9"
Eindelijk CMW 5.5.0.4 kunnen installeren via
Psot ChemoNL in tabletsupport.eu Yay! Evenals de
CherryUpdater v2.0.
Wat is de laatste build van CWM?
Ik wacht eerst de verhalen rond CM9 i.c.m. gsensor probs af voordat ik me daaraan brand.
Heel veel lopen spelen om de PlayStoreFix toegepast te krijgen om zo meer Apps te zien en o.a. Buienradar HD, NU.nl, Martkplaats en Tweakers apps te installeren. Beetje vaag verhaal:
Gebruikt gemaakt van de beschrijving
hier en in de OP, dus op basis gapps-ics-20120429.zip en gapps-fixer.zip. Ook incl. de cache en Dalvik wissen (voor of na installeren van de zip's geen verschil > geen fix.
Toen een veel nieuwere build van de Playstore (com.android.vending-3.7.15.apk) erop gezet en de oude icm en gapps.fixer gedraaid: oops, resultaat was dat mijn hele Google-Accountbeheer was verdwenen? Niet te benaderen of in te stellen. Alle Google gerelateerde apps (youtube, playstore, gmail etc) vielen direct terug naar Homescreen. Ik dacht dat wordt weer flashen...
Via googlen kwam ik erop dat ik dan waarschijnlijk de GoogleLoginService.apk opnieuw moest draaien. Die heb ik gehaald uit gapps-ics-20120317.zip (/system/app).
Zogezegd zogedigidaan: Google-Accountbeheer werd geinstalleerd, account terug aanmaken en ik heb nu een uitgebreide Playstore (je ziet echt veel meer apps dan) EN kan de eerder genoemde apps zoals Buienrader.HD en NU.nl die normaal melden 'niet compatibel' nu installeren en gebruiken, wtf ...
Misschien heeft iemand er wat aan
Eerst een simpelere bootanimation.zip vinden want de "Android Destroys Apple" die in de CherryUpdater v2.0 zit is toch iets te zwaar vind ik. Tips iemand?