tweaker2010 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 08:57:
Dat weet je niet. Er zal ongetwijfeld een kern van waarheid inzitten. Dat Bert een slachtoffer zoekt is wel duidelijk. Veelzeggend dat spelers als Van Persie en Affelay nu opnieuw de hand boven het hoofd gehouden wordt.
Met van Marwijk aan het roer, liggen we er in 2014 ook gewoon weer uit...
Zijn we met z'n allen vergeten dat v. Persie ook in WK 2010 erg slecht presteerde... Dan kunnen we met veel geluk de finale gehaald hebben, maar dat is niet dankzij v. Persie geweest.
Zonder v. Bronckhorst hadden we die finale al niet gehaald...
Afgevoerd... dat klinkt wel heel dramatisch zeg! Kuyt heeft zijn beste jaren gehad en kan het allemaal niet meer belopen.
Kuyt is de enige die door blijft rennen tot zijn dood... De rest loopt niet eens vrij...
lateef schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:39:
Van Marwijk is koppig genoeg om er iets van te leren maar daarnaast, ben je van mening dat hij die kans nog moet krijgen? Onder zijn verantwoordelijkheid lijkt de boel volledig te zijn ontploft, met name door zijn handelswijze. Wordt het niet tijd voor een nieuwe bondscoach die de verstoorde relatie binnen de groep weer op orde krijgt. Ik heb daar met Van Marwijk en de assistenten met wie hij nu gaat werken erg weinig vertrouwen in.
Op dit moment vind ik v Marwijk de grootste hapsnurker die we liever kwijt dan rijk zijn.
Maar dat had ik tijdens het WK 2010 al... Toen was ie ook al zo stront eigenwijs, met een dosis GELUK!
Weg met die prutser...
silmaril8 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 13:05:
Het was steeds dezelfde kritiek. Bepaalde media en bepaalde supporters wilden Huntelaar standaard in de basis en in vrijwel elk interview werd daar naar gerefereerd. Logisch dat je dan na verloop van tijd deze "kritiek" zat ben.
Is iedereen dan echt het commentaar in 2010 vergeten op v. Persie? Ook toen riep iedereen al Huntelaar...
Ik ik vind nog steeds Huntelaar een betere optie dan Persie...
silmaril8 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:58:
Kom op zeg, jij weet zelf ook dat het gros van alle "kritiek" ging over het feit dat Huntelaar niet basisspeler is/was. Voor, tijdens als na het EK was dat steeds HET punt van kritiek en dat werd hem steeds bij elk interview opgedrongen. En dan kan ik inderdaad wel begrijpen dat je de bondscoach daar zat van wordt.
IEDEREEN is v. Persie zat. Vind je het dan heel raar dat er kritiek is op de keuze van v. Marwijk?
Zijn communicatie was gewoon capabel hoor. Je moet niet irritatie over dezelfde vraag over de opstelling (speelt Huntelaar of niet) verwarren met incapabel

Schreeuwen is inderdaad ook een vorm van communicatie, zelden bereik je je doel met die vorm, maar dat is een ander verhaal.
Mijn mening is van eigenwijs vorig WK verandert in prutser dit EK over v. Marwijk.
Noem eens dan spelers die mee hadden gekund op hetzelfde niveau als Robben, Sneijder, Van Bommel etc? Jij ziet toch ook wel dat er nog teveel spelers niet op hetzelfde niveau zitten als onze basisselectie?
Het niveau van die basisspelers was gewoon slecht...
Wanner ga je de jonge honden gebruiken? Als ze 28 jaar zijn?
Zelfs in oefenwedstrijden test hij niet hoe een Narsingh zich houdt in de basis...
Probeer wat meer dingen uit in wedstrijden die er niet toe doen...
Eén ding weet je zeker, hij heet nog geen enkele internationale ervaring en met v. Marwijk blijft dat zo tot 2016!
Ik zou bijna hopen dat we het volgende WK weer de groepsfase eruit liggen, al is het alleen al om v. Marwijk...
Ik hoef niet meer te winnen met die man aan het roer, ik gun het hem niet!
En hoe kan je nou doorselecteren (/jonkies laten proeven aan het grote werk) met de baggerverdediging die wij hebben? Na dit EK is toch wel gebleken dat onze verdediging ontzettend bagger is en dat wij veruit de slechtste verdediging van alle toplanden hebben. En dan ga je daar geen spelers neerzetten om ze te laten proeven aan het grote werk. Voor het geval je over Willems begint: hij stond daar natuurlijk noodoplossing.
Nee dat had je voor het EK moeten doen!
Oefenwedstrijden, kun je lekker uitproberen!
Voor dit elftal werkte dat ook goed: we hebben niet voor niks de WK finale behaald met deze selectie en met dezelfde speelwijze. Daarnaast hebben we, qua resultaten, al 4 jaar een zeer goede kwalificatiereeks gedraaid (volgens mij beste 4 achtereenvolgende jaren kwalificatiewedstrijden ooit).
Enne, Spanje houdt ook gewoon vast aan vaste patronen. Maar ook bijvoorbeeld Portugal (waar alles al jaren om Ronaldo draait).
Kom op man, v. Persie was 2 jaar geleden hetzelfde probleem... Scoorde ook maar niet, waar dat moest.
Zonder de rode kaart tegen Brazilie en v. Bronckhorst hadden we de finale nooit gehaald!
Brazilië speelde stukken beter, tot het moment dat ze een rode kaart tegen kregen! Dat was het kantelpunt in de wedstrijd en het geluk van Nederland.
Alleen de wedstrijd tegen Spanje vond ik dat Nederland erg goed voetbalde. Maar lang niet alle wedstrijden waren verdiend gewonnen...
We hebben daarentegen wel verdiend verloren van Duitsland en Portugal...