en als het teveel uit de klauwen loopt dan gaat deze onherroepelijk op slot. Denk dus even goed na voordat je post.
Ik heb vandaag post gehad van Bol.com: de factuur + acceptgiro kaart. Betaling te voldoen binnen 14 dagen 
edit: Voor de duidelijkheid; ik heb dus geen product gehad, geen laptop en geen cartridge, wel een mail vorige week dat de bestelling geannuleerd was..
edit: Voor de duidelijkheid; ik heb dus geen product gehad, geen laptop en geen cartridge, wel een mail vorige week dat de bestelling geannuleerd was..
[ Voor 41% gewijzigd door Reiben op 28-06-2012 17:59 ]
Anoniem: 239824
Nou, het is heel simpel. Je gokt en je verliest eens een beetje...
Die paar roebeltjes zoals ik eerder al een keer schreef, ga je niet van omvallen.
Wat nu te doen; je zoekt iemand die een printer heeft waar dat ding inpast en dan ga je de cartridge _weggeven_ persoon in kwestie blij jij blij, en dát is onbetaalbaar...
En verder geloof ik het wel.
Die paar roebeltjes zoals ik eerder al een keer schreef, ga je niet van omvallen.
Wat nu te doen; je zoekt iemand die een printer heeft waar dat ding inpast en dan ga je de cartridge _weggeven_ persoon in kwestie blij jij blij, en dát is onbetaalbaar...
Geachte de heer Donald_dick
Hierbij willen wij u laten weten dat onderstaand product door ons is ontvangen.
Heb ik dat, stuur ik een cardrigde terug, is hij ondertussen gekloont in een HP Toshiba laptop@
Heb ik dat, stuur ik een cardrigde terug, is hij ondertussen gekloont in een HP Toshiba laptop@
De tv die ik had besteld voor 56 euro was 7 dagen geleden verzonden. Helaas niet binnengekomen. Heb een mailtje gestuurd naar CP en ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren.
Stuur een email om te vragen of je het geretourneerde product weer terug mag hebbendonald_dick schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 21:35:
39
Ik ga echt lachen als iemand daadwerkelijk die laptop ooit ontvangt. Heb je toch mooi een leuk laptopje om series op te kijken in bed.
Nou wat jij zegt slaat anders ook nergens op. Weet jij de inkomsten van iedereen? Kun jij op de bankrekening kijken van iedereen die een laptop heeft besteld. Wat nou als een alleenstaande moeder dacht oh nu kan ik goedkoop een laptop kopen voor mijn zoon/dochter?Anoniem: 239824 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 18:33:
Nou, het is heel simpel. Je gokt en je verliest eens een beetje...
Die mensen kunnen echt niet veel missen, maar ik stuur je wel even een PM dan mag je het geld naar me overmaken want zo te zien mis jij dat geld niet
Wat je had moeten doen is naast de "cartridgelaptop" ook de echte laptop bestellen! 27 euro betalen, cartridge terugsturen, en dan krijg je een ontvangstbevestiging dat de laptop retour is!donald_dick schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 21:35:
[ Voor 3% gewijzigd door RemcoDelft op 01-07-2012 12:32 ]
Zelfs een alleenstaande moeder kan wel bedenken dat € 27,- voor een laptop niet helemaal klopt.kfaessen schreef op zondag 01 juli 2012 @ 12:22:
[...]
Nou wat jij zegt slaat anders ook nergens op. Weet jij de inkomsten van iedereen? Kun jij op de bankrekening kijken van iedereen die een laptop heeft besteld. Wat nou als een alleenstaande moeder dacht oh nu kan ik goedkoop een laptop kopen voor mijn zoon/dochter?
Die mensen kunnen echt niet veel missen, maar ik stuur je wel even een PM dan mag je het geld naar me overmaken want zo te zien mis jij dat geld niet.
Dan begint het wel erg veel op fraude te lijken. Gaat wel erg ver. Kan je net zo goed een tv halen en een steen terug sturen en zeggen dat je dat hebt ontvangen...RemcoDelft schreef op zondag 01 juli 2012 @ 12:31:
[...]
Wat je had moeten doen is naast de "cartridgelaptop" ook de echte laptop bestellen! 27 euro betalen, cartridge terugsturen, en dan krijg je een ontvangstbevestiging dat de laptop retour is!
Ik heb gelukkig (nog) geen pakketje ontvangen. Hopelijk zijn die 2 mails (verzendbevestiging en factuur) gewoon een fout. Ach ja, we zien 't wel
Moet nog antwoord krijgen van bol.com op mijn mail. Die zijn tegenwoordig niet bepaald snel meer met reageren...
Het ging mij erom dat de vorige die ik quote zei dat iedereen dit gewoon maar als verlies moest nemen omdat het maar zo'n "beetje" is volgens hem.Kenzi schreef op zondag 01 juli 2012 @ 12:48:
[...]
Zelfs een alleenstaande moeder kan wel bedenken dat € 27,- voor een laptop niet helemaal klopt.
Als je je mails naar centralpoint stuurt krijg je binnen een werkdag reactie. bol@centralpoint.nlFreakster86 schreef op zondag 01 juli 2012 @ 13:09:
Ik heb gelukkig (nog) geen pakketje ontvangen. Hopelijk zijn die 2 mails (verzendbevestiging en factuur) gewoon een fout. Ach ja, we zien 't welMoet nog antwoord krijgen van bol.com op mijn mail. Die zijn tegenwoordig niet bepaald snel meer met reageren...
Alsnog mag je verwachten dat je een laptop krijgt, maar dit is misbruik maken... Dat gaat op je schuldgevoel werkenHeilige Kaas schreef op zondag 01 juli 2012 @ 13:05:
[...]
Dan begint het wel erg veel op fraude te lijken. Gaat wel erg ver. Kan je net zo goed een tv halen en een steen terug sturen en zeggen dat je dat hebt ontvangen...
🠕 This side up
Ik hoop dat Bol jullie allemaal een droge cartridge opstuurt.
Typte ik dat hardop?
Typte ik dat hardop?
De meeste mensen deugen!
Anoniem: 377420
Nou inderdaad Cassius het zijn een stelletje schuken een arm bedrijf zo behandelen.Cassius schreef op zondag 01 juli 2012 @ 14:44:
Ik hoop dat Bol jullie allemaal een droge cartridge opstuurt.
Typte ik dat hardop?
Nee maar even serieus een laptop van 27 euro ga zelf ook eens na dat kan nooit kloppen.
Alsof iedereen die hem besteld heeft dat niet weet. Maar dat betekent nog niet dat je het niet kunt proberen.Anoniem: 377420 schreef op zondag 01 juli 2012 @ 18:26:
[...]
Nee maar even serieus een laptop van 27 euro ga zelf ook eens na dat kan nooit kloppen.
Vandaag de factuur van CentralPoint ontvangen dat ze het bedrag gaan crediteren bij bol.com plaza
Als je het weet mag je het volgens de wetgeving niet proberen en hoor je de verkoper op de hoogte te stellen van hun fout.Reiben schreef op zondag 01 juli 2012 @ 18:51:
[...]
Alsof iedereen die hem besteld heeft dat niet weet. Maar dat betekent nog niet dat je het niet kunt proberen.
Het laatste wat ik heb gehoord was dat central point de cardridge nog niet heeft ontvangen en dat ze over 3 dagen bol.com gingen inlichten (afgelopen donderdag).
Het pakket was geweigerd dus central point mag van mij gaan bewijzen dat ik het WEL heb ontvangen.
Het pakket was geweigerd dus central point mag van mij gaan bewijzen dat ik het WEL heb ontvangen.
same here, heb ook geweigerd. bij mij staat bij bol retour aangevraagd als status( ik gedaan)kfaessen schreef op maandag 02 juli 2012 @ 15:10:
Het laatste wat ik heb gehoord was dat central point de cardridge nog niet heeft ontvangen en dat ze over 3 dagen bol.com gingen inlichten (afgelopen donderdag).
Vandaag een e-mail gekregen dat de retour is ontvangen (bubbeltjes enveloppe). De kosten waren maar € 2,50 (Enveloppe € 0,50 en verzenden € 2,00).
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Gister een e-mail van Bol gehad. Ze verzekerde mij dat de verstuurde e-mails m.b.t. de verzending en factuur fout waren. Zoals iemand eerder al aangaf; te ver in het proces blablabla. Er wordt niks verzonden en alles zou nu moeten zijn afgehandeld.
Krijg ik echt een uur later dit mailtje;
Krijg ik echt een uur later dit mailtje;
Support informatie
Geachte de heer Freakster,
Uw bestelling is recentelijk verzonden. Wij hopen dat alles naar wens is verlopen.
Mocht u een technische vraag hebben, dan kunt u altijd contact opnemen met de helpdesk. Onderstaand de contactgegevens van de helpdesk:
Support gegevens HP
Telefoon: 0900-2020165
E-mail: hp.services.verkoop@hp.com
Website: http://www8.hp.com/nl/nl/support-drivers.html
Ik heb nog steeds niets gehoord van mijn geweigerde "laptop" aan de deur. Dadelijk maar eens even een mail sturen naar CP.
Heeft iemand die hem heeft geweigerd intussen al het geld terug gehad oid?
Edit: Op de bol.com status site staat nu ineens retour verwerkt dus het geld zal wel binnenkort gestort worden.
Heeft iemand die hem heeft geweigerd intussen al het geld terug gehad oid?
Edit: Op de bol.com status site staat nu ineens retour verwerkt dus het geld zal wel binnenkort gestort worden.
[ Voor 22% gewijzigd door DutchKel op 10-07-2012 13:35 ]
Ik heb hem ook ruim 2 weken geleden geweigerd aan de deur. Tip van mij: regel het, of laat Bol.com het regelen want van CP wordt je niet wijzer. Mijn status staat intussen op "Retour verwerkt" dankzij Bol.com, maar van CP heb ik na twee telefoontjes nog geen enkele mutatie te zien gekregen
So what? Je hebt de bestelling bij Bol gedaan, je hebt de retour bij Bol geregeld, en je hebt van Bol bevestiging gehad. CP heeft er niks mee te maken, dat is de leverancier van Bol, niet van jou.objectief2 schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 13:36:
Ik heb hem ook ruim 2 weken geleden geweigerd aan de deur. Tip van mij: regel het, of laat Bol.com het regelen want van CP wordt je niet wijzer. Mijn status staat intussen op "Retour verwerkt" dankzij Bol.com, maar van CP heb ik na twee telefoontjes nog geen enkele mutatie te zien gekregen
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Rustig maar
CP heeft er wel degelijk wat mee te maken. Bol.com wacht namelijk op een seintje van CP dat het product retour is. Je hebt inderdaad gekocht bij Bol.com dus in die zin moet je daar aankloppen om het op te lossen. Ik heb zelfstandig geprobeerd om ze bij CP wat mee te helpen aangezien het daar ook gewoon een aparte order is, dit werkte bij mij echter niet.
Ik heb bij bol.com nu ook wat meer druk erop gelegd, het geld is nog steeds niet retour en intussen staat de status wel al bijna 2 weken op retour verwerkt.
<NVT>
[ Voor 99% gewijzigd door .NCK op 22-07-2012 22:05 . Reden: foutje ]
Pfff, iemand anders die ook betalen per acceptgiro gekozen had en nu nog steeds betalingsherinneringen toegestuurd krijgt? En ik heb nota bene helemaal geen product ontvangen (geen laptop maar ook geen inktcartridge).
@Reiben: Dat had ik ook gekozen. Echter is bij mij de bestelling geannuleerd door de verkoper, dus, heb ik geen product ontvangen en krijg ik ook geen betalingsherinneringen.
Misschien eens met Bol.com gaan bellen?
Als iemand zijn cadeaubon niet gebruikt, kan je mij altijd een plezier doen (stille hint)!
Ja ik heb al weken contact met Bol.com helpdesk maar die prutsers verwijzen me naar Centralpoint. En bij mij was ook de bestelling al geannuleerd door de verkoper, al een tijd terug. Nou ja, ik zal gewoon pech hebben.AMD1800 schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 17:24:
@Reiben: Dat had ik ook gekozen. Echter is bij mij de bestelling geannuleerd door de verkoper, dus, heb ik geen product ontvangen en krijg ik ook geen betalingsherinneringen.
Welke cadeaubon?The.Force schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 21:27:
Als iemand zijn cadeaubon niet gebruikt, kan je mij altijd een plezier doen (stille hint)!
Ik heb de 31e eindelijk mijn geld terug gekregen, het duurde me allemaal eigenlijk veel te lang... Van mij krijgen bol.com en centralpoint een 1 voor de afhandeling.
Dus terwijl je wist dat dit nooit kon kloppen, is het nog steeds allemaal hun schuldkfaessen schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 23:01:
Ik heb de 31e eindelijk mijn geld terug gekregen, het duurde me allemaal eigenlijk veel te lang... Van mij krijgen bol.com en centralpoint een 1 voor de afhandeling.
Sommige mensen... Echt ongelofelijk hoe die denken. Ze zouden eens moeten nadenken over het een en het ander. Als je gebruik wil maken van een fout van de winkel kan ik me er nog prima in vinden. Maar dat sommige mensen dan hele ladingen bestellen of zelsf achteraf gaan zeuren over het feit dat het allemaal niet goed gaat, tsjah.Bender schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 20:00:
[...]
Dus terwijl je wist dat dit nooit kon kloppen, is het nog steeds allemaal hun schuld
Planten van de buren en jatten en dan gaan zeiken dat zijn planten de jouwe eruit concureren.
[ Voor 8% gewijzigd door Heilige Kaas op 03-08-2012 20:46 ]
Vandaag nog een betalingsherinnering, als het 22 augustus niet betaald is gaat het over naar het incassobureau. Maar ik heb de catridge geweigerd en moet dus retour zijn gegaan, en heb doorgegeven via de mail en dat het verder zou goedkomen. Dat wordt maandag dus maar even bellen.
Je moet via je bol.com account retourneren , dan krijgen ze dat van centralpoint door, had ook dat probleemOnlyRinaldo schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 00:33:
Vandaag nog een betalingsherinnering, als het 22 augustus niet betaald is gaat het over naar het incassobureau. Maar ik heb de catridge geweigerd en moet dus retour zijn gegaan, en heb doorgegeven via de mail en dat het verder zou goedkomen. Dat wordt maandag dus maar even bellen.
.
Ze hebben de opdracht gegeven om de factuur ongedaan te maken.
Dus hopelijk is het nu opgelost
Dat is is niet (meer) mogelijk, staat geen retourneer knop bij zoals andere bestellingen. Heb net een een nieuwe mail gestuurd en een kopietje naar bol@centralpoint.nl. En wordt waarschijnlijk maandag een belletje plegen.Mr.Joker schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 00:49:
[...]
Je moet via je bol.com account retourneren , dan krijgen ze dat van centralpoint door, had ook dat probleem
Ze hebben de opdracht gegeven om de factuur ongedaan te maken.
Dus hopelijk is het nu opgelost
[ Voor 10% gewijzigd door OnlyRinaldo op 11-08-2012 10:39 ]
Een duur geintje als je hier nu nog steeds effort in moet steken (de aanbieding was van 18 juni 2012). Gelukkig is het nu voor iedereen opgelost lijkt het.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik had direct via mijn Bol account aangegeven dat ik het wilde retourneren. Begin juli mail gekregen van Centralpoint, dat het ontvangen was, paar dagen daarna stond in mijn Bol account dat de retour verwerkt was, maar toch kreeg ik vorige week (donderdag) ook de laatste herinnering. Direct gebeld en het zou geregeld worden. Gister ook bevestiging via de mail gekregen dat de betalingsverplichting vervallen is (al staat de openstaande factuur nog steeds in mijn account)Mr.Joker schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 00:49:
[...]
Je moet via je bol.com account retourneren , dan krijgen ze dat van centralpoint door, had ook dat probleem
Ja hoor, vandaag wederom een betalingherinnering op de mat, de 'laatste herinnering' voordat het incassobureau wordt ingeschakeld.
Iemand nog tips hoe dit op te lossen is? Ik heb contact gehad met Bol.com helpdesk, die zeiden dat ik met Central Point contact op moest nemen omdat 'de rekening bij Bol.com pas uit het systeem gehaald kan worden als de externe leverancier de annulering op orde krijgt', Central Point krijg ik echter geen respons van.
Iemand nog tips hoe dit op te lossen is? Ik heb contact gehad met Bol.com helpdesk, die zeiden dat ik met Central Point contact op moest nemen omdat 'de rekening bij Bol.com pas uit het systeem gehaald kan worden als de externe leverancier de annulering op orde krijgt', Central Point krijg ik echter geen respons van.
hier het zelfde verhaal. Maar na bellen met Bol.com en nogmaals uitleggen dat ik het pakket voor ontvangst heb geweigerd via de site, zei de mevrouw dat ik alle brieven mocht verscheuren en als niet verzonden te beschouwen.Reiben schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 11:59:
Ja hoor, vandaag wederom een betalingherinnering op de mat, de 'laatste herinnering' voordat het incassobureau wordt ingeschakeld.
Ben benieuwd of hier nog een staartje aan komt
Vervelend die problemen nog steeds. Ik had het pakket ook geweigerd en het is uiteindelijk via Bol.com opgelost. Misschien is het geluk hebben dat je de juiste medewerker aan de lijn krijgt. Dat ging bij mij ook pas na drie keer geloof ik. Toen viel het kwartje en ging de status naar Retour ontvangen oid en was het afgewikkeld.
Met Centralpoint heb ik ook een keer of drie aan de lijn gehangen. Resultaat: nihil.
Met Centralpoint heb ik ook een keer of drie aan de lijn gehangen. Resultaat: nihil.
Bij mij had het geholpen toen ik bij Bol.com een e-mail stuurde waarin ik ALLE acties had gezet met de datums erbij. Toen zagen ze in dat ik echt mijn best heb gedaan ervoor en heeft bol.com het opgepakt.
Ik had het pakket geweigerd aan de deur dus ik kon bij bol.com geen verzendbewijs overhandigen, ook kreeg ik bij cp telkens geen antwoord terug dat heb ik ook vermeld.
Daarna was het inderdaad bol.com die zo aardig was om alles in orde te maken.
Ik had het pakket geweigerd aan de deur dus ik kon bij bol.com geen verzendbewijs overhandigen, ook kreeg ik bij cp telkens geen antwoord terug dat heb ik ook vermeld.
Daarna was het inderdaad bol.com die zo aardig was om alles in orde te maken.
Heb ik ook 3 weken geleden gedaan, heeft niet geholpen. Inmiddels ziet het er zo uit:kfaessen schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 13:52:
Bij mij had het geholpen toen ik bij Bol.com een e-mail stuurde waarin ik ALLE acties had gezet met de datums erbij. Toen zagen ze in dat ik echt mijn best heb gedaan ervoor en heeft bol.com het opgepakt.
18 juni - Product besteld
19 juni - Email van Bol.com dat door een technische fout het verkeerde artikel werd getoond en dat de bestelling daarom is geannuleerd
24 juni - Ik heb de bestelling geannuleerd op de website omdat ik hem daar nog zag staan als actieve bestelling (hoewel hij volgens Bol.com al geannuleerd was)
26 juni - Factuur van Bol.com ontvangen per post
26 juni - Email van Bol.com dat product zal worden verstuurd
12 juli - Betalingsherinnering ontvangen per email van Bol.com
12 juli - Mail gestuurd naar de klantenservice van Bol.com met uitleg van de situatie
17 juli - Retourmelding ontvangen van Bol.com (ik heb uberhaupt niks om retour te sturen want nooit iets ontvangen)
26 juli - Tweede betalingsherinnering ontvangen per post van Bol.com
28 juli - Wederom contact met Bol.com helpdesk, uitgebreide mail gestuurd met situatie en datums, Bol.com verwijst me naar Central Point
28 juli - Email naar Central Point, wordt niet op gereageerd
31 juli - Opnieuw een email van Bol.com ontvangen dat het product is geannuleerd en dat de betalingsverplichting vervalt
18 aug - Betalingsherinnering ontvangen met laatste waarschuwing ivm incassobureau
Had het al verwacht, incasso brief binnen terwijl ik meerdere mailtjes heb gehad dat het opgelost is/gaat worden.
Gisteren vordering van incassobureau ontvangen. Echt bizar, ik heb immers nooit een product ontvangen!
Heerlijk dit 
Ontopic
Gewoon incassobureau bellen en zeggen dat je een getekende bevestiging van ontvangst wil.
Dan ben je er meteen vanaf
Ontopic
Gewoon incassobureau bellen en zeggen dat je een getekende bevestiging van ontvangst wil.
Dan ben je er meteen vanaf
Ik had de eerste 26 pagina's nog zoiets van HAAA HA! eigen schuld dikke bult
Maar dit is wel heel triest ja. Wat een utterly slechte afhandeling van die bedrijven zeg
Maar dit is wel heel triest ja. Wat een utterly slechte afhandeling van die bedrijven zeg

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
Zouden ze het expres doen? Nu enige kosten maken, maar wel online een afschrikwekkend imago voor mensen die in het kader van "als ik hem niet krijg geeft het niet" proberen een foutje op hun webshop uit te buiten?paQ schreef op maandag 10 september 2012 @ 08:14:
Ik had de eerste 26 pagina's nog zoiets van HAAA HA! eigen schuld dikke bult
Het incassobureau vond het zelf raar werd er verteld dat het opgelost was bij bol en toch naar hun werd doorgestuurd. De vordering werd bevroren, maar heb tot heden heb ik nog geen bevestiging gehad dat het ongedaan is gemaakt. Maar ze weten beide dat het niet mijn fout is dus, ik ben er klaar mee.
kan ik me niet voorstellen.RemcoDelft schreef op maandag 10 september 2012 @ 08:45:
[...]
Zouden ze het expres doen? Nu enige kosten maken, maar wel online een afschrikwekkend imago voor mensen die in het kader van "als ik hem niet krijg geeft het niet" proberen een foutje op hun webshop uit te buiten?
Ze maken ook heel wat kosten en gooien hun naam te grabbel in dit soort topics.
Ze doen er goed het rechtstreeks en DIRECT op te lossen en niet zoals nu maanden te laten etteren.
Gevalletje afschuif binnen de bedrijven als je het mij vraagt. het is maar werk en ze hebben geen zin.
De mensen die in je onderneming werken kunnen je maken en ze kunnen je breken
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
Van Lindorff? If so then gewoon bij het oud papier, zelfs voor een paar honderd euro hoor je na een paar 'dreigbrieven' niks meer. Overigens stonden wij in ons recht en hadden we alle bewijzen, laat ze maar lekker geld verspillen als bedrijfReiben schreef op zondag 09 september 2012 @ 22:52:
Gisteren vordering van incassobureau ontvangen. Echt bizar, ik heb immers nooit een product ontvangen!
Accountor Group. Maar gisteren een mailtje met uitleg naar ze gestuurd en vandaag kreeg ik een mail van ze dat de incassoprocedure is gesloten en met excuses voor het ongemak.BLACKfm schreef op maandag 10 september 2012 @ 22:25:
[...]
Van Lindorff? If so then gewoon bij het oud papier, zelfs voor een paar honderd euro hoor je na een paar 'dreigbrieven' niks meer. Overigens stonden wij in ons recht en hadden we alle bewijzen, laat ze maar lekker geld verspillen als bedrijf.
Had Bol.com cc gezet maar daar heb ik niks van gehoord.
Jullie zij allemaal veel te soft en correct. Ik was er na 2 e-mailtjes vanaf:
1e
Hoi,
Ik krijg prachtige betalingsherinneringen van jullie echter zou ik het betreffende product graag eerst uitgeleverd zien worden alvorens ik tot betaling overga.
Met vriendelijke groet,
2e
Beste Klantenservice,
Ik schaf een product aan op uw website en heb derhalve niks met een derde
partij te maken. Dat mag u zelf regelen.
Tevens heb ik geen betalingverplichting als u geen goed levert. Er is zo
immers geen sprake van een koopovereenkomst.
Daaruit volgt automatisch dat ik geen waarde hecht aan uw cadeaubon, deze
zal ik derhalve dan ook niet gebruiken.
Met vriendelijke groet,
Met als antwoord op die 2e mail een "uitzondering" voor mij met wat blabla
1e
Hoi,
Ik krijg prachtige betalingsherinneringen van jullie echter zou ik het betreffende product graag eerst uitgeleverd zien worden alvorens ik tot betaling overga.
Met vriendelijke groet,
2e
Beste Klantenservice,
Ik schaf een product aan op uw website en heb derhalve niks met een derde
partij te maken. Dat mag u zelf regelen.
Tevens heb ik geen betalingverplichting als u geen goed levert. Er is zo
immers geen sprake van een koopovereenkomst.
Daaruit volgt automatisch dat ik geen waarde hecht aan uw cadeaubon, deze
zal ik derhalve dan ook niet gebruiken.
Met vriendelijke groet,
Met als antwoord op die 2e mail een "uitzondering" voor mij met wat blabla
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Iedereen zit hier te zeiken op bol.com maar uiteindelijk zijn de problemen ontstaan omdat iedereen dacht een laptop voor 27 euro te kunnen bestellen. In plaats van bol.com op de fout te wijzen hebben jullie zelf de boel laten escaleren, dus in feite is het allemaal jullie eigen schuld. Ik vind het dan ook jammer dat ze de bestellers niet gewoon keihard voor alle gemaakte kosten op kunnen laten draaien. Dat was in mijn ogen pas gerechtigheid geweest.
Groetjes, FaceDown.
Ben je op je hoofd gevallen ofzo? Bol.com biedt een artikel aan voor 27 euro, dat doe ik niet? De problemen liggen dus bij hun systeem die een fout product (cartridge) koppelt aan een laptop.FaceDown schreef op zondag 23 september 2012 @ 18:20:
Iedereen zit hier te zeiken op bol.com maar uiteindelijk zijn de problemen ontstaan omdat iedereen dacht een laptop voor 27 euro te kunnen bestellen.
Nog zo'n boute uitspraak. Ik laat de boel niet escaleren, dat doen centralpoint en bol.com. Ze konden ook gewoon de boel oplossen door simpel te annuleren. Dat is bij mij dus ook gebeurd.In plaats van bol.com op de fout te wijzen hebben jullie zelf de boel laten escaleren, dus in feite is het allemaal jullie eigen schuld.
Er zijn wel vaker producten voor gekke prijzen geleverd. Dus volgens jou mag je nooit iets bestellen waar flinke korting op zit? Want oh wee, je kunt zo aangeklaagd worden voor alle kosten.Ik vind het dan ook jammer dat ze de bestellers niet gewoon keihard voor alle gemaakte kosten op kunnen laten draaien. Dat was in mijn ogen pas gerechtigheid geweest.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
mensen zin in een deel 2?
http://www.bol.com/nl/p/h...-6-inch/9000000011226913/
http://www.bol.com/nl/p/h...-6-inch/9000000011226913/
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Oef, een leuke. Ik wil de gok wel wagen, maar ik heb geen zin in een hele mallemolen, om straks mijn geld terug te krijgen als ik een Babyliss Head-masseer ding of iets dergelijks krijg... 
Maar volgens mij is hij voor €920,99 te koop... (wat niet gering is
)
Maar volgens mij is hij voor €920,99 te koop... (wat niet gering is

[ Voor 15% gewijzigd door AW_Bos op 30-09-2012 13:44 ]
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Als je de EAN code na zoekt kom je dus uit bij http://h30094.www3.hp.com...3867555/mfg_partno/AF070A
Ongeveer dezelfde fout dus.
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
*knip* Een webwinkel bashen in een ongerelateerd topic is niet de bedoeling.
[ Voor 77% gewijzigd door Yorinn op 08-12-2022 09:29 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
[html]Let op: dit topic is bedoeld voor enigszins serieuze discussie omtrent de fout van bol.com bij het aanbieden van een laptop. Offtopic reacties gaan onherroepelijk naar de trashcan (waarbij we de optie houden om zwaardere sancties op te leggen) en als het teveel uit de klauwen loopt dan gaat deze onherroepelijk op slot. Denk dus even goed na voordat je post.[/html]
[html]Let op: dit topic is bedoeld voor enigszins serieuze discussie omtrent de fout van bol.com bij het aanbieden van een laptop. Offtopic reacties gaan onherroepelijk naar de trashcan (waarbij we de optie houden om zwaardere sancties op te leggen) en als het teveel uit de klauwen loopt dan gaat deze onherroepelijk op slot. Denk dus even goed na voordat je post.[/html]