Aanzetten in je settings.MeShell schreef op woensdag 19 september 2012 @ 21:24:
Heb mijn iPad 3 zojuist voorzien van iOS 6. Ik lees overal dat deze update Siri (iig dictation) naar de Ipad 3 zou brengen. Ik zie niks... Ben ik de enige?
Even activeren bij instellingen : )MeShell schreef op woensdag 19 september 2012 @ 21:24:
Heb mijn iPad 3 zojuist voorzien van iOS 6. Ik lees overal dat deze update Siri (iig dictation) naar de Ipad 3 zou brengen. Ik zie niks... Ben ik de enige?
Voor de mensen die geen Siri hebben;
Bij settings nog activeren.
Bij settings nog activeren.
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Het is toch verdomme amateuristisch dat je zoiets durft te releasen.....ga mij niet vertellen dat Apple hier niet van op de hoogte is. Het viel mij na 5 seconden al op dat er met m'n scherm iets niet klopte.kraades schreef op woensdag 19 september 2012 @ 21:25:
Auto aanpassen van helderheid werkt bij mij ook niet. iPad 3.
Verwijderd
Je moet Siri eerst aanzetten bij settings. Ik heb me iPad 3 op Engels staan en zie Siri en kan het gebruiken.
Wat betreft helderheid merk op me iPad 3 dat ze wel iets hebben aangepast. Ik had altijd de helderheid iets onder de helft staan en was dan vrij donker. Maar met iOS6 is de helderheid op mijn oude setting in eens heel hoog. Maar de automatische helderheid werkt bij mij wel gewoon. Moet zeggen dat ik het nu beter vind als eerst. Toen ging die echt heel snel naar behoorlijk donker nu loopt dat veel geleidelijker.
Wat betreft helderheid merk op me iPad 3 dat ze wel iets hebben aangepast. Ik had altijd de helderheid iets onder de helft staan en was dan vrij donker. Maar met iOS6 is de helderheid op mijn oude setting in eens heel hoog. Maar de automatische helderheid werkt bij mij wel gewoon. Moet zeggen dat ik het nu beter vind als eerst. Toen ging die echt heel snel naar behoorlijk donker nu loopt dat veel geleidelijker.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2012 21:30 ]
Omdat al mijn muziek op een externe hardeschijf staat, zou het daarom langer duren om het op mijn iPhone te krijgen?
Zou het sneller gaan als ik die muziek allemaal op mijn Lokale schijf C:/ zou zetten?
Zou het sneller gaan als ik die muziek allemaal op mijn Lokale schijf C:/ zou zetten?
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Zo, ook aan de iOS6. Geupdate op de telefoon zelf. Wat ik er van vind? Tja ik zal de maps applicatie wel missen maar ik denk dat Google snel met een eigen app komt.
Voor de rest, eindelijk (!!!!) bij instellingen een bluetooth knop... Had dat nu 6 softwareversies moeten duren?
Kan nu eindelijk bij Email 2 verschillende handtekeningen instellen en VIP's maken. Ook de niet storen fuctie vind ik wel fijn
Voor de rest, eindelijk (!!!!) bij instellingen een bluetooth knop... Had dat nu 6 softwareversies moeten duren?
Kan nu eindelijk bij Email 2 verschillende handtekeningen instellen en VIP's maken. Ook de niet storen fuctie vind ik wel fijn
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Mak aan. Werkte vanmiddag nog prima bij mij iPhone 4 (iOS6b4). Zou raar zijn als het met de GM / publieke build ineens niet meer werkte.Trent900 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 21:26:
[...]
Het is toch verdomme amateuristisch dat je zoiets durft te releasen.....ga mij niet vertellen dat Apple hier niet van op de hoogte is. Het viel mij na 5 seconden al op dat er met m'n scherm iets niet klopte.
Het is ook niet zo (en volgens mij ook nooit zo geweest) dat hij om de haverklap de helderheid aanpast.
[ Voor 6% gewijzigd door JanvdVeer op 19-09-2012 21:35 ]
Volgens mij is de AppStore zwaar overbelast. Updates uit store komen niet meer binnen (downloads stoppen met melding en nu lijkt zelfs de hele store niet meer te benaderen te zijn), Game Center kan ik niet inloggen.
Goed bezig
De hele wereld is aan het updaten. Toch top dat ik wel even net na de lancering IOS6 heb kunnen installeren. Dat heeft Apple dan wel weer goed geregeld.
Goed bezig
Signature van nature
Daar heb ik ook last van. Podcasts wil niet updaten. De rest gelukkig wel. Ook een flinke update voor iPhoto.Sircuri schreef op woensdag 19 september 2012 @ 21:33:
Volgens mij is de AppStore zwaar overbelast. Updates uit store komen niet meer binnen (downloads stoppen met melding en nu lijkt zelfs de hele store niet meer te benaderen te zijn), Game Center kan ik niet inloggen.
Goed bezigDe hele wereld is aan het updaten. Toch top dat ik wel even net na de lancering IOS6 heb kunnen installeren. Dat heeft Apple dan wel weer goed geregeld.
Klopt, maar als ik de brightness nu op 100% zet en m'n kamerverlichting uitzet en de iPad uit/aan....blijft de brightness op 100%. M'n ogen branden er zowat uit.JanvdVeer schreef op woensdag 19 september 2012 @ 21:31:
[...]
Mak aan. Werkte vanmiddag nog prima bij mij iPhone 4 (iOS6b4).
Het is ook niet zo (en volgens mij ook nooit zo geweest) dat hij om de haverklap de helderheid aanpast.
Als ik het schakelaartje aan/uit zet, beweegt ie soms een een beetje, maar er lijkt geen consistentie in te zitten.
Eindelijk kun je muziek als wekker gebruiken :-)
Op iPad 3 WiFi zie ik nu een bluetooth aan/uit schakelaar. Is er ook een aan/uit schakelaar voor data in geval van 3G? Ik hoop het wel! Beetje ala SBSettings dat ik nu op m'n iPhone heb...
[ Voor 16% gewijzigd door technorabilia op 19-09-2012 21:41 ]
👉🏻 Blog 👈🏻
Nou, op dit moment wil niets meer downloaden. Dacht dat het wellicht aan de telefoon kon liggen en heb even de telefoon opnieuw gestart. Maar helaas. Proberen het morgen nog wel een keer.Erulezz schreef op woensdag 19 september 2012 @ 21:35:
[...]
Daar heb ik ook last van. Podcasts wil niet updaten. De rest gelukkig wel. Ook een flinke update voor iPhoto.
Signature van nature
Tsja denk dat nu een paar miljoen mensen vandaag iOS updaten.. Dus dan wil alles wel even traag gaan..Sircuri schreef op woensdag 19 september 2012 @ 21:54:
[...]
Nou, op dit moment wil niets meer downloaden. Dacht dat het wellicht aan de telefoon kon liggen en heb even de telefoon opnieuw gestart. Maar helaas. Proberen het morgen nog wel een keer.
Ook maps is gigantisch traag
Ik heb hetzelfde hier op de iPhone 4s. De brightness stond opeens bijna op minimum. En er vind geen automatische aanpassing plaats...Trent900 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 21:15:
Bij mij lijkt de automatische aanpassing van helderheid niet meer te werken (op zowel de iPad 3 als iPhone 4S)......meer mensen hier last van?
Ik irriteer me er nu al aan, hoe kan zoiets simpels nou ineens niet meer werken of over het hoofd gezien worden?!
Het is een klein dingetje maar wel een beetje jammer.

Verwijderd
Bij Whatsapp onder iOS 6 zie ik ook geen profiel foto meer, iemand anders ook?Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:37:
Eerste indruk is stuk sneller!
Enkel bij Whatsapp wordt die balk bovenin blauw niet echt mooi..
Kan ik die "Tik om te tweeten" uit het Berichtencentrum halen, en zoja, hoe?
Verder tot nu toe enthousiast over iOS 6. Wat sneller en tot nu toe vooral baat gehad bij kleine nuttige aanpassingen in de navigatie enzo
Verder tot nu toe enthousiast over iOS 6. Wat sneller en tot nu toe vooral baat gehad bij kleine nuttige aanpassingen in de navigatie enzo
Bij Instellingen > Berichtgeving > Deelwidgetjelle. schreef op woensdag 19 september 2012 @ 22:28:
Kan ik die "Tik om te tweeten" uit het Berichtencentrum halen, en zoja, hoe?
Daar kan je Facebook / Twitter knopjes weghalen
Thanks!SideSwipe schreef op woensdag 19 september 2012 @ 22:29:
[...]
Bij Instellingen > Berichtgeving > Deelwidget
Daar kan je Facebook / Twitter knopjes weghalen
Iemand hulp? Hij is nu weer geconfigureerd zoals een nieuwe lege iPhone, hoe haal ik alles weer terug zoals het was voordat de update misging? Ik neem aan dat hij eerst een image maakt van hoe de iPhone is voordat hij update?Lizardz schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:39:
Ik kreeg de foutmelding: "iPhone kan niet worden geupdate" na het binnenhalen en toepassen van de update. Nu krijg ik op mijn iPhone alleen die afbeelding dat ik de iPhone met iTunes moet verbinden en windows herkent hem nietmeer. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen zonder hem compleet te resetten? iPhone aan en uit zetten helpt niet omdat dit het enige is dat er op het scherm komt.
Backup terugzetten vanuit iTunes of iCloud.Lizardz schreef op woensdag 19 september 2012 @ 22:32:
[...]
Iemand hulp? Hij is nu weer geconfigureerd zoals een nieuwe lege iPhone, hoe haal ik alles weer terug zoals het was voordat de update misging? Ik neem aan dat hij eerst een image maakt van hoe de iPhone is voordat hij update?
Iemand al ontdekt hoe je een icloud.com adres kunt krijgen als huidige gebruiker?
Ja heb nu al m'n Apps en berichten etc. weer. Muziek ben ik wel kwijt dus daar kan ik weer overnieuw mee beginnen. Iemand enig idee of dat ook ergens wordt opgeslagen? Al m'n muziek is trouwens niet via iTunes gekocht dus kan het op die manier niet terugzetten.me_mrtn schreef op woensdag 19 september 2012 @ 22:43:
[...]
Backup terugzetten vanuit iTunes of iCloud.
[ Voor 20% gewijzigd door Lizardz op 19-09-2012 22:57 ]
Hier voor de 3e keer "error 9006". Iemand een goede tip, want ik heb dit al geprobeerd, maar dat helpt niet. Tevens de firewall/virusscanner uitgezet, maar ho maar... geen resultaat.
Meer mensen hier last van?
Facetime over 3G (KPN) blijft hier toch mooi vragen om een Wifi netwerk.en dus niet werken ?!
Iemand wel al een Facetime gesprek over cellular kunnen doen?
Edit: iPhone 4
@cyber thanks;
FaceTime over a cellular network requires iPhone 4S, iPhone 5, or iPad (3rd generation) with cellular data capability.
Iemand wel al een Facetime gesprek over cellular kunnen doen?
Edit: iPhone 4
@cyber thanks;
FaceTime over a cellular network requires iPhone 4S, iPhone 5, or iPad (3rd generation) with cellular data capability.
[ Voor 33% gewijzigd door Dukejohn op 19-09-2012 23:13 ]
Dat is volgens mij provider-gebonden, dus KPN zal het nog niet toelaten.
Jup! Ga naar de icloud instellingen en vink aan dat je notitie's wil delen. Hij vraagt dan of je een iCloud mailadres aan wil maken.Pyrone89 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 22:43:
Iemand al ontdekt hoe je een icloud.com adres kunt krijgen als huidige gebruiker?
Omdat OTA niet alleen via wifi kan maar ook via 3GSlasher schreef op woensdag 19 september 2012 @ 20:24:
OTA kan alleen via wifi dus waarom je het er specifiek bij zet?
Als je een iPhone gebruikt, is 't wel een 4S? De 4 doet 't niet over 3G
Oh en een iPad moet een iPad 3 zijn.
[ Voor 20% gewijzigd door CyBeR op 20-09-2012 00:33 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Snap überhaupt niet waarom ze daar aan hebben zitten sleutelen, die auto brightness werkte toch prima in 5.1? Blijf er dan vanaf zou ik zeggen... If it ain't broken, don't fix it!Starbolt schreef op woensdag 19 september 2012 @ 22:14:
[...]
Ik heb hetzelfde hier op de iPhone 4s. De brightness stond opeens bijna op minimum. En er vind geen automatische aanpassing plaats...
Ik heb precies het zelfde gedaan. En nu doet het apparaat dus niets meerHoite schreef op woensdag 19 september 2012 @ 20:27:
Zorg dat je hem na het (OTA) "update voorbereiden" niet aan je computer hebt hangen, die van mij is geïnterrumpeerd door iTunes, die hem nu zelf wilt updaten, dus hem nu opnieuw aan het downloaden is via iTunes.
Ik kreeg in iTunes de melding dat hij een iPhone in recovery mode had gevonden en dat die eerst geupdate moest worden.
Geen idee hoe ik de iphone weer aan de praat ga krijgen
En nu doet ie het gewoon OTA... Niet anders gedaan, niks verandert, gewoon zoals aan het begin van de avond alleen nu wel werkend. Vreemd, heel vreemd.Groene Jacob schreef op woensdag 19 september 2012 @ 23:03:
Hier voor de 3e keer "error 9006". Iemand een goede tip, want ik heb dit al geprobeerd, maar dat helpt niet. Tevens de firewall/virusscanner uitgezet, maar ho maar... geen resultaat.
Om mezelf even te quoten;deeltje schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:22:
Ik twijfel bij deze update, ik zit momenteel in Argentinie en ik gebruik Google Maps heel erg vaak om een stad te preloaden daar waar ik Wifi heb, zodat ik vervolgens offline de GPS kan gebruiken om mijn weg te vinden in de stad. Werkt supergoed, want Google Maps preload de hele stad voor offline gebruik, inclusief een redelijke ratio van inzoomen.
Weet iemand of dit ook zal werken met Apple Maps? Preloaden van een map en daarna offline gebruiken incl. GPS signaal om te zien waar je bent en waar je heen moet?
(iPhone 3GS)
Ik heb zojuist iOS6 geinstalleerd en de kaart van Buenos Aires met Wifi ingeladen. De Wifi vervolgens uitgezet en de GPS mijn locatie laten bepalen. Na alle negatieve verhalen over de Apple Maps was ik bang voor een achteruitgang, maar niets is minder waar! De Apple Maps werken VEEL beter dan de Google Maps voor mijn doeleinden. Ik kan verder in en uitzoomen, daar waar Google maps de straatnamen van de kleinste straten niet meer wilde laten zien na het preloaden van de map via Wifi, doet Apple maps dit wel, en hoe! Alles is duidelijker, sneller en gedetailleerder te zien en te volgen. Ik denk dat ik de 1e Apple Maps gebruiker ben die positiever is over deze app dan de Google Maps app
Vanaf nu kan ik dus overal mijn weg vinden, inclusief de kleinste straatjes, ik denk dat het te maken heeft met de manier waarop de informatie wordt getoond, omdat het vertex data is (kan het fout hebben maar de opbouw van de informatie lijkt beter te werken vanwege de vertex data).
That's my 50 cents for today
ben op het moment aan het installeren op me 3GS hij is al aardig lang bezig haha
Nog een pluspuntje van de nieuwe maps app: de satellietbeelden zijn recenter (iig mijn woonplaats)
iOS 6 werkt trouwens verrassend goed op mijn 3GS
iOS 6 werkt trouwens verrassend goed op mijn 3GS
Ik heb al een me.com adres en had Notes al gesynced staan. Dus het werkt dan niet.Tc-Chub schreef op woensdag 19 september 2012 @ 23:05:
[...]
Jup! Ga naar de icloud instellingen en vink aan dat je notitie's wil delen. Hij vraagt dan of je een iCloud mailadres aan wil maken.
Ik ben dus iemand die echt alles al gesynced heeft en al een me.com adres heeft en nu de icloud.com variant wil claimen.
Edit: bij mij loopt de helderheid ook te klooien. Staat telkens te hoog. Denk dat hier wel weer een artikeltje 'iOS 6 drain battery' over gaat komen op de blogs met dit als reden.
[ Voor 16% gewijzigd door Pyrone89 op 19-09-2012 23:44 ]
Heb vanavond mijn iphone 4 en de 4s van mijn vriendin geupdate. Na de update GEEN 3G meer ( staat wel aan in settings )
Net geupdate naar iOS6, en toch al enkele bugs tegengekomen?
Do not disturb werkt niet als ik het heb opstaan, enkel voor Favorites en ik bel met een nummer dat daar niet in staat, gaat m'n foon gewoon over?
Nog een bug die ik vond is dat als je apps moved en daarna op je homebutton drukt, je telefoon reboot? Viel bij mij voor toen ik de PassBook app wou moven naar een ander screen.
Ook had ik per ongeluk mijn contacts app uit mijn Quick access bar gehaals, en kreeg 'm niet meer teruggezet. Gelukkig rebootte de telefoon toen weer bij een druk op de homeknop en stond hij weer op z'n plaats...
Heb ik dit nou alleen, of zijn er meer mensen die deze dingen voorhebben?
Do not disturb werkt niet als ik het heb opstaan, enkel voor Favorites en ik bel met een nummer dat daar niet in staat, gaat m'n foon gewoon over?
Nog een bug die ik vond is dat als je apps moved en daarna op je homebutton drukt, je telefoon reboot? Viel bij mij voor toen ik de PassBook app wou moven naar een ander screen.
Ook had ik per ongeluk mijn contacts app uit mijn Quick access bar gehaals, en kreeg 'm niet meer teruggezet. Gelukkig rebootte de telefoon toen weer bij een druk op de homeknop en stond hij weer op z'n plaats...
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
heb wel het idee ios6 op mijn 3gs alles een stuk vlotter heeft gemaakt.
do not disturb werkt bij mij ook nietdodge_911 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 23:48:
getest, bij mij gaat dit goedNog een bug die ik vond is dat als je apps moved en daarna op je homebutton drukt, je telefoon reboot? Viel bij mij voor toen ik de PassBook app wou moven naar een ander screen.
ook getest, geen problemen hierOok had ik per ongeluk mijn contacts app uit mijn Quick access bar gehaals, en kreeg 'm niet meer teruggezet. Gelukkig rebootte de telefoon toen weer bij een druk op de homeknop en stond hij weer op z'n plaats...
Mijn iPhone 4 is wel sneller geworden. Dit valt onder andere op bij het swipen naar spotlight (in iOS5 kwam het toetsenbord erg schokkerig naar boven. De nieuwe appstore vind ik wel wat langzamer werken. Mijn iPhone had het erg zwaar toen ik 8 apps tegelijk ging updaten (kan ook te maken hebben met grote drukte op de servers van Apple)
...less is more
ipad2 gaat veel sneller. Nieuwe youtube zoeken was even lastig en die tomtom maps ipv google maps heeft geen streetview. Verder jammer dat de ipad2 geen siri gekregen heeft.
De contacts moven lukt nu opeens wel, maar krijg nog steeds een reboot als,ik,de passbook app naar de pagina move waar ik Newsstand heb opnstaan.
Da's de enige ap,die,ik op die page heb staan, als allerlaatstenpage,,omdat ik 'm niet in een folder kan droppen en 'm eigenlijk helemaal niet gebruik.
Morgen m'n iPad2 en new iPad ook maar eens updaten.
Da's de enige ap,die,ik op die page heb staan, als allerlaatstenpage,,omdat ik 'm niet in een folder kan droppen en 'm eigenlijk helemaal niet gebruik.
Morgen m'n iPad2 en new iPad ook maar eens updaten.
Wat zijn jullie ervaringen met het laten bijwerken van contacten door FB? Ik ben er een beetje huiverig voor, en schrok net toen ik ineens 211 bijgewerkte contacten zag (terwijl ik het toch zelf al behoorlijk op orde had en foto's had).
Ook blijft hij nu bij mij telkens zeggen dat hij er 4 heeft bijgewerkt, alsof hij die 4 telkens opnieuw bijwerkt.
Ook blijft hij nu bij mij telkens zeggen dat hij er 4 heeft bijgewerkt, alsof hij die 4 telkens opnieuw bijwerkt.
Ik heb het uitgezet bij het aanmelden. Mijn vriendin heeft een Andriod toestel en die heeft het eens aangezet. Dan heb je dus ineens allemaal Facebook contacten in je lijst staan... Niet wenselijk voor mij iigPyrone89 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 00:20:
Wat zijn jullie ervaringen met het laten bijwerken van contacten door FB? Ik ben er een beetje huiverig voor, en schrok net toen ik ineens 211 bijgewerkte contacten zag (terwijl ik het toch zelf al behoorlijk op orde had en foto's had).

Correctie: geen idee hoe het kan, maar nu werkt het opeens wel. De brightness dimt wel automatisch maar heel geleidelijk. Daarbij geldt ook dat er gedimt wordt tot het minimum. Dus als automatisch dimmen aan staat dan heeft instellen van de brightness geen nut, lijkt het. De iphone bepaalt zelf hoe fel het scherm is. In het donker op min en in vol licht op max.Starbolt schreef op woensdag 19 september 2012 @ 22:14:
[...]
Ik heb hetzelfde hier op de iPhone 4s. De brightness stond opeens bijna op minimum. En er vind geen automatische aanpassing plaats...
Verder zag ik in de info van de kaarten app (maps) dat er kaarteninfo van oa waze wordt gebruikt. Tap maar eens op tomtom onder de kaart waar je ook andere layers kunt kiezen.
Als je in de cameramodus zit kun je naar links sliden voor je foto's. Was mij in ios 5 niet opgevallen iig. Panorama werkt ook wel grappig trouwens.
In de mailapp kun je nieuwe mail ophalen door bovenaan het scherm naar beneden te 'trekken'. Waar heb ik dat eerder gezien...
Jij alleen, je snapt zelf toch ook wel dat Apple deze fouten eruit had gehaald toen de GM uit kwam.dodge_911 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 23:48:
Hoe preload je maps ? ik wil eigenlijk graag heel nederland preloaden zodat ik minder 3g gebruik heb..deeltje schreef op woensdag 19 september 2012 @ 23:22:
[...]
Om mezelf even te quoten;
Ik heb zojuist iOS6 geinstalleerd en de kaart van Buenos Aires met Wifi ingeladen. De Wifi vervolgens uitgezet en de GPS mijn locatie laten bepalen. Na alle negatieve verhalen over de Apple Maps was ik bang voor een achteruitgang, maar niets is minder waar! De Apple Maps werken VEEL beter dan de Google Maps voor mijn doeleinden. Ik kan verder in en uitzoomen, daar waar Google maps de straatnamen van de kleinste straten niet meer wilde laten zien na het preloaden van de map via Wifi, doet Apple maps dit wel, en hoe! Alles is duidelijker, sneller en gedetailleerder te zien en te volgen. Ik denk dat ik de 1e Apple Maps gebruiker ben die positiever is over deze app dan de Google Maps app
Vanaf nu kan ik dus overal mijn weg vinden, inclusief de kleinste straatjes, ik denk dat het te maken heeft met de manier waarop de informatie wordt getoond, omdat het vertex data is (kan het fout hebben maar de opbouw van de informatie lijkt beter te werken vanwege de vertex data).
That's my 50 cents for today
Alvast wat gespeeld met panorama. Is wel een goede toevoeging aan iOS. Foto is genomen in een wat onderbelichte ruimte, maar dat geeft een leuk effect.
De iPod van mijn vriendin nu ook geupdate en nu kunnen we ook onderweg Facetime. Thuis via WiFi ging dat altijd al prima. Maar nu kan ik ook over 3G netwerk met haar Facetime gebruiken.
De intergratie van Facebook met iOS is werkt ook goed. Lekker makkelijk foto's op Facebook zetten vanuit je album.
De iPod van mijn vriendin nu ook geupdate en nu kunnen we ook onderweg Facetime. Thuis via WiFi ging dat altijd al prima. Maar nu kan ik ook over 3G netwerk met haar Facetime gebruiken.
De intergratie van Facebook met iOS is werkt ook goed. Lekker makkelijk foto's op Facebook zetten vanuit je album.
MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]
Bah wat zijn die verjaardagen in het notification center irritant bij Fb sync.
Verder werkt het best aardig, maar sinds ik een mac en iphone heb blijf ik mij verbazen hoeveel halve features Apple wel niet heeft...
Verder werkt het best aardig, maar sinds ik een mac en iphone heb blijf ik mij verbazen hoeveel halve features Apple wel niet heeft...
Net geupdate naar iOS6 op m'n iPhone 4. Erg raar probleem alleen.
Als ik me aanmeld bij m'n eigen oude vertrouwde wifi netwerk, verbind de iPhone waarna ik direct een soort inlog popup krijg (wat je ook krijgt bij een open wifi netwerk waar je in moet loggen).
De popup verwijst naar Apple.com, waarna ik een pagina krijg met: hmm, the page you're looking for can't be found.
Ik heb het netwerk al een keer verwijderd en de iPhone opnieuw opgestart. Iemand enig idee?!
Als ik me aanmeld bij m'n eigen oude vertrouwde wifi netwerk, verbind de iPhone waarna ik direct een soort inlog popup krijg (wat je ook krijgt bij een open wifi netwerk waar je in moet loggen).
De popup verwijst naar Apple.com, waarna ik een pagina krijg met: hmm, the page you're looking for can't be found.
Ik heb het netwerk al een keer verwijderd en de iPhone opnieuw opgestart. Iemand enig idee?!
Exact ditzelfde probleem heb ik met mijn iPhone 4S.Bjornson schreef op donderdag 20 september 2012 @ 01:19:
Vanaf circa 22.00 uur iOS6 erop. Na de update maakte de iPhone gewoon verbinding met het bekende wifi netwerk. Echter sinds net (30 minuten terug) heb ik exact het probleem wat jij schetst.
Ook het netwerk al een keer verwijderd en opnieuw aangemeld maar geen verbetering.
Het lijkt wereldwijd een probleem te zijn:Bjornson schreef op donderdag 20 september 2012 @ 01:19:
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1446596
ik heb problemen met WIFI. elke keer bij verbinding gooi iphone wifi eruit en ik krijg een apple.com te zien.
meer mensen met hetzelfde probleem??
meer mensen met hetzelfde probleem??
Verwijderd
Kan iemand uitlezen in Activity Monitor Touch Free hoeveel vrij geheugen er is op een iPod Touch 4de generatie is?
Ik kwam dit plaatje tegen en dat vind ik weinig hoopgevend, echter is dit een beta versie van iOS zo te zien. Nu met iOS 5 heb ik zo'n 60MB vrij en dat zorgt al voor crashes in Safari en sommige games. Als het nog minder wordt vrees ik voor het ergste.
Ik kwam dit plaatje tegen en dat vind ik weinig hoopgevend, echter is dit een beta versie van iOS zo te zien. Nu met iOS 5 heb ik zo'n 60MB vrij en dat zorgt al voor crashes in Safari en sommige games. Als het nog minder wordt vrees ik voor het ergste.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2012 01:26 ]
Zet gepland niet storen uit en het WIFI probleem is verholpen..
SUZ-SWM40 VA2 + ERST20D-VM2D
Same here, ben nu een restore aan het doen na eerst 'n backup gemaakt te hebben.Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 01:31:
ja ik heb ook problemen met wifi iedere keer een apple.com pagina
Scheduled Do Not Disturb staat niet aan bij mij.
[ Voor 8% gewijzigd door dodge_911 op 20-09-2012 01:35 ]
Volgens mij is het probleem nu verholpen... Hier werkt het weer correct.
$#%^&^$# apple is new microsoft geworden.
ik mis steve jobs
ik mis steve jobs
Inderdaad hier ook weer. Niets veranderd qua instellingen maar het probleem is toch opgelost.atlantis0983 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 01:35:
Volgens mij is het probleem nu verholpen... Hier werkt het weer correct.
Wifi probleem had ik ook..
tot net. Wifi werkt weer. niks aangepast
tot net. Wifi werkt weer. niks aangepast
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
Jot ook hier weer prima wifi.. Trusten!
Het probleem zat hem in de onbeschikbaarheid van http://www.apple.com/library/test/success.html, een pagina die door IOS schijnbaar gebruikt wordt om te controleren of je WIFI verbinding ook daadwerkelijk een functionerende verbinding met het Internet oplevert.
There is no spoon
Verjaardag sync vind ik echt ideaal en dit kun je gewoon zelf instellen of je dit wilt of niet.Saturnus schreef op donderdag 20 september 2012 @ 00:40:
Bah wat zijn die verjaardagen in het notification center irritant bij Fb sync.
Lol toch wel een fail van Apple als dat net nu down gaatScaw schreef op donderdag 20 september 2012 @ 01:41:
Het probleem zat hem in de onbeschikbaarheid van http://www.apple.com/library/test/success.html, een pagina die door IOS schijnbaar gebruikt wordt om te controleren of je WIFI verbinding ook daadwerkelijk een functionerende verbinding met het Internet oplevert.
Ale snap wel dat er dingens verkeerd kunnen gaan, maar echt elegant is het ook niet
Heb ik,alles netjes terug op orde na de restore (die achteraf onnodig bleek, maar goed), krijg ik de melding dat mijn 3G het niet doet, terwijl ik 'm toch heel echt wel heb.
Grmmmmbl, ik mis Steve toch ook 'n beetje nu, hoor...

Onder iOS 5 had ik gewoon 3G?
Grmmmmbl, ik mis Steve toch ook 'n beetje nu, hoor...

Onder iOS 5 had ik gewoon 3G?
[ Voor 9% gewijzigd door dodge_911 op 20-09-2012 03:39 . Reden: plaatje aangepast ]
In SBSettings kun je makkelijk via toggles Data, WiFi, Bluetooth etc. aan/uit zetten.
Is er nu ook zoiets in iOS 6?

👉🏻 Blog 👈🏻
Dat is nog gewoon hetzelfde als altijd.kraades schreef op donderdag 20 september 2012 @ 08:04:
In SBSettings kun je makkelijk via toggles Data, WiFi, Bluetooth etc. aan/uit zetten.
[afbeelding]
Update liep bij mij perfect. 19.05 aangezet en 19.30 al klaar, ota, zonder iTunes.
Ik schrok wel van de Facebook integratie. Ineens alle contactpersonen en agenda's door elkaar.
Niet handig op een zakelijke Phone die met kantoor synct. Maar gelukkig was dat simpel weer uit te zetten.
Voor de rest op eerste gezicht weinig vernieuwing, maar zodra je er wat dieper in gaat toch wel veel verbeteringen :-)
Net ge-update, helaas klopt die afbeelding. Ik zit hier met 8 MB vrij geheugen. Ik zie wel of het werkt, anders gaat het weer terug naar 5.1.1 (of natuurlijk wachten op een update met verbeterd geheugengebruik).Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 01:25:
Kan iemand uitlezen in Activity Monitor Touch Free hoeveel vrij geheugen er is op een iPod Touch 4de generatie is?
[afbeelding]
Problem fixed : de update naar iOS6 had blijkbaar alle instellingen voor mobiel internet gewist.
Wat zijn die nieuwe maps LELIJK.. Ook de satelietbeelden zijn onbruikbaar (regio IJsselstein, utrecht). Echt zeer slecht. Hij weet mijn adres niet eens goed op de kaart (vicarielaan 64, gaat helemaal naar de andere kant van de straat). Echt de maps van Apple is bagger, hoop dat ze die beter maken.
Ook heel onverwacht.. Ik heb mijn account gekoppeld aan facebook. Ineens allemaal mensen die ik niet als facebook vriend heb in mijn lijst. Sterker nog met commentaar in notes van een vriendinnetje van me! Snap er niets van hoe dat kan.. Heb ook gelijk dat vinkje contacts weer uitgezet en al die contacts verwijderd die er ineens in zaten (met alleen een email, naam, birthday, vreemde note en geen telefoonnr).
Tevens vind ik het bel-interface gedeelte echt heeel lelijk geworden, totaal niet Apple style.
Ook heel onverwacht.. Ik heb mijn account gekoppeld aan facebook. Ineens allemaal mensen die ik niet als facebook vriend heb in mijn lijst. Sterker nog met commentaar in notes van een vriendinnetje van me! Snap er niets van hoe dat kan.. Heb ook gelijk dat vinkje contacts weer uitgezet en al die contacts verwijderd die er ineens in zaten (met alleen een email, naam, birthday, vreemde note en geen telefoonnr).
Tevens vind ik het bel-interface gedeelte echt heeel lelijk geworden, totaal niet Apple style.
Misschien een hele domme vraag voor de doorgewinterde Apple gebruiker, maar krijg je automatisch een melding als de update beschikbaar is? Ik zag gisteravond namelijk nog niets. Of moet je zelf handmatig zoeken misschien?
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Instellingen --> Algemeen --> Zoeken naar UpdateBeQuietAndDrive schreef op donderdag 20 september 2012 @ 08:59:
Misschien een hele domme vraag voor de doorgewinterde Apple gebruiker, maar krijg je automatisch een melding als de update beschikbaar is? Ik zag gisteravond namelijk nog niets. Of moet je zelf handmatig zoeken misschien?
Ik zeg: niet doen
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Met de iphone4 is de update niet denderend. pull to refresh is makkelijk in mail maar that's it.
Maps is een achteruitgang. Beetje teleurgesteld als ik eerlijk ben. resolutie van de kaart boven ons huis is redelijk. Maar de speld staat bij nummer 25 terwijl ik toch echt 39 heb ingevuld. dikke 500 meter ernaast.
-toevoeging-
En de batterij gaat wel heel rap leeg nou! Vanochtend om 7 uur van de lader gehaald en nog maar 60% over. Wel iets meer mee gespeeld dan normaal natuurlijk maar dit is absurd.
Maps is een achteruitgang. Beetje teleurgesteld als ik eerlijk ben. resolutie van de kaart boven ons huis is redelijk. Maar de speld staat bij nummer 25 terwijl ik toch echt 39 heb ingevuld. dikke 500 meter ernaast.
-toevoeging-
En de batterij gaat wel heel rap leeg nou! Vanochtend om 7 uur van de lader gehaald en nog maar 60% over. Wel iets meer mee gespeeld dan normaal natuurlijk maar dit is absurd.
[ Voor 53% gewijzigd door Zak op 20-09-2012 09:16 ]
Ook leuk, die maps zien er wel leuk uit, maar de satelietbeelden zijn echt niet bruikbaar, weinig detail, en Venlo is niet eens herkenbaar omdat de kaarten zo slecht zijn. Net buiten Venlo is er wel ineens gedetailleerdere info beschikbaar. Dat is nog wel het ergste bij iOS6.
Gisteren avond iOS6 geupdate op 2 iPhones 4 en een iPad 2. Alles ging vloeiend en geen enkel probleem tegen gekomen.
Gisterenavond met PassBook aan de slag gegaan. Er zijn natuurlijk nog bijna geen pasjes te vinden.
Maar je kan ze via veel sites zelf maken.
Het valt me alleen op dat er alleen maar QR codes. Aztec Codes en nog iets weer gegeven kan worden.
Maar nog geen site met gewone barcodes gevonden. Waarschijnlijk omdat scanners niks met je scherm aan kunnen en dus is het nutteloos.
Maar toch zou ik graag gewoon mijn pasjes in Passbook willen hebben. Voor elke winkel heb je tegenwoordig wel een pasje. En dat die winkels dat dan niet kunnen scannen is hun probleem. De codes staan eronder en voeren ze het maar met de hand in.
Maar waar kan ik pasjes aanmaken met barcodes? Heb al een 5 verschillende sites afgegaan, maar nergens barcode mogelijkheden.
Gisterenavond met PassBook aan de slag gegaan. Er zijn natuurlijk nog bijna geen pasjes te vinden.
Maar je kan ze via veel sites zelf maken.
Het valt me alleen op dat er alleen maar QR codes. Aztec Codes en nog iets weer gegeven kan worden.
Maar nog geen site met gewone barcodes gevonden. Waarschijnlijk omdat scanners niks met je scherm aan kunnen en dus is het nutteloos.
Maar toch zou ik graag gewoon mijn pasjes in Passbook willen hebben. Voor elke winkel heb je tegenwoordig wel een pasje. En dat die winkels dat dan niet kunnen scannen is hun probleem. De codes staan eronder en voeren ze het maar met de hand in.
Maar waar kan ik pasjes aanmaken met barcodes? Heb al een 5 verschillende sites afgegaan, maar nergens barcode mogelijkheden.
Scannen vanaf je iPhone scherm werkt wel degelijk, dit doe ik namelijk altijd met gereserveerde Pathe tickets: ipv printen scan ik de barcode gewoon van mijn Iphone. Dus dat zou mooi zijn als dat ook in de Passbook app zou kunnen.Xavier schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:08:
Waarschijnlijk omdat scanners niks met je scherm aan kunnen en dus is het nutteloos.
Verder, sinds iOS 6 wordt er geen wachtwoord meer gevraagd bij updaten van apps die ik al heb. Voorheen was dat wel zo. Als ik een nieuwe app download wordt wel gewoon het wachtwoord gevraagd.
Is dit een instelling ergens of hoort dit zo?
En die verplichte podcastapp vond ik al niks, maar nu kan je er dus niet meer omheen
Handmatig nieuwe afleveringen van een podcast die je al "volgt" kan ik niet voor elkaar krijgen; een abbonement nemen resulteert er in dat hij ook alle (al beluisterde) podcasts gaat binnenhalen, die je dan weer handmatig moet verwijderen.
Nog een pluspuntje: bij zoeken van een app op je iPhone via Spotlight zie je nu ook in welk mapje je hem je hebt staan.

[ Voor 33% gewijzigd door McLovinB op 20-09-2012 09:19 ]
Ik merk anders dat alles aanzienlijk sneller is op mijn 4. Battterij zit nu op 93%, om kwart voor 8 van de lader gehaald.Zak schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:06:
Met de iphone4 is de update niet denderend. pull to refresh is makkelijk in mail maar that's it.
-toevoeging-
edit: Weet iemand trouwens hoe ik verjaardagen vanuit FB in mijn agenda krijgt? In de FB instellingen heb ik zowel Agenda als Contacten aan staan en de contacten zijn bijgewerkt.
Ik gebruik Week Cal en ik zie wel evenementen vanuit FB staan, maar geen verjaardagen. Mijn vriendin ziet wel verjaardagen.
[ Voor 17% gewijzigd door bram1984 op 20-09-2012 09:29 ]
Dan blijft de vraag nog, waar kunnen we passes aanmaken met barcodes erop...McLovinB schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:10:
[...]
Scannen vanaf je iPhone scherm werkt wel degelijk, dit doe ik namelijk altijd met gereserveerde Pathe tickets: ipv printen scan ik de barcode gewoon van mijn Iphone. Dus dat zou mooi zijn als dat ook in de Passbook app zou kunnen.
Ik denk dat we moeten wachten tot app developpers de app (zoals bv de Pathe app) geschikt maken voor Passbook?Xavier schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:32:
[...]
Dan blijft de vraag nog, waar kunnen we passes aanmaken met barcodes erop...
Klopt helemaal. Het voelt allemaal stukken "snappier" aanbram1984 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:24:
[...]
Ik merk anders dat alles aanzienlijk sneller is op mijn 4. Battterij zit nu op 93%, om kwart voor 8 van de lader gehaald.
Dat zal per regio verschillend zijn, ik woon in Zeeland en Google Maps heeft satelliet beelden van minimaal 8 jaar oud, misschien zelfs 10. De Apple maps applicatie heeft beelden van maximaal 2 jaar oud.TranceSetter schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:06:
Ook leuk, die maps zien er wel leuk uit, maar de satelietbeelden zijn echt niet bruikbaar, weinig detail, en Venlo is niet eens herkenbaar omdat de kaarten zo slecht zijn. Net buiten Venlo is er wel ineens gedetailleerdere info beschikbaar. Dat is nog wel het ergste bij iOS6.
Hoewel het detail niveau niet fantastisch is maakt dit de kaarten wel een stuk bruikbaarder. Verder mis ik overigens wel gigantisch veel gegevens. Ik zoek altijd alles via Google Maps op, als ik naar de kapper wil tik ik het in op Maps, klik door naar contact gegevens en bel vanuit daar.
Dit soort dingen ontbreken allemaal in de Apple Maps. Hopelijk gaan ze er keihard aan werken om dat te verbeteren.
Dit hoort volgens mij gewoon zo, heb ik ook op al m'n devices. Overigens is de Store nu wel een beetje kapot bij mij. Ik zie ineens weer alles in de "oude" layout, zoals de toplijsten gewoon alles onder elkaar ipv naast elkaar en bij het installeren van een applicatie zie ik missende translation strings.McLovinB schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:10:
[...]
Verder, sinds iOS 6 wordt er geen wachtwoord meer gevraagd bij updaten van apps die ik al heb. Voorheen was dat wel zo. Als ik een nieuwe app download wordt wel gewoon het wachtwoord gevraagd.
Is dit een instelling ergens of hoort dit zo?
Kleine storing volgens mij
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Of je slaat het telefoonnummer van je kapper op in je telefoonboek, nog makkelijker.
Ik denk niet dat bedrijven massaal pasjes gaan aanmaken. En dan loop je er als klant wel mee te slepen.McLovinB schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:34:
[...]
Ik denk dat we moeten wachten tot app developpers de app (zoals bv de Pathe app) geschikt maken voor Passbook?
Ik zie namelijk een GameMania, Gamma, Karwei, Mexx, Esprit, etc, etc geen pasjes maken.
In de tussentijd zou ik die pasjes gewoon zelf willen aanmaken, maar dat is teveel gevraagd van Apple natuurlijk.
[ Voor 11% gewijzigd door Xavier op 20-09-2012 09:45 ]
Ik heb toch op een screenshot van passbook ook het NS logo gezien? Al vind ik dat gek want tegenwoordig gaat alles met die OV-kaart.
Mijn schoonmoeder heeft vanmorgen haar iPhone 4 geupdate naar iOS6. Nu zijn niet alleen al haar apps verdwenen, maar ook de appstore op haar iPhone. Wat kan ze doen om dit terug te krijgen?
Kan passsource.com geen gewone barcodes maken? Wel toch?
*gaat op strooptocht* Hallo AH Bonus kaart!
EDIT:
Jawel, de "Generic" pass ondersteunt gewone barcode en ook Aztec.
*gaat op strooptocht* Hallo AH Bonus kaart!
EDIT:
Jawel, de "Generic" pass ondersteunt gewone barcode en ook Aztec.
[ Voor 26% gewijzigd door Liegebeest op 20-09-2012 10:00 ]
Liege, liege, liegebeest!
Ik weet niet of het door iOS6 komt, maar mn homeknop werkt weer naar behoren op mijn i4 
Blijkbaar was het toch een software issue.
Blijkbaar was het toch een software issue.
[ Voor 19% gewijzigd door Silversin op 20-09-2012 09:56 ]
Uuuhm ja.. ok. Ik wilde dus ook m'n 4S updaten naar iOS6, maar na het downloaden geeft iTunes aan dat m'n device niet eligable is voor de update.. Geen jailbreak of iets gedaan, vind het maar raar.
Oh well, probeer het van het weekend nog wel een keer.
Oh well, probeer het van het weekend nog wel een keer.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Dat kan inderdaadbram1984 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:41:
Of je slaat het telefoonnummer van je kapper op in je telefoonboek, nog makkelijker.
Maar blijft dat de nieuwe maps applicatie gigantisch veel data mist. In een vreemde stad zoek ik ook vaak op welke winkels er in de buurt zijn, en dat gaat nu ook niet meer.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Check deze website even.
Brengt heb je weer Google Maps terug. Echter wel via een web app, en natuurlijk niet met alle functionaliteit.
http://www.redmondpie.com...ience-on-ios-6-right-now/
Brengt heb je weer Google Maps terug. Echter wel via een web app, en natuurlijk niet met alle functionaliteit.
http://www.redmondpie.com...ience-on-ios-6-right-now/
kan iemand me uitleggen wat nu het voordeel is dat facetime op je ipad nu werkt met je mobielen nr? ik begrijp het even niet: (
Ik zou het doen!
Als iemand mij facetimed op mijn mobiele nummer, en ik zit bijvoorbeeld achter mijn imac of op de bank met de ipad, dan hoef ik niet mijn telefoon te pakken, maar kan ik gewoon op mijn ipad of imac dat gesprek accepteren. Ik snapte al niet dat dit er niet vanaf het begin in zit. je kan niet van de bellende persoon verwachten dat hij/zij weet of je nu je mobiele telefoon of je ipad bij je hebt...
Verwijderd
Op de iPhone 4s is de batterij wel drama geworden, sinds kwart voor 7 tot nu nog 75% normaal gebruik.
Integratie van iMessage is top, eindelijk alle communicatie op elk device. Nu nog whatsapp op de mac en een ipad wifi.
39
thnx TranceSetter. ik denk dat ik het nut er nog niet van in zag omdat ik zelf met een 3gs werk en een ipad2. 3gs heeft geen facetime dus de belletjes kwamen altijd op de ipad binnen.
Ik zou het doen!
Iedereen moet gewoon over op Apple... dan hebben we geen whatsapp meer nodigFietsbel schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:18:
Integratie van iMessage is top, eindelijk alle communicatie op elk device. Nu nog whatsapp op de mac en een ipad wifi.
Let op:
• Het is niet toegestaan om te vragen om UDID's te registreren, of hierin te handelen.
• Links om iOS 6 te downloaden buiten Apple's site zijn niet toegestaan.
• Het is niet toegestaan om te vragen om UDID's te registreren, of hierin te handelen.
• Links om iOS 6 te downloaden buiten Apple's site zijn niet toegestaan.