Verwijderd

Doet de navigatie van iOS6 het nou wel of niet op de iPhone 4? Op de Apple website lees ik:

Turn-by-turn navigation is available only on iPhone 4S, iPhone 5, and iPad 2 or later with cellular data capability. Flyover is available only on iPhone 4S, iPhone 5, iPad 2 or later, and iPod touch (5th generation). Cellular data charges may apply.

Maar ik probeer het net op mijn iPhone 4, en het lijkt toch wel te werken:

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2w4z0o4.jpg

Morgen maar eens even in de auto kijken of 'ie het echt doet...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2012 20:21 ]

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Navigatie doet het wel, maar geen gesproken navigatie. Je zult dus zelf op de pijltjes moeten klikken voor de volgende aanwijzing.

Verwijderd

Sinds ik mijn iPad 2 hebt geupdate naar ios6 werkt de aan/uit schakelaar niet meer om het scherm uit te zetten, het vreemde is dat hij wel werkt als ik hem lang ingedrukt houd om vervolgens heel de ipad te kunnen uitschakelen, iemand enig idee wat dit kan zijn ? Alvast bedankt !

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

me_mrtn schreef op donderdag 20 september 2012 @ 20:20:
Navigatie doet het wel, maar geen gesproken navigatie. Je zult dus zelf op de pijltjes moeten klikken voor de volgende aanwijzing.
De volgende aanwijzing werkt bij mij wel automatisch (iPhone 4). Hiervoor moet je wel even op het pijltje links onder drukken zodat deze blauw wordt. Enkel de gesproken tekst ontbreekt.

Geen commentaar

Verwijderd

botech schreef op donderdag 20 september 2012 @ 19:54:
[...]

[...]

Is de laatste versie van Remote, 2.4 dus daar ligt het niet aan.
Ok, dan ben je bij. Probeer je Apple TV eens te resetten. Of opnieuw de thuisdeling aan en uit te zetten.

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:45
Ok, dan ben je bij. Probeer je Apple TV eens te resetten. Of opnieuw de thuisdeling aan en uit te zetten.
Al verschillende keren gedaan, zowel op m'n pc als de 4s, helpt niet. Ik heb wel geen Apple TV, is gewoon om iTunes te bedienen met de 4s.

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:30
Ik heb ook iets raars na de update, vanmorgen uitgevoerd, ben erna nog in de AppStore geweest, en nu is mijn icoontje opeens weg. Niet te vinden. Als ik via appzap pro "open in AppStore" aanklink gebeurd er ook niets. Snap er niks van.

Daarnaast heb ik het gevoel dat mijn scherm minder gevoelig is. Dit alles trouwens op een ipad2

Edit, zo ben ik simpel, ik had beperkingen aangezet, en daar verkeerde opties gekozen.
AppStore is er weer.

[ Voor 14% gewijzigd door peeth op 20-09-2012 21:44 ]

Vincere Per Belli

• robbydw

robbydw

live your life

Lees inmiddels de nodige berichten over het niet werken van iTunes match https://discussions.apple...4315180?start=30&tstart=0

Zijn er hier ook gebruikers waar iTunes match niet werkt?

Geen commentaar

Verwijderd

botech schreef op donderdag 20 september 2012 @ 21:07:
[...]

Al verschillende keren gedaan, zowel op m'n pc als de 4s, helpt niet. Ik heb wel geen Apple TV, is gewoon om iTunes te bedienen met de 4s.
Vreemd, ik heb ook een 4S en ik heb net Remote gebruikt om iTunes te bedienen en dat gaat prima.(weliswaar op een iMac).
Kijk eens bij "instellingen"==>"muziek" in je 4S of daar het juiste Apple ID staat vermeld, wellicht toch een onjuist ID ingevoerd. Of kijk eens bij Apple Support of er meer mensen zijn met dit probleem.

Succes!

edit: nieuwsgierig als ik ben heb ik even gekeken bij Apple Support en inderdaad zijn er een paar mensen die hetzelfde probleem ervaren na de update naar iOS 6.0

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2012 21:53 ]

Verwijderd

Meerdere mensen problemen met shared photostream dat de uitgenode persoon geen fotos kan toevoegen?

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

robbydw schreef op donderdag 20 september 2012 @ 21:25:
Lees inmiddels de nodige berichten over het niet werken van iTunes match https://discussions.apple...4315180?start=30&tstart=0

Zijn er hier ook gebruikers waar iTunes match niet werkt?
Nope, werkt perfect.

Bij eventuele problemen (dit mag ECHT eens in de topic warning en/of topic start):
- backup iDevice via iTunes
- "restore" of "herstellen" via iTunes
- backup terugzetten via iTunes

Dit lost veel onverklaarbare en minder-vaak-voorkomende problemen op.

• robbydw

robbydw

live your life

Phuncz schreef op donderdag 20 september 2012 @ 21:56:
[...]

Nope, werkt perfect.

Bij eventuele problemen (dit mag ECHT eens in de topic warning en/of topic start):

Tnx voor de tips Phuncz. Inmiddels werkt het, om een net zo onverklaarbare reden, nu wel.

Edit: overigens dacht ik begrepen te hebben dat je met iTunes Match nu muziek kon streamen, maar ik zie de data voor iTunes toch vrolijk groeien. :(

[ Voor 12% gewijzigd door robbydw op 20-09-2012 22:07 ]

Geen commentaar

• stansfield
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09-2023
Ik heb gisteravond ook IOS 6 gedownload. Dit ging allemaal prima. Het enige is dat ik nu geen films op mijn iphone krijg. Wanneer ik in Itunes alle films selecteer en synchroniseer krijg ik er 3 films op. En wanneer ik wat films selecteer komt er geeneen op. Heeft iemand enig idee hoe dat kan?

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:51

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Heb zojuist een rare bug gehad. Bij installeren nieuwe App kwamen er 2 icoontjes van dezelfde App, waarbij 1 installerende blijft en de ander gewoon geïnstalleerd is.

Kreeg het alleen weer goed door even de telefoon uit te zetten en weer aan te doen :P

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jornzor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 31-08 08:59
Big ass problem here!

Gisteren avond, itunes update geïnstalleerd. Na installatie backup gemaakt van mijn iphone (4).
Na de backup gelijk begonnen met het update van mijn iphone via itunes.
Bijna bij het einde van de installatie krijg ik een -1 error in itunes.
"Wegens onbekende fout is het update mislukt" blablabla...

Nou toen maar geprobeerd te update via telefoon zelf.
Ging voorspoedig duurde alleen een eeuwigheid.
Toen werd ik vanochtend wakker en keek ik op mijn iphone of de update klaar was.
Er stond het welbekende logo met het kabeltje, dat je je iphone op je itunes met kabel moest aansluiten.
Ik dacht normaal hoeft dat niet na een update via de telefoon zelf.
Nou goed ik sluit deze aan en itunes zegt: "Er is een iphone gevonden waarvan de herstel modus actief is"
Ik klik vervolgens op herstellen waarna deze ongeveer 10-15 min bezig is met herstellen. Waarna ik weer een error krijg. Itunes -1 error wat ik dus eerder gekregen had.

Nu wil ik hem herstellen maar kom ik er niet meer uit.
Deze ook al in DFU modus geprobeerd maar te vergeefs.

Daarna geprobeerd 5.1.1 weer te installeren via herstel. Dat gaat zonder problemen. Maar 6.0 zou gewoon moeten werken.

Wat nu te doen.

Kwam er overigens ook achter dat itunes alle reservekopieën heeft verwijdert ben dus ook nog alles kwijt :@!!!!!!

AMD Ryzen 3900X, ASUS X570 ROG TRIX, 32GB Corsair RGB 3200MHZ, AMD RX6800XT 16GB, 1,5 TB M2 SSD, NZXT Kraken X62, NZXT H510 Elite Black, Corsair RM750x PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:52
robbydw schreef op donderdag 20 september 2012 @ 22:04:
[...]

Tnx voor de tips Phuncz. Inmiddels werkt het, om een net zo onverklaarbare reden, nu wel.

Edit: overigens dacht ik begrepen te hebben dat je met iTunes Match nu muziek kon streamen, maar ik zie de data voor iTunes toch vrolijk groeien. :(
Je streamt ook niet. Hij download het nummer zodra je afspeelt.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hadespuiter
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-06 05:21
Leuk dat je tijdens het downloaden van een app uit de vernieuwde appstore niet meer naar je homescreens wordt gekickt maar voor de rest vind ik het een totale ramp. Geen overzichtelijke zoekresultaten meer maar zijdelings scrollen tot je een ons weegt. Tel daarbij al die andere iOS6 "verbeteringen" op en ik kan niet anders concluderen dat iOS zo zoetjesaan op een dood spoor aan het raken is.

[ Voor 6% gewijzigd door Hadespuiter op 21-09-2012 03:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-08 15:05
Ik ben een van de weinigen die wel blij is met iOS6 denk ik? Misschien scheelt het ook dat ik Maps niet heel veel gebruik, af en toe als ik een plek wil opzoeken of nieuwsgierig ben naar de afstand tussen twee steden. Ik heb vooral het idee dat mijn batterij langer meegaat, dat is altijd een pluspunt natuurlijk!

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09-09 08:20
Ik ben er ook heel blij mee. Ik gebruikte Google Maps ook maar zeer sporadisch.

Waar ik me wél kapot aan ergerde was het feit dat de BT-knop zo ver weg zat en het feit dat ik één handtekening had voor al mijn mailadressen. Die problemen zijn nu opgelost.

Ook het feit dat je kunt FaceTimen over 3G beoordeel ik als zeer positief. Dat kon eerder alleen via Skype.

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:15

vhal

ಠ_ಠ

Is het mogelijk om iOS6 te downgraden naar versie 5 ofzo...?
Helaas had itunes al een backup gemaakt onder ios6.... :/

[ Voor 32% gewijzigd door vhal op 21-09-2012 08:30 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Hadespuiter schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 03:02:
Leuk dat je tijdens het downloaden van een app uit de vernieuwde appstore niet meer naar je homescreens wordt gekickt maar voor de rest vind ik het een totale ramp. Geen overzichtelijke zoekresultaten meer maar zijdelings scrollen tot je een ons weegt. Tel daarbij al die andere iOS6 "verbeteringen" op en ik kan niet anders concluderen dat iOS zo zoetjesaan op een dood spoor aan het raken is.
De nieuwe appstore is mijns inziens echt gemaakt voor de iPad...daar zal de nieuwe opzet door het grotere scherm best wel werken, maar op de iPhone is het inderdaad niet top!

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 10:39

LoneWolf

Just a Byte

Er is ook een "probleem" met Bluetooth audio, onder ios 5.1 kon ik op mijn Pioneer AVH-4400 BT gebruik maken van de controls van de radio (en stuurwiel bediening) om play/pause, en vorige/volgende track te kiezen, na de update naar ios 6 blijkt dit niet meer te werken. ( En dat terwijl ik de 4400BT juist 2 maand geleden heb ingezet omdat de Suzkuki-Dension oplossing niet goed werkte op dit gebied, die liep vaak vast en kon ik de bediening niet meer doen :( |:( )

Hier wordt op de apple forums ook over geklaagd, en het is niet alleen met de Pioneer radio's, ook diverse kenwood, en clarion en alpine radio's komen voorbij.

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2024
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:37:
Eerste indruk is stuk sneller!
Enkel bij Whatsapp wordt die balk bovenin blauw niet echt mooi..
precies dat viel mij dus ook op, die balk heeft een soort van vieze waas over zich.
Valt mij op dat er maar weinig mensen over "klagen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ik ben ook niet tevreden over de nieuwe app store. Ik vind het allemaal maar onoverzichtelijk.

Sinds iOS6 wordt het batterijpercentage niet meer weergegeven op mijn Parrot 3100. Meer mensen dit opgevallen? Ik draaide eerst de GM, maar gister toch maar even gerestored en geconfigureerd als nieuwe iPhone. Geen verschil op mijn 4S.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
LoneWolf schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:45:
Er is ook een "probleem" met Bluetooth audio, onder ios 5.1 kon ik op mijn Pioneer AVH-4400 BT gebruik maken van de controls van de radio (en stuurwiel bediening) om play/pause, en vorige/volgende track te kiezen, na de update naar ios 6 blijkt dit niet meer te werken. ( En dat terwijl ik de 4400BT juist 2 maand geleden heb ingezet omdat de Suzkuki-Dension oplossing niet goed werkte op dit gebied, die liep vaak vast en kon ik de bediening niet meer doen :( |:( )

Hier wordt op de apple forums ook over geklaagd, en het is niet alleen met de Pioneer radio's, ook diverse kenwood, en clarion en alpine radio's komen voorbij.
iPod Out is in ieder geval niet meer beschikbaar via Lightning, maar of dat nu ook via BlueTooth verwijderd is, is mij ook onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46
schwarzenegger schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:46:
[...]

precies dat viel mij dus ook op, die balk heeft een soort van vieze waas over zich.
Valt mij op dat er maar weinig mensen over "klagen"
Die balk kleurt inderdaad heel inconsistent mee met de kleur van de bovenste balk van de app die je open hebt staan. Bijv. de NU.nl app zie je dat de bovenste balk mee kleurt met de rubriek die je aan het bekijken bent. rood voor Economie en blauw voor Algemeen.

In de Facebook App wordt de balk echter weer niet blauw, dus ik snap die aanpassing ook niet heel goed. Achja, is ook maar een klein dingetje dus het zal me verder een worst zijn :P

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Die balk probeert zich aan te passen aan de app, maar ik geloof dat je als app developer ook kunt instellen wat ermee moet gebeuren.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:33

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Standaard kleurt de balk mee met de navigatiebalk. Ontwikkelaars kunnen echter ook een kleur kiezen, alleen dat is (kennelijk) nog niet veel gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Scott schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:33:
Standaard kleurt de balk mee met de navigatiebalk. Ontwikkelaars kunnen echter ook een kleur kiezen, alleen dat is (kennelijk) nog niet veel gebeurd.
Wel gek dat de balk ook zwart blijft bij Safari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, denken jullie dat de aboo's van de 4s nog gaan dalen, naar een acceptabbele prijs (rond de 25) p.m? of is dit een droom (32gb variant)
Daarbij, 32 GB of 16 GB (heb nu 3gs met 32 GB, heb nu 13,4 GB in gebruik, en heb geen zin in gekloot met dat ik er dingen van me phone moet afgooien, tips?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

bram1984 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 17:14:
Ik zit met mijn 4 nu al op 38%. De accuduur is echt een heel stuk slechter dankzij iOS6. Het enige wat ik vandaag gedaan heb ik een paar keer op FB gezeten en wat whatsappjes verstuurd en ontvangen. 3G staat aan, maar verder staat alles uit, geen BT, geen Wi-Fi, spotlight alles uit. Gewoon dik 60% verdwenen. Normaal zat ik nu met dit gebruik nog rond de 70- / 80%. Hopelijk gaat dit snel beter worden.
Nergens last van. iPhone 4 gisteren opgeladen naar 100%. 3G, Wifi en bluetooth staan aan, het ding checkt elke 15 minuten de mail, en nu (rond 9:00 uur) staat hij nog steeds op 94%. Zeer netjes dus :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:43:
Jongens, denken jullie dat de aboo's van de 4s nog gaan dalen, naar een acceptabbele prijs (rond de 25) p.m? of is dit een droom (32gb variant)
Daarbij, 32 GB of 16 GB (heb nu 3gs met 32 GB, heb nu 13,4 GB in gebruik, en heb geen zin in gekloot met dat ik er dingen van me phone moet afgooien, tips?)
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-09 07:41
Die "Chameleon Bar" stoort mij mateloos. Ik vond het vroeger veel strakker. Gewoon overal dezelfde kleur!

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 19:39
Microkid schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:44:
[...]

Nergens last van. iPhone 4 gisteren opgeladen naar 100%. 3G, Wifi en bluetooth staan aan, het ding checkt elke 15 minuten de mail, en nu (rond 9:00 uur) staat hij nog steeds op 94%. Zeer netjes dus :)
Bij mij is er niet echt een verschil in batterijduur. Zo'n 24/28 uur per lading.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Microkid schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:44:
[...]

Bij mij geen verschil in accu duur met IOS 5.1.1 Wel heb ik een rare bug in mijn iPhone 4, al sinds ik hem heb en met welk versie IOS dan ook: Als ik na het laden de telefoon meteen ga gebruiken loopt de accu heel snel leeg, althans het percentage loopt dramatisch snel af. Maar als ik mijn iPhone van de lader haal en helemaal uit zet ( echt afsluiten dus ) en daarna weer aanzet dan heb ik dit probleem niet.

Ik vind dit niet normaal, maar op deze werkwijze haal ik met mijn gebruik makkelijk 3 a 4 dagen op 1 lading dus ik accepteer het. Als ik om 22:30 naar me bed ga en de telefoon komt dan net van de lader af dan staat hij als ik om 6:00 op sta op 99% ( wifi en 3G aan en gmail op push ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:34
Mijn eerste probleem met de iPhone na een update..

Mijn iTunes ziet na de update van mijn iPhone 4S naar iOS 6 , mijn iPhone niet meer !

iTunes is bij kwa updates maar helaas pindabutter.

Alles al gereset etc etc

Zijn er meer mensen met dit probleem ?
Voordat ik ook de iPad3 en de devices van moeders de vrouw ga updaten wil ik wel zeker weten of die dan
ook geen problemen geven .

Iemand een idee hoe wat en waar ?

Edit: @hieronder ;)

Sorry even meer info : Ik gebruik een Mac en doe de synchronisatie over WiFi.

[ Voor 10% gewijzigd door oldsmelly op 21-09-2012 11:29 ]

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
oldsmelly schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:15:
Mijn eerste probleem met de iPhone na een update..

Mijn iTunes ziet na de update van mijn iPhone 4S naar iOS 6 , mijn iPhone niet meer !

iTunes is bij kwa updates maar helaas pindabutter.

Alles al gereset etc etc

Zijn er meer mensen met dit probleem ?
Voordat ik ook de iPad3 en de devices van moeders de vrouw ga updaten wil ik wel zeker weten of die dan
ook geen problemen geven .

Iemand een idee hoe wat en waar ?
Windows/Mac? Misschien een USB driver probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:34
Weird dit...

Na echt een keer of 6 mijn 4S aan/uit te hebben gezet ziet iTunes deze opeens weer....

Freaky ;)

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/54hp40.jpg

Ik waan me in Windows Mobile. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
Zoals ik gisteren al aangaf, maar waar niemand op reageerde is dat er bij mij in de appstore nog de oude knoppen top 25 en categorieën staan op de 3e en 2e plaats, terwijl dit moet zijn genius en hitlijsten.
Gewoon een software matige fout, en door die fout krijg ik nu telkens de melding dat de app store tijdelijk niet beschikbaar is. Zal een volledige reinstall de enigste oplossing zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daftz
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
swoutr schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 12:52:
Zoals ik gisteren al aangaf, maar waar niemand op reageerde is dat er bij mij in de appstore nog de oude knoppen top 25 en categorieën staan op de 3e en 2e plaats, terwijl dit moet zijn genius en hitlijsten.
Gewoon een software matige fout, en door die fout krijg ik nu telkens de melding dat de app store tijdelijk niet beschikbaar is. Zal een volledige reinstall de enigste oplossing zijn?
Bizarre fix, maar dit heeft mij geholpen. Om kort te zijn: zet je datum handmatig een jaar vooruit, probeer het nogmaals, en zet de tijd dan weer op automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
Works! Thanks! Voor de rest ben ik zelf ook nog niet zo heel erg te spreken over ios6. Aardig wat kleine bugs, en maps is inderdaad een achteruitgang. Kan niet eens een centraal station vinden (Eindhoven, Breda, Amsterdam) en het loopt gewoon een stuk minder soepel. Ook de appstore vind ik gewoon een stuk minder overzichtelijk en redelijk choppy.

Daarnaast gelukkig wel een hoop kleine en handige nieuwe functies. Panorama, facetime via 3g, turn by turn, Siri verbetering, niet storen, social widgets etc.

Ik denk persoonlijk dat als er nog invloed was geweest van steve jobs, dat maps niet nu al gereleased was. en dat er ook andere keuzes waren gemaakt in het interface ontwerp. Ook de updates van ios 5 bleven lang uit. we hebben in een jaar tijd slechts 2 of 3 updates gehad van ios 5. Dit terwijl ios 4 tal van nieuwe functies en bugfixes bleef krijgen door het hele jaar heen.

Overigens vind ik de integratie en synchronisatie van ios met mac osx geweldig! waaronder berichten met je telefoon nummer en safari met tabbladen via icloud.

[ Voor 35% gewijzigd door swoutr op 21-09-2012 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoki1985
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 07:58
Ik ben tot nu toe toch tevreden met iOS6. Ook omdat ik hiervoor maps niet veel gebruikte.
Aan de nieuwe navigatie vindt ik wel een groot minpunt nl. dat het volume redelijk laag is. Ik moet de radio van de auto al bijna volledig afzetten eer ik fatsoenlijk versta wat de stem zegt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
yoki2007 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 13:49:
Ik ben tot nu toe toch tevreden met iOS6. Ook omdat ik hiervoor maps niet veel gebruikte.
Aan de nieuwe navigatie vindt ik wel een groot minpunt nl. dat het volume redelijk laag is. Ik moet de radio van de auto al bijna volledig afzetten eer ik fatsoenlijk versta wat de stem zegt!
De stem is wel op hoog volume te zetten via instellingen, weet niet of je dit al gedaan had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Laatst online: 17-10-2024
aargh ook hier geen 3g internetverbinding meer sinds update naar ios6.

Icoontje staat gewoon in beeld. Settings staan juist. Maar toch telkens die melding "Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk"

Wie o wie heeft een tip voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Laatst online: 20:26

talin

ES-MA

ik krijg opeens een update van een app die ik er niet op heb staan, krijg hem ook niet weg.

doe ik dan Update krijg ik de melding: het artikel dat u wilde kopen is niet langer beschikbaar!

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
Had ik net ook, update voor meme reader, van 9gag. De app die ik er wel op had staan was 9gag reader en de update was voor meme reader, toen 9gag reader verwijderd. Maar opnieuw downloaden kon niet omdat ik de app ineens niet meer kon vinden. en de melding voor de update was ook verdwenen. Zo zijn er tal van kleine foutjes die ik de laatste 2 dagen tegen ben gekomen. Niet des apple's maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoki1985
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 07:58
swoutr schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 13:50:
[...]

De stem is wel op hoog volume te zetten via instellingen, weet niet of je dit al gedaan had?
Ja dit heb ik al gedaan en het volume staat ook op zijn maximum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Dacide schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 13:53:
aargh ook hier geen 3g internetverbinding meer sinds update naar ios6.

Icoontje staat gewoon in beeld. Settings staan juist. Maar toch telkens die melding "Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk"

Wie o wie heeft een tip voor me?
Je instellingen bij Cellular Data even opnieuw doen, de iOS update heeft deee nl. gewist, was ook al bij de iOS 5 update zo, maar was ik even vergeten ;)

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Dat biedt geen optie.

Wat ik heb gedaan:

netwerkinstellingen reset
gegevens opnieuw ingevoerd
regelmatig iphone restart
vliegmodus aan/uit
APN tool via iphoneclub

Al deze opties bieden geen oplossing :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Laatst online: 20:26

talin

ES-MA

Dacide schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 15:42:
Dat biedt geen optie.

Wat ik heb gedaan:

netwerkinstellingen reset
gegevens opnieuw ingevoerd
regelmatig iphone restart
vliegmodus aan/uit
APN tool via iphoneclub

Al deze opties bieden geen oplossing :(
restoren naar 5 en dan weer upgraden ?

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Het is gelukt.
Nadat ik de APN gegevens voor de tigste keer manueel invoerde en daarna vliegmodus aan/uit zette doet hij het ineens wel.

Weet nog steeds niet waar het mis ging. Maar het werkt nu wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:12
Vanochtend ook update gedaan naar ios met mijn 3gs. Trager dan ios5 was toch niet mogelijk ;)
Update ging prima via wifi, alles lijkt het ook te doen. Ook lijkt alles een stukje sneller/smoother te gaan dan ios5, tot nu toe tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:52
Een positief dingetje aan de nieuwe Map's app; de militaire complexen zijn niet 'onherkenbaar' gemaakt. Zo kun jij bij Volkel een aantal F16's zien staan.

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Rivanov schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 00:47:
[...]
Je streamt ook niet. Hij download het nummer zodra je afspeelt.
Streamen is "downloaden", evenals dat autorijden ook "verplaatsen" is.

Bij het aantikken van een nummer begint hij met vullen van de buffer (downloaden dus), die Music.app dan afspeelt evenals de rest van het nummer download en afspeelt. Echter worden de bestanden niet permanent bewaard, eerder "gecached" dus gedownload en gewist later.

[ Voor 8% gewijzigd door Phuncz op 21-09-2012 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doc
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-09 16:31

doc

Dacide schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 16:07:
Het is gelukt.
Nadat ik de APN gegevens voor de tigste keer manueel invoerde en daarna vliegmodus aan/uit zette doet hij het ineens wel.

Weet nog steeds niet waar het mis ging. Maar het werkt nu wel :)
Klopt, na invullen van je APN gegevens moet je altijd vliegtuigmodus gebruiken of je toestel rebooten, hij pakt ze maar 1x op, aanpassingen doet hij niks mee tot herstart van radio.

Me Tarzan, U nix!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzip22
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:58
Vind IOS 6 voor mijn iPhone 4 meer een achteruitgang dan een vooruitgang. Panaroma, turn-by-turn navigatie, 3d-view, etc. allemaal niet beschikbaar. Terwijl het technisch gezien allemaal mogelijk zou moeten zijn, dus puur vanuit commerciële overwegingen. Daarnaast het ontbreken van Google Maps is ook nog eens een teleurstelling, o.a. geen Street View meer, wat ik best vaak gebruik. Apple's eigen Maps App maakt dit echt niet goed, ze hadden in ieder geval turn-by-turn navigatie kunnen gunnen aan de oudere iPhone modellen. Dan had ik iets van "oke, het is nu behoorlijk minder, maar ze bieden daarbij wel navigatie". Enige functie waar ik wel echt blij mee ben is de "Niet Storen" optie, dat is echt wel handig. Raar gevoel, is de eerste keer dat ik echt teleurgesteld ben over een Apple product/service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
xzip22 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 21:56:
Panaroma, turn-by-turn navigatie, 3d-view, etc. allemaal niet beschikbaar. Terwijl het technisch gezien allemaal mogelijk zou moeten zijn, dus puur vanuit commerciële overwegingen.
Aanname.
Ik kan me nog herinneren dat er ten tijde van de 4S release ook functies op de 4 ontbraken. Waar iedereen moord en brand over schreeuwde, dat het uit commerciele overwegingen was. Wat bleek toen de jailbreakscene het toch voor elkaar kreeg? Juist, er was te weinig power in de 4. Ik zeg niet dat er geen commerciele overwegingen zullen zijn, maar om simpelweg te stellen dat dat de enige reden is, is ook te kort door de bocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Postjuh schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:38:
[...]

Bij mij geen verschil in accu duur met IOS 5.1.1 Wel heb ik een rare bug in mijn iPhone 4, al sinds ik hem heb en met welk versie IOS dan ook: Als ik na het laden de telefoon meteen ga gebruiken loopt de accu heel snel leeg, althans het percentage loopt dramatisch snel af. Maar als ik mijn iPhone van de lader haal en helemaal uit zet ( echt afsluiten dus ) en daarna weer aanzet dan heb ik dit probleem niet.

Ik vind dit niet normaal, maar op deze werkwijze haal ik met mijn gebruik makkelijk 3 a 4 dagen op 1 lading dus ik accepteer het. Als ik om 22:30 naar me bed ga en de telefoon komt dan net van de lader af dan staat hij als ik om 6:00 op sta op 99% ( wifi en 3G aan en gmail op push ).
Mijn 4 en de 4s van mijn vriendin: drama. We moeten allebei gewoon 2x opladen op een dag, anders is 'ie om 8 uur 's avonds leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Doen jullie eens een DFU. Kale firmware er op, setup as a new phone, en dan géén restore. Kijken wat je accuduur dan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NSE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-11-2020
Foei Apple!

Greetings from Earth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

UltraSub schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 22:02:
[...]
Aanname.
Ik kan me nog herinneren dat er ten tijde van de 4S release ook functies op de 4 ontbraken. Waar iedereen moord en brand over schreeuwde, dat het uit commerciele overwegingen was. Wat bleek toen de jailbreakscene het toch voor elkaar kreeg? Juist, er was te weinig power in de 4. Ik zeg niet dat er geen commerciele overwegingen zullen zijn, maar om simpelweg te stellen dat dat de enige reden is, is ook te kort door de bocht ;)
Inderdaad. De iPhone 5 is niet voor niets ruwweg dubbel zo snel als de iPhone 4S en die was op zijn beurt dan weer bijna dubbel zo snel als de iPhone 4. Je mag dus verwachten dat je niet hetzelfde kan met een toestel dat 3-4x minder snel is. Die sweep panorama bv. is natuurlijk geen feature die exclusief op een iPhone 5 draait, anders had Sony het niet al jaren op hun pocket cams. Echter zitten er heel wat geavanceerde technieken achter, die we niet zien, die heel wat vermogen vergen. Evenals die Flyover functie, Anandtech heeft al gemerkt dat de iPhone 4S hier eigenlijk net niet snel genoeg voor is voor een consistent vloeiende ervaring.

Concreet blijf ik erbij dat we bij Apple nog verwend worden tov. de concurrentie. Apple ondersteunt toestellen meer dan 2 jaren met nieuwe functies en nieuwe software. Android is altijd een gok, er wordt vanalles beloofd echter voelt bijna niemand zich verplicht daaraan te voldoen en wat het dan levert is vooral al door de eigen community beter gedaan. Windows Phone 7 is ook al geen toonbeeld van functie: in 2 jaren hebben we 1 "grote" update gehad, waar zelfs de iPhone 3GS gebruikers nog om kunnen lachen. 5 jaar geleden was software-updates zelfs geen woord dat je associeerde met telefoons. We moeten ook geen verwende kinderen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:52
UltraSub schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 22:14:
Doen jullie eens een DFU. Kale firmware er op, setup as a new phone, en dan géén restore. Kijken wat je accuduur dan is.
En dan mis je al je gegevens? Moet eigenlijk niet kunnen dat dit een verbetering op je accuduur is.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzip22
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:58
[...]
Aanname.
Nou, het klopt wel dat het een aanname is, maar wel degelijk ergens op gebaseerd. Turn-by-turn navigatie is al lang en breed beschikbaar via Apps (Tom Tom en Navigon bijvoorbeeld). Apps waarmee panorama foto's gemaakt kunnen worden zijn er ook. FaceTime dat niet beschikbaar is via 3G is natuurlijk gewoon een pure commerciële overweging, want waarom zou dat op een iPhone 4 niet kunnen en 4s wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Even klagen hoor:

Ik ben gesteld op mijn privacy en had met ios 5.1.1 locatie voorzieningen en push berichten voor de meeste apps uitgezet. Bij het updaten naar 6.0 ging het fout en moest ik de herstel optie gebruiken. Herstellen ging prima, mijn apps staan er weer op en instellingen terug, maar...

Apple gaat FaceBook achterna! Locatie voorzieningen stonden aan voor alle apps en de optie om het icoontje van locatievoorzieningen te verbergen was ook enabled! Als ik niet door mijn instellingen was gegaan, had ik dus niet gemerkt dat applicaties toegang hebben tot mijn locatie. Apple, dit is een grote misstap!

Ik vind mezelf een tweaker, maar ben sinds de 1e iPhone zo tevreden geweest met de "Apple ervaring" dat ik nooit de behoefte heb gehad om naar Android te kijken, maar van dit soort "Apple ervaring" ben ik absoluut niet gediend. Ik had op z'n minst verwacht dat de herstel wizard dit even aan me had gevraagd, of me erop had gewezen dat ios 6 nieuwe defaults heeft voor locatie voorzieningen. Apple -1! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Niet online
Nog een paar instellingen onder Locatievoorzieningen -> Systeem

Diagnose en gebruik -> standaard aan
Genius voor apps -> standaard aan
iAds op locatiebasis -> standaard aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
wesleytjuh schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 22:20:
[...]

En dan mis je al je gegevens? Moet eigenlijk niet kunnen dat dit een verbetering op je accuduur is.
Klopt. Maar je doet ook geen upgrade van Windows Vista naar W7 naar W8. Het zal trager worden. En andere bugs. Ja, het is niet het zelfde, maar het komt vaak genoeg voor dat er ergens iets buggy wordt, en dat kan je accuduur beïnvloeden. Baat het niet, schaadt het niet. Probeer het, kijk wat je accu doet, en als het niet helpt weet je dat je alles hebt geprobeerd. Je kunt ten alle tijden besluiten alsnog te restoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
wian schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 23:25:
Even klagen hoor:

Ik ben gesteld op mijn privacy en had met ios 5.1.1 locatie voorzieningen en push berichten voor de meeste apps uitgezet. Bij het updaten naar 6.0 ging het fout en moest ik de herstel optie gebruiken. Herstellen ging prima, mijn apps staan er weer op en instellingen terug, maar...

Apple gaat FaceBook achterna! Locatie voorzieningen stonden aan voor alle apps en de optie om het icoontje van locatievoorzieningen te verbergen was ook enabled! Als ik niet door mijn instellingen was gegaan, had ik dus niet gemerkt dat applicaties toegang hebben tot mijn locatie. Apple, dit is een grote misstap!

Ik vind mezelf een tweaker, maar ben sinds de 1e iPhone zo tevreden geweest met de "Apple ervaring" dat ik nooit de behoefte heb gehad om naar Android te kijken, maar van dit soort "Apple ervaring" ben ik absoluut niet gediend. Ik had op z'n minst verwacht dat de herstel wizard dit even aan me had gevraagd, of me erop had gewezen dat ios 6 nieuwe defaults heeft voor locatie voorzieningen. Apple -1! :(
Ok en nu? Overdrijf je niet een beetje? Je bent daarnaast de eerste die ik hierover zie klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
@wlan, hier niet hoor. Ongewijzigde settings na upgrade. Hoor dit ook voor het eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Niet online
Bedoel je dat ik de enige ben waarbij deze instellingen standaard zo staan, of dat ik de enige ben die erover klaagt?

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
wian schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 23:36:
Bedoel je dat ik de enige ben waarbij deze instellingen standaard zo staan, of dat ik de enige ben die erover klaagt?
Jij bent de enige waarbij de instellingen na herstel weer op standaard staan. Hier 5 iDevices met behouden settings na restore.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:29
[...]
Aanname.
Sorry hoor, maar ik denk echt niet dat het komt door gebrek aan rekenkracht. Dit is puur een commerciële overweging. M'n digitale camera uit 2003 kon al panorama foto's maken. Turn by turn had ik al op m'n 3G. Voor mijn gevoel is iOS op m'n iPhone 4 gewoon een stap terug.

Study everything, You'll find something you can use

• kmf
  • Niet online

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• kmf
  • Niet online
Castor385 schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 00:13:
[...]

Sorry hoor, maar ik denk echt niet dat het komt door gebrek aan rekenkracht. Dit is puur een commerciële overweging. M'n digitale camera uit 2003 kon al panorama foto's maken. Turn by turn had ik al op m'n 3G. Voor mijn gevoel is iOS op m'n iPhone 4 gewoon een stap terug.
Kon jouw digitale camera ook mbv de gyroscoop het beeld stabiliseren? Turn by turn met navigon op m,n 3G werkte ja, maar soepel is het niet.

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:29
kmf schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 00:24:
[...]

Kon jouw digitale camera ook mbv de gyroscoop het beeld stabiliseren? Turn by turn met navigon op m,n 3G werkte ja, maar soepel is het niet.
Dat zat in de lens ingebouwd. Bovendien zit in een 4 ook een gyro. Ik ga Apple gewoon niet meer verdedigen op dit vlak. En ik snap het ook wel. Als je alle functies zou krijgen op je 4, welke reden heb je dan nog om een 5 te kopen?

Study everything, You'll find something you can use

• kmf
  • Niet online
Castor385 schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 00:32:
[...]

Dat zat in de lens ingebouwd. Bovendien zit in een 4 ook een gyro. Ik ga Apple gewoon niet meer verdedigen op dit vlak. En ik snap het ook wel. Als je alle functies zou krijgen op je 4, welke reden heb je dan nog om een 5 te kopen?
Stabilisatie is wat anders dan foto's op de juiste hoek aan elkaar plakken en on the fly ghosting verhelpen.

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

wian schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 23:25:
Je overdrijft. Je kunt daar instellen wat je wilt, maar als een app je locatie wil zal iOS je dat altijd eerst vragen. Het enige wat je met die instelling doet is uitzetten dat 't ooit gevraagd wordt (want het antwoord is altijd nee.)

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• er0mess
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-07-2024
weet iemand hoe ik me 'custom' location weer terug krijg in me weer widget..
Heb wel een ingesteld bij de 'weather' app maar als ik in het berichtencentrum kijk zie ik of alleen een blanco schermpje bij weather widget of local weather schermpje wat in dit geval ook blanco is omdat ik weather app bij locatievoorzieningen heb uitgezet om te voorkomen dat telkens locatie word opgevraagd als ik me berichtencentrum open. Bij ios 5.1 kon ik nog wel een custom locatie (Lwd) zien
Thx

[ Voor 8% gewijzigd door er0mess op 22-09-2012 01:19 ]

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:02

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

wian schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 23:36:
Bij mij na 3 updates staat het gewoon nog zoals het was. Je huilt dus.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Verwijderd

Sinds ik geupdate heb naar iOS 6 (tenminste, ik denk toch dat het daaraan ligt) is in mijn adresboek mijn "eigen contact" veranderd naar dat van een van de andere contacten die ik in het adresboek heb staan (je weet wel, het contact met het mannetje naast en dat in het lichtblauw staat weergegeven), met als gevolg dat steeds de gegevens van een vriend worden ingegeven als er naar de "eigen gegevens" wordt gevraagd.

Nog iemand die dit heeft voorgehad? En iemand die me kan vertellen hoe ik dit kan aanpassen? Ik heb zowel op de iPhone als in het adresboek op mijn MacBook gekeken, maar ik vind de optie niet om dit aan te passen...

• UltraSub
Tylen schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 11:00:
[...]

Bij mij na 3 updates staat het gewoon nog zoals het was. Je huilt dus.
Nou nou. Hij huilt vind ik ook wat zwaar :)
Hij kreeg gewoon stress toen dat bij hem wel zo bleek te zijn. En dat hij dan aan FB perikelen denkt kan ik begrijpen. Maar er is ergens gewoon iets mis gegaan. Ik heb hem er in ieder geval niet meer over gehoord, dus daarom vind ik huilen wat te zwaar...

• 3wielerdealer
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-01 12:22
Direct nadat de update uitkwam kon ik direct update, heeft echter wel 2 uur geduurd maar goed dat kan ik begrijpen.

Mijn ervaring na 2 volle dagen gebruik is teleurstellend. Al mijn agenda punten zoals verjaardagen kloppen niet meer, alles is een dag ofiets verschoven. Er staan punten in die ik er niet in heb gezet en waarschijnlijk uit hotmail of iets dergelijks komen. Maar ook van mensen die ik helemaal niet ken!?

Verder is de appstore erg traag, niet meer zo goed in gebruik als bij IOS5 en de veranderingen vind ik totaal geen verbeteringen. Vooral de zoek functie naar apps is traag en niet meer overzichtelijk. Ik vind het naar beneden scrollen veel prettiger dan opzij, je hebt dan veel meer overzicht is mijn mening.

Ook wifi lijkt trager te werken terwijl er thuis niets veranderd en er verder geen pcs aan staan te downloaden of iets. En ik hoor mensen dat ook facebook minder snel werkt dat op IO5.

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

3wielerdealer schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 11:50:
Mijn ervaring na 2 volle dagen gebruik is teleurstellend. Al mijn agenda punten zoals verjaardagen kloppen niet meer, alles is een dag ofiets verschoven. Er staan punten in die ik er niet in heb gezet en waarschijnlijk uit hotmail of iets dergelijks komen. Maar ook van mensen die ik helemaal niet ken!?
Dit had ik ook met Gmail kalender functie, die gaf verkeerde stuff aan Windows Phone en iOS: 4 februari was ineens 2 april en van dat grappig spul.
3wielerdealer schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 11:50:Verder is de appstore erg traag, niet meer zo goed in gebruik als bij IOS5 en de veranderingen vind ik totaal geen verbeteringen. Vooral de zoek functie naar apps is traag en niet meer overzichtelijk. Ik vind het naar beneden scrollen veel prettiger dan opzij, je hebt dan veel meer overzicht is mijn mening.

Ook wifi lijkt trager te werken terwijl er thuis niets veranderd en er verder geen pcs aan staan te downloaden of iets. En ik hoor mensen dat ook facebook minder snel werkt dat op IO5.
Ook voor klachten over prestatie:

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:17
Ik kan totaal niet wennen aan de appstore op de iPhone. Zo verschrikkelijk onoverzichtelijk.

• jjbstolk
  • Laatst online: 12-09 16:21
3wielerdealer schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 11:50:

Waarschijnlijk heb je je facebook account ingesteld met daarbij de optie dat contect personen en agenda punten ook worden gesyncd.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09-09 08:20
.

[ Voor 95% gewijzigd door havana op 22-09-2012 14:09 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Hebben meer mensen het probleem dat in music store het overzicht van Aankopen niet werkt. Alle muziek die reeds op je telefoon staat die werkt, maar als ik eennummer kies die ik zou moeten downloaden uit icloud, dan zie ik het spinner logo dat hangt en verder doet ie niets. Hier baal ik wel van, want ik kan icloud niet gebruiken zo.
Ik zie nu ook dat het op de ipad ook niet werkt.

Toevoeging: probleem zit hem enkel bij muziekvideo's. Heb zojuist een factory reset gedaan en het probleem bleef. Normale muziek nummers kan ik wel gewoon downloaden uit icloud. Het zijn dus enkel de video's die problemen geven.

[ Voor 23% gewijzigd door Sircuri op 22-09-2012 19:47 . Reden: Reset gedaan en bevindingen toegevoegd. ]

Signature van nature

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Sircuri schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 14:43:
Hebben meer mensen het probleem dat in music store het overzicht van Aankopen niet werkt. Alle muziek die reeds op je telefoon staat die werkt, maar als ik eennummer kies die ik zou moeten downloaden uit icloud, dan zie ik het spinner logo dat hangt en verder doet ie niets. Hier baal ik wel van, want ik kan icloud niet gebruiken zo.
Ik zie nu ook dat het op de ipad ook niet werkt.
Trekt hier schoon aan de haak 1MB/s reeds gekochte nummers binnen via de iTunes-app op de iPad.

Tip:

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Uiteraard kan ik dat altijd nog doen. Ik vond het alleen vreemd dat op zowel mijn iphone als ipad2 precies hetzelfde probleem optrad. Toch bedankt voor de tip. Moet er wellicht toch maar eens aan geloven.

Signature van nature

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

OTA is leuk en handig, maar er treden toch vaak vreemde problemen mee op. Eigenlijk niet echt Apple-mentaliteit maar de hoeveelheid getroffen gebruikers zal wel meevallen zeker ? Ik weet iig. dat ik het niet of zelden OTA update maar gewoon via iTunes restore en ik heb nooit problemen.

[ Voor 5% gewijzigd door Phuncz op 22-09-2012 16:45 ]

• ÜberWicked
  • Laatst online: 19:20
Sinds de update klinkt bellen met headset anders. Het lijkt erop dat Het geluid wat de microfoon registreert niet meer gecancelled wordt maar versterkt in eigen koptelefoon te horen is.

Meer mensen met dit probleem?

• jurk738
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Net even getest. Ja het is idd anders. Vooral als ik in de mic blaas dan hoor ik dat duidelijk.
Maar ik vind het juist geen probleem. Juist prettig dat ik ook mezelf hoor.

Wat ik wel vervelend vond na update naar ios6 was dat Siri me niet meer kende..

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

jurk738 schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 18:33:
Wat ik wel vervelend vond na update naar ios6 was dat Siri me niet meer kende..
Ik hoop dat andere mensen je nog wel herkennen :+

Signature van nature

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:36
Het viel mij vandaag op dat wanneer ik op een filmpje klik en mijn telefoon staat op tril stand met de knop op de zijkant, dat het geluid van het filmpje ook uit staat. Oftewel, je hoort pas geluid wanneer je met de knop het geluid ook weer aanzet. Dit was iOS5 nooit zo. Kan dit kloppen dat ze dat in iOS6 hebben gewijzigd? (heel irritant overigens, want ik heb standaard mijn telefoon op trillen :S)

Uncomfortable silence can be so loud...

• UltraSub
Heb ik bij sommige filmpjes/apps wel gehad, bij sommige niet. Was in iOS4 en 5 ook al zo.

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-09 19:42
Ik heb iets vreemds: mijn trilfunctie staat ineens bij iedereen op 'snel' als standaard. Bij mijn partner staat er als standaard 'waarschuwing' we hebben er allebei niet aangezeten maar na de update naar ios 6 is dit op mijn toestel verandert.
Waar kun je dit in 1x voor de hele contact pers lijst aanpassen???

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Weet iemand of het mogelijk is om gedeelde shared Exchange calendars toe te voegen in iOS op de iPad? Ik heb alleen mijn hoofd Exchange account toegevoegd maar kan nergens vinden hoe ik mijn gedeelte agenda's kan bekijken.

Verwijderd

Iemand al geprobeerd om een panoramafoto op facebook te zetten?
Bij mij crashed de app elke keer als ik dat wil op mijn 4S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:41
monnick schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 23:16:
Weet iemand of het mogelijk is om gedeelde shared Exchange calendars toe te voegen in iOS op de iPad? Ik heb alleen mijn hoofd Exchange account toegevoegd maar kan nergens vinden hoe ik mijn gedeelte agenda's kan bekijken.
Bedoel je die via exchange server zijn gedeeld?
Dat zou nog eens handig zijn, aangezien ik er een paar op mn werk heb die ik graag zou zien.
Ben ik dus ook erg benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AppTux schreef op donderdag 20 september 2012 @ 08:41:
[...]

Net ge-update, helaas klopt die afbeelding. Ik zit hier met 8 MB vrij geheugen. Ik zie wel of het werkt, anders gaat het weer terug naar 5.1.1 (of natuurlijk wachten op een update met verbeterd geheugengebruik).
Thanks voor het berichten. Ik ben nog niet overgestapt ik wacht maar eens even. Hoe bevalt iOS 6?
Pagina: 1 ... 12 ... 21 Laatste

Let op:
• Het is niet toegestaan om te vragen om UDID's te registreren, of hierin te handelen.
• Links om iOS 6 te downloaden buiten Apple's site zijn niet toegestaan.