Goh, er zijn momenten dat ik ook een vijftigtal tabs open heb staan in Fx, maar zelfs in Opera merkte ik dat dat vertraging opleverde. Het werkte wel, maar leuk is anders. Daarom heb ik nu de gewoonte gekweekt om duust open tabs die samen horen maar waar ik eerstdaags niet naar zal kijken gewoon op te slaan in een bookmarkfolder (in Opera kon dat nog met sessies, maar helaas niet in Fx) zodat ik nadien al die tabs gewoon weer kan openen.
edit: iets anders leuk aan Fx is dat bij het heropstarten met behoud van vorige open tabs niet altijd alle tabs direct geladen moeten worden; er is een mogelijkheid om de tab pas te laden als die geselecteerd wordt. Dat scheelt nogal in starttijd van een sessie met véél open tabs en in de daaruitvoortvloeiende zwaarte.
edit: iets anders leuk aan Fx is dat bij het heropstarten met behoud van vorige open tabs niet altijd alle tabs direct geladen moeten worden; er is een mogelijkheid om de tab pas te laden als die geselecteerd wordt. Dat scheelt nogal in starttijd van een sessie met véél open tabs en in de daaruitvoortvloeiende zwaarte.
[ Voor 26% gewijzigd door RuddyMysterious op 17-02-2016 10:16 ]