Misschien dat Nibali goede zaken kan doen, hij is echt een supersnelle daler
Aan de andere kant: Nibali en Evans schijnen wel een aanvalspact gesloten te hebben tegen Wiggo, dus misschien zien we daar nog wat van.
Virussen? Scan ze hier!
Als ik zo even kijk dan denk ik dat misschien Hoogerland wel eens voor de punten kan gaan. Maar dan moet hij daarvoor wel de juiste instelling en benen hebben. Daarnaast moet de kopgroep dan wel gaan draaien en niet zoals afgelopen week. Daarnaast zal Kessiakoff wel z'n trui willen verdedigen natuurlijk.
Ook hoop ik morgen op een aanval van Menchov, alhoewel die denk ik pas in de derde week zal ontspannen. Misschien dat van den Broeck nog wel meekan... Maar daar verwacht ik nu ook niet zoveel van, hij staat daarvoor te hoog geklasseerd. Misschien dat Taaramäe de witte trui weer terug wil, maar daar verwacht ik ook niet veel van morgen.
Uiteindelijk denk ik dat de Col du Grand Colombier voor een leuke race met een verdeeld peloton kan zorgen, maar ik verwacht ik er zo'n eerste bergdag na de rustdag nog niet zo heel veel van de 'bekende' klassementsmannen.
Ook hoop ik morgen op een aanval van Menchov, alhoewel die denk ik pas in de derde week zal ontspannen. Misschien dat van den Broeck nog wel meekan... Maar daar verwacht ik nu ook niet zoveel van, hij staat daarvoor te hoog geklasseerd. Misschien dat Taaramäe de witte trui weer terug wil, maar daar verwacht ik ook niet veel van morgen.
Uiteindelijk denk ik dat de Col du Grand Colombier voor een leuke race met een verdeeld peloton kan zorgen, maar ik verwacht ik er zo'n eerste bergdag na de rustdag nog niet zo heel veel van de 'bekende' klassementsmannen.
Ik kijk tour de jour uit principe niet, maar ik kan wel gokken waar het over gaat; sponsorbelangen van de rabo.__1337__ schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 17:42:
Gisteren legde Danny Nelissen bij Tour de Jour uit waarom de Rabo zich o.a. focust op de ronde van Californië en de ronde van Zwitserland. Dan snap je wel waarom de tour niet direct topfocus heeft..
1 ding kan ik je zeggen: de tour heeft wel direct topfocus, om het simpele feit dat de tour bij uitstek de grootste schare kijkers heeft. De giro komt als tweede, de vuelta kijkt al bijna geen hond meer naar, en de ronde van Cali kon je hier zowat alleen online bekijken. De tour is de enige wielerronde die integraal over de hele wereld wel wordt gecoverd, of het nou televisie is, of kranten; overal kom je het wel tegen. Zo'n ronde laten ze echt niet schieten hoor.
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Het zou kunnen dat aanvallers als Voeckler en Casar er morgen vandoor gaan. Ik ben benieuwdTens schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 18:44:
Een groep met renners met 10 minuten achterstand krijgt hopelijk de ruimte morgen, echte aanvallen van de klassementsrenners verwacht ik niet; te lange afdaling na de laatste top.
Care to explain? Mij zal je niet horen zeggen dat het zo goed is, maar om nou te zeggen dat het [vul in] is...
Tour van California is voor Rabo belangrijk gezien hun activiteiten daar.krvabo schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 18:58:
[...]
Ik kijk tour de jour uit principe niet, maar ik kan wel gokken waar het over gaat; sponsorbelangen van de rabo.
1 ding kan ik je zeggen: de tour heeft wel direct topfocus, om het simpele feit dat de tour bij uitstek de grootste schare kijkers heeft. De giro komt als tweede, de vuelta kijkt al bijna geen hond meer naar, en de ronde van Cali kon je hier zowat alleen online bekijken. De tour is de enige wielerronde die integraal over de hele wereld wel wordt gecoverd, of het nou televisie is, of kranten; overal kom je het wel tegen. Zo'n ronde laten ze echt niet schieten hoor.
aldus http://www.ad.nl/ad/nl/10...-verlaat-ik-de-Tour.dhtmlFabian Cancellara (RadioShack) gaat ervan uit dat hij de Tour de France niet volledig zal uitrijden. 'Mijn vrouw staat op het punt om te bevallen. Zodra mijn gsm rinkelt, ben ik weg. De auto, helikopter of het vliegtuig zal klaarstaan', zei de geletruidrager van de eerste tourweek dinsdagavond in het Belgische tv-programma 'Vive le Vélo'.
De 31-jarige Zwitser, winnaar van de proloog in Luik, verdedigt op 1 augustus zijn olympische tijdrittitel in Londen. De Duitse wereldkampioen tijdrijden Tony Martin (Omega Pharma-Quick.Step), één van Cancellara's grootste concurrenten voor olympisch goud, maakte eerder op de dag al bekend dat hij woensdag niet meer start in de tiende rit.
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Omdat het is gericht op voetbalfans die 'ook wel wat wielrennen willen kijken', wat ik niet ben. Daarnaast kijk ik liever naar programma's die iets dieper gaan. Helaas doet avondetappe dat ook niet helemaal meerSjah schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 22:49:
[...]
Care to explain? Mij zal je niet horen zeggen dat het zo goed is, maar om nou te zeggen dat het [vul in] is...
Tour de Jour heeft z'n eigen publiek, en het is goed om wat meer 'fans' te krijgen voor het wielrennen, maar het is absoluut niets voor mij; zeker niet als je de presentatoren niet kunt uitstaan.
Dat weet ik, daarom noem ik hetVos schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 23:13:
[...]
Tour van California is voor Rabo belangrijk gezien hun activiteiten daar.
Maar mijn punt in die post is dat de tour overal ter wereld wel te volgen is, terwijl de andere rondes dat zeker niet zijn; alleen daarom al is de tour gewoon het belangrijkste in het jaar, of het nou terecht is of niet
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Ok hahakrvabo schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 01:16:
[...]
Dat weet ik, daarom noem ik het
Maar mijn punt in die post is dat de tour overal ter wereld wel te volgen is, terwijl de andere rondes dat zeker niet zijn; alleen daarom al is de tour gewoon het belangrijkste in het jaar, of het nou terecht is of niet
Welke strategie zou Liquigas eigenlijk volgen vandaag? Ze hebben Nibali en Basso die goed zijn in de bergen, terwijl Sagan zijn punten hard nodig heeft voor de groene trui.
Hèhè, vandaag eindelijk een echte beklimming... In 18,5 km 1220 meter klimmen, ik geef het ze te doen!
Maar jammer dat er na deze klim nog 40 km te rijden is...
Stel dat er een groepje goed vooruit is, met bijvoorbeeld Evans, Nibali en Wiggins, dan heeft het weinig zin om 5 km onder de top volgas te geven en op de top een minuutje voorsprong te hebben. Ja voor de bollentrui, maar daarvoor is 2 cm voorsprong ook voldoende.
Maar jammer dat er na deze klim nog 40 km te rijden is...
Stel dat er een groepje goed vooruit is, met bijvoorbeeld Evans, Nibali en Wiggins, dan heeft het weinig zin om 5 km onder de top volgas te geven en op de top een minuutje voorsprong te hebben. Ja voor de bollentrui, maar daarvoor is 2 cm voorsprong ook voldoende.
Houdoe
Aardige kopgroep:
24 renners voorop: Scarponi, Martinez, Péraud, Gerrans, Burghardt, Fofonov, Popovitsj, Mørkøv, Devenyns, Cummings, Goss, Arashiro, Horrach, Ladagnous, L.L. Sánchez, Goetarovitsj, Kroon, Voigt, Voeckler, Millar, Zabriskie, Casar, Sagan en Grivko
24 renners voorop: Scarponi, Martinez, Péraud, Gerrans, Burghardt, Fofonov, Popovitsj, Mørkøv, Devenyns, Cummings, Goss, Arashiro, Horrach, Ladagnous, L.L. Sánchez, Goetarovitsj, Kroon, Voigt, Voeckler, Millar, Zabriskie, Casar, Sagan en Grivko
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Mooi, Goss en Sagan gaan voor de tussensprint en Casar en Voeckler gaan hopelijk straks op avontuur
En Morkov voor de bollentrui...
Stam + t
Jens Voigt, wat een baas.
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Nogal karig ja, maar dan mag je vast niets van zeggen want ze zijn vorige week gevallen.
Weening nietAmras schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 13:28:
[...]
Nogal karig ja, maar dan mag je vast niets van zeggen want ze zijn vorige week gevallen.
Je zou toch zeggen dat de Nederlanders de slag hebben gemist, gisteren klonken ze nog zo slagvaardig over de rit vandaag...
Ik vond het wel treffend wat Boogerd net op Radio 1 zei: "Er zit een groot verschil tussen willen en kunnen".
De Nederlanders roepen het hardst dat ze gaan aanvallen, maar door die valpartij zit het er gewoon niet in.
De Nederlanders roepen het hardst dat ze gaan aanvallen, maar door die valpartij zit het er gewoon niet in.
Hoe kom je erbij trouwens dat Nederlanders dat het hardste roepen, alsof we er aandacht aan geven wanneer renners van Saur, Europecar en AG2R dat roepen.tweaker2010 schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 15:09:
Ik vond het wel treffend wat Boogerd net op Radio 1 zei: "Er zit een groot verschil tussen willen en kunnen".
Kroon zat toch in de kopgroep en afgelopen zondag zaten er ook 4 Nederlanders van voren.
Kennelijk willen we dingen soms niet zien?
Only fools are enslaved by time and space.
Voeckler is als eerste boven, het zou mooi zijn als hij deze rit wint.
Wow, Nibali! Geweldig in een afdaling wegrijden.
Nog even goed gebruik gemaakt van de bekende sprinkplank-tactiek.
Goede actie idd, pakt meteen een minuut op Wiggins. Als hij dat nou kan volhouden wordt het een stuk spannender weer
Virussen? Scan ze hier!
Ronde van Polen nu op Eurosport.
Of kijk naar Gumball op Cartoon Network...
[ Voor 36% gewijzigd door Sjah op 11-07-2012 17:41 ]
Heeft Sanchez nu gewoon echt keihard gefaald? Of kon hij niet harder, heb het helaas niet gezien:(
Sanchez was gewoon kapot denk ik. Vergeet niet dat hij al eens eerder in een stevige aanval gezeten heeft deze Tour, dat telt ook mee natuurlijk.
Virussen? Scan ze hier!
Dat denk ik ook. Wel opvallend dat Nibali het peleton in de afdaling niet voor kon blijven.
Waarschijnlijk kon ie het wel maar je wilt natuurlijk ook niet op je bakkes gaan, als je vierde in het klassement staat met een goede kans op podium in Parijs. Een bocht fout inschatten en er met de schrik vanaf komen, zorgt ook wel vaak voor wat meer remmen in het verdere verloop van een afdaling. (Heb nu niet echt nauwlettend gekeken om te zien of dat gebeurt is geweest)
Bergop werd hij toch teruggepakt, in de afdaling won hij juist een minuut. Heb met half oog gekeken, maar dat terzijde.tweaker2010 schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 17:52:
Dat denk ik ook. Wel opvallend dat Nibali het peleton in de afdaling niet voor kon blijven.
Ik bedoelde die laatste afdaling van de Col de Richemond 
Ben benieuwd of Voeckler het morgen rustig aan doet, of zou hij zijn bergtrui gaan verdedigen?
Ben benieuwd of Voeckler het morgen rustig aan doet, of zou hij zijn bergtrui gaan verdedigen?
[ Voor 47% gewijzigd door tweaker2010 op 11-07-2012 21:43 ]
Gesink: 'Hele dag harken'
Mollema: 'Met één been fiets op een fiets die niet van mij is'
The whole story: http://www.nusport.nl/tou...sink-hele-dag-harken.html
En Cancellara naar huis....zoals al min of meer aangekondigd.
http://www.powned.tv/nieu..._uit_tour_voor_zwang.html
het standaard gehuil van de Rabo is weer begonnen als ze weer eens niets presteren. Het is altijd hetzelfde liedje met die ploeg of alles en iedereen is geweldig of in de eerste week gaat het mis en kunnen ze niks anders als huilen en zeuren.Robkazoe schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 22:17:
Gesink: 'Hele dag harken'
De mentaliteit is daar gewoon verkeerd na 1 week kun je echt nog wel wat klaarmaken maar ze willen het gewoon niet meer. Snap niet dat de Rabobank niet eens een andere ploegleider zoekt om een ploeg op te zetten.
*knip* Iets minder op de man graag.Wceend schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 12:41:
[...]
het standaard gehuil van de Rabo is weer begonnen als ze weer eens niets presteren. Het is altijd hetzelfde liedje met die ploeg of alles en iedereen is geweldig of in de eerste week gaat het mis en kunnen ze niks anders als huilen en zeuren.
De mentaliteit is daar gewoon verkeerd na 1 week kun je echt nog wel wat klaarmaken maar ze willen het gewoon niet meer. Snap niet dat de Rabobank niet eens een andere ploegleider zoekt om een ploeg op te zetten.
[ Voor 19% gewijzigd door argro op 12-07-2012 14:38 ]
if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor
Ik volg wielrennen al tientallen jaren met zeer veel interesse maar het is gewoon zo dat de raboploeg een bepaalde negatieve houding heeft dat er niks meer goed kan nadat er iemand gevallen is of nadat er achterstand is opgelopen.
Altijd hetzelfde gemekker, ja het ging vandaag niet de benen wilden niet. Nee dat geloof ik best maar verman jezelf en probeer het morgen nog een keer.
Die houding zie ik persoonlijk veel minder bij andere ploegen, iedere ploeg heeft wel eens tegenslag en er ligt altijd wel iemand op de grond maar dat hoort bij de sport. Er komt niemand in Parijs zonder pijn of ongemak daar moet je mee leren fietsen en anders ben je geen topsporter.
[ Voor 15% gewijzigd door argro op 12-07-2012 14:41 ]
Balen, het zat eraan te komen maar ik had hem graag nog in de komende tijdrit willen zien.kamstra schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 12:04:
En Cancellara naar huis....zoals al min of meer aangekondigd.
Sorry hoor, maar voor iemand die de sport al jaren 'met interesse volgt' begrijp je er weinig van, of bent gewoon een standaard mekkeraar van het type als er een hollander wint hebben wij gewonnen, en als ze verliezen hebben zij verlorenWceend schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 12:50:
[...]
Ik volg wielrennen al tientallen jaren met zeer veel interesse maar het is gewoon zo dat de raboploeg een bepaalde negatieve houding heeft dat er niks meer goed kan nadat er iemand gevallen is of nadat er achterstand is opgelopen.
Altijd hetzelfde gemekker, ja het ging vandaag niet de benen wilden niet. Nee dat geloof ik best maar verman jezelf en probeer het morgen nog een keer.
Die houding zie ik persoonlijk veel minder bij andere ploegen, iedere ploeg heeft wel eens tegenslag en er ligt altijd wel iemand op de grond maar dat hoort bij de sport. Er komt niemand in Parijs zonder pijn of ongemak daar moet je mee leren fietsen en anders ben je geen topsporter.
(heb je de jongens zien lopen/bewegen voor en na de laatste ritten?)
if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor
Hoppa, Gesink in de aanval.
Typisch weer die negatieve houding van de RabobankrennersSargan schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 13:18:
Hoppa, Gesink in de aanval.
Kruijswijk zit ook in de kopgroep. Grote groep overigens, mannetje of 30.
Virussen? Scan ze hier!
Geen klassementsrenners mee, ze mogen wegblijven.
We zullen zo zien wie er mee wil/kan klimmen.
We zullen zo zien wie er mee wil/kan klimmen.
RadioShack is nu wel in de achtervolging. De groep is te groot, denk niet dat ze vooruit mogen blijven.
Overigens zitten ook Hoogerland en mogelijk Koen de Kort in de kopgroep.
Overigens zitten ook Hoogerland en mogelijk Koen de Kort in de kopgroep.
Virussen? Scan ze hier!
Net of wij hier al het nieuws horen van Astana of Katusha om maar wat noemen. Er zijn zat ploegen met letterlijk gevallen renners die je niet in beeld ziet en die niet presteren.Wceend schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 12:50:
[...]
Hopelijk kunnen Gesink, Kruijswijk en Hoogerland samen met wat echte klimmers in de groep op de Madeleine vanuit de huidige grote groep een klein groepje vormen wat wel mag wegblijven.
Betwijfel het, Gesink moet helaas nu al lossen.Sleepie schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 13:36:
Hopelijk kunnen Gesink, Kruijswijk en Hoogerland samen met wat echte klimmers in de groep op de Madeleine vanuit de huidige grote groep een klein groepje vormen wat wel mag wegblijven.
Virussen? Scan ze hier!
Behoorlijk ernstig toch welwildhagen schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 13:43:
[...]
Betwijfel het, Gesink moet helaas nu al lossen.
Maar goed, even kijken of hij nog kan herstellen, nu op kop
[ Voor 13% gewijzigd door tuinïnen op 12-07-2012 13:47 ]
Kruijswijk er nu ook af. Hoogerland hangt ook op het vinkentouw, dat zal vrees ik ook niet lang meer duren. De Kort is er ook allang af.
Virussen? Scan ze hier!
Valverde en Scarponi op kop nu volgens mij?
Die zouden het misschien kunnen halen, de rest wordt onherroepelijk opgeslokt door de Sky-train.
Ah nee, nog een groepje daarvoor.
Die zouden het misschien kunnen halen, de rest wordt onherroepelijk opgeslokt door de Sky-train.
Ah nee, nog een groepje daarvoor.
[ Voor 13% gewijzigd door Sleepie op 12-07-2012 13:49 ]
Hopen dat ze kracht vinden om terug te komen. Wel erg dit.
Offtopic: Dat Sky-team heeft wel mooie wagens, Jaguar XF
En lost Voeckler nou uit het peleton? In z'n bergtruitje.
Offtopic: Dat Sky-team heeft wel mooie wagens, Jaguar XF
En lost Voeckler nou uit het peleton? In z'n bergtruitje.
[ Voor 20% gewijzigd door Hompu op 12-07-2012 13:51 ]
je bent erg aan het generaliseren. Ik ben nooit van de wij hebben gewonnen en zij hebben verloren mentaliteit.Tens schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 13:00:
[...]
Sorry hoor, maar voor iemand die de sport al jaren 'met interesse volgt' begrijp je er weinig van, of bent gewoon een standaard mekkeraar van het type als er een hollander wint hebben wij gewonnen, en als ze verliezen hebben zij verloren
(heb je de jongens zien lopen/bewegen voor en na de laatste ritten?)
Ja ik heb ze zien bewegen en lopen na de laatste ritten!
Heb jij de Rabo ook gevolgd de afgelopen jaren? Dan heb je ook gezien dat het standaard gedrag wat ik beschrijf er gewoon is.
Wceend schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 13:50:
[...]
je bent erg aan het generaliseren. Ik ben nooit van de wij hebben gewonnen en zij hebben verloren mentaliteit.
Ja ik heb ze zien bewegen en lopen na de laatste ritten!
Heb jij de Rabo ook gevolgd de afgelopen jaren? Dan heb je ook gezien dat het standaard gedrag wat ik beschrijf er gewoon is.

Ze presteren dit jaar idd minder goed (of veel slechter zoals je wilt) dan andere jaren, maar zoek de uci ranking van de laatste tien jaar er maar bij, zul je zien dat wat je beweert niet hard te maken is
Iets minder naar het geblaat van die clowns van tour du jour luisteren is ook goed voor je meningsvorming
Gesink nu ook al uit het peloton gelost.
Van Mollema is het maar de vraag of hij nog wel binnen tijd binnen zal komen, hij moest er na 100 meter op de Madeleine al af en zit nog achter de bus. Ook van Hummel zit daar, dus ook voor hem ziet het er niet goed uit.
Westra is afgestapt iig.
Van Mollema is het maar de vraag of hij nog wel binnen tijd binnen zal komen, hij moest er na 100 meter op de Madeleine al af en zit nog achter de bus. Ook van Hummel zit daar, dus ook voor hem ziet het er niet goed uit.
Westra is afgestapt iig.
[ Voor 5% gewijzigd door wildhagen op 12-07-2012 14:26 ]
Virussen? Scan ze hier!
Abandon Westra en Ruijgh 
En nu (onbevestigd nog) ook een opgave van Mollema.
nu.nl geeft Mollema intussen als uitvaller, en van Houwelingen bevestigt het nu ook in de koers.
En nu (onbevestigd nog) ook een opgave van Mollema.
nu.nl geeft Mollema intussen als uitvaller, en van Houwelingen bevestigt het nu ook in de koers.
[ Voor 93% gewijzigd door Sleepie op 12-07-2012 14:34 ]
Van Ruijgh en Mollema kijk ik niet op, van Westra wel. Mollema moesten ze iedere dag op zijn fiets hijsen...
[ Voor 33% gewijzigd door Vos op 12-07-2012 14:34 ]
nu bevestigd.. mollema geef op helaas
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Van Hummel en Larsson staan volgens Sporza ook min of meer op het punt op te geven, hoewel ze nog wel rijden liggen ze dik achter de bus.
Virussen? Scan ze hier!
Wat een kut tour
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Alleen Ten Dam houdt nog vol in de kopgroep, de andere Nederlanders haken af.
Ten Dam ook op hangen en wurgen en lijkt nu ook te lossen.
Kessiakof gaat voor de bollen (dat had hij eerder al aangekondigd).
Verder toch ook respect voor Boasson Hagen die de hele klim tempo op kop van het peloton rijdt.
Ten Dam ook op hangen en wurgen en lijkt nu ook te lossen.
Kessiakof gaat voor de bollen (dat had hij eerder al aangekondigd).
Verder toch ook respect voor Boasson Hagen die de hele klim tempo op kop van het peloton rijdt.
[ Voor 66% gewijzigd door Sleepie op 12-07-2012 14:43 ]
Goed samengevat idd.
Westra, Ruijgh en Larsson al opgegeven, van Hummel die het waarschijnlijk ook niet haalt.14:55 Kruiswijk crashes
Kruiswijk (RAB) is one rider to have crashed on the downhill. He is back on his bike and racing again.
Vacansoleil DCM houdt weinig over na vandaag.
[ Voor 31% gewijzigd door Sleepie op 12-07-2012 15:00 ]
Idd, nog 4 man: Valls, Marcato, Boeckmans en Hoogerland. Dat wordt erg rustig aan hun tafel...
Virussen? Scan ze hier!
Hoogerland moest al heel snel lossen in de kopgroep, Marcato bungelt achteraan het peloton.....wildhagen schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 15:03:
Idd, nog 4 man: Valls, Marcato, Boeckmans en Hoogerland. Dat wordt erg rustig aan hun tafel...
Dijkstra vroeg zich net af of die misschien iets verkeerds gegeten hebben gisteren. Je zou het bijna gaan denken. Zeker de opgave van Westra is toch wel overwacht.
[ Voor 11% gewijzigd door Sleepie op 12-07-2012 15:05 ]
Is dat zo? Zou Westra zich niet op de tijdrit in Londen willen richten? Die heeft de TdF meegemaakt tot en met de tijdrit en vond het toen wel welletjes heb ik het idee.Sleepie schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 15:04:
[...]
Zeker de opgave van Westra is toch wel overwacht.
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Dat zou zeker ook heel goed kunnen, daar zat ik zelf ook al aan te denken.argro schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 15:05:
[...]
Is dat zo? Zou Westra zich niet op de tijdrit in Londen willen richten? Die heeft de TdF meegemaakt tot en met de tijdrit en vond het toen wel welletjes heb ik het idee.
Ik herhaal gewoon maar wat Dijkstra zei voor de (volgens mij vele) Sporza kijkers hier
De NOS probeert contact te krijgen met Cornelisse, dus we zullen het nog wel horen.
[ Voor 8% gewijzigd door Sleepie op 12-07-2012 15:08 ]
Waar zijn de tijden gebleven dat het uitrijden van de tour haast nog belangrijk was als winnen...
Al kun je het klassement vergeten, je kan altijd nog voor een rit gaan. Was dan gelijk thuis gebleven.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Westra onverwacht? Ook hij is gevallen he (niet in de grote valpartij geloof ik). Dus kennelijk toch teveel last ervan gehad.Sleepie schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 15:04:
[...]
Hoogerland moest al heel snel lossen in de kopgroep, Marcato bungelt achteraan het peloton.....
Dijkstra vroeg zich net af of die misschien iets verkeerds gegeten hebben gisteren. Je zou het bijna gaan denken. Zeker de opgave van Westra is toch wel overwacht.
Virussen? Scan ze hier!
Abandon Renshaw, ook bij Rabo wordt het steeds rustiger.
Virussen? Scan ze hier!
Samen hebben Vacansoleil en Rabobank nog 1 team
Kunnen ze beter samenwerken
Wat is de huidige status van Kruijswijk? Hij was toch gevallen in de afdaling van de Madeleine?
Zit in het peloton
nice!
Doorrijden Evans!!
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Dat was geen kinderachtige aanval zoals die er vandoor ging zeg. Hopen dat het lukt.
Virussen? Scan ze hier!
De dag dat ik voor Evans ga juichen moet nog komen. Ik vind het maar een rare snuiter.
We've got that ring of confidence
Tijden veranderen. Wie had aan het begin van de tour gedacht dat na 11 etappes de meeste nederlanders al exit zouden zijn?Smultie schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 15:55:
Was 2 jaar geleden toch niet voor te stellen dat we hier voor Evans aan 't juichen waren, hè
Goed plan, op deze klim de SKY helpers opbranden, en op de laatst klim één op één.
We gaan het zien. Wat zou Nibali nog kunnen bergop?
Ik denk dat het niet specifiek Evans is; aanvallen op de gele trui maken etappes altijd leuker.Smultie schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 15:55:
Was 2 jaar geleden toch niet voor te stellen dat we hier voor Evans aan 't juichen waren, hè
die blijft bij Wiggins in het wiel tot het eind van de laatste klimtweaker2010 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 16:01:
We gaan het zien. Wat zou Nibali nog kunnen bergop?
Evans gaat geen stand houden volgens mij. Denk dat er op de volgende col nog iets staat te gebeuren.
Eigenlijk best een aanfluiting, dit.
De Armstrong tijden herleven, maar dan met zo mogelijk nog matigere renners. En de rest kan niks.
De Armstrong tijden herleven, maar dan met zo mogelijk nog matigere renners. En de rest kan niks.
Petje af voor Laurens ten Dam toch wel.
Hij zit er nog steeds bij als we bijna boven op de Croix de Fer zijn.
Positief berichtje over de Nederlanders mag ook wel eens.
Verder gaat het eigenlijk zoals verwacht. Er zijn wat aanvallers, maar Sky kan de koers makkelijk controleren en Wiggins wordt in een zetel naar de streep gebracht.
Hij zit er nog steeds bij als we bijna boven op de Croix de Fer zijn.
Positief berichtje over de Nederlanders mag ook wel eens.
Verder gaat het eigenlijk zoals verwacht. Er zijn wat aanvallers, maar Sky kan de koers makkelijk controleren en Wiggins wordt in een zetel naar de streep gebracht.
laat maar
[ Voor 76% gewijzigd door Goron op 12-07-2012 16:26 ]
Jammer van al die Nederlandse talenten. Had gehoopt dat Gesink & Co deze tour echt zouden doorbreken met meerdere top 20 posities. Misschien iets te vroeg voor ze. Hoop dat we over een paar jaar wel degelijk een Nederlandse klassementsrenner erbij hebben. Dat maakt het altijd extra leuk

Dit dus.
Ik verwacht Nibali in de komende 2 afdalingen zeer zeker nog.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Zou wel eens kunnen met zijn dalerskwaliteiten.FirePuma142 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 16:16:
Ik verwacht Nibali in de komende 2 afdalingen zeer zeker nog.
Als Belg hoop ik toch dat Jurgen Van den Broeck nog wat plaatsjes kan pakken vandaag.
Zit Weening nog voor de gele trui, of is die al weggezakt?
laat maar, moet al weg gezakt zijn.
laat maar, moet al weg gezakt zijn.
[ Voor 25% gewijzigd door Tens op 12-07-2012 16:27 ]