• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 23:10
Voordeel is denk ik wel dat Apple maps kan updaten zonder dat je een nieuwe iOS nodig hebt. Ze kunnen gewoon aanpassingen maken in de database waardoor er stukje bij beetje meer informatie op je scherm komt te staan.

Apple kennende zal het gewoon een prima applicatie worden, maar heeft wat geduld nodig.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• Impstoker
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-09 12:21
Mee eens dat het ene prima applicatie zal worden ongetwijfeld, maar tot dan is het vooral voor ons in Nederland echt een achteruitgang.

Ik hoop dat Google vlot met een losse Googlemaps app komt, en of dat Apple heel rap die database voor Europa wat beter maakt.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Kuhr89 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:39:
Voordeel is denk ik wel dat Apple maps kan updaten zonder dat je een nieuwe iOS nodig hebt. Ze kunnen gewoon aanpassingen maken in de database waardoor er stukje bij beetje meer informatie op je scherm komt te staan.

Apple kennende zal het gewoon een prima applicatie worden, maar heeft wat geduld nodig.
Dat kan Google ook doordat de kaarten niet op de iPhone worden opgeslagen, maar op de servers van Google zelf. Dat het vector of pixels zijn maakt hierin weinig uit.

🌞🍃

• Kuhr89
Datafeest schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:14:
[...]

Dat kan Google ook doordat de kaarten niet op de iPhone worden opgeslagen, maar op de servers van Google zelf. Dat het vector of pixels zijn maakt hierin weinig uit.
Ja natuurlijk kan Google dat ook, maar ik bedoel meer dat dat een voordeel is, je hoeft niet te wachten op een volgende update van iOS voordat je weer verbeteringen hebt.

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Kuhr89 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:51:
[...]

Ja natuurlijk kan Google dat ook, maar ik bedoel meer dat dat een voordeel is, je hoeft niet te wachten op een volgende update van iOS voordat je weer verbeteringen hebt.
Maar wanneer/waarbij was er wel een update van een OS nodig om je kaarten bij te werken?

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

iOS 6 komt vanavond (officieel bevestigd) om 19:00 uit!
http://9to5mac.com/2012/0...d-by-countrycitytimezone/

An  a day keeps the doctor away.

• Hemmik
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 14:16
In het artikel op 9to5mac praat men over "a list of estimated release times "

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
als je ios 6 GM hebt, krijg je dan ook een update melding of moet je via itunes + shift de nieuwe ios 6 selecteren?

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
xamirz schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:55:
als je ios 6 GM hebt, krijg je dan ook een update melding of moet je via itunes + shift de nieuwe ios 6 selecteren?
Waarschijnlijk dat laatste. De laatste keren was de build niet anders dan de GM. :)

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Ik heb iOS6 GM maar geïnstalleerd vandaag. Geen zin om de hele avond bezig te zijn met 'erdoorheen komen' .
Ging vlekkeloos trouwens.

...less is more

• NotSoSteady
  • Laatst online: 23:09
Wat een verrassing, gelukkig kwamen de andere iOS versies op hele andere tijden uit.

• NotSoSteady
  • Laatst online: 23:09
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 19 september 2012 @ 11:42:
De kaarten van Apple Maps komen van Tomtom toch? Hoe gaat het navigeren ermee, wijkt dat sterk af van Tomtom's software?
Gaat prima, missen nog wel wat functies, maar dat zal snel veranderen. Op grafisch gebied ziet het er in ieder geval prachtig uit, daar kan TomTom nog wat van leren.

• JanvdVeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-07 19:32
NotSoSteady schreef op woensdag 19 september 2012 @ 18:19:
[...]

Gaat prima, missen nog wel wat functies, maar dat zal snel veranderen. Op grafisch gebied ziet het er in ieder geval prachtig uit, daar kan TomTom nog wat van leren.
Ondanks de grote haat aan Maps van Apple vind ik de traffic informatie wel uitmuntend. Dat komt recht van TomTom af, ontzettend accuraat. :)

EDIT: weet iemand nog die site die constant de Apple servers bijhoudt op updates? Die gaf ook altijd direct links.

[ Voor 11% gewijzigd door JanvdVeer op 19-09-2012 18:58 ]

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-09 08:20

Hoite

Goed verhaal

Ik ben maar alvast mijn telefoon aan het onJailbreaken en 5.1.1 installeren, wellicht kan ik m straks dan gewoon OTA updaten.

Lekker kort.

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
iOS6 voor iPad3 en iPhone4 zijn hier "life"

downloaden gaat zoals verwacht traag....

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
loekf2 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:01:
iOS6 voor iPad3 en iPhone4 zijn hier "life"

downloaden gaat zoals verwacht traag....
Via OTA of iTunes? Hier nog niets iig..

• Kuhr89
Als je een gejailbreakte 5.1.1. hebt, kun je toch gewoon iOS 6 eroverheen zetten?

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:04
iTunes iOS6 aan het downloaden 888MB. OTA nog niks.

[ Voor 5% gewijzigd door Silversin op 19-09-2012 19:03 ]

• JanvdVeer
Iemand al die een direct link vanaf Apple servers heeft?

• Agorias
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:48
Ik ben hem aan het binnenhalen met 2,5 mb/s :)

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:50
Snelheid is tot nu toe nog goed te doen, duurt 5 minuten in totaal hier.

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Silversin schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:02:
iTunes iOS6 aan het downloaden 888MB. OTA nog niks.
OTA nu ook, net geen 600 MB op een iPhone 4. Draait hier ook vrij vlot, ben hier als het goed is over 10 minuten mee klaar.

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

• Kuhr89
Maare, moet ik mijn telefoon nu eerste herstellen en 5.1.1 erop zetten voordat ik weer kan updaten naar 6.0? Gaat om een gejailbreakte iPhone 4

Ik krijg namelijk de melding als ik alleen de nieuwe software wil downloadn hij de Resource niet kan vinden..

Pff laat maar.. Hij download hem al!

Ik weet dat ik mn jailbreak dan kwijt ben, maar dat is even geen ramp.

[ Voor 46% gewijzigd door Kuhr89 op 19-09-2012 19:11 ]

• koekjeh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 12:56
kun je van de beta gewoon OTA updaten ? of moet ik eerst weer 5.1 erop zetten?

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Heb je gejailbreaked ? Heb je de Beta ? Heb je de GM ? Heb je geen idee ?
Stappenplan !!

1. toestel backuppen in iTunes
2. update downloaden (Download Only)
3. als download klaar is, Restore !
4. na succesvolle update, "Backup terugzetten"

[ Voor 12% gewijzigd door Phuncz op 19-09-2012 19:12 ]

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Wijkt de GM eigenlijk af of is het exact hetzelfde, heeft het nut te updaten vanuit een GM?

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:50
tiswat schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:05:
Snelheid is tot nu toe nog goed te doen, duurt 5 minuten in totaal hier.
Oke klaar, heeft in totaal dus 10 minuten geduurt incl installatie. :)

• Hoite

Hoite

Goed verhaal

iOS6

Update aan het downloaden, zoals verwacht bloedje snel }:O :+

Lekker kort.

• Hertog6
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-09 08:57
Ik ben hem nu ook lekker aan het downloaden, via iTunes.. 912.8 Mb voor de iPhone 4S, OTA update is 626 Mb... Download schiet opzich lekker op :)

MacBook Pro Mid 2012 16Gb RAM | Xiaomi Mi2S 32 Gb

• Kypo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 15:37
Met mijn GM krijg ik de update niet binnen... Ook niet als ik bij itunes op update zoeken klik.

• JanvdVeer
Direct links voor iOS6 hieerrrrrr >> http://pastie.textmate.org/private/nrenrhrzrmvy2wtyb1ab0q

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 07:57

World Citizen

FreeReef.nl

Aww... hij zegt.. "ik ben tijdens het downloaden gefaald... "
En nu doet ie et niet meer.... wat een schatje :)

FreeReef.nl

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

iNickx schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:13:
Wijkt de GM eigenlijk af of is het exact hetzelfde, heeft het nut te updaten vanuit een GM?
Mogelijk kan het zijn dat je geen OTA updates meer gaat krijgen.

Verwijderd

Nu aan het instaleren, downloaden al bijna voltooid en nu zometeen instaleren. duurde ongeveer 10 min (de download)

• deeltje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-05-2023

deeltje

.Part of my particles are part

Ik twijfel bij deze update, ik zit momenteel in Argentinie en ik gebruik Google Maps heel erg vaak om een stad te preloaden daar waar ik Wifi heb, zodat ik vervolgens offline de GPS kan gebruiken om mijn weg te vinden in de stad. Werkt supergoed, want Google Maps preload de hele stad voor offline gebruik, inclusief een redelijke ratio van inzoomen.

Weet iemand of dit ook zal werken met Apple Maps? Preloaden van een map en daarna offline gebruiken incl. GPS signaal om te zien waar je bent en waar je heen moet?

(iPhone 3GS)

Verwijderd

Update toch binnen minuut binnen viel me alles mee!

Verwijderd

deeltje schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:22:
Ik twijfel bij deze update, ik zit momenteel in Argentinie en ik gebruik Google Maps heel erg vaak om een stad te preloaden daar waar ik Wifi heb, zodat ik vervolgens offline de GPS kan gebruiken om mijn weg te vinden in de stad. Werkt supergoed, want Google Maps preload de hele stad voor offline gebruik, inclusief een redelijke ratio van inzoomen.

Weet iemand of dit ook zal werken met Apple Maps? Preloaden van een map en daarna offline gebruiken incl. GPS signaal om te zien waar je bent en waar je heen moet?

(iPhone 3GS)
Volgend mij wel hoor. maar ik weet het niet zeker.

• xh3adshotx
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-02-2023

(iPhone 3GS)
Op mijn iPhone 4S heb ik een (kleine) route kunnen doen zonder internet verbinding (ook inzoomen). Wel thuis gestart.

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 19:39

(iPhone 3GS)
Ik zou wachten tot ik terug was als ik jou was. Maps heeft nog niet zo'n gedetailleerde informatie als Google maps.

Ik heb een beetje het idee dat Apple niet had verwacht zo snel zonder Google verder te moeten gaan in Maps.

Sig

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-09 13:28

(iPhone 3GS)
Ik zou wachten als ik jou was. Het is misschien beter om even de ervaringen van anderen af te wachten. Ik heb zelf ook besloten te wachten met deze upgrade totdat er een losstaande app voor Google maps beschikbaar komt. Ik vind de map-feature erg belangrijk en ik zit niet te wachten op verlies aan functionaliteit.

• Servertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-07 13:06
iOS6 is aan het downloaden voor iPad. Zet het nog niet op iPhone eerst maar eens spelen ermee op iPad.
Duurt nog 6 minuten en ben op 15% ongeveer. :)

• White_Collar
  • Laatst online: 23:08
Of jullie beginnen alle twee nu te huilen zodat wij jullie saaie discussie niet hoeven te volgen? ;)

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

• JanvdVeer
treative schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:29:
[...]

Ik zou wachten tot ik terug was als ik jou was. Maps heeft nog niet zo'n gedetailleerde informatie als Google maps.

Ik heb een beetje het idee dat Apple niet had verwacht zo snel zonder Google verder te moeten gaan in Maps.
Apple wilde -zo vermoed ik- erg graag standaard navigatie leveren (net zoals Android) en mogelijk dat Google dat niet wilde leveren in een nieuw contract / tegen buitenproportionele voorwaarden. Natuurlijk is Apple al een tijd bezig met eigen Maps om niet afhankelijk te zijn van Google, maar misschien is het daarmee wel in een sneltrein vaart terecht gekomen.

• tomk94
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:07

tomk94

Developer

Even een vraagje. Ik heb als developer de GM er al op staan, en krijg nu via zowel OTA als itunes geen updates binnen. Moet ik nu handmatig ios6 installeren of kan ik de GM er gewoon oplaten en dan bijv. 6.1 stable wanneer die uitkomst installeren? (Aangezien GM meestal ook de daadwerkelijke release is)

Verwijderd

Eerste indruk is stuk sneller!
Enkel bij Whatsapp wordt die balk bovenin blauw niet echt mooi..

• deeltje

deeltje

beantherio schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:31:
[...]

Ik zou wachten als ik jou was. Het is misschien beter om even de ervaringen van anderen af te wachten. Ik heb zelf ook besloten te wachten met deze upgrade totdat er een losstaande app voor Google maps beschikbaar komt. Ik vind de map-feature erg belangrijk en ik zit niet te wachten op verlies aan functionaliteit.
Mja het enige waar ik het voor gebruik is een non-sateliet (dus kale kaart) overzicht om steden waar ik me op dat moment bevind in te laden. Vrij simpel, het enige wat ik dus wil weten is of deze maps offline nog steeds preloaded zijn zoals met google maps. Ik gebruik het dus als interactieve kaart als alternatief voor de papieren-kaarten ;)

Maar is het ook niet mogelijk om na de upgrade eventueel weer te downgraden naar 5.1.1 ?

[ Voor 5% gewijzigd door deeltje op 19-09-2012 19:38 ]

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 15:30
Ik kreeg de foutmelding: "iPhone kan niet worden geupdate" na het binnenhalen en toepassen van de update. Nu krijg ik op mijn iPhone alleen die afbeelding dat ik de iPhone met iTunes moet verbinden en windows herkent hem nietmeer. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen zonder hem compleet te resetten? iPhone aan en uit zetten helpt niet omdat dit het enige is dat er op het scherm komt.

Verwijderd

deeltje schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:38:
[...]

Mja het enige waar ik het voor gebruik is een non-sateliet (dus kale kaart) overzicht om steden waar ik me op dat moment bevind in te laden. Vrij simpel, het enige wat ik dus wil weten is of deze maps offline nog steeds preloaded zijn zoals met google maps. Ik gebruik het dus als interactieve kaart als alternatief voor de papieren-kaarten ;)

Maar is het ook niet mogelijk om na de upgrade eventueel weer te downgraden naar 5.1.1 ?
yep, gewoon herstellen via itunes

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

deeltje schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:38:
[...]

Downgraden kan zelden (tot nooit)

Laat 5.1.1 er maar op staan, Apple Maps is lang niet overal even goed qua kaarten en offline gebruik is ook niet bekend.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• JanvdVeer
tomk94 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:36:
Even een vraagje. Ik heb als developer de GM er al op staan, en krijg nu via zowel OTA als itunes geen updates binnen. Moet ik nu handmatig ios6 installeren of kan ik de GM er gewoon oplaten en dan bijv. 6.1 stable wanneer die uitkomst installeren? (Aangezien GM meestal ook de daadwerkelijke release is)
Ik vrees dat je met de GM echter geen OTA updates krijgt. Ik heb hier overigens geen bronnen voor, maar om veilig te zitten doe ik updaten via een restore. Ik zit namelijk in hetzelfde schuitje (iOS6 beta 4).

Verwijderd

Rob schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:40:
[...]

Downgraden kan zelden (tot nooit)

Laat 5.1.1 er maar op staan, Apple Maps is lang niet overal even goed qua kaarten en offline gebruik is ook niet bekend.
HET KAN WEL!!
Zeg maar eens wat voor apple procuct je hebt.

• deeltje

deeltje

Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:42:
[...]

HET KAN WEL!!
Zeg maar eens wat voor apple procuct je hebt.
iPhone 3GS

Verwijderd

Oke, download dit bestand.
http://appldnld.apple.com..._5.1.1_9B206_Restore.ipsw

En daarna open iTunes, houd shift in en klik op herstellen tegelijk samen met shift.
Daarna klik op het bestand waar je het gedownload hebt.
Klik op Ok.
Daarna is het hersteld.

Succes!

• JanvdVeer
Herstellen met oudere firmware lukt alleen nog als Apple die firmware nog signed. Nu weet ik niet precies hoe lang Apple oude versies blijft signen, maar zekerheid heb je in ieder geval niet!

Verwijderd

JanvdVeer schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:47:
Herstellen met oudere firmware lukt alleen nog als Apple die firmware nog signed. Nu weet ik niet precies hoe lang Apple oude versies blijft signen, maar zekerheid heb je in ieder geval niet!
Het is toch het proberen waard! :)

• Silversin
  • Laatst online: 23:04
Hij is al bijna een half uur ''update voorbereiden'' op mijn i4 =/

• Darker
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-08 14:46
OTA (via WiFi) aan het updaten naar iOS6.. resterende tijd 1 uur :o

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-09 22:49
Downloaden duurt echt een eeuwigheid ja, heb m'n iPod maar bovenop mn Airport express gelegd.. Hopelijk helpt dit :P

Verwijderd

Het zal vast weer lekker druk zijn :) Mijn iPad en iPhone zijn bijna klaar.

Verwijderd

Silversin schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:49:
Hij is al bijna een half uur ''update voorbereiden'' op mijn i4 =/
Was bij mij ook, maar hij is nu geinstaleerd!!!

Nu nog alles herstellen en dan ben ik klaar!

• treative
White_Collar schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:32:
Of jullie beginnen alle twee nu te huilen zodat wij jullie saaie discussie niet hoeven te volgen? ;)
Grappig bedoelt? Ik heb mijn iPad + iPhone al op iOS 6 draaien en ben niet afhankelijk van de maps app. Voor hem is het niet handig omdat hij in Argentinië zit en waarschijnlijk met de nieuwe maps app details verliest.

Sig

• White_Collar
  • Laatst online: 23:08
treative schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:53:
[...]

Grappig bedoelt? Ik heb mijn iPad + iPhone al op iOS 6 draaien en ben niet afhankelijk van de maps app. Voor hem is het niet handig omdat hij in Argentinië zit en waarschijnlijk met de nieuwe maps app details verliest.
Het is notabene de "Smiley viert dertigste verjaardag" dag en er zijn nog mensen die het presteren om smilies niet goed te kunnen lezen 8)7

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

• zTz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 11:59

zTz

Ik zit met een probleem. Mijn itunes is installeert op mijn C schijf wat een SSD schijf is, dus niet heel veel ruimte heeft. Nu wil ik na de update naar IOS6 de backup van mijn Iphone4s terug zetten op mijn Iphone. Hij pakt echter uit op mijn C schijf waar dus niet genoeg ruimte is. Is er een mogelijkheid om dit aan te passen naar een andere schijf?

• treative
zTz schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:59:
Ik zit met een probleem. Mijn itunes is installeert op mijn C schijf wat een SSD schijf is, dus niet heel veel ruimte heeft. Nu wil ik na de update naar IOS6 de backup van mijn Iphone4s terug zetten op mijn Iphone. Hij pakt echter uit op mijn C schijf waar dus niet genoeg ruimte is. Is er een mogelijkheid om dit aan te passen naar een andere schijf?
Gebruik iCloud, en maak een backup direct vanuit je telefoon. Die kan je ook gelijk zonder pc of mac terug zetten.

Sig

• Droid
zTz schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:59:
iCloud :]
Anders kun je evt wel de plaats aanpassen waar je alles vanuit iTunes op wilt hebben.

• zTz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 11:59

zTz

itsFuzeh schreef op woensdag 19 september 2012 @ 20:01:
[...]

iCloud :]
Anders kun je evt wel de plaats aanpassen waar je alles vanuit iTunes op wilt hebben.
iCloud is helaas al te laat want ik heb mijn Iphone al geupdate en gebruik de ruimte van mijn iCloud voor mijn iPad. De enige reservekopie staat dus al op mijn PC. Enig idee waar ik het path kan aanpassen?

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

iOS 6 staat reeds op m'n iPad 3 geïnstalleerd :) Heb Siri nog niet kunnen vinden alleen.

Tesla M3LR '21

• treative
Las Vegas schreef op woensdag 19 september 2012 @ 20:05:
iOS 6 staat reeds op m'n iPad 3 geïnstalleerd :) Heb Siri nog niet kunnen vinden alleen.
Bij de instellingen ff aanzetten.

Sig

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

treative schreef op woensdag 19 september 2012 @ 20:05:
[...]

Bij de instellingen ff aanzetten.
I see, excusez-moi en bedankt ;) Heb m'n iPad net een middagje, leuke binnenkomer dan zo'n iOS6.

Tesla M3LR '21

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Iemand al gechecked welke build ze nu pushen? En of die gelijk is aan de GM (10A403)?

• treative
UltraSub schreef op woensdag 19 september 2012 @ 20:07:
Iemand al gechecked welke build ze nu pushen? En of die gelijk is aan de GM (10A403)?
Ja is gelijk aan de GM

Sig

• Hoite

Hoite

Goed verhaal

Mijn telefoon staat al een half uur op "Preparing Update", dus dat schiet hier niet echt lekker op ;)

Lekker kort.

• Droid
Ik wordt gek.. Duurt echt veel te lang :p

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img12/2382/20120919201657.jpg

[ Voor 47% gewijzigd door Droid op 19-09-2012 20:20 ]

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:34
Update voorbereiden heeft er inderdaad wel een hele tijd gestaan. Ik ben nu een uurtje bezig om het te downloaden, en ik zit nu in het reboot stadium met een balkje. Reken dus ongeveer een uur om volledig te updaten..

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• Droid
Malantur schreef op woensdag 19 september 2012 @ 20:21:
Update voorbereiden heeft er inderdaad wel een hele tijd gestaan. Ik ben nu een uurtje bezig om het te downloaden, en ik zit nu in het reboot stadium met een balkje. Reken dus ongeveer een uur om volledig te updaten..
Hopelijk is het allemaal de moeite waard :D

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Darker schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:50:
OTA (via WiFi) aan het updaten naar iOS6.. resterende tijd 1 uur :o
OTA kan alleen via wifi dus waarom je het er specifiek bij zet? ;)

Elect a clown, expect a circus.

• Hoite

Hoite

Goed verhaal

Zorg dat je hem na het (OTA) "update voorbereiden" niet aan je computer hebt hangen, die van mij is geïnterrumpeerd door iTunes, die hem nu zelf wilt updaten, dus hem nu opnieuw aan het downloaden is via iTunes.

Ik kreeg in iTunes de melding dat hij een iPhone in recovery mode had gevonden en dat die eerst geupdate moest worden. :')

Lekker kort.

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik heb op mijn iPad 2 geen passbook. Enig idee waar ik de app kan vinden?

• Kuhr89
Moet trouwens zeggen dat die turn-to-turn navigatie op de iPhone 4 nogal tegenvalt.... Ik dacht dat die ook in 3d zou zijn, dat je boven op de pijl kijkt, net als bij de key-note.. Of is dat alleen in Amerika?

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:17
Hier ook iOS6 zojuist geïnstalleerd.

Iemand al ervaringen met iOS 6 op een iPhone 3GS. Loopt dat nog een beetje? Mijn vriendin heeft namelijk nog een 3GS maar weet niet of ze moet updaten.

• Pyr0wl
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-01 17:22
Brm-G schreef op woensdag 19 september 2012 @ 20:34:
Hier ook iOS6 zojuist geïnstalleerd.

Iemand al ervaringen met iOS 6 op een iPhone 3GS. Loopt dat nog een beetje? Mijn vriendin heeft namelijk nog een 3GS maar weet niet of ze moet updaten.
Ars Technica heeft dan voor jou een nette "review" klaar staan!

http://arstechnica.com/ap...-ios-6-on-the-iphone-3gs/

Ben trouwens ook aan het updaten geslagen, allé, 't is te zeggen, eerst een downgrade uitgevoerd naar iOS 5 van de iOS 6 GM (kwestie dat we safe/clean zitten!) en nu de update rustig aan het binnen halen :)

[ Voor 18% gewijzigd door Pyr0wl op 19-09-2012 20:40 ]

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 09:35
Oei... Reviews in AppStore werken dus nog steeds niet 100%... Maximaal maar 5 reviews en de knop More Reviews werkt niet.. :S

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

• magnifor
  • Niet online
magnifor schreef op woensdag 19 september 2012 @ 20:33:
Ik heb op mijn iPad 2 geen passbook. Enig idee waar ik de app kan vinden?
Lees net dat er geen passbook is voor de ipad. Echt lame.

• Pyr0wl
magnifor schreef op woensdag 19 september 2012 @ 20:40:
[...]

Lees net dat er geen passbook is voor de ipad. Echt lame.
Het kan aan mij liggen maar ik zie persoonlijk niet het nut van zo'n applicatie op een tablet :p Mij lijkt het toch niet praktisch om bijvoorbeeld je zitjes in de bios te claimen door je iPad boven te halen..

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Mijn Apple TV 3 (iOS 5) en mijn iPad 3 (iOS 6 GM) zien de update over the air niet.
Meer mensen last van?

An  a day keeps the doctor away.

• magnifor
  • Niet online
Tja, niet iedereen heeft een iphone. En ik zie wel degelijk nut omdat het scherm groter is en dus meer ruimte heeft en dus daarom meer mogelijkheden biedt. Een e-ticket is ook altijd op a4 formaat.

• deeltje

deeltje

Pyr0wl schreef op woensdag 19 september 2012 @ 20:44:
[...]

Het kan aan mij liggen maar ik zie persoonlijk niet het nut van zo'n applicatie op een tablet :p Mij lijkt het toch niet praktisch om bijvoorbeeld je zitjes in de bios te claimen door je iPad boven te halen..
Er zijn ontzettend veel mensen die nu al de iPad gebruiken om hun tickets te showen op het vliegveld, ik zie het steeds meer gebeuren, dus het is wel degelijk nuttig. Als alle partijen erin meewerken that is.

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
magnifor schreef op woensdag 19 september 2012 @ 20:47:
Tja, niet iedereen heeft een iphone. En ik zie wel degelijk nut omdat het scherm groter is en dus meer ruimte heeft en dus daarom meer mogelijkheden biedt. Een e-ticket is ook altijd op a4 formaat.
En hoe komt dat? Omdat je printer niet veel anders kan :) Een ticket wordt niet "beter" als het groter is, anders zou je bij de bioscoop wel een ticket op krant-formaat uitgereikt krijgen.

Er is geen enkele noodzaak voor grote, interactieve applicatie met "meer mogelijkheden" (welke dan?) op de iPad. Als ze gewoon dezelfde app beschikbaar zouden maken op de iPad voor degenen die geen iPhone hebben, dan is dat al voldoende.

[ Voor 9% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 19-09-2012 20:57 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

• Herko_ter_Horst
  • Niet online
HardCoreGamer schreef op woensdag 19 september 2012 @ 20:46:
Mijn Apple TV 3 (iOS 5) en mijn iPad 3 (iOS 6 GM) zien de update over the air niet.
Meer mensen last van?
"Last van"? Lijkt me niet. De Apple TV heeft een eigen OS, dus die ga je niet zien.

Als je de moeite had genomen even 2 pagina's terug te bladeren, zie je dat iedereen met de GM geen OTA update krijgt. Zeer waarschijnlijk omdat het gewoon dezelfde versie is en er dus geen update nodig is.

• Pyr0wl
deeltje schreef op woensdag 19 september 2012 @ 20:53:
[...]

Er zijn ontzettend veel mensen die nu al de iPad gebruiken om hun tickets te showen op het vliegveld, ik zie het steeds meer gebeuren, dus het is wel degelijk nuttig. Als alle partijen erin meewerken that is.
Die tickets waar je het over hebt, ik veronderstel dat je het dan over een PDF hebt? Een PDF (of zelfs een mail) lijkt me praktischer om te showen via een tablet, ja.

Bij passbook gaat het enkel om een barcode en wat extra informatie die eigenlijk meer nut heeft voor de gebruiker dan voor degene die het hele gedoe inscanned, de barcode bevat immers genoeg informatie. Voor zulk gebruik heb je nu niet meteen een 10" display nodig, imo.

• Herko_ter_Horst
  • Niet online
Pyr0wl schreef op woensdag 19 september 2012 @ 20:59:
[...]

Die tickets waar je het over hebt, ik veronderstel dat je het dan over een PDF hebt? Een PDF (of zelfs een mail) lijkt me praktischer om te showen via een tablet, ja.

Bij passbook gaat het enkel om een barcode en wat extra informatie die eigenlijk meer nut heeft voor de gebruiker dan voor degene die het hele gedoe inscanned, de barcode bevat immers genoeg informatie. Voor zulk gebruik heb je nu niet meteen een 10" display nodig, imo.
Ik wou zeggen: "er zijn überhaupt nog geen bedrijven in NL die er aan meedoen, dus waar hebben we het over?", maar dat blijkt niet te kloppen: Paylogic heeft aangekondigd tickets voor Passbook te gaan aanbieden.

• Boontjes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-06-2023
Al ervaringen wat eventuele traagheid betreft op de iPhone4 t.o.v. 5.1.1? Ik ben nog wat terughoudend....

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-07 20:26
hoe moet je updaten als je iphone gejailbreakt is ? eerst herstellen via itunes, dan regulier updaten en vervolgens wachten op de os.6 jailbreak?? of kan het ook makkelijker

• Kuhr89
Boontjes schreef op woensdag 19 september 2012 @ 21:03:
Al ervaringen wat eventuele traagheid betreft op de iPhone4 t.o.v. 5.1.1? Ik ben nog wat terughoudend....
Tot nu toe werkt alles prima.. Safari is een stukje sneller met het laden van websites... Verder geen rare vertragingen zoals bij de 3G ooit.

Jammer dat 1800 nummers er opnieuw opzetten altijd zo lang duurt ;(

• deeltje

deeltje

Pyr0wl schreef op woensdag 19 september 2012 @ 20:59:
[...]

Ik neem aan van wel, maar ook op deze PDF's gaat het enkel om de barcode, het verhaal is dus hetzelfde, echter met zo'n app is het -net- iets praktischer omdat je niet eventueel je mailbox hoeft door te spitten. Wat wel eens gebeurt, sta je weer te wachten tot iemand zijn PDF's heeft gevonden. Het zal de bagage-lijnen net wat sneller maken moet Apple gedacht hebben en ik geef ze geen ongelijk ;)

• Side-Kick
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 18:21

Side-Kick

Timmy!

Ik kan voor het eerst sinds ik mijn iPhone heb (circa 2 jaar) gebruikmaken van de persoonlijke hotspot. Kan nog wel eens handig zijn.

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Bij mij lijkt de automatische aanpassing van helderheid niet meer te werken (op zowel de iPad 3 als iPhone 4S)......meer mensen hier last van?

Ik irriteer me er nu al aan, hoe kan zoiets simpels nou ineens niet meer werken of over het hoofd gezien worden?!

[ Voor 42% gewijzigd door Trent900 op 19-09-2012 21:17 ]

• MeShell
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:11
Heb mijn iPad 3 zojuist voorzien van iOS 6. Ik lees overal dat deze update Siri (iig dictation) naar de Ipad 3 zou brengen. Ik zie niks... Ben ik de enige?

www.MEPS-Sim.com - SimRacing immersion made easy!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Trent900 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 21:15:
Bij mij lijkt de automatische aanpassing van helderheid niet meer te werken (op zowel de iPad 3 als iPhone 4S)......meer mensen hier last van?

Ik irriteer me er nu al aan, hoe kan zoiets simpels nou ineens niet meer werken of over het hoofd gezien worden?!
Ik heb hier al een week last van 6GM icm 4S. Vooral uit standby lijkt de helderheid niet aangepast te worden. Vandaag bleef het scherm zelf bijna zwart ns een unlock.

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 07:42
Auto aanpassen van helderheid werkt bij mij ook niet. iPad 3.

👉🏻 Blog 👈🏻

Pagina: 1 ... 9 ... 21 Laatste

Let op:
• Het is niet toegestaan om te vragen om UDID's te registreren, of hierin te handelen.
• Links om iOS 6 te downloaden buiten Apple's site zijn niet toegestaan.