• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:16:
Op de iPhone 4s is de batterij wel drama geworden, sinds kwart voor 7 tot nu nog 75% normaal gebruik.
Gek, want overal wordt gemeld dat de batterijduur juist langer is bij iOS6. Misschien is ie constant data aan het trekken om apps ofzo te updaten?

Zelf krijg ik hier mijn muziek niet in orde. Ik gebruik iTunes match, en het duurt een eeuwigheid voordat ik uberhaupt de artiesten etc. te zien krijg. Staan ze er eindelijk dan zijn alle nummers zonder titel en 0:00 minuten. En dat terwijl hij wel weet dat er bv. 13 nummers in een album staan.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:41
Ben nu aan het updaten naar IOS6.. ik zat zelfs nog op 5.0.1 :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• CK3v1N
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-09 07:41
Ook net de update gedaan. Werkte voortreffelijk. Ik merk nu echter een irritant probleem op dat ik met de vorige update ook zag. De stand-by tijd en de usage tijd zijn dezelfde!! Wat er dus voor zorgt dat mijn batterij ranzend snel leeg gaat... Ik weet enkel niet meer hoe ik dit in het verleden opgelost hebt :-s

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

• Snarfie
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-08 12:26
Zo gisteren mijn devices geupdate naar ios6.
1 groot nadeel vind ik het feit dat je nu direct kunt downloaden vanuit de appstore.
Op mijn mobiel vind ik het niet erg maar mijn ipad word ook nog wel eens misbruikt door de kids en die drukken overal op.
Ik hoop dat apple heel snel die optie terug zet dat je eerst je wachtwoord in moet geven voor dat je gaat downloaden.
Voor de rest bevalt het me prima, alleen de facebook integratie was even wennen maar tot nu toe nog geen verdere problemen.

Hasta la pasta.

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 21:24

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Snarfie schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:32:
Zo gisteren mijn devices geupdate naar ios6.
1 groot nadeel vind ik het feit dat je nu direct kunt downloaden vanuit de appstore.
Op mijn mobiel vind ik het niet erg maar mijn ipad word ook nog wel eens misbruikt door de kids en die drukken overal op.
Ik hoop dat apple heel snel die optie terug zet dat je eerst je wachtwoord in moet geven voor dat je gaat downloaden.
Instellingen » Algemeen » Beperkingen :)

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 16:30
Ik vind een groot nadeel van de Facebook integratie dat hij mijn Facebook contacten opslaat in 'My Contacts'. 90% van mijn Facebook vrienden hoef ik niet in mijn telefoon of heb ik er al in staan compleet met alle gegevens. Kan iemand me vertellen of hij deze contacten nu ook synchroniseert met Google Contacts? En of hij mensen die je al in je Contacts had er nu dubbel in staan? Of wordt er een apart groepje aangemaakt?

there's no tweak without the tweaker

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Overigens, om de integratie met telefoonnummer en e-mail adres goed te laten werken moet je eenmalig overal uitloggen bij FaceTime en iMessage en vervolgens weer inloggen.

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
virtualJac schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:36:
Ik vind een groot nadeel van de Facebook integratie dat hij mijn Facebook contacten opslaat in 'My Contacts'. 90% van mijn Facebook vrienden hoef ik niet in mijn telefoon of heb ik er al in staan compleet met alle gegevens. Kan iemand me vertellen of hij deze contacten nu ook synchroniseert met Google Contacts? En of hij mensen die je al in je Contacts had er nu dubbel in staan? Of wordt er een apart groepje aangemaakt?
Je kan bij instellingen en dan bij Facebook My contacts uitzetten. Dan heb je geen last meer van.

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:55
virtualJac schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:36:
Er wordt een apart groepje aangemaakt. De contacten worden NIET gesynchroniseerd naar je Gmail account. Tenzij je op "Instellingen / Facebook / Werk alle contacten bij" klikt.

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 19:39
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:16:
Op de iPhone 4s is de batterij wel drama geworden, sinds kwart voor 7 tot nu nog 75% normaal gebruik.
Dat is alleen tijdens het restoren van je data zo. Hierna werkt het minimaal weer als voorheen.

Sig

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:40

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

smeerbartje schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:41:
[...]

Er wordt een apart groepje aangemaakt. De contacten worden NIET gesynchroniseerd naar je Gmail account. Tenzij je op "Instellingen / Facebook / Werk alle contacten bij" klikt.
Is het niet zo dat als hij een contact herkent, deze samengevoegd worden? Zo werkte het althans op mijn HTC. Je hebt dan gewoon 1 contact met alle door jou ingevoerde gegevens aangevuld met facebook gegevens zoals verjaardag, foto etc.

[ Voor 39% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 20-09-2012 10:42 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
bram1984 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:24:
[...]

Weet iemand trouwens hoe ik verjaardagen vanuit FB in mijn agenda krijgt? In de FB instellingen heb ik zowel Agenda als Contacten aan staan en de contacten zijn bijgewerkt.

Ik gebruik Week Cal en ik zie wel evenementen vanuit FB staan, maar geen verjaardagen. Mijn vriendin ziet wel verjaardagen.
Niemand?

• smeerbartje
BeQuietAndDrive schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:42:
[...]

Is het niet zo dat als hij een contact herkent, deze samengevoegd worden? Zo werkte het althans op mijn HTC. Je hebt dan gewoon 1 contact met alle door jou ingevoerde gegevens aangevuld met facebook gegevens zoals verjaardag, foto etc.
Dat doet hij als je kiest voor "werk alle contacten bij". Ik wil echter die lelijke Facebook EMAIL adressen (bla@facebook.com) niet bij m'n contacts hebben staan.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Komop zeg, je stelt je vraag amper een uur geleden en nu al kicken :F

39

• niels132
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:57
Ik heb in mijn adresboek al zo mijn contacten ingesteld
voornaam: Jan
achternaam: Vries, de

Maar op Facebook heet hij gewoon Jan de Vries. Kan ik deze dan aan elkaar koppelen?

• CK3v1N
BeQuietAndDrive schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:42:
[...]

Het contact wordt een unified contact, bestaande uit een icloud account (bestaande contact) en een fb account. Je kan bij groups dan ook fb uitzetten zodat je enkel de unified contacten ziet van de icloud contacts.

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
Over de Shared Photostreams heb ik 2 vragen die jullie misschien kunnen beantwoorden;
- Hoe verwijder ik een lege shared photostream op mijn telefoon?
- Hoe kan ik mensen uitnodigen voor een bestaande shared photostream?

sensei_d.fpv channel

• bram1984
Fietsbel schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:47:
[...]

Komop zeg, je stelt je vraag amper een uur geleden en nu al kicken :F
Ik weet niet hoe lang jij dit topic al volgt, maar met de postsnelheid en de reactiesnelheid waarmee mensen op vragen reageren, kan het goed zijn dat deze over het hoofd is gezien. Amper een uur en nu al op de vorige pagina. Grote kans dat mensen er dus niet meer op reageren, dus ja: nu al kicken. ;w

• Mothergoose
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-02 13:21
cailin_coilleach schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:54:
Kan passsource.com geen gewone barcodes maken? Wel toch?

*gaat op strooptocht* Hallo AH Bonus kaart! :)

EDIT:
Jawel, de "Generic" pass ondersteunt gewone barcode en ook Aztec.
Ik heb geloof ik alles geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar.
Iemand een korte handleiding?

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:40

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

smeerbartje schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:46:
[...]

Dat doet hij als je kiest voor "werk alle contacten bij". Ik wil echter die lelijke Facebook EMAIL adressen (bla@facebook.com) niet bij m'n contacts hebben staan.
Zet IOS dat e-mail adres erbij, of vervangt het het door jouzelf ingevoerde e-mail adres?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09-09 08:20
Kun je de VIP-mailbox ook uitzetten?

DIT IS MIJN WEBSITE

• smeerbartje
BeQuietAndDrive schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:55:
[...]

Zet IOS dat e-mail adres erbij, of vervangt het het door jouzelf ingevoerde e-mail adres?
Wordt erbij gezet. Maar ook dat wil je niet.... email doen we met email adressen, niet met een of ander facebook adres :).

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
kraades schreef op donderdag 20 september 2012 @ 08:04:
In SBSettings kun je makkelijk via toggles Data, WiFi, Bluetooth etc. aan/uit zetten.
Is er nu ook zoiets in iOS 6?
[afbeelding]
Nee, dit is er niet, maar eindelijk! Bluetooth direct onder "Instellingen" . Dat scheelt zo veel scrollen/klikken _/-\o_ . Wat een verademing, wat mijn betreft nu al update van het Jaar.

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46
nielsgaastra schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:49:
Ik heb in mijn adresboek al zo mijn contacten ingesteld
voornaam: Jan
achternaam: Vries, de

Maar op Facebook heet hij gewoon Jan de Vries. Kan ik deze dan aan elkaar koppelen?
Ja, dat kun je zelf doen.

Edit Jan Vries,de en onderin beeld heb je een optie om een andere contact er aan vast te knopen. Daar kies je vervolgens voor Jan de Vries.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• niels132
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:57
O ik zie het thnx,
dat is een hoop werk...

• CK3v1N
En dan hopen dat er geen verschillende Jan de Vries zijn...

• smeerbartje
Je zou maar Jan de Vries heten...

Verwijderd

Jammer dat de iPhone4 dus geen 3d functie heeft in de nieuwe maps..

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08 11:29

ronaldm3

Apple Watch :)

Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:08:
Jammer dat de iPhone4 dus geen 3d functie heeft in de nieuwe maps..
En geen panorama functie in de foto app...

Power to the beat.

• ken-dj
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-08 18:32

ken-dj

Life is short break the rules

bram1984 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:51:
[...]

Ik weet niet hoe lang jij dit topic al volgt, maar met de postsnelheid en de reactiesnelheid waarmee mensen op vragen reageren, kan het goed zijn dat deze over het hoofd is gezien. Amper een uur en nu al op de vorige pagina. Grote kans dat mensen er dus niet meer op reageren, dus ja: nu al kicken. ;w
evenementen pagina op FB, onderaan zie je exporteer verjaardagen.

S23 > Tab S8 >  ATV 4K >  Airtags <  Macbook Pro M1 <  IPad  Iphone 12 PM< 14 PM <16 PM < Garmin Fenix Pro 6X

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
NotSoSteady schreef op donderdag 20 september 2012 @ 01:49:
[...]

Verjaardag sync vind ik echt ideaal en dit kun je gewoon zelf instellen of je dit wilt of niet.
Uitzetten kan niet, zie topic.

De accu lijkt weer wat sneller leeg te gaan, maar dat leek ook zo in de eerste paar dagen gebruik van de iPhone, dus ik trek nog geen conclusies.

[ Voor 54% gewijzigd door Saturnus op 20-09-2012 11:18 ]

• Alabama_man
  • Laatst online: 31-08 14:37
stormfly schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 09:13:
[...]

Ik merk duidelijk een verschil jullie praten alleen maar over " mooi " terwijl ik over functionaliteit praat. Klink eens op een link uit een email met een maps link, die opent nu in je browser. En google maps in je browser is behoorlijk non-retina. Als je nu zoekt op opbjecten, parkeren, pizzaria in je woonplaats, gemeentehuis etc. Dat vind de maps applicatie dat allemaal niet.

Ik geloof dat het beter zal worden, maar ik geloof niet dat het beter dan Google of gelijk aan Google zal worden. Google heeft al jaren en jaren search resultaten, dat gaat Apple het eerste decenia niet inhalen.

En dat het mooi is in Hong Kong dat zal wel, maar ik heb liever als ik met mijn vrouw in een vreemde stad ben en we willen wat eten dat we dan een leuke restaurant kunnen vinden via de maps applicatie.

Dus ik denk dat we allemaal wat andere belangen hebben met de apps. :+ en daardoor wat kritisch naar elkaar zijn.

Maar we wachten inderdaad wel af :P fingerscrossed voor de final release.
Ik sluit me hierbij volledig aan. Aanvullend vind ik het erg vervelend dat ik geen OV reizen meer met de nieuwe maps kan plannen. Iets waar ik zelf bijna dagelijks gebruik van maak. Voor mij is dit zelfs reden genoeg om voorlopig bij ios5 te blijven wat m'n iphone betreft.

Verder vind ik het ontbreken van de youtube app ook een gemis. Niet dat deze zo geweldig was, maar ik kon in iedergeval fullscreen filmpjes kijken. Iets wat in de browserversie tegenwoordig niet meer gaat (ipad2).

• bram1984
ken-dj schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:10:
[...]

evenementen pagina op FB, onderaan zie je exporteer verjaardagen.
Thanks. Bedoel je dit op de iPhone of op internet? Ik zie dit in beide gevallen namelijk nergens staan.

• Saturnus
  • Niet online
Op internet zit het verstopt onder het knopje tandwiel rechtsboven.

[ Voor 17% gewijzigd door Saturnus op 20-09-2012 11:20 ]

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:57
bram1984 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:17:
[...]

Thanks. Bedoel je dit op de iPhone of op internet? Ik zie dit in beide gevallen namelijk nergens staan.
Kijk anders even naar de app smartsync. Die doet dit ook voor je. Matcht contactpersonen aan je facebook en update alle info in je telefoon.

Carpe Diem

• Extreme smell
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14:54
Ik begrijp dat Passbook nog niet helemaal.
Vorige week kwam het bericht dat Paylogic zijn kaarten ook via Passbook beschikbaar zou maken.
Als ik nu mijn kaartjes wil toevoegen, hoe doe ik dat?
Vanuit Passbook kan ik alleen iets downloaden van American Airlines, Lufthansa en MLB

• ken-dj

ken-dj

muppet99 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:19:
[...]

Kijk anders even naar de app smartsync. Die doet dit ook voor je. Matcht contactpersonen aan je facebook en update alle info in je telefoon.
(n de appstore las er pas nog een artikel over)
zou niet moeten uitmaken ,maar gebruikten de ouwe facebook destijds , i

S23 > Tab S8 >  ATV 4K >  Airtags <  Macbook Pro M1 <  IPad  Iphone 12 PM< 14 PM <16 PM < Garmin Fenix Pro 6X

• bram1984
Saturnus schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:19:
Op internet zit het verstopt onder het knopje tandwiel rechtsboven.
Ik zie het staan: het probleem is echter dat ik nu aan het werk ben, en hij dan alle verjaardagen in mijn Outlook agenda gooit. Dat wil ik niet. Zal het thuis eens proberen op mijn mac.

• Snarfie
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-08 12:26
DaMarcus schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:35:
[...]

Instellingen » Algemeen » Beperkingen :)
Thanks!!!! en ja dit was wel een RTFM dingetje.. 8)7

Hasta la pasta.

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:52
Extreme smell schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:20:
Ik begrijp dat Passbook nog niet helemaal.
Vorige week kwam het bericht dat Paylogic zijn kaarten ook via Passbook beschikbaar zou maken.
Als ik nu mijn kaartjes wil toevoegen, hoe doe ik dat?
Vanuit Passbook kan ik alleen iets downloaden van American Airlines, Lufthansa en MLB
Dat kan ik zelfs niet :? Ik kan alleen op de "appstore" knop onderaan klikken, maar dan krijg ik iedere keer: verbinding met iTunes store mislukt Terwijl ik gewoon naar de iTunes store kan gaan vanuit 'n andere app, dus daar ligt het probleem niet. Iemand 'n idee wat ik fout doe?

• jorikk59
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:33
Zelf ook gehad, ik had toen net geupdate. 5 minuten later kreeg ik wel de verbinding samen met de nieuwe layout. Refresh probleempje of iets dergelijks.

• Meulugar
  • Laatst online: 12-09 18:33

Meulugar

Vanuit het zonnige zuiden![PT]

:^ met degene boven mij ook ik krijg een foutmelding in passbook :-( voor de rest super tevreden over ios6

• XyritZz
botech schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:26:
[...]

Dat kan ik zelfs niet :? Ik kan alleen op de "appstore" knop onderaan klikken, maar dan krijg ik iedere keer: verbinding met iTunes store mislukt Terwijl ik gewoon naar de iTunes store kan gaan vanuit 'n andere app, dus daar ligt het probleem niet. Iemand 'n idee wat ik fout doe?
Same here, lijkt me dat de Store wat kuren heeft. Had eerder vandaag ook al issues dat ik ineens weer de 'oude' app store layout te zien kreeg.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• ken-dj

ken-dj

bram1984 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:24:
[...]

Ik zie het staan: het probleem is echter dat ik nu aan het werk ben, en hij dan alle verjaardagen in mijn Outlook agenda gooit. Dat wil ik niet. Zal het thuis eens proberen op mijn mac.
Je kan dat zelf in stellen je kan ook google kalender gebruiken of outlook etc...

• jorikk59
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:33
ken-dj schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:28:
[...]

Je kan dat zelf in stellen je kan ook google kalender gebruiken of outlook etc...
Had ik eerst ook al, maar toen kwam ik erachter dat je de link moet kopiëren.
Dus alleen de link kopiëren van de knop op de site van facebook. Deze link kun je via google calendar als invoer gebruiken wanneer je een agenda via url toevoegd.

• CK3v1N
Zelfde probleem met de store.

Net iets "leuk" opgemerkt. Ge wordt niet meer automatisch gé :-)

• Argantonis
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-08 11:01
Op de een of andere manier zie ik de nieuwe maps app niet in mijn lock screen als ik een route aan het volgen ben, dat was eigenlijk de enige reden dat ik heb geüpdatet, iemand een idee hoe dat kan komen?

Verwijderd

Alabama_man schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:16:
[...]

Verder vind ik het ontbreken van de youtube app ook een gemis. Niet dat deze zo geweldig was, maar ik kon in iedergeval fullscreen filmpjes kijken. Iets wat in de browserversie tegenwoordig niet meer gaat (ipad2).
Er is nu een youtube app van Google zelf die heel wat beter is.

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 14:15

mr_obb

Lakse Perfectionist

Mijn ervaring na een halve dag IOS6 op een iPhone 3Gs is heel positief. Ik had in IOS5 veel performanceproblemen en hickups. Nu is dat veel minder en voelt het (voor een oude telefoon) redelijk snappy aan.

• Saturnus
  • Niet online
:| In iets minder dan een uur tijd is er 6% accu verdwenen zonder dat ik het ding ook maar aangeraakt heb... als dit niet tijdelijk is. :/

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Mensen die bij updaten een timeout krijgen: bij mij was het probleem een bug in netwerk drivers (bigfoot killernetworks). Updaten verhielp alles, maar een commando ook (winsck /iets dacht ik).

Edit: netsh winsock reset

[ Voor 6% gewijzigd door RedHat op 20-09-2012 11:56 ]

• XyritZz
Saturnus schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:53:
:| In iets minder dan een uur tijd is er 6% accu verdwenen zonder dat ik het ding ook maar aangeraakt heb... als dit niet tijdelijk is. :/
Bij mij 4% in een halve dag. Staat er geen applicatie continue je location services te gebruiken of iets dergelijks?

Probeer misschien ook eens de tel uit/aan te zetten, ik had vanochtend nog 93% en na opnieuw opstarten ineens 97% wat inmiddels weer is terug gelopen naar 96. Misschien is die teller gewoon een beetje raar aan het doen bij sommige toestellen?

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 11:09

Tourniquet

Hiya, fellas!

Saturnus schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:12:
[...]

De accu lijkt weer wat sneller leeg te gaan, maar dat leek ook zo in de eerste paar dagen gebruik van de iPhone, dus ik trek nog geen conclusies.
Wat bedoel je met "uitzetten kan niet"? Je kunt de Facebook-verjaardagen gewoon uitzetten in de Agenda (knopje linksboven "Agenda's"), of bedoel je dat niet?

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• Saturnus
  • Niet online
Tourniquet schreef op donderdag 20 september 2012 @ 12:12:
[...]

Wat bedoel je met "uitzetten kan niet"? Je kunt de Facebook-verjaardagen gewoon uitzetten in de Agenda (knopje linksboven "Agenda's"), of bedoel je dat niet?
Ik bedoel ze volledig van het device weglaten. Want ook al zet je ze uit in de agenda, in het notification center blijven al die verjaardagen onnodig ruimte innemen.

Als je stop met het syncen van Fb contacten, dan pas zijn ze echt weg.

• tjallingv
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-03-2020
Vannacht geupdate en vind het opzich wel een verbetering.

Alleen jammer van de maps. Als je een adres intypt zit de speld er paar 100 meter naast.

• Dennisdn
  • Laatst online: 17:16
Saturnus schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:12:
[...]

Uitzetten van de facebookverjaardagen in je agenda kan wel degelijk. Gewoon agenda uitvinken in het instellingen menu. Instellingen > facebook > agenda

*edit, mijn reactie was reeds ingehaald door paar post hierboven.

[ Voor 11% gewijzigd door Dennisdn op 20-09-2012 12:36 ]

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 11:09

Tourniquet

Hiya, fellas!

Voor wie Passbook wil uitproberen, ga op je iPhone naar http://www.kaldi.nl/passbook/ en daar kun je een coupon voor een tweede koffie gratis naar Passbook downloaden. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Tourniquet op 20-09-2012 12:41 ]

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• botech
Tourniquet schreef op donderdag 20 september 2012 @ 12:37:
Voor wie Passbook wil uitproberen, ga op je iPhone naar http://www.kaldi.nl/passbook/ en daar kun je een coupon voor een tweede koffie gratis naar Passbook downloaden. :)
Dat werkt dus ;) Hopelijk volgen meer winkels dit voorbeeld.

Edit: Al ben ik wel niets met deze bon hier in Belgie 8)

[ Voor 9% gewijzigd door botech op 20-09-2012 12:50 ]

• hendrilankamp
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 21:04
Sinds vandaag heb ik ook ios 6.
Nu gaat alles gewoon erg vlot, behalve dan de email.
als ik een bijlage toevoeg en wil nog wat tekst typen gaat dit giga traag.
een vertraging van wel een seconde per letter.
heb het op een 4s

Hebben meer mensen hier last van?

• cyclone
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:29

cyclone

-=Hacking is my life=- (NOT)

Na de update naar Ios6 had ik een aantal updates van wat apps, maar inmiddels ruim 6 uur verder staan ze nog steeds op waiting. (Iphone inmiddels al een keer uit en aan gezet) Terwijl ik continu Wifi dekking heb.

Meer mensen met dit probleem ?
De podcasts & Find Friends apps installeerde wel meteen .. snap er geen snars van

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...

Verwijderd

cyclone schreef op donderdag 20 september 2012 @ 13:03:
Na de update naar Ios6 had ik een aantal updates van wat apps, maar inmiddels ruim 6 uur verder staan ze nog steeds op waiting. (Iphone inmiddels al een keer uit en aan gezet) Terwijl ik continu Wifi dekking heb.

Meer mensen met dit probleem ?
De podcasts & Find Friends apps installeerde wel meteen .. snap er geen snars van
Heb je nog genoeg ruimte om de app te updaten? Als ik tomtom wil updaten is het ook altijd een ramp omdat ik dan niet voldoende vrije ruimte heb.

• cyclone
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:29

cyclone

-=Hacking is my life=- (NOT)

Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 13:11:
[...]

Heb je nog genoeg ruimte om de app te updaten? Als ik tomtom wil updaten is het ook altijd een ramp omdat ik dan niet voldoende vrije ruimte heb.
Nope 20gb vrij
Ben trouwens ook een compleet album met foto's kwijtgeraakt (lang leve de backup)
Kortom weer geen vlekkeloze update van Apple .. beetje jammer dit

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...

• Who Am I?
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 07:03
Het kan aan mij liggen, maar ik kan de knop 'Schenk deze app' niet meer vinden in de app store. Ik heb een iPhone 4s met iOS6. Wil graag WhatsApp aan mijn vriendin geven die sinds vandaag de nieuwe iPad heeft. Iemand die dit zelfde probleem heeft?

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

• meneerdeman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 13:50

meneerdeman

Mister The Man

Who Am I? schreef op donderdag 20 september 2012 @ 13:26:
Het kan aan mij liggen, maar ik kan de knop 'Schenk deze app' niet meer vinden in de app store. Ik heb een iPhone 4s met iOS6. Wil graag WhatsApp aan mijn vriendin geven die sinds vandaag de nieuwe iPad heeft. Iemand die dit zelfde probleem heeft?
Ipad en WhatApp is een No Go toch?

• XyritZz
Nadeel vind ik dat bij 'Show on Lockscreen' de telefoon continue location services lijkt te gebruiken om te checken of je in de buurt bent van een Kaldi winkel. Battery zal er snel aan gaan op die manier...

• Who Am I?
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 07:03
meneerdeman schreef op donderdag 20 september 2012 @ 13:27:
[...]

Ipad en WhatApp is een No Go toch?
Ohwja, ik zie het! Wat stom! Nouja, jammer dan. Blijft dan dus vreemd dat de 'Schenk deze app' knop het niet doet.

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
Vanacht IOS 6 installed.
Vandaag met weinig tot geen gebruik (af en toe whatsapp) lijkt het wel of mijn iPhone 4 sneller leeg gaat.
Volgens de reviews zou dit alleen het geval zijn bij de iPhone 4s en iPad.
Ik wacht het nog een paar dagen af..

>PC specs<

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
Sinds ios 6 blijf ik de melding bij de appstore : verbinding met itunes store mislukt. Dit gebeurd alleen bij top25 en categorieen. iemand een oplossing? reboot al 2 maal geprobeerd.

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:31

talin

ES-MA

http://www.passdock.com
hier kan je je eigen passbooks aanmaken, wel dummy's maar kan je zien hoe e.e.a. werkt

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Verwijderd

talin schreef op donderdag 20 september 2012 @ 13:58:
[...]

http://www.passdock.com
hier kan je je eigen passbooks aanmaken, wel dummy's maar kan je zien hoe e.e.a. werkt
Hier kan je het officieel doen:

www.passsource.com

Vergeet vooral niet die p erbij te tikken!! :+

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

De iPhone4S zit vol dus installeren lukt niet. Geen probleem, ik trash alle muziek en heb dan 5 GB vrij voor de installatie. En het werkt.

Als je dan je playlist aanklikt, via download je muziek wil terugzetten via iTunes Match wordt inderdaad je muziek gedownload en weer teruggezet..... en dan moet je naar je werk. Ik heb niet de beste 3G-databundel en ook niet zo'n goed bereik op de werkplek, maar het downloaden van de muziek gaat blijkbaar gewoon door via de 3G. Mijn telefoon is dus behoorlijk warm (al de hele dag), heeft in de afgelopen 8 uur de batterij al leeg getrokken en moeilijk bereikbaar voor dataverkeer. Da's niet zo handig geweest van Apple.

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:08

rammes

koekebakker 1e klas

@delerium als workarround kun je beste even uitloggen met je apple ID. dan kun je ook niets meer downloaden

Ik zou het doen!

• Fd1sk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:16
of de optie "Gebruik mobiele data" in de iTunes en App Stores instellingen uitzetten....

• McLovinB
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:23
Met de nieuwe en noodzakelijke Youtube app is de tv out optie vervallen, of mis ik iets??

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

Ik heb sterk het idee dat iOS 6 een performance boost heeft gegeven aan mij iPhone 4. Tot op heden dan ook best tevreden over. Vanochten navigatie getest en die doet wat het moet doen. Wel jammer dat de gesproken aanwijzingen enkel mogelijk zijn op de 4S / 5.

Een probleem dat ik nu wel heb is Muziek. De muziek dit ik op mijn iPhone heb staan zie ik staan, maar zodra ik in de settings iCloud aanzet zie ik enkel nog een "cloud" in de muziek app met daarbij een statusbalk die leeg blijft. Meer mensen die dit issue hebben gehad en eventueel op hebben kunnen lossen? Zet ik icloud vervolgens weer uit, dan zie ik de lokale muziek bestanden weer in iTunes. :S

Geen commentaar

Verwijderd

Wel jammer dat de gesproken aanwijzingen enkel mogelijk zijn op de 4S / 5.

Meen je dat nou? Wat een ontzettende onzin om dit niet voor de iPhone 4 mogelijk te maken. Is dit niet ontzettend strafbaar trouwens volgens de Nederlandse wet? Want dit betekent dat je verplicht bent om je aandacht niet alleen bij het verkeer te houden maar ook telkens naar je iphone moet kijken welke richting je op moet.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2012 16:10 ]

• henkiskaal
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 12:21
McLovinB schreef op donderdag 20 september 2012 @ 14:42:
Met de nieuwe en noodzakelijke Youtube app is de tv out optie vervallen, of mis ik iets??
Via airplay (Apple TV met laatste versie) crashte de Youtube app zelfs bij mij.

Na een 2e poging kreeg ik het volgende bericht:
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/nch0ls.jpg

Apparaat is een iPhone 4, waarschijnlijk als ik hem via de website kijk kan hem wel volledig afspelen via airplay. Maar dat is toch raar?! Is dit een beperking vanuit de Youtube app?

• Pyrone89
StarWolf schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:59:
[...]

Nee, dit is er niet, maar eindelijk! Bluetooth direct onder "Instellingen" . Dat scheelt zo veel scrollen/klikken _/-\o_ . Wat een verademing, wat mijn betreft nu al update van het Jaar.
Alleen vreemd dat ze er niet een radio knop van hebben gemaakt. Nu maak je nog een klik te veel.

• Saturnus
  • Niet online
Pyrone89 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:27:
[...]

Alleen vreemd dat ze er niet een radio knop van hebben gemaakt. Nu maak je nog een klik te veel.
My thoughts.

Jammer dat location services nu verder weg is gestopt.

• red1
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 05:26
Hmmm vanmiddag geüpdate naar ios6 met mijn iphone 4s. Nu keek ik regelmatig via mijn mobiel naar mijn beveiligingscamera's rondom het huis. Alleen nu blijft hij maar laden en laat hij geen beeld zien. Alle cookies etc verwijderd voor safari, maar dit helpt niets. Mijn vriendin haar iphone die nog niet naar ios6 is geüpdate doet het prima met de beveiligingsbeelden.

Meer mensen (toevallig) last van?

• Meulugar
  • Laatst online: 12-09 18:33

Meulugar

Vanuit het zonnige zuiden![PT]

Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:07:

Meen je dat nou? Wat een ontzettende onzin om dit niet voor de iPhone 4 mogelijk te maken. Is dit niet ontzettend strafbaar trouwens volgens de Nederlandse wet? Want dit betekent dat je verplicht bent om je aandacht niet alleen bij het verkeer te houden maar ook telkens naar je iphone moet kijken welke richting je op moet.
Ik zou niet weten waarom dit strafbaar is hoor. er zijn namelijk zat applicaties beschikbaar die dit wel hebben. ik zelf snap al die comotie niet. Ik ben juist blij met de nieuwe maps. rete scherp (zelfs het onbekende dorp in portugal waar ik jaarlijks vertoef) en ziet er leuker/makkelijker uit.

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:12
Voor iedereen die zich afvraagt of je iphone 4 sneller wordt of minder lang in standby kan staan op een lading:

reviews: Apple iOS 6: benchmarks voor iPhone en iPad

Ik had em hier nog niet voorbij zien komen en deze vragen worden hier beantwoord :-)

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• rockmanz
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
henkiskaal schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:16:
[...]

Via airplay (Apple TV met laatste versie) crashte de Youtube app zelfs bij mij.

Na een 2e poging kreeg ik het volgende bericht:
[afbeelding]

Apparaat is een iPhone 4, waarschijnlijk als ik hem via de website kijk kan hem wel volledig afspelen via airplay. Maar dat is toch raar?! Is dit een beperking vanuit de Youtube app?
Ik heb op mijn iPhone 4 met iOS5 ook de nieuwe youtube app en heb dezelfde foutmelding, weliswaar met XBMC als airplay receiver maar de native youtube app werkt daar wel mee.

Overigens denk ik niet dat ik binnenkort naar iOS6 overstap gezien het gemis van youtube en google maps, en de nieuwe alternatieven die niet (geheel) meekunnen met de oude vertrouwde apps. Zo maak ik vaak gebruik van maps om mijn weg te vinden in steden, OV plannen of bijvoorbeeld even de dichtstbijzijnde supermarkt te zoeken. Maar of de functie zit er niet meer in, of de nieuwe kaarten/winkelgegevens zijn gewoonweg fout of incompleet. :/ Daarbij zijn de meeste nieuwe features niet voor de iPhone 4 beschikbaar en moet ik me eigenlijk alleen verheugen op facebook integratie en passbook. Dat zelfs facetime over de 3g verbinding niet beschikbaar wordt is aardig teleurstellend. Niet een geheel overtuigende update voor mij.

Verwijderd

Meulugar schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:44:
[...]

Ik zou niet weten waarom dit strafbaar is hoor. er zijn namelijk zat applicaties beschikbaar die dit wel hebben. ik zelf snap al die comotie niet. Ik ben juist blij met de nieuwe maps. rete scherp (zelfs het onbekende dorp in portugal waar ik jaarlijks vertoef) en ziet er leuker/makkelijker uit.
Zat applicaties die "wel" hebben, dat je geen geluid hebt? Uhuh...begrijp je het zelf nog?

We praten hier over een belachelijke beperking in de iPhone 4.

• bram1984
Ik zit met mijn 4 nu al op 38%. De accuduur is echt een heel stuk slechter dankzij iOS6. Het enige wat ik vandaag gedaan heb ik een paar keer op FB gezeten en wat whatsappjes verstuurd en ontvangen. 3G staat aan, maar verder staat alles uit, geen BT, geen Wi-Fi, spotlight alles uit. Gewoon dik 60% verdwenen. Normaal zat ik nu met dit gebruik nog rond de 70- / 80%. Hopelijk gaat dit snel beter worden.

edit: Over de YT app, gebruiken mensen deze? Ik zie namelijk nergens een optie om in HQ af te spelen, iets wat de mobiele site wel heeft.

[ Voor 14% gewijzigd door bram1984 op 20-09-2012 17:15 ]

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Die YouTube-app van Google is zwaar waardeloos. Standaard dat afspelen in zo'n klein scherm (ik wil soms ook gewoon portrait een filmpje kijken!), maar het ergste is nog het feit dat ze niet gebruik maken van de standaard controls en dus geen volume control in beeld. Soms wil ik het systeemgeluid hard hebben en dan kom je in die app en BAM, alles en iedereen kan meegenieten. Bij de oude zag je dat nog in één oogopslag.

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:23

Osxy

Holy crap on a cracker

me_mrtn schreef op donderdag 20 september 2012 @ 17:34:
Die YouTube-app van Google is zwaar waardeloos. Standaard dat afspelen in zo'n klein scherm (ik wil soms ook gewoon portrait een filmpje kijken!), maar het ergste is nog het feit dat ze niet gebruik maken van de standaard controls en dus geen volume control in beeld. Soms wil ik het systeemgeluid hard hebben en dan kom je in die app en BAM, alles en iedereen kan meegenieten. Bij de oude zag je dat nog in één oogopslag.
m.youtube.com

Blijf erbij, beter dan de default app in 5.0

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Osxy schreef op donderdag 20 september 2012 @ 17:38:
[...]

m.youtube.com

Blijf erbij, beter dan de default app in 5.0
Vind ik weer een geklooi met subscribed filmpjes en het is niet zo snel qua navigatie en dergelijke.

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
Iemand nog meer problemen met iTunes match. Al mijn liedjes staan er wel in, maar die hebben geen titel en duren 0 minuten. Ik kan ze dus ook niet afspelen. Best irritant.

• Pyrone89
Inmiddels moet je locatiebepaling voor tijdzone aanzetten als je tijd en datum automatisch wilt laten instellen (om sync problemen te voorkomen). Gelukkig is de drain bug uit iOS 5 verholpen, want daar trok deze functie je hele batterij leeg.

• Leutje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Leutje

o7

red1 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:33:
Hmmm vanmiddag geüpdate naar ios6 met mijn iphone 4s. Nu keek ik regelmatig via mijn mobiel naar mijn beveiligingscamera's rondom het huis. Alleen nu blijft hij maar laden en laat hij geen beeld zien. Alle cookies etc verwijderd voor safari, maar dit helpt niets. Mijn vriendin haar iphone die nog niet naar ios6 is geüpdate doet het prima met de beveiligingsbeelden.

Meer mensen (toevallig) last van?
Ik kan inderdaad ook niet naar jouw beveiligings camera's kijken :7

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

• naarden 4ever
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 08:43
Over het algemeen erg blij met iOS6, zowel op iPhone 4s als iPad 2. Ook op de iPhone valt me op dat Siri mij ook een stuk beter verstaat, en haar extra functies (ik vind het wel leuk om de MLS te volgen) zijn ook zeer welkom.

Het enige wat een beetje jammer is, is dat de content op Yelp nog vrij minimaal is. Het dichtstbijzijnde tankstation was 8km rijden, en er zijn er minstens 4 binnen 1km om mijn huis heen. Allemaal een Yelp aanmaken en toevoegen wat er in jouw straat is? :P

Ook hoe vaak Yelp wordt geüpdatet in Siri zelf valt me tegen. Een tankstation bij mij in de buurt (heb ik zelf toegevoegd) stond al gisteravond op Yelp zelf, maar nog niet in Siri's database. Werkt Siri met Yelp, of stuurt Yelp eens in de week de veranderingen in de database door?

[ Voor 22% gewijzigd door naarden 4ever op 20-09-2012 18:31 ]

• botech
Mijn remote app van Apple werkt ook niet meer maar nu weet ik niet of dit aan de update ligt. Thuisdelen staat aan, zowel op m'n pc als m'n iPhone, en toch krijg ik steeds deze melding:

Afbeeldingslocatie: http://i271.photobucket.com/albums/jj136/brugge1891/foto_zps0c029517.jpg

Iemand 'n idee waar dit aan lig en hoe ik de remote app weer werkend krijg?

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 10:39

LoneWolf

Just a Byte

funk-e schreef op donderdag 20 september 2012 @ 00:00:
[...]

do not disturb werkt bij mij ook niet

[...]
Werkt bij mij prima, maaarrrr....
hebben jullie de iphone dan wel vergrendeld ? Staat er duidelijk bij:
als 'Niet storen' is ingeschakeld, bevat de statusbalk een maansymbool en worden gesprekken en meldingen stilgehouden als ze binnenkomen terwijl het apparaat is vergrendeld.
Dus als je wat aan het doen op je foon bent komt het dus gewoon binnen.

(Voor deze situatie heb je een mute knopje aan de zijkant nl.(al had ik ook graag gehad dat dnd ook echt dnd is, ook als je bezig bent.)

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Verwijderd

Iemand ook het probleem met shared photostreams dat de uitgenodigde geen fotos kan toevoegen?

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Silversin schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:54:
Ik weet niet of het door iOS6 komt, maar mn homeknop werkt weer naar behoren op mijn i4 :D
Blijkbaar was het toch een software issue.
Geen issue maar een kwestie van niet optimale instellingen denk ik. Ik heb het eens geprobeerd door langzamer op de homeknop te drukken. Van alle keren dat ik het op deze manier heb geprobeerd werkte het prima. Als ik het weer op de oude snelheid deed ging het vaak mis. Met iOS6 heb ik dat tot dusver niet meer. Zo te zien is de dubbelkliksnelheid aangepast.

De wet verplicht je sowieso al dat je aandacht bij het verkeer moet houden. Zelfs het eten van een appel valt daar al onder. Als een apparaat dat niet mogelijk maakt betekent dat je die niet tijdens het rijden mag gebruiken. Het is dus niet zo dat de wet fabrikanten verplicht om dingen als turn-by-turn navigatie te implementeren.
botech schreef op donderdag 20 september 2012 @ 18:30:
Mijn remote app van Apple werkt ook niet meer maar nu weet ik niet of dit aan de update ligt.
Check even of je nog updates hebt, er is namelijk ook een update voor Remote uitgebracht.

Verwijderd

botech schreef op donderdag 20 september 2012 @ 18:30:
Mijn remote app van Apple werkt ook niet meer maar nu weet ik niet of dit aan de update ligt. Thuisdelen staat aan, zowel op m'n pc als m'n iPhone, en toch krijg ik steeds deze melding:

[afbeelding]

Iemand 'n idee waar dit aan lig en hoe ik de remote app weer werkend krijg?
Kijk eens of je versie 2,4 hebt van deze app. Ook Remote is gister geüpdate.
Deze fout melding ben ik wel vaker tegen gekomen. Het opnieuw opstarten van iTunes wil wel eens helpen.

Ik heb net even gekeken, maar bij mij werkt alles feilloos. (iOS 6,iTunes 10.7 en OSX 10.8.2)

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

Dat heeft Apple wel afgedekt met de melding in het display wanneer je de kaarten app start.

Geen commentaar

• botech
Check even of je nog updates hebt, er is namelijk ook een update voor Remote uitgebracht.
Kijk eens of je versie 2,4 hebt van deze app. Ook Remote is gister geüpdate.
Deze fout melding ben ik wel vaker tegen gekomen. Het opnieuw opstarten van iTunes wil wel eens helpen.
Is de laatste versie van Remote, 2.4 dus daar ligt het niet aan.
Pagina: 1 ... 11 ... 21 Laatste

Let op:
• Het is niet toegestaan om te vragen om UDID's te registreren, of hierin te handelen.
• Links om iOS 6 te downloaden buiten Apple's site zijn niet toegestaan.