Ik doe alles behalve hetze voeren. Definitie hetze: 1) Campagne 2) Campagne om haat op te wekken 3) Drijfjacht 4) Hatelijke campagne 5) Haatcampagne 6) Kwaadwillige campagne 7) Kwaadaardige campagnelateef schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:46:
[...]
Heel veel anders doe jij toch ook niet? Alleen hebben bij jou de poppetjes andere namen.
Sneijder, Van der Vaart, Van Persie, Huntelaar, Robben en Afellay zijn de beste Nederlandse voetballers en nog jong genoeg om nog zeker twee jaar mee te kunnen en er dienen zich nog geen jongere spelers met vergelijkbare kwaliteit op. Met deze spelers zal dan ook nog zeker twee jaar doorgegaan moeten worden. Het is aan een bondscoach om dat mogelijk te maken. Ik zie dat onder Van Marwijk niet meer goed gaan en daarom, naast de andere fouten die hij heeft gemaakt, zie ik niet in waarom Van Marwijk nog aan kan blijven.
Ik onderbouw mijn mening, geef voor- en tegenargumenten en bekijk het redelijk objectief. Beetje jammer dat je me daarvan beschuldigt. Hetze voeren is: Huntelaar moet nooit meer geselecteerd worden want hij raakt geen pepernoot en heeft een grote bek. Dat is wat anders dan:
Eens dat het gat van kwaliteit overbrugd moet worden, maar als je daar nu niet mee begint door in ieder geval jeugd langzaamaan een kans te gaan geven, dan gebeurt dat helemaal niet.donleone83 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:25:
Huntelaar heeft exact evenveel speeltijd als Van Persie gehad als diepe spits dit EK, en is wat mij betreft volledig door de mand gevallen. Heeft ook zijn enige echte kans verprutst, maar voor de rest ook helemaal niet meegedaan aan het spel. Geen goede pass, combinatie, bal vast houden, werkelijk helemaal niets. Tuurlijk is het uitzonderlijk knap wat hij in Duitsland gepresteerd heeft en is het een extreem goede afmaker, maar het feit dat hij in topwedstrijden ook in Duitsland geen enkele keer het verschil heeft gemaakt en zowel bij Real als Milan door de mand is gevallen (voor de mensen die zeggen dat hij geen eerlijke kans heeft gehad: als je goed genoeg bent, speel je gewoon bij dat soort clubs) zegt wat mij betreft genoeg over zijn voetballende kwaliteiten bij grotere tegenstand. Daarnaast bleek Huntelaar niet het sympathieke lieverdje te zijn (als je de verhalen moet geloven, maar waar rook is is vuur) die hij graag speelt en was hij schijnbaar een rotte appel in het groepsproces.
Als je elke wedstrijd veel beter bent dan je tegenstander en continu je tegenstander wegspeelt is Huntelaar een absolute doelpuntenmachine en moet je hem altijd opstellen. Als je gewaagd bent aan je tegenstander of zelfs wat slechter dan je tegenstander zal Huntelaar nooit echt het verschil maken en heb je een spits als Van Persie, sie leurt, sleurt en kansen creeërt, keihard nodig.